Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Broocean

Oldalak: [1]
1
Szkript kérések / .txt fájlból való object betöltés - hiba
« Dátum: 2018. augusztus 07. - 14:37:27 »
Sziasztok. Egy mapváltást szeretnék megcsinálni a szerveremen, tehát pl. 5 perc után vált egy mapot egy txt fájlból, viszont ezt még nem nagyon sikerült összehozni. Van egy start parancs amivel ezt az egészet elindítja, és van egy olajospalya.txt nevű fájlom abban vannak az adatok. Először megpróbáltam úgy, hogy a txt fájlban CreateObject is ott volt, aztán már csak RAW Data, tehát csak akkor működik ha a txt fájlban így van beleírva:
 
8210, 287.91364, 1456.87207, 12.66430,   0.00000, 0.00000, 90.00000;
 
model, x pozíció, y, z, forgatásnak x, y, z - tehát jelenleg így működik a betöltés csak, és 55 object van mindegyiket betölti, viszont az lenne a gondom hogy az utolsó forgatási z pozíciót sose tölti be, mindegyiknél 0-át ír, ez mitől lehet? emiatt ugye rosszul is vannak elforgatva
 

CMD:start(playerid, params[])
{
if(JatekosInfo[playerid][Admin] >= 4)
{
    if(inditas == 1) return SCM(playerid, -1,\"{ff0000}[MP-ZM] A játék már el van indítva!\");
    inditas = 1;
    new string[128], masikstring[32];
    new randompaly = random(sizeof(randompalya));
    format(kovipalya, 32, \"%s\", randompalya[randompaly]);
    if(Egyezik(kovipalya, \"olajospalya.txt\")) { format(masikstring, sizeof(masikstring),\"Olajos\"); }
    format(string, sizeof(string),\"{ff0000}[MP-ZM] {008000}JÁTÉK ELINDÍTVA! PÁLYA: %s\", masikstring);
    SCMTA(-1, string);
        new File:handle = fopen(kovipalya, io_read), buf[128];
   if(!handle) return 0;
   new model, count;
   new Float:px, Float:py, Float:pz, Float:rx, Float:ry, Float:rz;
   /*for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
   {
       if(IsPlayerConnected(i))
       {
         nologin = 1;
       }
   }*/
   while(fread(handle, buf))
   {
      if(sscanf(buf, \"p<,>iffffff\", model, px, py, pz, rx, ry, rz))
          {
              count++;
              printf(\"model: %i | px: %f | py: %f | pz: %f | rx: %f | ry: %f | rz: %f\", model, px, py, pz, rx, ry, rz);
             CreateObject(model, px, py, pz, rx, ry, rz);
            }
        }
        fclose(handle);
        printf(\"[ Objectek sikeresen betöltve! | Pálya: %s | Objectek száma: %i ]\",kovipalya, count);
        for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
   {
       if(IsPlayerConnected(i))//275.3230,1413.0404,10.4401
       {
           if(Egyezik(kovipalya, \"olajospalya.txt\"))
         {
             RemoveBuildingForPlayer(i, 3288, 221.5703, 1374.9688, 9.5859, 0.25);
            RemoveBuildingForPlayer(i, 3257, 221.5703, 1374.9688, 9.5859, 0.25);
            RemoveBuildingForPlayer(i, 3674, 199.3828, 1407.1172, 35.8984, 0.25);
            RemoveBuildingForPlayer(i, 3674, 247.5547, 1471.0938, 35.8984, 0.25);
         }
         SetPlayerPos(i, 275.3230,1413.0404,10.4401);
           tulelo[i] = 1;
       }
   }
}
else
{
    SCM(playerid, -1,\"{ff0000}[MP-ZM] Nem vagy jogosult a parancs használatára!\");
}
return 1;
}

 
 

2
Segítségkérés / MySQL mentés hiba
« Dátum: 2018. augusztus 02. - 23:03:28 »
Sziasztok, elég kezdő vagyok a MySQL-hez gyakorlatilag a mai nap kezdtem el tanulni leginkább, tudom egy kicsit már késő a mai SAMP-hoz viszonyítva, viszont ez lényegtelen. Egy kisebb regisztrációs, bejelentkezős rendszert szerettem volna csinálni, viszont nem igazán jött össze, ebben a 3 sorban lehet valami gond vagy nem tudom. A hiba a következő: ugye a szerver elmenti a pontokat, az admint és a pénzt, regisztrációkor alapból 5-ös adminszintet adok magamnak, 10 pontot (tablista), és 0 pénzt, viszont, pontnak 40-50 vmennyit szokott elmenteni és pénznek pedig 70-et.
 

new query[250];
mysql_format(kapcsolat, query, sizeof(query),\"UPDATE `users` SET `score`=\'%d\', `money`=\'%d\', `admin`=\'%d\' WHERE `username`=\'%e\'\", JatekosInfo[playerid][Score], JatekosInfo[playerid][Money], JatekosInfo[playerid][Admin], Nev(playerid));
mysql_query(kapcsolat, query);

 
Valamint a MySQL táblázatomban is ugye bevannak írva, az így néz ki:
 
score int(11) 
 
admin int(1)
 
money int(50)
 
és itt a log is: 
 

[22:51:56] [DEBUG] mysql_format(1, 0x025D6F1C, 250, \"UPDATE `users` SET `score`=\'%d\', `money`=\'%d\', `admin`=\'%d\' WHERE `username`=\'%e\'\")
[22:51:56] [DEBUG] CHandle::EscapeString(this=0x5b8138, src=\'GodeKhus\')
[22:51:56] [DEBUG] CConnection::EscapeString(src=\'GodeKhus\', this=0x5b6a90, connection=0x5915d0)
[22:51:56] [DEBUG] CHandle::EscapeString - return value: true, escaped string: \'GodeKhus\'
[22:51:56] [DEBUG] mysql_format: return value: \'86\'
[22:51:56] [DEBUG] mysql_tquery(1, \"UPDATE `users` SET `score`=\'49\', `money`=\'70\', `admin`=\'5\' WHERE `username`=\'GodeKhus\'\", \"\", \"\")
[22:51:56] [DEBUG] CCallback::Create(amx=0x241a8b0, name=\'\', format=\'\', params=0x25d6f08, param_offset=5)
[22:51:56] [DEBUG] CHandle::Execute(this=0x5b8138, type=1, query=0x5e5ae8)
[22:51:56] [DEBUG] CConnection::Execute(query=0x5e5ae8, this=0x1eb2020, connection=0x5c46a8)
[22:51:56] [DEBUG] CQuery::Execute(this=0x5e5ae8, connection=0x5c46a8)
[22:51:56] [DEBUG] CHandle::Execute - return value: true
[22:51:56] [DEBUG] mysql_tquery: return value: \'1\'
[22:51:56] [INFO] query \"UPDATE `users` SET `score`=\'49\', `money`=\'70\', `admin`=\'5\' WHERE `username`=\'GodeKhus\'\" successfully executed within 127.986 milliseconds
[22:51:56] [DEBUG] CResultSet::Create(connection=0x5c46a8, query_str=\'UPDATE `users` SET `score`=\'49\', `money`=\'70\', `admin`=\'5\' WHERE `username`=\'GodeKhus\'\')
[22:51:56] [DEBUG] created new resultset \'0x5bdb10\'
[22:51:56] [DEBUG] fetched MySQL result \'0x0\'

 
 

3
Szkript kérések / Kocsi ajtó bezárva, és még is kirángatja
« Dátum: 2018. május 09. - 18:34:04 »
Sziasztok, épp azt próbáltam megcsinálni, hogy amikor levan zárva a kocsi akkor ne tudjon bemenni az illető ugye, viszont ez nem nagyon sikerült, már próbáltam rengeteg módszerrel, clearanimationssal, vagy azt is próbáltam, hogy lekérdeztem a pozíciót majd ugyanoda teleportáltattam az illetőt. Most így csináltam meg de így sem jó, mert ugyanúgy kirángatja az illetőt a kocsiból, pedig be van zárva, tudna valaki segíteni mi  lehet a gond?
 

public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(JarmuInfo[vehicleid][Zarva] == 1)
{
    if(AdminSzoliban[playerid] == true) return SCM(playerid, NARANCS,\"* A jármű zárva van! *\");
   SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid,playerid,0,1);
    cmd_do(playerid,\"A jármű zárva van!\");
}
return 1;
}

 
 

4
Munkaerő keresése / Webmester kerestetik
« Dátum: 2018. április 27. - 20:26:44 »
Sziasztok!
 
Készülő rp szerverünkhöz keresünk Webmestert aki létre tudna nekünk hozni egy SMF fórumot. (Most mondhatjátok, hogy miért nem csinálsz magadnak, mert könnyű stb.. megpróbáltam sajnos volt egy két hiba amit nem igazán sikerült kijavítanom, eléggé sokat szívtam vele, többet nem szeretnék).
 
Elvárásaink:
 
- Egy normális SMF fórum és egy honlap hozzá (nem baj ha ingyenes honlapon van futtatva, a lényeg hogy jó legyen)
 
- Tudjon csapatban dolgozni az illető
 
- Legalább 15 éves legyen az illető
 
- Érett gondolkodás
 
 
 
Amit nyújtunk:
 
- Egy segítőkész, együttműködő csapat tagja lehet, valamint Adminnal kezdhet a szerveren.
 
- Weboldalon neki lesz a legtöbb joga természetesen.
 
(Fizetni nem szeretnénk érte, ugyanis ha már ingyenesen meg lehet csinálni, akkor szerintem ennyi dolog megérné ehhez a pozícióhoz, legalább is az én véleményem szerint, én nem értek
 
az SMF fórumokhoz annyira, ezért kellene egy harmadik ember.)
 
 
 
Ha érdekel írj privát vagy komment
 
 

5
Szkript kérések / Kocsi betöltés hiba
« Dátum: 2018. április 10. - 16:43:12 »
Sziasztok, van egy kocsirendszerem amit kissé átszerkesztettem, vagyis legelőször próbáltam magamtól megcsinálni, hogy megtanuljam de tanultam sok modból is, én dinit használok mert tanulok belőle, viszont később át fogok térni a mysqlre, csupán most ez így könnyebb számomra, elküldöm a kocsirendszert, annyi a baj vele, hogy ugye megveszi a kocsit minden jó, lespawnolja aztán elmegyek valahova leparkolom fellépek, betölti de viszont azt írja ki hogy \"ez nem az én járművem/nincs kulcsom ehhez a járműhöz.\" Viszont ha a /getkocsitulaj paranccsal lehívom a kocsinak a tulaját akkor kijelzi, megnéztem akkor hogy lehet a /motor-nál vagy a /parkol-nál van hiba, de nem találom, tudnátok segíteni légy szíves?
 

enum vInfo
{
Model,
Float:XPos,
Float:YPos,
Float:ZPos,
Float:APos,
Szin1,
Szin2,
Respawn,
Tulaj[24],
Float:Elet,
Zarva,
INT,
VW,
Sold,
Beinditva,
FutottKM,
Uzemanyag, // 1 = Benzin , 2 = Diesel
Fuel,
MaxFuel
}


stock KocsiOn(vehicleid)
{
new doors, lights, engine, alarm, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SetVehicleParamsEx(vehicleid,1,1,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
JarmuInfo[vehicleid][Beinditva] = 1;
return 1;
}
stock KocsiOff(vehicleid)
{
new doors, alarm, bonnet, boot, objective;
SetVehicleParamsEx(vehicleid,0,0,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
JarmuInfo[vehicleid][Beinditva] = 0;
return 1;
}
/*
stock vFile(vehicleid)
{
new vehicleFile[60];
format(vehicleFile,sizeof(vehicleFile),\"/kocsik/%d.ini\", vehicleid);
return vehicleFile;
}
stock CreateVehicleEx(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:a, color1, color2, respawntime, tulaj[24])
{
new vehicleid = GetFreeVehicleSlot();
JarmuInfo[vehicleid][Model] = modelid;
JarmuInfo[vehicleid][XPos] = x;
JarmuInfo[vehicleid][YPos] = y;
JarmuInfo[vehicleid][ZPos] = z;
JarmuInfo[vehicleid][APos] = a;
JarmuInfo[vehicleid][Szin1] = color1;
JarmuInfo[vehicleid][Szin2] = color2;
JarmuInfo[vehicleid][Respawn] = respawntime;
JarmuInfo[vehicleid][Tulaj] = tulaj;
CreateVehicle(modelid, x, y, z, a, color1, color2, respawntime);
return vehicleid;
}
*/
stock LoadVehicle(vehicleid)
{
JarmuInfo[vehicleid][Model] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid),\"Model\");
JarmuInfo[vehicleid][XPos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"XPos\");
JarmuInfo[vehicleid][YPos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"YPos\");
JarmuInfo[vehicleid][ZPos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"ZPos\");
JarmuInfo[vehicleid][APos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"APos\");
JarmuInfo[vehicleid][Szin1] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Szin1\");
JarmuInfo[vehicleid][Szin2] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Szin2\");
format(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], 128, dini_Get(vehicleFile(vehicleid), \"Tulaj\"));
JarmuInfo[vehicleid][Respawn] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Respawn\");
JarmuInfo[vehicleid][Zarva] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Zarva\");
JarmuInfo[vehicleid][FutottKM] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"FutottKM\");
JarmuInfo[vehicleid][Elet] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"Elet\");
vehicleid = CreateVehicle(JarmuInfo[vehicleid][Model], JarmuInfo[vehicleid][XPos], JarmuInfo[vehicleid][YPos], JarmuInfo[vehicleid][ZPos], JarmuInfo[vehicleid][APos], JarmuInfo[vehicleid][Szin1], JarmuInfo[vehicleid][Szin2], JarmuInfo[vehicleid][Respawn]);
SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][VW]);
LinkVehicleToInterior(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][INT]);
return 1;
}
stock ReloadVehicle(vehicleid)
{
if(JarmuInfo[vehicleid][Sold] == 0) return 0;
   DestroyVehicle(vehicleid);
   GetVehicleHealth(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
   JarmuInfo[vehicleid][Model] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid),\"Model\");
   JarmuInfo[vehicleid][XPos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"XPos\");
   JarmuInfo[vehicleid][YPos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"YPos\");
   JarmuInfo[vehicleid][ZPos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"ZPos\");
   JarmuInfo[vehicleid][APos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"APos\");
   JarmuInfo[vehicleid][Szin1] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Szin1\");
   JarmuInfo[vehicleid][Szin2] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Szin2\");
   JarmuInfo[vehicleid][Respawn] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Respawn\");
        format(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], 34, \"%s\", dini_Get(vehicleFile(vehicleid), \"Tulaj\"));
   JarmuInfo[vehicleid][FutottKM] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"FutottKM\");
   JarmuInfo[vehicleid][Elet] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"Elet\");
   JarmuInfo[vehicleid][Zarva] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Zarva\");
   JarmuInfo[vehicleid][Sold] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Sold\");
   JarmuInfo[vehicleid][Beinditva] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Beinditva\");
   JarmuInfo[vehicleid][Elet] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"Elet\");
   vehicleid = CreateVehicle(JarmuInfo[vehicleid][Model], JarmuInfo[vehicleid][XPos], JarmuInfo[vehicleid][YPos], JarmuInfo[vehicleid][ZPos], JarmuInfo[vehicleid][APos], JarmuInfo[vehicleid][Szin1], JarmuInfo[vehicleid][Szin2], JarmuInfo[vehicleid][Respawn]);
   SetVehiclePos(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][XPos], JarmuInfo[vehicleid][YPos], JarmuInfo[vehicleid][ZPos]);
   SetVehicleZAngle(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][APos]);
   SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][VW]);
   LinkVehicleToInterior(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][INT]);
return 1;
}
stock vehicleFile(vehicleid)
{
new sz_gFile[ 64 + 1 ];
format( sz_gFile, sizeof(sz_gFile), \"/kocsik/%d.ini\", vehicleid);
return sz_gFile;
}
 
stock SaveVehicle(vehicleid)
{
if(JarmuInfo[vehicleid][Sold] == 1)
   {
       if(!dini_Exists(vehicleFile(vehicleid)))
       {
           dini_Create( vehicleFile(vehicleid) );
       }
   }
          GetVehicleHealth(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
          GetVehicleZAngle(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][APos]);
      GetVehiclePos(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][XPos], JarmuInfo[vehicleid][ZPos], JarmuInfo[vehicleid][YPos]);
      dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid),\"Model\", GetVehicleModel(vehicleid));
       dini_FloatSet(vehicleFile(vehicleid),\"XPos\", JarmuInfo[vehicleid][XPos]);
       dini_FloatSet(vehicleFile(vehicleid),\"YPos\", JarmuInfo[vehicleid][YPos]);
       dini_FloatSet(vehicleFile(vehicleid),\"ZPos\", JarmuInfo[vehicleid][ZPos]);
       dini_FloatSet(vehicleFile(vehicleid),\"APos\", JarmuInfo[vehicleid][APos]);
       dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid),\"Szin1\", JarmuInfo[vehicleid][Szin1]);
       dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid),\"Szin2\", JarmuInfo[vehicleid][Szin2]);
       dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid),\"Respawn\", JarmuInfo[vehicleid][Respawn]);
       dini_FloatSet(vehicleFile(vehicleid),\"Elet\", JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
      dini_Set(vehicleFile(vehicleid), \"Tulaj\", JarmuInfo[vehicleid][Tulaj]);
      dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"Zarva\", JarmuInfo[vehicleid][Zarva]);
      dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"INT\", JarmuInfo[vehicleid][INT]);
      dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"VW\", JarmuInfo[vehicleid][VW]);
      dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"Sold\", JarmuInfo[vehicleid][Sold]);
      dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"Beinditva\", JarmuInfo[vehicleid][Beinditva]);
      dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"FutottKM\", JarmuInfo[vehicleid][FutottKM]);
      return 1;
}
 
stock LoadAllVehicles()
{
for(new i; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
    LoadVehicle(i);
}
}
stock SaveAllVehicles()
{
for(new i; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
    SaveVehicle(i);
}
}
stock IsPlayerCar( playerid, vehicleid )
{
if( Egyezik(Name(playerid), JarmuInfo[vehicleid][Tulaj]))
{
   return 1;
}
else
{
    return 0;
}
}


CMD:parkol(playerid, params[])
{
new vehicleid = Kozelikocsi(playerid);
new Float:x, Float:y, Float:z;
for(new i; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
       GetVehiclePos(i, x, y, z);
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, x, y, z))
       {
          if(CompareEx(Name(playerid), JarmuInfo[i][Tulaj]))
         {
                  if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
            {
                GetVehiclePos( vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][XPos], JarmuInfo[vehicleid][YPos], JarmuInfo[vehicleid][ZPos]);
               GetVehicleZAngle( vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][APos]);
               GetVehicleHealth(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
               JarmuInfo[vehicleid][INT] = GetPlayerInterior(playerid);
               JarmuInfo[vehicleid][VW] = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
               format(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], 30, \"%s\", Name(playerid));
               SCM(playerid, -1,\"{ffdd00}Sikeres parkolás!\");
                 SaveVehicle(vehicleid);
               ReloadVehicle(vehicleid);
               SaveVehicle(vehicleid);
               ReloadVehicle(vehicleid);
            }
            else
            {
                SCM(playerid, -1,\"{ff0000}Szállj be a kocsiba!\");
            }
         }
    }
}
return 1;
}
CMD:kocsikulcs(playerid, params[])
{
new Float: x, Float: y, Float: z, bool:talalat = false, bool:ove = false;
for(new i; i < MAX_VEHICLES; i ++)
{
   GetVehiclePos(i, x, y, z);
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x, y, z))
    {
       talalat = true;
       if(IsPlayerCar( playerid, i ) == 2 || JatekosInfo[playerid][KocsiID1] == i)
       {
          ove = true;
          if(JarmuInfo[i][Zarva] == 0)
         {
             JarmuInfo[i][Zarva] = 1;
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Bezártad a járműved!\");
            cmd_me(playerid, \"bezárta a járművet.\");
         }
         else
         {
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Kinyitottad a járműved!\");
            cmd_me(playerid, \"kinyitotta a járművet.\");
            JarmuInfo[i][Zarva] = 0;
         }
      }
    }
}
if(talalat == false) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}Nem vagy jármű mellett!\");
if(ove == false) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}Ez a jármű nem a tiéd!\");
return 1;
}
CMD:motor(playerid, params[])
{
new vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
    if(IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi1) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi2) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi3) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi4) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi5) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi6) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi7) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi8))
    {
        if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] == 6 || AdminSzoliban[playerid] == true)
        {
            if(JarmuInfo[vehicle][Beinditva] == 0)
            {
               KocsiOn(vehicle);
               cmd_me(playerid,\"beindította a járművet.\");
         }
         else if(JarmuInfo[vehicle][Beinditva] == 1)
         {
             KocsiOff(vehicle);
             cmd_me(playerid,\"leállította a járművet.\");
         }
        }  
      else
      {
          SCM(playerid, -1,\"{ff0000}Ehhez a járműhöz nincs kulcsod!\");
      }
    }
    else if(IsPlayerInVehicle(playerid, radiokocsi1) || IsPlayerInVehicle(playerid, radiokocsi2) || IsPlayerInVehicle(playerid, radioheli1))
    {
        if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] == 4 || AdminSzoliban[playerid] == true)
        {
            if(JarmuInfo[vehicle][Beinditva] == 0)
            {
               KocsiOn(vehicle);
               cmd_me(playerid,\"beindította a járművet.\");
         }
         else if(JarmuInfo[vehicle][Beinditva] == 1)
         {
             KocsiOff(vehicle);
             cmd_me(playerid,\"leállította a járművet.\");
         }
        }
        else
        {
            SCM(playerid, -1,\"{ff0000}Ehhez a járműhöz nincs kulcsod!\");
      }
    }
    else if(CompareEx(Name(playerid), JarmuInfo[vehicle][Tulaj]) || AdminSzoliban[playerid] == true || JatekosInfo[playerid][KocsiID1] == vehicle)
   {
       if(JarmuInfo[vehicle][Beinditva] == 0)
            {
               KocsiOn(vehicle);
               cmd_me(playerid,\"beindította a járművet.\");
         }
         else if(JarmuInfo[vehicle][Beinditva] == 1)
         {
             KocsiOff(vehicle);
             cmd_me(playerid,\"leállította a járművet.\");
         }
      
   }
   else
   {
       SCM(playerid, -1,\"{ff0000}Ehhez a járműhöz nincs kulcsod!\");
   }
}
else
{
    SCM(playerid, -1,\"{ff0000}Mit akarsz beindítani?\");
}
return 1;
}


if(dialogid == jarmuvesz)
{
   if(response)
   {
      new sz_gString[ 128 + 1 ], S[256];
      new i_Vehicle = 0;
         new talalat = 0;
      for(new i; i < MAX_VEHICLES; i ++)
      {
         if( Egyezik(Name(playerid), JarmuInfo[i][Tulaj]))
         {
            talalat++;
         }
      }
      if(talalat >= 3) return SCM(playerid, -1, \"{ff0000}Maximum 3 kocsid lehet, prémium tagság esetén 6!\");
      if( i_Vehicle >= MAX_VEHICLES) return SendClientMessageToAll(PIROS, \"Nem lehet több járművet venni, a járművek elérték a maximumot!\");
      if(JatekosInfo[playerid][Penz] < Vehicles[listitem][1]) return SCM(playerid, -1, \"{ff0000}Nincs elég pénz nálad ennek a kocsinak a vásárlásához!\");
      JatekosInfo[playerid][Penz] -= Vehicles[ listitem ][ 1 ];
      i_Vehicle = CreateVehicle(GetVehicleNameFromDialog(listitem), -1221.7827,1827.3278,41.4795,229.6266, 1, 1, 0 );
      JarmuInfo[i_Vehicle][Model] = GetVehicleNameFromDialog(listitem);
      JarmuInfo[i_Vehicle][Szin1] = 1;
      JarmuInfo[i_Vehicle][Szin2] = 1;
      
      JarmuInfo[i_Vehicle][Elet] = 1000.0;
      
      GetVehiclePos(i_Vehicle, JarmuInfo[i_Vehicle][XPos], JarmuInfo[i_Vehicle][YPos], JarmuInfo[i_Vehicle][ZPos]);
      GetVehicleZAngle(i_Vehicle, JarmuInfo[i_Vehicle][APos]);
      GetVehicleHealth(i_Vehicle, JarmuInfo[i_Vehicle][Elet]);
      JarmuInfo[i_Vehicle][INT] = GetPlayerInterior(playerid);
      JarmuInfo[i_Vehicle][VW] = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
           format(JarmuInfo[i_Vehicle][Tulaj], 30, \"%s\", Name(playerid));
      ChangeVehicleColor( i_Vehicle, 1, 1);
      format( sz_gString, sizeof(sz_gString), \"{ffdd00}* Sikeresen megvettél egy járművet! (( ID: %d | Többi infó: /kocsihelp )) *\", i_Vehicle );
      SCM( playerid, -1, sz_gString );
      SCM(playerid, -1,\"{ffdd00}* Vigyázz rá, mert ha felrobban a járműved akkor többé már nem használhatod! *\");
      cmd_me(playerid, \"vett egy járművet.\");
      format(S, sizeof(S), \"{11B0CC}[S-ADMIN] %s vett egy járművet! ID: %d \", Name(playerid), i_Vehicle);
      AdminUzenet(-1, S);

6
Szkript kérések / Parkol parancs hiba kocsinál
« Dátum: 2018. április 07. - 11:12:24 »
Sziasztok, most kezdtem belekóstolgatni úgymond a kocsirendszer írásába, megpróbálkoztam magamtól megírni egyet, viszont a parkol parancsnál hiba van, leparkolja az autót, aztán törlődik és nem lesz meg a kocsi, valamint mindig amikor kocsit veszek id 12-est ad neki, mert már bent van másik kocsi is, hogy lehet azokat a kocsikat kivenni úgymond és 0-ás idt adni a megvett kocsiknak? vagy is hogy az első megvett kocsi idje 0, aztán a másiké 1 stb.. Bevallom jómagam más modból vettem némi segítséget, de nem anyni volt az egész, hogy megfogtam és kimásoltam, értelmeztem a dolgokat, legalább is próbáltam, és nagyjából megértettem hogy mi mit csinál, viszont nem tudom mit rontottam el
 
Itt vannak a stockok amiket használok
 

new bool:validcar[MAX_VEHICLES];
stock GetFreeVehicleSlot()
{
    for(new i = 0; i < sizeof(validcar); i ++)
    {
        if(!validcar[i]) return i;
    }
    return -1;
}
stock vFile(vehicleid)
{
new vehicleFile[60];
format(vehicleFile,sizeof(vehicleFile),\"/kocsik/%d.ini\", vehicleid);
return vehicleFile;
}
stock CreateVehicleEx(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:a, color1, color2, respawntime, tulaj[24])
{
new vehicleid = GetFreeVehicleSlot();
JarmuInfo[vehicleid][Model] = modelid;
JarmuInfo[vehicleid][XPos] = x;
JarmuInfo[vehicleid][YPos] = y;
JarmuInfo[vehicleid][ZPos] = z;
JarmuInfo[vehicleid][APos] = a;
JarmuInfo[vehicleid][Szin1] = color1;
JarmuInfo[vehicleid][Szin2] = color2;
JarmuInfo[vehicleid][Respawn] = respawntime;
JarmuInfo[vehicleid][Tulaj] = tulaj;
CreateVehicle(modelid, x, y, z, a, color1, color2, respawntime);
return vehicleid;
}
stock LoadVehicle(vehicleid)
{
new vfilename[64];
format(vfilename, sizeof(vfilename),\"/kocsik/%d.ini\", vehicleid);
JarmuInfo[vehicleid][Model] = dini_Int(vfilename,\"Model\");
JarmuInfo[vehicleid][XPos] = dini_Float(vfilename, \"XPos\");
JarmuInfo[vehicleid][YPos] = dini_Float(vfilename, \"YPos\");
JarmuInfo[vehicleid][ZPos] = dini_Float(vfilename, \"ZPos\");
JarmuInfo[vehicleid][APos] = dini_Float(vfilename, \"APos\");
JarmuInfo[vehicleid][Szin1] = dini_Int(vfilename, \"Szin1\");
JarmuInfo[vehicleid][Szin2] = dini_Int(vfilename, \"Szin2\");
JarmuInfo[vehicleid][Respawn] = dini_Int(vfilename, \"Respawn\");
format(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], (60),\"%s\", dini_Get(vfilename, \"Tulaj\"));
JarmuInfo[vehicleid][Elet] = dini_Float(vfilename, \"HP\");
JarmuInfo[vehicleid][Zarva] = dini_Int(vfilename, \"Zarva\");
SetVehicleHealth(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
CreateVehicle(JarmuInfo[vehicleid][Model], JarmuInfo[vehicleid][XPos], JarmuInfo[vehicleid][YPos], JarmuInfo[vehicleid][ZPos], JarmuInfo[vehicleid][APos], JarmuInfo[vehicleid][Szin1], JarmuInfo[vehicleid][Szin2], JarmuInfo[vehicleid][Respawn]);
SetVehicleHealth(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
}
stock ReloadVehicle(vehicleid)
{
DestroyVehicle(vehicleid);
    new vfilename[24];
format(vfilename, sizeof(vfilename),\"/kocsik/%d.ini\", vehicleid);
JarmuInfo[vehicleid][Model] = dini_Int(vfilename,\"Model\");
JarmuInfo[vehicleid][XPos] = dini_Float(vfilename, \"XPos\");
JarmuInfo[vehicleid][YPos] = dini_Float(vfilename, \"YPos\");
JarmuInfo[vehicleid][ZPos] = dini_Float(vfilename, \"ZPos\");
JarmuInfo[vehicleid][APos] = dini_Float(vfilename, \"APos\");
JarmuInfo[vehicleid][Szin1] = dini_Int(vfilename, \"Szin1\");
JarmuInfo[vehicleid][Szin2] = dini_Int(vfilename, \"Szin2\");
JarmuInfo[vehicleid][Respawn] = dini_Int(vfilename, \"Respawn\");
format(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], (60),\"%s\", dini_Get(vfilename, \"Tulaj\"));
JarmuInfo[vehicleid][Elet] = dini_Float(vfilename, \"HP\");
JarmuInfo[vehicleid][Zarva] = dini_Int(vfilename, \"Zarva\");
vehicleid = CreateVehicle(JarmuInfo[vehicleid][Model], JarmuInfo[vehicleid][XPos], JarmuInfo[vehicleid][YPos], JarmuInfo[vehicleid][ZPos], JarmuInfo[vehicleid][APos], JarmuInfo[vehicleid][Szin1], JarmuInfo[vehicleid][Szin2], JarmuInfo[vehicleid][Respawn]);
SetVehicleHealth(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
}
stock SaveVehicle(vehicleid)
{
    vehicleid = GetFreeVehicleSlot();
    GetVehicleHealth(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
    new vfilename[36];
    format(vfilename, sizeof(vfilename),\"/kocsik/%d.ini\", vehicleid);
if(fexist(vfilename))
{
    dini_IntSet(vfilename,\"Model\", JarmuInfo[vehicleid][Model]);
    dini_FloatSet(vfilename,\"XPos\", JarmuInfo[vehicleid][XPos]);
    dini_FloatSet(vfilename,\"YPos\", JarmuInfo[vehicleid][YPos]);
    dini_FloatSet(vfilename,\"ZPos\", JarmuInfo[vehicleid][ZPos]);
    dini_FloatSet(vfilename,\"APos\", JarmuInfo[vehicleid][APos]);
    dini_IntSet(vfilename,\"Szin1\", JarmuInfo[vehicleid][Szin1]);
    dini_IntSet(vfilename,\"Szin2\", JarmuInfo[vehicleid][Szin2]);
    dini_IntSet(vfilename,\"Respawn\", JarmuInfo[vehicleid][Respawn]);
    dini_FloatSet(vfilename,\"HP\", JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
   dini_Set(vfilename, \"Tulaj\", JarmuInfo[vehicleid][Tulaj]);
   dini_IntSet(vfilename, \"Zarva\", JarmuInfo[vehicleid][Zarva]);
   //format(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], 30, \"%s\", Name(playerid));
}
}
stock MakeVehicle(vehicleid)
{
vehicleid = GetFreeVehicleSlot();
new vfilename[18];
GetVehicleHealth(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
format(vfilename,sizeof(vfilename),\"/kocsik/%d.ini\", vehicleid);
if(!fexist(vfilename))
{
   dini_Create(vfilename);
    dini_IntSet(vfilename,\"Model\", JarmuInfo[vehicleid][Model]);
    dini_FloatSet(vfilename,\"XPos\", JarmuInfo[vehicleid][XPos]);
    dini_FloatSet(vfilename,\"YPos\", JarmuInfo[vehicleid][YPos]);
    dini_FloatSet(vfilename,\"ZPos\", JarmuInfo[vehicleid][ZPos]);
    dini_FloatSet(vfilename,\"APos\", JarmuInfo[vehicleid][APos]);
    dini_IntSet(vfilename,\"Szin1\", JarmuInfo[vehicleid][Szin1]);
    dini_IntSet(vfilename,\"Szin2\", JarmuInfo[vehicleid][Szin2]);
    dini_IntSet(vfilename,\"Respawn\", JarmuInfo[vehicleid][Respawn]);
    dini_FloatSet(vfilename,\"HP\", JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
    dini_Set(vfilename, \"Tulaj\", JarmuInfo[vehicleid][Tulaj]);
    dini_IntSet(vfilename, \"Zarva\", JarmuInfo[vehicleid][Zarva]);
}
}
stock LoadAllVehicles()
{
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
    LoadVehicle(i);
}
}
stock SaveAllVehicles()
{
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
    SaveVehicle(i);
}
}

 
 
 
És amiben hiba van, parkol és járművesz dialog: 
 

CMD:parkol(playerid, params[])
{
    new vehicleid = Kozelikocsi(playerid);
new Float:x, Float:y, Float:z;
for(new i; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
       GetVehiclePos(i, x, y, z);
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, x, y, z))
       {
          if(CompareEx(Name(playerid), JarmuInfo[i][Tulaj]))
         {
                  if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
            {
               GetVehicleZAngle(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][APos]);
               GetVehiclePos(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][XPos], JarmuInfo[vehicleid][ZPos], JarmuInfo[vehicleid][YPos]);
                SCM(playerid, -1,\"{ffdd00}Sikeresen leparkoltad a kocsid!\");
               SaveVehicle(vehicleid);
                ReloadVehicle(vehicleid);
                }
                else
                {
                    SCM(playerid, -1,\"{ff0000}Szállj be a kocsiba, és úgy parkold le!\");
            }
         }
   }
}
return 1;
}


if(dialogid == jarmuvesz)
{
   if(response)
   {
      new sz_gString[ 128 + 1 ], S[256];
      new i_Vehicle = 0;
         new talalat = 0;
      for(new i; i < MAX_VEHICLES; i ++)
      {
         if( Egyezik( Name(playerid), JarmuInfo[i][Tulaj]))
         {
            talalat++;
         }
      }
      if(talalat >= 3) return SCM(playerid, -1, \"{ff0000}Maximum 3 kocsid lehet, prémium tagság esetén 6!\");
      if( i_Vehicle >= MAX_VEHICLES) return SendClientMessageToAll(PIROS, \"Nem lehet több járművet venni, a járművek elérték a maximumot!\");
      if(JatekosInfo[playerid][Penz] < Vehicles[listitem][1]) return SCM(playerid, -1, \"{ff0000}Nincs elég pénz nálad ennek a kocsinak a vásárlásához!\");
      JatekosInfo[playerid][Penz] -= Vehicles[ listitem ][ 1 ];
      i_Vehicle = CreateVehicle( GetVehicleNameFromDialog(listitem), -1221.7827,1827.3278,41.4795,229.6266, 1, 1, 0 );
 
      JarmuInfo[i_Vehicle][XPos] = -1221.7827;
      JarmuInfo[i_Vehicle][YPos] = 1827.3278;
      JarmuInfo[i_Vehicle][ZPos] = 41.4795;
      JarmuInfo[i_Vehicle][APos] = 229.6266;
      JarmuInfo[i_Vehicle][Szin1] = 1;
      JarmuInfo[i_Vehicle][Szin2] = 1;
           format(JarmuInfo[i_Vehicle][Tulaj], 30, \"%s\", Name(playerid));
      ChangeVehicleColor( i_Vehicle, 1, 1);
      format( sz_gString, sizeof(sz_gString), \"{ffdd00}* Sikeresen megvettél egy járművet! (( ID: %d | Többi infó: /kocsihelp )) *\", i_Vehicle );
      SCM( playerid, -1, sz_gString );
      SCM(playerid, -1,\"{ffdd00}* Vigyázz rá, mert ha felrobban a járműved akkor többé már nem használhatod! *\");
      cmd_me(playerid, \"vett egy járművet.\");
      format(S, sizeof(S), \"{11B0CC}[S-ADMIN] %s vett egy járművet! ID: %d \", Name(playerid), i_Vehicle);
      AdminUzenet(-1, S);
      
      if(talalat == 0)
      {
         JatekosInfo[playerid][KocsiID1] = i_Vehicle;
      }
      else if(talalat == 1)
      {
          JatekosInfo[playerid][KocsiID2] = i_Vehicle;
      }
      else if(talalat == 2)
      {
          JatekosInfo[playerid][KocsiID3] = i_Vehicle;
      }
      if(!dini_Exists(vFile(i_Vehicle)) )
      {
          dini_Create(vFile(i_Vehicle) );
      }
      MakeVehicle(i_Vehicle);
   }
}

 
Előre is köszönöm szépen a válaszokat.

7
Segítségkérés / Pawno head size hiba
« Dátum: 2018. április 05. - 20:32:44 »
Sziasztok, épp egy járműrendszert írtam de vmiért ezt adta ki a pawno
 
Pawn compiler 3.2.3664              Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
Header size:            596 bytes
Code size:             3092 bytes
Data size:            13156 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=2621356 cells (10485424 bytes)
Total requirements:   33228 bytes
 
 
 
Ha jól tudom optimalizálni kellene, kevesebb string tömb meg ilyesmi, viszont mióta benne van a járműrendszer azóta csinálja ezt, még ennyit írtam. Gondolkozom mi a hiba, de még nem jöttem rá, lehet hogy nagy hülyeséget írtam, én nem vettem ezt észre, tudnátok segíteni?
 
 
 

stock vFile(vehicleid)
{
new vFile[32];
format(vFile, sizeof(vFile),\"/kocsik/%d.ini\", vehicleid);
return vFile;
}
stock CreateVehicleEx(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:angle, color1, color2, respawntime, owner[MAX_PLAYER_NAME])
{
new carid = GetFreeVehicleSlot();
JarmuInfo[carid][Model] = modelid;
JarmuInfo[carid][XPos] = x;
JarmuInfo[carid][YPos] = y;
JarmuInfo[carid][ZPos] = z;
JarmuInfo[carid][APos] = angle;
JarmuInfo[carid][Szin1] = color1;
JarmuInfo[carid][Szin2] = color2;
Jarmuinfo[carid][Respawn] = respawntime;
JarmuInfo[carid][Tulaj] = owner;
validcar[carid] = true;
CreateVehicle(modelid, x, y, z, angle, color1, color2, respawntime);
return carid;
}
stock SaveVehicle(vehicleid, fname[32])
{
if(fexist(vFile))
{
    dini_IntSet(vFile, \"Model\", JarmuInfo[vehicleid][Model]);
    dini_FloatSet(vFile, \"XPos\", JarmuInfo[vehicleid][XPos]);
    dini_FloatSet(vFile, \"YPos\", JarmuInfo[vehicleid][YPos]);
    dini_FloatSet(vFile, \"ZPos\", JarmuInfo[vehicleid][ZPos]);
    dini_FloatSet(vFile, \"APos\", JarmuInfo[vehicleid][APos]);
    dini_IntSet(vFile, \"Szin1\", JarmuInfo[vehicleid][Szin1]);
    dini_IntSet(vFile, \"Szin2\", JarmuInfo[vehicleid][Szin2]);
    dini_IntSet(vFile, \"Respawn\", JarmuInfo[vehicleid][Respawn]);
    dini_Set(vFile, \"Tulaj\", JarmuInfo[vehicleid][Tulaj]);
   
}
else if(!fexist(vFile))
{
    dini_Create(vFile);
    dini_IntSet(vFile, \"Model\", JarmuInfo[vehicleid][Model]);
    dini_FloatSet(vFile, \"XPos\", JarmuInfo[vehicleid][XPos]);
    dini_FloatSet(vFile, \"YPos\", JarmuInfo[vehicleid][YPos]);
    dini_FloatSet(vFile, \"ZPos\", JarmuInfo[vehicleid][ZPos]);
    dini_FloatSet(vFile, \"APos\", JarmuInfo[vehicleid][APos]);
    dini_IntSet(vFile, \"Szin1\", JarmuInfo[vehicleid][Szin1]);
    dini_IntSet(vFile, \"Szin2\", JarmuInfo[vehicleid][Szin2]);
    dini_IntSet(vFile, \"Respawn\", JarmuInfo[vehicleid][Respawn]);
    dini_Set(vFile, \"Tulaj\", JarmuInfo[vehicleid][Tulaj]);
}
}
 
stock SaveAllVehicles()
{
    new saveindex = 0;
    new fname[32];
    for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i ++)
    {
        if(validcar[i])
        {
            format(fname, sizeof(fname), \"/kocsik/%d.ini\", saveindex);
            SaveVehicle(i, fname);
            saveindex ++;
        }
}
stock LoadVehicle(fname[32])
{
CreateVehicleEx(dini_Int(vFile, \"Model\"), dini_FloatInt(vFile, \"XPos\"), dini_FloatInt(vFile, \"YPos\"), dini_FloatInt(vFile, \"ZPos\"), dini_FloatInt(vFile, \"APos\"), dini_Int(vFile, \"Szin1\"), dini_Int(vFile, \"Szin2\"), dini_Int(vFile, \"Respawn\"), dini_Get(vFile, \"Tulaj\"));
}
stock LoadAllVehicles()
{
    new filename[32];
    new index = 0;
    format(filename, sizeof(filename), \"/kocsik/%d.ini\", index);
    while(fexist(filename))
    {
        LoadVehicle(filename);
        index ++;
        format(filename, sizeof(filename), \"/kocsik/%d.ini\", index);
    }
}

 
 

8
Szkript kérések / Taxióra km/h hiba
« Dátum: 2018. április 01. - 15:37:53 »
Sziasztok, készülő rpg szerveremnél lesz taxi frakció is és taxiórát csináltam éppen, a lényeg annyi hogy a taxisofőr megad egy útdíjat pl. /útdíj 50 (50$/km)
 
Amint elindítja a taxis a taxiórát egy textdraw jelzi hogy mennyit kell majd fizetnie összesen az utasnak és a megtett km-t jelzi
 
Ahogy elindul a kocsi a fizetendő összeg felugrik 100 millió felé és a megtett km is, mi lehet a hiba?
 
 
 
Taxióra parancs
 

CMD:taxiora(playerid, params[])
{
if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] == 6)
{
    if(IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi1) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi2) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi3) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi4) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi5) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi6) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi7) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi8))
    {
        if(Szolgalatban[playerid] == true)
        {
           if(taxiora == false)
           {
              new string[128];
              format(string, sizeof(string),\"Elindítottad a taxiórát! Útdíj: %i$/km\", JatekosInfo[playerid][Utdij]);
                   cmd_me(playerid, \"elindítja a taxiórát.\");
                  SCM(playerid, -1, string);
              taxiora = true;
              TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:Fizetendo);
              TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:KM);
              TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:Taxiora);
          }
          else
          {
                 new string[128];
            FizetendoTaxi = JatekosInfo[playerid][TaxiKM] * JatekosInfo[playerid][Utdij];
              format(string, sizeof(string),\"Taxióra megállítva! Fizetendő összeg: %d$\", FizetendoTaxi);
              SCM(playerid, -1, string);
              taxiora = false;
            TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:Fizetendo);
                 TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:KM);
                TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:Taxiora);
                cmd_me(playerid, \"leállította a taxiórát.\");
                JatekosInfo[playerid][TaxiKM] = 0;
                FizetendoTaxi = 0;
          }
      }
      else
      {
          SCM(playerid, -1,\"{ff0000}Nem vagy szolgálatban!\");
      }
   }
    else
    {
        SCM(playerid, -1,\"{ff0000}Nem ülsz taxis kocsiban!\");
    }
}
else
{
    SCM(playerid, -1,\"{ffdd00}[S-ROLEPLAY] {ffffff}Ehhez a parancshoz nincs jogosultságod!\");
}
return 1;
}

 
OnPlayerUpdate
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(taxiora == true)
{
    new string[128];
   FizetendoTaxi = JatekosInfo[playerid][TaxiKM] * JatekosInfo[playerid][Utdij];
   new Float:kmszamit;
   kmszamit = GetVehicleSpeed(GetPlayerVehicleID(playerid));
   JatekosInfo[playerid][TaxiKM] += kmszamit;
    format(string, sizeof(string),\"Fizetendo: %i$\", FizetendoTaxi);
         TextDrawSetString(Fizetendo, string);
    format(string, sizeof(string),\"KM: %i\", JatekosInfo[playerid][TaxiKM]);
   TextDrawSetString(KM, string);
}
if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] == 6)
{
    if(taxiora == true)
    {
      if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT)
      {
         TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:Fizetendo);
         TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:KM);
         TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:Taxiora);
         SCM(playerid,-1,\"{ff0000}A taxióra leállt!\");
         JatekosInfo[playerid][TaxiKM] = 0;
         FizetendoTaxi = 0;
         taxiora = false;
      }
   }
}
    return true;
}

 
Textdrawok
 

new Text:Fizetendo;
new Text:KM;
new Text:Taxiora;
 
Fizetendo = TextDrawCreate(162.000000, 340.000000, \"Fizetendo: 0$\");
TextDrawBackgroundColor(Fizetendo, 255);
TextDrawFont(Fizetendo, 2);
TextDrawLetterSize(Fizetendo, 0.600000, 2.200000);
TextDrawColor(Fizetendo, -1);
TextDrawSetOutline(Fizetendo, 1);
TextDrawSetProportional(Fizetendo, 1);
TextDrawSetSelectable(Fizetendo, 0);
KM = TextDrawCreate(162.000000, 360.000000, \"KM: 0\");
TextDrawBackgroundColor(KM, 255);
TextDrawFont(KM, 2);
TextDrawLetterSize(KM, 0.600000, 2.200000);
TextDrawColor(KM, -1);
TextDrawSetOutline(KM, 1);
TextDrawSetProportional(KM, 1);
TextDrawSetSelectable(KM, 0);
Taxiora = TextDrawCreate(161.000000, 318.000000, \"Taxi Ora\");
TextDrawBackgroundColor(Taxiora, 255);
TextDrawFont(Taxiora, 2);
TextDrawLetterSize(Taxiora, 0.600000, 2.200000);
TextDrawColor(Taxiora, -65281);
TextDrawSetOutline(Taxiora, 1);
TextDrawSetProportional(Taxiora, 1);
TextDrawSetSelectable(Taxiora, 0);

 
GetVehicleSpeed stock
 

stock GetVehicleSpeed( vehicleid )
{
    new
        Float:x,
        Float:y,
        Float:z,
        vel;
    GetVehicleVelocity( vehicleid, x, y, z );
    vel = floatround( floatsqroot( x*x + y*y + z*z ) * 180 );
    return vel;
}

 
 

9
Szkript kérések / Kocsirendszer
« Dátum: 2018. március 31. - 11:10:08 »
Sziasztok, tudom ez a téma elég nagy meló lenne, meg minden és tudom jól hogy van millió topic biztos erről, hogy hogyan lehet megcsinálni egy kocsirendszert. Egyszerűen utánanéztem és nem találtam megfelelőt, nem vagyok valami perfekt angolos de úgy nagyjából tudok fordítani, viszont az a baj sehogy sem értem meg, annyi a lényeg, hogy valaki röviden elmagyarázná, hogy lehet megcsinálni egy kocsirendszert? Rendes kocsirendszer mint ami rpg szervereken van
 
 
 
/járművesz, /járműelad, /kocsikulcs stb... valami ilyesmire gondoltam. 
 
Előre is köszönöm a válaszokat.

10
Munkaerő keresése / Mapper keresése
« Dátum: 2017. december 02. - 21:33:05 »
Sziasztok, jelenleg egy ismerősömmel belekezdtünk egy rp szerverbe, ami egyedi mod lesz, vagyis 0-ról írt. Viszont kellene még egy harmadik ember a csapatunkban is, aki a mappolásokkal foglalkozna.
 
Ami a feladat:
 
- Frakciók mappolása
 
Amit adunk érte:
 
- Tulajdonos rang a szerveren + amint lesz fórum azon adminisztrátor rang
 
- Pénzt NEM BIZTOS, hogy tudunk adni a munkáért, tisztában vagyunk vele, hogy manapság nem nagyon dolgozik senki ingyen csak úgy, hanem inkább pénzért. De mi egy olyan embert keresünk akinek megfelelnének a következő dolgok. 
 
- Egy aktív, értelmes AdminTeamben vehet részt mint Tulajdonos. Lesz még több ember is a csapatban, akik értelmesek, érettebbek és normálisak. Hogy ez miért is jó? Nos ahogy elnézem manapság nem nagyon vannak elrendezve egyes szerveren az AdminTeamben a dolgok, bár ez nem az én dolgom, ez van sajnos, viszont nálunk sokkal értelmesebb, és normálisabb adminok vannak, legalább is az én véleményem szerint. De a lényeg, hogy egy aktív, jófej csapatban vehet részt. 
 
 

11
Off Telep / Saját animációs csatornám :D
« Dátum: 2017. július 23. - 18:05:26 »
Sziasztok :) Elkezdtem egy animációs csatornát kb. lassan 4 hónapja, és azóta 4 videót feltöltöttem,  sajnos egy 2 hónapig inaktív voltam, de már aktívan fogom készíteni a videókat :D Animációs videók lesznek rajta, vegyes kategóriában, szóval akinek van kedve meglesheti nyugodtan a csatornát :)
 
Nem erőltetem rá senkire, viszont aki szeretne még több ilyen videót látni az nyugodtan feliratkozhat ;) 
 
Itt a link:
 
https://www.youtube.com/channel/UCPDundrXKzAjZhh6I1VVxjw
 
Üdv, Animartin

12
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játsszott óra
« Dátum: 2016. június 25. - 23:29:45 »
Sziasztok, így unalomból este elszeretném magyarázni azoknak az embereknek a játsszott óra kódját akik szeretnének csinálni, vagy valami problémát jelez nekik
Legelső sorban létrehozzuk ugye az enumban a kellékeket meg a regisztrációnál, meg ennél annál, hogy a játsszott órát elmentse
Azután pedig létrehozunk egy változót mindenki számára
 
new HourTimer[MAX_PLAYERS];

 
Ezután létrehozunk egy timert az onplayerspawn alá
 
HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid);

 
Amint látjátok ott van a HourJump, nos ennek kell egy public, ugyanis, mellette van az 1000, ami 1 másodpercet jelent, és hát ugye másodpercenként fogja használni a publicot, csináljunk is neki egy publicot forwarddal együtt
 

forward HourJump(playerid);
public HourJump(playerid)

 
Na most mint említettem a publicot 1 másodpercenként fogja használni, ugye mi az enumnál 3 adatot adtunk meg plusszba, az órát, a percet és a másodpercet, na amikor letellik ez az 1 másodperc akkor szépen a másodpercet megnöveljük
 

forward HourJump(playerid);
public HourJump(playerid)
{
JatekosInfo[playerid][MPerc] ++;
if(JatekosInfo[playerid][MPerc] == 60)
{
       JatekosInfo[playerid][Perc] ++;
       JatekosInfo[playerid][MPerc] = 0;
}
if(JatekosInfo[playerid][Perc] == 60)
{
       JatekosInfo[playerid][Ora] ++;
       JatekosInfo[playerid][Perc] = 0;
       new string[256];
       format(string, sizeof(string),\"Játsszott óráid száma mostmár %02d\", JatekosInfo[playerid][Ora]);
       return 1;
}

 
és aztán nagyon egyszerű dolgunk van, méghozzá ha meglesz a 60 másodperc akkor ugye a percet kell megduplázni, és a másodpercet lenullázni, és ha a 60 perc meglesz akkor ugyanígy
Aztán ugye már csak a timereket kell beállítani megfelelően, tehát pl. ne az onplayerconnecthez írjuk a timert, mert ha még be se lépsz akkor elindul és számolni fogja!Én az onplayerspawn-hoz teszem le, ha afkol a játékos akkor
 

KillTimer(HourTimer[playerid]);

 
aztán ugyan úgy vissza ha visszajött a játékos az afk-ból, és még egy, ha kilép a játékos akkor is legyen a killtimer mert tovább fogja számolni..
+ ha még a statsba akarod íratni a játsszott órákat akkor itt a kód hozzá
 

new string[256];
format(string, sizeof(string),\"Játsszott idő: %02d:%02d:%02d\", JatekosInfo[playerid][Ora], JatekosInfo[playerid][Perc], JatekosInfo[playerid][MPerc]);

 
Remélem tudtam segíteni a kezdőknek és nem volt felesleges amit írtam :)

13
Segítségkérés / PM parancs hiba
« Dátum: 2016. június 25. - 22:42:59 »
Sziasztok, van egy pm parancsom amit ma csináltam és hát az a gond vele, hogy ha elküldök egy üzenetet pl. a 0-ás idének..
akkor az üzenet elé az id-t is kiírja tehát hogy 0
pl. elküldöm x játékosnak hogy szia akkor azt írja, hogy
Üzenetet kaptál y játékostól: 0 szia
Üzenet elküldve: 0 szia
ha a params helyett pmuzenetet írok akkor meg else küldi az üzenetet csak ott lesz hogy elküldted az üzenetet:
 

CMD:pm(playerid, params[])
{
new pmuzenet[128], string[256];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
if(sscanf(params, \"uS[256]\", targetid, pmuzenet)) return SCM(playerid,PIROS,\"Használata: /pm <JátékosID> <Üzenet>\");
if(targetid == INVALID_PLAYER_ID) return SCM(playerid, PIROS,\"A játékos nem elérhető!\");
if(AFKbanvane[targetid] == true) return SCM(playerid, PIROS,\"A játékos AFK-ol! Ne zavard!\");
if(pmletiltva[targetid] == true) return SCM(playerid, PIROS,\"A játékos letiltotta az üzenetküldést!\");
format(string, sizeof(string),\"[Üzenet érkezett! tőle -> %s] {1e00ff}%s\", nev, params);
SCM(targetid, SARGA, string);
format(string, sizeof(string),\"Üzenet elküldve! {1e00ff}Szöveg: %s\", params);
SCM(playerid, SARGA, string);
return 1;
}

 
Tudnátok segíteni, mi lehet a gond?

14
Segítségkérés / Színkód hiba
« Dátum: 2016. június 25. - 18:16:14 »
Sziasztok! Csináltam egy olyan parancsot, hogy a játékosoknak átváltja a színüket a játékban, és ha írnak valamit akkor a nevük az olyan színű lesz mint amilyen színt kiválasztottak, és az lenne a gondom, hogy vannak rangok a szerveren, és úgy szeretném megcsinálni, hogy a rangoknál, a rang neve színes legyen, a játékos neve fehér, és a szöveg pedig, ugyan olyan szímű mint amilyen színe van a játékosnak.. nem tudom mennyire érthető és akkor leis írnám hogy hogy vannak ezek
 

if(JatekosInfo[playerid][Rang] == 1)
{
    new RangosTextje[256];
format(RangosTextje, sizeof(RangosTextje), \"[Phyro] {ffffff}%s: {%06x}%s\",nev,text,GetPlayerColor(playerid) >>> 8);
SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid), RangosTextje);
}

 
És hát valamiért nem jó mert felmentem a játékba és ezt írta ki, átváltottam a színemet a /chatszin paranccsal
és ezt írta ki
[Phyro][broocean]: $ /chatszin
tehát itt vmi az biztos nem jó és nem értem mi nem jó, segítenétek kérlek?
(a phyro lenne a rang

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal