Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Robika1

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Custom weapon
« Dátum: 2018. június 02. - 16:11:52 »
Sziasztok!
 
Olyan kérdéssel fordulnák hozzátok, hogy MTA-ba lehet-e egyéni fegyvert csinálni valamilyen módon? Gondolok itt arra, hogy pl a Sniper mellé egy másik fajta Snipert, aminek a tulajdonságait tudom állítani, pl 20 lőszer van a tárában, tudok rá másik textúrát rakni, stb. A lényeg hogy az alap fegyverek is megmaradjanak, esetleg saját ID-t is kaphatna, bár szerintem ez nem kivitelezhető.

2
Segítségkérés / fileWrite probléma, json kiírás fájlba
« Dátum: 2017. november 13. - 17:11:21 »
Sziasztok!
 
Elkezdtem írni egy beállítástároló scriptet, és szeretném json formátumba egy fájlba tárolni a cuccokat. Egészen tök jól működik, viszont az a probléma merült fel, hogy amikor kiírnám az adatokat fileWrite-val a fájlba, akkor egyszerűen a meglévő adatokhoz írja hozzá mindig az új adathalmazt (tudom hogy erre való a fileWrite). Ezzel kapcsolatban szeretnék valami segítséget kérni, hogy hogyan írjam ki az adatokat úgy, hogy ne hozzáírja hanem csak azt írja bele vagy módosítsa (mondjuk törli a fájl tartalmát, és utána írja ki, de ilyen funkciót nem találtam).
 
Ha valakinek van valami megoldása, script részlet, vagy csak linkel valami hasznosat, azt előre köszönöm

3
Segítségkérés / ERROR: Invalid row offset in mysql_result
« Dátum: 2017. augusztus 25. - 00:16:42 »
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy az alábbi hibák forrását mivel/hogyan tudnám kideríteni?
 
[2017-08-24 12:19:50] ERROR: Invalid row offset in mysql_result
[2017-08-24 12:19:50] ERROR: Invalid row offset in mysql_result
[2017-08-24 12:20:02] ERROR: Invalid row offset in mysql_result
[2017-08-24 12:20:02] ERROR: Invalid row offset in mysql_result
[2017-08-24 12:20:05] ERROR: Invalid row offset in mysql_result
[2017-08-24 12:20:05] ERROR: Invalid row offset in mysql_result
[2017-08-24 12:20:32] ERROR: Invalid row offset in mysql_result
[2017-08-24 12:20:32] ERROR: Invalid row offset in mysql_result
 
Sajnos rengeteg lekérdezés fut le bizonyos tevékenységeknél (pl egy login), így végigtesztelgetni nem tudom. Ezeket leszámítva hibátlanul működik minden. Van erre konkrét mód, amivel kideríthető hogy ebben és ebben a sorban van a hiba? Mert ugyebár ezekből nem derül ki. Még azt hozzátenném, hogy a régi modult igénylő mysql-es cuccokat használom, hátha az segítség (Tudom, lassú meg írjam át az MTA beépített rendszerére).
A segítségeket előre is köszönöm

4
Archívum / setWorldSoundEnabled group és index ID lista
« Dátum: 2016. március 04. - 16:30:38 »
Szép napot!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a setWorldSoundEnabled funkciónak hol tudnám megnézni az argumentumokként használható hang ID-ket?
Szintaxis:
bool setWorldSoundEnabled( int group, [ int index = -1, ] bool enable )

 
Néhány fegyverhangot szeretnék letiltani, viszont annyit tudok, hogy az 5-ös ID-jű group az összes fegyver hagját tartalmazza. Na igen, ha ezt kikapcsolom, az összes fegyver hangja eltűnik. A groupon belüli indexek kellenének (a groupok listája is, ha van), ha valaki tudna egy linket küldeni, megköszönném :D
Robika1

5
Archívum / [LUA] For ciklus kérdések
« Dátum: 2015. december 22. - 15:39:42 »
Sziasztok!
A for ciklussal kapcsolatba lenne néhány kérdésem. Az egész lua nyelvet ismerem, de itt van még 1-2 homályos rész :D
Az első kérdésem az lenne, hogy a pairs és az ipairs között mi a különbség?
 
for _, valami in ipairs(valamiTomb) do
-- valamit csinál
end

 
Ez lenne a második: Amikor az index (?) helyére egy aláhúzást raknak, az valami nem definiált érték? (simán csak lépeget?)
Előre is köszönöm a válaszokat!
-Robika1

6
Archívum / engineRemoveShaderFromWorldTexture
« Dátum: 2015. december 03. - 20:40:02 »
Hello mindenki :D
Azlenne a kérdésem, hogy hogyan tudom removel-olni a bemodolt shadereket egy rövid funkciósorral?
 
myShader = dxCreateShader(\'shader.fx\', 0, 0, true)
theTexture = dxCreateTexture(\'valamiize.jpg\')
dxSetShaderValue(myShader, \'Texture\', theTexture) -- \'Texture\': shader.fx-ből
engineApplyShaderToWorldTexture(myShader, \'carlot*\')
engineApplyShaderToWorldTexture(myShader, \'*traingravel*\')
engineApplyShaderToWorldTexture(myShader, \'tarmacplain_bank\')
engineApplyShaderToWorldTexture(myShader, \'laroad_offroad*\')
... stb (ebből sok van nagyon)

 
És, egy funkcióval kéne removeolni az összeset (csak hogyan?)
 
engineRemoveShaderFromWorldTexture(myShader, \'Texture\')
engineRemoveShaderFromWorldTexture(myShader, \'Texture\', \'*\')
engineRemoveShaderFromWorldTexture(myShader, \'Texture\', \'**\')
engineRemoveShaderFromWorldTexture(myShader, \'Texture\', \'tarmacplain_bank\')

 
Próbálgattam a fentebbi példákkal, de nem működött.
Előre is köszi a válaszokat :)
Megjegyzés: Azért írtam ide, mert az MTA wikivel nem jutottam sokra.

7
Archívum / [LINUX] MySQL modul hiba
« Dátum: 2015. október 29. - 19:30:00 »
Sziasztok!
Az lenne a problémám, hogy a szerver nem tudja betölteni a mysql modult. (64 bites Linux)
[17:43:35] MODULE: Unable to load x64/modules/mta_mysql.so

(/home/az én userem/szerver/multitheftauto_linux_x64-1.5.0/x64/modules/mta_mysql.so: hibás ELF osztály: ELFCLASS32)

Utánna olvastam [link] és azt írták, hogy az 1.5-ös szerverek nem támogatják a 64 bites oprendszerre készült modulokat (legalábbis a mysql modult). A 32 bites szerver meg nem indul el 64 bites gépen :D
 
MySQL module doesn\'t work on 64 bit Linux.[/quote]
Egyéb megoldások? (ami nem gép újratelepítés 32 bites oprendszerre)
Robika1

8
Archívum / MySQL session
« Dátum: 2015. augusztus 09. - 13:59:12 »
Hello mindenki!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy 0-ról fejlesztek egy MySQL-es login-register rendszert. (mysql_connectel) A kérdésem a következő lenne:
Hogyan lehetne azt megoldani, hogy amikor a játékos belép (akkor csatlakozik a mysql szerverre), akkor a kapcsolat egész addig legyen aktív, amíg ki nem jelentkezik ill. lép. Kéne egy sessiont indítanom erre, de nemtudom hogyan/mivel.
Csináljam úgy, hogy minden query-nél csatlakozik, query, eredmény, lecsatlakozik? Vagy egész végig legyen egy kapcsolat (ott gondolom van time out idő, meg a mysql szervernek se jó szerintem)
Az MTA wikis linkeken kívül írhattok mást is :)
Robika1

9
Archívum / MTA szerver ARM processzorral (Linux)
« Dátum: 2015. július 20. - 22:06:25 »
Hello üdv mindenki :D
Naszóval, lassan már több mint 1 éve foglalkozok Linuxon futó MTA szerverekkel (apache2, mysql, ssh, ts3, mc.. meg még mindenféle szerverrel is). Elhatároztam, hogy megpróbálok szervereket üzemeltetni Banana pi és Raspberry pi gépeken, viszont olvastam pár helyen, hogy az MTA szerverek nem futnak ARM processzoron (ha jól tudom, TS3 se fut rajta). Na ebben kellene nekem segítség, hogy ez megoldható-e valahogy :D
Még azt olvastam megoldásképp, hogy az MTA szerót lekell fordítani ARM procihoz, hogy fusson. Gondolkozok, hogy írok az MTA fejlesztőknek is, hogy csinálják meg azt hogy támogassa a szerver az ARM procit.
Amúgy még a kisgépekhez, azért próbálom ki, mivel a kisgépeknek jelentősen kisebb a fogyasztása mint egy asztali gépnek (amit szervergéppé alakítottam, nem arra való de tökéletesen végzi a dolgát :) ) + nem zajos/zörög.
Na hát, jöhetnek a megoldások :D
Még ideírom ezt is: Vállalok Linuxra MTA szerver telepítést, konfigolást, a megfelelő modulok telepítését (.so fájlok)
Robika1

10
Archívum / Objectre kattintás
« Dátum: 2015. július 05. - 23:51:04 »
Hello emberek!
Az lenne a kérdésem, hogy egy mapra lerakott objectre (akár createObjecttel lerakottra) hogyan tudok rákattintani?
Legjobb példa erre HL-en amikor kukásmelóba rákattolsz a szemeteszsákra :D
Előre is kössz a válaszokat!

11
Hello kedves Android fejlesztő kollégák!
Egy olyan problémám lenne, hogy Eclipse-be megírok hibátlanul egy applikációt, semmilyen hibát nem ír és tökéletesen fut telefonon ill. emulátoron. Minden funkció működik mindenhol, de egy probléma akad.
A fő activityn (applikáción belül a kezdőképernyő) ha egy setOnClickListenert írok, akkor nem működik (nem jelez hibát) az alkalmazás leáll.
Viszont más activityn működik hibátlanul, és nem dob ki az applikáció.
 

Button valamigomb = (Button) findViewById(R.id.gomb1); // definiált gomb
valamigomb.setOnClickListener(new OnClickListener() {
@Override
public void onClick(View arg0) {
// Valami tevékenység
}
});

 
Googleban rengeteget kerestem a megoldást, de egyik találat sem segített :-\\
Ha valaki tudna nekem segíteni ezügybe, azt nagyon megköszönném :)
Robika1

12
Archívum / Vonatkocsik összekapcsolása (ahogy egyjátékosba mennek)
« Dátum: 2014. szeptember 17. - 14:34:38 »
Üdv emberek! :)
Az lenne a kérdésem, hogy a vonatkocsikat milyen funkcióval, ill. hogyan tudnám összekapcsolni? ::) Sosem találtam rá semmilyen funkciót, se megoldást  ???
Példának annyi kéne. hogy pl lerakok 3 kocsit, és azokat összetudom kapcsolni, és nem csúsznak el távolságba, kanyarnál szépen követik az útvonalat (mint pl a reptéri kocsi 10 pótkocsival :D)
Még azon gondolkodok, hogy ha semmi mód nincs erre, írok az MTA készítőknek, hogy nem-e tudnának erre egy funkciót csinálni.
Hát aki segít nekem, azt nagyon megköszönöm ;)
Robika1

13
Archívum / Szerver státusz HTML / PHP-ban (Ase/Query port)
« Dátum: 2014. augusztus 24. - 22:45:26 »
Sziasztok!
Abban szeretnék segítséget kérni, hogy miként tudnák például a weboldalamra csinálni egy szerver státusz jelzőt.
Olyasmi lenne, hogy mutatja a szerver nevét, épp online/offline, játékosok száma.. olyan mint a Game-State  :)
A szerver Query portján hogyan tudnám ezeket az adatokat kikérdezni?
Példának pár függvény vagy mik ezek: gq_gametype, gq_online, num_players és még sokféle van.
A későbbiekbe Androidra is szeretnék szerver státusz jelzőt írni, de előbb webes felületre szeretném  ;D
Még a gq-ról annyit, hogy találtam valami GameQ nevű php valamit. Gondolom ez lehet az alapja.
Előre is köszönöm a segítségeket, Robika1

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal