Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - kacsaporkolt

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / Telefonszám formátum?
« Dátum: 2016. május 24. - 22:11:56 »
Van egy randomszám stockom, ami generálja a számot.
 
stock randomszam(min, max)
{
new rand = random(max-min)+min;
return rand;
}

 
Hogy adjam meg, hogy a telefonszámba a randomszám elé mentse le, hogy például 0630?
 
new telefonszam = 630+randomszam(1000000,9999999);

 
Nyílván így nem jó, mert 630+a random szám (mondjuk 10) akkor nem a 630 után lesz a 10 (63010) hanem 640 lesz, szóval biztos nem ez a járható út...de akkor melyik az? :D Előre is köszönöm, és bocs a megfáradt nyelvtanért.

2
Segítségkérés / Hová kéne a KillTimer?
« Dátum: 2016. május 15. - 12:31:49 »
Tudom-tudom, nem azért vagytok, hogy helyettem gondolkozzatok, de a Timerekkel még nem vagyok 100% tisztában, ezért kéne egy kis segítség...a dolog egyszerű. Amikor a játékos meghal, elindítok egy 4,5 mp-s timert, ami ha lecseng, berakja a kórházba a játékost, megadja neki a változókat, stb. Erre ugye azért volt szükség, mert halál után egyből visszarakta a halál helyszínére. Mindegy, nem is ez a lényeg.
A dolog lényege az lenne, hogyha meghal, ötre rakja a Korhazban változóját, ami öt másodpercenként -1-el csökken, és ez addig tart, amíg ez a változója nagyobb, mint 0. Ha 0, akkor ki tud jönni a kórházajtón. Ez mind szép és jó, egészen szépen működik, azonban ha a játékos meghal, amíg kórházban van (Vagyis a változója nagyobb, mint 0) akkor valamiért egy idő után -1 lesz a változó...gondolom valahol kétszer számlálja, vagy nem tudom, gondoltam rá, hogy KillTimert kéne berakni, meg is csináltam, de csak rosszabb lett mint gondoltam. Mi lehet a probléma?
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetTimerEx( \"korhazbaraktimer\", 4500, false, \"i\", playerid);
    Rendorszolg[playerid] = false;
    JatekosInfo[playerid][meghivas_aktiv] = false;
    JatekosInfo[playerid][visz] = false;
JatekosInfo[playerid][Animban] = 0;
JatekosInfo[playerid][Korhazban] = 5;
return 1;
}
public korhazbaraktimer (playerid);
public  korhazbaraktimer (playerid)
{
        SetPlayerPos(playerid,-204.2514,-1779.7922,675.7687);
        SetPlayerInterior(playerid, 3);
SetPlayerFacingAngle(playerid,0.0);
SetCameraBehindPlayer(playerid);
SendFormattedMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"(( Súlyosan megsérültél, ezért kórházba kerültél. ))\");
SetTimerEx(\"korhazido\", 5000, false, \"i\", playerid);
}
public korhazido (playerid);
public korhazido (playerid)
{
JatekosInfo[playerid][Korhazban] -= 1;
if(JatekosInfo[playerid][Korhazban] > 0)
{
SetTimerEx( \"korhazido\", 5000, false, \"i\", playerid);
}
}

3
Segítségkérés / Mitől gabajodik össze az id0 és id1?
« Dátum: 2016. május 10. - 19:59:31 »
Egy régebben ismerősöm is panaszkodott erre a jelenségre, azonban nekem most jött elő, így most foglalkozok vele...

Szóval a probléma az, hogy amit id0 beír, annak bizonyos részei id1-el történnek meg, és nem értem miért...


Konkrét példa rá:


/hajvagas parancs


-behoz egy dialogot, ami öt lehetőség közül enged választani. Ha rámegyünk valamelyikre, lefreezeli a playerid-t, kiír neki egy szöveget, majd rárak egy AttachedObject-es hajat, és kiírja hogy sikeres hajvágás.


Legalábbis ez az elképzelés. De a gyakorlatban:


Playerid behozza a dialogot, rámegy valamelyikre. Kiírja nála, hogy hajvágás, lefagyasztja...


Azonban itt véget ér a történet, és id1 kapja meg a hajat, nála írja ki hogy sikeres hajvágás, és ő kapja az unfreezet...


Mivel dialog, fel sem merül, hogy valahová azt írtam példák okáért hogy TogglePlayerControllable(id,0);


Hiszen a dialog egy ember között játszódik le jelen esetben...vagy mégsem? Ezerszer átböngésztem ezt a parancsot, és a vele járóit, minden cselekvés playerid-re vonatkozik, vagyis arra aki elköveti a cselekményt, ergó nem is értem a másik játékos hogy keveredik bele a dologba...Arra gondoltam, hátha van erre valami konkrét megoldás, valami kiskapu, amit én még nem ismerek, de ti igen. Remélem tudtok segíteni. 

4
Segítségkérés / Golyóanim hiba
« Dátum: 2016. január 26. - 21:59:47 »
Sziasztok. Megint segítség kellene nekem. A kód gondolom átlátható, a probléma a következő.
Először minden fegyver esetében kaptuk a cmd_me-t, ezért ledefiniáltam a teszt kedvéért, hogy 22 gunid esetében kapja, egyéb esetben (else) ne. Ez így nem működött, rájöttem hogy az else-t is le kell definiálni, és megértetni hogy konkrétan mi az az else.
Most tök jól összehoztam, 22 esetében kapja, 0 esetében nem, és a többi esetben sem. Viszont megpróbáltam több fegyvert belevonni, a következő módon:
 
 if (weaponid == 22 || 23 || 24 ||25) //stb

 
Megpróbálkoztam azzal, hogy:
 
 if (weaponid == 22 | 23 | 24 |25) //hátha az a gond, hogy két | jel van.

 
Egyik sem volt jó megoldás. Kb végigzongoráztam minden lehetőséget, de talán ti tudtok megoldást a problémára.
A lényeg tehát, hogyha nem csak egy fegyver van if, és else esetében, hanem többet akarok, akkor már nagyon nem úgy néz ki, ahogy szeretném. Ötlet?
 
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
     if(!IsPlayerConnected(playerid)) return 0;
     if(!IsPlayerConnected(issuerid)) return 0;
 
if (weaponid == 22)
{
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 9)
     {
        cmd_me(playerid,\"golyót kapott a fejébe\");
        SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
     }
else if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 8)
     {
        cmd_me(playerid,\"golyót kapott a jobb lábába\");
        ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"SWEET_INJUREDLOOP\", 4.1, true, false, false, true, 0, true); // golyot kapott
     }
else if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 7)
     {
        cmd_me(playerid,\"golyót kapott a bal lábába\");
        ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"SWEET_INJUREDLOOP\", 4.1, true, false, false, true, 0, true); // golyot kapott
     }
else if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 6)
     {
        cmd_me(playerid,\"golyót kapott a jobb kezébe\");
     }
else if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 5)
     {
        cmd_me(playerid,\"golyót kapott a bal kezébe\");
     }
 else if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 4)
     {
        cmd_me(playerid,\"golyót kapott az ágyékába\");
        ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"SWEET_INJUREDLOOP\", 4.1, true, false, false, true, 0, true); // golyot kapott
     }
 else if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 3)
     {
        cmd_me(playerid,\"golyót kapott a testébe\");
     }
else if (weaponid == 0)
{
}
}
    return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. január 26. - 22:44:22 )

Megoldva, Aeginnek köszönet!

5
Szóljatok rám, ha nem szabad ilyen konkrét kéréseket feltenni itt, de azért bepróbálkozok hátha nem gond. :)
Gondjaim vannak a timerekkel.
Nos szükségem lenne egy parancsra, ami a parancs beírásakor generál egy 10 karakteres (számok, betűk, kisbetű-nagybetű)
szót. Ha beírja a parancsot a játékos, akkor belépjen egy ún. \"munkafázisba\" ergó a beírt szövegét ne küldje el chatbe, csak ismerje fel a parancs hogy jót írt-e be, vagy sem.
Ha jót írd be: Gratulálok, beírtad a kódot.
Ha rosszat: Rossz kód, próbálkozz újra.
Összesen öt másodperce legyen beírni, ha ez idő alatt nem írja be, kapjon egy újabb 10 karakteres számot.
Ha viszont beírja, és jön a SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Gratulálok, beírtad a kódot!\");
Akkor 20 mp elteltével jöjjön egy újabb szöveg, szintén az előbbi szabályokkal.
case:1 legyen a munkakezdés
case:2 a befejezés, és ha ezt az alternatívát választja a játékos, akkor újra látszódjon a beírt szövege a chatbe, és fejeződjön be a 20mp-enkénti random 10 karakteres szöveg küldése a játékosnak.
Elkezdtem írni, és innentől fogva várom a bátor embereket. :D
 
CMD:hack(playerid,params[])
{
if(Belepve[playerid] == 1)
{
if (JatekosInfo[playerid][Munka] == 1)
{
}
else SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE, \"Nem vagy etikus hacker!\");
}
else SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE, \"Nem vagy bejelentkezve!\");
return 1;
}

6
Segítségkérés / Egyszerű kérdés, elakadtam! Fizetésrendszer
« Dátum: 2016. január 21. - 17:18:28 »
Elkezdtem írni egy fizetésrendszert, egyenlőre *** egyszerűen működik
/dolgozik ad egy forintot a Fizetes változójához annak, aki beírja
/fizetes kiolvassa ezt az értéket...
És ami nekem kéne...
/akifizet:
Admin parancs legyen, amit ha az admin beír, az összes online játékos [Fizetes] változóját adja hozzá a [Penz] változóhoz...
példa: Fizetés változóm öt forint. Az admin beírja hogy /kifizet
Ekkor az öt forintomat rakja bele a Penz valtozomba, majd a Fizetes változóm nullázódjon (Fizetes-Fizetes)
 
CMD:dolgozik(playerid,params[])
{
JatekosInfo[playerid][Fizetes] += 1;
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Sikeres dolgozás! 1 ft hozzáadva a fizetésedhez!\");
return 1;
}

 

CMD:fizetes(playerid,s[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid) && Belepve[playerid] == 1)
{
new str[64];
format(str,64,\"(( Várható fizetésed: %d Ft ))\",JatekosInfo[playerid][Fizetes]);
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,str);
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"(( Nem vagy bejelentkezve! ))\");
return 1;
}

 
És itt jönnétek ti gépbe... segítenétek megírni? Az algoritmus megvan a fejemben, de a megoldás menete aligha...az oké lenne, hogy ha playerid beírja a /kifizet-et, akkor egyik változójából másikba menjen át az adat, de a ciklus abszolút nehéz nekem, és gondolom ez azzal megoldható a legegyszerűbben.
Apropó, szép lenne az is, hogyha a nem online játékosok Fizetes változója is hozzáadódna ilyenkor a Penz változóhoz, bár gondolom, ez Dini-be nem megvalósítható. Előre is köszönet!

7
Segítségkérés / Lövöldözés utáni anim, baleset utáni "részegség"?
« Dátum: 2016. január 14. - 18:17:19 »
Valaki írt már ilyesmit? Kerestem mindenhol ,de sehol se találtam...a dolog egyértelmű;
-Lábra mért találatkor essen a karakter animba, ill. ha mozogni akarna, küldjön a játékosnak SendClientMessage-t, hogy animba vagy nem mozoghatsz.
Kézre mért találatkor SendClientMessage-t, hogy golyót kaptál a kezedbe (külön bal és jobb kar?!)
-Fejlövéskor azonnali halál
-Hasra mért találatkor essen a karakter animba, ill. ha mozogni akarna, küldjön a játékosnak SendClientMessage-t, hogy animba vagy nem mozoghatsz.
Illetve egy kis pluszként, ha valaki x sebességgel belevágódik a falba, kezdjen el forogni vele a világ.

8
Segítségkérés / /meghiv parancs. Segítene nekem valaki megírni?
« Dátum: 2015. december 15. - 21:07:51 »
Sziasztok. Nem vagyok nagy pawnos, az elmélet megvan, de összerakni nem biztos, hogy össze tudnám rakni, ezért a segítségeteket kérném;
/meghiv parancs:
Ha a játékos [Leader] változója == 1-el, akkor tudja elkövetni a parancsot, egyéb esetben írja ki, hogy nem vagy leader.
Ha ez megtörtént, hozza fel a parancsot, /rangad [playerid]
Ha ezt beírta, és a játékos fent van, írja ki a célszemélynek, hogy XY meghívott téged, hogy belépj a %s ((Meghívó játékos frakció száma [Frakcio])) frakcióba. Ha a játékos nincs fent, írja ki, hogy a játékos nem elérhető.Ha a játékos már frakcióban van, azaz a [Frakcio] változója nagyobb mint 0, írja ki, hogy ez a játékos már frakcióban van. Amennyiben 0, a célszemélynek írja ki, hogy XY meghívott téged, hogy belépj a frakcióba. Ha beírja hogy /frakcio elfogad, akkor legyen a játékos frakciója a meghívó fél frakciója [Frakcio] és a rangja ( [Rang] legyen egy, írja ki hogy beléptél, ill.  a meghívónak írja ki ,hogy XY elfogadta a meghívásod. Ha /frakcio elutasit-ot írja be, ne történjen változás, csak jelezzen vissza a meghívónak hogy elutasították a meghívást, ill. írja ki a célszemélynek, hogy elutasítottad a meghívást.
Bug miatt: ha egyszer beírta, hogy /frakcio elutasit, akkor ne tudja utána beírni hogy /frakcio elfogad, hanem írja ki, hogy téged nem hívtak meg semmilyen frakcióba, ergó a meghívás váljon semmissé.
Tehát:
JatekosInfo[playerid[Frakcio]
JatekosInfo[playerid[Leader]
JatekosInfo[playerid[Rang]
illetve van egy Ment(playerid); stockom, ami átírja a .ini-ben a változásokat, a /frakcio elfogad után jó lenne ha ez is lefutna.
Remélem mindent leírtam, és nem hagytam ki valami else-t. Nagyon szépen köszönöm annak, aki megírja nekem. Szép estét.

9
Segítségkérés / Hol az elírás? Segítenétek? CMD:Szolg
« Dátum: 2015. december 09. - 18:01:04 »
/szolg parancs lenne, rangonként más skinnel és fegyverekkel, azonban:
C:\\Documents and Settings\\Dani\\Asztal\\Saját RPG Szerver\\gamemodes\\gamemode.pwn(981) : error 001: expected token: \")\", but found \"-identifier-\"
C:\\Documents and Settings\\Dani\\Asztal\\Saját RPG Szerver\\gamemodes\\gamemode.pwn(981) : warning 215: expression has no effect
C:\\Documents and Settings\\Dani\\Asztal\\Saját RPG Szerver\\gamemodes\\gamemode.pwn(981) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
C:\\Documents and Settings\\Dani\\Asztal\\Saját RPG Szerver\\gamemodes\\gamemode.pwn(981) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Dani\\Asztal\\Saját RPG Szerver\\gamemodes\\gamemode.pwn(981) : fatal error 107: too many error messages on one line

 
Itt a kód:
 
CMD:szolg(playerid, params[])
{
        if(IsPlayerConnected(playerid) && Belepve[playerid] == 1)
        {
                if(IsPlayerAdmin(playerid) || JatekosInfo[playerid][Rang] >= 1)
                {
                 cmd_me(playerid, \"szolgálatba lépett\");
                if(JatekosInfo[playerid]Rang] == 1)
{
SetPlayerSkin(playerid, 300);
GivePlayerWeapon(playerid, 3,1);
GivePlayerWeapon(playerid, 41,100);
}
if(JatekosInfo[playerid]Rang] == 2)
{
SetPlayerSkin(playerid, 267);
GivePlayerWeapon(playerid, 3,1);
GivePlayerWeapon(playerid, 24,40);
GivePlayerWeapon(playerid, 41,100);
}
if(JatekosInfo[playerid]Rang] == 3)
{
SetPlayerSkin(playerid, 267);
GivePlayerWeapon(playerid, 3,1);
GivePlayerWeapon(playerid, 24,40);
GivePlayerWeapon(playerid, 41,100);
}
if(JatekosInfo[playerid]Rang] == 4)
{
SetPlayerSkin(playerid, 267);
GivePlayerWeapon(playerid, 3,1);
GivePlayerWeapon(playerid, 24,40);
GivePlayerWeapon(playerid, 41,100);
}
if(JatekosInfo[playerid]Rang] == 5)
{
SetPlayerSkin(playerid, 266);
GivePlayerWeapon(playerid, 3,1);
GivePlayerWeapon(playerid, 24,40);
GivePlayerWeapon(playerid, 41,100);
}
if(JatekosInfo[playerid]Rang] == 6)
{
SetPlayerSkin(playerid, 266);
GivePlayerWeapon(playerid, 3,1);
GivePlayerWeapon(playerid, 24,40);
GivePlayerWeapon(playerid, 41,100);
}
if(JatekosInfo[playerid]Rang] == 7)
{
SetPlayerSkin(playerid, 266);
GivePlayerWeapon(playerid, 3,1);
GivePlayerWeapon(playerid, 24,40);
GivePlayerWeapon(playerid, 41,100);
}
if(JatekosInfo[playerid]Rang] == 8)
{
SetPlayerSkin(playerid, 266);
GivePlayerWeapon(playerid, 3,1);
GivePlayerWeapon(playerid, 24,40);
GivePlayerWeapon(playerid, 41,100);
}
if(JatekosInfo[playerid]Rang] == 9)
{
SetPlayerSkin(playerid, 265);
GivePlayerWeapon(playerid, 3,1);
GivePlayerWeapon(playerid, 24,40);
GivePlayerWeapon(playerid, 41,100);
}
if(JatekosInfo[playerid]Rang] == 10)
{
SetPlayerSkin(playerid, 281);
GivePlayerWeapon(playerid, 3,1);
GivePlayerWeapon(playerid, 24,40);
GivePlayerWeapon(playerid, 41,100);
}
if(JatekosInfo[playerid]Rang] == 11)
{
SetPlayerSkin(playerid, 282);
GivePlayerWeapon(playerid, 3,1);
GivePlayerWeapon(playerid, 24,40);
GivePlayerWeapon(playerid, 41,100);
}
if(JatekosInfo[playerid]Rang] == 12)
{
SetPlayerSkin(playerid, 288);
GivePlayerWeapon(playerid, 3,1);
GivePlayerWeapon(playerid, 24,40);
GivePlayerWeapon(playerid, 41,100);
}
if(JatekosInfo[playerid]Rang] == 13)
{
SetPlayerSkin(playerid, 288);
GivePlayerWeapon(playerid, 3,1);
GivePlayerWeapon(playerid, 24,40);
GivePlayerWeapon(playerid, 41,100);
}
if(JatekosInfo[playerid]Rang] == 14)
{
SetPlayerSkin(playerid, 283);
GivePlayerWeapon(playerid, 3,1);
GivePlayerWeapon(playerid, 24,40);
GivePlayerWeapon(playerid, 41,100);
}
      }
                else SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"(( Nem vagy frakciótag! ))\");
                }
                else SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"(( Nem vagy bejelentkezve! ))\");
                return 1;
                }
 

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. december 09. - 18:57:02 )

vicces, hogy ezidáig nem szúrta ki senki, de már rájöttem :D [Rang] jobban néz ki mint a Rang]
Zártam.

10
Segítségkérés / Alap interior-ba dobások kivétele
« Dátum: 2015. december 08. - 12:40:12 »
Sziasztok. Egy gyors segítség kéne. Hogyan lehetne kivenni az alap interiorba dobásokat? (LS rendőrség, ruhaboltok, fodrászat,stb) A sárga jelet szeretném eltűntetni,hogy ne dobjon be. :D

11
Nos, a problémám a következő; kezdő scripter vagyok, elkezdtem írni egy modot.
Létrehoztam egy Ment nevű stockot, ami ha életbe lép, akkor felülírja a karakter XY adatát. Legalábbis ilyen szándékkal készítettem, eddig meseszépen működött:
 
stock Ment(playerid)
{
    GetPlayerName(playerid, Nev,sizeof(Nev));
    new File[256];
format(File, sizeof(File), \"Karakterek/%s.ini\", Nev);
if(dini_Exists(File))
{
dini_IntSet(File, \"Szint\", JatekosInfo[playerid][szint]);
dini_IntSet(File, \"Skin\", GetPlayerSkin(playerid));
    dini_IntSet(File, \"Penz\", JatekosInfo[playerid][Penz]);
    dini_IntSet(File, \"Kor\", JatekosInfo[playerid][Kor]);
    dini_IntSet(File, \"Nem\", JatekosInfo[playerid][Nem]);
    dini_IntSet(File, \"Regizett\", JatekosInfo[playerid][Regizett]);
    dini_IntSet(File, \"Frakcio\", JatekosInfo[playerid][Frakcio]);
    dini_IntSet(File, \"Rang\", JatekosInfo[playerid][Rang]);
    dini_IntSet(File, \"Leader\", JatekosInfo[playerid][Leader]);
    dini_IntSet(File, \"AdminSzint\", JatekosInfo[playerid][AdminSzint]);
}
}

 
Azonban most készítek egy /szolg parancsot, aminek az lenne a lényege, hogyha beírja a játékos, akkor a következő /szolg-ig maradjon ez a skin, akkor pedig váltódjon vissza az eredeti (mivel még nincs ruhabolt) 26 ID-re.
Vagy ha nincs is /szolg, de lelépésig maradjon rajta, következő visszalépéskor pedig kapja meg a 26-os skint.
Na és most jön a poén:
 
CMD:szolg(playerid, params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid) && Belepve[playerid] == 1)
{
if(IsPlayerAdmin(playerid) || JatekosInfo[playerid][Rang] >= 1)
{
SetPlayerSkin(playerid,301);
    }
         else SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"(( Nem vagy frakciótag! ))\");
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"(( Nem vagy bejelentkezve! ))\");
return 1;
}

 
Annyit állítottam be, hogy SetPlayerSkinelje szolgálatba lépéskor a karaktert 301-re...azonban ezt meseszépen menti a Karakter inijébe, lövésem sincs miért, hiszen sehol sincs parancson belül egy JatekosInfo[playerid][rang], vagy egy Ment(id); létrehozva, ami okozhatná ezt.
Tudnátok segíteni? Köszönöm.

12
Segítségkérés / Karakterválasztó eltűntetése
« Dátum: 2015. november 23. - 15:14:11 »
Sziasztok! Mivel konkrétan nem tudom mi a probléma forrása, leírom mi történik.
Egy RP Modot írok, és a cél az lenne, hogy a jelszó beírása után egyből spawnolja le a játékost a városháza elé.
Jelenleg ami történik:
-Betölt a SA:MP
-Bedobja a Bejelentkező Dialogot
-Megjelenik a Truth skin, hátul a skinválasztóba, a Spawn, és a \'<<\', \'>>\' gombok.
Ha beírom a jelszót, és hibás kickel, ha jó, akkor bedob a skinválasztóba, és azt a skin változót(Skint) jeleníti meg, amit regisztrációkor nemtől függővé tettem (férfi esetében X skin, nő esetében Y skin)
-Ha a skincserélős nyilakra kattintok, újra bedobja a dialogot(ez nem is baj egyébként, hiszen ennek az eltörlése a cél, ha spawnolok lerakja a kívánt helyre. A cél az lenne, hogy a Skin változómat rakja le a megadott koordinátára.
Ahogy most néz ki a dolog:
OnGameModeInit-be:
 
   AddPlayerClass(Skin,1482.0975,-1683.1880,14.0859,179.4630,0,0,0,0,0,0);

 
OnPlayerRequestClass-be:
 
      SetPlayerPos(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0);
SetPlayerCameraPos(playerid,256.0815,-43.0475,1004.0234);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);
new file[256];
GetPlayerName(playerid, Nev,sizeof(Nev));
format(file,sizeof(file), \"/Karakterek/%s.ini\", Nev);
new string[256];
if(!fexist(file))
{
    format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nA regisztrációhoz \\nadd meg a jelszavad!\", Nev);
    ShowPlayerDialog(playerid, regisztracio, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Regisztráció\", string, \"Mehet\", \"Kilépés\");
    }
if(fexist(file))
{
    format(string,sizeof string, \"Írd be a jelszavad:\");
    ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", string, \"Mehet\", \"Mégse\");
}
return 1;
}

 
OnPlayerSpawn-ban:
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(JatekosInfo[playerid][Regizett] == 0)
{
    ShowPlayerDialog(playerid, nemdialog, DIALOG_STYLE_LIST, \"Nem kiválasztása\", \"Férfi\\nNő\", \"Mehet\", \"\");
    JatekosInfo[playerid][Regizett] = 1;
}
SetPlayerSkin(playerid,JatekosInfo[playerid][skin]);
return 1;
}

 
Ha OnGameModeInitből kitörlöm Az AddPlayerClasst, a határba dobja ki a skint, némi repülés után. Csak azért írtam le mindent, mert nem igazán tudom hol kéne a hibát keresni. :( Nagy pacsi annak aki megoldja.

13
Segítségkérés / /fixveh parancsot keresek ami karosszériát is fixel
« Dátum: 2015. szeptember 02. - 19:42:40 »
Szerintem a cím mindent elárul...az én parancsom egyszerűen csak a kocsi dl-jét fixeli, de nekem olyan kéne ami a törött alkatrészt is helyrerántja...
   if(strcmp(cmd, \"/fixveh\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 4)
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"  Nem vagy jogosult használni ezt a parancsot!\");
       return 1;
   }
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
       SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), 1000.0);
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   kocsi megjavítva!\");
   }
}
return 1;
}

14
Segítségkérés / House filterscript - Miért nem jó?
« Dátum: 2015. augusztus 31. - 19:35:02 »
Sziasztok! Kezdő pawnos vagyok, eddig sosem volt gondom, de egyszerűen egyik filterscriptes házrendszer sem akar betölteni...
Legutóbb ezzel próbálkoztam --> http://sampforum.hu/index.php?topic=35319.0;prev_next=prev#new
Megcsinálom a scriptfilesban a \"Hazak\" mappát, pawno-ba mentem a rupHouse.pwn-t, berakom a server.cfg-ba a filterscripthez,de mégsem működik a /haz parancs...SOS :(

15
Munkaerő keresése / Scriptert keresek.
« Dátum: 2015. augusztus 15. - 00:29:57 »
Nem fűzök hozzá semmit, scriptert keresek, aki a nulláról írna RP modot. Akit érdekel, jelezze ezt Skype eelérhetőségének leadásával. Árakat megbeszéljük.

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal