Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Brian_Oconer

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / Kilometerenkent adja a fizetest hogyan?
« Dátum: 2016. február 20. - 17:20:56 »
Azt hogyan lehet megoldani hogy peldaul egy munkanal kilometerenkent adja a penzt?Koszi elore is a segitseget.

2
Segítségkérés / Alap pénzjelző eltüntetése.
« Dátum: 2016. február 18. - 19:37:26 »
Sziasztok.Az alap zöld pènzjelzőt hogyan lehet kiszedni?

3
Segítségkérés / Halál után a kórházba spawnoljon hogyan?
« Dátum: 2016. február 13. - 14:11:40 »
Sziasztok.Nem tudom megoldani hogy mikor meghalok akkor a kórházba spawnoljon?Kérlek segitsetek.Köszi elöre is.

4
Segítségkérés / Nem menti el a szerver a boltban levö pénzt.
« Dátum: 2016. február 12. - 14:17:22 »
Sziasztok.Dinit használok és az a probléma hogy nem menti el az üzletekben levő pénzt.Miért?
 
#define MAX_BOLT 3
new Float:Bolt[MAX_BOLT][3] = {
{-2237.6667,130.1852,1035.5250},
{0.0,0.0,0.0},
{0.0,0.0,0.0}
};
enum BoltAdatok
{
BoltPenz1,
BoltPenz2,
BoltPenz3
}
new BoltInfo[MAX_BOLT][boltAdatok];
public OnGameModeInit()
{
    for(new x=0;x<MAX_BOLT;x++)
{
format(file,sizeof(file),\"/Modom/%s.ini\",GameModeName);
    if(!fexist(file))
     {
         dini_Create(file);
     }
     if(fexist(file))
     {
         BoltInfo
  • [boltPenz1] = dini_Int(file,\"BoltPenz1\");

         BoltInfo
  • [boltPenz2] = dini_Int(file,\"BoltPenz2\");

         BoltInfo
  • [boltPenz3] = dini_Int(file,\"BoltPenz3\");

     }
     }
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
for(new x = 0;x<MAX_BOLT;x++)
{
format(file,sizeof(file),\"/Modom/%s.ini\",GameModeName);
if(!fexist(file))
{
    dini_Create(file);
 
}
if(fexist(file))
{
    dini_IntSet(file,\"BoltPenz1\",BoltInfo
  • [boltPenz1]);

    dini_IntSet(file,\"BoltPenz2\",BoltInfo
  • [boltPenz2]);

    dini_IntSet(file,\"BoltPenz3\",BoltInfo
  • [boltPenz3]);

    printf(\"Boltpenz: %d\",BoltInfo
  • [boltPenz1]);

    printf(\"Boltpenz: %d\",BoltInfo
  • [boltPenz2]);

    printf(\"Boltpenz: %d\",BoltInfo
  • [boltPenz3]);

}
}
retrun 1;
}

5
Segítségkérés / /fegyver (töltényszám)
« Dátum: 2016. február 08. - 22:39:39 »
Sziasztok.Azt szeretnem megtudni hogy meglehet oldani fegyvervasarlasnal azt hogy meglegyen hogy 1 tolteny mennyi legyen es /fegyver toltenyszam es ahanyat beirsz annyi toltenyt adjon es levonja a tolteny arat.Koszi elore is.

6
Segítségkérés / Miért nem jo igy a dialog?
« Dátum: 2016. február 06. - 18:00:21 »
Sziasztok.A /stats-ot MSGBOX-ba szeretném rakni csak vaamiért hibát ad ki a dialognál.Miért?
 

new mutat;
mutat = ShowStats(playerid, playerid, dbg);
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_STATS,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Adataid\",mutat,\"Értem\",\"Mégse\");

7
Segítségkérés / Ajto hiba! Segitsetek!
« Dátum: 2016. február 06. - 08:26:18 »
Ezt hogyan lehet megoldani hogy van egy ajto rendszerem es csak Y gombba leheesen bemenni mert igy ha belemesz a pickupba es egybol beteleportal.Itt a teleportalas kodja :) :
i = NINCS;
for(;++i < MAX_AJTO;)
{
if((pickupid == AjtoInfo[abepickup]) || (pickupid == AjtoInfo[abepickupk]))
{
   if(!AjtoInfo[anyitva]) return SCM(playerid, COL_LRED, \"Az ajtó jelenleg zárva van!\");
   if(PlayerInfo[playerid][pTog][14] == true) return false;
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
       if(!AjtoInfo[ajarmu])
           return SCM(playerid, COL_LRED, \"Az ajtón csak gyalog lehet bemenni!\");
   AjtoTeleport(playerid, 0, i);
   break;
} else if((pickupid == AjtoInfo[akipickup]) || (pickupid == AjtoInfo[akipickupk]))
{
    if(PlayerInfo[playerid][pTog][14] == true) return false;
   AjtoTeleport(playerid, 1, i);
   break;
}
}

 
A segitseget elore koszonom.Bocs hogy ekezet nelkul irtam angol bilentyuzetem van..

8
Segítségkérés / Élet adás percenként hogyan?
« Dátum: 2016. február 05. - 14:55:22 »
Sziasztok azt szeretném megvalósitani hogy mikor a játékos élete lemegy 50 százalékra akkor elindujon egy timer ami percenknt ad neki 1 életet és mikor eléri a 100 at akkor megáljon.Megvalositható ez?És ha igen hogyan? Kérem valaki segitsen,köszönöm elöre is.

9
Segítségkérés / Térképtakarás kiszedése hogyan?
« Dátum: 2016. február 02. - 16:20:50 »
Sziasztok ezt a térképtakarást a bal alsó sarokban hogyan lehetne kiszedni?
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160202/sa-mp-017_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

10
Archívum / .:LegendRPG - Az új kor!.:
« Dátum: 2016. január 29. - 11:49:13 »
Hello üdvözlök mindenkit magyon sok szeretettel,beszeretném mutatni az én Role Play szerveremet.
Egy kis info a módrol:A mód nem 0-ról volt irva hanem ez egy fejlesztés.Ugyebár az alap mod megvolt de viszont
nagyon sok fejlesztés került be.
Nos lássuk is a szerver adatait:
HostName: :: LegendRPG -  ::
Address:  eltávolítva
Players:  x /500
Ping:     44
Mode:     LegendRPG v1.0.0
Language: Hungary
Rendszerek a modban:
Ház-rendszer:
Ez a ház rendszer úgy müködik hogy vannak a szerveren eladó házak,odaálsz ahoz a házhoz ameiket meg szeretnéd
vásárolni beirod hogy /ház vesz és ha van elegendo pémzed akkor meg is kaptad a ház kulcsot amivel ki is tudod
nyitni a ház ajtaját és beis mehetsz.Ház kinyitásához ird be /ház zár(ezzel a parancsal nyitod és zárod a házadat).
Bútor-rendszer:
Ez egy igen is érdekes rendszer mivel bemész a házba és beirod /butor és elo fog jönni egy lista ahol tudsz
válogatni.Itt lessz egy olyan hogy bútor vásárlása ,rámész arra és különbözo bútor nevek fognak elöjönni.Ha van
elegendo pénzed rámész a tetszoleges bútorra és megveszed.Mikor megvásároltad az adott bútort házhoz is szálitja a
szerver automatikusan.A bútor azonnal meg fog jönni és azt te tetszolegesen igazithatod a lakásodban.
Házszéf-rendszer:
Mikor van házad akkor természetesen mindenki szeretne egy széfet házába.Nos ez egyszerüen megoldható,bemész a
házadba és beirod hogy /butor és ott kikeresed hogy Házszéf es ha van elegendo pénzed azt megveszed és ki is
szálitják és azt tetszolegesen elrendezheted lakásodban.Mikor elhelyezted egy helyre a széfet akkor a /ház széf
paranccsal tudsz a széfbe bepakolni,vagy akár meg is nézheted a széfed tartalmát.
Telefon-rendszer:
A szerveren van telefon-rendszer is,mivel análkül az emberek a mai világban is nagy hasznát veszik.Elmész egy
üzletbe és ott tudsz venni egy telefont.Mikor vettél egy telefont akkor nem tudsz telefonálni meg sms-t irni mivel
fel kel töltened egységgel.Ugyan ugy az üzletben veszel egy feltölto kártyát és egy adott összeget fog adni a
telefonodra.A telefon már fel is van töltve akkor nyugodtan tudsz telefonálni meg sms-t irni.A telefonodat a
/telefon paranccsal tudod elovenni.De a kérdés az hogy ha valakinek nem tudod a számát vagy nem adta le neked és
fontos megbeszélni valód van vele?Semmi baj,menj el egy üzletbe és vegyél egy telefonkönyvet ahol mindenki számát
kitudod keresni.
Bankrablás:
A szerveren lehet bankot rabolni is de különbözo felszerelések is kelnek ám hozza.Elöször is elmész egy ruhaboltba
és veszel egy hátizsákot hogy majd legyen hova pakoljad a pénzt.Azután szükséged lessz fegyverre,de az üzletbe csak
fegyverengedéllyel tudsz venni fegyver.Fegyverengedély a rendörségen szerezhetsz.De ha nem akarsz fegyverengedélyre
költeni akkor keresd meg a Fegyveres NPC-t és vegyél tole egy tetszoleges fegyvert.Utánna el kel válalnod a hecker
munkát mivel a széf kinyitásához heckelni kel.Miután ezek megvannak mehetsz a bankba.Mikor bementél az egyik
bankba,Los Santos-ba vagy San Fieroba akkor a fegyveredet a bankkára tartod,és ha szerencséd van akkor ide adja a
széfnek a kódját,de ha nincs szerencséd akkor értesitti a rendorséget.Ha megkaptad a bankártól a kódot akkor jöhet a
heckelés.Los Santosban két dolgot kel heckelj:-A lézert és az ajtót.
Ha sikerult a hack akkor kinyilik a széf ajtó és már be is mehetsz.Mikor bementél akkor elkezdheted pakolni a pénzt
a hátiszákba.
Munkák:
-Kukás
-Úttisztitó
-Kamionos
-Farmer
-Favágó
Illegális munkák:
-Fegyvermester
-Hacker
-Drog-diler
Kukás:Ezt a munkát a városházán tudod elválani a /munka felvesz paranccsal.Miután elválaltad a munkát elmész a
szeméttelepre és beszálsz egy szemetes autoba és bejárod Los Santos utcáit és összegyujtöd a szemetet.Ahogy
kiüritesz egy kukát kapsz xy pénzt.
Úttisztitó:Ezt a munkát is a városházán tudod elválani a /munka felvesz paranccsal.Elválaltad a munkát akkor elmész
az úttiszito telepre és beszálsz egy úttisztitó jármübe és elkezded tisztitani az utat/utcákat.És mikor tisztitod
akkor kapod az xy összegu pénzt.
Kamionos:Ha van elegendo tapasztalatpontod akkor eltudod válalni ezt a munkát is.Elmész a kamiontelepre és beszálsz
egy kamionba és utána felakasztod a trailert és a /munka kezd paranccsal útnak is indulhatsz hogy megrakják a
kamiont.Mikor megrakodtál akkor elviszed az árut az adott helyre és ha épségben odaértél akkor megkapod a pénzed.
Farmer:Ha van elegendo tapasztalatpontod akkor eltudod válalni ezt a munkát is..Elmész a farmra beszálsz egy
traktorba vagy egy kombájnba és learatod a kombájnal a termést,ha mindet learadtad akkor beszálsz a traktorba és
felakasztod a vetogépet a traktor után és elkezded bevetni a földet.
Favágó:Ha van elegendo tapasztalatpontod akkor eltudod válalni ezt a munkát is.Elmész a fatelepre és elveszed a
láncfurész és  azt beinditod és elkezded kivágni a fát.Ha egy fát kivágsz akkor kapsz xy fizetést.
Frakciók:
-LSPD-Rendőrség //Foglalt
-LS-Car Service //Szabad
-Los Santos Medical Apartament(LSMD) //Szabad
-LS-Riporter //Szabad
-La Cosa Nostra //Szabad
-Ballas //Szabad
-Bratva //Szabad
A szerverre minden nap frissités kerül be.Érdemes feljönni.Szerintem senki sem fogja megbánni hogy feljött.
A fórum készüloben van és a Teamspeak3 is.De hamarosan az is meglessz.
Néhány kép a szerverről:
LSPD Rendorség:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160129/LSPD_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
LS Bank:
[imghttp://kepfeltoltes.hu/160129/Bank_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]http://Déli-Benzinkút:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160129/Deli_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Ház-rendszer:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160129/Hazrendszer_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Lőtér:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160129/loter_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Városháza:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160129/Varoshaza_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Admin felvétel: VAN!
Gyertek fel sokan!Nem fogjátok megbánni!
A forum már készülőben van a szerverhez és hamarosan lessz TeamSpeak3 szoba is.
Facebook oldalunk:
eltávolítva

11
Segítségkérés / FCNPC plugin kifagy linuxon hiba!!
« Dátum: 2016. január 08. - 19:59:11 »
Sziasztok.Valakinek nincs fcnpc pluginja ami nem hibas?Mert nekem ami van a szerver el se indul tole.A seerpg-n hogyan van megoldva vajon?KOSZONOM A SEGITSEGET ELORE IS!!

12
Segítségkérés / Spawn hiba!Segitsetek kerlek
« Dátum: 2016. január 08. - 14:35:07 »
Sziasztok az a bajom hogy van egy SeeRPG modom ami a valosag,es mikor beregelek a LosSantos Bank melletti hid alatt spawnolok.Az OnPlayerSpawn-nal amit kaptam az egesznek a poziciojat atirtam de ugyis ogyan ott spawnol a player.Miert?Kerlek segitstek,koszonom elore is!
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
//   KillTimer(PlayerTimers[playerid][sCREEN_FADE]);
if(PlayerInfo[playerid][pSzunetel])
CallLocalFunction(\"OnPlayerPause\", \"dd\", playerid, 0);
PlayerInfo[playerid][pCamera] = NINCS;
if(!PlayerInfo[playerid][pPaintBall][0])
PlayerInfo[playerid][pSpawnVedelem] = 5;
if(PlayerInfo[playerid][pTiltvaVan])
return false;
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
new VWjuk = 0;
if(ServerInfo[0][sRL_Time][0] > 20)
{
   VWjuk = 0;
}
if(ServerInfo[0][sRL_Time][0] < 21)
{
   VWjuk = Rand(1,9999);
}
if(egyezik(JatekosNev(playerid),\"[NPC]Steve_Pullman\"))
{
   VasarlosNPCK[0] = playerid;
   SetPlayerVirtualWorld(playerid,VWjuk);
   SetPlayerPos(playerid,2690.316, -1975.359, 13.546);
   SetPlayerFacingAngle(playerid,357);
   SetPlayerSkin(playerid,20);
   SetPlayerColor(playerid, COLOR_INVISIBLE);
   NPCTextLabel[0] = CreateDynamic3DTextLabel(\"- Nyomd le az Y gombot a csevegéshez! -\",0xfff200AA,2690.316, -1975.359, 13.546,3,playerid,INVALID_PLAYER_ID,0,VWjuk,0,-1,100);
}
new l = -1;
for(;++l < sizeof(BoltBot);)
{
   //printf(\"Spawn: %d | %d\", playerid, BoltRablas[l][npcID]);
   if(BoltRablas[l][npcID] == playerid)
   {
      //printf(\"NPC! ID: %d | %d\", playerid, BoltRablas[l][npcID]);
      BoltRablas[l][npcRabolhato] = BoltBot[l][bBotRob];
      SetPlayerPos(BoltRablas[l][npcID], BoltBot[l][bBotPosX], BoltBot[l][bBotPosY], BoltBot[l][bBotPosZ]);
      SetPlayerFacingAngle(BoltRablas[l][npcID], BoltBot[l][bBotA]);
      //SetHealth(BoltRablas[l][npcID], FLOAT_INFINITY);
      break;
   }
}
if(BankBotok[bankNPCID] == playerid)
{
   SetPlayerPos(BankBotok[bankNPCID],  2308.553, -6.994, 22.819);
   SetPlayerFacingAngle(BankBotok[bankNPCID], 178.0);
   SetPlayerSkin(BankBotok[bankNPCID],17);
   //SetHealth(BankBotok[bankNPCID], FLOAT_INFINITY);
}
  /*
SetSpawnInfo(BoltRablas[npcID], 0, 1, PosExt(BoltBot), 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
SpawnPlayer(BoltRablas[npcID]);
SetPlayerFacingAngle(BoltRablas[npcID], BoltBot[3]);
SetHealth(BoltRablas[npcID], FLOAT_INFINITY);
  */
//printf(\"NPC! ID: %d\", playerid);
//SetPlayerPos(playerid, 0.0, 0.0, 3.0);
//BoltRablas[npcID] = ConnectNPCEx(botname);
//BoltRablas[npcID] = ConnectNPC(botname, \"npcspawn\");
/*SetSpawnInfo(BoltRablas[npcID], 0, 1, PosExt(BoltBot), 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
SpawnPlayer(BoltRablas[npcID]);
SetPlayerFacingAngle(BoltRablas[npcID], BoltBot[3]);
SetHealth(BoltRablas[npcID], FLOAT_INFINITY);*/
return true;
}
//-0.19600
if(PlayerInfo[playerid][pHatizsak])
SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT_HATIZSAK, 3026, 1, -0.125, -0.046, -0.004, -1.299, -0.5, -6.297, 1.0, 1.0, 1.0);
//SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT_HATIZSAK, 371, 1, 0.0, -0.19600, 0.0, 0.0, 90.0, 0.0);
PlayerInfo[playerid][pMP3_Megy] = false;
StopAudioStreamForPlayer(playerid);
/*------------------------ Munka korrekció ------------------------*/
if(FInfo[ PlayerInfo[playerid][pFrakcio] ][fLegalis] != FK_MAFFIA)
{
if(PlayerInfo[playerid][pMunka1] == MUNKA_FEGYVER)
   PlayerInfo[playerid][pMunka1] = 0;
if(PlayerInfo[playerid][pMunka2] == MUNKA_FEGYVER)
   PlayerInfo[playerid][pMunka2] = 0;
}
if(FInfo[ PlayerInfo[playerid][pFrakcio] ][fLegalis] != FK_BANDA)
{
if(PlayerInfo[playerid][pMunka1] == MUNKA_DROG)
   PlayerInfo[playerid][pMunka1] = 0;
if(PlayerInfo[playerid][pMunka2] == MUNKA_DROG)
   PlayerInfo[playerid][pMunka2] = 0;
}
/*--------------------- Munka korrekció vége ---------------------*/
    if(!PlayerInfo[playerid][pregisztracio])
{
//1682.910
    SetPlayerPos(playerid, 1481.3906,-1751.0538,13.5469);
//(X:1737.370 | Y:-1737.991 | Z:13.546 | Angle: 355.931 | Interior: 0 | VirtualWorld: 0)
SetPlayerFacingAngle(playerid, 359.1057);
    SetPlayerInterior(playerid, 0);
    SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
    PlayerInfo[playerid][pregisztracio] = 1;
} else {
new skin = PlayerInfo[playerid][pskin];
if(PlayerInfo[playerid][pFrakcio] != 0)
{
   if(PlayerInfo[playerid][pDuty][0])//ha szoliban van
   {
      if(!PlayerInfo[playerid][pDutySkin])
      {
         new i = NINCS;
         for(;++i < sizeof(FrakcioSkinek);)
            if(FrakcioSkinek[0] == PlayerInfo[playerid][pFrakcio])
               skin = FrakcioSkinek[ PlayerInfo[playerid][prang] ];
      } else
         skin = PlayerInfo[playerid][pDutySkin];
   }
}
if(!skin) skin = 1;
SetPlayerSkin(playerid, skin);
Freeze(playerid, 2000);
if(PlayerInfo[playerid][pPaintBall][0] != 0)
   PaintBallMuvelet(playerid, 3);
/*else if(Bortonben(playerid) != 0)
   Borton( playerid, Bortonben( playerid ) );*/
else
{
   if(PlayerInfo[playerid][pNewSpawn])
   {
      if(PlayerInfo[playerid][pHazKulcs][0] != NINCS)
         RemovePlayerFromHouse(playerid, PlayerInfo[playerid][pHazKulcs][0]);
      else
         SetPos(playerid, 1481.3906,-1751.0538,13.5469, 359.1057, true);
      PlayerInfo[playerid][pNewSpawn] = false;
      PlayerInfo[playerid][phaz] = NINCS;
   }
   else if(PlayerInfo[playerid][posx] != 0.0)
   {
      SetPlayerInterior(playerid, PlayerInfo[playerid][pinterior]);
      SetPlayerVirtualWorld(playerid, PlayerInfo[playerid][pvirtualworld]);
      SetPlayerPos(playerid, PlayerInfo[playerid][posx], PlayerInfo[playerid][posy], PlayerInfo[playerid][posz]);
      SetPlayerFacingAngle(playerid, PlayerInfo[playerid][pangle]);
   } else
      SetPos(playerid, 1481.3906,-1751.0538,13.5469, 359.1057, true),SCM(playerid,COL_MKEK,\"Megérkeztél Los Santos egyik belvárosi buszmegállójába, egy helyi járattal.\"); //1480.084, -1770.767, 13.546, 0.236
}
}
StatInfo[playerid][pRIdo] = UnixTime, StatMentes(playerid, true);
Idojaras(playerid); //Idojárás váltás
Felirat( playerid, true );//IDK
PlayerTextDrawDestroy(playerid, AlsoFelso[playerid][0]);
PlayerTextDrawDestroy(playerid, AlsoFelso[playerid][1]);
UpdatePlayerInfo(playerid);
ShowInfoTextDraw(playerid);
PlayerInfo[playerid][pEhseg] = 0.0;
PlayerInfo[playerid][pVizelet] = 0.0;
//Progressbar-ok beállítása
if(EhsegBar[playerid] != INVALID_PLAYER_BAR_ID)
{
SetPlayerProgressBarValue(playerid, EhsegBar[playerid], 0.0);
UpdatePlayerProgressBar(playerid, EhsegBar[playerid]);
}
if(VizeletBar[playerid] != INVALID_PLAYER_BAR_ID)
{
SetPlayerProgressBarValue(playerid, VizeletBar[playerid], 0.0);
UpdatePlayerProgressBar(playerid, VizeletBar[playerid]);
}
if(NemLehetANeve(playerid))
{
SCM(playerid,COL_LRED,\"Hiba Történt! Ezt a nevet NEM veheted fel kérlek változtass az nevet!\");
SCM(playerid,COL_LRED,\"Ezt a nevet már használja egy NPC!\");
Kick_Ex(playerid);
return 1;
}
new index;
if(DivatInfo[sLOT_SAPKA][playerid][dVan] == 1)
{
index = SLOT_SAPKA;
SetPlayerAttachedObject(playerid, index, DivatInfo[index][playerid][dmodelid], 2, DivatInfo[index][playerid][dPosX], DivatInfo[index][playerid][dPosY], DivatInfo[index][playerid][dPosZ], DivatInfo[index][playerid][dRotX], DivatInfo[index][playerid][dRotY], DivatInfo[index][playerid][dRotZ], DivatInfo[index][playerid][dScaleX], DivatInfo[index][playerid][dScaleY], DivatInfo[index][playerid][dScaleZ]);
}
if(DivatInfo[sLOT_SZEMUVEG][playerid][dVan] == 1)
{
index = SLOT_SZEMUVEG;
SetPlayerAttachedObject(playerid, index, DivatInfo[index][playerid][dmodelid], 2, DivatInfo[index][playerid][dPosX], DivatInfo[index][playerid][dPosY], DivatInfo[index][playerid][dPosZ], DivatInfo[index][playerid][dRotX], DivatInfo[index][playerid][dRotY], DivatInfo[index][playerid][dRotZ], DivatInfo[index][playerid][dScaleX], DivatInfo[index][playerid][dScaleY], DivatInfo[index][playerid][dScaleZ]);
}
if(DivatInfo[sLOT_KARORA][playerid][dVan] == 1)
{
index = SLOT_KARORA;
SetPlayerAttachedObject(playerid, index, DivatInfo[index][playerid][dmodelid], 13, DivatInfo[index][playerid][dPosX], DivatInfo[index][playerid][dPosY], DivatInfo[index][playerid][dPosZ], DivatInfo[index][playerid][dRotX], DivatInfo[index][playerid][dRotY], DivatInfo[index][playerid][dRotZ], DivatInfo[index][playerid][dScaleX], DivatInfo[index][playerid][dScaleY], DivatInfo[index][playerid][dScaleZ]);
}
if(!PlayerInfo[playerid][pAduty])
SetPlayerColor(playerid, COLOR_INVISIBLE);//listában normálisan látható
SetPlayerScore(playerid, PlayerInfo[playerid][pjatekosszint]);
PlayerTextDrawShow(playerid, Penz[playerid]);
PenzFrissites(playerid);
PlayerTextDrawSetString(playerid, Adatok[playerid], \"Adatok betöltése....\");
PlayerTextDrawShow(playerid, Adatok[playerid]);
if(PlayerInfo[playerid][pFegyver])
SetPlayerArmedWeapon(playerid, PlayerInfo[playerid][pFegyver]);
SetHealth(playerid, MAX_HP);
SetPlayerAttachedWeapon(playerid);
new x = -1;
for(;++x < MAX_TERULET;)
{
if(tInfo
  • [tVan])

{
   GangZoneShowForPlayer(playerid, tInfo
  • [tZone], FrakcioSzin[ tInfo
  • [tFrakcio] - 1 ]);

   if(tInfo
  • [tHarcFolyik])

      GangZoneFlashForPlayer(playerid, tInfo
  • [tZone], COLOR_INVISIBLE);

   else
      GangZoneStopFlashForPlayer(playerid, tInfo
  • [tZone]);

}
}
/*-------------------- Streamer újratöltés --------------------*/
if(ServerInfo[0][sTuzVan] && PlayerInfo[playerid][pFrakcio] == FRAKCIO_LSFD) {
for(new t = 0; t < TUZ_MAX; t++)
{
   if(Tuz[t][tuzAktiv] && !Streamer_IsInArrayData(STREAMER_TYPE_MAP_ICON, Tuz[t][tMap], E_STREAMER_PLAYER_ID, playerid))
      Streamer_AppendArrayData(STREAMER_TYPE_MAP_ICON, Tuz[t][tMap], E_STREAMER_PLAYER_ID, playerid);
}
}
//Animok kezelése
if(!PlayerInfo[playerid][pAnimLibsPreloaded])
{
EloToltes(playerid);
PlayerInfo[playerid][pAnimLibsPreloaded] = 1;
}
//AdatTextDrawFrissites(playerid);   
if(PlayerInfo[playerid][pMeghalt] == 1)
{
//PreloadnimLib(playerid, \"WUZI\");
SetPlayerPos(playerid,PlayerInfo[playerid][pHx],PlayerInfo[playerid][pHy],PlayerInfo[playerid][pHz]);
LoopingAnim(playerid, \"WUZI\", \"CS_Dead_Guy\", 4.0, 1, 0, 0, 1, 0, 1);
PlayerInfo[playerid][pHalalfogadas] = 0;
SetPlayerWeather(playerid, 22);
SetHealth(playerid, 30);
nformat(form, 128, \"(( Súlyosan sérült ))\", playerid);
PlayerInfo[playerid][pHalalText] = CreateDynamic3DTextLabel(form, 0xff7f7fAA, 0.0, 0.0, 0.0, 40.0, playerid, INVALID_VEHICLE_ID, 0);
SCM(playerid,  COL_VZOLD, \"Súlyos sérüléseket szenvedtél, amennyiben mentos, vagy egy járókelo nem lát el elvérzel!\");
SCM(playerid,  COL_VZOLD, \"Ahhoz hogy elfogadd a teljes karakterhalált írd be: /elfogadck, majd vedd fel a kapcsolatot Fo, - illetve SuperAdminnal.\");
SCM(playerid,  COL_VZOLD, \"10 perc elteltével használhatod a /elfogadhalál parancsot, ami bedob a kórházba.\");
SCM(playerid,  COL_VZOLD, \"Alap esetben 20 percig fekszel a földön.\");
TogglePlayerControllable(playerid, false);
SetTimerEx(\"Hasznalhatja\", 500, 0, \"d\", playerid);
}
if(LeCheckolva[playerid] == 0)
{
Check(playerid);
}
AdatBetoltes( playerid );
return true;
}

 
Nem tudjatok mi lehet a problema .Kerlek segitsetek nagyon halas lennek.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. január 10. - 09:31:13 )

Nem oldottam meg sajnos.Segitseg :)

13
Segítségkérés / NPC nem csatlakozik!
« Dátum: 2016. január 08. - 12:27:33 »
Sziasztok miert nem csatlakozik az npc?PLS segitsetek.A valaszokat koszonom elore is.Itt a log:
[2016/01/08 12:20:29] [connection] incoming connection: 127.0.0.1:33431 id: 7
[2016/01/08 12:20:29] [connection] incoming connection: 127.0.0.1:35178 id: 6
[2016/01/08 12:20:29] [connection] incoming connection: 127.0.0.1:43765 id: 5
[2016/01/08 12:20:29] [connection] incoming connection: 127.0.0.1:48364 id: 4
[2016/01/08 12:20:29] [connection] incoming connection: 127.0.0.1:44683 id: 3
[2016/01/08 12:20:29] [connection] incoming connection: 127.0.0.1:38620 id: 2
[2016/01/08 12:20:29] [connection] incoming connection: 127.0.0.1:35940 id: 1
[2016/01/08 12:20:29] [connection] incoming connection: 127.0.0.1:54897 id: 0
[2016/01/08 12:20:28]
[2016/01/08 12:20:28] ==========================================
[2016/01/08 12:20:28] | |
[2016/01/08 12:20:28] | repository for more details: |
[2016/01/08 12:20:28] | MANY other bug fixes - see the github |
[2016/01/08 12:20:28] | y_zonenames, better documentation; |
[2016/01/08 12:20:28] | added y_bitmap, y_areas, y_races, |
[2016/01/08 12:20:28] | Improved (and fixed) version checks; |
[2016/01/08 12:20:28] | Reverted to old download location. |
[2016/01/08 12:20:28] | |
[2016/01/08 12:20:28] | 3.09.0684: |
[2016/01/08 12:20:28] | |

 
Ugylatszik akar csatlakozni csak valamer megse csatlakoznak..

14
Segítségkérés / Szerver inditás hiba!Kerem segitsetek.See edit amugy..
« Dátum: 2016. január 06. - 10:01:55 »
Mikor elakarom inditani a szervert ezt a hibat irja a log és a szerver el sem indul.Miért?Pedig fissitettem a crashdetect plugint is.
LOG:
[2016/01/06 09:52:41] [debug] #58 f7466a63 in __libc_start_main () from /lib32/libc.so.6
[2016/01/06 09:52:41] [debug] #57 080aa0fd in ?? () from ./samp03svr
[2016/01/06 09:52:41] [debug] #56 080ab922 in ?? () from ./samp03svr
[2016/01/06 09:52:41] [debug] #55 080a503b in ?? () from ./samp03svr
[2016/01/06 09:52:41] [debug] #54 f636c20c in ?? () from plugins/streamer.so
[2016/01/06 09:52:41] [debug] #53 f673a659 in ?? () from plugins/crashdetect.so
[2016/01/06 09:52:41] [debug] #52 f6736be6 in _ZN11CrashDetect9DoAmxExecEPii () from plugins/crashdetect.so
[2016/01/06 09:52:41] [debug] #51 f673e916 in amx_Exec () from plugins/crashdetect.so
[2016/01/06 09:52:41] [debug] #50 f673a8f8 in ?? () from plugins/crashdetect.so
[2016/01/06 09:52:41] [debug] #49 f673794b in _ZN11CrashDetect13DoAmxCallbackEiPiS0_ () from plugins/crashdetect.so
[2016/01/06 09:52:41] [debug] #48 080950e4 in ?? () from ./samp03svr
[2016/01/06 09:52:41] [debug] #47 080dfd62 in ?? () from ./samp03svr
[2016/01/06 09:52:41] [debug] #46 f636c20c in ?? () from plugins/streamer.so
[2016/01/06 09:52:41] [debug] #45 f673a659 in ?? () from plugins/crashdetect.so
[2016/01/06 09:52:41] [debug] #44 f6736be6 in _ZN11CrashDetect9DoAmxExecEPii () from plugins/crashdetect.so
[2016/01/06 09:52:41] [debug] #43 f673e916 in amx_Exec () from plugins/crashdetect.so
[2016/01/06 09:52:41] [debug] #42 f673a8f8 in ?? () from plugins/crashdetect.so
[2016/01/06 09:52:41] [debug] #41 f673794b in _ZN11CrashDetect13DoAmxCallbackEiPiS0_ () from plugins/crashdetect.so
[2016/01/06 09:52:41] [debug] #40 080950e4 in ?? () from ./samp03svr
[2016/01/06 09:52:41] [debug] #39 080dfd62 in ?? () from ./samp03svr

 
A válaszokat elöre is köszönöm.

15
Segítségkérés / ShowPlayerDialog segitsegkeres!
« Dátum: 2016. január 03. - 09:44:37 »
Ezt hogyan tudnam berakni ShowPlayerDialog-ba? :
 
new Fegyver_Lista[8][4][32] =
{
{\"Katana\",                8,      1,      360},
{\"9mm Pisztoly\",         22,      100,   440},
{\"Hangtompítós Pisztoly\",   23,      70,      780},
{\"Sörétes\",               25,      50,      1000},
{\"Desert Eagle\",         24,      120,   1200},
{\"MP5\",                  29,      150,   1200},
{\"Golyóálló mellény\",      NINCS,   100,   1000},
{\"Composition 4 (C4)\",      -2,      1,      1650}
};

 
Hogy mikor rakatintok akkor ami bevan irva azt adja .Az OnPlayerDialogResponse megvan csak a parancs kellene.
 
case DIALOG_FEGYVERBOLT:
{
   if(!response)
      return SCM(playerid, COL_MKEK, \"További szép napot!\");
   if(!PlayerInfo[playerid][pEngedely][4])
      return SCM(playerid, COL_LRED, \"Neked nincs fegyverengedélyed! Keresd fel a rendõrséget!\");
   if(PlayerInfo[playerid][ppenz] < Fegyver_Lista[listitem][3][0])
      return SCM(playerid, COL_LRED, \"Nincs elegendõ készpénzed ahhoz, hogy ezt megvehesd!\");
   if(PlayerInfo[playerid][pFegyver])
      return SCM(playerid, COL_LRED, \"Van a kezedben fegyver, elõször rakd el!\");
   if(Fegyver_Lista[listitem][1][0] > 0 && SameWeaponSlot(PlayerInfo[playerid][pFegyverek][aWeaponSlotok[ Fegyver_Lista[listitem][1][0] ]], Fegyver_Lista[listitem][1][0]) && PlayerInfo[playerid][pMegerosites] != playerid)
   {
      SCM(playerid, COL_LRED, \"Ezen a sloton már van fegyvered! Biztos, hogy felül akarod írni? Ha igen válaszd ki megint az adott fegyvert!\");
      PlayerInfo[playerid][pMegerosites] = playerid;
      return true;
   }
   if(Fegyver_Lista[listitem][1][0] == -2 && (PlayerInfo[playerid][pBoltCucc][ BL_C4 ] + 1) > 2)
      return SCM(playerid, COL_LRED, \"Egyszerre maximum 2 Composition 4 fér el nálad!\");
   if(Fegyver_Lista[listitem][1][0] == NINCS && PlayerInfo[playerid][pPancel] > 70.0)
      return SCM(playerid, COL_LRED, \"Jelenleg is van rajtad egy alig használt páncél!\");
   GiveMoney(playerid,-Fegyver_Lista[listitem][3][0]);
   CegPenz(BIZ_FEGYVER, (Fegyver_Lista[listitem][3][0]/2));
   PlayerInfo[playerid][pMegerosites] = NINCS;
   if(Fegyver_Lista[listitem][1][0] == NINCS) SetArmour(playerid, Fegyver_Lista[listitem][2][0]);
   else if(Fegyver_Lista[listitem][1][0] == -2) PlayerInfo[playerid][pBoltCucc][ BL_C4 ] += Fegyver_Lista[listitem][2][0];
   else GiveWeapon(playerid, Fegyver_Lista[listitem][1][0], Fegyver_Lista[listitem][2][0], false, false);
   if(Fegyver_Lista[listitem][1][0] != NINCS)
   {
      SFM(playerid, COL_VZOLD, \"Sikeresen megvetted a következõ fegyvert: \"#COL_MKEK\"%s\", Fegyver_Lista[listitem][0]);
      SFM(playerid, COL_VZOLD, \"Ára: \"#COL_MKEK\"%s\"#COL_FEHER\"$. Töltényszám: \"#COL_MKEK\"%d\"#COL_FEHER\"db\", FormatNumber(Fegyver_Lista[listitem][3][0], 0, \',\'), Fegyver_Lista[listitem][2][0]);
   } else {
      SFM(playerid, COL_VZOLD, \"Sikeresen vettél egy Golyóálló mellényt \"#COL_MKEK\"%s\"#COL_FEHER\"$-ért!\", FormatNumber(Fegyver_Lista[listitem][3][0], 0, \',\'));
   }
}

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal