Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Brandon Brooks

Oldalak: [1]
1
\"\"http://kephost.com/images/2017/03/19/lasvegasrpg2.png[/img]
 
 
 


Las Vegas RPG - Fizetett segédfejlesztői munkalehetőséget nyújt
 


Üdvözlök minden olvasót.
 
A Las Vegas RPG Vezetősége és jómagam úgy döntöttünk hogy segédfejlesztőt keresünk a 5 főből álló csapatunkba.
 
Természetesen egy bizonyos összeg fejében keresünk egy megfelelő embert erre a posztra, ami nem több mint havi 25 euró.
 
Lehet hogy nem sok de iskola/munkahely mellett szerintem nem rossz mint egy kis zsebpénz.
 
 
 


Elvárásaink
 


Legyen egy facebookod amin eltudjunk érni.
 
Legyél legalább 15 éves.
 
Legyél aktív, próbálj időt fordítani a munkádra is.
 
YSI/Y_INI, SSCANF, ZCMD Ismerete.
 
Próbálj minnél kreatívabban és spórolva scriptelni.
 
Természetesen mindenkinek van élete és gondjai ezt mi teljes mértékben megértjük és tiszteletben is fogjuk tartani.
 
Jelentkezni itt hozzászólásban tudtok.
 
Üdvözlettel, Las Vegas RPG Vezetősége.
 
 

2
Segítségkérés / Y_INI RP Teszt érték mentése
« Dátum: 2017. március 10. - 12:14:48 »
Sziasztok.
 
Lenne egy kérdésem, még pedig az hogy-hogy lehet úgy írni a játékos filejába értéket hogy azt egyből át is írja?
 
Én csináltam egy RP Tesztet és a végén megszeretném változtattni az RP Teszt értékét 1 -re hogy ne kérje már bejelentkezésnél. 
 
Valami hiba lehet vele..itt a kód.
 
Köszönöm előre a segítséget.
 
U.I: Tanuló y_iniző vagyok.. :(
 

if(dialogid == DIALOG_SIKERES)
{
    if(response)
    {
        GivePlayerMoney(playerid, PlayerInfo[playerid][pPenz]);
        new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
        INI_WriteInt(File,\"RPTeszt\",1);
        INI_Close(File);
        SendClientMessage(playerid, -2,\"Sikeres RP Teszt, kapsz egy kis kezdőpénzt a kellő eszközök beszerzéséhez.\");
}
else
{
        Kick(playerid);
}
}

 
 

3
Segítségkérés / YSI\\y_ini fájl mentési hiba
« Dátum: 2017. március 06. - 15:08:42 »
Sikerült javítani.

4
Segítségkérés / RemoveBuildingForPlayer problémára egy megoldást
« Dátum: 2017. február 12. - 19:47:59 »
Sziasztok.
 
A helyzet az hogy van 2125 sor RemoveBuildingForPlayer függvényem és ez a mennyiség terhel mikor csatlakozok...
 
Mi lenne erre a megoldás? :(

5
Segítségkérés / RP vizsga értékének lekérdezése bejelentkezésnél
« Dátum: 2017. január 27. - 19:42:28 »
Sziasztok!
 
Csináltam a szerveremnek egy RP Vizsgát amiben az új regisztrált játékosok nonrps szituációkra és RP kifejezésekre kell válaszoljanak.
 
Az utolsó helyes válasznál át álítottam az RP Vizsga értékét 1 re.
 
A probléma az hogy bejelentkezésnél lekérdeztem az értéket és ha 0 csak akkor hozza be a vizsgát, de hiába mivel lehet akármennyi az érték akkor is behozza...
 
A mentéssel nincs probléma le ellenőriztem.
 
Szerintem valami probléma az érték lekérdezésénél lesz..
 
Nagyon megköszönném ha valaki segítene! :)
 
Rész a lekérdezésnél:
 

if(dialogid == DIALOG_BEJELENTKEZES)
    {
        if(response)
        {
            new file[128], Nev[MAX_PLAYER_NAME];
            GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev));
            format(file,sizeof(file), \"/Felhasználók/%s.ini\", Nev);
            new Jelszo = dini_Int(file, \"Jelszó\");
            if(udb_hash(inputtext) == Jelszo)
            {
                if(pInfo[playerid][RPVizsga] == 0)
                {
                    SetSpawnInfo(playerid, 0, 72, 1049.1663, 1019.0881, 11.0000, 324.4493, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
                SpawnPlayer(playerid);
                    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NEM, DIALOG_STYLE_LIST,\"OOC\",\"Férfi\\nNõ\",\"Select\",\"\");
                SendClientMessage(playerid, -2, \"(( Milyen nemû legyen a karaktered? ))\");
            }
            else
            {
                    pLogged[playerid] = 1;
                    SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGERED, \"Sikeres bejelentkezés\");
                    Betoltes(playerid);
                    SetSpawnInfo(playerid, 0, pInfo[playerid][Ruha], pInfo[playerid][SpawnX], pInfo[playerid][SpawnY], pInfo[playerid][SpawnZ], 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
                    SpawnPlayer(playerid);
                }
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, -2, \"Próbáld meg ismét beírni a jelszavadat!\");
                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BEJELENTKEZES, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Próbáld meg ismét beírni a jelszavadat!\", \"Belépés\", \"Kilépés\");
            }
        }
        else
        {
            Kick(playerid);
        }
    }

 
 

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal