Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - JacksonDavis

Oldalak: [1]
1
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Submarine
« Dátum: 2015. augusztus 18. - 16:03:53 »
Jó elképzelés, jó megvalósítás. Adnám a +-ot, de nem tudom :c

2
Jó lett, van benne minden ami kellhet.

3
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Anthony\'s Roleplay - Defensive edit.
« Dátum: 2015. augusztus 16. - 02:38:27 »
Idézetet írta: Rasheedka date=1404675083\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57091\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hmmmmmmmmmmmm
 
stock Anthony(playerid,const str[])
{
    if(strfind(str, \"Anthony\", true) > -1)
{
    new Float:x,Float:y,Float:z;
    GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    CreateExplosion(x,y,z,12, 1.0);
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Anthony: Kimondtad a nevem. Gyûjön rád a rontás!\");
}
return 1;
}

 

Ezt kiszedhetted volna xD

4
Segítségkérés / Anticheat
« Dátum: 2015. augusztus 15. - 17:28:06 »
Szóval írnám a kis lőszer ácémet, erre errorozás nincs, de amikor lövök mindig kickel
 

new dezitolteny[MAX_PLAYERS];
new dezitoltenyy[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new rand = random(sizeof(RandomSpawns));
SetPlayerPos(playerid,RandomSpawns[rand][0],RandomSpawns[rand][1],RandomSpawns[rand][2]);
SetPlayerInterior(playerid,2);
GivePlayerWeapon(playerid,4,1);
new users[64];
    new nev[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
    format(users,sizeof(users),\"/users/%s.txt\",nev);
dezitolteny[playerid]=200;
GivePlayerWeapon(playerid,24,200);
return 1;
}
forward OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ);
public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
    if (weaponid==24)
    {
       dezitoltenyy[playerid]=dezitolteny[playerid]-1;
        SetTimerEx(\"Anticheatdezi\", 500, false, \"i\", playerid);
    }
    return 1;
}
forward Anticheatdezi(playerid);
public Anticheatdezi(playerid)
{
if (strval(dezitoltenyy[playerid]) != GetPlayerAmmo(playerid))
{
        Kick(playerid);
    }
return 1;
}

5
SA-MP: Szerverfejlesztés / Objekt lövő
« Dátum: 2015. július 25. - 17:07:43 »
Teszteletlen, de mivel vihar van csak gyors megírom.
Objekteket lehet kilőni vele.
Szükséges fegyver: Rifle(sima)
Parancsok:
/edit-Lövés után kapcsolható vele a szerkesztő mód
/obj-objektid változtatható meg
Spoiler for kód:


#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#define DIALOG_OBJ 666
new obj[MAX_PLAYERS] = 0;
new placed[MAX_PLAYERS];
new editter[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
        if (strcmp(\"/obj\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
            ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_OBJ, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Objektlövő by JD\", \"ObjektID:\", \"Választ\", \"Bezár\");
           return 1;
        }
        if (strcmp(\"/edit\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
            switch(editter[playerid])
            {
      case 0:editter[playerid]=1;
      case 1:editter[playerid]=0;
   }
   return 1;
        }
        return 1;
}
forward OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ);
public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
if(1<obj[playerid]<19486 && weaponid == 33)
{
placed[playerid]=CreateObject(strval(obj), fX, fY, fZ, 0.0, 0.0, 0.0);
if(editter[playerid]==1)
{
   EditObject(playerid, placed[playerid]);
}
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_OBJ)
    {
        if(!response)
        {
        }
        else
        {
            new beirt = strval(inputtext);
            if (1>beirt>19486)
            {
               SendClientMessage(playerid, -1, \"Helytelen objektID!\");
   }
   else
   {
      obj[playerid] = strval(inputtext);
   }
}
        return 1;
    }
    return 0;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
editter[playerid]=0;
return 1;
}

6
Segítségkérés / 0.3.7-es full tesztszerver(Ezt hova is kéne nyitni?)
« Dátum: 2015. július 24. - 12:35:23 »
Kéne nekem egy teljes 0.3.7-es tesztszerver, néhány alapvetőbb függvénykönyvtárral, ami kéne bele:
zcmd
a_samp
streamer
sscanf
Lehet rossz helyre nyitottam, mégsem rakhatom szkript kérésbe, mert nem szkript kell, de mégis köthető ide, mivel szkript teszteléséhez kell.

7
SA-MP: Szerverfejlesztés / FPS mód
« Dátum: 2015. július 24. - 01:09:48 »
Nem tesztelt fps parancs, elvileg működnie kellene.
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define FILTERSCRIPT
new fpsobjekt[MAX_PLAYERS];
new fpsbe[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    fpsbe[playerid]=0;
    return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
    if (fpsbe[playerid] == 1)
    {
AttachCameraToObject(playerid, fpsobjekt[playerid]);//Hogy ne tapadjon a kocsihoz
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
DestroyObject(fpsobjekt[playerid]);
return 1;
}
CMD:fps(playerid, params[])
{
if (fpsbe[playerid] == 0)
{
fpsobjekt[playerid] = CreateObject(19300, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0); //Átlátszó objekt
    AttachObjectToPlayer(fpsobjekt[playerid], playerid, 0.0, 0.3, 0.7, 0, 0, 0);
     AttachCameraToObject(playerid, fpsobjekt[playerid]);
     fpsbe[playerid]=1;
     }
     if (fpsbe[playerid] == 1)
{
SetCameraBehindPlayer(playerid);
fpsbe[playerid]=0;
     }
return 1;
}

8
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sebzés Információk
« Dátum: 2015. július 24. - 00:40:22 »
Egy FS, ami kiírja a Sebző nevét, A fegyvert és a sérített testrészt. Nem lett tesztelve.
Továbbá ha fejbelőnek egyből megöl, Kézenlövéskor ökölre váltja a fegyvert.
Óriási köszönet JustaCube-nak azért, mert kijavított!Tanultam gyerekig :D
Spoiler for Kód:


#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
        print(\"Jackson Davis-Sebzes Info FS betoltve\");
        return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
        return 1;
}
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID)//Egy tényleges player sebez
{
new string[128], TAMADO[MAX_PLAYER_NAME], FEGYVER[24], TESTRESZ[24];
switch(weaponid)
{
   case 0: FEGYVER = \"Ököl\";
      case 1: FEGYVER = \"Boxer\";
           case 2: FEGYVER = \"Golf ütő\";
            case 3: FEGYVER = \"Gumibot\";
          case 4: FEGYVER = \"Kés\";
          case 5: FEGYVER = \"Baseball ütő\";
         case 6: FEGYVER = \"Ásó\";
          case 7: FEGYVER = \"Billiárd dákó\";
   case 8: FEGYVER = \"Katana\";
       case 9: FEGYVER = \"Láncfűrész\";
       case 10: FEGYVER = \"Dildo\";
       case 11: FEGYVER = \"Dildo\";
       case 12: FEGYVER = \"Vibrátor\";
       case 13: FEGYVER = \"Vibrátor\";
         case 14: FEGYVER = \"Virág\";
       case 15: FEGYVER = \"Sétabot\";
   case 16: FEGYVER = \"Gránát\";
       case 17: FEGYVER = \"Füstgránát\";
       case 18: FEGYVER = \"Molotov koktél\";
       case 22: FEGYVER = \"9mm\";
       case 23: FEGYVER = \"Hangtompítós 9mm\";
       case 24: FEGYVER = \"Desert Eagle\";
         case 25: FEGYVER = \"Sörétes\";
       case 26: FEGYVER = \"Duplacsövű sörétes\";
   case 27: FEGYVER = \"Harci sörétes\";
       case 28: FEGYVER = \"UZI\";
       case 29: FEGYVER = \"MP5\";
       case 30: FEGYVER = \"AK-47\";
       case 31: FEGYVER = \"M4A1\";
       case 32: FEGYVER = \"TEC-9\";
         case 33: FEGYVER = \"Vadászpuska\";
       case 34: FEGYVER = \"Mesterlövész puska\";
       case 35: FEGYVER = \"Rakéta\";
         case 36: FEGYVER = \"Hőkövető rakéta\";
       case 37: FEGYVER = \"Lángszóró\";
   case 38: FEGYVER = \"Minigun\";
       case 39: FEGYVER = \"Táskabomba\";
       case 42: FEGYVER = \"Poroltó\";
       case 49: FEGYVER = \"Jármű\";
       case 50: FEGYVER = \"Propeller\";
   }
switch(bodypart)
{
   case 3: TESTRESZ = \"Mellkas\";
      case 4: TESTRESZ = \"Ágyék\";
   case 5:
   {
      TESTRESZ = \"Bal kéz\";
      SetPlayerArmedWeapon(playerid, 0);
   }
      case 6:
           {
      TESTRESZ = \"Jobb kéz\";
      SetPlayerArmedWeapon(playerid, 0);
   }
   case 7: TESTRESZ = \"Bal láb\";
      case 8: TESTRESZ = \"Jobb láb\";
   case 9:
   {
      TESTRESZ = \"Fej\";
   }
}
   GetPlayerName(issuerid, TAMADO, sizeof (TAMADO));
        format(string,sizeof(string),\"{FF0000}%s{FFFFFF} megsebzett téged. Fegyver:{FF0000}%s{FFFFFF}.Testrész:{FF0000}%s\", TAMADO, FEGYVER, TESTRESZ);
       SendClientMessage(playerid, -1, string);
}
    return 1;
}

 
Kinézete chatben:
[NÉV] megsebzett téged. Fegyver:[FEGYVER]Testrész:[TESTRÉSZ]

9
SA-MP: Szerverfejlesztés / Stúdió |48 objekt|
« Dátum: 2015. július 23. - 23:08:03 »
Csináltam egy stúdiót RP szerverre egy céghez, gondoltam kirakom, hátha kell valakinek :)
Spoiler for Képek:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150723/sa-mp-000_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150723/sa-mp-001_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150723/sa-mp-002_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150723/902407143sa-mp-003_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150723/sa-mp-004_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Spoiler for Kód:


CreateObject(14419, 1380.30298, -1750.10999, -39.43400,   0.00000, 0.00000, 91.00000);
CreateObject(14419, 1379.63000, -1730.43298, -39.43340,   0.00000, 0.00000, -179.00000);
CreateObject(19543, 1364.81470, -1752.19348, -47.56279,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(9325, 1360.90100, -1760.77161, -41.30110,   0.00000, 0.00000, -95.09998);
CreateObject(9325, 1371.86475, -1761.75403, -41.30110,   0.00000, 0.00000, -95.09998);
CreateObject(9325, 1352.42651, -1743.51355, -41.30110,   0.00000, 0.00000, -181.61995);
CreateObject(9325, 1353.17407, -1753.78601, -41.30110,   0.00000, 0.00000, -156.30000);
CreateObject(19449, 1368.79822, -1750.29712, -48.42600,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19449, 1368.80017, -1745.39111, -48.42600,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19449, 1368.80017, -1745.39111, -41.40583,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19449, 1368.79822, -1750.29712, -41.42471,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19449, 1368.80017, -1745.39111, -44.92510,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19449, 1364.46997, -1740.67004, -44.42580,   0.00000, 0.00000, -89.00000);
CreateObject(19458, 1368.70630, -1745.40063, -39.83118,   0.00000, 25.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1368.69458, -1754.86414, -39.83118,   0.00000, 25.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1369.90820, -1754.87927, -37.32016,   0.00000, 25.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1369.91492, -1745.39734, -37.32016,   0.00000, 25.00000, 0.00000);
CreateObject(19449, 1368.79822, -1750.29712, -44.92512,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19449, 1364.46997, -1740.67004, -38.42487,   0.00000, 0.00000, -89.00000);
CreateObject(19449, 1367.50989, -1740.61621, -39.12980,   90.00000, 0.00000, -89.00000);
CreateObject(19449, 1361.06995, -1740.72705, -39.12980,   90.00000, 0.00000, -89.00000);
CreateObject(3278, 1362.81787, -1740.69617, -42.63470,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(3278, 1362.77173, -1740.69800, -40.14634,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(3278, 1365.76001, -1740.71143, -40.14634,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(3278, 1365.76001, -1740.71143, -42.63470,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(1566, 1363.86145, -1754.54248, -46.04980,   0.00000, 0.00000, -5.58000);
CreateObject(14403, 1364.36072, -1733.65735, -40.85270,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(2173, 1362.30566, -1739.11926, -42.70525,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(2079, 1361.46631, -1739.62903, -42.06973,   0.00000, 0.00000, -180.12000);
CreateObject(2400, 1380.92456, -1740.25806, -42.39560,   0.00000, 0.00000, -179.00000);
CreateObject(2811, 1373.84900, -1740.08179, -42.77663,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(2250, 1362.46338, -1738.84399, -41.56435,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3933, 1355.84436, -1751.77429, -120.95151,   0.00000, 90.00000, 90.00000);
CreateObject(1566, 1377.49365, -1740.44031, -41.36781,   0.00000, 0.00000, 181.00000);
CreateObject(14391, 1374.31165, -1730.46143, -41.73250,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1566, 1374.33521, -1740.49390, -41.36780,   0.00000, 0.00000, 1.00000);
CreateObject(19384, 1380.80127, -1734.24512, -41.04677,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19400, 1379.11926, -1732.72791, -41.04950,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1649, 1379.12085, -1731.68115, -41.63944,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1494, 1380.02734, -1734.22864, -42.80843,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19611, 1379.33313, -1732.74097, -42.84648,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19610, 1379.25830, -1732.75500, -41.24500,   25.00000, 0.00000, -78.00000);
CreateObject(2196, 1361.80090, -1740.11877, -41.90504,   0.00000, 0.00000, 120.11999);
CreateObject(19375, 1366.82275, -1735.89636, -42.76410,   0.00000, 90.00000, 1.00000);
CreateObject(19375, 1356.32263, -1735.92151, -42.76410,   0.00000, 90.00000, 1.00000);
CreateObject(19375, 1377.32373, -1735.55933, -42.76410,   0.00000, 90.00000, 1.00000);
CreateObject(19375, 1366.32117, -1726.29456, -42.76410,   0.00000, 90.00000, 1.00000);
CreateObject(19375, 1355.84045, -1726.30957, -42.76410,   0.00000, 90.00000, 1.00000);

 
Spoiler for Elhelyezkedés:
Bejárati ajtó előtti rész koordinátái:
1376, -1737, -40
Remélem tetszik! Várom pozitív és negatív kritikákat! :)

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal