Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - thegergo02

Oldalak: [1] 2 3 ... 7
1
MTA: Általános / MTA szerverek és GDPR
« Dátum: 2019. január 21. - 20:40:31 »
Biztos vagyok benne hogy mindenki lefossa itt a szerver tulajdonosok között de valamiért nagyon izgat a kérdés.
 
Valaki már megtette a lépéseket a GDPR miatt?

2
Segítségkérés / for az összes kocsin
« Dátum: 2017. december 26. - 16:09:09 »
Sziasztok!
 
Egy kisebb szkriptbe kéne, viszont nem állítja át semelyik kocsin az elementDatát.
 

   for _,v in pairs(getElementsByType(\"vehicle\")) do
   setElementData(v, \"asd\", false )
end

 
-- MEGOLDVA --
 
Nem kell átmennem az összes kocsin csak if-el lekérem ha nil, rakjon neki értéket.

3
Kérdések, Segítség / Android Studio ScriptEngine
« Dátum: 2017. december 21. - 21:59:56 »
Sziasztok!
 
Alapra Android Studioban nincs is ScriptEngine csak külön lib-ként tudtam berakni, de amikor használnám kifagy az app és a hibaüzenet:
 

java.lang.NullPointerException: Attempt to invoke interface method \'java.lang.Object javax.script.ScriptEngine.eval(java.lang.String)\' on a null object reference

 
Egy ideje már baszakszok vele, aki tudja hogy tudnám javítani elmondhatná.
 
 
 

ScriptEngineManager mgr = new ScriptEngineManager();
ScriptEngine engine = mgr.getEngineByName(\"JavaScript\");
result = ((Double) engine.eval(currentaction));
display.setText(result.toString());

 
 

4
Általános / ------------
« Dátum: 2017. december 19. - 20:54:09 »
Törölje valaki este minden szart kiraktam mindenhová, fene se tudja mi volt a bajom.

5
MTA: Általános / Kedves moderátorok
« Dátum: 2017. december 18. - 18:02:39 »
bannoljátok az összes externálost köszi szia helló

6
Beszélgetés / Anime
« Dátum: 2017. december 15. - 18:17:34 »
Van rajtam még valaki aki néz animét? Aki igen, írja le a kedvenc animéjét.

7
Kérdések, Segítség / Unity Collision mozogjon az animációval
« Dátum: 2017. december 12. - 17:46:51 »
Sziasztok!
 
Unityben van egy karakterem, rajta Character Controller. Ez nagyon jó, de ha ugrik a karakter a collision a földön marad* és az nekem nem jó. Mi lenne a megoldás?
 
*Mármint valamennyire felugrik a collision, de maga az animáció magasabbra ugrik.
 
PlayerController.cs
 

using UnityEngine;
using System.Collections;
public class PlayerController : MonoBehaviour {
public float walkSpeed = 2;
public float runSpeed = 6;
public float gravity = -12;
public float jumpHeight = 1;
[Range(0,1)]
public float airControlPercent;
public float turnSmoothTime = 0.2f;
float turnSmoothVelocity;
public float speedSmoothTime = 0.1f;
float speedSmoothVelocity;
float currentSpeed;
float velocityY;
Animator animator;
Transform cameraT;
public CharacterController controller;
void Start () {
   animator = GetComponent<Animator> ();
   cameraT = Camera.main.transform;
   controller = GetComponent<CharacterController> ();
}
void Update () {
   // input
   Vector2 input = new Vector2 (Input.GetAxisRaw (\"Horizontal\"), Input.GetAxisRaw (\"Vertical\"));
   Vector2 inputDir = input.normalized;
   bool running = Input.GetKey (KeyCode.LeftShift);
   Move (inputDir, running);
   if (Input.GetKeyDown (KeyCode.Space)) {
      Jump ();
   }
   // animator
   float animationSpeedPercent = ((running) ? currentSpeed / runSpeed : currentSpeed / walkSpeed * .5f);
   animator.SetFloat (\"speedPercent\", animationSpeedPercent, speedSmoothTime, Time.deltaTime);
}
void Move(Vector2 inputDir, bool running) {
   if (inputDir != Vector2.zero) {
      float targetRotation = Mathf.Atan2 (inputDir.x, inputDir.y) * Mathf.Rad2Deg + cameraT.eulerAngles.y;
      transform.eulerAngles = Vector3.up * Mathf.SmoothDampAngle(transform.eulerAngles.y, targetRotation, ref turnSmoothVelocity, GetModifiedSmoothTime(turnSmoothTime));
   }
      
   float targetSpeed = ((running) ? runSpeed : walkSpeed) * inputDir.magnitude;
   currentSpeed = Mathf.SmoothDamp (currentSpeed, targetSpeed, ref speedSmoothVelocity, GetModifiedSmoothTime(speedSmoothTime));
   velocityY += Time.deltaTime * gravity;
   Vector3 velocity = transform.forward * currentSpeed + Vector3.up * velocityY;
   controller.Move (velocity * Time.deltaTime);
   currentSpeed = new Vector2 (controller.velocity.x, controller.velocity.z).magnitude;
   if (controller.isGrounded) {
      velocityY = 0;
   }
}
void Jump() {
   if (controller.isGrounded) {
      float jumpVelocity = Mathf.Sqrt (-2 * gravity * jumpHeight);
      velocityY = jumpVelocity;
      animator.Play(\"JUMP00\");
   }
}
float GetModifiedSmoothTime(float smoothTime) {
   if (controller.isGrounded) {
      return smoothTime;
   }
   if (airControlPercent == 0) {
      return float.MaxValue;
   }
   return smoothTime / airControlPercent;
}
}

 
 

8
Beszélgetés / fészbúk letiltja kedves oldalam
« Dátum: 2017. szeptember 29. - 19:46:25 »
\"eDAbOu.jpg\"
 
Mi a teendő?

9
Kérdések, Segítség / Libcurlemu 500 error
« Dátum: 2017. szeptember 11. - 20:41:55 »
Sziasztok! Hiába raktam be a libcurlemu-t (mivel ezen a szerveren NEM tudom máshogy felrakni) erre a kódra 500 error-t kapok
 

<?php

require_once(\'libcurlemu.inc.php\');
 
$title = \'valami - Teszt\';
    $message = \'Valaki tett valamit és neked ezt tudnod kell!\';
    $url = \'http://*censored*\'
    $apiToken = \'*api key*\';
    $curlUrl = \'https://pushcrew.com/api/v1/send/all\';
   
    //set POST variables
    $fields = array(
      \'title\' => $title,
      \'message\' => $message,
      \'url\' => $url
    );
    $httpHeadersArray = Array();
    $httpHeadersArray[] = \'Authorization: key=\'.$apiToken;
    //open connection
    $ch = curl_init();
    //set the url, number of POST vars, POST data
    curl_setopt($ch, CURLOPT_URL, $curlUrl);
    curl_setopt($ch, CURLOPT_POST, true);
    curl_setopt($ch, CURLOPT_RETURNTRANSFER, true);
    curl_setopt($ch, CURLOPT_POSTFIELDS, http_build_query($fields));
    curl_setopt($ch, CURLOPT_HTTPHEADER, $httpHeadersArray);
    //execute post
    $result = curl_exec($ch);
    $resultArray = json_decode($result, true);
    if($resultArray[\'status\'] == \'success\') {
        //success
        echo $resultArray[\'request_id\']; //ID of Notification Request
    }
    else if($resultArray[\'status\'] == \'failure\') {
        //failure
        echo \'failure\';
    }
    else {
        //failure
        echo \'failure\';
    }
 
?>

 
De amit kaptam hozzá example.php, abban tökéletesen működik.
 

<?php
// CURL Extension Emulation Library Example
//
// Usage should be straightforward; you simply use this script exactly as you
// would normally use the PHP CURL extension functions.
// first, include libcurlemu.inc.php
require_once(\'libcurlemu.inc.php\');
// at this point, libcurlemu has detected the best available CURL solution
// (either the CURL extension, if available, or the CURL commandline binary,
// if available, or as a last resort, HTTPRetriever, our native-PHP HTTP
// client implementation) and has implemented the curl_* functions if
// necessary, so you can use CURL normally and safely assume that all CURL
// functions are available.
// the rest of this example code is copied straight from the PHP manual\'s
// reference for the curl_init() function, and will work fine with libcurlemu
// create a new CURL resource
$ch = curl_init();
// set URL and other appropriate options
curl_setopt($ch, CURLOPT_URL, \"http://www.example.com/\");
curl_setopt($ch, CURLOPT_HEADER, false);
// grab URL and pass it to the browser
curl_exec($ch);
// close CURL resource, and free up system resources
curl_close($ch);
 
?>

 
 

10
Kérdések, Segítség / Youtube linkek beillesztése
« Dátum: 2017. szeptember 09. - 18:24:49 »
Sziasztok! Például itt is betudok
 


   

 
 illeszteni youtube linkeket a szöveg közé. Nekem nem real-time kéne, hanem csak érzékelni és rendes így kiíratni. Valaki tudna segíteni?
 
(PHP nagyon jó lenne.)

11
Off Telep / Plain text jelszónak
« Dátum: 2017. augusztus 29. - 18:57:12 »
Ez nagyon fáj...
 
\"TGeWwx.jpg\"

12
Off Telep / gPolis /BETA/ - Legyél te is egy gengszter
« Dátum: 2017. augusztus 27. - 16:20:22 »
Sziasztok! Már terveztem jó pár \'bűnözési\' részt, de még várnék ötleteket. (Kocsi lopás, házak kirablása, utcán random tárgyakat találni, versus mode)
 
Képek:
 
 
 
 
 
--ÁTDOLGOZÁS ALATT A DESIGN--
 
 
 
 
 
 
 
Alap ötlet: @Amf

13
Off Telep / Pentesting USB wifi dongle
« Dátum: 2017. augusztus 26. - 21:20:44 »
Sziasztok! Valaki tud egy jó wifi dongle-t ami támogatja a monitor módot? Volt a TP-LINK TL-WN722N , de kiadtak belőle egy v2-t ami már NEM támogatja a monitor módot. Találhattam volna ilyen Alfa xxxxx meg pandásakat, de magyarországi boltból kéne. A válaszokat köszönöm!

14
Bemutatkozás / thegergo02
« Dátum: 2017. augusztus 25. - 16:34:19 »
\"NBDXgd.jpg\"
 
Sziasztok!
 
A nevem thegergo02, és ez az én bemutatkozásom.
 
Programozás
 
Miért kezdtem el programozni?
 
Pár évvel ezelőtt, (2-3 éve) egy haverommal akartunk egy EJPÉ szejvejt mert akkor nagyon menő volt az. Én sokat játszottam már akkor is, hát akkor tanuljak meg én LUA-ban programozni. Kb. 1 évig írtam az első szervert, de kedv hiányába abba hagytam. Volt amikor megint elkezdtem, de sose fejeztem (és nem is fogom) be.
 
Eddig milyen nyelveket használtál?
 
Használni, hát sokat. De ami megmaradt, az a C++ (soha többet), C# (azzal elég sokat foglalkoztam), LUA (ki nem hitte volna), JS (2 napig?), Java(fél óra?), Batch(kelleténél többet). Többre nem emlékszem
 
Most éppen mivel foglalkozol?
 
Nagyon elkezdett érdekelni a web programozás. Most éppen amatőr/közép-haladó szinten tartok (szerintem) a HTMLCSSPHP-val, de szeretném majd (jóval-jóval) később Full Stack-be csinálni.
 
Valamilyen projektet csinálsz most?
 
\"bDjex8.jpg\"
 
Igen, egy fórum motort, aminek a neve gForum. (A legtöbb dologba amit én csinálok belerakok egy \'g\' betűt :) )
 
Még nem publikus [Tudom, nagyon sok helyen lehet injectálni, nem csináltam szűrést, (aki talál hibákat az írja ide :) ). Kivéve ahol CKEditor-os textarea van, ott nem lehet.]
 
Zenei ízlésed
 
Milyen műfajt kedve...
 
NIGHTCORE!!!!!!
 
 
 
 

15
Kérdések, Segítség / Quadro 2000 vs. GT 630
« Dátum: 2017. augusztus 18. - 14:44:35 »
Sziasztok! Egy ismerőstöl tudok kapni 20.000 ft ért egy alig használt quadro 2000-t, kipróbálásra már holnap meg is kapom, de jobb teljesítményre számítsak játékoknál? (Tudom, a quadrok nem erre lettek kitalálva, de a gt 630 meg egy fos.)

Oldalak: [1] 2 3 ... 7
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal