Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Kurzor a vizen!« Dátum: 2017. március 04. - 23:30:49 »
Sziasztok. Hogyan lehetne lekérni azt, hogyha a Játékos kurzora a vizen van?
GetElementModel-el nem sikerült, olyanra is gondoltam hogy pedet tesz le és annak nézi meg hogy vízben található e az adott ped (kicsit túl extrém). Egyszerűbben meg lehet esetleg oldani? Minden választ előre köszönök! 2
Segítségkérés / H.U.D Ikonok« Dátum: 2017. március 03. - 18:26:55 »
Sziasztok. A SeeMTA hud képei (szív,armor,stb...) honnan szerzi a képeket? Mivel a resource fileokban nincsen.
Lehetséges hogy egy saját betűkészletet használna? (Csak magára a metódusra vagyok kíváncsi!) Előre is köszönöm, aki meg tudja mondani! 3
Segítségkérés / HTML File-ok« Dátum: 2017. február 13. - 19:11:17 »
Sziasztok!
Mostanában egyre több szerver kliens oldali scriptjei között látom, hogy sok elem (példának okáért: HUD,SPEEDO), HTML file-ban van elkészítve. Mármint úgy gondolom hogy adott egy HTML file és a képek. Miért használnak sok helyen HTML-t MTA-n belül? Momentán mindek a scriptbe egy HUD-hoz egy HTML file? Gyorsabb a lefutása? Sok mindent értek, de ezt nem nagyon tudom hova tenni! Bárki aki megmagyarázza, annak nagyon szépen köszönöm! 4
Archívum / Kérdés a szinkronizálással kapcsolatban« Dátum: 2016. március 16. - 22:06:14 »
Sziasztok. Egy csak kliens oldali funkciót hogyan lehet szinkronizálni milyen funkcióval szerver oldalra,hogy csak a localPlayer-nek fusson le de mindenki lássa?
Válaszokat előre is köszönöm 5
Archívum / Táblázat kérdés« Dátum: 2015. március 24. - 15:02:17 »
Sziasztok. Nekem van egy ilyen server oldali createObject-em:
Hogyan lehet olyat csinálni,hogy ha van egy pairs ban lévő moveobject,hogy csak azt mozgassa,aminek a száma 1. Tehát ezt meg lehet oldani? Remélem érthetően fogalmaztam. 6
Archívum / Kliens oldali object eltüntetés kérdés« Dátum: 2015. március 22. - 21:14:29 »
Sziasztok. Ha kliens oldalon készítek egy objektumot,és el akarom tüntetni,akkor azt nem ugy fogja mint a szerver oldalon,hogy csak az utolsó lehivott objectet törli? vagy ott is ugy fogja? Válaszokat előre is köszönöm
7
Archívum / Miért nem ad a játékosnak pénzt?« Dátum: 2015. március 11. - 20:58:23 »
A benne lévő debug üzenet megy,de nem adja a pénzt. Miért? 8
Archívum / Animáció beragadás« Dátum: 2015. március 11. - 20:32:58 »
Sziasztok. Ez az animácio
Beragad! Nem lehet benne mozogni! Nem lehet esetleg kiküszöbölni valahogy? 9
Archívum / Zero probléma« Dátum: 2015. március 11. - 20:23:25 »
Sziasztok,mi lehet a zeroval a gond? Tudom,hogy alapbol megirt meg minden, de én nem is szerver akarok nyitni.
Itt egy kép: http://kepfeltoltes.hu/150311/629511831K_pkiv_g_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg A deathmatch.dll-t hiányolja,de mint a képen is látszik, ott van! 1.4-re telepitettem. 10
Archívum / OnClientRender segítség!« Dátum: 2015. március 06. - 19:51:52 »
Sziasztok. Az lenne a kérdésem,hogyha pl beirom hogy /sajt akkor mindenkinek lerenderelődik a dxDrawText
Hogyan lehetne azt megtenni,hogy csak az lássa,aki lefuttatja a parancsot. Ezt a rendert használtam. addEventHandler(\"onClientRender\",root,sajtoskecske) Tudom,root de a getLocalPlayer()-rel nem ment! Előre is köszönöm a segítséget! 11
Archívum / Számláló segítség kérés« Dátum: 2015. március 04. - 16:18:01 »
Sziasztok. Az lenne a kérdésem,hogy hogyan kell olyan számlálót készíteni ami akkor számlál amikor a kocsi megy mondjuk a kereke pörög.
Pl: Amikor a kocsi,megy akkor 10-esével számláljon felfele. A kiiratás megoldom dx-be. Köszönöm szépen a válaszokat előre!
Oldalak: [1]
|