Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Naretev

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / SAMP - Fegyver ammo nélkül?
« Dátum: 2018. február 24. - 13:24:48 »
Sziasztok!
 
Külföldi szervereken játszadozva észrevettem, hogy lehetséges az, hogy fegyvert viselj, anélkül, hogy lenne benne ammo. Tehát 0-0-án van az ammo, viszont ugyanúgy a kezében tartja és lehet vele célozni csak éppen lőni nem.
 
Sok funkciója így nincs, viszont érdekelne, hogyan lehet ezt megcsinálni, plugin vagy inc segítségével? Vagy esetleg alap eszközökkel is meglehet? Én már nagyon sokat gondolkoztam rajta, de nem jöttem rá, ezért aki tudja, az kérem segítsen!

2
Segítségkérés / MySQL query & result
« Dátum: 2017. augusztus 20. - 22:03:46 »
Sziasztok!
 
Van egy kisebb projectem amin dolgozgatok, de nem sietem el a dolgokat :D Viszont, ilyen tempóval van időm átgondolni jól a dolgokat, inkább lassan de kevesebb buggal, mintsem, hogy gyorsan de bugbánya ként üzemeljen a szkript.
 
Most, rájöttem arra, hogy talán a betöltést meglehetne oldani egyszerűbben, illetve gyorsabban, azonban ehhez látnom kéne mi van a konzol \"mögött\".
 
Az elküldött query-t és a resultot akarom ki printelni a konzolba, hogy lássam, milyen értékeket ad, illetve a sorrendet is lássam.
 
A queryt ki printelni nem nagy észjárást igényel, talán még nekem is megy.
 

printf(\"%s\",query);

 
Viszont, nemtudom, hogy az eredményt/result-ot hogyan tudnám ki print-elni a konzolba.
 
pl. van egy ilyen kód.
 

SELECT * FROM `players` WHERE Admin = 5 LIMIT 1

 
És itt az összes adatra szükségem lenne, ami megfelel ennek a feltételnek.
 
Az adatbázisban ezt táblás szerkezetben adja meg, gondolom itt is hasonló értéket ad vissza ez, vagy lehet hogy stringet, vagy fogalmam sincs.
 
Lényeg, hogy ki akarom printelni a query értékét, és nem úgy, hogy változókba töltögetem, és találgatom miket töltött már be.
 
 
 
Nem nagyon találtam, erre választ eddig sehol, és elvileg lehetségesnek kellene lennie. A régi SQL-ben úgy ment, hogy a result-ot be kellett tölteni egy változóba és azt kilehetet printelni, viszont itt sima query-nél cache-be rakja, tquery-nél is gondolom, viszont ott meg nem tudod elérni csak ha külön tárolod.
 
UI.: Lehet, hogy ez az utolsó fél mondat nagy hülyeség, wikipédiás MySQL tudás gyümölcse :)
 
 
 
Köszönöm szépen a válaszokat, ha kapok!
 
Ha nem akkor, meg azt, hogy elolvastad :C

3
Segítségkérés / Includeben lévő függvény hookolása?
« Dátum: 2017. augusztus 11. - 19:35:28 »
Sziasztok!
 
Már elég régóta foglalkoztatnak az Includeok mechanikája és hasonló dolgok, elkezdtem ezen gondolkozni, példa fájlokat írogatni, kisebb nagyobb sikerrel. Azonban, egy kisebb problémába ütköztem.
 
A probléma alapvetően az, hogy amelyik függvény már benne van a játékmódban, azt ha fel akarom használni az Includeban, akkor már hibát ír ki miszerint már definiálva van, jogosan merül fel ez a hibaüzenet.
 
Az esetemben, az OnPlayerConnect függvényt szeretném felhaszálni a módban, és az Includeban is egyaránt. Ugyebár ez alapjáraton nem lehetséges, ezért gondolkoztam, és arra a következtetésre jutottam, hogy lehetséges, hogy Hookolni kellene a függvényt és talán úgy lenne jó, de nem vagyok benne biztos.
 
Nem arra kérlek titeket, hogy a hookolást írjátok le mivel arról van \"Tons of Topic\" a fórumokon, hanem azt, hogy ez lehetne a jó mód, van-e rá jobb megoldás és hasonló dolgok. Illetve, ha hookolni kell akkor mindkettőt vagy csak az egyiket, illetve miért. Minden hasznos dolgot róla.
 
 
 
A válaszokat nagyon szépen köszönöm!

4
Segítségkérés / Sublime Text 3 Build probléma?
« Dátum: 2017. augusztus 06. - 16:36:33 »
Sziasztok!
 
Az lenne, a problémám, hogy a Sublime Text 3 nevű programban, amikor forditom a kódot, és kiir warningot/errort akkor nem írja, hogy mi a probléma, csak azt, hogy hány darab van :C
 

Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
Header size:           3196 bytes
Code size:            93124 bytes
Data size:            50128 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=408 cells (1632 bytes)
Total requirements:  162832 bytes
2 Warnings.
[Finished in 0.6s]

 
Valami ötlet?

5
Segítségkérés / Samp IDE
« Dátum: 2017. augusztus 05. - 13:40:44 »
Sziasztok!
 
Azt szeretném megtudni, hogy az alábbi videóban, az első 10-15 másodpercben, a háttérben látszik egy IDE és azt szeretném megtudni, hogy az melyik illetve milyen. Illetve érdekesen néz ki az, hogy több .pwn-ből áll össze, gondolok azok nem filterscriptek mivel a videóban látszik, hogy csak 1 FS lett betöltve, úgyhogy valamiféle OOP hajlam lehet benne, mint például java-ban a \".java\" classok.
 
Ezt szeretném megtudni, hogy hogyan lehetséges, illetve érdemes-e használni. Végülis jobban néz ki mint akár az alap pawno, vagy akár az npp.
 
Köszönöm szépen a segítségeteket!

6
Segítségkérés / Textdraw selectable!
« Dátum: 2017. július 30. - 13:09:29 »
Üdv!
 
Ezt a kérdést már feltettem ugyan, a Kisebb kérdések kiemelt topikba de mivel oda nem érkezett válasz, így gondoltam itt is megkérdezem. Nyilván tudom, hogy ez multi post, meg shit post. De szeretnék segítséget kapni ebben az ügyben, úgyhogy legyetek szívesek ezt elnézni.
 
Azt szeretném megtudni, hogyha van egy Global Selectable textdrawunk, amit mindkét játékosnak megmutatunk, akkor hogyha az egyik kijelöli a textdrawot (hovercolor) akkor azt látja-e a másik. Mivel Global TD-ről van szó ebből következtethetünk, hogy nyilván látja. De ha jobban belegondolunk, A SelectTextdraw függvénynek az első paramétere a playerid, ami arra ad következtetni valót, hogy csak neki jeleníti meg a hover colort.
 
Ha ezen a gondolat meneten tovább megyünk, akkor az OnPlayerClickTextDraw függvénynél, szintén van egy playerid, szintén első paraméter. Tehát ergó, hogyha rákattint, akkor az is csak neki játszódik le.
 
Viszont mivel Global TD-ről van szó kétségeim vannak ezért gondoltam megkérdezem itt.
 
Igen, nyilvánvalóan tudom, hogy egyszerűen le lehet tesztelni, de mivel alapjáraton 2db GTA klienst nem lehet megnyitni ezért, az egyszerű módon nem lehet tesztelni.Tudom, hogy sandboxszal meg lehetne oldani, de nem akarok annyit \"játszadozni\" vele, hogy aztán a végére kétes legyen az eredmény kimenetele.Illetve lehetne \"haverokkal\" tesztelni azonban NoLife vagyok, aki 2017-ben alap SAMP mechanikát próbálja fejtegetni :D
 
 
 
A fentiekben leírtakra szeretnék választ kapni, esetleg elméleteket róla :D
 
Köszönöm szépen, hogy elolvastad eddig. Az lehetséges válaszokat is szintén köszönöm szépen!
 
 
 
Naretev

7
Segítségkérés / Objekt forgatási középpont - felvetés
« Dátum: 2017. július 28. - 18:36:41 »
Üdv!
 
A projektem során egy érdekes felvetés keltette fel a figyelmemet.
 
Ugyebár lehetőségünk van az objecteket forgatni, X,Y,Z koordináta tengelyen. Illetve, minden object rendelkezik egy forgatási középponttal, azaz origóval amely mentén fordul. Ez a legtöbb esetben a tárgy középpontja, tehát egocentrikusan forog.
 
E szálon elindulva, kezdtem el felkutatni az olyan objecteket amelyeknek az origója nem a tárgy közepén van, hanem esetleg azon kivül. Például az ajtók esetén a Z tengelyen való fordításnál az ajtó arra merőlegesen fordul, létezik ez a jelenség.
 
Arra lennék kíváncsi, van-e rá mód, hogy bizonyos objecteknek az origóját meg lehessen változtatni?
 
Kerestem angol fórumon ott nem jártam sikerrel gondolom megkérdezem itt, hátha valakinek van erről bármi tapasztalata.
 
Illetve azt szeretném hogyha, valaki tudna írni pár olyan objectet amelyre ez igaz. Mint már írtam az ajtót példának, sajnos az nem jó mivel Z tengelyre vonatkozik a változás. Nekem X vagy legjobban Y tengelyre változó origójú objectre lenne szükségem. Igen, tudom az object kérésre van külön kiemelt téma, de ez más mivel itt a geometria a meghatározó tényező.
 
 
 
Köszönöm szépen az esetleges válaszokat!
 
 

8
Segítségkérés / NPC id átállíás
« Dátum: 2017. június 21. - 20:43:31 »
Üdvözlök mindenkit!
 
Azt szeretném megtudni, hogy hogyan lehet az NPC-nek az IDjét átállítani. Mert tudom, hogy lehet csak aztnem, hogy hogyan.
 
Mert jelenleg a 0-ás IDvel kezdődik és így megy felfelé. Esetleg, lehet valami Custom ID-t beállítani? Vagy legalább a végéről kezdje a számolást?
 
 
 
Köszönöm szépen a válaszokat!

9
Segítségkérés / Streamer plugin hiba?
« Dátum: 2017. június 21. - 18:55:19 »
Üdvözlök mindenkit!
 
Egy labelt szeretnék létrehozni a szerveren, le is fordul a kód, azonban amikor a szervert futtatom, akkor ezt a warning üzenetet kapom a consolban.
 

*** Streamer Plugin: CreateDynamic3DTextLabel: Expecting 15 parameter(s), but found 13.

 
Miszerint 15 paramétert vár, és csak 13 van.
 

NPC_LABEL = CreateDynamic3DTextLabel(\"Teszt\",-1,0.0,0.0,1.5,20.0);

 
Miközben, csak 6 db van megadva. Már frissítettem a streamer 2.9.1-es verzióra a plugint és az include-t is.
 
Nemtudom miért nem akarja elfogadni.
 
Illetve igen, tudom, hogy az megoldás ha végig írom a 15 params-t de nem akarom minden egyes labelnél ezt megcsinálni.
 
Úgyhogy, erre szeretnék valami megoldást kérni!
 
 
 
Köszönöm szépen!

10
Segítségkérés / Jármű rendszer NPC kivétel?
« Dátum: 2017. június 21. - 18:05:10 »
Üdvözlök mindenkit!
Azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan lehetne azt megoldani, hogyha van egy jármű rendszerem, akkor az az NPC kocsira ne vonatkozzon.
 
Igazából nemtud, hogy ez egyáltalán létezhet-e, vagy csináljam úgy a jármű rendszert, hogy +1 ID-t rászámolok ami az NPC kocsija, de mondjuk ez több NPC esetén már nagyobb tolódás.
 
Erre szeretnék valami megoldást kérni tőletek!
 
 
 
Köszönöm szépen a válaszokat!

11
Segítségkérés / Timer mechanika másképp?
« Dátum: 2017. június 20. - 16:58:17 »
Üdvözlök mindenkit!
 
Azt szeretném megkérdezni, hogy nem-e tudtok valamiféle más Timer mechanikát, ami optimalizáltabb és hasznosabb.
 
Mert jelenleg van 3 timerem, az egyik a játékos HUD-ját frissíti, a másik a globál időjárást, a harmadik pedig a játékost figyeli, hogy afkol-e stb.
 
A Timereknek különböző delay-ük van, a hudot például 5 sec-enként frissíti, az időjárást 60 secenként, az AFK timer pedig 30 secenként.
 
Ami a játékos részre vonatkozik, van egy 5 & 30 seces timer. És erre szeretnék valamit kitalálni, hogy ne menjen külön külön a két timer, hanem egyben valahogy?
 
Nem tudom, hogyan kellene ezt megvalósítani, olvasgattam GetTickCount()-ról is de ha azt meg akarom hívni, szintén timer kell, mivel ismétlődő folyamatról van szó.
 
Valami effektívebb, és szimplább megoldás kellene, mivel még szinte semmi sincs a módba de már fut 3 timer. És mondjuk egy 30 játékosnál 90db ami szerintem laggot okozhat, ezért akarok valami optimalizáltabbat, csak nemtudom hogyan nézni ki a mechanikája.
 
 
 
Köszönöm szépen a válaszokat!

12
Segítségkérés / FCNPC használata?
« Dátum: 2017. június 18. - 23:09:47 »
Üdv mindenkinek!
 
Azt szeretném megkérdezni, hogy az FCNPC nevezetű plugint hogyan kell használni?
 
Nem teljesen értettem az angol fórumon fentlévő tartalmat, így gondoltam megkérdezem itt.
 
Lehet bolondságokat gondolok, de ehhez az alap NPC record szükséges nem? Vagy külön kell felvenni az FCNPC-vel?
 
 
 
Köszönöm szépen a segítséget!

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal