Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Brian Harris

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / MTA MySQL
« Dátum: 2016. december 17. - 01:44:37 »
Sziasztok!
 
A helyzet, a dbQuery(...) alap MySQL cuccot használnám de megakadtam, a kérdésem a következő hogy tudom lekérdezni az adott account adatainak a mezőértékeit.  Lásd:
Adatbázisban az accounts táblám struktúrája:
 
uid (int) (AI)
username (text)
password (text)
utolsoip (text)
serial (text)
 
Szóóval,, hogy pontosabb legyek azt akarom lekérdezni hogy létező felhasználó (haigen) akkor, betölti \"serial\" és \"utolsoip\"-t valami változóba mentsem el, mint samp alatt. Igen ez egy bejelentkezés!!!!444!!!
A kódom:
 
 

addEventHandler(\"loginolas\", getRootElement(),
function (felhasznalo, jelszo)

   local felhnev, banned, banned_by, banned_reason, admin, result, uid = nil
   local qh = dbQuery(sql, \"SELECT * FROM accounts WHERE username = ? AND password = ?\",felhasznalo, md5(jelszo))
   result = dbPoll ( qh, -1 )
   dbFree( qh )
        -- ide kéne valami fetch-es mysql cucc!      
end
);

 
 

2
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Továbbjutottak - Döntő
« Dátum: 2016. november 15. - 11:42:57 »
éjjen lomániaaaaa!

3
Segítségkérés / Játékos pozicionálása objektre!
« Dátum: 2016. október 09. - 10:38:05 »
Sziasztok!
Nos a kérdésem, én tolni szeretnék egy objektet amire ráhelyezek egy másik játékost, és ha mozgok akkor az objekt is mozog és a ráhelyezett játékos is.
Ez egyáltalán lehetséges? (Azt tudom, hogy Actorral és NPC-vel megoldható, de én játékossal szeretném!)
Edit:
Gondolkoztam, hogy lekérem az én poziciómat és elé spawnoltatok tizedmásodpercenként egy objeketet, majd a másik játékost pedig SetPos-olom folyamatosan, de az olyan kókány megoldás lenne.

4
* Brian Harris körül nézz, az utcán hogy mit tudna ellopni!
/do üres az utca!
* Brian Harris meglát egy ajtót és elmegy megnézni, a zár állapotát!
/do zárva
* Brian Harris előveszi a csillagharcos képességét és berúgja a házajtaját!
/do ajtó az alvilágig repült.
* Brian Harris bemegy a házba és leül, majd megeszi a hűtőből a tőtőkáposztát!
/do csámcsogás hallatszik.
* Brian Harris kisétál az ajtón és a /me paranccsal elrepül a g*cibe!

5
Kérdések, Segítség / Random kerdes
« Dátum: 2016. április 19. - 23:55:19 »
Minek akar a fórum egy alkalmazást használni ?
\"width=281http://kepfeltoltes.hu/160419/1291317976image_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

6
.

7
Segítségkérés / SAMP rendszerekre bontva, külön fájlokkal.
« Dátum: 2016. március 07. - 19:37:42 »
Sziasztok!
Valamelyik nap azon gondolkoztunk egyik \"kollégámmal\", hogy-hogyan lehetne megcsinálni a SAMP-os resourceoket(Mint MTA-n). Van egy jármű rendszerem egy külön fsben, és lenne egy mod.pwn ((Maga a global)) és ha rossz lenne a jármű rendszer csak le unloadfs-elem a jármű rendszert de a szerver megy tovább a jármű rendszer nélkül. Szóval egy másik fsből hivatkozzak egy különálló fsre. Láttam DRaKe Lua pluginját de az valahogy nem érdekel SAMP-ot fejlesztünk, nem MTA-t.
Jelenleg egy változót nem tudok át vinni egy másik FSbe, szerintem.
Szerintem ha megoldható lenne SAMPban is sokkal könnyebb lenne a fejlesztés.
Szóval Ötletek?

8
Off Telep / "- Ne indíts kínai, orosz, stb. fajta szóláncot."
« Dátum: 2016. február 29. - 11:10:35 »
Szabályzat: - Ne indíts kínai, orosz, stb. fajta szóláncot.
Ki az az elmebeteg aki ilyet akarna indítani? :\'(

9
Segítségkérés / MySQL => ORM
« Dátum: 2016. február 27. - 18:52:00 »
Sziasztok!
A kérdésem a következő, valaki használja a MySQL ORM részét? Ha igen mire? Én csak a cache részét használom. Ahogy nézegetem olyan nehéz nem lehet, a cache nehezebb szerintem.
Példa szkript:
https://github.com/pBlueG/SA-MP-MySQL/blob/master/example_scripts/login_system-orm.pwn
Szerk: Sorry ha rossz helyre nyitottam.

10
Nem vitatkozásból Wadez, de ha globálisként hozod létre és ha nem formatolva van, akkor az előző tartalma ott marad..

11
Archívum / EverLifeRPG v2
« Dátum: 2015. december 20. - 16:19:02 »
\"everlife_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 
 

Facebook:
http://facebook.com/EverLifeRPG
Weboldal: www.everliferpg.eu
Email: [email protected]
Teamspeak: ts.everliferpg.eu
Nyitás: Hamarosan...
 
 
Rendszer felépítése:
A rendszer teljesen dinamikus, nem terveztem ennél összetettebb rendszert életemben. Az adattároló a „MySQL R39-3” plugin kezeli, a rendszer több szálon fut így nincs olyan nagy terhelés. A szerver a „ZCMD” parancskezelőt használja, ami könnyebb és gyorsan parancskezelést biztosít. A biztonságra is nagyon-nagy hangsúlyt fektettem, a jelszavak kétszeresen vannak kódolva. Mivel 0-ról írt módról beszélünk, ezért nagyon-nagy hangsúly van még a naplózáson, minden „SQL” lekérést és minden sikertelen, sikeres parancsot tárolja a szerver. A mód elméleti tervezése „Hiroshi” és „Harris” által készült el. A rendszer kikapcsolja a „SA:MP” lekérések napló fájlját, mert minden másodpercben több 100 lekérés fut, így egy nap kb 50 GB naplózás lenne. (Szinkronizált Rendszerek)
Rendszerigény (Pluginok):
 

  • MySQL R39-3


  • SSCANF2


  • STREAMER


  • ZCMD


Fejlesztők és Teszterek:
 

  • Brian „Harris” – Fejlesztő (A mód írása)


  • Lorenzo Sylvester – Fejlesztő (Az indulásnál jelen volt)


  • Kyosuke Hiroshi – Fejlesztő (Elméleti megoldások)


  • Borisz Dimitriev – Tulajdonos (A mód tesztelése.)


  • Brian Delonge – Tulajdonos (Projekt kitalálója)


  • Chris Harris – SzuperAdmin (A mód tesztelése)


  • Axel. – SzuperAdmin (Mappolások)


  • Makkai - Mapper Tag (Mappolások)


  • James – Mapper Tag (Mappolások)


  • Jack D Alvarez – Mapper Tag (Mappolások)


Fejlesztési videók:
 

 

 
Rendszerek leírása
 
Ajtó rendszer:
Az ajtó rendszer teljesen egyedi rendszer, a /ajtó paranccsal lehet az ajtókat kezelni! Ami újdonság benne, az a minitérképen az „Ikon” állíthatósága, illetve a fagyasztás ideje.
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/338707480sa-mp-001_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/686817233sa-mp-002_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Kapu Rendszer:
A kapu rendszer teljesen dinamikus, illetve automatikusan bezárásra kerül 5 másodperc
után. A módosítás is teljesen egyedi ötlet alapján készült, ahogy régen volt a divatboltban
úgy lehet állítani a kapu tengelyeit. Ugyan úgy lehet frakciónak, civilnek kapuja, a kapu kódokat „SzuperAdmin”-tól látják az adminok, és a régi „keypad.inc” textdrawjával lehet kinyitni a /nyit paranccsal!  A parancs: /kapu
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/518705311sa-mp-003_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/406826859sa-mp-004_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Frakció Rendszer:
A frakció rendszer is megírásra került, teljesen dinamikus a rendszer, dialogba foglalva a parancs: /setfrakció, ahol felugrik egy dialog, amiben be kell írnod a frakció „ID”-t (1-10)
Itt a szervezet nevét tudod módosítani, rádiószínt, szolgálati fegyvereket, dutyt, max. tagokat, rangok nevét, rang szerinti ruhákat, széf tartalom módosítás, frakció típusa hogy rendvédelmi, banda maffia és egyéb dolgokat.
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-025_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/1193559245sa-mp-026_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Inventory Rendszer:
Az inventoryról tudni kell, hogy teljesen szinkronizált lásd, az eddigi szervereken „relog”-olni kellett, ha valamit módosítottak a játékos adataidba, most ez megszűnik, ha adok az „SQL”-ből egy ”Item”-et akkor az már „relog” nélkül is nálad lesz. Bármikor hozzáadhatok új „Item”-et amit már egyből lehet használni. Az „Item”-ek közt hat típus van. Ezek a következők: Kártyák, Kulcsok, Fegyverek, Ital, Étel, Elektronikai cuccok. A kulcs típusról részletesebben beszélnék. A járműveknél, Az „Y” gombbal hozod elő az inventoryd, így alapból lesz két menüpontod a dialogban. „Kulcsok | Kártyák”. Kiválasztod a kulcsot, és használat, ha jó járműben ülsz, akkor a jármű beindul, és kitörli az inventorydból a jármű kulcsod, ami már a járművedben van. Így ha kiszállsz továbbra is a járműben marad, és bárki kitudja venni a járműkulcsodat. A kulcsot az „N” lenyomásával tudod kivenni! A kártyákról is szeretnék részletesebben beszélni, mégpedig a „Szervezet Kártyáról”. Ez az „Item” akkor kerül hozzád, ha egy szervezetbe bevesznek, lásd „LSPD” a szervezet járművek nem kulccsal indulnak, hanem kártyával, viszont ezt más nem tudja kivenni a kocsiból, annyit tudni kell a kártyáról és a járműről, hogy tárolja melyik járgányba ültél, utoljára illetve megtudja nézni a központ kiült utoljára az XY járműben. (Felhasználói Ötlet – átalakítva „Harris” módra!)
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/404962899sa-mp-005_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/875892316sa-mp-007_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/449171487sa-mp-008_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Jármű Rendszer:
Ezt a rendszert nagyon nem lehet változtatni, az összes járművel kapcsolatos parancsot a /v paranccsal éred el. A rendszer akár 50 saját járművet is enged, nincs korlátozás. A járművet nem a „/motor” paranccsal indítod, ahogy eddig megszoktuk, hanem az Inventoryból. A rendszer annyira fejlett, hogy már a tuning rendszer is hozzá van írva. Óránként van „Globális CRS”, szóval nem lesznek széthagyva a járművek, a bandáknak nem lesznek járművei, a rendőrség és más legális szerveknek persze lesz!
Ház Rendszer:
A ház rendszer is nagyon ütősre sikerült, minden házzal kapcsolatos parancsot a „/ház”-al kezelsz. Ha leraknak egy házat, azt a minitérképeden jelzi egy zöldházikó, a játékban pedig egy sárgaház ikon, ha foglalt, akkor a minitérképen semmit sem jelez, a játékba pedig egy pirosház ikon jelzi, ha belemegyünk. A házikonba csak a házszámot fogja kiírni, IRL sincs kiírva h „Jóska” lakik itt. Az eladóházaknál kivan írva az ára természetesen. A házszéf rendszer is nagyon dinamikus lett, teljesen te döntöd el, hogy hol legyen. Ugyanúgy, ahogy régen a divatboltnál. Ha eladod a házad, akkor a vásárolt ára felét kapod vissza, játékosnak nem lehet eladni közvetlen.
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/161910126sa-mp-006_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-010_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-009_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Helyek Rendszer:
Ez a rendszer is teljesen szinkronizált, nincs átmeneti állapot, nincs mit nagyon rajta
magyarázni. „FőAdmin” lerakja és a játékos a /helyek paranccsal tudja megnézni milyen, segítségek, útmutatások vannak számára.
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-011_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-013_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

AdminTeleport Rendszer:
Ezt sem magyaráznám túl, lerakja a „Szuper Admin” és a /tele paranccsal tudod előhozni!
Illetve van még egy „Térkép Teleport” megnyitod a térképet, és valahova lerakod a jelet, majd visszalépsz a játékba és elteleportált arra a helyre ahova leraktad a jelet.
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/124016826sa-mp-019_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/1219185946sa-mp-021_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

AdminJail Rendszer:
Ez nem nagyon változott annyi újítás került be, hogy most már nincs „gumiszoba” üdülés csak is „Írogatós” van, parancsa: /jail [Játékos] [Admin | LSPD | Kórház] [idő] [Oka]
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-024_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Hulla Rendszer:
Ez a rendszer különleges, mert egy álmot váltottam valóra, az új „Actor” függvénnyel. Ha meghalsz, akkor egy ugyan olyan ruhájú „Hulla” fog ott feküdni a földön, persze ezt ki is lehet rabolni majd idővel. A hullaidő 5 perc, szóval ha letelik az ideje, magától törlődik a hulla.
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-022_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-023_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Szerver Rendszer:
Ez így elég stílustalanul hangzik, de röviden arról szól, hogy a /szerver paranccsal tudod állítani a kezdő helyet, kezdőpénzt, vhspawn pozt, kórház pozt, erősítésidőt, kórházidő, hullaidőt amolyan „IG” átírás és minden változtatást ment a rendszer így nem kell mindig irkálni.
Fegyver Rendszer:
Ez az Inventoryval van összefűzve, lásd a nincs most már fegyver „duplikáció”, ahogy régen volt /eldob fegyver és a társunknak lett egy fegyverre és lőszere hozzá, ennek most vége. Továbbra se lehet görgővel váltani fegyvert! A fegyverhasználat az Inventoryból indul, kiválasztod melyik fegyvert szeretnéd elővenni(Y gomb),majd egy újabb Inventory előhívással(Y) tudod elrakni a fegyveredet. A rendszer minden egyes lövésnél szinkronizál a szerver és közted, így esélytelen több lőszert „cheatelni”. Amennyiben észreveszi a rendszer akkor insta BAN-t kapsz.
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-016_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/543642000sa-mp-017_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Anim Rendszer:
Erről a rendszerről elég sok vita volt, hogy mégis hogyan legyen megvalósítva, végül dűlőre jutottunk. Több helyen tudnak eltalálni, helyenként más animmal esel össze, viszont csak akkor kerülsz animba, ha a „Súlyos belsővérzésed van!”, és láblövésnél. Amennyiben eltalálják a kezed, akkor használhatatlan lesz, nem tudsz fegyvert fogni. A fejlövésnél egyértelmű INSTA halál. Ami új dolog az a mentősök dolga, felmerült egy ötlet mi lenne, ha valakit meglőnek, kórházba kell szállítani, és ott egy helyen „ki műteni a golyót” és ne lehessen felsegíteni, mint régen. Így elkerülvén azt, hogy valakit /segit paranccsal csak úgy felsegítenek egy tűzharc közepén.
Bank & ATM Rendszer:
Akárhány bankszámlád lehet. Amit tudni kell, 3 bank van, a szerveren ebből kettőt lehet rabolni, mindegyiket más módon.
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-012_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/1035128967sa-mp-014_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/1014032643sa-mp-015_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Bankrablás Rendszer:
Mindenki játszott szerintem a „PayDay” játékkal, van egy pálya a „No Mercy”. Ennek a lényege: Ki kell lőni a kamerákat, fúrni és a többi. Nos, a rendszert úgy képzelem el, szerezned kell 5 embert, ebből 1 hacker. Ha megvagytok, a rendszer jelez nektek egy járművet, amiben vannak maszkok és egy csomó fegyver. Beültök, a járműbe elindultok Civil ruhába, a bankba fegyver nélkül. Körül néztek hol van a kamera, ha megvannak és mindenki kész, akkor az, egyikőtök előveszi a fegyvert és automatikusan mindenkinek előveszi a maszkot és a fegyvert. A bankba lesz 7 darab kamera, amit ki kell, lőnötök (5 mp alatt), vagy különben jelez a rendőrségnek. Amennyiben sikerült kilőni a kamerákat, nyugodtan fúrhattok addig, még a páncélszekrény ki nem nyílik, ott a hacker barátunk, aki a járműben maradt, feltöri a rendszert és hatástalanítja a lézereket, kb (3) perc. Mivel nyitva van a széfajtó és szét fúrtátok, ezért 5 percetek van, ebből 3 perc hack, és 2 perc pakolás, eltűnés. Az eltűnés egy robbantással gondoltam a padlón, ami egy „csatornába” vezetne a tengerhez.
Drog Rendszer:
A szerveren 3 fajta drog lesz, „Fű, Heroin, Kokain”. A drogokat a bandásoktól kell szerezned, amennyiben szereztél, akkor te már csak végfelhasználó vagy, a drogot a bandás csinálja meg, és adja el neked.

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal