Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - xerox0224

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / 2 kérdés..
« Dátum: 2018. január 16. - 18:39:02 »
Sziasztok. Rengeteg scriptben látok kettő kis apró dolgot, aminek nem tudom a jelentését, a válaszokat előre is köszönöm!
 
1. kis script részlet. Kérdésem: Mit tesz ez a kis sor, mi az az \"ipairs\", a \"k\", és a \"v\", ez a sor mit tesz?
 

for k,v in ipairs ( getElementsByType(\"player\") ) do

 
2. Mi az a row, és a result? Rengeteg helyen látom, és nem tudom mit jelent, egyáltalán nem. Jelen esetben ez mit tesz? 
 


    local result, num_rows = dbPoll(query, -1)
    if num_rows > 0 then
        exports[\"notices\"]:addNotification(root, \"Ehhez a számítógépez már tartozik egy felhasználó!\",\'error\')
    else

2
Segítségkérés / [HELP] Get data MySQL
« Dátum: 2018. január 14. - 19:17:00 »
Sziasztok! Van egy MySQL-em, benne egy info résszel, info táblával. Az info táblában ezek az oszlopok vannak: name, serial, ip. Ez csak egy teszt céljából készült kis dolog. Ugye megcsináltam azt, hogy a /adatfeltolt paranccsal dbExec segítségével feltölti ezt a MySQL-be. Létrehoztam 3-4 sort a MySQL-ben. Mind a 4 más névvel, serial-al, ip-vel kezdődök. Szeretném azt megcsinálni, hogy a /adatletolt parancsal lekérje a játékos nevét, ellenőrézni, hogy ő e az a játékos ténylegesen, és kiírná neki az IP címét és a Serial-ját. Melyik parancsra lenne szükségem ahhoz, hogy megtudjam ezt csinálni? Milyen \"sorokra\" lenne szükségem. Nézegettem a dbQuery-t, viszont ennek használatát nem tudom sajnos érdelmezni. Aki tudna nekem segíteni az előre is megköszönönném. További szép napot!

3
Segítségkérés / Első script
« Dátum: 2018. január 10. - 17:39:08 »
Sziasztok! Mit ajánlotok első script-nek, mivel kezdjek szerintetek? Mivel ajánlott kezdeni. Illetve ti mivel kezdtétek el?

4
Segítségkérés / Háromszög DxDraw
« Dátum: 2017. december 26. - 00:26:01 »
Sziasztok. Az lenne a kérdésem, hogyan lehetséges dxdraw-al nem csak kockát, hanem pl háromszöget, vagy kört alkotni, amit ezek után mint egy HUD-ot mozgatni is tudok? ( Pl.: egy háromszög, és ahogy megy le az életerő, úgy szépen lassan \"épül le\" a háromszög is. ) válaszotokat előre is köszönöm? ( Fő kérdés ez lenne, hogyan lehet háromszög alakot csinálni? )

5
Segítségkérés / onClientRender - egyéb
« Dátum: 2017. december 23. - 17:43:22 »
Sziasztok! Ugye elkezdtem egy regisztrációs/bejelentkező panelt csinálni. Nos, a bejelentkezést már sikeresen összehoztam, ha stimmel a jelszó és a felhasználónév, akkor sikeresen belép. Igen ám, lespawnolja az adott játékost, viszont maga a bejelentkező panel nem tűnik el. Mivel ugye a jelszó-felhasználónév ellenőrzése szerveroldalon van jelen, a panel meg kliensoldalon, hogyan lehet azt megcsinálni, hogy kikapcsolja a panelt, ha bejelentkezik? Illetve lenne még egy problémám. Van egy onClientResourceStart részem, és az adott function-ba található az editbox, illetve annak elmaszkolásai ( hosszúság, illetve átlátszóság ). Ez a bejelentkező panelhez tartozik, viszont amikor az illető regisztrálni akar, akkor bár removeEventHandler-rel eltudom tüntetni magát a panelt, viszont az editboxok ott maradnak. Az editboxokat is destroyelementezni nem nagyon akarom, magát ez a function-t akarom leállítani, amikor az illető a \"regisztráció\" gomba kattint. Válaszokat előre is köszönöm!
 
SZERVER OLDAL: https://pastebin.com/BdFYUWzV
 
KLIENS OLDAL: https://pastebin.com/MAaWKs3b

6
Segítségkérés / dxDrawRectlange
« Dátum: 2017. december 22. - 21:38:38 »
 
 
Sziasztok! Van egy dxDrawRectlange gombom. onClientClick event handlert, illeve egy function is csináltam már, amibe beleírtam, hol a box, viszont sajnálatos módon nem érzékeli, miért lehet ez? Illetve van egy IsCursorInPosition function-om is, ami annyit csinál, ha valaki ráteszi az egeret szin1-ről szin 2-re változik, majd ha valaki elveszi, akkor vissza. Ez se működik, sőt, még a rectlange is eltűnik. 
 

addEventHandler(\"onClientRender\", root,
    function()
        dxDrawRectangle((screenW - 243) / 2, (screenH - 353) / 2, 243, 353, tocolor(0, 0, 0, 110), false)
        dxDrawRectangle(562, 208, 243, 17, tocolor(0, 0, 0, 110), false)
        dxDrawRectangle(574, 259, 221, 30, tocolor(0, 0, 0, 130), false)
        dxDrawRectangle(574, 311, 221, 30, tocolor(0, 0, 0, 130), false)
        dxDrawRectangle(574, 385, 221, 30, tocolor(0, 0, 0, 130), false)
        dxDrawRectangle(574, 429, 221, 30, (isCursorInPosition(574, 429, 221, 30) and tocolor(255, 0, 0) or tocolor(0, 255, 0)))
        dxDrawText(\"Üdv az #4286f4Immortal Gaming #ffffffszerverén!\\nKérlek #ff6363 regisztrálj #ffffff vagy #4286f4jelentkezz be!\\n\\n#ffffffTovábbi jó játékot kívánunk!\", 576, 481, 795, 533, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"default-bold\", \"center\", \"center\", false, false, false, true, false)
        dxDrawRectangle(438, 451, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false)
        dxDrawText(\"#4286f4Bejelentkezés\", 562, 208, 805, 224, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"default-bold\", \"center\", \"center\", false, false, false, true, false)
        dxDrawText(\"Felhasználónév\", 620, 240, 746, 259, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"default-bold\", \"center\", \"center\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"Jelszó\", 620, 292, 746, 311, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"default-bold\", \"center\", \"center\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"Bejelentkezés\", 620, 390, 746, 409, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"default-bold\", \"center\", \"center\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"Regisztráció\", 620, 435, 746, 454, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"default-bold\", \"center\", \"center\", false, false, false, false, false)
        showPlayerHudComponentVisible(\"all\", false)
    end
)
addEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), onClickCucc)
function onClickCucc(absoluteX, absoluteY, worldX, worldY, worldZ)
    if (absoluteX >= 574) and (absoluteX <= 574+221) and (absoluteY >= 311) and (absoluteY <= 311+30) then
        outputChatBox(\"Ráböktél a gombra\")
    end
    if (absoluteX >= x) and (absoluteX <= x+szelesseg) and (absoluteY >= y) and (absoluteY <= y+magassag) then
        outputChatBox(\"Ráböktél a másk gombra\")
    end
end
function isCursorInPosition(rectX, rectY, rectW, rectH)
local cursorX, cursorY = getCursorPosition()
cursorX, cursorY = cursorX * screenWidth, cursorY * screenHeight
return (cursorX >= rectX and cursorX <= rectX+rectW) and (cursorY >= rectY and cursorY <= rectY+rectH)
end

7
Segítségkérés / Hozzáadás
« Dátum: 2017. július 10. - 19:05:04 »
Sziasztok. Elkezdtem egy nagyon kis egyszerű rendszert, \"kvíz\" szerű cuccot. Úgy gondoltam, hogyha jó választ kap, akkor kap egy pontot a \"tárolóba\". ( pl.: helyesvalasz+1, persze már van egy ilyen létrehozva. Röviden annyi, hogy lehet-e olyat csinálni, hogyha létrehozok egy változót, akkor hozzádjak +1-et. )

8
Segítségkérés / EditBox és addAccount
« Dátum: 2017. március 22. - 16:09:29 »
Sziasztok. Elkezdtem egy ALAP login panelt csinálni, viszont van 3 problémám, amire nem találtam még megoldást. Ebben a 3 probléma megoldásában kérném segítségeteket.
 
 
 
1: Editbox hátterének, illetve editbox text színének módosítása. Ezt sajnos nem tudom megoldani, nem találtam rá megoldást, hogy hogyan lehetne. 
 
2: Ha kikattinto az editboxból, pl.: a képre, akkor elsötétül, és nem lehet rá visszakattintani.
 
3: Account hozzáadása. Sajnos mivel client oldaliban vagyok, nem nagyon tudom, hogyan lehetne megoldani, hogyha valaki a reigzstrációra kattint, akkor megcsinálja az accountját addAccount(username, password)-al. 
 
 
 
Ezeket nem tudom. Segítségeteket előre is köszönöm. További szép napot! :) 
 


local sx, sy = guiGetScreenSize()
function login()
    wx, wy = 500, 500
    x = (sx/2) - (wx/2)
    y = (sy/2) - (wy/2)
    guiCreateStaticImage(x,y,500,500,\"login.png\", false) -- Kép előhozása
    local feledit = guiCreateEdit( 0.40, 0.46, 0.23, 0.037, \"Felhasználónév\", true) --Felh. írás mező
    guiEditSetMaxLength ( feledit, 20 ) --Írás lehetőség felhasználónév
    local jeledit = guiCreateEdit( 0.40, 0.565, 0.23, 0.037, \"Jelszó\", true ) -- Jelszó írás mező
    guiEditSetMaxLength ( jeledit, 20 ) --Írás lehetőség jelszó
    guiEditSetMasked ( jeledit, true ) --Jelszó \"maszkolás\"
    showCursor(true) -- Cursos előhozás
    showPlayerHudComponent(\"all\", false)    -- hudok kikapcsolása
    showChat(false) -- Chat kikapcsolása
    if (isElement(zene)) then --Ha a zene be van kapcsolva
        destroyElement(zene) -- Akkor kapcsolja ki
    end -- Ha nincs
    zene = playSound(\"music.mp3\", true) -- Akkor játsza le
    setBlurLevel (255)-- Blur szint
    setCameraMatrix(2457.73145, -1666.30969, 24.23867, 5568.388671875, -1218.42474365234, 69.881813049316) -- Kamera nézése
    bindKey ( \"F4\", \"both\", funcInput ) -- F4 kiakpcsolás
    addEventHandler(\"onClientRender\", root, gombok) -- Gombok elindítása
    addEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), gomb) --Gomb hozzáadása
    addEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), regisztralas) --Gomb hozzáadása
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getRootElement(), login)
function gombok()
    dxDrawRectangle ( sx/2.77, sy/1.6, sx/8, sy/20, tocolor ( 0, 0, 0, 200 ) ) -- Bejelentkezés
    dxDrawRectangle ( sx/1.97, sy/1.6, sx/8, sy/20, tocolor ( 0, 0, 0, 200 ) ) -- Regisztráció
    dxDrawText ( \"Bejelentkezés\", sx/2.64, sy/1.58, sx, sy, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1.5, \"default-bold\" )    -- Bejelentkezés gomb
    dxDrawText ( \"Regisztráció\", sx/1.9, sy/1.58, sx, sy, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1.5, \"default-bold\" ) -- Bejelentkezés gomb
end
function funcInput ( key, keyState )
  if ( keyState == \"down\" ) then
    destroyElement(zene)
  end
end
function gomb(button, state, absoluteX, absoluteY, worldX, worldY, worldZ, clickedElement)
    local felh = guiGetText ( feledit ) --Felh. lekérése
    local jelszo = guiGetText ( jeledit ) --pass. lekérése
    if (state == \"down\") then
        -- bal, jobb, felső, alsó (a képernyő bal felső sarkától számítva)
        if (absoluteX >= sx/2.77) and (absoluteX <= (sx/2.77)+(sx/8)) and (absoluteY >= sy/1.6) and (absoluteY <= (sy/1.6)+(sy/20)) then -- ha a kirajzolt dx elem határain belül van a kurzor
            outputChatBox(\"Sikeres bejelentkezés!\")
        end
    end
    if (state == \"down\") then
        -- bal, jobb, felső, alsó (a képernyő bal felső sarkától számítva)
        if (absoluteX >= sx/1.97) and (absoluteX <= (sx/1.97)+(sx/8)) and (absoluteY >= sy/1.6) and (absoluteY <= (sy/1.6)+(sy/20)) then -- ha a kirajzolt dx elem határain belül van a kurzor
            outPutChatBox(\"Sikeres regisztráció!\")
        end
    end
end

9
Segítségkérés / dxDrawRectlange, mint gomb
« Dátum: 2017. március 20. - 18:59:29 »
Sziasztok, van egy dxDrawRectlangem.Hogyan tudnám megcsinálni, hogyha rákattintok, akkor kidobjon egy szöveget chatbox-ba, pl.: hello
 

dxDrawRectangle ( sx/1.97, sy/1.6, sx/8, sy/20, tocolor ( 0, 0, 0, 200 ) )

10
Segítségkérés / Ha kikattintok, az editbox elsötétül
« Dátum: 2017. március 19. - 19:08:49 »
Sziasztok. Van egy elég béta verziós login panelem. ( tudom, a méretek más felbontáson elcsúsznának stb. ). Van az editbox... miért van, ha átkattintok a rendes képre, akkor az editbox elsötétül, és nem lehet írni bele. 
 


function login()
    sx, sy = guiGetScreenSize()
    wx, wy = 700, 300
    x = (sx/2) - (wx/2)
    y = (sy/2) - (wy/2)
    guiCreateStaticImage(x,y,700,300,\"login.png\", false) -- Kép előhozása
    regisztracio = guiCreateButton( 0.25, 0.62, 0.13, 0.035, \"Regisztráció\", true )
    feledit = guiCreateEdit( 0.25, 0.4, 0.13, 0.035, \"Felhasználónév\", true ) --Felh. írás mező
    guiEditSetMaxLength ( feledit, 128 ) --Írás lehetőség felhasználónév
    bejelentkezes = guiCreateButton( 0.25, 0.58, 0.13, 0.035, \"Bejelentkezés\", true ) -- Bejelentkezés
    jeledit = guiCreateEdit( 0.25, 0.53, 0.13, 0.035, \"Jelszó\", true ) -- Jelszó írás mező
    guiEditSetMaxLength ( jeledit, 128 ) --Írás lehetőség jelszó
    guiEditSetMasked ( jeledit, true ) --Jelszó \"maszkolás\"
    showCursor(true) -- Cursos előhozás
    showPlayerHudComponent(\"all\", false)    -- hudok kikapcsolása
    showChat(false) -- Chat kikapcsolása
    if (isElement(zene)) then --Ha a zene be van kapcsolva
        destroyElement(zene) -- Akkor kapcsolja ki
    end -- Ha nincs
    zene = playSound(\"music.mp3\", true) -- Akkor játsza le
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getRootElement(), login)

11
Segítségkérés / Nem találja a fájlt
« Dátum: 2017. március 18. - 19:14:55 »
Sziasztok, van egy házi szeróm, egy egyszerű kis képet akarok előhozni, DE, amikor elindítom, ezt dobja ki:
 

Couldn\'t find resources test.

 
Ez miért van? Az MTA szerverbe bele van írva, körülbelül 5x átnéztem, hogy helyesen van-e beleírva a neve 

12
Segítségkérés / dxDrawImage szabályozása
« Dátum: 2017. február 11. - 15:30:26 »
Sziasztok. Elkezdtem csinálni egy hudot, a Rectangle-ek nem csúsznak el rajta ( ebben segített az mta wiki :D ), viszont a dxDrawImage ikonok sajnos elcsúsznak. Próbáltam már dolgokat, de nem tudtam még rájönni, hogy hogyan tudnám azt is megcsinálni, hogy ne csússzon el. Válaszotokat előre is köszönöm! 
 
 
 


local playerHP = math.floor(getElementHealth(localPlayer))
    local playerArmour = math.floor(getPedArmor(localPlayer))
    local playerMoney = getPlayerMoney()
    local playerPing = getPlayerPing(getLocalPlayer())
    dxDrawImage ( screenWidth/2 - -340, 58, 45, 45, \'rgm.png\')
    dxDrawRectangle ( x/1.35, y/45, x/4, y/30, tocolor ( 0, 0, 0, 150 ) )
    dxDrawRectangle ( x/1.35, y/4.60, x/6, y/30, tocolor ( 0, 0, 0, 150 ) )
    dxDrawRectangle ( x/1.35, y/15, x/4, y/7, tocolor ( 0, 0, 0, 150 ) )
    dxDrawRectangle ( x/1.23, y/13, x/6, y/33, tocolor ( 0, 0, 0, 150 ) )
    dxDrawRectangle ( x/1.23, y/13, playerHP*2.28, y/33, tocolor ( 38, 166, 91, 150 ) )
    dxDrawRectangle ( x/1.23, y/8.50, x/6, y/33, tocolor ( 0, 0, 0, 150 ) )
    dxDrawRectangle ( x/1.23, y/8.50, playerArmour*2.28, y/33, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ) )
    dxDrawImage ( screenWidth/2 - -340, 14, 110, 30, \'logo.png\')
    dxDrawImage ( screenWidth/2 - -350, 170, 16, 16, \'coin.png\')
    dxDrawImage ( screenWidth/2 - -400, 58, 25, 25, \'heal.png\')
    dxDrawImage ( screenWidth/2 - -400, 88, 25, 25, \'armor.png\')
    dxDrawText (playerHP.. \'%\', x/1.13, y/12.5, x, y, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, \"default-bold\" )
    dxDrawText (playerArmour.. \'%\', x/1.13, y/8.25, x, y, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, \"default-bold\" )
    dxDrawText (playerName, x/1.14, y/37, x, y, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1.3, \"default-bold\" )
    dxDrawText (playerMoney .. \' $\', x/1.29, y/4.60, x, y, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, \"diploma\" )
    dxDrawText (\'ping:\'..playerPing, x/1.06, y/4.80, x, y, tocolor ( 38, 166, 91, 150 ), 2, \"sand\" )
    local playerVehicle = getPedOccupiedVehicle ( localPlayer )
    if playerVehicle then
        local vehicleHealth = getElementHealth ( playerVehicle ) / 10  -- Divide this by 10, as default the denominator is 1000
        dxDrawRectangle ( x/1.41, y/45, x/45, y/5.30, tocolor ( 0, 0, 0, 150 ) )
        dxDrawRectangle ( x/1.41, y/45, x/45, vehicleHealth*1.45, tocolor ( 162, 162, 162, 162 ) )
    end

13
Segítségkérés / Minimap készítése
« Dátum: 2017. február 08. - 15:29:10 »
Sziasztok. A kérdésem a következő lenne, ami í címben is látható. Minimapot hogyan lehet létrehozni? ( Illetve egy a nagymap-ra is vonatkozna ) Én úgy gondoltam hogy guiCreateStaticImage-val megpróbálom létrehozni, de elakadtam. Valaki tudna segíteni a létrehozásában?
 


function nagyterkep()
    screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize()
    windowWidth, windowHeight = 500, 500
    x = (screenWidth/2) - (windowWidth/2)
    y = (screenHeight/2) - (windowHeight/2)
    outputChatBox(\"Nagy dög\")
    guiCreateStaticImage(x, y, 500, 500, \"hatter.png\", false)
end
addEventHandler( \"onClientResourceStart\", getResourceRootElement( getThisResource() ), nagyterkep )

14
Segítségkérés / dxDrawRectangle szín változtatás
« Dátum: 2017. január 25. - 20:16:41 »
Sziasztok. Nem tudom hogy lehetséges-e ilyet, ( valószínű én vagyok a hülye és nem :D ) hogy ha ráhúzom az egeret a dxDrawRectangle-ra, akkor pl. zöldről pirosra vált át, de amint leveszem onnan vissza vált az eredeti színére. ( Nem kattintásnál.). Ha igen, hogyan lehetséges ez?

15
Segítségkérés / gui gomb dxdraw
« Dátum: 2017. január 22. - 19:36:04 »
Sziasztok! Kész egy teszt GUI amit guieditorral csináltam.... Azt olvastam az onClientGUIClick jó ehhez, de nekem nem működik. Mi lehet az oka? Hogyan lehet egy \"gombra\" rátenni egy bizonyos dolgot? ( pl.: szöveget)
 
 
 


function tut1()
    dxDrawRectangle(526, 190, 285, 397, tocolor(61, 193, 77, 255), false)
    gomb = dxDrawRectangle(539, 208, 262, 363, tocolor(255, 255, 255, 255), false)
    dxDrawText(\"teszt\", 538, 210, 801, 571, tocolor(254, 0, 0, 255), 4.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, false, false, false)
    showCursor(true)
    addEventHandler(\"onClientGUIClick\",gomb,teszt,false)
    addEventHandler(\"onClientRender\", root, tut1)
end
addCommandHandler(\"teszteles\",tut1)
function teszt()
    outputChatBox(\"Működik\")
end

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal