Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - tomaker

Oldalak: [1] 2 3
1
Segítségkérés / Multi line text height
« Dátum: 2018. március 27. - 12:49:04 »
Sziasztok azt szeretném kérdezni ha van egy stringem ami több sorból áll és dinamikusan változik(chat system) hogy tudnám lekérni azt hogy hány sora van ? 
 

str = [[1
2
3
4
5
6
]]

 
ennek pl 6 sort adjon ki 

2
Segítségkérés / Egyedi tuning és szín
« Dátum: 2017. augusztus 31. - 01:30:05 »
Sziasztok az lenne a kérdésem : 
 
1.) Van egy kocsim annak eltüntettem a bumperjét és creálok egy ujjat mint egy object és hozzá attacholom ez így jó lesz hosszú távon egy kocsis szerveren a tuning rendszerbe ? 
 
2.) Hogy tudnám annak az egy objektumnak a színét meg változtatni ? Mert úgy akarom hogy a kocsi szinéhez passzoljon.
 
Forrás kód :  Kliens : 
 

bumper = nil
addEventHandler(\"onClientResourceStart\",resourceRoot,
function()
shader = dxCreateShader(\"color.fx\",0,0,false,\"object\")
end)
 
function newBumper()
local theVeh = getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
setVehicleComponentVisible(theVeh, \"bump_front_dummy\", false)
local x,y,z = getVehicleComponentPosition(theVeh, \"bump_front_dummy\")

triggerServerEvent ( \"CreateBumper\", resourceRoot,localPlayer,theVeh,x,y,z)
end
addCommandHandler(\"bumper\",newBumper)
function getBumperGlobal ( bum,veh )
outputChatBox(\"GOOD NIGGA\")
  bumper = bum
  engineApplyShaderToWorldTexture (shader,\"#emapelegybody128\",veh)
end
addEvent( \"getBumpCli\", true )
addEventHandler( \"getBumpCli\", localPlayer, getBumperGlobal )
 
function playerPressedKey(button, press)
    if (press)  and (button == \"arrow_l\")then
   local x,y,z =  getElementAttachedOffsets(bumper)   
   triggerServerEvent ( \"MoveBump\", resourceRoot,bumper,x+0.01,y,z)
    end
if (press)  and (button == \"arrow_r\")then
   local x,y,z =  getElementAttachedOffsets(bumper)   
   triggerServerEvent ( \"MoveBump\", resourceRoot,bumper,x-0.01,y,z)
    end

if (press)  and (button == \"arrow_u\")then
   local x,y,z =  getElementAttachedOffsets(bumper)   
   triggerServerEvent ( \"MoveBump\", resourceRoot,bumper,x,y+0.01,z)
    end

if (press)  and (button == \"arrow_d\")then
   local x,y,z =  getElementAttachedOffsets(bumper)   
   triggerServerEvent ( \"MoveBump\", resourceRoot,bumper,x,y-0.01,z)
    end

if (press)  and (button == \"num_1\")then
   local x,y,z =  getElementAttachedOffsets(bumper)   
   triggerServerEvent ( \"MoveBump\", resourceRoot,bumper,x,y,z+0.01)
    end

if (press)  and (button == \"num_3\")then
   local x,y,z =  getElementAttachedOffsets(bumper)   
   triggerServerEvent ( \"MoveBump\", resourceRoot,bumper,x,y,z-0.01)
    end


end
addEventHandler(\"onClientKey\", root, playerPressedKey)
 
-- This function will set the new color of the nitro
function Coloring(r,g,b)
if shader then
   if r and g and b then
   local theVeh = getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
      
      dxSetShaderValue (shader, \"gNitroColor\", r/255, g/255, b/255 )
   end
end
end
-- Example command use
addCommandHandler(\"color\",
function(command,r,g,b)
if r and g and b then
   local r,g,b = tonumber(r),tonumber(g),tonumber(b)
   if r <= 255 and g <= 255 and b <= 255 then
      Coloring(r,g,b)
   else
      outputChatBox(\"Colors must be between 0 and 255\",255,255,255,true)
   end

end
end)

 
Szerver : 
 

function createBumpObject(player,vehicle,x,y,z)
bumper = createObject ( 1172,  x,  y,  z)
attachElements(bumper,vehicle,x,y,z)
triggerClientEvent ( player, \"getBumpCli\", player,bumper,vehicle)
end
addEvent( \"CreateBumper\", true )
addEventHandler( \"CreateBumper\", resourceRoot, createBumpObject )
 
function moveBump(bump,x,y,z)
setElementAttachedOffsets (bump,x,y,z)
end
addEvent( \"MoveBump\", true )
addEventHandler( \"MoveBump\", resourceRoot, moveBump )
 
function getBump(bump,x,y,z)
getElementAttachedOffsets (bump,x,y,z)
end
addEvent( \"getBump\", true )
addEventHandler( \"getBump\", resourceRoot, getBump )

 
Shader : 
 

float4 gColorShader = float4(255,255,255,150);
 
//---------------------------------------------------------------------
// These parameters are set by MTA whenever a shader is drawn
//---------------------------------------------------------------------
float4x4 gWorld : WORLD;
float4x4 gView : VIEW;
float4x4 gProjection : PROJECTION;
 
//------------------------------------------------------------------------------------------
// textureState - String value should be a texture number followed by \'Texture\'
//------------------------------------------------------------------------------------------
texture gTexture0           < string textureState=\"0,Texture\"; >;
 
//---------------------------------------------------------------------
// Sampler for the main texture
//---------------------------------------------------------------------
sampler texsampler = sampler_state
{
    Texture = (gTexture0);
};
 
//---------------------------------------------------------------------
// Structure of data sent to the vertex and pixel shaders
//---------------------------------------------------------------------
struct VertexShaderInput
{
    float3 Position : POSITION0;
    float4 Diffuse : COLOR0;
    float2 TexCoords : TEXCOORD0;
};
struct PixelShaderInput
{
    float4 Position  : POSITION;
    float4 Diffuse : COLOR0;
    float2 TexCoords : TEXCOORD0;
};
 
//------------------------------------------------------------------------------------------
// VertexShaderFunction
//------------------------------------------------------------------------------------------
PixelShaderInput VertexShaderFunction(VertexShaderInput In)
{
    PixelShaderInput Out = (PixelShaderInput)0;

float4 posWorld = mul(float4(In.Position,1), gWorld);
    float4 posWorldView = mul(posWorld, gView);
    Out.Position = mul(posWorldView, gProjection);
Out.TexCoords = In.TexCoords;

    Out.Diffuse = saturate(gColorShader);

    return Out;
}
 
//------------------------------------------------------------------------------------------
// PixelShaderFunction
//------------------------------------------------------------------------------------------
float4 PixelShaderFunction(PixelShaderInput In) : COLOR0
{
float4 texel = tex2D(texsampler, In.TexCoords);

float4 finalColor = texel * In.Diffuse;
   
finalColor *= 0.23;

    return finalColor;
}
 
//-----------------------------------------------------------------------------
// Techniques
//-----------------------------------------------------------------------------
technique nitro
{
    pass P0
    {
        VertexShader = compile vs_2_0 VertexShaderFunction();
        PixelShader  = compile ps_2_0 PixelShaderFunction();
    }
}
 
technique fallback
{
    pass P0
    {
    }
}

 
 

3
MTA: Általános / Dynamic Camera
« Dátum: 2017. augusztus 30. - 01:27:57 »
Sziasztok egy ehhez hasonlo kamera rendszert szeretnék létre hozni hogyan kezdjem ? Igazából csak a kosics része érdekel leginkább a többi nem de az nagyon.
 
Kezdjem a nulláról vagy valami ötlet ? 
 


   

 
 

4
Segítségkérés / Gombok
« Dátum: 2016. augusztus 10. - 23:43:49 »
Sziasztok ! :)
 
      
menu = getElementData(root, \"root.menu\")      
Count = 0
for Index, Value in pairs( menu.name ) do
Count = Count + 1
end
 
for k = 1,Count do
label[k] = guiCreateLabel(screenW * 0.0928, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.6764, screenH * 0.0456,\"\",true)
addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", label[k], outputEditBox, false )
dxDrawRectangle(screenW * 0.0928, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.6764, screenH * 0.0456, tocolor(254, 0, 0, 255), false)   
dxDrawText(menu.name[k], screenW * 0.0908,screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.2599, screenH * 0.3490, tocolor(255, 255, 255, 255), 2.00, \"default-bold\", \"center\", \"top\", false, false, false, false, false)
dxDrawText(menu.map[k], screenW * 0.2599, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.4290, screenH * 0.3490, tocolor(255, 255, 255, 255), 2.00, \"default-bold\", \"center\", \"top\", false, false, false, false, false)
dxDrawText(menu.player[k], screenW * 0.4290, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.5981, screenH * 0.3490, tocolor(255, 255, 255, 255), 2.00, \"default-bold\", \"center\", \"top\", false, false, false, false, false)
dxDrawText(menu.time[k], screenW * 0.5981, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.7672, screenH * 0.3490, tocolor(255, 255, 255, 255), 2.00, \"default-bold\", \"center\", \"top\", false, false, false, false, false)
end

 
Az lenne a kérdésem hogy most ez miért nem működik vagy minden labelt egyesével kell majd beirnom vagy hogy van ez ?Mi lehet benne a probléma ?

5
Segítségkérés / Lobby system
« Dátum: 2016. augusztus 09. - 23:54:02 »
Sziasztok!  :)
Egy Fps alapú lobby systemet akarok irni. Kb ilyet de ez csak illusztráció.
\"Blacklight-Retribution-Lobby_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
A gond azzal van hogy ezt hogy lehetne megoldani .Mysql inkább vagy ElementData ? Melyikkel jobb ?És csak tanácsot akarok kérni. aki már tapasztalt \"lobby scriptben\"  légyszives segitsen
Előre is köszönöm a segitséget .

6
Archívum / Elementus háta,eleje
« Dátum: 2015. szeptember 19. - 23:18:58 »
Sziasztok az lenne a kérdésem hogy milyen egyenlettel lehet-ne kiszámitani a element elejét vagy hátulját.Röviden ha van egy elementem és annak a hátuját szeretném megtudni akkor lényegtelen hogy merre megyek a világban az element háta mögötti kordinátat fogja lekérni .Van erre vmilyen egyenelet ? Vagy valaki használt már ilyet vagy tudna segíteni ?

7
Archívum / Melyik laggoltat jobban ?
« Dátum: 2015. június 28. - 23:04:51 »
Sziasztok az lenne a kerdesem hogy melyik laggoltat jobban a createExplosion vagy a CreateEffect

8
Archívum / Flip,Camera Help
« Dátum: 2015. június 27. - 21:51:26 »
function flip ()
    local x,y,z = getCameraMatrix(localPlayer)
    setCameraMatrix(x,y,z+50,x,y,z)
    fadeCamera(false,5,255,255,255)
    local theVehicle = getPedOccupiedVehicle ( localPlayer )
    if ( theVehicle and getVehicleController ( theVehicle ) == localPlayer ) then
        local rx, ry, rz = getVehicleRotation ( theVehicle )
        if ( rx > 110 ) and ( rx < 250 ) then
            local x, y, z = getElementPosition ( theVehicle )
            setVehicleRotation ( theVehicle, rx + 180, ry, rz )
            setElementPosition ( theVehicle, x, y, z + 2 )
           
            fadeCamera (true)
            setCameraTarget(getLocalPlayer())
           
        end
    end
end
addCommandHandler ( \"flip\" , flip )
sziasztok az lenne a kerdesem hogy miert nem csinalja vissza a kamerát ?

9
Archívum / SetVehicleColor
« Dátum: 2015. június 23. - 21:18:37 »
Sziasztok az lenne a kérdésem hogy Kliens oldalon hogy lehet beálitani egy kocsinak a színét ? Mert Szerver oldalon müködöt kliensen nem .

10
Archívum / PlayerTeleportalasa a kocsibol
« Dátum: 2015. május 01. - 14:28:08 »
Sziasztok az lenne a kerdesem hogy lehet megoldani hogy a playert ki teleportaljam a kocsibol mert ugye van ez a parancs ami be teleportalja (\"WarpPlayerIntoVehicle\"vagy valami hasonlo) es setElemenPosition - nal nem mukodik valaki tudna segiteni ?

11
Archívum / Fegyver a kocsin
« Dátum: 2015. április 28. - 15:40:04 »
Sziasztok az lenne a kérdésem hogy az lehetséges hogy egy lemodellezet hummeren van egy minigun és ha az ember bent van a kocsiban és pl. megnyomja a \'c\' -t akkor felüljön a minigunba es lehetsen löni.Itt a próbléma a lövésnél van a baj azt hogy lehetne megoldani ? (és a lövést nem úgy értem hogy a vezetö irányitsa hanem lehetne jobbra,ballra,fell,le löni Gondolom már lattatok ilyet pl : Cod v. Battlefield)Várom az ötleteket !

12
Archívum / Gui Bug
« Dátum: 2015. április 07. - 19:18:15 »
Sziasztok az szeretnem kerdezni hogy ez Mta bug vagy valamit elrontottam a Guiban mert amikor elkattintok a Gui rol akkor ugyviselkedik mint egy button ez miert van ?
 

function createGUI()
    -- Simple Options --
    showCursor(true)
    -- Main Options --
    GUI.window[1] = guiCreateWindow(418, 124, 291, 217, \"Login Panel\", false)
    guiWindowSetSizable(GUI.window[1], false)
    GUI.button[1] = guiCreateButton(34, 155, 100, 39, \"Log In\", false, GUI.window[1])      -- Log
    GUI.button[2] = guiCreateButton(153, 155, 100, 39, \"Register\", false, GUI.window[1])   -- Reg
    GUI.memo[1] = guiCreateMemo(24, 99, 239, 41, \"\", false, GUI.window[1])                   -- Us
    GUI.memo[2] = guiCreateMemo(24, 44, 239, 41, \"\", false, GUI.window[1])                   -- Pas   
    -- Events --
    addEventHandler(\"onClientGUIClick\", GUI.button[1], -- Log
        function()
            triggerServerEvent (\"LoginEvent\",getLocalPlayer())
        end)
   
    addEventHandler(\"onClientGUIClick\", GUI.button[2], -- Reg
        function()
            username = guiGetText(GUI.memo[1])

13
Archívum / Mta Fegyverek
« Dátum: 2015. április 07. - 16:36:30 »
Sziasztok az lenne a kerdesem hogy mta ban nem lehet tobb fegyvered az alap fegyvertol ugye ? Mert lattam egy szereveren Battlefield vagy valami hasonlo ahol mintha lehetett fejleszteni a fegyvereket ezt gondolom ugy oldottak meg hogy ha a szinted lv 10 akkor te a fegyveredet nem colt-nak hanem tec9 lasd ,de ebben az volt a fura hogy mas fegyveret ugyan ugy lattad mint ok a sajatjukat ezt mivele lehetett megoldani vagy valami otlet ?

14
Archívum / Gui Kordinata kezelese
« Dátum: 2015. április 03. - 23:52:06 »
Sziasztok mar egy ideje scriptelek az erdekelne engemet hogy lehetne az megoldani hogy egy gomb x,y kordinatara keruljon es ott is maradjon az - az ha valtoztattom a felbontast akkor ugyan ott legyen ne valtozon a pozicioja .Mert problagattam azzal hogy elosztom egy szammal de ugysem megy szoval itt a kod amit elkellene helyezni a megadott kordinatara A felbontas (1366*720):
 

screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize()
windowWidth, windowHeight = 510, 720
left = (screenWidth/2) - (windowWidth/2)
top = (screenHeight/2) - (windowHeight/2)
image = guiCreateStaticImage(left, top, 510, 720, \"login.png\", false)
    nick = guiCreateEdit(93,149, 346, 43, \"\", false, image)
    pw = guiCreateEdit(93,247, 346, 43, \"\", false, image)
    register = guiCreateButton(170,333, 184, 73.33, \"Reg\", false, image)
    login = guiCreateButton(170,442, 184, 73.33, \"Log\", false, image)image)
   

15
Archívum / Uj Mod irasa
« Dátum: 2015. április 03. - 14:58:01 »
Sziasztok az lenne a kerdesem ha akarok egy egyedi modot irni akkor mi a leglenyegesebb dolog amivel el kezdjem irni ? Ezek lennenek azok ?   :
*Core
*Mysql
*Logs
*Account

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal