| 
	
		 
			
		
		Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
	 
			 
				Témák - Dream
			
			Oldalak: [1] 
		 
			
				
				
					1 
						
						« Dátum: 2015. március 28. - 17:12:01 »
					 
					Sziasztok. Az a kérdésem,hogy szerintetek ez a script korrekt e így (Én irtam) Lehet hogy nem ide kell nyitni,de kezdő vagyok. Itt a script. Client  routes = { }
 routes[1] = { 2430.5205078125, 1262.431640625, 9.443614006042 }
 routes[2] = { 2429.6953125, 1460.9482421875, 9.420741081238 }
 routes[3] = { 2419.92578125, 1664.232421875, 9.566228866577 }
 routes[4] = { 2118.0400390625, 1776.337890625, 9.419044494629 }
 routes[5] = { 2149.91015625, 2119.57421875, 9.418784141541 }
 routes[6] = { 1939.5078125, 2116.16015625, 9.411161422729 }
 routes[7] = { 2190.0830078125, 1356.025390625, 9.420398712158 }
 routes[8] = { 1862.5185546875, 1274.9775390625, 9.418623924255 }
 routes[9] = { 1735.6337890625, 1306.5048828125, 9.488379478455 }
 routes[10] = { 1662.6455078125, 1715.7353515625, 9.424433708191 }
 routes[11] = { 1570.5185546875, 1863.1220703125,9.423510551453 }
 routes[12] = { 1151.1455078125, 1815.681640625, 10.409116744995 }
 routes[13] = { 921.390625, 1855.4375, 9.420220375061 }
 routes[14] = { 1009.529296875, 2138.138671875, 9.4192943573 }
 routes[15] = { 1028.443359375, 2390.4072265625, 9.417165756226 }
 local rendi = math.random(1,15)
 local x, y, z = routes[rendi][1], routes[rendi][2], routes[rendi][3]
 function cblip ()
 setTimer(blip1,1000,1)
 end
 addEvent( \"cblip\", true )
 addEventHandler( \"cblip\", localPlayer, cblip )
 
 function blipdesi ()
 destroyElement(blipp)
 destroyElement(markk)
 end
 addEvent( \"blipdesi\", true )
 addEventHandler( \"blipdesi\", localPlayer, blipdesi )
 local rendi = math.random(1,15)
 local x, y, z = routes[rendi][1], routes[rendi][2], routes[rendi][3]
 function blip1 ()
 blipp = createBlip(x, y, z, 32, 0, 0, 0, 255)
 markk = createMarker(x, y, z,\"checkpoint\", 1.5, 255, 255, 0, 170)
 addEventHandler(\"onClientMarkerHit\",markk,blip2)
 end
 
 local rendi = math.random(1,15)
 local x, y, z = routes[rendi][1], routes[rendi][2], routes[rendi][3]
 function blip55 ()
 outputChatBox(\"Felmostad az utat!\")
 givePlayerMoney(500)
 destroyElement(blipp)
 destroyElement(markk)
 blipp = createBlip(x, y, z, 32, 0, 0, 0, 255)
 markk = createMarker(x, y, z,\"checkpoint\", 1.5, 255, 255, 0, 170)
 addEventHandler(\"onClientMarkerHit\",markk,blip2)
 end
 local rendi2 = math.random(1,10)
 local x, y, z = routes[rendi2][1], routes[rendi2][2], routes[rendi2][3]
 function blip2 ()
 destroyElement(blipp)
 destroyElement(markk)
 blipp = createBlip(x, y, z, 32, 0, 0, 0, 255)
 markk = createMarker(x, y, z,\"checkpoint\", 1.5, 255, 255, 0, 170)
 addEventHandler(\"onClientMarkerHit\",markk,blip55)
 givePlayerMoney(500)
 end
 
 
 function felmondaskor ()
 if getElementData(localPlayer,\"job\") == 8 then
 destroyElement(blipp)
 destroyElement(markk)
 else
 outputChatBox(\"Nincs munkid\")
 end
 end
 addCommandHandler(\"felmondas\",felmondaskor)
 function onQuitGame(  )
 local vehicle = getPedOccupiedVehicle(getLocalPlayer())
 destroyElement(blipp)
 destroyElement(markk)
 destroyElement(vehicle)
 outputChatBox(\"ad\")
 
 end
 addEventHandler( \"onClientPlayerQuit\", getLocalPlayer(), onQuitGame )
 
 Server  
 local pizzaVeh = 448
 cars = {}
 cars[1] = createVehicle(pizzaVeh,1671,-1893,13)
 cars[2] = createVehicle(pizzaVeh,1669,-1893,13)
 cars[3] = createVehicle(pizzaVeh,1662,-1893,13)
 cars[4] = createVehicle(pizzaVeh,1658,-1893,13)
 cars[5] = createVehicle(pizzaVeh,1652,-1893,13)
 
 local random = math.random(1,5)
 local rend = math.random(1,15)
 setElementFrozen(cars[random],true)
 
 function enterVehicle ( theVehicle, seat, jacked ) --when a player enters a vehicle
 if getElementModel(theVehicle) == 448 then
 if getElementData(source,\"job\") == 8 then
 outputChatBox ( \"Only policeman can enter police cars!\", source ) -- and tell the player why
 triggerClientEvent(\"cblip\",source,false)
 end
 end
 
 end
 addEventHandler ( \"onPlayerVehicleEnter\", getRootElement(), enterVehicle )
 
 function exitVehicle ( theVehicle, seat, jacked ) --when a player enters a vehicle
 if getElementModel(theVehicle) == 448 then
 if getElementData(source,\"job\") == 8 then
 outputChatBox ( \"Only policeman can enter police cars!\", source ) -- and tell the player why
 triggerClientEvent(\"blipdesi\",source,false)
 end
 end
 
 end
 addEventHandler ( \"onPlayerVehicleExit\", getRootElement(), exitVehicle )
 
 Mi a véleményetek? Találtok benne valami hibát,vagy van javaslatotok hogy hogyan lehetne feldobni? A válaszokat előre is köszönöm!
					 
			
				
				
					2 
						
						« Dátum: 2015. március 26. - 14:48:51 »
					 
					Sziasztok. A valhalla alap item-systemben a fegyverek nevét hol lehet átirni? Mert az itemeknél,a lua kódban csak egy olyan van,hogy weapons  leírása pedig #v. Ötletek,hogy hogyan lehetne átirni?
					 
			
				
				
					3 
						
						« Dátum: 2015. március 24. - 20:29:02 »
					 
					Sziasztok. Amikor inditom a szervert,akkor a mysql resource leáll ezzel a hibaüzenettel [VALHALLA]http://kepfeltoltes.hu/150324/madadf_www.kepfeltoltes.hu_.jpg van minden,adatbázis,stb.. libmysql is. Aki tudja,kérem segítsen. Fontos lenne a szerver tesztelésekre   Dupla üzenet összevonva ekkor: [time]2015. Március 24. - 20:35:38[/time]
 
 Kérem valaki,iszonyat fontos   Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. március 24. - 20:42:12
 
 Please    
			
				
				
					4 
						
						« Dátum: 2015. március 23. - 15:14:48 »
					 
					Sziasztok. Itt egy kis kód,de ezzel az a gond,hogy amután kiszáll az ember,törlődik belőle az object. Miért. Ezért azt a megoldást alkalmaztam,hogy ne lehessen kiszállni. de igy nem állapot. Aki tud,kérem segítsen. Itt a kód: Kliens  banya_kilep = createColSphere(colposkiX,colposkiY,colposkiZ,colkiSize)
 function bki (hitElement,matchingDimension)
 local job = getElementData(getLocalPlayer(),\"char.jobID\")
 local vehicle = getPedOccupiedVehicle(hitElement)
 local kifele = getElementData(getLocalPlayer(),\"kifele\")
 local vn = getVehicleName ( vehicle )
 if hitElement == localPlayer then
 if job == 5 then
 if vn == \"Bobcat\" then
 if kifele == \"ja\" then
 exports.infobox:showBox(\"info\",\"Elhagytad/beléptél a(z) bánya területét!\")
 destroyElement(bag)
 setElementData(getLocalPlayer(),\"kifele\",\"nem\")
 setElementData(getLocalPlayer(),\"idehozstate\",\"megyek\")
 triggerServerEvent(\"kocsiobject\", getLocalPlayer(),hitElement)
 toggleControl ( \"enter_exit\", false )
 else
 outputChatBox(\"nem\")
 end
 end
 end
 end
 end
 addEventHandler(\"onClientColShapeHit\",banya_kilep,bki)
 
 Ehhez,tartozó szerver oldali:  kocsi_object = {}
 function kocsiobject(thePlayer)
 local vehicle = getPedOccupiedVehicle(thePlayer)
 kocsi_object[#kocsi_object + 1] = createObject(2060,0,0,0)
 for k, v in pairs(kocsi_object) do
 if v then
 if isElement(v) then
 outputChatBox(\"Attacholva a kocsidhoz!\",thePlayer)
 attachElements ( v, vehicle, -0.35, -0.8, -0.1 )
 end
 end
 
 
 end
 end
 addEvent(\"kocsiobject\", true)
 addEventHandler(\"kocsiobject\", getRootElement(),kocsiobject)
 
 Ötletek?
					 
			
				
				
					5 
						
						« Dátum: 2015. március 22. - 10:38:18 »
					 
					Az az egyszerű kérdés lenne,hogy a mysql resource-ba az \"ip\"-hez localhostot írjak hogyha magába a phpmyadminban 127.0.0.1,vagy azt irjam ami a phpmyadminban van. Ez lenne a kérdésem
					 
			
				
				
					6 
						
						« Dátum: 2015. március 18. - 17:56:28 »
					 
					Sziasztok.  Van egy markerem,amibe ha beleállnak akkor azt szeretném,hogy szerver oldalon skint tegyen a játékosra. De nem skierült. Régebben írták máshol nekem,hogy kliens oldalból az \"információt\" át kell küldeni a szerver oldalnak. Ez hogyan is lehetséges,ha egyáltalán van ilyen?  Előre is köszönöm a választ!    
			
				
				
					7 
						
						« Dátum: 2015. március 18. - 14:26:57 »
					 
					Sziasztok. Lenne egy kis gond.  Adott egy marker,amibe ha belmegyünk setElementData-val egy object datáját aminek gyar a neve,1-re teszi De ha megint belemegyek,akkor nem 2-lesz hanem még mindig 1. Itt van a setElementData-rész.  gyar5 = 0
 setElementData(gyar,\"gyar\",gyar5)
 function opcionalis ()
 setElementData(gyar,\"gyar\",gyar5 + 1)
 end
 
 A kódnál direkt nem írtam ki mindent. Itt lenne a lekérdezés.  function stock ()
 fcs =  getElementData(gyar,\"gyar\")
 outputChatBox(\"A gyár tartalma\"..fcs)
 end
 addCommandHandler(\"adatok\",stock)
 
 Mi lehet a baj? Válaszokat előre is köszönöm!
					 
			
				
				
					8 
						
						« Dátum: 2011. február 10. - 18:36:02 »
					 
					Üdv Mindenkinek gyertek sokan a DreamWork RolePlay Game ra SOK SOK leaderi poszt kiadó.PL:JELENTKEZÉS KIZÁRÓLAG FÓRUM NEM IC
 1:Los Santos Police Deparment
 2.San Fierro Police Deparment
 3.Oktató
 4.Riporter
 5.Polgálmester
 6.Katonaság
 7.Mentõ
 8-9:LS SF Taxi
 Illegális:
 Yakuza
 GSF
 Aztecas
 Orosz Maffia
 Vagos
 Ballas.
 Jelentkezzetek Bátran!!!!!!!!!!
 WEBOLDALUNK:
 *****
 
			Oldalak: [1] 
		 |