Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - $Supra$
Oldalak: [1]
2
« Dátum: 2016. július 09. - 19:07:57 »
- Sry, azthittem SAMP - Törölhető.
3
« Dátum: 2016. június 23. - 17:13:08 »
Sziasztok. Mivel nem vagyok valami profi photoshoppos ezért Titeket kérlek meg. A lényeg annyi lenne, hogy leírok egy pár rangot. Ezekre valami dizájnt kéne rakni, PL. Mint a sampforumon a Globális Moderátor-i icon ami úgye megjelenik. Na nekem úgyanolyan kéne csak nem azokkal a nevekkel amik itt vannak / esetleg más dizájnnal. Adni nem tudok semmit, csak egy hatalmas nagy köszönetet. Ja, és ne legyen túl széles se túl magas tehát olyasmi mint itt Tehát amikhez kellenének: Újonc Tizedes Őrmester Százados Ezredes Kapitány Parancsnok Generális Főgenerális Veterán Nagyon megköszönném aki elkészíteni. Peace !
4
« Dátum: 2016. június 19. - 18:06:04 »
Hali ! Van közületek aki játszik MW3-al ? Ha igen, és szívesen nyomatna pár CO-OP-ot esetleg Survivalt küldjön PÜ-t, és írja le a steam nevét / elérhetőségeit. Nem régiben vásároltam a játékot, tehát nem vagyok még valami profi.. de hátha valaki jön. Na pacsi !
5
« Dátum: 2016. június 17. - 12:33:39 »
Üdv ! A napokban rátaláltam egy Cs 1.6-os szerverre, és úgygondoltam megosztom mindenkivel. A szöveget, ami lentebb található NEM én írtam, csupán kimásoltam a dolgokat, és ide leírom a pontos dolgokat.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lentebb leírom miket kell tudni, és miért érdemes feljönni. A szerveren Pub / Fun mód fut.
Amit kínálunk: - Rengeteg pálya
- AntiCheat
- Színes csík gránát dobás után
- Pályaválasztás
- Ejtőernyő
- Hangok
- AFK kicker
- Esti / Nappali pálya
- Villámlás
- Bullet Whiz (Ha fejed mellett halad el a golyó akkor egy hangot ad ki)
- Ha gránátot dobsz a chatbe mindig kiírja milyen típusút dobtál
- Alap skinek (Később választható lesz)
- Színes vakítógránát
- RS (Pont reszetelő -> /rs )
- Dib3 (Egy csíkot húz abból az irányból, ahonnan lelőtte)
- Sebzésinformáció (Kiírja kékkel, hogy mennyit sebeztél az ellenfélbe és pirossal, hogy ő mennyit sebzett beléd )
- Reklám tiltó ( IP reklámozás tiltó )
- Káromkodásszűrés
- AdminRendszer
- Szavazással lehet eldönteni, hogy banolva legyen egy játékos, parancs: voteban
- Admin ellenőrzés chatből: /admin
Szükséges: - NOsteames Counter Strike 1.6
- Szerver IP
Letöltések: Tehát, akinek esetleg nincs meg a Cs 1.6 és leszeretné tölteni annak ajánlom a következő oldalt. http://cswarzone.com/downloads/cs/http://cswarzone.com/cs/
Szerver információ Verzió: NOsteam IP: 37.17.173.240:27257 Mód: Fun / Pub
Online állapot http://cache.www.gametracker.com/server_info/37.17.173.240:27257/b_560_95_1.png[/img]
Várunk téged is !
6
« Dátum: 2016. június 16. - 02:25:48 »
Hali ! Nemtudom volt-e már szó erről a programról. Annyi a lényeg, hogy az amx fálj visszafejti pwn.-é. Több esetben is hasznos lehet. Link : https://www.solidfiles.com/v/p3VPndwy4vB38Pacsi :thumbsup:
7
« Dátum: 2016. május 27. - 18:41:35 »
Hali ! Találtam 1 képet :laugh: nézzétek meg. Kép : http://tinyurl.com/ohndy95 (JAVÍTVA) Hangerőt ajánlott feljebb venni, van alá 1 kis muzsika . A LINK NEM TARTALMAZ SEMMILYEN VÍRUST / EGYÉB DOLGOKAT. Reakciókat kommentbe, de semmi spolier .
8
« Dátum: 2016. május 16. - 14:25:45 »
Hali!
A kód frissítve !
Találtam egy újabb munkát, gondoltam lefordítom azt is és megosztom. A fordítás körülbelül 10-15 perc volt. Eredeti készítő neve: MCZOFT Fordította: $Supra$ ╔►Szükséges hozzá◄╗ -zcmd -sscanf -streamer) Ajánlom: ~ FUN szerverekhez. Remélem helyesen fordítottam, használjátok ! Letöltés: [Mirror 1] : https://www.solidfiles.com/v/mjmDxwwnQkvxgKód: #include <a_samp> #include <streamer> #include <zcmd> #include <sscanf2> /* Eredeti készítő neve: Yossef Jones Fordítótta: $Supra$ Fordítási idő: 10-15 perc */ #define FILTERSCRIPT #define COLOR_GREEN 0x33AA33FF #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00FF #define COLOR_RED 0xFF0606FF public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Fedex Munka By Yossef Jones Loaded succefully) \"); print(\"--------------------------------------\\n\"); CreateVehicle(498,2003.6852,-2062.4607,13.6162,272.4785,175, 1, 3000); // CreateVehicle(498,2003.5945,-2072.5898,13.6143,271.0529,175, 1, 3000); // CreateVehicle(498,2002.6908,-2083.2813,13.6147,274.0793,175, 1, 3000); // CreateVehicle(498,2002.6356,-2094.5154,13.6129,270.5332,175, 1, 3000); // CreateVehicle(498,2056.2456,-2062.3354,13.6143,88.4719,175, 1, 3000); // CreateVehicle(498,2057.6702,-2073.3960,13.6138,91.3654,175, 1, 3000); // CreateVehicle(498,2057.0466,-2083.6025,13.6147,92.1287,175, 1, 3000); // CreateVehicle(498,2056.8689,-2094.3564,13.6162,92.3437,175, 1, 3000); // CreatePickup(1239, 1, 2043.6608,-2059.1238,13.5469, 0); // Boxer Job Create3DTextLabel(\"Fedex Depot\\n{FFFF00}Írd be a /loadfedex parancsot a jármű megtöltéséhez.\", COLOR_RED, 2043.6608,-2059.1238,13.5469, 15, 0, 1); CreatePickup(1239, 1, 2017.8900,-2059.8333,13.5469, 0); // Boxer Job Create3DTextLabel(\"Fedex Depot\\n{FFFF00}Írd be a /loadfedex parancsot a jármű megtöltéséhez.\", COLOR_RED, 2017.8900,-2059.8333,13.5469, 15, 0, 1); CreatePickup(1239, 1, 2031.0453,-2054.4619,13.5469, 0); // Boxer Job Create3DTextLabel(\"Fedex Depot\\n{FFFF00}Írd be a /loadfedex parancsot a jármű megtöltéséhez.\", COLOR_RED, 2031.0453,-2054.4619,13.5469, 15, 0, 1); return 1; } CMD:loadfedex(playerid, params[]) { if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem a Fedexes járművet vezeted a gyárból.\"); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.5, 2043.6608,-2059.1238,13.5469) && !IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.5, 2017.8900,-2059.8333,13.5469) && !IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.5, 2031.0453,-2054.4619,13.5469)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy a töltő állomás közelében.\"); return 1; } ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Üdvözzölek a gyárban, mit szeretnél kiszállítani?\", \"{00B000}Italt és Ételt($500) \\n{00B000}Ruhát($1000) \\n{A70000}Drogot($1500) \\n{A70000}Illegális fegyvereket($2000)\", \"Megkapolás\", \"Mégsem\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(response)// They pressed the first button. { switch(dialogid) { case 1:// Our dialog! { switch(listitem)// Checking which listitem was selected { case 0:// The first item listed { if(GetPlayerMoney(playerid) < 500) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs elég pénzed megvenni a rakományt.\"); GivePlayerCash(playerid, -500); SetPlayerCheckpoint(playerid, 2121.4949,-1781.8108,13.5618, 5.0); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Sikeresen bepakoltad a kiválasztott szállítmányt, szállísd el a Well Stacked Pizza Co. cégéhez, hogy pénzt kapj. (Ellenőrzőpont)\"); } case 1: // The second item listed { if(GetPlayerMoney(playerid) < 1000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs elég pénzed megvenni a rakományt.\"); GivePlayerCash(playerid, -1000); SetPlayerCheckpoint(playerid, 2247.8418,-1661.3953,15.5455, 5.0); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Sikeresen bepakoltad a kiválasztott szállítmányt, szállísd el a Binco-hoz, hogy pénzt kapj. (Ellenőrzőpont)\"); } case 2: // The third item listed { if(GetPlayerMoney(playerid) < 1500) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs elég pénzed megvenni a rakományt.\"); GivePlayerCash(playerid, -1500); SetPlayerCheckpoint(playerid, 2517.2693,-1274.5581,34.9548, 5.0); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Sikeresen bepakoltad a kiválaszott szállítmányt, szállísd el a Drog gyárba, hogy megkapd a pénzed. (Ellenőrzőpont)\"); } case 3: // The fourth item listed { if(GetPlayerMoney(playerid) < 2000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs elég pénzed megvenni a rakományt.\"); GivePlayerCash(playerid, -2000); SetPlayerCheckpoint(playerid, 1362.9902,-1279.9124,13.6332, 5.0); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Sikeresen bepakoltad a kiválaszott szállítmányt, szállísd el az Ammu-Nation-hoz, hogy megkapd a pénzed. (Ellenőrzőpont)\"); } } } } } return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(!IsPlayerInVehicle(playerid, 2) && !IsPlayerInVehicle(playerid, 3) && !IsPlayerInVehicle(playerid, 4) && !IsPlayerInVehicle(playerid, 1) && !IsPlayerInVehicle(playerid, 5) && !IsPlayerInVehicle(playerid, 6) && !IsPlayerInVehicle(playerid, 7) && !IsPlayerInVehicle(playerid, ) { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy a megfelelő járműben.\"); return 1; } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5,2121.4949,-1781.8108,13.5618)) // Étel Ital ...(legal) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen elszállítottad az árut. Megkapott pénz: $1000, szép munka.\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Vidd vissza a járműben a Fedex-hez, amilyen gyorsan csak tudod !\"); GivePlayerCash(playerid, 1000); DisablePlayerCheckpoint(playerid); } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5,2247.8418,-1661.3953,15.5455)) // Ruházat ...(legal) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen elszállítottad az árut. Megkapott pénz: $2000, szép munka.\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Vidd vissza a járműben a Fedex-hez, amilyen gyorsan csak tudod !\"); GivePlayerCash(playerid, 2000); DisablePlayerCheckpoint(playerid); } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5,2517.2693,-1274.5581,34.9548)) // Drogok ...(illegal) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen elszállítottad az árut. Megkapott pénz: $3000, szép munka.\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Vidd vissza a járműben a Fedex-hez, amilyen gyorsan csak tudod !\"); GivePlayerCash(playerid, 3000); DisablePlayerCheckpoint(playerid); } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5,1362.9902,-1279.9124,13.6332)) // Illegális fegyverek ... (illegal) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen elszállítottad az árut és kaptál $4000 dollárt és egy speciális fegyvert, tölténnyel. Szép munka.\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Vidd vissza a járműben a Fedex-hez, amilyen gyorsan csak tudod !\"); GivePlayerCash(playerid, 4000); GivePlayerWeaponEx(playerid, 22, 50); DisablePlayerCheckpoint(playerid); } return 1; } //============[stock]========== stock GivePlayerCash(playerid, money) { SetPVarInt(playerid, \"Cash\", GetPVarInt(playerid, \"Cash\")+money); GivePlayerMoney(playerid, money); return 1; } stock ResetPlayerCash(playerid) { SetPVarInt(playerid, \"Cash\", 0); return 1; } stock GivePlayerWeaponEx(playerid, gun, ammo) { new weapons[13], ammovar[13]; for(new i = 0; i < 13; i++) { GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons, ammovar); } ResetPlayerWeapons(playerid); for(new i = 0; i < 13; i++) { if(i != 4) GivePlayerWeapon(playerid, weapons, ammovar);// } GivePlayerWeapon(playerid, gun, ammo); }
9
« Dátum: 2016. május 16. - 13:50:04 »
Szép napot ! Átnéztem éppen az eredeti angol fórumot, és rátaláltam erre a melóra, viszonylag egyszerű a dolog. A fordítás körülbelül 5-10 perc volt. Eredeti készítő neve: Edison. Fordította: $Supra$ Szükséges hozzá: - | Alap strcmp-s, semmi különös nem kell hozzá. Ajánlom: ~ FUN szerverekbe, bár ha jól megcsinálod akár RP-khez is kiváló. Remélem tetszik, bár elég kevés dolgot kellett fordítani. Letöltés: [Mirror 1] : https://www.solidfiles.com/v/VVA7Y2vDQG5KpKód: /* | - - - - - - - - - - - - - | | Builder Job by Edison. | | Credits: Edison | | @ 2015 FilterScript | | - - - - - - - - - - - - - | * RO: Un subscribe aici (https://www.youtube.com/channel/UCL1mkOOQe15fvwzfaMzfdcw) m-ar ajuta foarte mult. Multumesc! * EN: An subscribe here (https://www.youtube.com/channel/UCL1mkOOQe15fvwzfaMzfdcw) it would help a lot. Thank you! Magyarítás By: $Supra$ */ #define FILTERSCRIPT #include <a_samp> new BuilderActor, Working[MAX_PLAYERS], LastSkin[MAX_PLAYERS], BuilderCP[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { BuilderActor = CreateActor(16, 1254.1410, -1265.7305, 13.3705, 358.4537); SetActorInvulnerable(BuilderActor, true); ApplyActorAnimation(BuilderActor, \"COP_AMBIENT\", \"Coplook_loop\", 4.0, 0, 1, 1, 1, -1); AddStaticPickup(1275, 23, 1254.1210, -1265.0613, 13.2784); Create3DTextLabel(\"{006EFF}Építész munka!{FFFFFF}\\nHasználd a /ekezd parancsot.\\nés a /estop parancsot, ha kilépnél.\", -1, 1254.1210, -1265.0613, 13.2784, 10.0,0); // Builder CreateObject(11081, 1253.47888, -1238.73682, 21.98707, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(1684, 1257.44678, -1268.18860, 13.92266, 0.00000, 0.00000, -180.00000); CreateObject(3504, 1248.59839, -1269.02271, 13.85367, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(3504, 1245.22815, -1269.02271, 13.85370, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(3504, 1241.80103, -1269.02271, 13.85370, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(1380, 1242.71594, -1255.90039, 36.20860, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(1391, 1242.84509, -1256.15466, 67.51294, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(1388, 1242.78784, -1256.14575, 78.81348, 3.14159, 0.00000, -36.32735); CreateObject(944, 1280.83032, -1238.00964, 13.88971, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(944, 1280.82617, -1239.37219, 13.88971, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(944, 1280.81775, -1240.77649, 13.88971, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(944, 1280.82617, -1239.37219, 15.26536, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(2359, 1280.74414, -1240.79858, 14.79832, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(925, 1264.98474, -1236.76953, 17.18457, 0.00000, 0.00000, 88.80002); CreateObject(3573, 1262.30530, -1249.57727, 15.40564, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(2567, 1268.85315, -1232.81580, 17.88041, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(3796, 1265.99060, -1251.27612, 18.09540, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(2669, 1271.85730, -1251.04346, 14.35794, 6.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(2669, 1246.29199, -1256.84241, 13.53976, 0.00000, 0.00000, -268.85983); CreateObject(1465, 1282.14600, -1267.90417, 13.61396, 0.00000, 0.00000, -90.47998); CreateObject(1465, 1282.14600, -1265.25549, 13.63090, 0.00000, 0.00000, -90.48000); CreateObject(1465, 1281.98218, -1262.63489, 12.24269, 0.00000, -18.00000, 1.80000); CreateObject(1465, 1282.14600, -1259.91467, 13.63090, 0.00000, 0.00000, -90.48000); CreateObject(1465, 1282.14600, -1257.23779, 13.63090, 0.00000, 0.00000, -90.48000); CreateObject(1465, 1282.14600, -1257.23779, 15.48013, 0.00000, 0.00000, -90.48000); CreateObject(1465, 1282.14600, -1259.91467, 15.48010, 0.00000, 0.00000, -90.48000); CreateObject(1465, 1282.14600, -1262.59583, 15.48010, 0.00000, 0.00000, -90.48000); CreateObject(1465, 1282.14600, -1265.25549, 15.48010, 0.00000, 0.00000, -90.48000); CreateObject(1465, 1282.14600, -1267.90417, 15.48010, 0.00000, 0.00000, -90.48000); CreateObject(3864, 1281.10425, -1248.87158, 18.57323, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(3864, 1266.49414, -1268.06592, 18.57320, 0.00000, 0.00000, -90.00000); CreateObject(19791, 1268.58093, -1236.00977, 6.05160, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(19357, 1242.21143, -1256.64771, 35.47490, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateObject(19357, 1242.20984, -1253.93250, 35.47490, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateObject(19357, 1244.22314, -1257.11230, 35.47490, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateObject(1473, 1271.83289, -1241.87573, 15.56858, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(1473, 1274.27112, -1235.94006, 15.38793, 11.00000, 0.00000, 90.63998); CreateObject(1473, 1275.77148, -1235.92285, 14.32175, 11.00000, 0.00000, 90.63998); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { Working[playerid] = 0; LastSkin[playerid] = 0; BuilderCP[playerid] = 0; // Map RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1388, 1238.3750, -1258.2813, 57.2031, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1391, 1238.3750, -1258.2734, 44.6641, 0.25); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { SetPlayerPos(playerid, 1265.9968, -1251.3204, 18.0954); return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(\"/ekezd\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(!PlayerToPoint(5.0, playerid, 1254.1210, -1265.0613, 13.2784)) return 1; if(Working[playerid] == 0) { Working[playerid] = 1; LastSkin[playerid] = GetPlayerSkin(playerid); SetPlayerSkin(playerid, 16); new x = random(2); if(x == 0) { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1280.0118, -1262.7102, 13.5107, 2.0); } if(x == 1) { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1280.9083, -1242.0677, 13.9160, 2.0); } if(x == 2 || x == 3) { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1268.9485, -1234.4961, 17.0519, 2.0); } BuilderCP[playerid] = 1; } else SendClientMessage(playerid, 0xA8FA82FF, \"Elkezted már a munkád! Ha abba akarod hagyni /estop parancsot használd.\"); return 1; } if(strcmp(\"/estop\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(!PlayerToPoint(5.0, playerid, 1254.1210, -1265.0613, 13.2784)) return 1; if(Working[playerid] == 1) { SetPlayerSkin(playerid, LastSkin[playerid]); DisablePlayerCheckpoint(playerid); RemovePlayerAttachedObject(playerid,0); ClearAnimations(playerid); SetPlayerSpecialAction(playerid, 0); BuilderCP[playerid] = 0; Working[playerid] = 0; } else SendClientMessage(playerid, 0xA8FA82FF, \"Mostantól nem dolgozol\"); return 1; } return 0; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(BuilderCP[playerid] == 1) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); new randobj = random(3); if(randobj == 0) { SetPlayerAttachedObject( playerid, 0, 3632, 1, 0.280445, 0.445938, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 0.935883, 1.000000, 0.508070 ); } else if(randobj == 1) { SetPlayerAttachedObject( playerid, 0, 2040, 1, 0.132374, 0.415244, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 1.338602, 1.000000, 2.515828 ); } else if(randobj == 2) { SetPlayerAttachedObject( playerid, 0, 1353, 1, 0.238547, 0.448155, 0.000000, 277.985870, 87.919158, 352.250915, 0.317783, 1.000000, 0.308136 ); } else if(randobj == 3) { SetPlayerAttachedObject( playerid, 0, 2060, 1, 0.178045, 0.407681, -0.025817, 3.533153, 102.484672, 350.146301, 1.000000, 1.000000, 1.000000 ); } new x = random(3); if(x == 0 || x == 1) { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1271.8511, -1254.3572, 13.6028, 2.0); } if(x == 2 || x == 3) { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1250.0131, -1256.7892, 13.6028, 2.0); } BuilderCP[playerid] = 2; SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_CARRY); } else if(BuilderCP[playerid] == 2) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); RemovePlayerAttachedObject(playerid,0); ClearAnimations(playerid); new x = random(3); if(x == 0) { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1280.0118, -1262.7102, 13.5107, 2.0); } if(x == 1) { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1280.9083, -1242.0677, 13.9160, 2.0); } if(x == 2 || x == 3) { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1268.9485, -1234.4961, 17.0519, 2.0); } SetPlayerSpecialAction(playerid, 0); BuilderCP[playerid] = 1; new message[256], salar = 5000 + random(5000); format(message, sizeof(message), \"~g~+$%d\", salar); GameTextForPlayer(playerid, message, 2000, 1); GivePlayerMoney(playerid, salar); } return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { if(!PlayerToPoint(50.0, playerid, 1265.9968, -1251.3204, 18.0954) && Working[playerid] == 1) { Working[playerid] = 0; DisablePlayerCheckpoint(playerid); RemovePlayerAttachedObject(playerid,0); ClearAnimations(playerid); SetPlayerSpecialAction(playerid, 0); BuilderCP[playerid] = 0; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { RemovePlayerFromVehicle(playerid); SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem ülhetsz járműben munka közben..\"); } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"A skined visszaállítva.\"); } SetPlayerSkin(playerid, LastSkin[playerid]); } return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; } forward PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z); public PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz; new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz; GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz); tempposx = (oldposx -x); tempposy = (oldposy -y); tempposz = (oldposz -z); if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi))) { return 1; } } return 0; }
10
« Dátum: 2016. május 05. - 16:33:35 »
[gmod=ALMIGTHYMARTIN ÁLTAL]Törölve![/gmod]
11
« Dátum: 2016. május 02. - 16:44:17 »
[ismételten nem az enyém, csak hirdetésképp] Szép napot ! Szeretném bemutatni a LifeGaming hivatalos szerverét ! Amit tudni kell rólunk ! ~Egy gaming vagyunk (Nyárra 5 elérhető szerverrel, 5 különböző játékról) ~TS3 szerver {Átmenetileg NEM üzemel} ~Kedves vezetőség ~Normális moderátorok / adminisztrátorok ~Weboldal [Hamarosan] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Cs 1.6: ~Kedves vezetőség ~Normális közösség ~Rengeteg EXTRA ->Gránát effekt ->AntiCheat ->VIP menü ->És még rengeteg dolgot szeretnénk beüzemelni ~Ami fontos : ->Adminfelvétel : ON => Célunk, egy remek MAGYAR közösség létrehozása, legyetek Ti is részese eme csodálatos szervernek. Reméljük mihamarabb felnéztek, és jöttök játszani. Szerver : IP : 37.17.173.240:27257 Slot : 14 Verzió : (noSTEAM) | Ajánlott: Counter Strike 1.6 WarZone | Crackelt Cs 1.6 | Szükség esetén a Slot azzonali bővítés alá kerül. ~ Ez csapatunk első szervere ami létrejött, reméljük volt értelme létrehozni és belekezdeni eme közösség kialakításában. Weboldal : WWW.lifecsgaming.esy.es | Hamarosan (SMF fórum alapú) Facebook : [Hamarosan] TS 3 : [Hamarosan / PixelHosting jelenleg nem üzemel, így várni kell] ~Várunk mindenkit, adminnak jelentkezőket, bárkiket.
12
« Dátum: 2016. április 22. - 17:44:34 »
Halihó, egyik ismerösöm elkészített egy \"Gaming\"-et, gondoltam megosztom veletek, hátha tesztszene valakinek. Információk: TS3 ip : 94.23.103.15:12133 Weboldal: www.lifegaming.hu (HAMAROSAN.. ) A \"Gaming\"-nek 5 szervere van / lesz. ~Cs 1.6 ~ MTA ~ SA:MP (Napokon / héten belül nyílik ((Akár ma ))) ~ Metin2 ~ TF2 // Pár ember már van a TF2-nél, az hamarosan beindul. // A szerverek egyenlőre nem elérhetőek, de hamarosan elindulnak. // Miért érdemes feljönni ? ~Ha csak beszélgetnél barátoddal, és közben csak úgy játszotok, itt minden lehetőség adott. ~Ha van külön klánod / csapatod külön szobát biztosítunk neked. ~Privát szobák \"részlege\". ~Ügyfélszolgálat (TGF:ON) ~Átdolgozott VIP rendszer. ~Átdolgozott TS3 rendszer. ~Normális közösség. ~Választási lehetőség. ~Sok más Külön létrehozott fórum (SMF): http://www.lifegamingforum.tk/ | Egyenlőre hibás a web | ~Tehát várunk mindenkit !
Megjegyzés: Az egész még csak egy megújuló közösség, ha Részese akarsz lenni vár téged is.
A szerver NEM az én tulajdonom.
13
« Dátum: 2016. április 19. - 17:32:01 »
Szép napot ! Elkészítettem egy FegyverMenü-s szkriptet, egyszerűen a szkinváltó szkriptem alapjaiból, tehát a V1-ben sok változás nincs. Információk a szkriptemről: -V3 és V4 verzió még lesz. -Elkészítési idő egybevéve: 25 perc (MAXIMUM) -A V1 és V1.5-öt FUNolásra, és baráti FUN szerverre ajánlom. Felhasználási feltételek: -Szabadon terjeszthető, a nevem feltüntetésével. Verziók: V1 ~ [Elérhető] : https://www.solidfiles.com/v/P5XVmzARwxjWL-Egyszerű kezelhetőség -Egyszerű szkript -Bármelyik játékos használhatja ( Nincs adminhoz / RCON-hoz kötve ((MÉG)) ) -145 soros (Akit érdekelne) -13 fegyver található meg (Bővítve lesznek a következő verziókban) -A fegyver NEM kerül semmilyen pénzben. (Következő verziókban, bővítve lesz) V1.5 ~ [Elérhető] : https://www.solidfiles.com/v/v8gdjdWRAvWmQ-251 soros -1 új parancs /fegyverek2 -25 fegyverre bővítve. -Átírva 1-2 dolog. V2 ~ [Elérhető] : https://www.solidfiles.com/v/eMpa8NP6mMLRw~Dialog rendszer berakva ~Minigun És Ejtőernyő kivéve. ~24 fegyverre csökkentve. ~Felesleges parancsok 1 része KIVÉVE. ~160 soros ( Akit érdekelne ) ~/fegyverek2 parancs kivéve, /Fegyverek továbbra is a parancs. ~/update Bővítve. V3 ~ [Nem elérhető] : V4 ~ [Nem elérhető] : V5 Final ~ [Nem elérhető] :
Megjegyzés: ~Nagyon egyszerűen, több helyen sem a legegyszerűbb dolgot csináltam meg, de hát.. most ez lett. ~Unaloműzés céljából lett készítve, de még így is hasznos lehet valakiknek. ~Remélem valami hasznotok lesz belőle, sok sikert.
14
« Dátum: 2016. április 18. - 20:13:16 »
-
15
« Dátum: 2016. április 18. - 18:53:02 »
Szép napot mindenkinek. A délután, mivel adódott egy kis időm, összedobtam egy NAGYON egyszerű szkinváltoztató szkriptet ( Csak rendőr skinek ) Információk a szkriptemről : -Az összes rendőr szkin szabadon váltható (Kivéve női) -Elkészítési idő: 5-10 perc, maximum. -Bármilyen player használhatja ( Ha igényt tartotok rá átírhatom, hogy csak RCON-os admin használhatja) ~Parancs (A /skins parancson belül megtalálható a többi szkint váltó parancs) -Készítő: $Supra$
Felhasználási feltételek: ~Szabadon terjeszthető & Név feltüntetését lehetőleg tartsátok be, ha már átírtok valamit. \ További várható szkripteim: ~SkinVáltoztató ~ Groove Street-i skinek ~SkinVáltoztató ~ Ballas skinek ~SkinVáltoztató ~ Los Aztecas-i skinek
Egyéb megjegyzés: Elég egyszerű, sok helyen nem is a legegyszerűbb módon oldottam meg a dolgokat, bonyolítottam, de most csak erre tellet. A módot egyedileg készítettem, minta nemvolt, akármilyen hasonló is, a szkript egyedi.
Véleményeket / Ötleteket / Építői kritikákat, pedig megjegyzésben várom tőletek. Köszöntem, srácok.
Letöltési link: https://www.solidfiles.com/v/ZBnVk7jQA5rG8 (Tartalmazza az .amx és .pwn fájlokat)
Oldalak: [1]
|