Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - forceltp

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Malibu RPG Autó gondok
« Dátum: 2016. január 09. - 15:26:34 »
Sziasztok a mód tökéletesen elindul (Malibu) viszont a rendszámot a felnit nem akarja betölteni. Tudna ebbe valaki valami segítséget nyujtani ?

2
Segítségkérés / Textúrázott, Sima mappok betöltése
« Dátum: 2015. december 21. - 13:00:15 »
Sziasztok!
A teszt szerveremen Filter Scriptekbe raktam a mappokat és egyik másik betölt a többi csak részbe vagy csak a removebuilding.
Valakinek van hozzá valami ötlete?
(Tesztmód: Grandlarc Mappolások átnézése miatt, Streamert használok, CreateDynamicObject-Createobject-Setobjectmaterial-és még sok mást használok! )

3
Segítségkérés / Warning 202 Pawno
« Dátum: 2015. december 19. - 19:04:43 »
Sziasztok ez alatt a kód alatt
 
new tmpobjid;
32800:tmpobjid = CreateDynamicObject(18981,1982.858,-1774.780,12.046,0.000,90.000,0.000,-1,-1,-1,300.000,300.000,0);
32801:SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 0, 9514, \"711_sfw\", \"ws_carpark2\", 0);

 
Ezt a hibát adja és a mappot se tölti be.
C:\\Users\\Force\\Desktop\\LS Mód\\gamemodes\\Test.pwn(32800) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Users\\Force\\Desktop\\LS Mód\\gamemodes\\Test.pwn(32800) : warning 202: number of arguments does not match definition
Valaki megoldás?

4
Archívum / Object modolás!
« Dátum: 2015. november 19. - 18:22:27 »
Sziasztok szeretnék modolt objekteket konkrétan a teszt szerveremre valami ilyesmi módon mint ahogy az alábbi kód van!
 
vehicleTXD = engineLoadTXD(\":DayZ/models/vehicles/txd/uaz.txd\")
engineImportTXD(vehicleTXD,470)
vehicleDFF = engineLoadDFF(\":DayZ/models/vehicles/dff/uaz.dff\", 470)
engineReplaceModel(vehicleDFF,470)

5
Archívum / Lua_dayz - notepad
« Dátum: 2015. november 18. - 20:53:50 »
Sziasztok!
Bizonyára ismeritek az MTA:SA DayZ-re épülő módjait.
Ezeknek a fileoknak a kiterjesztése lua_dayz ami Notepaddal esélytelen szerkesztésű
szeretnék egy szerkeszthető módot kérni hátha valakinél akad még

6
RP/RPG kérések / Syntax Hiba~ Avagy sscanf error
« Dátum: 2015. október 01. - 20:39:26 »
Sziasztok. Eggyik lefuttatásról a másikra (Defensive) módba legtöbb parancsra csak a szintaxist írja ki (/me <cselekvés>) Írhatok mögé akármit. Valakinek lenne ötlete hol lehet a hiba?
 

\"682084923N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

7
RP/RPG kérések / Defensive ~ Kocsik
« Dátum: 2015. szeptember 29. - 21:38:01 »
Sziasztok!
Lenne egy olyan gondom, hogy egy defensive alapú módomba kitöröltem az összes alap kocsit!(SZABADOT IS )
Ezek után raktam be egy jó pár darabot. Az alábbiakat.
 
   //-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------//
//Rendőrautók
CreateVehicle(599,-873.2813,2777.4348,47.4352,184.2278,0,1, 0);       
CreateVehicle(599,-877.6931,2777.6968,47.4322,184.0531,0,1, 0);       
Premier1 = CreateVehicle(426,-884.6823,2744.2944,46.6284,272.9666,0,1, 0);       
AttachObjectToVehicle(villogo, Premier1,0.000000, -0.200000, 0.800000, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
AttachObjectToVehicle(objectro, Premier1,  -1.09632, -0.00845, 0.17197,   0.00000, 0.00000, -90.05997); //Object Model: 19327 |
AttachObjectToVehicle(objectro2, Premier1, 1.11561, -0.06512, -0.00500,   0.00000, 0.00000, 90.02996); //Object Model: 19327 |
SetObjectMaterialText(objectro, \"SHERIFF\", 0, OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128,\"Arial\", 28, 1, 0xFFFFFFFF, 0, OBJECT_MATERIAL_TEXT_ALIGN_CENTER);
    SetObjectMaterialText(objectro2, \"SHERIFF\", 0, OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128,\"Arial\", 28, 1, 0xFFFFFFFF, 0, OBJECT_MATERIAL_TEXT_ALIGN_CENTER);
   
CreateVehicle(596,-885.0010,2749.4077,46.6344,275.4424,0,1, 0);       
CreateVehicle(596,-885.2169,2754.8232,46.6300,275.2828,0,1, 0);       
CreateVehicle(596,-885.7402,2760.5088,46.6222,271.8654,0,1, 0);       
CreateVehicle(596,-868.1563,2740.4653,47.0978,2.1406,0,1, 0);       
CreateVehicle(596,-873.6995,2740.1292,47.0800,2.7036,0,1, 0);       
new objectid = CreateVehicle(411, 0.2187, -1.2899, 0.4021, 0.0000, -1, -1, 100);
new vehicleid = CreateVehicle(578, 216.5222, 2384.8066, 20.1747, 0.0000, -1, -1, 100);
AttachObjectToVehicle(objectid, vehicleid, 0.2187, -1.2899, 0.4021, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0);
    //-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------//
    CreateVehicle(599,-198.8360,2684.9497,63.3142,3.8871,1,3); // MentősRancher (599)
CreateVehicle(416,-202.4266,2684.9646,63.0566,3.3259,1,3); // Mentőskocsi1
CreateVehicle(416,-206.4424,2685.5649,62.8736,0.5602,1,175); // Mentőskocsi2
CreateVehicle(416,-227.2846,2657.6604,62.8566,88.8386,1,175); // Mentőskocsi3
CreateVehicle(599,-231.9721,2682.8782,63.2084,87.9840,1,175); // Mentőskocsi 4 (599)
CreateVehicle(599,-243.8568,2658.1189,62.8145,268.7978,1,175); // Mentőskocsi 5 (599)
CreateVehicle(497,-228.6214,2679.9819,69.2056,0.1881,3,1); // Mentősheli(481)
//-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------//
CreateVehicle(407,-1531.0848,2656.0496,56.0546,116.7772,152,0); // Tűzoltókocsi1
CreateVehicle(407,-1531.7869,2647.2444,56.0659,116.7772,152,0); // Tűzoltókocsi2
CreateVehicle(407,-1531.5319,2639.1936,56.0742,116.7772,152,0); // Tűzoltókocsi3
CreateVehicle(407,-1530.8248,2626.2178,56.0871,116.7772,152,0); // Tűzoltókocsi4
//-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------//
CreateVehicle(582,-1528.2065,2586.2756,55.8881,180.3184,152,255); // Rádióskocsi1
CreateVehicle(582,-1532.3163,2586.2661,55.8902,180.7872,152,255); // Rádióskocsi2
CreateVehicle(582,-1510.3561,2574.7288,55.8882,129.3565,152,255); // Rádióskocsi3
//-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------//
CreateVehicle(445,-1473.5199,2618.3347,55.7214,88.6743,0,0); // Polgikocsi1(ez a jó)
CreateVehicle(445,-1473.2949,2650.7307,55.7594,90.2570,0,0); // Polgikocsi2(ez a jó)
CreateVehicle(409,-1451.8291,2615.0857,55.6437,93.1195,1,1); // Polgikocsi3(ez a jó)
//-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------//
CreateVehicle(525,-763.6097,1618.7788,26.9923,86.4689,1,152); // Szerelővontató1
CreateVehicle(525,-761.0177,1643.8098,27.2967,176.1100,1,152); // Szerelővontató2
CreateVehicle(525,-762.0552,1632.8044,27.0536,178.9376,1,152); // Szerelővontató3
//-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------//
CreateVehicle(589,-1399.8239,2628.6970,55.4399,88.3010,2,2); // Jogsikocsi1
CreateVehicle(558,-1400.1367,2634.7170,55.3588,90.3941,2,2); // Jogsikocsi2
CreateVehicle(565,-1400.5027,2641.0503,55.3196,89.0481,2,2); // Jogsikocsi3
CreateVehicle(438,-1400.4517,2647.3091,55.6587,88.5182,6,75); // Jogsikocsi4(Taxi)
CreateVehicle(420,-1400.8181,2653.2810,55.4828,91.1744,6,75); // Jogsikocsi5(Taxi)
//-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------//
CreateVehicle(478,-1459.7349,1976.2035,48.2423,180.5836,1,1); // Tejeskocsi1
CreateVehicle(478,-1463.4935,1976.2603,48.2270,178.1637,1,1); // Tejeskocsi2
CreateVehicle(478,-1467.4587,1976.5483,48.2244,178.9638,1,1); // Tejeskocsi3
CreateVehicle(478,-1479.3037,1976.2296,48.1048,177.2535,1,1); // Tejeskocsi4
//-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------//
CreateVehicle(422,-1656.1754,2569.3994,84.1742,356.7336,0,0); // Banyaszkocsi1
CreateVehicle(422,-1655.8243,2574.9050,83.7222,0.0987,0,0); // Banyaszkocsi2
CreateVehicle(422,-1655.7771,2582.2551,83.0536,2.5270,0,0); // Banyaszkocsi3
//-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------//
CreateVehicle(574,-812.7030,1486.2280,20.0458,88.9697,6,3); // Uttisztító1
CreateVehicle(574,-816.0189,1486.2614,19.7344,90.0730,6,3); // Uttisztító2
CreateVehicle(574,-819.3525,1486.3145,19.3939,90.4137,6,3); // Uttisztító3
CreateVehicle(574,-823.0746,1486.4175,18.9298,87.3105,6,3); // Uttisztító4
CreateVehicle(574,-826.7381,1486.6101,18.4311,84.4987,6,3); // Uttisztító5
//-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------//
CreateVehicle(440,-865.6942,1550.9089,23.6588,268.6901,1,1); // Kajafutár1
CreateVehicle(440,-865.7652,1547.6224,23.3708,268.7065,1,1); // Kajafutár2
CreateVehicle(440,-865.8359,1544.4150,23.0891,268.7500,1,1); // Kajafutár3
CreateVehicle(440,-865.9055,1541.4044,22.8264,268.7597,1,1); // Kajafutár4
//-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------//
CreateVehicle(552,-2512.2463,2357.1218,4.7748,0.3280,26,124); // Villanyszerelő1
CreateVehicle(552,-2515.5339,2357.1030,4.7748,0.3280,26,124); // Villanyszerelő2
CreateVehicle(552,-2520.6350,2357.0735,4.7748,0.3280,26,124); // Villanyszerelő3
//-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------//
CreateVehicle(596,-2448.3555,2351.5583,4.6928,281.0364,0,106); // NAVkocsi1
CreateVehicle(596,-2447.8066,2348.7451,4.6928,281.0364,0,106); // NAVkocsi2
CreateVehicle(596,-2447.2544,2345.9136,4.6928,281.0364,0,106); // NAVkocsi3
//-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------//
CreateVehicle(524,-302.6243,2674.5867,63.5421,89.5345,61,27); // Betonkeverő1
CreateVehicle(524,-326.9355,2668.4531,63.9532,0.5341,65,31); // Betonkeverő2
CreateVehicle(524,-329.0893,2676.1538,63.7343,318.9988,61,61); // Betonkeverő3
CreateVehicle(524,-329.6560,2684.4917,63.7047,230.2674,81,35); // Betonkeverő4
CreateVehicle(524,-285.0114,2650.2073,63.8929,89.5489,62,61); // Betonkeverő5
CreateVehicle(524,-297.2722,2650.0474,64.1164,88.5210,83,66); // Betonkeverő5
CreateVehicle(524,-283.9558,2659.2688,63.5848,87.2545,83,64); // Betonkeverő6
CreateVehicle(524,-302.6235,2670.4456,63.5518,86.9874,60,24); // Betonkeverő7
//-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------//
CreateVehicle(437,-234.3033,2722.2583,62.8526,90.9044,128,152); // Busz1
CreateVehicle(437,-204.5028,2721.8945,62.8449,90.1590,128,152); // Busz2
CreateVehicle(437,-221.4788,2722.1687,62.8525,88.6475,128,152); // Busz3
//-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------//
CreateVehicle(437,-221.4788,2722.1687,62.8525,88.6475,128,152); // Busz3
CreateVehicle(437,-221.4788,2722.1687,62.8525,88.6475,128,152); // Busz3

 
Szóval ezek volnának. A módba csak induláskor 18 kocsit tölt be. Ezt valaki megtudná magyarázni ez miből fakad?
Válaszotokat előre is köszönöm.

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal