Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Daniii
1
« Dátum: 2017. december 28. - 15:10:11 »
addEventHandler(\"onClientKey\", root, function(key, keyState) if key == \"lalt\" then if keyState == \"down\" then if isPedInVehicle( localPlayer ) then outputChatBox(\"Működik!\") dxDrawRectangle(1366 - 683, 200, 100, 30, 0xFF006400) end end end end ) Itt a kód fölöttem, hibát nem ír ki de nem történik semmi, ha lenyomom a left altot.
2
« Dátum: 2017. december 23. - 15:12:47 »
Azt akarom, hogy 3 alapkocsi lespawnoljon, és ha felrobbannak respawnoljanak. Az a baj, hogy amikor fellépek a szerverre már egymás hegyén hátán van rengeteg autó. Kód: function Alapkocsi() local alapkocsi1 = createVehicle(411, 61.015625 , -57.197265625 , 0.609375) toggleVehicleRespawn(alapkocsi1, true) local alapkocsi2 = createVehicle(411, 64.0302734375 , -63.6484375 + 10 , 0.609375) toggleVehicleRespawn(alapkocsi2, true) local alapkocsi3 = createVehicle(411, 68.33203125 , -69.7998046875 + 10, 0.609375) toggleVehicleRespawn(alapkocsi3, true) end addEventHandler(\"onResourceStart\", getRootElement(), Alapkocsi)
3
« Dátum: 2017. december 21. - 22:07:32 »
Ez a hibát adja ki: [szerver]/gyakorlas/alap.lua:12: attempt to call global \'AddEventHandler\' (a nil value) Itt a kód: function Kapcsolodas() spawnPlayer(source, 0, 0, 0) fadeCamera(source, true) setCameraTarget(source, source) outputChatBox(\"Köszöntelek az RCL teszt fázisban lévő szerverén!\", source) outputChatBox(\"Kezdőpénz: $10000.\", source) outputChatBox(\"Jó játékot!\", source) givePlayerMoney(source, 10000) end AddEventHandler(\"onPlayerJoin\", getRootElement(), Kapcsolodas) AddCommandHandler(\"fegyver\", function(player, command, fegyver, loszer) if fegyver >= 0 and fegyver <= 40 then giveWeapon(player, fegyver, loszer) outputChatBox(\"Kaptál fegyvert.\", source) else outputChatBox(\"Hibás ID!\", source) end end )
4
« Dátum: 2017. június 12. - 21:28:56 »
EDIT: Megoldottam, zárom. Rakom be az NPC - ket, egy ideig jól ment, de restart után az összes eltűnt. Itt a kód: addEventHandler(\"onResourceStart\", resourceRoot, function() local ped1 = createPed(287, 213.94921875, 1901.6005859375, 17.640625, 358.43167114258) setElementDimension( ped1, 0) setElementFrozen( ped1, true) local ped2 = createPed(287, 202.6396484375, 1862.28515625, 13.140625, 233.1197052002) setElementDimension( ped2, 0) setElementFrozen( ped2, true) local ped3 = createPed(287, 204.8046875, 1860.69140625, 13.140625, 57.099578857422) setElementDimension( ped3, 0) setElementFrozen( ped3, true) local ped4 = createPed(287, 240.7099609375, 1845.9931640625, 8.7578125, 235.07530212402) setElementDimension( ped4, 0) setElementFrozen( ped4, true) local ped5 = createPed(287, 242.2099609375, 1844.734375, 8.7578125, 34.851928710938) setElementDimension( ped5, 0) setElementFrozen( ped5, true) local ped6 = createPed(287, 248.005859375, 1841.7138671875, 8.7578125, 355.9981689453) setElementDimension( ped6, 0) setElementFrozen( ped6, true) local ped7 = createPed(70, 266.265625, 1841.19140625, 6.834397315979, 264.81573486328) setElementDimension( ped7, 0) setElementFrozen( ped7, true) local ped8 = createPed(276, 267.76171875, 1840.7373046875, 6.7591943740845, 80.742492675781) setElementDimension( ped8, 0) setElementFrozen( ped8, true) local ped9 = createPed(287, 228.015625, 1822.7666015625, 7.4140625, 269.2268371582) setElementDimension( ped9, 0) giveWeapon(ped9, 31, 5000, true) setElementFrozen( ped9, true) local ped10 = createPed(287, 226.5458984375, 1818.1533203125, 7.3274579048157, 339.10092163086) setElementDimension(ped10, 0) giveWeapon(ped10, 31, 5000, true) setElementFrozen(ped10, true) local ped11 = createPed(287, 226.232421875, 1827.3037109375, 7.3123545646667, 208.15289306641) setElementDimension(ped11, 0) giveWeapon(ped11, 31, 5000, true) setElementFrozen(ped11, true) local ped12 = createPed(287, 218.9677734375, 1815.693359375, 6.533763885498, 357.99771118164) setElementDimension(ped12, 0) giveWeapon(ped12, 31, 5000, true) setElementFrozen(ped12, true) local ped13 = createPed(287, 218.7060546875, 1830.064453125, 6.5100493431091, 182.21377563477) setElementDimension(ped13, 0) giveWeapon(ped13, 31, 5000, true) setElementFrozen(ped13, true) local ped14 = createPed(165, 213.1669921875, 1822.873046875, 6.4140625, 89.152648925781) setElementDimension(ped14, 0) setElementFrozen(ped14, true) local ped15 = createPed(166, 213.453125, 1825.9072265625, 6.4140625, 58.132293701172) setElementDimension(ped15, 0) setElementFrozen(ped15, true) local ped16 = createPed(165, 214.162109375, 1819.421875, 6.4140625, 116.1025390625) setElementDimension(ped16, 0) setElementFrozen(ped16, true) local ped17 = createPed(147, 217.0107421875, 1822.66015625, 6.4140625, 270.26504516602) setElementDimension(ped17, 0) setElementFrozen(ped17, true) local ped18 = createPed(255, 220.1865234375, 1825.6162109375, 6.4140625, 178.76953125) setElementDimension(ped18, 0) setElementFrozen(ped18, true) local ped19 = createPed(283, 220.2275390625, 1819.8076171875, 6.4140625, 1.4200134277344) setElementDimension(ped19, 0) setElementFrozen(ped19, true) local ped20 = createPed(164, 234.943359375, 1824.7353515625, 7.4140625, 268.04577636719) setElementDimension(ped20, 0) setElementFrozen(ped20, true) local ped21 = createPed(163, 234.7421875, 1820.564453125, 7.4140625, 273.51705932617) setElementDimension(ped21, 0) setElementFrozen(ped21, true) local ped22 = createPed(164, 238.537109375, 1803.40625, 7.4140625, 273.97848510742) setElementDimension(ped22, 0) setElementFrozen(ped22, true) local ped23 = createPed(287, 232.3017578125, 1935.072265625, 33.8984375, 357.59121704102) -- őrtorony 1 -- setElementDimension(ped23, 0) giveWeapon(ped23, 31, 5000, true) setElementFrozen(ped23, true) local ped24 = createPed(287, 234.5537109375, 1935.072265625, 33.8984375, 0.58502197265625) -- őrtorony 1 -- setElementDimension(ped24, 0) giveWeapon(ped24, 31, 5000, true) setElementFrozen(ped24, true) local ped25 = createPed(312, 230.255859375, 1906.4833984375, 17.640625, 272.89630126953) -- kiképzés -- setElementDimension(ped25, 0) setElementFrozen(ped25, true) local ped26 = createPed(287, 233, 1902.431640625, 17.640625, 88.993347167969) -- kiképzés -- setElementDimension(ped26, 0) setElementFrozen(ped26, true) local ped27 = createPed(287, 233, 1903.615234375, 17.640625, 87.422271728516) -- kiképzés -- setElementDimension(ped27, 0) setElementFrozen(ped27, true) local ped28 = createPed(287, 233, 1904.6875, 17.640625, 96.826751708984) -- kiképzés -- setElementDimension(ped28, 0) setElementFrozen(ped28, true) local ped29 = createPed(287, 233 1905.5791015625, 17.640625, 80.841369628906) -- kiképzés -- setElementDimension(ped29, 0) setElementFrozen(ped29, true) local ped30 = createPed(287, 233, 1906.8671875, 17.640625, 82.7255859375) -- kiképzés -- setElementDimension(ped30, 0) setElementFrozen(ped30, true) local ped31 = createPed(287, 233, 1907.9248046875, 17.640625, 88.361633300781) -- kiképzés -- setElementDimension(ped31, 0) setElementFrozen(ped31, true) end )
5
« Dátum: 2017. június 11. - 07:01:47 »
Egy .mp3 fájlt szeretnek bejátszani egy parancsra, hogy mindenki hallja, de nem jön össze, nagyon sok féleképpen megpróbáltam. Kérem valaki leírja mit kell szerver és kliens oldalra írnom? A problémám az, hogy egyszerűen nem indult el az .mp3 fájl. EDIT: Megoldottam, de most az a probléma, hogy csak az hallja aki elindítja, hogy oldhatom meg, hogy mindenki hallja?!
6
« Dátum: 2016. augusztus 10. - 10:26:06 »
STOCK ÚJ ID, LÉTREHOZÁS: stock JarmuID() { new i = 0, idje = 0; for(;++i < MAX_VEHICLES;) { idje = i; break; } return idje; } stock JarmuKeszit(tipus , bool:elado , ar , szin1, szin2, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Angle) { new vdb = JarmuID(); if(vdb > 0) { JarmuInfo[vdb][vTulajdonos] = 0; JarmuInfo[vdb][vTipus] = tipus; JarmuInfo[vdb][vSzin1] = szin1; JarmuInfo[vdb][vSzin2] = szin2; JarmuInfo[vdb][vElado] = elado; if(elado == true) { JarmuInfo[vdb][vAr] = ar; } JarmuInfo[vdb][vElet] = 1000.0; JarmuInfo[vdb][vUzemanyag] = 30; JarmuInfo[vdb][vPanelek] = 0; JarmuInfo[vdb][vLampak] = 0; JarmuInfo[vdb][vAjtok] = 0; JarmuInfo[vdb][vKerekek] = 0; JarmuInfo[vdb][vHidraulika] = 0; JarmuInfo[vdb][vMatrica] = 0; JarmuInfo[vdb][vFrakcio] = 0; JarmuInfo[vdb][vZarva] = false; JarmuInfo[vdb][vX] = X; JarmuInfo[vdb][vY] = Y; JarmuInfo[vdb][vZ] = Z; JarmuInfo[vdb][vAngle] = Angle; CreateVehicle(tipus, X, Y ,Z , Angle , szin1, szin2, 0); JarmuInfo[vdb][vID] = cache_insert_id(); new query[128]; mysql_format(kapcsolat, query, sizeof(query), \"INSERT INTO `Jarmuvek` (`ID`, `Tulajdonos`, `Tipus`, `Szin1`, `Szin2`, `Elado` ,`Ar`, `Elet`, `Uzemanyag`, `Panelek`, `Lampak` , `Ajtok` , `Kerekek` , `Hidraulika`, `Matrica` , `Frakcio` , `Zar` , `PosX` , `PosY` , `PosZ` , `PosA`) VALUES (\'%i\', 0, \'%i\', \'%i\', \'%i\', \'%i\' , 1000, 0, 0 , 0 , 0 , 0, 0 , 0 , 0 , 0 , \'%f\', \'%f\', \'%f\', \'%f\')\", JarmuInfo[vdb][vID], tipus, szin1, szin2, elado , X, Y, Z, Angle); mysql_tquery(kapcsolat, query, \"\", \"\" ); } } MYSQL LOG: [10:18:38] [DEBUG] mysql_format - connection: 1, len: 128, format: \"INSERT INTO `Jarmuvek` (`ID`, `Tulajdonos`, `Tipus`, `Szin1`, `Szin2`, `Elado` ,`Ar`, `Elet`, `Uzemanyag`, `Panelek`, `Lampak` ,...\" [10:18:38] [ERROR] mysql_format - destination size is too small [10:18:38] [DEBUG] mysql_tquery - connection: 1, query: \"INSERT INTO `Jarmuvek` (`ID`, `Tulajdonos`, `Tipus`, `Szin1`, `S\", callback: \"(null)\", format: \"(null)\" [10:18:38] [DEBUG] CMySQLQuery::Execute[] - starting query execution [10:18:38] [ERROR] CMySQLQuery::Execute[] - (error #1064) You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near \'\' at line 1 [10:18:38] [DEBUG] CMySQLQuery::Execute[] - error will be triggered in OnQueryError [10:18:41] [DEBUG] cache_insert_id - connection: 1 [10:18:41] [WARNING] cache_insert_id - no active cache
7
« Dátum: 2016. augusztus 08. - 21:23:25 »
A Salvatore Leone aki a GTA San Andreas Single Playerben benne van, miért nincs benne a SA-MP verzióban? Itt egy kép róla: Illetve valahogy, nem lehetne szólni, hogy rakják bele?
8
« Dátum: 2016. augusztus 07. - 21:54:17 »
Nos, kész az SQL regisztráció rendszer, de sajnos mikor a 2. ember próbál regisztrálni nem menti el, és csak az 1. dialogot hozza be. Regisztráció DIALOG: case DIALOG_REGISZTRACIO: { if(!response) return Kick(playerid); if(strlen(inputtext) <= 5) { SFM(playerid, PIROS, \"[HIBA] \"HEX_FEHER\" A jelszavadban minimum 6 karakter legyen. \" , 0); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"HEX_ZOLD\"Regisztráció\", \"\"HEX_FEHER\"A te neved nem található meg az adatbázisban.\\nA regisztrációhoz adj meg egy tetszőleges \"HEX_PIROS\"jelszót.\", \"\"HEX_ZOLD\"Tovább\", \"\"HEX_PIROS\"Kilépés\"); } new query[512], playerip[16]; GetPlayerIp(playerid, playerip, sizeof(playerip)); WP_Hash(JatekosInfo[playerid][pJelszo], 129, inputtext); mysql_format(kapcsolat, query, sizeof(query), \"INSERT INTO `Felhasznalok` (`Nev`, `Jelszo`, `IP`, `Admin`, `Penz`, `PosX`, `PosY`, `PosZ`, `PosA`) VALUES (\'%e\', \'%e\', \'%e\', 0, 0, %f, %f, %f, %f)\", JatekosNev(playerid), JatekosInfo[playerid][pJelszo], playerip, SPAWN_X, SPAWN_Y, SPAWN_Z, SPAWN_A); mysql_tquery(kapcsolat, query, \"FelhasznaloRegisztralas\", \"i\", playerid); } Csatlakozásnál ellenőrzés: TogglePlayerSpectating(playerid, false); new query[128]; mysql_format(kapcsolat, query, sizeof(query), \"SELECT `Jelszo`, `ID` FROM `Felhasznalok` WHERE `Nev` = \'%e\' LIMIT 1\", JatekosNev(playerid)); mysql_tquery(kapcsolat, query, \"FelhasznaloEllenorzes\", \"i\", playerid); FelhasznaloEllenorzes Stock: public FelhasznaloEllenorzes(playerid) { new rows, fields; cache_get_data(rows, fields, kapcsolat); if(rows) { cache_get_field_content(0, \"Jelszo\", JatekosInfo[playerid][pJelszo], kapcsolat, 129); JatekosInfo[playerid][pID] = cache_get_field_content_int(0, \"ID\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BEJELENTKEZES, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"HEX_ZOLD\"Bejelentkezés\", \"\"HEX_FEHER\"A te neved megtalálható az adatbázisban.\\nA bejelentkezéshez kérlek add meg a \"HEX_PIROS\"jelszavad.\", \"\"HEX_ZOLD\"Tovább\", \"\"HEX_PIROS\"Kilépés\"); } else { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"HEX_ZOLD\"Regisztráció\", \"\"HEX_FEHER\"A te neved nem található meg az adatbázisban.\\nA regisztrációhoz adj meg egy tetszőleges \"HEX_PIROS\"jelszót.\", \"\"HEX_ZOLD\"Tovább\", \"\"HEX_PIROS\"Kilépés\"); } return true; } Felhasználó regisztrálás: public FelhasznaloRegisztralas(playerid) { JatekosInfo[playerid][pID] = cache_insert_id(); printf(\"[REGISZTRÁCIÓ] Új felhasználó regisztrált. Adatbázis ID: [%d]\", JatekosInfo[playerid][pID]); SFM(playerid, ZOLD, \"[RENDSZER]\"HEX_FEHER\" Kérjük add meg a karaktered nemét\", 0 ); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NEM, DIALOG_STYLE_LIST, \"\"HEX_ZOLD\"Nem választás\", \"\"HEX_KEK\"Férfi\\n\"HEX_PIROS\"Nő\", \"\"HEX_ZOLD\"Tovább\", \"\"HEX_PIROS\"Kilépés\"); return true; }
9
« Dátum: 2016. augusztus 01. - 20:52:39 »
Ez milyen hiba, mit kell tennem? Console hiba : [20:18:26] Failed (plugins/Whirlpool.so: wrong ELF class: ELFCLASS64)
10
« Dátum: 2016. július 30. - 18:39:33 »
Miért nem indul? :wall: :yawn: SA-MP Dedicated Server ---------------------- v0.3.7-R2, (C)2005-2015 SA-MP Team [18:35:53] filterscripts = \"\" (string) [18:35:53] [18:35:53] Server Plugins [18:35:53] -------------- [18:35:53] Loading plugin: streamer [18:35:53] *** Streamer Plugin v2.8.2 by Incognito loaded *** [18:35:53] Loaded. [18:35:53] Loading plugin: sscanf [18:35:53] [18:35:53] =============================== [18:35:53] sscanf plugin loaded. [18:35:53] Version: 2.8.1 [18:35:53] (c) 2012 Alex \"Y_Less\" Cole [18:35:53] =============================== [18:35:53] Loaded. [18:35:53] Loading plugin: mysql [18:35:53] >> plugin.mysql: R39-5 successfully loaded. [18:35:53] Loaded. [18:35:53] Loading plugin: crashdetect [18:35:53] CrashDetect must be loaded before \'streamer.DLL\' [18:35:54] Failed. [18:35:54] Loaded 3 plugins. [18:35:54] [18:35:54] Filterscripts [18:35:54] --------------- [18:35:54] Loaded 0 filterscripts. [18:35:54] Script[gamemodes/ServerProject.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\" [18:35:54] Number of vehicle models: 0
11
« Dátum: 2016. július 09. - 16:33:30 »
Hiba: C:\\Users\\Dell\\Downloads\\PROJECT\\gamemodes\\ServerProject.pwn(402) : error 075: input line too long (after substitutions) C:\\Users\\Dell\\Downloads\\PROJECT\\gamemodes\\ServerProject.pwn(403) : error 017: undefined symbol \"st\" C:\\Users\\Dell\\Downloads\\PROJECT\\gamemodes\\ServerProject.pwn(404) : error 017: undefined symbol \"rval\" C:\\Users\\Dell\\Downloads\\PROJECT\\gamemodes\\ServerProject.pwn(405) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\Dell\\Downloads\\PROJECT\\gamemodes\\ServerProject.pwn(405) : error 017: undefined symbol \"nputtext\" C:\\Users\\Dell\\Downloads\\PROJECT\\gamemodes\\ServerProject.pwn(405) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Users\\Dell\\Downloads\\PROJECT\\gamemodes\\ServerProject.pwn(405) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Users\\Dell\\Downloads\\PROJECT\\gamemodes\\ServerProject.pwn(405) : fatal error 107: too many error messages on one line Hibás sorok: if(strval(inputtext) > 0 || strval(inputtext) < 311) { if(strval(inputtext) == 61 || strval(inputtext) == 70 || strval(inputtext) == 71 || strval(inputtext) == 74 || strval(inputtext) == 163 || strval(inputtext) == 164 || strval(inputtext) == 165 || strval(inputtext) == 166 || strval(inputtext) == 264 || strval(inputtext) == 265 || strval(inputtext) == 266 || strval(inputtext) == 267 || strval(inputtext) == 274 || strval(inputtext) == 275 || strval(inputtext) == 276 || strval(inputtext) == 277 || strval(inputtext) == 278 || strval(inputtext) == 279 || strval(inputtext) == 280 || strval(inputtext) == 281 || strval(inputtext) == 282 || strval(inputtext) == 283 || strval(inputtext) == 284 || strval(inputtext) == 285 || strval(inputtext) == 286 || strval(inputtext) == 287 || strval(inputtext) == 288 || strval(inputtext) == 300 || strval(inputtext) == 301 || strval(inputtext) == 302 || strval(inputtext) == 303 || strval(inputtext) == 306 || strval(inputtext) == 307 || strval(inputtext) == 308 || strval(inputtext) == 309 || strval(inputtext) == 310 || strval(inputtext) == 311) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_KINEZET,DIALOG_STYLE_INPUT,\"\"HEX_ZOLD\"Kinézet megadása\",\"Ezt a kinézetet nem használhatod.\",\"Rendben\",\"Mégse\");
12
« Dátum: 2016. július 02. - 18:17:06 »
Nem esik össze, amikor 20 alá viszem a HP-m. public Osszeeses(playerid, health) { new Float:Elet = GetPlayerHealth(playerid); // Összeesés if(Float:Elet <= 20) { SFM(playerid, PIROS, \"[RENDSZER] \"HEX_FEHER\"Összeestél | Indok: Kevés életerő |\", 0); ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0, 1); } return 1; }
13
« Dátum: 2016. július 02. - 08:05:25 »
A scriptejeimben általában DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS nevű dialog stílust akarok használni. De mindig azt írja, hogy nincs definiálva. A legújabb includot használom.
14
« Dátum: 2016. július 01. - 21:30:56 »
Írogatok egy módot, és amikor felmegyek a szerverre beírom a teljesen pontos jelszót, de mindig azt írja hibás jelszó. if(dialogid == DIALOG_BEJELENTKEZES) { if(response) { new file[128]; new jelszo2[70]; new str[200]; if(strlen(inputtext) == 0) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BEJELENTKEZES, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", \"Te már regisztráltál! Kérlek írd be az általad megadott jelszót!\", \"Rendben\", \"Mégse\"); format(file,sizeof(file),\"Felhasznalok/%s.ini\",Nev(playerid)); dfile_Open(file); sscanf(dfile_ReadString(\"Jelszo\"),\"s[200]\",jelszo2); dfile_CloseFile(); format(str,sizeof(str),\"%s\",jelszo2); if(strcmp(inputtext, jelszo2, false)) { SFM(playerid, ZOLD, \"Köszöntelek a szerveren %s! Jó játékot!\", Nev(playerid)); Bejelentkezve[playerid] = 1; } else { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BEJELENTKEZES,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Bejelentkezés\",\"Hibás jelszó!\\nÍrd be a jelszavad:\",\"Rendben\",\"Mégse\"); } } else Kick(playerid); }
15
« Dátum: 2016. június 28. - 09:21:45 »
Amikor tesztelem, a /me-t nem ír ki semmit. CMD:me(playerid, params[]) { new szoveg[128],string[128]; if(sscanf(params,\"s[128]\",szoveg)) return SCM(playerid, SARGA, \"Használat: /me [cselekvés]\"); new Float:X; new Float:Y; new Float:Z; new i; while(i < MAX_PLAYERS) { i++; GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, X, Y, Z)) { format(string,sizeof(string),\"* %s %s\", Nev(playerid), szoveg); SCM(i, ROZSASZIN, string); } } return 1; }
|