Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Bluebay
1
« Dátum: 2011. március 19. - 18:01:32 »
Sziasztok, vettem egy szervert az utóbbi napokban, de igazából nemtudom minek.. Mert semmit nem teszek rá, semmit nem fejlesztek rá, és nem is használom. Nos odaadnám a szervert valakinek aki kéri, hogy ingyen használhassa. Az elvárásaim azok lennének, hogy legyen rajta player. ha 7/24 nincs rajta senki, akkor a szervert elveszem. Természetesen, ha van értelme akkor befizetek több hónapra is. Lehetõleg ne olyan kérje a szervert aki nem ért semmit a scriptekhez, hanem aki vagy van fogadott scritpere vagy õ maga megtudna csinálni egy jó szervert. RPG Módot futtatnék rajta legszívesebben, de ha lesznek a többin is akkor jöhet STUNT/DRIFT/DM stb. Irjatok PM. A szervert a WARena.HU biztosítja
2
« Dátum: 2011. március 18. - 22:55:13 »
if(strcmp(cmdtext, \"/késki\", true, 9)== 0) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, 1260.3025,-796.0180,1084.2344,180) //Ha a konyhafiók elõtt áll { new str[128], name[24]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)) format(str, sizeof(str), \"* %s kivett egy kést a konyhafiókból.\", name) // /me-zi ha kiveszed SendClientMessageToAll(0xFFCCFF, str); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); } return 1; } No van egy ilyenem. Azt szeretném kérni, hogy írjátok meg nekem légyszíves úgy, hogy 70% esély van rá hogy ad kést. Ha nem ad kést akkor: %s kinyitotta a konyhafiókot de nem talált benne kést.Köszönöm a segítséget
3
« Dátum: 2011. március 16. - 20:18:48 »
Az kéne nekem, hogy megadok a fegyószekrénynek egy helyet, és ott ha beirok egy parancsot (/fegyoki) akkor kivesz nekem egy fegyvert 70% esélyben. A többi 30% az akkor van ha pl. elfogyott a fegyver. ((Nem rendszerezve simán random %-ba adja be a fegyot)) Ohh és amit nemtudok mellé kéne /me-zés. azt h lehetne megoldani?
4
« Dátum: 2011. március 13. - 14:12:20 »
C:\\Documents and Settings\\Bluebay\\Dokumentumok\\Downloads\\a\\Mod\\teleports.pwn(56) : warning 225: unreachable code //56-os sortol kezdõdik a code if (!strcmp(\"/versenypalya\",cmdtext,true)) { SetPlayerInterior(playerid,0); if (GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { LinkVehicleToInterior(GetPlayerVehicleID(playerid),0); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2604.3660,45.0949,26.0085); SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),0.0); SendClientMessage(playerid, 0x050CFAFF, \"Felkészülni! A versenypályára teleportáltál! Sok Sikert!\"); } else { SetPlayerPos(playerid, 2604.3660, 45.0949, 26.0085); SetPlayerFacingAngle(playerid, 90.4056); SendClientMessage(playerid, 0x050CFAFF, \"Felkészülni! A versenypályára teleportáltál! Sok Sikert!\"); } return 1; } Mi a hiba?
5
« Dátum: 2011. március 13. - 12:37:00 »
Szóval van egy 4500 Objectes stunt pályám. Beteszek mellé egy 1000 objectes versenypályát, és elszáll az egész stunt. Miért? (Minden object gamemode-ba van betéve) Ja és a versenypálya legalább jó, de semmi stunt nem marad meg.
6
« Dátum: 2011. március 13. - 00:11:36 »
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(!strcmp(\"/race33\", cmdtext, true)) { SetPlayerPos(playerid, 2618.5215 ,41.7893 ,26.2544); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Felkészülni! A Versenypályára teleportáltál! Sok Sikert!\"); return 1; } if(!strcmp(\"/kill\", cmdtext, true)) { SetPlayerHealth(playerid, 0); return 1; } /race33 miért nemjó?
7
« Dátum: 2011. március 12. - 20:36:02 »
public OnPlayerText(playerid, text[]) { if(IsPlayerAfk[playerid] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: AFK módban nem tudsz írni! Ha már nem vagy afk akkor /re\"); return 0; } return 1; } Itt ez a kód. Tökéletesen müködik, ha beirok valamit akkor az nem fut le, hanem helyette kiirja a szöveget. De az kéne nekem hogy parancsra is ugyanígy reagáljon, ezt hogy oldom meg? Mert ugyanígy csak átirva OnPlayerText-et OnPlayerCommandText-re, úgy nemvolt jó.
8
« Dátum: 2011. március 12. - 19:26:02 »
public OnGameModeInit() { /*******************BÖRTÖN*************************/ CreateObject(4876, 1618.138550, -4146.376953, 0.254766, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(4876, 1580.954468, -4139.502441, -0.578822, 0.0000, 0.0000, 180.0000); CreateObject(17472, 1618.179077, -4057.602539, 2.552593, 0.0000, 0.0000, 15.6245); CreateObject(17472, 1648.224487, -4081.252686, 7.223440, 0.0000, 0.0000, 154.6124); CreateObject(17472, 1670.090820, -4113.934082, 9.262682, 0.0000, 0.0000, 123.6727); CreateObject(17472, 1669.083496, -4151.627930, 12.255823, 0.0000, 0.0000, 78.7500); CreateObject(17472, 1644.921875, -4186.462402, 12.492586, 0.0000, 0.0000, 65.7038); CreateObject(17472, 1612.384888, -4217.289063, 9.839388, 0.0000, 0.0000, 45.0000); CreateObject(17472, 1571.581177, -4226.643066, 9.740046, 0.0000, 0.0000, 17.3434); CreateObject(17472, 1537.934448, -4210.803711, 10.157333, 0.0000, 0.0000, 315.0000); CreateObject(17472, 1522.246582, -4170.713867, 11.124075, 0.0000, 0.0000, 292.5000); CreateObject(17472, 1525.833618, -4128.310547, 11.307270, 0.0000, 0.0000, 264.8434); CreateObject(17472, 1552.223145, -4094.197021, 10.733955, 0.0000, 0.0000, 236.2501); CreateObject(17472, 1580.295288, -4071.942871, 6.082272, 0.0000, 0.0000, 213.7500); CreateObject(17472, 1589.003906, -4213.221191, 10.879389, 0.0000, 0.0000, 22.5000); CreateObject(17472, 1557.045532, -4210.541504, 9.220802, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(17472, 1615.081421, -4075.169189, 10.714684, 0.0000, 0.0000, 191.2501); CreateObject(17472, 1585.093506, -4084.746094, 11.950951, 0.0000, 0.0000, 204.1417); CreateObject(17472, 1579.933838, -4189.093750, 11.424620, 0.0000, 0.0000, 67.5000); CreateObject(641, 1564.692993, -4153.227051, 3.123025, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(641, 1589.373413, -4155.184570, 0.431049, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(641, 1598.737061, -4122.040039, 2.193192, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(641, 1579.208374, -4141.329590, 3.813834, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(641, 1582.598511, -4104.168945, 5.630511, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(641, 1588.853271, -4106.337402, 4.393170, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(641, 1588.474121, -4110.095215, 4.440118, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(641, 1592.644897, -4125.924805, 2.916179, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(615, 1618.026245, -4105.474609, 3.512289, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(615, 1607.828613, -4101.739746, 3.821982, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(615, 1591.951782, -4137.132324, 4.193791, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(615, 1583.792969, -4170.420410, 3.810905, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(615, 1591.618164, -4101.489258, 6.054330, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(615, 1610.097534, -4121.551758, 3.269127, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(615, 1569.689331, -4174.338867, 3.437776, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(615, 1572.462769, -4104.458496, 7.703876, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(615, 1581.287598, -4112.634277, 7.991689, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(615, 1559.095703, -4185.029297, 1.870208, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(615, 1540.212036, -4127.624512, 3.050084, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(615, 1568.913574, -4156.838379, 5.598992, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(615, 1541.886108, -4145.816406, 2.438769, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(615, 1544.008545, -4171.445313, 2.294311, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(615, 1622.800781, -4180.789551, 8.929678, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(615, 1608.728149, -4185.880859, 7.143459, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(615, 1619.939575, -4196.765625, 3.282766, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(616, 1621.339966, -4129.203613, 5.337734, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(616, 1628.050171, -4173.822266, 10.746633, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(616, 1635.877686, -4156.807129, 8.108780, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(1681, 1578.147095, -4127.925781, 8.334711, 337.6546, 0.0000, 33.7500); CreateObject(1681, 1581.902222, -4128.184570, 10.007761, 323.0442, 2.5783, 231.8756); CreateObject(2780, 1585.157104, -4128.353027, 5.361797, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(2780, 1577.903564, -4130.569336, 6.193248, 0.0000, 0.0000, 48.9879); CreateObject(2780, 1579.458008, -4129.905762, 6.090962, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(3461, 1578.587891, -4127.206055, 12.622993, 311.0121, 0.0000, 49.8473); CreateObject(3461, 1580.544312, -4125.404297, 12.586404, 44.6907, 0.0000, 245.6949); CreateObject(3461, 1579.040527, -4131.557617, 10.054536, 68.7549, 0.0000, 37.8152); CreateObject(3461, 1581.219482, -4130.367676, 10.091618, 296.4017, 0.0000, 216.4741); CreateObject(3461, 1577.234497, -4125.041016, 6.131410, 357.4217, 0.0000, 0.0000); CreateObject(3461, 1577.060669, -4125.605469, 6.251156, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(3461, 1576.896973, -4128.249023, 5.665483, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(3461, 1585.915405, -4122.745605, 4.653023, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(3461, 1580.384277, -4126.700195, 5.151260, 355.7028, 0.0000, 0.0000); CreateObject(3461, 1582.440674, -4125.325195, 5.241866, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(758, 1624.275269, -4140.200684, 6.776855, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(807, 1626.872192, -4150.600586, 8.888003, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(828, 1622.647949, -4156.512207, 8.773941, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(868, 1626.860962, -4147.158203, 9.024077, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(880, 1611.994141, -4166.337402, 8.269878, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(896, 1636.296387, -4138.761230, 9.613531, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(652, 1608.689209, -4151.303223, 5.655405, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(652, 1635.645386, -4113.345215, 4.575327, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(652, 1574.504761, -4152.355469, 5.756768, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(652, 1605.576904, -4123.716309, 3.147248, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(652, 1579.679932, -4144.150391, 5.701783, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(652, 1646.414673, -4118.997070, 4.368464, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(652, 1555.533325, -4144.822754, 4.755219, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(652, 1549.236084, -4133.214844, 4.817407, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(652, 1552.918701, -4161.572266, 3.636804, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(652, 1552.654419, -4136.573730, 5.071740, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(652, 1620.066528, -4157.750488, 8.158434, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(652, 1634.546387, -4098.973633, 2.648729, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(652, 1645.255371, -4138.273438, 4.859697, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(652, 1564.916992, -4140.628906, 6.616540, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(654, 1610.608032, -4166.186523, 9.046066, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(654, 1626.354858, -4146.874512, 8.390184, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(654, 1581.932861, -4140.996094, 5.750024, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(654, 1592.538330, -4156.735840, 3.483843, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(654, 1566.270508, -4104.482910, 6.819055, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(654, 1555.754639, -4126.170898, 6.555383, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(654, 1571.173950, -4118.845215, 9.543992, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(654, 1595.915283, -4117.686523, 5.308145, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(655, 1646.326050, -4111.384277, 4.327061, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(655, 1643.675049, -4101.387695, 2.947937, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(655, 1653.250610, -4118.107910, 3.601330, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(655, 1616.904419, -4089.326904, 2.061123, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(655, 1649.623413, -4150.371094, 5.593384, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(655, 1653.353882, -4136.837402, 3.760727, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(655, 1626.161865, -4118.853516, 5.510427, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(656, 1603.545410, -4137.790039, 3.254688, 0.0000, 0.0000, 0.0000); /***************************BÖRTÖN VÉGE**************************/ } Nem rakja le a börtönt. (Szerver resi nem volt, csak reloadoltam FS-t)-->Kellene hozzá resi? (nemhiszem)
9
« Dátum: 2011. március 12. - 13:18:53 »
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0){ new Pveh; Pveh = GetPlayerVehicleID(playerid); SetPlayerPos(playerid, 3763.4041 ,-1055.2611 ,24.9338); SetVehiclePos(Pveh,3763.4041 ,-1055.2611 ,24.9338); SetPlayerFacingAngle(playerid, 0); SetVehicleZAngle(Pveh, 0); SetPlayerInterior(playerid, 0); LinkVehicleToInterior(Pveh, 0); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); SetVehicleVirtualWorld(Pveh, 0); SendClientMessage(playerid, 0x0000FFFF, \"Elteleportaltal a DM Zonaba!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"DM Jelentése: Deathmatch, csak itt ölheted meg a másik playert!\"); SendClientMessage(playerid, 0x0000FFFF, \"A Fegyvereket megkaptad!\"); GivePlayerWeapon(playerid, 24, 500); GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500); GivePlayerWeapon(playerid, 32, 500); return 1; } Van egy ilyenem, ez egy stunt szerver fõleg, és az kéne, hogyha innen kijönnek akkor elvegye a fegyvert. Azt gondolom megoldhatom, hogy amikor elteleportál egy másik helyre akkor elvegye a fegyverét, csak az a baj hogy nagyon sok tele van és lusta lennék odairni mindegyikhez egyesével hogy vegye el a fegyvert. Na a lényeg az hogy hogyan oldhatom meg hogyha mondjuk ebbõl a dm zónából elmegy /ls-be akkor elvegye a fegyverét? A lényeg hogy ne a /ls commandhoz kelljen irnom hogy elvegye.
10
« Dátum: 2011. március 12. - 12:59:09 »
C:\\Documents and Settings\\Bluebay\\Dokumentumok\\Downloads\\a\\Mod\\bluebay.pwn(138) : warning 217: loose indentation C:\\Documents and Settings\\Bluebay\\Dokumentumok\\Downloads\\a\\Mod\\bluebay.pwn(168) : error 001: expected token: \";\", but found \"-identifier-\" C:\\Documents and Settings\\Bluebay\\Dokumentumok\\Downloads\\a\\Mod\\bluebay.pwn(169) : error 001: expected token: \";\", but found \"-identifier-\" C:\\Documents and Settings\\Bluebay\\Dokumentumok\\Downloads\\a\\Mod\\bluebay.pwn(170) : error 001: expected token: \";\", but found \"-identifier-\" C:\\Documents and Settings\\Bluebay\\Dokumentumok\\Downloads\\a\\Mod\\bluebay.pwn(171) : error 001: expected token: \";\", but found \"return\" C:\\Documents and Settings\\Bluebay\\Dokumentumok\\Downloads\\a\\Mod\\bluebay.pwn(175) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 145) A sorok: 130-tól kezdve CreateObject(729, 3758.0971679688, -1049.3806152344, 22.193546295166, 0, 0, 0); CreateObject(763, 3782.6611328125, -1027.328125, 23.002702713013, 0, 0, 0); CreateObject(744, 3783.7329101563, -1038.345703125, 22.306625366211, 0, 0, 0); CreateObject(749, 3803.3459472656, -1055.2156982422, 20.71215057373, 0, 0, 0); CreateObject(748, 3782.2346191406, -1040.9794921875, 23.45666885376, 0, 0, 0); CreateObject(750, 3808.3913574219, -1032.6060791016, 21.548503875732, 0, 0, 0); CreateObject(744, 3802.9118652344, -1048.4647216797, 21.382221221924, 0, 0, 0); //DM Zóna 1 VÉGE return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0){ new Pveh; Pveh = GetPlayerVehicleID(playerid); SetPlayerPos(playerid, 3763.4041 ,-1055.2611 ,24.9338); SetVehiclePos(Pveh,3763.4041 ,-1055.2611 ,24.9338); SetPlayerFacingAngle(playerid, 0); SetVehicleZAngle(Pveh, 0); SetPlayerInterior(playerid, 0); LinkVehicleToInterior(Pveh, 0); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); SetVehicleVirtualWorld(Pveh, 0); SendClientMessage(playerid, 0x0000FFFF, \"Elteleportaltal a DM Zonaba!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"DM Jelentése: Deathmatch, csak itt ölheted meg a másik playert!\"); SendClientMessage(playerid, 0x0000FFFF, \"A Fegyvereket megkaptad!\"); GivePlayerWeapon(playerid, 24, 500); GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500); GivePlayerWeapon(playerid, 32, 500); return 1; } { if (strcmp(\"/bluebay\", cmdtext, true, 10) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"szöveg\") SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"szöveg\") SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"szöveg\") SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"szöveg\") return 1; } return 0; }
11
« Dátum: 2011. március 12. - 00:05:06 »
Bocsi, nem találtam olyan topikot hogy ha a gta-val lenne problémád mit tegyél. Viszont nemtudok szitne pályát se késziteni mert nagyon idegesitõ. A lényeg hogy minden SA-val kapcsolatos, MTA, és Singleplayer kivéve SAMP 2x-3x gyorsabb és pl sétálásnál mintha nagyon gyorsan futnék, az idõ nagyon gyorsan megy.. 10mp 1 perc szinte. A lényeg hogy minden fel van gyorsulva. Mit tegyek?
12
« Dátum: 2011. március 11. - 23:23:46 »
Nos van ez a C-Speedometer ha jól tudom a nevét, és ebben kijelzi a kerék állapotot. Na ebbõl jutott eszembe, hogy akkor talán meglehetne oldani hogy kijukadjanak a kerekek? Ha igen akkor hogy oldhatná mmeg azt hogy pl /kiszúr kerék (kerékid)
13
« Dátum: 2011. március 11. - 23:09:29 »
C:\\Szerverek\\STUNT_SCRIPTER_VOK\\pawno\\include\\mtamap.inc(143) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level C:\\Szerverek\\STUNT_SCRIPTER_VOK\\pawno\\include\\colors.inc(25) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol \"COLOR_RED\") C:\\Szerverek\\STUNT_SCRIPTER_VOK\\pawno\\include\\colors.inc(30) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol \"COLOR_PINK\") C:\\Szerverek\\STUNT_SCRIPTER_VOK\\pawno\\include\\colors.inc(46) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol \"COLOR_YELLOW\") C:\\Szerverek\\STUNT_SCRIPTER_VOK\\pawno\\include\\colors.inc(91) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol \"COLOR_GREEN\") C:\\Szerverek\\STUNT_SCRIPTER_VOK\\pawno\\include\\colors.inc(106) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol \"COLOR_LIGHTCYAN\") C:\\Szerverek\\STUNT_SCRIPTER_VOK\\pawno\\include\\colors.inc(124) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol \"COLOR_BLUE\") TY!
14
« Dátum: 2011. március 11. - 22:39:30 »
C:\\Documents and Settings\\Bluebay\\Dokumentumok\\Downloads\\a\\Mód\\tuning.pwn(2) : fatal error 100: cannot read from file: \"streamer\" Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. Szoksáso probléma rákerestem google de csak annyit találtam hogy ezzel a hibával más is küzködik, de megoldást sajnos nem. Tudnátok segiteni? Mit tegyek ez ellen?
15
« Dátum: 2011. március 11. - 21:15:05 »
// Nem tudom, hogy mennyire szabadott volna megnyitnom ezt a topikot, minden admintól elnézést kérek, ha nem szabadna akkor töröljétek // Szóval, a versenyek lebonyolitásához szervert adok nagyon sokan akik a versenyt szervezik az a baj, hogy nincsen játékszerver elérhetõ. Ha van játékszerverük az meg arra kell hogy a saját szerverüket modjukat futtassák rajta ezért az nem állhat le. Ezért ajánlom fel a szerverem, a versenyekhez. Ha kell akkor irjatok kommentet hogy melyik versenyhez, vagy dobjatok meg PM-el.
|