Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - benji11

Oldalak: [1]
1
Szkript kérések / pickup
« Dátum: 2011. március 07. - 16:59:39 »
Sziasztok.
Lenne egy olyan kérdésem, hogy lehet csinálni-e egy olyat, hogy valaki meghal és oda lerakjon valakit és
addig legyen ott amíg fel nem veszi, vagy be nem száll pickup v autó tök mind1:D

2
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Car control
« Dátum: 2011. február 24. - 06:15:36 »
hpeter94 írta aki sztem nem egy hülye...
 
Idézetet írta: hpeter94 date=1297781278\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6389\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid)); ezt szedd ki belõle...
 
tessék...

3
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Auto tuning
« Dátum: 2011. február 20. - 19:33:32 »
És egy VehicleControl (/control)
Átírhatod a rendszámod,ki-be nyithatod az ajtót;motorh.tetõ;csomagtartót lámpákat ki be kapcsolhatod és
riasztó is van ami elég bugos:D
 
#include                  <a_samp>
#define VEHICLE_CONTROL_DIALOG  1234
#define COLOUR_INFORMATION      0xFF8C00FF
#define COLOUR_ERROR            0xFF0000FF
#define OFF                 0
#define ON                  1
#define AUTO_REOPEN_DIALOG
new Locked[MAX_PLAYERS], IsLocked[MAX_VEHICLES];
new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Locked[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
    new string[128];
    format(string, sizeof(string), \"Beültél egy jármübe ID: %i\",vehicleid);
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, string);
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(\"/control\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowVehicleControlDialog(playerid);
return 1;
}
return 0;
}
stock ShowVehicleControlDialog(playerid)
{
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
return ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármü Menu:\", \"Motor ki/be kapcsolás\\nLámpák\\nRiasztó\\nBezárás/Kinyitás \\nMotorháztetö\\nCsomagtartó\\nRendszámtábla átirás\", \"Választ\", \"Mégse\");
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kocsi nélkül baszhatod:]!\");
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG && response)
{
switch(listitem)
{
   case 0: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Elinditod/Leállítom az motort?\", \"Elindítom\", \"Leállítom\");
   case 1: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+2, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"{0xFFFFFF}Bekapcsolod a lámpákat?\", \"Bekapcsolom\", \"Kikapcsolom\");
   case 2: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+3, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Bekapcsolod a riasztót?\", \"Bekapcsolom\", \"Kikapcsolom\");
   case 3: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+4, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Bezárod/feloldod a kocsidat?\", \"Feloldom\", \"Lezárom\");
   case 4: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+5, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Felnyitod a motorháztetöt? \", \"Felnyitás\", \"Lecsukás\");
   case 5: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+6, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Felnyitod a csomagtartót?\", \"Felnyitás\", \"Lecsukás\");
   case 6: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+7, DIALOG_STYLE_INPUT,  \"Jármü Menu:\", \"Ird be az új rendszámot!\", \"Átirás\", \"Mégse\");
}
return 1;
}
if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+1)
{
if(response)
{
            SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Elinditotad az Enginét!\");
              GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
            SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
}
if(!response)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Leálitotad az Enginét!\");
   GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
           SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
}
#if defined AUTO_REOPEN_DIALOG
ShowVehicleControlDialog(playerid);
#endif
return 1;
}
if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+2)
{
        if(response)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bekapcsoltad a lámpát!\");
    GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, ON, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
}
if(!response)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kikapcsoltad a lámpát!\");
    GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, OFF, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
}
#if defined AUTO_REOPEN_DIALOG
ShowVehicleControlDialog(playerid);
#endif
return 1;
}
if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+3)
{
        if(response)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bekapcsoltad a riasztót!\");
    GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, ON, doors, bonnet, boot, objective);
}
if(!response)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kikapcsoltad a riasztót!\");
    GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, OFF, doors, bonnet, boot, objective);
}
#if defined AUTO_REOPEN_DIALOG
ShowVehicleControlDialog(playerid);
#endif
return 1;
}
if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+4)
{
        if(response)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kinyitottad az ajtókat!.\");
    UnlockVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
}
if(!response)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bezártad az ajtókat!\");
    LockVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(playerid));
}
#if defined AUTO_REOPEN_DIALOG
ShowVehicleControlDialog(playerid);
#endif
return 1;
}
if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+5)
{
        if(response)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kinyitottad a motorháztetöt!\");
    GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, ON, boot, objective);
}
if(!response)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bezártad a motorháztetöt!\");
    GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, OFF, boot, objective);
}
#if defined AUTO_REOPEN_DIALOG
ShowVehicleControlDialog(playerid);
#endif
return 1;
}
if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+6)
{
        if(response)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kinyitottad a csomagtartót!\");
    GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, ON, objective);
}
if(!response)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bezártad a csomagtartót!\");
    GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, OFF, objective);
}
#if defined AUTO_REOPEN_DIALOG
ShowVehicleControlDialog(playerid);
#endif
return 1;
}
if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+7)
{
    new string[128], Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:angle;
if(strlen(inputtext) < 1 || strlen(inputtext) > 8) return SendClientMessage(playerid, COLOUR_ERROR, \"Rosz rendszám!\");
else
{
    format(string, sizeof(string), \"Beálitottad a rendszám táblát erre: \'%s\'.\", inputtext);
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, string);
    GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
    GetPlayerFacingAngle(playerid, angle);
    SetVehicleNumberPlate(GetPlayerVehicleID(playerid), inputtext);
    SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));
   GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
   SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), X, Y, Z);
   SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), angle);
   PutPlayerInVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(playerid), 0);
   SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), X, Y, Z+2);
}
}
return 0;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i ++)
{
    if(IsPlayerConnected(i) && IsLocked[vehicleid] == 1) SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid, forplayerid, 0, 1);
}
return 1;
}
stock LockVehicle(playerid, vehicleid)
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i ++)
{
    if(IsPlayerConnected(i) && i != playerid)
{
    IsLocked[vehicleid] = 1;
        SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid,i,0,1);
    }
}
}
stock UnlockVehicle(vehicleid)
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i ++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
{
    IsLocked[vehicleid] = 0;
        SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid,i,0,0);
    }
}
}

4
Szkript kérések / dialogos menü
« Dátum: 2011. február 20. - 18:41:54 »
//======Sziasztok=======//
Azt szeretném megkérdezni, hogy valaki nem tudna e linkelni, vagy összedobni
egy olyan dialogos menût amit ha megnyit valaki ott van, hogy pl.:
Test1
Test2
Abba belemész akk:
Test1
Test2
és azokba belemész akk. megint ott lesz test1 teszt2
de ha lehet a test1 be belemész ott megint teszt1 és ha belemegy a 2. teszt1-be akk már elteleportál nem kell megint csak ennyit szeretnék:)
Ja meg még azt, hogy hogyan kell beszinezni a dialog menün belül a szövegeket?:D

5
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:gangwars és pickup
« Dátum: 2011. február 19. - 22:12:45 »
Ja igen bocsánat, azt elfelejtettem, hogy /Gangwar és bejön egy dialogos menû és ott lenne, hogy
Police
Lilák stb. és azt hogy lehet szinezni? mármint színt változtatni???:O

6
Szkript kérések / gangwars és pickup
« Dátum: 2011. február 19. - 22:04:44 »
Sziasztok. Azt szeretném meg kérdezni, hogyan lehet azt megcsinálni, ha valaki megöl valakit akkor ott maradjon egy szív amit ha felvesz az élete feljebb megy 20-al??
Meg van az a piros henger v mi ami a küldetéseknél van olyat, hogy tudok lerakni, mert olyat szeretnék
ha valaki bemegy a 24/7-be ott legyen a pénztárnál és ha segítene valaki akk megirná ugy, hogy belemegy a piros körbe bejön egy dialogos menû ott lehet választani, hogy mit vegyn. elég ha csak beillesztitek, hogy
sendclientmessage és átirom, hogy mit adjon nekem meg hogy lehet azt megcsinálni, hogy gangwar-ba elteleportálnak és zöld meg minden szinu helyek a térképen, és ha megöl egy zöld egy lilát a lila területen akk elkezd villogni és például 15 ölés után átvált zöldre és a zöld csapat kap +15 score-t?
valaki tudna segíteni nagyon megköszönném!!!
Edit:
Ja igen bocsánat, azt elfelejtettem, hogy /Gangwar és bejön egy dialogos menû és ott lenne, hogy
Police
Lilák stb. és azt hogy lehet szinezni? mármint színt változtatni???:O

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal