Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - xerox0224
1
« Dátum: 2018. január 16. - 18:39:02 »
Sziasztok. Rengeteg scriptben látok kettő kis apró dolgot, aminek nem tudom a jelentését, a válaszokat előre is köszönöm! 1. kis script részlet. Kérdésem: Mit tesz ez a kis sor, mi az az \"ipairs\", a \"k\", és a \"v\", ez a sor mit tesz? for k,v in ipairs ( getElementsByType(\"player\") ) do 2. Mi az a row, és a result? Rengeteg helyen látom, és nem tudom mit jelent, egyáltalán nem. Jelen esetben ez mit tesz? local result, num_rows = dbPoll(query, -1) if num_rows > 0 then exports[\"notices\"]:addNotification(root, \"Ehhez a számítógépez már tartozik egy felhasználó!\",\'error\') else
2
« Dátum: 2018. január 14. - 19:17:00 »
Sziasztok! Van egy MySQL-em, benne egy info résszel, info táblával. Az info táblában ezek az oszlopok vannak: name, serial, ip. Ez csak egy teszt céljából készült kis dolog. Ugye megcsináltam azt, hogy a /adatfeltolt paranccsal dbExec segítségével feltölti ezt a MySQL-be. Létrehoztam 3-4 sort a MySQL-ben. Mind a 4 más névvel, serial-al, ip-vel kezdődök. Szeretném azt megcsinálni, hogy a /adatletolt parancsal lekérje a játékos nevét, ellenőrézni, hogy ő e az a játékos ténylegesen, és kiírná neki az IP címét és a Serial-ját. Melyik parancsra lenne szükségem ahhoz, hogy megtudjam ezt csinálni? Milyen \"sorokra\" lenne szükségem. Nézegettem a dbQuery-t, viszont ennek használatát nem tudom sajnos érdelmezni. Aki tudna nekem segíteni az előre is megköszönönném. További szép napot!
3
« Dátum: 2018. január 10. - 17:39:08 »
Sziasztok! Mit ajánlotok első script-nek, mivel kezdjek szerintetek? Mivel ajánlott kezdeni. Illetve ti mivel kezdtétek el?
4
« Dátum: 2017. december 26. - 00:26:01 »
Sziasztok. Az lenne a kérdésem, hogyan lehetséges dxdraw-al nem csak kockát, hanem pl háromszöget, vagy kört alkotni, amit ezek után mint egy HUD-ot mozgatni is tudok? ( Pl.: egy háromszög, és ahogy megy le az életerő, úgy szépen lassan \"épül le\" a háromszög is. ) válaszotokat előre is köszönöm? ( Fő kérdés ez lenne, hogyan lehet háromszög alakot csinálni? )
5
« Dátum: 2017. december 23. - 17:43:22 »
Sziasztok! Ugye elkezdtem egy regisztrációs/bejelentkező panelt csinálni. Nos, a bejelentkezést már sikeresen összehoztam, ha stimmel a jelszó és a felhasználónév, akkor sikeresen belép. Igen ám, lespawnolja az adott játékost, viszont maga a bejelentkező panel nem tűnik el. Mivel ugye a jelszó-felhasználónév ellenőrzése szerveroldalon van jelen, a panel meg kliensoldalon, hogyan lehet azt megcsinálni, hogy kikapcsolja a panelt, ha bejelentkezik? Illetve lenne még egy problémám. Van egy onClientResourceStart részem, és az adott function-ba található az editbox, illetve annak elmaszkolásai ( hosszúság, illetve átlátszóság ). Ez a bejelentkező panelhez tartozik, viszont amikor az illető regisztrálni akar, akkor bár removeEventHandler-rel eltudom tüntetni magát a panelt, viszont az editboxok ott maradnak. Az editboxokat is destroyelementezni nem nagyon akarom, magát ez a function-t akarom leállítani, amikor az illető a \"regisztráció\" gomba kattint. Válaszokat előre is köszönöm! SZERVER OLDAL: https://pastebin.com/BdFYUWzV KLIENS OLDAL: https://pastebin.com/MAaWKs3b
6
« Dátum: 2017. december 22. - 21:38:38 »
Sziasztok! Van egy dxDrawRectlange gombom. onClientClick event handlert, illeve egy function is csináltam már, amibe beleírtam, hol a box, viszont sajnálatos módon nem érzékeli, miért lehet ez? Illetve van egy IsCursorInPosition function-om is, ami annyit csinál, ha valaki ráteszi az egeret szin1-ről szin 2-re változik, majd ha valaki elveszi, akkor vissza. Ez se működik, sőt, még a rectlange is eltűnik. addEventHandler(\"onClientRender\", root, function() dxDrawRectangle((screenW - 243) / 2, (screenH - 353) / 2, 243, 353, tocolor(0, 0, 0, 110), false) dxDrawRectangle(562, 208, 243, 17, tocolor(0, 0, 0, 110), false) dxDrawRectangle(574, 259, 221, 30, tocolor(0, 0, 0, 130), false) dxDrawRectangle(574, 311, 221, 30, tocolor(0, 0, 0, 130), false) dxDrawRectangle(574, 385, 221, 30, tocolor(0, 0, 0, 130), false) dxDrawRectangle(574, 429, 221, 30, (isCursorInPosition(574, 429, 221, 30) and tocolor(255, 0, 0) or tocolor(0, 255, 0))) dxDrawText(\"Üdv az #4286f4Immortal Gaming #ffffffszerverén!\\nKérlek #ff6363 regisztrálj #ffffff vagy #4286f4jelentkezz be!\\n\\n#ffffffTovábbi jó játékot kívánunk!\", 576, 481, 795, 533, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"default-bold\", \"center\", \"center\", false, false, false, true, false) dxDrawRectangle(438, 451, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false) dxDrawText(\"#4286f4Bejelentkezés\", 562, 208, 805, 224, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"default-bold\", \"center\", \"center\", false, false, false, true, false) dxDrawText(\"Felhasználónév\", 620, 240, 746, 259, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"default-bold\", \"center\", \"center\", false, false, false, false, false) dxDrawText(\"Jelszó\", 620, 292, 746, 311, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"default-bold\", \"center\", \"center\", false, false, false, false, false) dxDrawText(\"Bejelentkezés\", 620, 390, 746, 409, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"default-bold\", \"center\", \"center\", false, false, false, false, false) dxDrawText(\"Regisztráció\", 620, 435, 746, 454, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"default-bold\", \"center\", \"center\", false, false, false, false, false) showPlayerHudComponentVisible(\"all\", false) end ) addEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), onClickCucc) function onClickCucc(absoluteX, absoluteY, worldX, worldY, worldZ) if (absoluteX >= 574) and (absoluteX <= 574+221) and (absoluteY >= 311) and (absoluteY <= 311+30) then outputChatBox(\"Ráböktél a gombra\") end if (absoluteX >= x) and (absoluteX <= x+szelesseg) and (absoluteY >= y) and (absoluteY <= y+magassag) then outputChatBox(\"Ráböktél a másk gombra\") end end function isCursorInPosition(rectX, rectY, rectW, rectH) local cursorX, cursorY = getCursorPosition() cursorX, cursorY = cursorX * screenWidth, cursorY * screenHeight return (cursorX >= rectX and cursorX <= rectX+rectW) and (cursorY >= rectY and cursorY <= rectY+rectH) end
7
« Dátum: 2017. július 10. - 19:05:04 »
Sziasztok. Elkezdtem egy nagyon kis egyszerű rendszert, \"kvíz\" szerű cuccot. Úgy gondoltam, hogyha jó választ kap, akkor kap egy pontot a \"tárolóba\". ( pl.: helyesvalasz+1, persze már van egy ilyen létrehozva. Röviden annyi, hogy lehet-e olyat csinálni, hogyha létrehozok egy változót, akkor hozzádjak +1-et. )
8
« Dátum: 2017. március 22. - 16:09:29 »
Sziasztok. Elkezdtem egy ALAP login panelt csinálni, viszont van 3 problémám, amire nem találtam még megoldást. Ebben a 3 probléma megoldásában kérném segítségeteket. 1: Editbox hátterének, illetve editbox text színének módosítása. Ezt sajnos nem tudom megoldani, nem találtam rá megoldást, hogy hogyan lehetne. 2: Ha kikattinto az editboxból, pl.: a képre, akkor elsötétül, és nem lehet rá visszakattintani. 3: Account hozzáadása. Sajnos mivel client oldaliban vagyok, nem nagyon tudom, hogyan lehetne megoldani, hogyha valaki a reigzstrációra kattint, akkor megcsinálja az accountját addAccount(username, password)-al. Ezeket nem tudom. Segítségeteket előre is köszönöm. További szép napot! local sx, sy = guiGetScreenSize() function login() wx, wy = 500, 500 x = (sx/2) - (wx/2) y = (sy/2) - (wy/2) guiCreateStaticImage(x,y,500,500,\"login.png\", false) -- Kép előhozása local feledit = guiCreateEdit( 0.40, 0.46, 0.23, 0.037, \"Felhasználónév\", true) --Felh. írás mező guiEditSetMaxLength ( feledit, 20 ) --Írás lehetőség felhasználónév local jeledit = guiCreateEdit( 0.40, 0.565, 0.23, 0.037, \"Jelszó\", true ) -- Jelszó írás mező guiEditSetMaxLength ( jeledit, 20 ) --Írás lehetőség jelszó guiEditSetMasked ( jeledit, true ) --Jelszó \"maszkolás\" showCursor(true) -- Cursos előhozás showPlayerHudComponent(\"all\", false) -- hudok kikapcsolása showChat(false) -- Chat kikapcsolása if (isElement(zene)) then --Ha a zene be van kapcsolva destroyElement(zene) -- Akkor kapcsolja ki end -- Ha nincs zene = playSound(\"music.mp3\", true) -- Akkor játsza le setBlurLevel (255)-- Blur szint setCameraMatrix(2457.73145, -1666.30969, 24.23867, 5568.388671875, -1218.42474365234, 69.881813049316) -- Kamera nézése bindKey ( \"F4\", \"both\", funcInput ) -- F4 kiakpcsolás addEventHandler(\"onClientRender\", root, gombok) -- Gombok elindítása addEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), gomb) --Gomb hozzáadása addEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), regisztralas) --Gomb hozzáadása end addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getRootElement(), login) function gombok() dxDrawRectangle ( sx/2.77, sy/1.6, sx/8, sy/20, tocolor ( 0, 0, 0, 200 ) ) -- Bejelentkezés dxDrawRectangle ( sx/1.97, sy/1.6, sx/8, sy/20, tocolor ( 0, 0, 0, 200 ) ) -- Regisztráció dxDrawText ( \"Bejelentkezés\", sx/2.64, sy/1.58, sx, sy, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1.5, \"default-bold\" ) -- Bejelentkezés gomb dxDrawText ( \"Regisztráció\", sx/1.9, sy/1.58, sx, sy, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1.5, \"default-bold\" ) -- Bejelentkezés gomb end function funcInput ( key, keyState ) if ( keyState == \"down\" ) then destroyElement(zene) end end function gomb(button, state, absoluteX, absoluteY, worldX, worldY, worldZ, clickedElement) local felh = guiGetText ( feledit ) --Felh. lekérése local jelszo = guiGetText ( jeledit ) --pass. lekérése if (state == \"down\") then -- bal, jobb, felső, alsó (a képernyő bal felső sarkától számítva) if (absoluteX >= sx/2.77) and (absoluteX <= (sx/2.77)+(sx/8)) and (absoluteY >= sy/1.6) and (absoluteY <= (sy/1.6)+(sy/20)) then -- ha a kirajzolt dx elem határain belül van a kurzor outputChatBox(\"Sikeres bejelentkezés!\") end end if (state == \"down\") then -- bal, jobb, felső, alsó (a képernyő bal felső sarkától számítva) if (absoluteX >= sx/1.97) and (absoluteX <= (sx/1.97)+(sx/8)) and (absoluteY >= sy/1.6) and (absoluteY <= (sy/1.6)+(sy/20)) then -- ha a kirajzolt dx elem határain belül van a kurzor outPutChatBox(\"Sikeres regisztráció!\") end end end
9
« Dátum: 2017. március 20. - 18:59:29 »
Sziasztok, van egy dxDrawRectlangem.Hogyan tudnám megcsinálni, hogyha rákattintok, akkor kidobjon egy szöveget chatbox-ba, pl.: hello dxDrawRectangle ( sx/1.97, sy/1.6, sx/8, sy/20, tocolor ( 0, 0, 0, 200 ) )
10
« Dátum: 2017. március 19. - 19:08:49 »
Sziasztok. Van egy elég béta verziós login panelem. ( tudom, a méretek más felbontáson elcsúsznának stb. ). Van az editbox... miért van, ha átkattintok a rendes képre, akkor az editbox elsötétül, és nem lehet írni bele. function login() sx, sy = guiGetScreenSize() wx, wy = 700, 300 x = (sx/2) - (wx/2) y = (sy/2) - (wy/2) guiCreateStaticImage(x,y,700,300,\"login.png\", false) -- Kép előhozása regisztracio = guiCreateButton( 0.25, 0.62, 0.13, 0.035, \"Regisztráció\", true ) feledit = guiCreateEdit( 0.25, 0.4, 0.13, 0.035, \"Felhasználónév\", true ) --Felh. írás mező guiEditSetMaxLength ( feledit, 128 ) --Írás lehetőség felhasználónév bejelentkezes = guiCreateButton( 0.25, 0.58, 0.13, 0.035, \"Bejelentkezés\", true ) -- Bejelentkezés jeledit = guiCreateEdit( 0.25, 0.53, 0.13, 0.035, \"Jelszó\", true ) -- Jelszó írás mező guiEditSetMaxLength ( jeledit, 128 ) --Írás lehetőség jelszó guiEditSetMasked ( jeledit, true ) --Jelszó \"maszkolás\" showCursor(true) -- Cursos előhozás showPlayerHudComponent(\"all\", false) -- hudok kikapcsolása showChat(false) -- Chat kikapcsolása if (isElement(zene)) then --Ha a zene be van kapcsolva destroyElement(zene) -- Akkor kapcsolja ki end -- Ha nincs zene = playSound(\"music.mp3\", true) -- Akkor játsza le end addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getRootElement(), login)
11
« Dátum: 2017. március 18. - 19:14:55 »
Sziasztok, van egy házi szeróm, egy egyszerű kis képet akarok előhozni, DE, amikor elindítom, ezt dobja ki: Couldn\'t find resources test. Ez miért van? Az MTA szerverbe bele van írva, körülbelül 5x átnéztem, hogy helyesen van-e beleírva a neve
12
« Dátum: 2017. február 11. - 15:30:26 »
Sziasztok. Elkezdtem csinálni egy hudot, a Rectangle-ek nem csúsznak el rajta ( ebben segített az mta wiki ), viszont a dxDrawImage ikonok sajnos elcsúsznak. Próbáltam már dolgokat, de nem tudtam még rájönni, hogy hogyan tudnám azt is megcsinálni, hogy ne csússzon el. Válaszotokat előre is köszönöm! local playerHP = math.floor(getElementHealth(localPlayer)) local playerArmour = math.floor(getPedArmor(localPlayer)) local playerMoney = getPlayerMoney() local playerPing = getPlayerPing(getLocalPlayer()) dxDrawImage ( screenWidth/2 - -340, 58, 45, 45, \'rgm.png\') dxDrawRectangle ( x/1.35, y/45, x/4, y/30, tocolor ( 0, 0, 0, 150 ) ) dxDrawRectangle ( x/1.35, y/4.60, x/6, y/30, tocolor ( 0, 0, 0, 150 ) ) dxDrawRectangle ( x/1.35, y/15, x/4, y/7, tocolor ( 0, 0, 0, 150 ) ) dxDrawRectangle ( x/1.23, y/13, x/6, y/33, tocolor ( 0, 0, 0, 150 ) ) dxDrawRectangle ( x/1.23, y/13, playerHP*2.28, y/33, tocolor ( 38, 166, 91, 150 ) ) dxDrawRectangle ( x/1.23, y/8.50, x/6, y/33, tocolor ( 0, 0, 0, 150 ) ) dxDrawRectangle ( x/1.23, y/8.50, playerArmour*2.28, y/33, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ) ) dxDrawImage ( screenWidth/2 - -340, 14, 110, 30, \'logo.png\') dxDrawImage ( screenWidth/2 - -350, 170, 16, 16, \'coin.png\') dxDrawImage ( screenWidth/2 - -400, 58, 25, 25, \'heal.png\') dxDrawImage ( screenWidth/2 - -400, 88, 25, 25, \'armor.png\') dxDrawText (playerHP.. \'%\', x/1.13, y/12.5, x, y, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, \"default-bold\" ) dxDrawText (playerArmour.. \'%\', x/1.13, y/8.25, x, y, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, \"default-bold\" ) dxDrawText (playerName, x/1.14, y/37, x, y, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1.3, \"default-bold\" ) dxDrawText (playerMoney .. \' $\', x/1.29, y/4.60, x, y, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, \"diploma\" ) dxDrawText (\'ping:\'..playerPing, x/1.06, y/4.80, x, y, tocolor ( 38, 166, 91, 150 ), 2, \"sand\" ) local playerVehicle = getPedOccupiedVehicle ( localPlayer ) if playerVehicle then local vehicleHealth = getElementHealth ( playerVehicle ) / 10 -- Divide this by 10, as default the denominator is 1000 dxDrawRectangle ( x/1.41, y/45, x/45, y/5.30, tocolor ( 0, 0, 0, 150 ) ) dxDrawRectangle ( x/1.41, y/45, x/45, vehicleHealth*1.45, tocolor ( 162, 162, 162, 162 ) ) end
13
« Dátum: 2017. február 08. - 15:29:10 »
Sziasztok. A kérdésem a következő lenne, ami í címben is látható. Minimapot hogyan lehet létrehozni? ( Illetve egy a nagymap-ra is vonatkozna ) Én úgy gondoltam hogy guiCreateStaticImage-val megpróbálom létrehozni, de elakadtam. Valaki tudna segíteni a létrehozásában? function nagyterkep() screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize() windowWidth, windowHeight = 500, 500 x = (screenWidth/2) - (windowWidth/2) y = (screenHeight/2) - (windowHeight/2) outputChatBox(\"Nagy dög\") guiCreateStaticImage(x, y, 500, 500, \"hatter.png\", false) end addEventHandler( \"onClientResourceStart\", getResourceRootElement( getThisResource() ), nagyterkep )
14
« Dátum: 2017. január 25. - 20:16:41 »
Sziasztok. Nem tudom hogy lehetséges-e ilyet, ( valószínű én vagyok a hülye és nem ) hogy ha ráhúzom az egeret a dxDrawRectangle-ra, akkor pl. zöldről pirosra vált át, de amint leveszem onnan vissza vált az eredeti színére. ( Nem kattintásnál.). Ha igen, hogyan lehetséges ez?
15
« Dátum: 2017. január 22. - 19:36:04 »
Sziasztok! Kész egy teszt GUI amit guieditorral csináltam.... Azt olvastam az onClientGUIClick jó ehhez, de nekem nem működik. Mi lehet az oka? Hogyan lehet egy \"gombra\" rátenni egy bizonyos dolgot? ( pl.: szöveget) function tut1() dxDrawRectangle(526, 190, 285, 397, tocolor(61, 193, 77, 255), false) gomb = dxDrawRectangle(539, 208, 262, 363, tocolor(255, 255, 255, 255), false) dxDrawText(\"teszt\", 538, 210, 801, 571, tocolor(254, 0, 0, 255), 4.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, false, false, false) showCursor(true) addEventHandler(\"onClientGUIClick\",gomb,teszt,false) addEventHandler(\"onClientRender\", root, tut1) end addCommandHandler(\"teszteles\",tut1) function teszt() outputChatBox(\"Működik\") end
|