Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Brian_Oconer
1
« Dátum: 2016. február 20. - 17:20:56 »
Azt hogyan lehet megoldani hogy peldaul egy munkanal kilometerenkent adja a penzt?Koszi elore is a segitseget.
2
« Dátum: 2016. február 18. - 19:37:26 »
Sziasztok.Az alap zöld pènzjelzőt hogyan lehet kiszedni?
3
« Dátum: 2016. február 13. - 14:11:40 »
Sziasztok.Nem tudom megoldani hogy mikor meghalok akkor a kórházba spawnoljon?Kérlek segitsetek.Köszi elöre is.
4
« Dátum: 2016. február 12. - 14:17:22 »
Sziasztok.Dinit használok és az a probléma hogy nem menti el az üzletekben levő pénzt.Miért? #define MAX_BOLT 3 new Float:Bolt[MAX_BOLT][3] = { {-2237.6667,130.1852,1035.5250}, {0.0,0.0,0.0}, {0.0,0.0,0.0} }; enum BoltAdatok { BoltPenz1, BoltPenz2, BoltPenz3 } new BoltInfo[MAX_BOLT][boltAdatok]; public OnGameModeInit() { for(new x=0;x<MAX_BOLT;x++) { format(file,sizeof(file),\"/Modom/%s.ini\",GameModeName); if(!fexist(file)) { dini_Create(file); } if(fexist(file)) { BoltInfo - [boltPenz1] = dini_Int(file,\"BoltPenz1\");
BoltInfo - [boltPenz2] = dini_Int(file,\"BoltPenz2\");
BoltInfo - [boltPenz3] = dini_Int(file,\"BoltPenz3\");
} } return 1; } public OnGameModeExit() { for(new x = 0;x<MAX_BOLT;x++) { format(file,sizeof(file),\"/Modom/%s.ini\",GameModeName); if(!fexist(file)) { dini_Create(file); } if(fexist(file)) { dini_IntSet(file,\"BoltPenz1\",BoltInfo dini_IntSet(file,\"BoltPenz2\",BoltInfo dini_IntSet(file,\"BoltPenz3\",BoltInfo printf(\"Boltpenz: %d\",BoltInfo printf(\"Boltpenz: %d\",BoltInfo printf(\"Boltpenz: %d\",BoltInfo } } retrun 1; }
5
« Dátum: 2016. február 08. - 22:39:39 »
Sziasztok.Azt szeretnem megtudni hogy meglehet oldani fegyvervasarlasnal azt hogy meglegyen hogy 1 tolteny mennyi legyen es /fegyver toltenyszam es ahanyat beirsz annyi toltenyt adjon es levonja a tolteny arat.Koszi elore is.
6
« Dátum: 2016. február 06. - 18:00:21 »
Sziasztok.A /stats-ot MSGBOX-ba szeretném rakni csak vaamiért hibát ad ki a dialognál.Miért? new mutat; mutat = ShowStats(playerid, playerid, dbg); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_STATS,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Adataid\",mutat,\"Értem\",\"Mégse\");
7
« Dátum: 2016. február 06. - 08:26:18 »
Ezt hogyan lehet megoldani hogy van egy ajto rendszerem es csak Y gombba leheesen bemenni mert igy ha belemesz a pickupba es egybol beteleportal.Itt a teleportalas kodja : i = NINCS; for(;++i < MAX_AJTO;) { if((pickupid == AjtoInfo[abepickup]) || (pickupid == AjtoInfo[abepickupk])) { if(!AjtoInfo[anyitva]) return SCM(playerid, COL_LRED, \"Az ajtó jelenleg zárva van!\"); if(PlayerInfo[playerid][pTog][14] == true) return false; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) if(!AjtoInfo[ajarmu]) return SCM(playerid, COL_LRED, \"Az ajtón csak gyalog lehet bemenni!\"); AjtoTeleport(playerid, 0, i); break; } else if((pickupid == AjtoInfo[akipickup]) || (pickupid == AjtoInfo[akipickupk])) { if(PlayerInfo[playerid][pTog][14] == true) return false; AjtoTeleport(playerid, 1, i); break; } } A segitseget elore koszonom.Bocs hogy ekezet nelkul irtam angol bilentyuzetem van..
8
« Dátum: 2016. február 05. - 14:55:22 »
Sziasztok azt szeretném megvalósitani hogy mikor a játékos élete lemegy 50 százalékra akkor elindujon egy timer ami percenknt ad neki 1 életet és mikor eléri a 100 at akkor megáljon.Megvalositható ez?És ha igen hogyan? Kérem valaki segitsen,köszönöm elöre is.
10
« Dátum: 2016. január 29. - 11:49:13 »
Hello üdvözlök mindenkit magyon sok szeretettel,beszeretném mutatni az én Role Play szerveremet. Egy kis info a módrol:A mód nem 0-ról volt irva hanem ez egy fejlesztés.Ugyebár az alap mod megvolt de viszont nagyon sok fejlesztés került be. Nos lássuk is a szerver adatait: HostName: :: LegendRPG - :: Address: eltávolítva Players: x /500 Ping: 44 Mode: LegendRPG v1.0.0 Language: Hungary Rendszerek a modban: Ház-rendszer: Ez a ház rendszer úgy müködik hogy vannak a szerveren eladó házak,odaálsz ahoz a házhoz ameiket meg szeretnéd vásárolni beirod hogy /ház vesz és ha van elegendo pémzed akkor meg is kaptad a ház kulcsot amivel ki is tudod nyitni a ház ajtaját és beis mehetsz.Ház kinyitásához ird be /ház zár(ezzel a parancsal nyitod és zárod a házadat). Bútor-rendszer: Ez egy igen is érdekes rendszer mivel bemész a házba és beirod /butor és elo fog jönni egy lista ahol tudsz válogatni.Itt lessz egy olyan hogy bútor vásárlása ,rámész arra és különbözo bútor nevek fognak elöjönni.Ha van elegendo pénzed rámész a tetszoleges bútorra és megveszed.Mikor megvásároltad az adott bútort házhoz is szálitja a szerver automatikusan.A bútor azonnal meg fog jönni és azt te tetszolegesen igazithatod a lakásodban. Házszéf-rendszer: Mikor van házad akkor természetesen mindenki szeretne egy széfet házába.Nos ez egyszerüen megoldható,bemész a házadba és beirod hogy /butor és ott kikeresed hogy Házszéf es ha van elegendo pénzed azt megveszed és ki is szálitják és azt tetszolegesen elrendezheted lakásodban.Mikor elhelyezted egy helyre a széfet akkor a /ház széf paranccsal tudsz a széfbe bepakolni,vagy akár meg is nézheted a széfed tartalmát. Telefon-rendszer: A szerveren van telefon-rendszer is,mivel análkül az emberek a mai világban is nagy hasznát veszik.Elmész egy üzletbe és ott tudsz venni egy telefont.Mikor vettél egy telefont akkor nem tudsz telefonálni meg sms-t irni mivel fel kel töltened egységgel.Ugyan ugy az üzletben veszel egy feltölto kártyát és egy adott összeget fog adni a telefonodra.A telefon már fel is van töltve akkor nyugodtan tudsz telefonálni meg sms-t irni.A telefonodat a /telefon paranccsal tudod elovenni.De a kérdés az hogy ha valakinek nem tudod a számát vagy nem adta le neked és fontos megbeszélni valód van vele?Semmi baj,menj el egy üzletbe és vegyél egy telefonkönyvet ahol mindenki számát kitudod keresni. Bankrablás: A szerveren lehet bankot rabolni is de különbözo felszerelések is kelnek ám hozza.Elöször is elmész egy ruhaboltba és veszel egy hátizsákot hogy majd legyen hova pakoljad a pénzt.Azután szükséged lessz fegyverre,de az üzletbe csak fegyverengedéllyel tudsz venni fegyver.Fegyverengedély a rendörségen szerezhetsz.De ha nem akarsz fegyverengedélyre költeni akkor keresd meg a Fegyveres NPC-t és vegyél tole egy tetszoleges fegyvert.Utánna el kel válalnod a hecker munkát mivel a széf kinyitásához heckelni kel.Miután ezek megvannak mehetsz a bankba.Mikor bementél az egyik bankba,Los Santos-ba vagy San Fieroba akkor a fegyveredet a bankkára tartod,és ha szerencséd van akkor ide adja a széfnek a kódját,de ha nincs szerencséd akkor értesitti a rendorséget.Ha megkaptad a bankártól a kódot akkor jöhet a heckelés.Los Santosban két dolgot kel heckelj:-A lézert és az ajtót. Ha sikerult a hack akkor kinyilik a széf ajtó és már be is mehetsz.Mikor bementél akkor elkezdheted pakolni a pénzt a hátiszákba. Munkák: -Kukás -Úttisztitó -Kamionos -Farmer -Favágó Illegális munkák: -Fegyvermester -Hacker -Drog-diler Kukás:Ezt a munkát a városházán tudod elválani a /munka felvesz paranccsal.Miután elválaltad a munkát elmész a szeméttelepre és beszálsz egy szemetes autoba és bejárod Los Santos utcáit és összegyujtöd a szemetet.Ahogy kiüritesz egy kukát kapsz xy pénzt. Úttisztitó:Ezt a munkát is a városházán tudod elválani a /munka felvesz paranccsal.Elválaltad a munkát akkor elmész az úttiszito telepre és beszálsz egy úttisztitó jármübe és elkezded tisztitani az utat/utcákat.És mikor tisztitod akkor kapod az xy összegu pénzt. Kamionos:Ha van elegendo tapasztalatpontod akkor eltudod válalni ezt a munkát is.Elmész a kamiontelepre és beszálsz egy kamionba és utána felakasztod a trailert és a /munka kezd paranccsal útnak is indulhatsz hogy megrakják a kamiont.Mikor megrakodtál akkor elviszed az árut az adott helyre és ha épségben odaértél akkor megkapod a pénzed. Farmer:Ha van elegendo tapasztalatpontod akkor eltudod válalni ezt a munkát is..Elmész a farmra beszálsz egy traktorba vagy egy kombájnba és learatod a kombájnal a termést,ha mindet learadtad akkor beszálsz a traktorba és felakasztod a vetogépet a traktor után és elkezded bevetni a földet. Favágó:Ha van elegendo tapasztalatpontod akkor eltudod válalni ezt a munkát is.Elmész a fatelepre és elveszed a láncfurész és azt beinditod és elkezded kivágni a fát.Ha egy fát kivágsz akkor kapsz xy fizetést. Frakciók: -LSPD-Rendőrség //Foglalt -LS-Car Service //Szabad -Los Santos Medical Apartament(LSMD) //Szabad -LS-Riporter //Szabad -La Cosa Nostra //Szabad -Ballas //Szabad -Bratva //Szabad A szerverre minden nap frissités kerül be.Érdemes feljönni.Szerintem senki sem fogja megbánni hogy feljött. A fórum készüloben van és a Teamspeak3 is.De hamarosan az is meglessz. Néhány kép a szerverről: LSPD Rendorség: http://kepfeltoltes.hu/160129/LSPD_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] LS Bank: [imghttp://kepfeltoltes.hu/160129/Bank_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] http://Déli-Benzinkút:http://kepfeltoltes.hu/160129/Deli_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Ház-rendszer: http://kepfeltoltes.hu/160129/Hazrendszer_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Lőtér: http://kepfeltoltes.hu/160129/loter_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Városháza: http://kepfeltoltes.hu/160129/Varoshaza_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Admin felvétel: VAN! Gyertek fel sokan!Nem fogjátok megbánni! A forum már készülőben van a szerverhez és hamarosan lessz TeamSpeak3 szoba is. Facebook oldalunk: eltávolítva
11
« Dátum: 2016. január 08. - 19:59:11 »
Sziasztok.Valakinek nincs fcnpc pluginja ami nem hibas?Mert nekem ami van a szerver el se indul tole.A seerpg-n hogyan van megoldva vajon?KOSZONOM A SEGITSEGET ELORE IS!!
12
« Dátum: 2016. január 08. - 14:35:07 »
Sziasztok az a bajom hogy van egy SeeRPG modom ami a valosag,es mikor beregelek a LosSantos Bank melletti hid alatt spawnolok.Az OnPlayerSpawn-nal amit kaptam az egesznek a poziciojat atirtam de ugyis ogyan ott spawnol a player.Miert?Kerlek segitstek,koszonom elore is! public OnPlayerSpawn(playerid) { // KillTimer(PlayerTimers[playerid][sCREEN_FADE]); if(PlayerInfo[playerid][pSzunetel]) CallLocalFunction(\"OnPlayerPause\", \"dd\", playerid, 0); PlayerInfo[playerid][pCamera] = NINCS; if(!PlayerInfo[playerid][pPaintBall][0]) PlayerInfo[playerid][pSpawnVedelem] = 5; if(PlayerInfo[playerid][pTiltvaVan]) return false; if(IsPlayerNPC(playerid)) { new VWjuk = 0; if(ServerInfo[0][sRL_Time][0] > 20) { VWjuk = 0; } if(ServerInfo[0][sRL_Time][0] < 21) { VWjuk = Rand(1,9999); } if(egyezik(JatekosNev(playerid),\"[NPC]Steve_Pullman\")) { VasarlosNPCK[0] = playerid; SetPlayerVirtualWorld(playerid,VWjuk); SetPlayerPos(playerid,2690.316, -1975.359, 13.546); SetPlayerFacingAngle(playerid,357); SetPlayerSkin(playerid,20); SetPlayerColor(playerid, COLOR_INVISIBLE); NPCTextLabel[0] = CreateDynamic3DTextLabel(\"- Nyomd le az Y gombot a csevegéshez! -\",0xfff200AA,2690.316, -1975.359, 13.546,3,playerid,INVALID_PLAYER_ID,0,VWjuk,0,-1,100); } new l = -1; for(;++l < sizeof(BoltBot) { //printf(\"Spawn: %d | %d\", playerid, BoltRablas[l][npcID]); if(BoltRablas[l][npcID] == playerid) { //printf(\"NPC! ID: %d | %d\", playerid, BoltRablas[l][npcID]); BoltRablas[l][npcRabolhato] = BoltBot[l][bBotRob]; SetPlayerPos(BoltRablas[l][npcID], BoltBot[l][bBotPosX], BoltBot[l][bBotPosY], BoltBot[l][bBotPosZ]); SetPlayerFacingAngle(BoltRablas[l][npcID], BoltBot[l][bBotA]); //SetHealth(BoltRablas[l][npcID], FLOAT_INFINITY); break; } } if(BankBotok[bankNPCID] == playerid) { SetPlayerPos(BankBotok[bankNPCID], 2308.553, -6.994, 22.819); SetPlayerFacingAngle(BankBotok[bankNPCID], 178.0); SetPlayerSkin(BankBotok[bankNPCID],17); //SetHealth(BankBotok[bankNPCID], FLOAT_INFINITY); } /* SetSpawnInfo(BoltRablas[npcID], 0, 1, PosExt(BoltBot), 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); SpawnPlayer(BoltRablas[npcID]); SetPlayerFacingAngle(BoltRablas[npcID], BoltBot[3]); SetHealth(BoltRablas[npcID], FLOAT_INFINITY); */ //printf(\"NPC! ID: %d\", playerid); //SetPlayerPos(playerid, 0.0, 0.0, 3.0); //BoltRablas[npcID] = ConnectNPCEx(botname); //BoltRablas[npcID] = ConnectNPC(botname, \"npcspawn\"); /*SetSpawnInfo(BoltRablas[npcID], 0, 1, PosExt(BoltBot), 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); SpawnPlayer(BoltRablas[npcID]); SetPlayerFacingAngle(BoltRablas[npcID], BoltBot[3]); SetHealth(BoltRablas[npcID], FLOAT_INFINITY);*/ return true; } //-0.19600 if(PlayerInfo[playerid][pHatizsak]) SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT_HATIZSAK, 3026, 1, -0.125, -0.046, -0.004, -1.299, -0.5, -6.297, 1.0, 1.0, 1.0); //SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT_HATIZSAK, 371, 1, 0.0, -0.19600, 0.0, 0.0, 90.0, 0.0); PlayerInfo[playerid][pMP3_Megy] = false; StopAudioStreamForPlayer(playerid); /*------------------------ Munka korrekció ------------------------*/ if(FInfo[ PlayerInfo[playerid][pFrakcio] ][fLegalis] != FK_MAFFIA) { if(PlayerInfo[playerid][pMunka1] == MUNKA_FEGYVER) PlayerInfo[playerid][pMunka1] = 0; if(PlayerInfo[playerid][pMunka2] == MUNKA_FEGYVER) PlayerInfo[playerid][pMunka2] = 0; } if(FInfo[ PlayerInfo[playerid][pFrakcio] ][fLegalis] != FK_BANDA) { if(PlayerInfo[playerid][pMunka1] == MUNKA_DROG) PlayerInfo[playerid][pMunka1] = 0; if(PlayerInfo[playerid][pMunka2] == MUNKA_DROG) PlayerInfo[playerid][pMunka2] = 0; } /*--------------------- Munka korrekció vége ---------------------*/ if(!PlayerInfo[playerid][pregisztracio]) { //1682.910 SetPlayerPos(playerid, 1481.3906,-1751.0538,13.5469); //(X:1737.370 | Y:-1737.991 | Z:13.546 | Angle: 355.931 | Interior: 0 | VirtualWorld: 0) SetPlayerFacingAngle(playerid, 359.1057); SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); PlayerInfo[playerid][pregisztracio] = 1; } else { new skin = PlayerInfo[playerid][pskin]; if(PlayerInfo[playerid][pFrakcio] != 0) { if(PlayerInfo[playerid][pDuty][0])//ha szoliban van { if(!PlayerInfo[playerid][pDutySkin]) { new i = NINCS; for(;++i < sizeof(FrakcioSkinek) if(FrakcioSkinek[0] == PlayerInfo[playerid][pFrakcio]) skin = FrakcioSkinek[ PlayerInfo[playerid][prang] ]; } else skin = PlayerInfo[playerid][pDutySkin]; } } if(!skin) skin = 1; SetPlayerSkin(playerid, skin); Freeze(playerid, 2000); if(PlayerInfo[playerid][pPaintBall][0] != 0) PaintBallMuvelet(playerid, 3); /*else if(Bortonben(playerid) != 0) Borton( playerid, Bortonben( playerid ) );*/ else { if(PlayerInfo[playerid][pNewSpawn]) { if(PlayerInfo[playerid][pHazKulcs][0] != NINCS) RemovePlayerFromHouse(playerid, PlayerInfo[playerid][pHazKulcs][0]); else SetPos(playerid, 1481.3906,-1751.0538,13.5469, 359.1057, true); PlayerInfo[playerid][pNewSpawn] = false; PlayerInfo[playerid][phaz] = NINCS; } else if(PlayerInfo[playerid][posx] != 0.0) { SetPlayerInterior(playerid, PlayerInfo[playerid][pinterior]); SetPlayerVirtualWorld(playerid, PlayerInfo[playerid][pvirtualworld]); SetPlayerPos(playerid, PlayerInfo[playerid][posx], PlayerInfo[playerid][posy], PlayerInfo[playerid][posz]); SetPlayerFacingAngle(playerid, PlayerInfo[playerid][pangle]); } else SetPos(playerid, 1481.3906,-1751.0538,13.5469, 359.1057, true),SCM(playerid,COL_MKEK,\"Megérkeztél Los Santos egyik belvárosi buszmegállójába, egy helyi járattal.\"); //1480.084, -1770.767, 13.546, 0.236 } } StatInfo[playerid][pRIdo] = UnixTime, StatMentes(playerid, true); Idojaras(playerid); //Idojárás váltás Felirat( playerid, true );//IDK PlayerTextDrawDestroy(playerid, AlsoFelso[playerid][0]); PlayerTextDrawDestroy(playerid, AlsoFelso[playerid][1]); UpdatePlayerInfo(playerid); ShowInfoTextDraw(playerid); PlayerInfo[playerid][pEhseg] = 0.0; PlayerInfo[playerid][pVizelet] = 0.0; //Progressbar-ok beállítása if(EhsegBar[playerid] != INVALID_PLAYER_BAR_ID) { SetPlayerProgressBarValue(playerid, EhsegBar[playerid], 0.0); UpdatePlayerProgressBar(playerid, EhsegBar[playerid]); } if(VizeletBar[playerid] != INVALID_PLAYER_BAR_ID) { SetPlayerProgressBarValue(playerid, VizeletBar[playerid], 0.0); UpdatePlayerProgressBar(playerid, VizeletBar[playerid]); } if(NemLehetANeve(playerid)) { SCM(playerid,COL_LRED,\"Hiba Történt! Ezt a nevet NEM veheted fel kérlek változtass az nevet!\"); SCM(playerid,COL_LRED,\"Ezt a nevet már használja egy NPC!\"); Kick_Ex(playerid); return 1; } new index; if(DivatInfo[sLOT_SAPKA][playerid][dVan] == 1) { index = SLOT_SAPKA; SetPlayerAttachedObject(playerid, index, DivatInfo[index][playerid][dmodelid], 2, DivatInfo[index][playerid][dPosX], DivatInfo[index][playerid][dPosY], DivatInfo[index][playerid][dPosZ], DivatInfo[index][playerid][dRotX], DivatInfo[index][playerid][dRotY], DivatInfo[index][playerid][dRotZ], DivatInfo[index][playerid][dScaleX], DivatInfo[index][playerid][dScaleY], DivatInfo[index][playerid][dScaleZ]); } if(DivatInfo[sLOT_SZEMUVEG][playerid][dVan] == 1) { index = SLOT_SZEMUVEG; SetPlayerAttachedObject(playerid, index, DivatInfo[index][playerid][dmodelid], 2, DivatInfo[index][playerid][dPosX], DivatInfo[index][playerid][dPosY], DivatInfo[index][playerid][dPosZ], DivatInfo[index][playerid][dRotX], DivatInfo[index][playerid][dRotY], DivatInfo[index][playerid][dRotZ], DivatInfo[index][playerid][dScaleX], DivatInfo[index][playerid][dScaleY], DivatInfo[index][playerid][dScaleZ]); } if(DivatInfo[sLOT_KARORA][playerid][dVan] == 1) { index = SLOT_KARORA; SetPlayerAttachedObject(playerid, index, DivatInfo[index][playerid][dmodelid], 13, DivatInfo[index][playerid][dPosX], DivatInfo[index][playerid][dPosY], DivatInfo[index][playerid][dPosZ], DivatInfo[index][playerid][dRotX], DivatInfo[index][playerid][dRotY], DivatInfo[index][playerid][dRotZ], DivatInfo[index][playerid][dScaleX], DivatInfo[index][playerid][dScaleY], DivatInfo[index][playerid][dScaleZ]); } if(!PlayerInfo[playerid][pAduty]) SetPlayerColor(playerid, COLOR_INVISIBLE);//listában normálisan látható SetPlayerScore(playerid, PlayerInfo[playerid][pjatekosszint]); PlayerTextDrawShow(playerid, Penz[playerid]); PenzFrissites(playerid); PlayerTextDrawSetString(playerid, Adatok[playerid], \"Adatok betöltése....\"); PlayerTextDrawShow(playerid, Adatok[playerid]); if(PlayerInfo[playerid][pFegyver]) SetPlayerArmedWeapon(playerid, PlayerInfo[playerid][pFegyver]); SetHealth(playerid, MAX_HP); SetPlayerAttachedWeapon(playerid); new x = -1; for(;++x < MAX_TERULET;) { if(tInfo { GangZoneShowForPlayer(playerid, tInfo- [tZone], FrakcioSzin[ tInfo
- [tFrakcio] - 1 ]);
if(tInfo GangZoneFlashForPlayer(playerid, tInfo- [tZone], COLOR_INVISIBLE);
else GangZoneStopFlashForPlayer(playerid, tInfo } } /*-------------------- Streamer újratöltés --------------------*/ if(ServerInfo[0][sTuzVan] && PlayerInfo[playerid][pFrakcio] == FRAKCIO_LSFD) { for(new t = 0; t < TUZ_MAX; t++) { if(Tuz[t][tuzAktiv] && !Streamer_IsInArrayData(STREAMER_TYPE_MAP_ICON, Tuz[t][tMap], E_STREAMER_PLAYER_ID, playerid)) Streamer_AppendArrayData(STREAMER_TYPE_MAP_ICON, Tuz[t][tMap], E_STREAMER_PLAYER_ID, playerid); } } //Animok kezelése if(!PlayerInfo[playerid][pAnimLibsPreloaded]) { EloToltes(playerid); PlayerInfo[playerid][pAnimLibsPreloaded] = 1; } //AdatTextDrawFrissites(playerid); if(PlayerInfo[playerid][pMeghalt] == 1) { //PreloadnimLib(playerid, \"WUZI\"); SetPlayerPos(playerid,PlayerInfo[playerid][pHx],PlayerInfo[playerid][pHy],PlayerInfo[playerid][pHz]); LoopingAnim(playerid, \"WUZI\", \"CS_Dead_Guy\", 4.0, 1, 0, 0, 1, 0, 1); PlayerInfo[playerid][pHalalfogadas] = 0; SetPlayerWeather(playerid, 22); SetHealth(playerid, 30); nformat(form, 128, \"(( Súlyosan sérült ))\", playerid); PlayerInfo[playerid][pHalalText] = CreateDynamic3DTextLabel(form, 0xff7f7fAA, 0.0, 0.0, 0.0, 40.0, playerid, INVALID_VEHICLE_ID, 0); SCM(playerid, COL_VZOLD, \"Súlyos sérüléseket szenvedtél, amennyiben mentos, vagy egy járókelo nem lát el elvérzel!\"); SCM(playerid, COL_VZOLD, \"Ahhoz hogy elfogadd a teljes karakterhalált írd be: /elfogadck, majd vedd fel a kapcsolatot Fo, - illetve SuperAdminnal.\"); SCM(playerid, COL_VZOLD, \"10 perc elteltével használhatod a /elfogadhalál parancsot, ami bedob a kórházba.\"); SCM(playerid, COL_VZOLD, \"Alap esetben 20 percig fekszel a földön.\"); TogglePlayerControllable(playerid, false); SetTimerEx(\"Hasznalhatja\", 500, 0, \"d\", playerid); } if(LeCheckolva[playerid] == 0) { Check(playerid); } AdatBetoltes( playerid ); return true; } Nem tudjatok mi lehet a problema .Kerlek segitsetek nagyon halas lennek. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. január 10. - 09:31:13 )
Nem oldottam meg sajnos.Segitseg
13
« Dátum: 2016. január 08. - 12:27:33 »
Sziasztok miert nem csatlakozik az npc?PLS segitsetek.A valaszokat koszonom elore is.Itt a log: [2016/01/08 12:20:29] [connection] incoming connection: 127.0.0.1:33431 id: 7 [2016/01/08 12:20:29] [connection] incoming connection: 127.0.0.1:35178 id: 6 [2016/01/08 12:20:29] [connection] incoming connection: 127.0.0.1:43765 id: 5 [2016/01/08 12:20:29] [connection] incoming connection: 127.0.0.1:48364 id: 4 [2016/01/08 12:20:29] [connection] incoming connection: 127.0.0.1:44683 id: 3 [2016/01/08 12:20:29] [connection] incoming connection: 127.0.0.1:38620 id: 2 [2016/01/08 12:20:29] [connection] incoming connection: 127.0.0.1:35940 id: 1 [2016/01/08 12:20:29] [connection] incoming connection: 127.0.0.1:54897 id: 0 [2016/01/08 12:20:28] [2016/01/08 12:20:28] ========================================== [2016/01/08 12:20:28] | | [2016/01/08 12:20:28] | repository for more details: | [2016/01/08 12:20:28] | MANY other bug fixes - see the github | [2016/01/08 12:20:28] | y_zonenames, better documentation; | [2016/01/08 12:20:28] | added y_bitmap, y_areas, y_races, | [2016/01/08 12:20:28] | Improved (and fixed) version checks; | [2016/01/08 12:20:28] | Reverted to old download location. | [2016/01/08 12:20:28] | | [2016/01/08 12:20:28] | 3.09.0684: | [2016/01/08 12:20:28] | | Ugylatszik akar csatlakozni csak valamer megse csatlakoznak..
14
« Dátum: 2016. január 06. - 10:01:55 »
Mikor elakarom inditani a szervert ezt a hibat irja a log és a szerver el sem indul.Miért?Pedig fissitettem a crashdetect plugint is. LOG: [2016/01/06 09:52:41] [debug] #58 f7466a63 in __libc_start_main () from /lib32/libc.so.6 [2016/01/06 09:52:41] [debug] #57 080aa0fd in ?? () from ./samp03svr [2016/01/06 09:52:41] [debug] #56 080ab922 in ?? () from ./samp03svr [2016/01/06 09:52:41] [debug] #55 080a503b in ?? () from ./samp03svr [2016/01/06 09:52:41] [debug] #54 f636c20c in ?? () from plugins/streamer.so [2016/01/06 09:52:41] [debug] #53 f673a659 in ?? () from plugins/crashdetect.so [2016/01/06 09:52:41] [debug] #52 f6736be6 in _ZN11CrashDetect9DoAmxExecEPii () from plugins/crashdetect.so [2016/01/06 09:52:41] [debug] #51 f673e916 in amx_Exec () from plugins/crashdetect.so [2016/01/06 09:52:41] [debug] #50 f673a8f8 in ?? () from plugins/crashdetect.so [2016/01/06 09:52:41] [debug] #49 f673794b in _ZN11CrashDetect13DoAmxCallbackEiPiS0_ () from plugins/crashdetect.so [2016/01/06 09:52:41] [debug] #48 080950e4 in ?? () from ./samp03svr [2016/01/06 09:52:41] [debug] #47 080dfd62 in ?? () from ./samp03svr [2016/01/06 09:52:41] [debug] #46 f636c20c in ?? () from plugins/streamer.so [2016/01/06 09:52:41] [debug] #45 f673a659 in ?? () from plugins/crashdetect.so [2016/01/06 09:52:41] [debug] #44 f6736be6 in _ZN11CrashDetect9DoAmxExecEPii () from plugins/crashdetect.so [2016/01/06 09:52:41] [debug] #43 f673e916 in amx_Exec () from plugins/crashdetect.so [2016/01/06 09:52:41] [debug] #42 f673a8f8 in ?? () from plugins/crashdetect.so [2016/01/06 09:52:41] [debug] #41 f673794b in _ZN11CrashDetect13DoAmxCallbackEiPiS0_ () from plugins/crashdetect.so [2016/01/06 09:52:41] [debug] #40 080950e4 in ?? () from ./samp03svr [2016/01/06 09:52:41] [debug] #39 080dfd62 in ?? () from ./samp03svr A válaszokat elöre is köszönöm.
15
« Dátum: 2016. január 03. - 09:44:37 »
Ezt hogyan tudnam berakni ShowPlayerDialog-ba? : new Fegyver_Lista[8][4][32] = { {\"Katana\", 8, 1, 360}, {\"9mm Pisztoly\", 22, 100, 440}, {\"Hangtompítós Pisztoly\", 23, 70, 780}, {\"Sörétes\", 25, 50, 1000}, {\"Desert Eagle\", 24, 120, 1200}, {\"MP5\", 29, 150, 1200}, {\"Golyóálló mellény\", NINCS, 100, 1000}, {\"Composition 4 (C4)\", -2, 1, 1650} }; Hogy mikor rakatintok akkor ami bevan irva azt adja .Az OnPlayerDialogResponse megvan csak a parancs kellene. case DIALOG_FEGYVERBOLT: { if(!response) return SCM(playerid, COL_MKEK, \"További szép napot!\"); if(!PlayerInfo[playerid][pEngedely][4]) return SCM(playerid, COL_LRED, \"Neked nincs fegyverengedélyed! Keresd fel a rendõrséget!\"); if(PlayerInfo[playerid][ppenz] < Fegyver_Lista[listitem][3][0]) return SCM(playerid, COL_LRED, \"Nincs elegendõ készpénzed ahhoz, hogy ezt megvehesd!\"); if(PlayerInfo[playerid][pFegyver]) return SCM(playerid, COL_LRED, \"Van a kezedben fegyver, elõször rakd el!\"); if(Fegyver_Lista[listitem][1][0] > 0 && SameWeaponSlot(PlayerInfo[playerid][pFegyverek][aWeaponSlotok[ Fegyver_Lista[listitem][1][0] ]], Fegyver_Lista[listitem][1][0]) && PlayerInfo[playerid][pMegerosites] != playerid) { SCM(playerid, COL_LRED, \"Ezen a sloton már van fegyvered! Biztos, hogy felül akarod írni? Ha igen válaszd ki megint az adott fegyvert!\"); PlayerInfo[playerid][pMegerosites] = playerid; return true; } if(Fegyver_Lista[listitem][1][0] == -2 && (PlayerInfo[playerid][pBoltCucc][ BL_C4 ] + 1) > 2) return SCM(playerid, COL_LRED, \"Egyszerre maximum 2 Composition 4 fér el nálad!\"); if(Fegyver_Lista[listitem][1][0] == NINCS && PlayerInfo[playerid][pPancel] > 70.0) return SCM(playerid, COL_LRED, \"Jelenleg is van rajtad egy alig használt páncél!\"); GiveMoney(playerid,-Fegyver_Lista[listitem][3][0]); CegPenz(BIZ_FEGYVER, (Fegyver_Lista[listitem][3][0]/2)); PlayerInfo[playerid][pMegerosites] = NINCS; if(Fegyver_Lista[listitem][1][0] == NINCS) SetArmour(playerid, Fegyver_Lista[listitem][2][0]); else if(Fegyver_Lista[listitem][1][0] == -2) PlayerInfo[playerid][pBoltCucc][ BL_C4 ] += Fegyver_Lista[listitem][2][0]; else GiveWeapon(playerid, Fegyver_Lista[listitem][1][0], Fegyver_Lista[listitem][2][0], false, false); if(Fegyver_Lista[listitem][1][0] != NINCS) { SFM(playerid, COL_VZOLD, \"Sikeresen megvetted a következõ fegyvert: \"#COL_MKEK\"%s\", Fegyver_Lista[listitem][0]); SFM(playerid, COL_VZOLD, \"Ára: \"#COL_MKEK\"%s\"#COL_FEHER\"$. Töltényszám: \"#COL_MKEK\"%d\"#COL_FEHER\"db\", FormatNumber(Fegyver_Lista[listitem][3][0], 0, \',\'), Fegyver_Lista[listitem][2][0]); } else { SFM(playerid, COL_VZOLD, \"Sikeresen vettél egy Golyóálló mellényt \"#COL_MKEK\"%s\"#COL_FEHER\"$-ért!\", FormatNumber(Fegyver_Lista[listitem][3][0], 0, \',\')); } }
|