Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Sziasztok azt szeretném kérdezni ha van egy stringem ami több sorból áll és dinamikusan változik(chat system) hogy tudnám lekérni azt hogy hány sora van ?
1.) Van egy kocsim annak eltüntettem a bumperjét és creálok egy ujjat mint egy object és hozzá attacholom ez így jó lesz hosszú távon egy kocsis szerveren a tuning rendszerbe ?
2.) Hogy tudnám annak az egy objektumnak a színét meg változtatni ? Mert úgy akarom hogy a kocsi szinéhez passzoljon.
function newBumper() local theVeh = getPedOccupiedVehicle(localPlayer) setVehicleComponentVisible(theVeh, \"bump_front_dummy\", false) local x,y,z = getVehicleComponentPosition(theVeh, \"bump_front_dummy\")
triggerServerEvent ( \"CreateBumper\", resourceRoot,localPlayer,theVeh,x,y,z) end addCommandHandler(\"bumper\",newBumper) function getBumperGlobal ( bum,veh ) outputChatBox(\"GOOD NIGGA\") bumper = bum engineApplyShaderToWorldTexture (shader,\"#emapelegybody128\",veh) end addEvent( \"getBumpCli\", true ) addEventHandler( \"getBumpCli\", localPlayer, getBumperGlobal )
function playerPressedKey(button, press) if (press) and (button == \"arrow_l\")then local x,y,z = getElementAttachedOffsets(bumper) triggerServerEvent ( \"MoveBump\", resourceRoot,bumper,x+0.01,y,z) end if (press) and (button == \"arrow_r\")then local x,y,z = getElementAttachedOffsets(bumper) triggerServerEvent ( \"MoveBump\", resourceRoot,bumper,x-0.01,y,z) end
if (press) and (button == \"arrow_u\")then local x,y,z = getElementAttachedOffsets(bumper) triggerServerEvent ( \"MoveBump\", resourceRoot,bumper,x,y+0.01,z) end
if (press) and (button == \"arrow_d\")then local x,y,z = getElementAttachedOffsets(bumper) triggerServerEvent ( \"MoveBump\", resourceRoot,bumper,x,y-0.01,z) end
if (press) and (button == \"num_1\")then local x,y,z = getElementAttachedOffsets(bumper) triggerServerEvent ( \"MoveBump\", resourceRoot,bumper,x,y,z+0.01) end
if (press) and (button == \"num_3\")then local x,y,z = getElementAttachedOffsets(bumper) triggerServerEvent ( \"MoveBump\", resourceRoot,bumper,x,y,z-0.01) end
end addEventHandler(\"onClientKey\", root, playerPressedKey)
-- This function will set the new color of the nitro function Coloring(r,g,b) if shader then if r and g and b then local theVeh = getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
dxSetShaderValue (shader, \"gNitroColor\", r/255, g/255, b/255 ) end end end -- Example command use addCommandHandler(\"color\", function(command,r,g,b) if r and g and b then local r,g,b = tonumber(r),tonumber(g),tonumber(b) if r <= 255 and g <= 255 and b <= 255 then Coloring(r,g,b) else outputChatBox(\"Colors must be between 0 and 255\",255,255,255,true) end
end end)
Szerver :
function createBumpObject(player,vehicle,x,y,z) bumper = createObject ( 1172, x, y, z) attachElements(bumper,vehicle,x,y,z) triggerClientEvent ( player, \"getBumpCli\", player,bumper,vehicle) end addEvent( \"CreateBumper\", true ) addEventHandler( \"CreateBumper\", resourceRoot, createBumpObject )
function moveBump(bump,x,y,z) setElementAttachedOffsets (bump,x,y,z) end addEvent( \"MoveBump\", true ) addEventHandler( \"MoveBump\", resourceRoot, moveBump )
function getBump(bump,x,y,z) getElementAttachedOffsets (bump,x,y,z) end addEvent( \"getBump\", true ) addEventHandler( \"getBump\", resourceRoot, getBump )
Shader :
float4 gColorShader = float4(255,255,255,150);
//--------------------------------------------------------------------- // These parameters are set by MTA whenever a shader is drawn //--------------------------------------------------------------------- float4x4 gWorld : WORLD; float4x4 gView : VIEW; float4x4 gProjection : PROJECTION;
//------------------------------------------------------------------------------------------ // textureState - String value should be a texture number followed by \'Texture\' //------------------------------------------------------------------------------------------ texture gTexture0 < string textureState=\"0,Texture\"; >;
//--------------------------------------------------------------------- // Sampler for the main texture //--------------------------------------------------------------------- sampler texsampler = sampler_state { Texture = (gTexture0); };
//--------------------------------------------------------------------- // Structure of data sent to the vertex and pixel shaders //--------------------------------------------------------------------- struct VertexShaderInput { float3 Position : POSITION0; float4 Diffuse : COLOR0; float2 TexCoords : TEXCOORD0; }; struct PixelShaderInput { float4 Position : POSITION; float4 Diffuse : COLOR0; float2 TexCoords : TEXCOORD0; };
Sziasztok egy ehhez hasonlo kamera rendszert szeretnék létre hozni hogyan kezdjem ? Igazából csak a kosics része érdekel leginkább a többi nem de az nagyon.
Sziasztok! Egy Fps alapú lobby systemet akarok irni. Kb ilyet de ez csak illusztráció.
A gond azzal van hogy ezt hogy lehetne megoldani .Mysql inkább vagy ElementData ? Melyikkel jobb ?És csak tanácsot akarok kérni. aki már tapasztalt \"lobby scriptben\" légyszives segitsen Előre is köszönöm a segitséget .
Sziasztok az lenne a kérdésem hogy milyen egyenlettel lehet-ne kiszámitani a element elejét vagy hátulját.Röviden ha van egy elementem és annak a hátuját szeretném megtudni akkor lényegtelen hogy merre megyek a világban az element háta mögötti kordinátat fogja lekérni .Van erre vmilyen egyenelet ? Vagy valaki használt már ilyet vagy tudna segíteni ?
Sziasztok az lenne a kerdesem hogy lehet megoldani hogy a playert ki teleportaljam a kocsibol mert ugye van ez a parancs ami be teleportalja (\"WarpPlayerIntoVehicle\"vagy valami hasonlo) es setElemenPosition - nal nem mukodik valaki tudna segiteni ?
Sziasztok az lenne a kérdésem hogy az lehetséges hogy egy lemodellezet hummeren van egy minigun és ha az ember bent van a kocsiban és pl. megnyomja a \'c\' -t akkor felüljön a minigunba es lehetsen löni.Itt a próbléma a lövésnél van a baj azt hogy lehetne megoldani ? (és a lövést nem úgy értem hogy a vezetö irányitsa hanem lehetne jobbra,ballra,fell,le löni Gondolom már lattatok ilyet pl : Cod v. Battlefield)Várom az ötleteket !
Sziasztok az szeretnem kerdezni hogy ez Mta bug vagy valamit elrontottam a Guiban mert amikor elkattintok a Gui rol akkor ugyviselkedik mint egy button ez miert van ?
Sziasztok az lenne a kerdesem hogy mta ban nem lehet tobb fegyvered az alap fegyvertol ugye ? Mert lattam egy szereveren Battlefield vagy valami hasonlo ahol mintha lehetett fejleszteni a fegyvereket ezt gondolom ugy oldottak meg hogy ha a szinted lv 10 akkor te a fegyveredet nem colt-nak hanem tec9 lasd ,de ebben az volt a fura hogy mas fegyveret ugyan ugy lattad mint ok a sajatjukat ezt mivele lehetett megoldani vagy valami otlet ?
Sziasztok mar egy ideje scriptelek az erdekelne engemet hogy lehetne az megoldani hogy egy gomb x,y kordinatara keruljon es ott is maradjon az - az ha valtoztattom a felbontast akkor ugyan ott legyen ne valtozon a pozicioja .Mert problagattam azzal hogy elosztom egy szammal de ugysem megy szoval itt a kod amit elkellene helyezni a megadott kordinatara A felbontas (1366*720):
Sziasztok az lenne a kerdesem ha akarok egy egyedi modot irni akkor mi a leglenyegesebb dolog amivel el kezdjem irni ? Ezek lennenek azok ? : *Core *Mysql *Logs *Account