Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / Telefonszám formátum?« Dátum: 2016. május 24. - 22:11:56 »
Van egy randomszám stockom, ami generálja a számot.
stock randomszam(min, max) Hogy adjam meg, hogy a telefonszámba a randomszám elé mentse le, hogy például 0630? new telefonszam = 630+randomszam(1000000,9999999); Nyílván így nem jó, mert 630+a random szám (mondjuk 10) akkor nem a 630 után lesz a 10 (63010) hanem 640 lesz, szóval biztos nem ez a járható út...de akkor melyik az? Előre is köszönöm, és bocs a megfáradt nyelvtanért. 2
Segítségkérés / Hová kéne a KillTimer?« Dátum: 2016. május 15. - 12:31:49 »
Tudom-tudom, nem azért vagytok, hogy helyettem gondolkozzatok, de a Timerekkel még nem vagyok 100% tisztában, ezért kéne egy kis segítség...a dolog egyszerű. Amikor a játékos meghal, elindítok egy 4,5 mp-s timert, ami ha lecseng, berakja a kórházba a játékost, megadja neki a változókat, stb. Erre ugye azért volt szükség, mert halál után egyből visszarakta a halál helyszínére. Mindegy, nem is ez a lényeg.
A dolog lényege az lenne, hogyha meghal, ötre rakja a Korhazban változóját, ami öt másodpercenként -1-el csökken, és ez addig tart, amíg ez a változója nagyobb, mint 0. Ha 0, akkor ki tud jönni a kórházajtón. Ez mind szép és jó, egészen szépen működik, azonban ha a játékos meghal, amíg kórházban van (Vagyis a változója nagyobb, mint 0) akkor valamiért egy idő után -1 lesz a változó...gondolom valahol kétszer számlálja, vagy nem tudom, gondoltam rá, hogy KillTimert kéne berakni, meg is csináltam, de csak rosszabb lett mint gondoltam. Mi lehet a probléma? public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) 3
Segítségkérés / Mitől gabajodik össze az id0 és id1?« Dátum: 2016. május 10. - 19:59:31 »
Egy régebben ismerősöm is panaszkodott erre a jelenségre, azonban nekem most jött elő, így most foglalkozok vele...
Szóval a probléma az, hogy amit id0 beír, annak bizonyos részei id1-el történnek meg, és nem értem miért... Konkrét példa rá: /hajvagas parancs -behoz egy dialogot, ami öt lehetőség közül enged választani. Ha rámegyünk valamelyikre, lefreezeli a playerid-t, kiír neki egy szöveget, majd rárak egy AttachedObject-es hajat, és kiírja hogy sikeres hajvágás. Legalábbis ez az elképzelés. De a gyakorlatban: Playerid behozza a dialogot, rámegy valamelyikre. Kiírja nála, hogy hajvágás, lefagyasztja... Azonban itt véget ér a történet, és id1 kapja meg a hajat, nála írja ki hogy sikeres hajvágás, és ő kapja az unfreezet... Mivel dialog, fel sem merül, hogy valahová azt írtam példák okáért hogy TogglePlayerControllable(id,0); Hiszen a dialog egy ember között játszódik le jelen esetben...vagy mégsem? Ezerszer átböngésztem ezt a parancsot, és a vele járóit, minden cselekvés playerid-re vonatkozik, vagyis arra aki elköveti a cselekményt, ergó nem is értem a másik játékos hogy keveredik bele a dologba...Arra gondoltam, hátha van erre valami konkrét megoldás, valami kiskapu, amit én még nem ismerek, de ti igen. Remélem tudtok segíteni. 4
Segítségkérés / Golyóanim hiba« Dátum: 2016. január 26. - 21:59:47 »
Sziasztok. Megint segítség kellene nekem. A kód gondolom átlátható, a probléma a következő.
Először minden fegyver esetében kaptuk a cmd_me-t, ezért ledefiniáltam a teszt kedvéért, hogy 22 gunid esetében kapja, egyéb esetben (else) ne. Ez így nem működött, rájöttem hogy az else-t is le kell definiálni, és megértetni hogy konkrétan mi az az else. Most tök jól összehoztam, 22 esetében kapja, 0 esetében nem, és a többi esetben sem. Viszont megpróbáltam több fegyvert belevonni, a következő módon: if (weaponid == 22 || 23 || 24 ||25) //stb Megpróbálkoztam azzal, hogy: if (weaponid == 22 | 23 | 24 |25) //hátha az a gond, hogy két | jel van. Egyik sem volt jó megoldás. Kb végigzongoráztam minden lehetőséget, de talán ti tudtok megoldást a problémára. A lényeg tehát, hogyha nem csak egy fegyver van if, és else esetében, hanem többet akarok, akkor már nagyon nem úgy néz ki, ahogy szeretném. Ötlet? public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart) Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. január 26. - 22:44:22 ) Megoldva, Aeginnek köszönet! 5
Segítségkérés / 20 mp-enként random szöveg, beíráskor 20 mp elteltével újabb« Dátum: 2016. január 24. - 09:46:29 »
Szóljatok rám, ha nem szabad ilyen konkrét kéréseket feltenni itt, de azért bepróbálkozok hátha nem gond.
Gondjaim vannak a timerekkel. Nos szükségem lenne egy parancsra, ami a parancs beírásakor generál egy 10 karakteres (számok, betűk, kisbetű-nagybetű) szót. Ha beírja a parancsot a játékos, akkor belépjen egy ún. \"munkafázisba\" ergó a beírt szövegét ne küldje el chatbe, csak ismerje fel a parancs hogy jót írt-e be, vagy sem. Ha jót írd be: Gratulálok, beírtad a kódot. Ha rosszat: Rossz kód, próbálkozz újra. Összesen öt másodperce legyen beírni, ha ez idő alatt nem írja be, kapjon egy újabb 10 karakteres számot. Ha viszont beírja, és jön a SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Gratulálok, beírtad a kódot!\"); Akkor 20 mp elteltével jöjjön egy újabb szöveg, szintén az előbbi szabályokkal. case:1 legyen a munkakezdés case:2 a befejezés, és ha ezt az alternatívát választja a játékos, akkor újra látszódjon a beírt szövege a chatbe, és fejeződjön be a 20mp-enkénti random 10 karakteres szöveg küldése a játékosnak. Elkezdtem írni, és innentől fogva várom a bátor embereket. CMD:hack(playerid,params[]) 6
Segítségkérés / Egyszerű kérdés, elakadtam! Fizetésrendszer« Dátum: 2016. január 21. - 17:18:28 »
Elkezdtem írni egy fizetésrendszert, egyenlőre *** egyszerűen működik
/dolgozik ad egy forintot a Fizetes változójához annak, aki beírja /fizetes kiolvassa ezt az értéket... És ami nekem kéne... /akifizet: Admin parancs legyen, amit ha az admin beír, az összes online játékos [Fizetes] változóját adja hozzá a [Penz] változóhoz... példa: Fizetés változóm öt forint. Az admin beírja hogy /kifizet Ekkor az öt forintomat rakja bele a Penz valtozomba, majd a Fizetes változóm nullázódjon (Fizetes-Fizetes) CMD:dolgozik(playerid,params[]) CMD:fizetes(playerid,s[]) És itt jönnétek ti gépbe... segítenétek megírni? Az algoritmus megvan a fejemben, de a megoldás menete aligha...az oké lenne, hogy ha playerid beírja a /kifizet-et, akkor egyik változójából másikba menjen át az adat, de a ciklus abszolút nehéz nekem, és gondolom ez azzal megoldható a legegyszerűbben. Apropó, szép lenne az is, hogyha a nem online játékosok Fizetes változója is hozzáadódna ilyenkor a Penz változóhoz, bár gondolom, ez Dini-be nem megvalósítható. Előre is köszönet! 7
Segítségkérés / Lövöldözés utáni anim, baleset utáni "részegség"?« Dátum: 2016. január 14. - 18:17:19 »
Valaki írt már ilyesmit? Kerestem mindenhol ,de sehol se találtam...a dolog egyértelmű;
-Lábra mért találatkor essen a karakter animba, ill. ha mozogni akarna, küldjön a játékosnak SendClientMessage-t, hogy animba vagy nem mozoghatsz. Kézre mért találatkor SendClientMessage-t, hogy golyót kaptál a kezedbe (külön bal és jobb kar?!) -Fejlövéskor azonnali halál -Hasra mért találatkor essen a karakter animba, ill. ha mozogni akarna, küldjön a játékosnak SendClientMessage-t, hogy animba vagy nem mozoghatsz. Illetve egy kis pluszként, ha valaki x sebességgel belevágódik a falba, kezdjen el forogni vele a világ. 8
Segítségkérés / /meghiv parancs. Segítene nekem valaki megírni?« Dátum: 2015. december 15. - 21:07:51 »
Sziasztok. Nem vagyok nagy pawnos, az elmélet megvan, de összerakni nem biztos, hogy össze tudnám rakni, ezért a segítségeteket kérném;
/meghiv parancs: Ha a játékos [Leader] változója == 1-el, akkor tudja elkövetni a parancsot, egyéb esetben írja ki, hogy nem vagy leader. Ha ez megtörtént, hozza fel a parancsot, /rangad [playerid] Ha ezt beírta, és a játékos fent van, írja ki a célszemélynek, hogy XY meghívott téged, hogy belépj a %s ((Meghívó játékos frakció száma [Frakcio])) frakcióba. Ha a játékos nincs fent, írja ki, hogy a játékos nem elérhető.Ha a játékos már frakcióban van, azaz a [Frakcio] változója nagyobb mint 0, írja ki, hogy ez a játékos már frakcióban van. Amennyiben 0, a célszemélynek írja ki, hogy XY meghívott téged, hogy belépj a frakcióba. Ha beírja hogy /frakcio elfogad, akkor legyen a játékos frakciója a meghívó fél frakciója [Frakcio] és a rangja ( [Rang] legyen egy, írja ki hogy beléptél, ill. a meghívónak írja ki ,hogy XY elfogadta a meghívásod. Ha /frakcio elutasit-ot írja be, ne történjen változás, csak jelezzen vissza a meghívónak hogy elutasították a meghívást, ill. írja ki a célszemélynek, hogy elutasítottad a meghívást. Bug miatt: ha egyszer beírta, hogy /frakcio elutasit, akkor ne tudja utána beírni hogy /frakcio elfogad, hanem írja ki, hogy téged nem hívtak meg semmilyen frakcióba, ergó a meghívás váljon semmissé. Tehát: JatekosInfo[playerid[Frakcio] JatekosInfo[playerid[Leader] JatekosInfo[playerid[Rang] illetve van egy Ment(playerid); stockom, ami átírja a .ini-ben a változásokat, a /frakcio elfogad után jó lenne ha ez is lefutna. Remélem mindent leírtam, és nem hagytam ki valami else-t. Nagyon szépen köszönöm annak, aki megírja nekem. Szép estét. 9
Segítségkérés / Hol az elírás? Segítenétek? CMD:Szolg« Dátum: 2015. december 09. - 18:01:04 »
/szolg parancs lenne, rangonként más skinnel és fegyverekkel, azonban:
C:\\Documents and Settings\\Dani\\Asztal\\Saját RPG Szerver\\gamemodes\\gamemode.pwn(981) : error 001: expected token: \")\", but found \"-identifier-\" Itt a kód: CMD:szolg(playerid, params[]) Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. december 09. - 18:57:02 ) vicces, hogy ezidáig nem szúrta ki senki, de már rájöttem [Rang] jobban néz ki mint a Rang] Zártam. 10
Segítségkérés / Alap interior-ba dobások kivétele« Dátum: 2015. december 08. - 12:40:12 »
Sziasztok. Egy gyors segítség kéne. Hogyan lehetne kivenni az alap interiorba dobásokat? (LS rendőrség, ruhaboltok, fodrászat,stb) A sárga jelet szeretném eltűntetni,hogy ne dobjon be.
11
Segítségkérés / Miért menti a Skin változót egy egyszerű SetPlayerSkin miatt?« Dátum: 2015. november 27. - 23:31:59 »
Nos, a problémám a következő; kezdő scripter vagyok, elkezdtem írni egy modot.
Létrehoztam egy Ment nevű stockot, ami ha életbe lép, akkor felülírja a karakter XY adatát. Legalábbis ilyen szándékkal készítettem, eddig meseszépen működött: stock Ment(playerid) Azonban most készítek egy /szolg parancsot, aminek az lenne a lényege, hogyha beírja a játékos, akkor a következő /szolg-ig maradjon ez a skin, akkor pedig váltódjon vissza az eredeti (mivel még nincs ruhabolt) 26 ID-re. Vagy ha nincs is /szolg, de lelépésig maradjon rajta, következő visszalépéskor pedig kapja meg a 26-os skint. Na és most jön a poén: CMD:szolg(playerid, params[]) Annyit állítottam be, hogy SetPlayerSkinelje szolgálatba lépéskor a karaktert 301-re...azonban ezt meseszépen menti a Karakter inijébe, lövésem sincs miért, hiszen sehol sincs parancson belül egy JatekosInfo[playerid][rang], vagy egy Ment(id); létrehozva, ami okozhatná ezt. Tudnátok segíteni? Köszönöm. 12
Segítségkérés / Karakterválasztó eltűntetése« Dátum: 2015. november 23. - 15:14:11 »
Sziasztok! Mivel konkrétan nem tudom mi a probléma forrása, leírom mi történik.
Egy RP Modot írok, és a cél az lenne, hogy a jelszó beírása után egyből spawnolja le a játékost a városháza elé. Jelenleg ami történik: -Betölt a SA:MP -Bedobja a Bejelentkező Dialogot -Megjelenik a Truth skin, hátul a skinválasztóba, a Spawn, és a \'<<\', \'>>\' gombok. Ha beírom a jelszót, és hibás kickel, ha jó, akkor bedob a skinválasztóba, és azt a skin változót(Skint) jeleníti meg, amit regisztrációkor nemtől függővé tettem (férfi esetében X skin, nő esetében Y skin) -Ha a skincserélős nyilakra kattintok, újra bedobja a dialogot(ez nem is baj egyébként, hiszen ennek az eltörlése a cél, ha spawnolok lerakja a kívánt helyre. A cél az lenne, hogy a Skin változómat rakja le a megadott koordinátára. Ahogy most néz ki a dolog: OnGameModeInit-be: AddPlayerClass(Skin,1482.0975,-1683.1880,14.0859,179.4630,0,0,0,0,0,0); OnPlayerRequestClass-be: SetPlayerPos(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234); OnPlayerSpawn-ban: public OnPlayerSpawn(playerid) Ha OnGameModeInitből kitörlöm Az AddPlayerClasst, a határba dobja ki a skint, némi repülés után. Csak azért írtam le mindent, mert nem igazán tudom hol kéne a hibát keresni. Nagy pacsi annak aki megoldja. 13
Segítségkérés / /fixveh parancsot keresek ami karosszériát is fixel« Dátum: 2015. szeptember 02. - 19:42:40 »
Szerintem a cím mindent elárul...az én parancsom egyszerűen csak a kocsi dl-jét fixeli, de nekem olyan kéne ami a törött alkatrészt is helyrerántja...
if(strcmp(cmd, \"/fixveh\", true) == 0) 14
Segítségkérés / House filterscript - Miért nem jó?« Dátum: 2015. augusztus 31. - 19:35:02 »
Sziasztok! Kezdő pawnos vagyok, eddig sosem volt gondom, de egyszerűen egyik filterscriptes házrendszer sem akar betölteni...
Legutóbb ezzel próbálkoztam --> http://sampforum.hu/index.php?topic=35319.0;prev_next=prev#new Megcsinálom a scriptfilesban a \"Hazak\" mappát, pawno-ba mentem a rupHouse.pwn-t, berakom a server.cfg-ba a filterscripthez,de mégsem működik a /haz parancs...SOS 15
Munkaerő keresése / Scriptert keresek.« Dátum: 2015. augusztus 15. - 00:29:57 »
Nem fűzök hozzá semmit, scriptert keresek, aki a nulláról írna RP modot. Akit érdekel, jelezze ezt Skype eelérhetőségének leadásával. Árakat megbeszéljük.
Oldalak: [1] 2
|