Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - penaut

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / argument type mismatch (argument 2)
« Dátum: 2016. december 30. - 01:51:24 »

public KocsiText(playerid)
{
    new S[256], Float: elet, vehicleid, uzemanyag[50], uzemanyagszint[50];
    new S2[256], S3[256];
    for(new player; player < MAX_PLAYERS; player++)
    {
        if( IsPlayerConnected(player))
        {
            if(IsPlayerInAnyVehicle(player))
            {
                vehicleid = GetPlayerVehicleID(player);
                GetVehicleHealth(vehicleid, elet);
                   GetVehicleHealth(vehicleid, elet);
                if(elet < 300) return KocsiOff(vehicleid);
                
                switch(vInfo[vehicleid][UZEMANYAG])
                {
                    case 40: { uzemanyagszint = \"|||||\"; }
                    case 32 .. 39: { uzemanyagszint = \"||||~r~|\"; }
                    case 24 .. 31: { uzemanyagszint = \"|||~r~||\"; }
                    case 16 .. 23: { uzemanyagszint = \"||~r~|||\"; }
                    case 8 .. 15: { uzemanyagszint = \"|~r~||||\"; }
                    case 0 .. 7: { uzemanyagszint = \"~r~|||||\"; }
                
                }
                switch(vInfo[vehicleid][UZEMANYAGTIPUS])
                {
                    case BENZIN: { uzemanyag = \"B\"; }
                    case DIESEL: { uzemanyag = \"D\"; }
                }
                if(vInfo[vehicleid][UZEMANYAGTIPUS] > 0)
                {
                    format(S, sizeof(S), \"%s\", uzemanyag);
                    PlayerTextDrawSetString(Muszerfal[playerid][3], S);
                    
                    format(S2, sizeof(S2), \"%s\", uzemanyagszint);
                    PlayerTextDrawSetString(Muszerfal[playerid][4], S2);
                    
                    format(S3, sizeof(S3), \"%d\",  GetVehicleSpeed(vehicleid));
                    PlayerTextDrawSetString(Muszerfal[playerid][1], S3);
            }
        }
    }
    
    return 1;
}


SocialTown.pwn(10655) : warning 213: tag mismatch
SocialTown.pwn(10655) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
SocialTown.pwn(10658) : warning 213: tag mismatch
SocialTown.pwn(10658) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
SocialTown.pwn(10661) : warning 213: tag mismatch
SocialTown.pwn(10661) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB

 
 

2
Segítségkérés / MySQL R39-ről R34-re
« Dátum: 2016. december 28. - 19:39:19 »
Hali
 
R39-ről downgradelek R34-re és ezt a warningot kapom:
 

C:\\Users\\penaut\\Desktop\\SLRP\\gamemodes\\roleplay.pwn(1870) : warning 202: number of arguments does not match definition

 
A sor ezt tartalmazza:
 

   mysql_tquery(g_iHandle, query);

 
Hogy lehetne elemekre bontani ill. mi csinálja a hibát?

3
Segítségkérés / Legközelebbi jármű IDjének lekérése
« Dátum: 2016. december 19. - 20:05:20 »
Hello
Van már egy ilyen eljárásom, csak egyfolytában az 1-es kocsi ID-t mutatja, attól függetlenül, hogy nem vagyok mellette.

4
Segítségkérés / Dialog segítség
« Dátum: 2016. december 11. - 23:03:52 »
Hello! Egy ilyen menüt szeretnék megoldani, csak úgy, hogy ne kelljen minden esetre külön-külön dialogot írni. Hogy kellene megoldani azt, hogy mondjuk lekérem egy változóba hogy törött-e a fényszóró vagy nem, és ha törött (tehát mondjuk az értéke 0) akkor azt írja a dialogban, hogy cserélendő, ha pedig ép (értéke pl 1) akkor azt írja ki hogy ép?
 
\"ZeD2EmE.jpg\"

5
Szkript kérések / MySQL-es Táska
« Dátum: 2016. február 02. - 09:26:39 »
Hello
MySQL-es táskarendszernek hogyan kezdjek neki?

6
Segítségkérés / Nem spawnol az X Y Z koordinátákra belépéskor
« Dátum: 2016. január 20. - 22:15:11 »
Az a problémám, hogy nem a koordinátákon keresztül a MySQL mindent betölt. Miért nem tölti be a koordinátákat?
 
#include a_samp
#include a_mysql
#include zcmd
#include inventory
#define FEHER   0xFFFFFFFF
main(){}
new kapcs, query[2000];
enum eJatekosInfo
{
Nev[25],
Penz,
AdminSzint,
Float:X,
Float:Y,
Float:Z,
SkinID
}
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][eJatekosInfo];
new Belepve[MAX_PLAYERS];
new Aszoli[MAX_PLAYERS];
enum {d_reg, d_belep} //Dialogok automatikus számozása.
public OnGameModeInit()
{
DisableInteriorEnterExits();
    Create3DTextLabel(\"{ffea00}Benzinkút\\n{ffffff}(( /enter hogy bemenj ))\", 0x008080FF, -2032.9760,161.5101,29.0461, 20.0, 0, 0);
mysql_log(LOG_ALL, LOG_TYPE_HTML); //Mindent naplózzon (igen, a sikeres dolgokat is), hogy lássunk mindent. A második paraméter azt jelzi, hogy HTML-be naplózzon; így szerintem jóval átláthatóbb.
kapcs = mysql_connect(\"127.0.0.1\", \"dayrpg\", \"dayrpg\", \"xdlol31\"); //A mysql_connect visszatérési értéke a kapcsolat id, ez pont kapóra jön nekünk, beletesszük a változóba.
if(mysql_errno(kapcs) != 0) printf(\"MySQL hiba! Hibakód: %d\", mysql_errno(kapcs)); //Amennyiben a hiba kód nem 0 (azaz van hiba), írassuk ki azt.
if(mysql_errno(kapcs) == 0) printf(\"Sikeres csatlakozás a MySQL szerverhez!\", mysql_errno(kapcs));
return 1;
}
public OnGameModeExit() {
        mysql_close(kapcs); //Lezárjuk a kapcsolatot, ez csak akkor történik meg, ha minden késleltetett (threaded) query végzett.HTTP Ha nem zárnánk le, a háttérben futna tovább a kapcsolat.
        return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Belepve[playerid] = 1;
TogglePlayerSpectating(playerid, true);
for(new a; eJatekosInfo:a < eJatekosInfo; a++) JatekosInfo[playerid][eJatekosInfo:a] = 0; //Nullázzuk az enumjait, nehogy baj legyen.
GetPlayerName(playerid, JatekosInfo[playerid][Nev], 25); //Lekérjük a nevét.
if(strfind(JatekosInfo[playerid][Nev], \"_\") == -1) Kick(playerid);
for(new a; a < strlen(JatekosInfo[playerid][Nev]); a++) if(JatekosInfo[playerid][Nev][a] == \'_\') JatekosInfo[playerid][Nev][a] = \' \';//Végigfutunk a nevén. Ha az egyik karaktere \'_\', kicseréli \' \'-re.
mysql_format(kapcs, query, 256, \"SELECT ID,Nev FROM jatekosok WHERE Nev=\'%e\' LIMIT 1\", JatekosInfo[playerid][Nev]);
mysql_tquery(kapcs, query, \"RegEllenorzes\", \"d\", playerid);
return 1;
}
forward RegEllenorzes(playerid);
public RegEllenorzes(playerid) {
        new sorok_szama = cache_get_row_count(); //A sorok_szama változóba lekérjük, hány sort talált. Mint fentebb is beszéltük, ha 0, nincs regelve, ha 1, igen.
        if(sorok_szama == 0) ShowPlayerDialog(playerid, d_reg, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Regisztráció\", \"Üdvözöllek a DayRPG Szerveren!\\nKérlek válassz egy jelszót amely legalább 5, maximum 32 karakter hosszúságú!\\n\\n A kiválasztott jelszót írd be a mezőbe:\", \"Regisztrál\", \"Mégsem!\");
        else ShowPlayerDialog(playerid, d_belep, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", \"Üdvözöllek a DayRPG Szerveren\\nA karaktered már regisztrálva van.\\n\\nA karakterhez kapcsolódó jelszót írd be a mezőbe:\", \"Belép\", \"Mégsem\");
        return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    GetPlayerPos(playerid, JatekosInfo[playerid][X], JatekosInfo[playerid][Y], JatekosInfo[playerid][Z]);
    mysql_format(kapcs, query, 384, \"UPDATE jatekosok SET AdminSzint,Penz=\'%d\',X=\'%f\',Y=\'%f\',Z=\'%f\',SkinID=\'%f\' WHERE Nev=\'%s\'\",JatekosInfo[playerid][AdminSzint], JatekosInfo[playerid][Penz], JatekosInfo[playerid][X], JatekosInfo[playerid][Y], JatekosInfo[playerid][Z],JatekosInfo[playerid][skinID], JatekosInfo[playerid][Nev]);
    SaveItems(playerid);
Belepve[playerid] = 0;
GetPlayerPos(playerid, JatekosInfo[playerid][X], JatekosInfo[playerid][Y], JatekosInfo[playerid][Z]);
mysql_format(kapcs, query, 384, \"UPDATE jatekosok SET AdminSzint=\'%d%\',Penz=\'%d\',X=\'%f\',Y=\'%f\',Z=\'%f\',SkinID=\'%f\' WHERE Nev=\'%s\'\", JatekosInfo[playerid][AdminSzint], JatekosInfo[playerid][Penz], JatekosInfo[playerid][X], JatekosInfo[playerid][Y], JatekosInfo[playerid][Z], JatekosInfo[playerid][Nev]);
mysql_tquery(kapcs, query);
return 1;
}
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)
{
        if(!success)
        {
        }
        return 1;
}
public OnPlayerUseItem(playerid,item[])
{
if(CompareEx(item,\"Medikit\")) //Tehát ha eggyezik annak a tárgynak a neve, amire rákattintottam a \"Medikit\"-tel... (Az inc tartalmazza a CompareEx-et)
{
SetPlayerHealth(playerid,100); //Beállítjuk a játékos életét 100-ra
    RemoveItem(playerid,\"Medikit\",1); //És elvesszük tole, mert ugye már használta.
    SendClientMessage(playerid,-1,\"felhasználtad a medikited!\");
return 1;
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == d_reg)
{
if(!response)
{
   Kick(playerid);
}
else if(strlen(inputtext) < 5 || strlen(inputtext) > 32)
{
   return ShowPlayerDialog(playerid, d_reg, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Regisztráció\", \"Üdvözöllek a DayRPG Szerveren!\\nKérlek válassz egy jelszót amely legalább 5, maximum 32 karakter hosszúságú!\\n\\n A kiválasztott jelszót írd be a mezőbe:\", \"Regisztrál\", \"Mégsem!\");
}
else
{
   mysql_format(kapcs, query, 256, \"INSERT INTO jatekosok (Nev,Jelszo,AdminSzint,Penz,X,Y,Z,SkinID) VALUES (\'%e\',SHA1(\'%e\'),\'0\',\'0\',-1980.6168,141.2433,27.6875,26)\", JatekosInfo[playerid][Nev], inputtext);
   mysql_tquery(kapcs, query, \"JatekosBeregelt\", \"d\", playerid);
}
return 1;
}
if(dialogid == d_belep)
    {
if(!response)
{
       Kick(playerid);
}
    else if(strlen(inputtext) < 5 || strlen(inputtext) > 32)
{
   return ShowPlayerDialog(playerid, d_belep, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", \"Üdvözöllek a DayRPG Szerveren\\nA karaktered már regisztrálva van.\\n\\nA karakterhez kapcsolódó jelszót írd be a mezőbe:\", \"Belép\", \"Mégsem\");
}
else
{
   if(strlen(inputtext) < 5 || strlen(inputtext) > 32) mysql_format(kapcs, query, 256, \"SELECT * FROM jatekosok WHERE Nev=\'%e\' AND Jelszo=SHA1(\'%e\')\", JatekosInfo[playerid][Nev], inputtext);
   mysql_tquery(kapcs, query, \"JatekosBelep\", \"d\", playerid);
         }
return 1;
}
OnItemResponse(playerid,dialogid,response,listitem,inputtext);
return 0;
}
forward JatekosBeregelt(playerid);
public JatekosBeregelt(playerid) {
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Sikeresen regisztráltál!\");
        SetSpawnInfo(playerid, 0, 7, -1980.6168, 141.2433, 27.6875, 90.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); //Beállítjuk a spawn pozíciót, skint egyebeket.
        TogglePlayerSpectating(playerid, false); //Elohozzuk a spawn gombot, hogy így le tudja spawnolni a szerver.
        SpawnPlayer(playerid); //Lespawnoljuk.
        JatekosInfo[playerid][Penz] = 185000;
        JatekosInfo[playerid][AdminSzint] = 0;
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Jó játékot kívánok!\");
        return 1;
}
forward JatekosBelep(playerid);
public JatekosBelep(playerid)
{
new sorok_szama = cache_get_row_count(); //A sorok_szama változóba lekérjük, hány sort talált. Ha 0, nem jó a jelszó, ha 1 igen, mert van olyan (1) sor, amelynél ez a név és a jelszó is.
if(sorok_szama == 0) return ShowPlayerDialog(playerid, d_belep, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", \"Üdvözöllek a DayRPG Szerveren\\nA karaktered már regisztrálva van.\\n\\nA karakterhez kapcsolódó jelszót írd be a mezőbe:\", \"Belép\", \"Mégsem\");
//Az elobb, ha hibás volt a jelszó visszatértünk volna, szóval innenztol ami lefut kód, az már jó jelszóval fut le:
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{7fb2ff}[sZERVER]: {ffffff}Sikeresen bejelentkeztél!\");
LoadItems(playerid); //betöltjük a táskája tartalmát
new Float:float_x = cache_get_field_content_float(0, \"X\");
new Float:float_y = cache_get_field_content_float(0, \"Y\");
new Float:float_z = cache_get_field_content_float(0, \"Z\");
SetSpawnInfo(playerid, 0, 3, float_x, float_y, float_z, 90.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
TogglePlayerSpectating(playerid, false); //Elohozzuk a spawn gombot, hogy így le tudja spawnolni a szerver.
SpawnPlayer(playerid); //Lespawnoljuk.
JatekosInfo[playerid][Penz] = cache_get_field_content_int(0, \"Penz\"); //A 0. sorból (a legelso, mivel csak 1 találat van, a játékos, akit kerestünk) a pénz oszlop tartalmát integerként (egész számként) lekérjük, és beletesszük a JatekosInfo[playerid][Penz] változóba.
JatekosInfo[playerid][AdminSzint] = cache_get_field_content_int(0, \"AdminSzint\"); //A 0. sorból (a legelso, mivel csak 1 találat van, a játékos, akit kerestünk) a pénz oszlop tartalmát integerként (egész számként) lekérjük, és beletesszük a JatekosInfo[playerid][Penz] változóba.
new string[128]; format(string, sizeof(string), \"Pénzed: %dFt.\", JatekosInfo[playerid][Penz]);
return 1;
}
CMD:penztarca(playerid)
{
    new S[128];
      format(S, sizeof(S), \"[iNFO] A pénztárcádban jelenleg %dFt van.\", JatekosInfo[playerid][Penz]);
SendClientMessage(playerid, FEHER, S);
return 1;
}
CMD:nrg(playerid)
{
if (JatekosInfo[playerid][AdminSzint] >=1)
{
    new Float:xkocsi, Float:ykocsi, Float:zkocsi;
    GetPlayerPos(playerid, xkocsi, ykocsi, zkocsi);
    SendClientMessage(playerid, -1, \"{8fd44e}[ADMIN]: {ffffff}Sikeresen lespawnoltad az NRG-500at!\");
CreateVehicle(522, xkocsi, ykocsi, zkocsi, 90, 0, 0, -1);
}
return 1;
}
CMD:aszolg(playerid)
{
if (Aszoli[playerid] == 1)
{
    Aszoli[playerid] = 0;
    SendClientMessage(playerid, -1, \"{8fd44e}[ADMIN]: {ffffff}Sikeresen kiléptél az adminszolgálatból!\");
}
else
{
    Aszoli[playerid] = 1;
    SendClientMessage(playerid, -1, \"{8fd44e}[ADMIN]: {ffffff}Sikeresen beléptél adminszolgálatba!\");
}
return 1;
}
CMD:hatizsak(playerid)
{
ShowItems(playerid);
return 1;
}
 
CMD:enter(playerid)
{
if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, -2032.9760,161.5101,29.0461))
{ // Benzinkút bolt be
SetPlayerPos(playerid, -25.9399,-187.5677,1003.5469);
    SetPlayerInterior(playerid, 17);
}
return 1;
}
CMD:exit(playerid)
{
if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, -25.9399,-187.5677,1003.5469))
{ // Benzinkút bolt ki
SetPlayerPos(playerid, -2032.9760,161.5101,29.0461);
    SetPlayerInterior(playerid, 0);
}
return 1;
}
CMD:medikit(playerid)
{
    AddItem(playerid,\"Medikit\",1); //Megadom a \"Medikit\" nevu tárgyat a játékosnak
    SendClientMessage(playerid,-1,\"kaptál egy medikitet!\");
    return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. január 20. - 22:51:05 )

\"65r7vdY.png\"
http://data.hu/get/9432936/mysql_log.html

7
Segítségkérés / Spawn gomb eltüntetése
« Dátum: 2016. január 19. - 13:24:12 »
Hogyan tudom eltüntetni a spawn gombot és a nyilacskákat amikor a player be akar lépni?

8
RP/RPG kérések / Alap RP mod kérése
« Dátum: 2016. január 16. - 21:14:55 »
Sziasztok, tudnátok adni egy alap RP modot? Lehetőleg dinis legyen, legyen benne regisztráció rendszer meg olyan alap dolgok amikből ki tudok indulni és nem kell feleslegesen dolgoznom. :D (nem kell hogy magyar legyen)

9
Kérdések, Segítség / Hol éri meg .hu domaint venni?
« Dátum: 2016. január 11. - 18:14:14 »
a kérdés adott

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal