Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Anderson

Oldalak: [1]
1
Rendezvények / SA - Community | Nyílt tesztelés
« Dátum: 2017. szeptember 08. - 20:46:53 »
Sziasztok.
 
Hamarosan nyílt tesztelésre kerül sor, az első \"nagyobb\" eseményre a szerver életében. 
 
A teszt időszak kezdete: 2017.09.11 (Hétfő) 18:00.
 
Szerver IP: 37.221.210.36:7750
 
Az időszak pár napig fog tartani. Az időszak alatt regisztrált account - ok a teszt időszak végén törlődnek. A regisztrációt követően minden játékosnak jóváír a szerver 200 ezer dollárt, hogy mindent ki lehessen próbálni (jármű vásárlás, klán létrehozás stb...). Vegyétek figyelembe, hogy nem minden rendszer lesz bent a szerveren az időszak alatt és a bent lévő rendszerek némelyike is teszt fázisban lesz. 
 
A szerveren lejátszott egyedi hangokhoz kliens oldali audio plugin - ra van szükség (telepítése 3 másodpercet vesz igénybe)
 
Plugin letöltése: https://github.com/samp-incognito/samp-audio-client-plugin/releases
 
Kérdésekkel bátran forduljatok hozzám.
 
A visszajelzéseket, ötleteket és észrevételeket is szívesen fogadom.
 
Aki esetleg nem tudja miről lenne szó, link a szerver leírásához:

 
 

2
Archívum / [Frissítve] SA - Community | [CNR] Cops \'N\' Robbers - Civilians
« Dátum: 2017. szeptember 05. - 23:06:27 »

   SA - Community [ Cops \'N\' Robbers - Civilians]


    


   \"681logo_face_tn.jpg\"

    


   Frissített tartalom (2017.09.10)


   _________________________________________


    


   
      Elkészült az új videó.
   
   
      Kis betekintést lehet nyerni a szerver egyes rendszereinek működésébe. Hamarosan a munkákról kerül ki egy újabb videó.
   
   

      
         
      
   
   
       
   


    


   Nyílt tesztelés kezdete: 2017.09.11 (Hétfő) 18:00


    


   Szerver IP: 37.221.210.36:7750


    


   Részletek:


    


   
   
      Új rendszer: Egyéni verseny
   
   
      Rendszer leírása:
   
   
      Több egyéni verseny is található a szerveren (kockás zászló ikonok a térképen). Valamelyik verseny kezdőpontjára állva, a /joinrace parancs begépelésével lehet azt megkezdeni. Ezt követően a rendszer behelyezi a játékost a versenybe (az adott versenynél beállított járműbe és pályára). Minden verseny rendelkezik egy előre beállított időtartammal, amely időn belül teljesíteni kell az adott versenyhez tartozó pályát.
   
   
      Amennyiben sikerül időn belül teljesíteni (a járműve nem sérülhet) a versenyt, az adott játékos megkapja az adott versenyért járó pénzösszeget. A versenyt leggyorsabban teljesítő játékos fogja az adott pálya rekordidejét tartani (rekord megdöntés: plusz $10000). 
   
   
      Amennyiben egy játékos körözés alatt áll, nem kezdhet bele egyéni versenybe.
   
   
      ________________________________________A következő igen részletes leírásban a hamarosan nyíló SA - Community GTA - SA:MP szerverről és annak rendszereiről olvashattok. A leírásban feltüntetett rendszerek már kész, letesztelt állapotban vannak. A gamemode minden rendszere (minden egyes sora) teljes mértékben saját (Történetleírásban bővebben).Ez a leírás nem tartalmazza a szerver összes rendszerét.Tulajdonos és Fejlesztő: Anderson
      SzuperAdmin: Logan
A szerver rövid történeteA szerver gamemode - ja mint fentebb is olvasható, teljesen saját munka (map - okat egyaránt beleértve).Hazudni sem szeretnék, az elején próbálkoztam publikált gamemode - okátírásával, de számomra azok teljesen átláthatatlanok voltak. Ezek után a saját gamemode írása tűnt a legkézenfekvőbb ötletnek. Ekkor még nem terveztem, hogy egyszer szervert indítok ezek mind csak saját vagy barátok részére készültek, illetve hobby és gyakorlás céljából. Ennek sajnos az lett az ára, hogy a szerver legelső sorai több mint két éve íródtak. Körülbelül egy évejutottam arra a felismerésre, hogy a rendszerek akkorra már majdnem egy egész gamemode - ot alkottak. Így tehát elkezdtem komolyabban foglalkozni a dologgal és a már az akkori tudásommal elővettem újra minden megírt rendszert és komolyabb, stabilabb rendszert alkottam belőlük (pl: Item és Account rendszer). Ezalatt a két év alatt voltak aktívabb és kevésbé aktív időszakok. A szerver most érte el azt a szintet, hogy publikálható, bemutatható legyen. A leírt rendszerek többsége három videóban lesznek bővebben bemutatva (képösszeállítások) amelyek csak ehhez a leíráshoz készültek (kis betekintést nyerve így a szerver rendszereinek működésébe).A szerver indulásakor először béta verzióként fog futni. A beéta időszak alatt regisztrált account - ok, az időszak végén törlésre kerülnek (ezalatt lesznek kiszűrve és javítva az esetleges hibák, illetve átállítva, hozzáadva funkciók a játékosok visszajelzése és igényei alapján). Természetesen ha valaki több érdemleges visszajelzést ad a béta időszak alatt, az adott játékos prémium ponttal jutalmazódik (vagy az általa választott \"fizetséggel\" a szerveren pl: Klán, Jármű stb...)Weboldal: www.sa-community.comFacebook: https://www.facebook.com/sacsamp/
   


    


   
      Videók
   
   
       
   
   
      

         
            
         
      
      
          
      
      

         
            
         
      
      
          
      
      

         
            
         
      
   
   Munka rendszerA szerveren (egyelőre) 6 db munkalehetőség érhető el.1. Csomagszállítás2. Ételkihordás3. Fakitermelés4. Horgászat5. Úttisztítás6. Utasszállítás (Pilóta)A munkafelvétel lehetősége a városházán, azon belül az épületben található Npc - nél adott.Munkafelvételt követően a térképen megjelenő piros zászló blip (ikon) jelzi az adott munkához tartozó telephelyet (munkakezdés helyét).Csomagszállítás


    

 
Munkajármű lehívását követően lehetőség nyílik a jármű csomagterének
feltöltésére. A szállítandó csomagok a telephelyen érhetőek el.
A csomagok közelében a játékos az Y billentyű lenyomásának segítségével
tudja kézbevenni azok egyikét. Ezt követően a jármű közelében ismét az Y - t lenyomva lehet a csomagot a csomagtérbe helyezni. A csomagtérbe összesen 30 db csomag helyezhető (A jobb alsó sarokban lévő számláló jelzi a csomagtérbe helyezett csomagok számát). Az első behelyezett csomag után a rendszer generál egy checkpoint - ot az adott játékosnak (kérdőjel blip jelzi a térképen).
Az adott checkpoint közelébe érve az Y lenyomásával (a munkajármű közelében) lehet a csomagtérből kivenni a csomagok egyikét. Ezután a játékos a checkpoint - ba besétálva adhatja le az árut. Amennyiben a munkajármű sérülésmentes, a játékos megkapja a fizetést és a rendszer által generált borravalót. Ellenkező esetben (ha a munkajármű sérülése elér egy bizonyos szintet) a játékos fizetésének fele levonásra kerül.
 
 
 
Ételkihordás
 
 
 
A rendelésfelvételt követően le kell hívni a munkajárművet (ez fordított sorrendben is
elvégezhető). Ezután a rendszer generál a játékosnak egy címet (checkpoint).
Az adott checkpoint közelébe érve ki kell szállni a járműből, hogy a játékos megkapja a kezébe a leszállított ételt.
Ezt követően a játékos a checkpoint - ba besétálva adhatja le az adott rendelést. Amennyiben a munkajármű sérülésmentes, a játékos megkapja a fizetést és a rendszer által generált borravalót. Ellenkező esetben (ha a munkajármű sérülése elér egy bizonyos szintet) a játékos fizetésének fele levonásra kerül.
 
 
 
Fakitermelés
 
 
 
A munkafelvétel után a játékos csak egy adott helyen tudja végezni a munkát (telephely).
A telephelyen lévő fák egyikének közelébe érve, két gomb jelenik meg a játékos képernyőjének alján, valamint egy életcsík (állapotjelző) mely az adott fa életerejének szintjét jelzi.
A kivágás gombra kattintva a játékos kap egy láncfűrészt a kezébe melynek segítségével elkezdheti a fa kivágását. A bal egérgomb folyamatos lenyomásával lehetséges a fa kivágása, ekkor a fa életereje folyamatosan csökkenni fog (ezt a fa életerejének állapotjelzője folyamatosan jelzi).
A kivágást követően a fa kidől (ezt animálja a szerver). A fa ezután válik feldolgozhatóvá. A feldolgozás gombra kattintva megkezdődik a fa feldolgozása melynek állapotát szintén egy állapotjelző jelzi. Ezt követően a játékos megkapja a kezébe a már feldolgozott fát és egy checkpoint - ot a telephelyen belül.
A checkpoint - ba besétálva a játékos megkapja a fizetést a kitermelt fáért.
 
 
 
Minden harmadik fa feldolgozását követően a telephelyen újabb hulladékzsák jelenik meg. Ha a telephelyen lévő zsákok száma eléri a 10 - et, a rendszer nem enged több fát feldolgozni ameddig azokat a játékosok valamelyike el nem szállítja. Ehhez a játékosnak le kell hívnia a munkajárművét. A zsákok közelében az Y lenyomásával lehet azok egyikét felvenni, majd a jármű közelében ismét az Y lenyomásával lehet azt a raktérbe helyezni (az object megjelenik a raktéren).
Összesen 3 db zsák helyezhető a raktérbe. A kapott checkpoint - ba érve (a munkajárművel behajtva) attól függően mennyi zsák van a raktérben, a játékos megkapja a fizetést.
 
 
 
Horgászat
 
 
 
A játékosoknak két lehetősége van. Lehetőség van a kikötő közelében és a kikötőtől távolabb eső kijelölt zónában horgászni.
A kikötő közelében csak kisebb és általánosabb, a távolabb eső kijelölt zónában nagyobb és ritkább halak is előfordulhatnak.
A horgászathoz a játékosnak szüksége van egy horgászbot itemre.
Ha a játékos valamelyik kijelölt zónában tartózkodik, az item használatával tudja elkezdeni a horgászatot. Ezt követően egy bizonyos időn belül (a szerver generálja véletlenszerűen) a játékosnak kapása lesz, ekkor megjelenik egy állapotcjelző a képernyő alján. A horgon lévő halat a space billentyű gyors, többszöri lenyomásával lehet kifogni (erre pár másodperc áll rendelkezésre és az állapotjelző jelzi, hogy mennyi van még hátra a hal sikeres kifogásáig). Amennyiben nem sikerül elégszer lenyomni a billentyűt (tehát nem szerez a játékos elég pontot a kifogáshoz), a hal elúszik. Ellenkező esetben a játékos kifogja a halat. (A rendszer véletlenszerűen generál egy halfajtát és a generált fajtától függően generálja az adott halhoz tartozó súlyt). A kifogott halat a játékos itemként kapja meg az inventory - ban.
Halak leadása a kikötőn belül található Npc - nél lehetséges. Ekkor a szerver leellenőrzi mennyi darab, milyen fajta és mekkore súlyú halak találhatóak a játékosnál, majd egyben jóváírja az értük járó fizetség összegét és az itemeket elveszi a játékostól.
A halakért járó fizetség függ a hal fajtájától és súlyától egyaránt.
 
 
 
Úttisztítás
 
 
 
A munkajármű lehívását követően a játékosnak fel kell töltenie azt vegyszerrel.
Feltöltéshez be kell állni a kijelölt helyre majd az Y gomb lenyomása után a feltöltés megkezdődik (állapotjelző jelzi a folyamatot). Ezt követően a munkajármű 20 liter vegyszerrel lesz feltöltve.
A kijelölt tisztítandó területhez érve a képernyő alján megjelenik a \'tisztítás\' gomb és egy állapotjelző mely a tisztítás folyamatának állapotát fogja jelezni. A gombra kattintva megkezdődik a tisztítás. Ha a vegyszer kifogyott a járműből, újra fel kell azt tölteni a munka folytatásához.
 
 
 
Utasszállítás (pilóta)
 
 
 
A munkajármű lehívása után a játékos 20 db leszállási engedélyt kap a következő karbantartásig. Minden leszállás után a játékos megkapja az újabb koordinátákat, melyik repülőtérre kell legközelebb leszállnia. Az út távolságától függően kapja a játékos a fizetségét minden leszállás után. A 20. leszállás után vissza kell repülni a Los Santos - i repülőtér karbantartó részlegébe (hangár) és a karbantartás után a játékosnak 20 újabb engedélyt ír jóvá a rendszer és folytathatja a munkát.
 
 
 
Hud
 
 
 
A szerveren a játékosok 3 stílus közül választhatnak., A hud stílusa a dashboard - on keresztül cserélhető.
 
A 3. stílus az alap játék stílusa (Ez esetben az éhség, szomjúság, pénz és körözési szint a dashboard - on belüli \'Adatok\' gombra kattintva tekinthető meg) 
 
 
 
\"9632017_09_08_6__tn.jpg\"  \"7492017_09_08_1__tn.jpg\"  \"5772017_09_08_2__tn.jpg\"
 
 
 
Csapat, Szint és bilincs rendszer
 
 
 
A szerveren 3 csapat közül lehet választani (A játék során ez bármikor változtatható).
A hud jelzi a játékosoknak, hogy éppen melyik csapatnak a tagjai (CI , CR, RE).
 
 
 
- Civil
- Rendőrség
- Criminal
 
 
 
Civil: Ebben a csapatban kezd minden játékos. Ebbe a csapatba csak akkor kerül egy játékos ha az belekezd bármilyen munkába a szerveren. Civileket más játékos megsebezni, megölni nem tud. A térkép a civileket fehér marker - el jelzi.
 
Rendőrség: A csapatba bekerülni a rendőrség előtti checkpoint - ban lehet. Ekkor a játékos bekerül a rendőrség csapatába és a rendszer ennek megfelelő skin - t ad rá. A rendőrség előtti másik checkpoint - ban a szolgálati járművet lehet lehívni. Csak a rendőrség csapattagoknak elérhető a sokkoló pisztoly használata (bilincs rendszerleírásnál bővebben). A csapattagokat a térkép kék marker - el jelzi.
 
Criminal: Ez a csapat a dashboard - on belül elérhető gombra kattintva választható, bármikor és bárhol (sem időhöz sem helyhez nincs kötve). A csapattagoknak elérhetővé válnak a quest - ek (quest rendszerleírásban bővebben) és minden illegális tevékenység a szerveren (pl: bankrablás, boltrablás stb). A csapattagokat a térkép narancssárga, zöld és lila marker - el jelzi (függ a körözési szint nagyságától).
 
 
 
Szint rendszer
 
 
 
Szintet kétféleképpen lehet növelni:
 
Sikeresen teljesített quest - ek (criminal): Minél nagyobb a játékos szintje annál több pénzt és több pontot kap a quest - ek után.
 
Letartóztatások után (rendőrség): Minél nagyobb a játékos szintje annál több pénzt kap a letartóztatások után és annál nagyobb lesz a sokkoló pisztolyának hatótávolsága.
 
 
 
Bilincs rendszer
 
 
 
Amennyiben egy játékos (criminal) körözés alatt áll, a rendőrség csapattagjainak lehetőségük van őt letartóztatni. Letartóztatáshoz a rendőrség tagjainak a sokkoló pisztolyt kell használniuk. Amennyiben a rendőrség egyik tagjának sikerül lesokkolnia egy körözés alatt álló játékost, a játékost lefagyasztja (lesokkolja) a rendszer 3 másodpercre. Ezalatt a 3 másodperc alatt az adott rendőrnek lehetősége van letartóztatni őt (a játékos közelében /jail [JátékosID] parancs használatával (ez a parancs csak akkor működik ha a körözés alatt álló személy sokkolva lett).
Sikeres letartóztatást követően a letartóztatott játékost a rendszer börtönbe zárja (körözési szint * 1 perc Pénzlevonás: körözési szint * $150. Ezt követően a játékos körözési szintje 0-ra csökken), a rendőrség adott tagja megkapja a letartóztatásért járó fizetségét (függ a szintjétől. Legalacsonyabb: Letartóztatott játékos körözési szintje * $150, Legmagasabb: Letartóztatott játékos körözési szintje * $375) és az adott rendőr szintje is növelődik 1 - el.
 
 
 
Bankrablás
 
 
 
Bankok
 
 
 
Los Santos
 
 
 
\"6252017_08_09_198__tn.jpg\"  \"3672017_08_09_200__tn.jpg\"  \"1152017_08_09_205__tn.jpg\"  \"4492017_08_09_210__tn.jpg\"
 
 
 
\"8552017_08_09_215__tn.jpg\"  \"2812017_08_09_216__tn.jpg\"
 
 
 
San Fierro
 
 
 
\"8962017_08_09_226__tn.jpg\"  \"2362017_08_09_222__tn.jpg\"  \"9222017_08_09_228__tn.jpg\"  \"2082017_08_09_231__tn.jpg\"
 
 
 
\"5812017_08_09_238__tn.jpg\"  \"6732017_08_09_234__tn.jpg\"  \"8232017_08_09_243__tn.jpg\"
 
 
 
Tablet - PC
 
 
 
\"4332017_09_08_12__tn.jpg\"
 
 
 
Csak a criminal csapattagoknak elérhető.
A szerveren egyelőre két bank található (Los Santos, San Fierro).
A széf feltöréséhez az adott játékosnak szüksége van egy tablet-pc itemre.
Feltöréshez a széf zárjának közelében kell használni az itemet.
A megjelent panel felső részén 4 darab szám jelenik meg, azok mindegyike alatt \'kódol\' felirat jelzésű gombok. A gombokra kattintva 10 számot generál a rendszer (másodpercenként változtatja az adott gombhoz tartozó kijelzett számot). A generált számokból a játékosnak meg kell jegyeznie a legnagyobbat (mind a négy kódolható szám esetében), ezek a számok fogják a kódot alkotni. A panel alsó részén szintén 4 darab szám jelenik meg, azok alatt 2-2 gomb (\'<<\' = csökkenti a megadott
számot, \'>>\' = növeli a megadott számot). A gombok segítségével tudja a játékos az általa helyesnek vélt kódot \"begépelni\". A \'kódbeolvasás\' gombra kattintva, amennyiben a megadott kód helyes, a széf ajtaja ki fog nyílni (ekkor a bank riasztója megszólal) és a játékosok üzenetet kapnak a rablásról. (A feltörésre 2 perc áll rendelkezésre).
A széfen belül 4 kisebb széf van elhelyezve melyek kiürítése a pénztáska item használatával lehetséges (valamelyik széf közelében). Egy széfet egyszerre egy játékos üríthet ki. Ezt követően a játékos hátán megjelenik a pénztáska és kap egy checkpoint - ot (kivonási pont) ahol megkapja a rablásért járó pénzösszeget ($9000).
Körözés: +5
 
 
 
Boltrablás
 
 
 
Csak a criminal csapattagoknak elérhető.
A szerveren minden vegyeskereskedés rabolható.
A boltrablást követően a rablás lehetősége fél órán keresztül
megszünik a játékosok számára az adott bolt esetében. A fél óra eltelte után a bolt ismét rabolhatóvá válik. Boltrablás az eladó Npc közelében, a /rob parancs segítségével indítható (ha a játékos kezében fegyver van).
Mikor a játékos elkezdi kirabolni a boltot, az adott bolt (interior) bejáratánál megszólal a riasztó.
Ezt követően egy állapotjelző fogja jelezni a rablás állapotát, időtartamát. A rablás után két eset fordulhat elő:
 
 
 
- A kassza üres (ritkább eset)
- A kasszában van pénz és a játékos megkapja az abban található pénzösszeget (ezt az összeget a rendszer véletlenszerűen generálja)
 
 
 
Amennyiben a második eset fordul elő (a kassza nem üres),
a játékos hátán egy pénztáska jelenik meg és a rendszer generál egy checkpoint - ot (kivonási pont). A checkpoint - ba sétálva kapja meg az adott játékos a rablásból származó pénzösszeget.
Körözés: +3
 
 
 
Blackjack
 
 
 
\"8982017_09_08_6__tn.jpg\"    \"4292017_09_08_6__tn.jpg\"
 
 
 
Ez a funkció Npc - nél érhető el
A játék megkezdéséhez tétet kell megadni melynek minimum és maximum megadható összege $100 és $250.
A \'kezdés\' gombra kattintva a játék kiosztja az első lapokat a játékosnak és az osztónak egyaránt (A kártyák aktuális összeadott összegét egy számláló jelzi a játékos és az osztó esetében is).
A \'lapot\' gombra kattintva a játék újabb lapot oszt ki a játékosnak.
 
 
 
1. Ha az eddigi lapok és az utoljára osztott lap összege kisebb mint 21 (blackjack), a játékos ismét kérhet új lapot, vagy az \'elég\' gombra kattintva megállhat.
2. Ha az eddigi lapok és az utoljára osztott lap összege egyelő 21, a játékos nyer és megkapja a tét összegét (kétszer, hiszen a játék kezdetekor a tét összege levonásra kerül a játékostól. Ha veszít a játékos elbukja a megadott tét összegét).
3. Ha az eddigi lapok és az utoljára osztott lap összege nagyobb mint 21, az osztó nyer és a játékos elbukja a megadott tét összegét.
 
 
 
Az \'elég\' gombra kattintva a játékos megállhat. Ekkor a játék 3 másodpercenként oszt egy lapot az osztónak és ha az osztó lapjainak összege nagyobb mint a játékos lapjainak összege, valamint nem haladja meg a 21 - et, az osztó nyer. Ellenkező esetben a játékos nyeri meg a kört.
 
Ha az utoljára leosztott lap ász, a játék figyelembe veszi az aktuális pontszámot és az eredeti szabályoknak megfelelően az ász értékét vagy 11 - nek vagy 1 - nek fogja számítani a pontszámoktól függően. Ha az eddigi pontszámok + 11 nagyobb lenne mint 21, akkor az ász értéke 1 lesz. Ha az eddigi pontszámok + 11 kisebb vagy egyelő mint 21, az ász értéke 11 lesz (A játékos és az osztó esetében is).
 
 
 
Deathmatch
 
 
 
A szerveren 30 percenként új verseny (deathmatch) indul. Ekkor 5 perc áll a játékosok rendelkezésére, hogy benevezzenek a versenyre. Jelentkezés a /joindm parancs segítségével lehetséges.
A nevezési díj $500 és ez az összeg csak a verseny tényleges kezdetét követően kerül levonásra. A játékosok száma minimum 2 és maximum 10 lehet.
Ha az 5 perc letelte után a játékosok száma nem éri el a kettőt, a verseny törlődik.
Nem lehet a versenyre nevezni ha:
 
- A játékos Admin/PD jail - ben van
- A játékosnak nincs elég pénze a nevezéshez
 
Amennyiben egy játékos körözés alatt áll, a verseny alatt
annak körözési számlálója nem lesz aktív (körözése nem csökken). A számláló a verseny végén, vagy az abból való kilépés után ismét aktiválódik.
 
A verseny kezdetét követően a játékosok bekerülnek az arénába.
A verseny ekkor létrehoz egy pénztáskát (pickup, dollár blip a térképen) az aréna valamelyik pontján és egy szintén az aréna véletlenszerű pontján elhelyezett másik dollár alakú pickup - ot (kérdőjel blip a térképen). A játékosok feladata a pénztáska felvétele és annak leadása az arra létrehozott dollár pickup - nál. Ha ez sikerül az adott játékos 500 dollárt kap a táskáért. Ezután a verseny újabb pénztáskát és checkpoint - ot generál. A verseny időtartama 10 perc. Ha egy játékos ügyes és többször sikerül a táskát leadnia, a nevezési díj többszörösét is megszerezheti. Ha egy játékos felveszi a táskát az láthatóvá válik annak hátán.
Ha a játékos (akinél a táska éppen van) kilép vagy meghal, a táska azon a ponton spawn - olódik újra. A versenyre lehet fegyver nélkül is nevezni, persze így kevesebb az adott játékos esélye. Ha verseny közben a játékosok száma 2 alá csökken (pl: lecsatlakozás, adminjail stb) a verseny autómatikusan törlődik.
 
 
 
Párbaj (PVP)
 
 
 
A szerveren lehetőség van két játékos közötti párbaj indítására.
Párbaj indítása a /challenge [JátékosID] [Tét] [Fegyvertipus] segítségével lehetséges.
 
 
 
- Tét: minimum összege 250 dollár
- Fegyvertípus: 1. AK-47 2. M4A1 3. Shotgun 4. Desert Eagle
 
 
 
A párbaj kezdetét követően a szerver bedobja a játékosokat a párbajzónába és levonja tőlük a tét összegét.
Ekkor mindkét játékos megkapja a megadott fegyvertípust és a párbaj során csak azt használhatja (az inventory nem snged itemet használni a párbaj alatt). A párbaj 5 percig tart. Az a játékos nyeri a párbajt amelyik többször öli meg az ellenfelét. Ha a párbaj közben a játékos kilép vagy valamilyen módon elhagyja a párbajt (pl: Admin / PD jail stb...), az ellenfele kerül ki nyertesként és ő kapja meg a tét összegét (kétszer, hiszen tőle is levonja a szerver a párbaj kezdeténél). A párbaj indítására a deathmatch - nél is leírt kritériumok vonatkoznak.
 
 
 
Klán rendszer
 
 
 
Minden játékosnak lehetősége van klán létrehozására a szerveren.
Ennek ára $50000. A klán létszám 5 főre lett limitálva.
Klán létrehozása a dashboard - on belül elérhető.
 
 
 
Klán - Panel:
 
 
 
\"7892017_09_08_8__tn.jpg\"   
 
 
 
Tagok: Megtekinthető a klán online és összes tagjainak listája.
 
Játékos invitálása: Játékos meghívása a klánba (csak leader - nek elérhető)
 
Játékos eltávolítása: Játékos kirúgása a klánból
Fontos: Kirúgásnál nem kell online lennie a kiválasztott játékosnak. A rendszer AccountID (Mysql-ID) alapján dolgozik tehát ezt az ID-t kell megadni. Az AccountID a tagok listája megtekintésénél a nevek mellett látható.
 
Számlakezelés: (Leader funkció) Minden klan külön folyószámlával rendelkezik. A folyószámlán lévő pénzből lehet támadást indítani egy üzletért, vagy megvásárolni azt (amennyiben szabad az adott üzlet).
További funkciók:
 
 
 
- Egyenleglekérdezés
- Pénzbetétel
- Pénzfelvétel
 
 
 
Üzenet: A klán leader - ének lehetősége van üzenni a klántagoknak a panelen belül (esetleg ha a tagok offline vannak). Az üzenet szerkesztése gombra kattintva lehet begépelni annak szövegét.
Az \"üzenőfalat\" a klán minden tagja megtekintheti.
 
Támadás indítása: Ez a funkció szintén csak a leader - nek elérhető. Ha egy üzlet területén tartózkodik a játékos és azon nincs biztosítás, a rendszer párbajt indít a klánok között az adott üzletért (üzletek leírásánál bővebben)
 
Törlés: Klán törlése (csak leader - nek elérhető)
 
 
 
Üzletek
 
 
 
A szerveren 3 fajta üzlet található
 
 
 
- Fegyverkereskedés (a birtokló klán tagjai féláron juthatnak itt a fegyverekhez)
- Lőszerkereskedés (a birtokló klán tagjai féláron juthatnak itt lőszerhez)
- Autószerviz (a birtokló klán tagjai ingyen javíthatják itt járműveiket)
 
 
 
Szabad üzletek ára: $10000
Ha egy klán megvesz vagy megszerez egy üzletet, az 120 percen keresztül lesz biztosítva. Ebben a 120 percben nem lehet megtámadni az adott üzletet.
A 120 perc letelte után már támadható lesz az üzlet más klánok számára.
Támadás indítása az adott üzlet közelében tartózkodva, a klánpanelben elérhető (csak leader - nek).  Amennyiben nincs online játékos a tulajdonos klán tagjai közül, akkor is támadható az üzlet, kizárva az inaktivitásból származó birtoklást. A rendszer a tulajdonos és a támadó klántagoknak egyaránt
üzenetet küld a támadásról.
A támadás indítása után, 10 perc múlva kezdődik el a  klánok közötti párbaj. A hátralévő időt az érintett játékosoknak számláló jelzi a képernyő bal oldalán. A 10 perc leteltét követően a rendszer véletlenszerűen generál egy arénát és a klántagokat elhelyezi annak kezdő pontjain és megkapják a megfelelő skin - t (egyik klán tagjai lilában, másik klán tagjai zöld skin - ben lesznek).
Ezzel egyidőben a rendszer létrehoz egy pickup - ot (ház alakú pickup, kérdőjel ikon jelzi a térképen) az aréna valamelyik pontján.
Minden résztvevő játékosnak a rendszer számlálóval jelzi az ellenfél és a klánja aktuális pontszámát. Pontot a játékosok úgy szerezhetnek, hogy a létrehozott pickup helyére állnak és a /own parancs begépelése után, 3 másodpercen keresztül a pickup helyén maradnak. A 3 másodperc letelte után, az adott játékos klánja kap egy pontot és a rendszer újabb pickup - ot helyez le az arénában (az előző pickup törlődik). A megtámadott üzlet tulajdonosa az a klán lesz amelyik a párbaj végén több ponttal rendelkezik.
 
 
 
Fontos:
 
 
 
- Amennyiben a 10 perc letelte után nem lesz online vagy elérhető (pl: AdminJail, PDJail) játékos a tulajdonos klántagok közül, az üzlet tulajdonosa autómatikusan a támadó klán lesz.
- Amennyiben a 10 perc letelte után a támadó klántagok közül nem lesz online vagy elérhető játékos, a támadást törli a rendszer.
- Amennyiben a párbaj közben valamelyik klán összes tagja kilép (lecsatlakozás, admjail stb...), a másik klán lesz az adott úzlet tulajdonosa és a párbajt törli a rendszer.
 
 
 
A párbaj végén a nyertes klán újabb 120 biztosított percet kap az adott üzletre.
 
 
 
Inventory és item rendszer
 
 
 
Inventory:
 
 
 
\"2822017_09_08_tn.jpg\"      \"7052017_09_08_tn.jpg\"
 
 
 
Kétféle itemcsoport található a szerveren:
 
 
 
- Többszörözhetó (Egy slot - on több darab is tárolható belőle. Étel: 20, lőszer 10000 db).
- Nem többszörözhető (Egy slot - on csak 1 darab tárolható belőle. Például: Fegyverek).
 
 
 
Az inventory - t a /i parancs segítségével lehet előhívni.
Az inventory bal oldalán lévő panelben az itemek helyezkednek el kilistázva.
Az inventory - ban 15 item helyezhető el (15 slot áll rendelkezésre).
Az itemek mellett azok értékei kerülnek kilistázásra.
Az érték minden esetben az adott item típusától függ. Például egy hal item értéke a hal súlyát, lőszer vagy étel item esetében az item darabszámát, egy skin item esetében az ID - t fogja jelölni (ez magától értetődő). A jobb oldali panel bal felső sarkában az éppen kiválasztott itemet lehet látni (Amely item - re a bal oldali listából a játékos kattint).
Ezt követően több lehetősig is rendelkezésre áll:
 
 
 
Használat: Magával értetődően használni lehet az itemet, függően annak funkciójától (amennyiben az adott item használható).
 
 
 
Kidobás: Törölni lehet az item - et (csak adminisztrátor által lerakott szemetesek közelében).
 
 
 
Áthelyezés: Az itemek áthelyezhetők az inventory - n belül a jelenleg használt slot - ról egy másik kiválasztott slot - ra (rendezhetővé, rendszerezhetővé téve az inventory - t). Amennyiben az inventory - n belül több slot - on is tárolódik azonos tipusú többszörözhető item (például a 3 - as és a 4 - es slot - on is 5-5 darab szendvics van) ezek valamelyike áthelyezhető a másikra, így a két érték összeadódik és máris csak egy slot - ot foglal el az adott item (csak akkor helyezhető egybe, ha az értékek összege nem haladja meg az adott itemtípus egy slot - on tárolható mennyiségére beállított limitet.. Étel esetében 20, lőszer esetében 10000). Ha a kiválasztott item nem többszörözhető és a kiválasztott slot nem üres, az itemet nem lehet az adott slot - ra helyezni.
 
 
 
Átadás: A gombra kattintás után először a kiválasztott játékos ID azonosítóját kell megadni,
majd ezt követően az átadni kívánt mennyiséget (amennyiben az adott item többszörözhető).
Pl: Ha a játékos lőszert szeretne átadni egy másik játékosnak és az átadásnál nem ad meg mennyiséget (0 - t ad meg), a kiválasztott item összes darabját átadja ami az adott slot - on tárolódik (ha 1000 darab van a slot - on, az átadott mennyiség szintén 1000 darab lesz).
Amennyiben a játékos megadja az átadni kívánt mennyiséget, a rendszer leellenőrzi, hogy van - e elegendő darabszám a kiválasztott slot - on. Ha a megadott mennyiség nem nagyobb mint az adott alot - on tárolt érték, a kiválasztott itemből a megadott mennyiséget átadja a rendszer a kiválasztott játékosnak.
Item átadása csak 2 méteres körzetben lehetséges. Ha a kiválasztott játékos messzebb van mint 2 méter, az item nem átadható.
 
 
 
Használatban lévő item elrakása az \'Item elrakása\' gombra kattintva lehetséges.
Itemet a szerver adminisztrátorai is adhatnak (Főadmintól).
 
 
 
Fegyverek használata: Minden fegyver itemhez tartozik egy lőszer item is.
Amikor egy játékos használni akar egy az inventory - ban lévő fegyvert, a rendszer lekérdezi a játékosnál található itemek listáját. Ha a játékosnál nincs az adott fegyverhez tartozó lőszer, a rendszer figyelmezteti erre és az adott item nem lesz használható.
Ellenkező esetben a játékos megkapja a fegyvert és a hozzá tartozó lőszert (függően az adott slot - on tárolt mennyiségtől).
A hud jelzi a játékos számára milyen típusú fegyver van éppen használatban és az ahhoz tartozó lőszer mennyiségét.
 
 
 
Lehetőség van az itemek gyorsabban történő használatbavételére is. A hud alatt látható panelen belül 5 gomb található (beállít, tárgy1, tárgy2, tárgy3 és tárgy4).
A \'beállít\' gombra kattintva ugrik fel a beállítások lehetősége (dialógus). Amennyiben a játékos kiválaszt egy slot - ot, a rendszer megkérdezi melyik itemet szeretné beállítani a kiválasztott slot - ra. Fontos: Nem az item nevét, ID azonosítóját kell megadni (erre felhívja a figyelmet a dialógus). Az inventory azt a slot - ját kell megadni, amelyik slot - on a kiválasztani kívánt item tárolódik. Pl: Ha a játékos egy fegyvert szeretne az egyes (tárgy1) slot - ra beállítani és az a fegyver az inventory - ban az 5. slot - on található, a játékosnak az 5 - ös számot kell megadnia a felugró dialógusban. Amennyiben be lett állítva minden, az adott gombra kattintva az arra beállított slot - on tárolt item, használatra kerül.
(Ezek a gombok teljesen úgy funkcionálnak mint az inventory - ban található \'használat\' gomb).
 
 
 
Jármű rendszer
 
 
 
Jármű - Panel és Műhely
 
 
 
\"2442017_09_08_10__tn.jpg\"  \"8682017_09_08_11__tn.jpg\"   \"4722017_09_08_13__tn.jpg\"  \"9512017_09_08_14__tn.jpg\"  \"8432017_09_08_17__tn.jpg\"  \"4462017_09_08_19__tn.jpg\" 
 
 
 
Minden játékos 3 darab járműslot - al rendelkezik. Járműpanel a /v parancs segítségével hívható elő. A panelen belül a jobb oldalon láthatóak a járművek, azok alatt az éppen kiválasztott jármű adatai (típus, állapot, üzemanyag).
Ha egy jármű ki lett választva, több lehetőség is adott:
 
 
 
- Spawn: Jármű lehívása
- DeSpawn: Jármű \'visszahívása\' (amennyiben egy jármű spawn - olva lett a panelen belül nem kell kiválasztani, a \'DeSpawn\' gombra kattintva a spawn - olt jármű kerül autómatikusan \'törlésre\' a map - ról).
- Elad: A járműveket lehetőség van eladni. Ekkor meg kell adni egy vételárat - t majd a kiválasztott játékos ID azonosítóját. Ezt követően a rendszer elküldi a kiválasztott játékosnak az adásvétel adatait (eladó neve, jármű típusa és vételár) dialógus formájában amit elfogadhat vagy elutasíthat.
- Szerviz: Járművek szervizelése a járműpanelen belül is elérhető a map bármely pontján (ekkor a szerviz árak a kétszeresére növekednek a szervizpontokkal szemben)
- Töröl: A kiválasztott járművet törölni lehet a slot - ok közül
 
Szerviz: A map - on több szerviz is található. Szervizelni a játékos csak a tulajdonában lévő járművet tudja. A szerviz ára függ a jármű állapotától és típusától.
 
 
 
Üzemanyag: Minden jármű tankja 50 liter kapacitású. Tankolni a benzinkutaknál lehetséges.
 
Tuning rendszer: Egyelőre fejlesztés alatt áll (az első update - ek valamelyikével kerül majd be).
 
 
 
Quest rendszer
 
 
 
Csak a criminal csapattagoknak elérhető. A quest - eket az erre szolgáló npc - nél lehet felvenni (ezek az npc - k a map bármely pontján előfordulhatnak. Ezeket az npc - ket a térkép nem jelzi).
Egyelőre két quest típus elérhető: Aktatáska és Drogfutár.
A játékos minden esetben kap egy rövid leírást a quest - el kapcsolatban mielőtt azt elfogadná (dialógus amelyben fel vannak tüntetve: Rövid leírás, quest - el járó körözési szint és a sikeres teljesítésért járó pénz összege).
 
 
 
- Aktatáska: A rendszer generál egy aktatáskát a map valamely pontján (pickup, kérdőjel blip) amit az adott játékosnak fel kell vennie. Ha felvette a játékos a táskát (ami ezután megjelenik a kezében), vissza kell azt vinnie a quest - et adó npc - nek (szintén kérdőjel blip fogja jelezni). A quest felvételét követően a játékos körözése megnő amit a térkép jelezni fog a többi játékos számára (lásd: Csapat rendszer). Minél nagyobb a játékos szintje, annál nagyobb pénzösszeget kap a quest sikerességéért (lásd: Szint rendszer). A quest időtartama 10 perc (a hátralévő időt a képernyő jobb oldalán lehet látni)
 

- Drogfutár: A rendszer generál egy csomagot (pickup) a map valamely pontján (kérdőjel blip jelzi) amit az adott játékosnak fel kell vennie. Ha felvette a játékos a csomagot, a rendszer újabb pontot jelöl ki számára ahol le kell adnia azt. A quest - nek ez a típusa nagyobb körözési szinttel jár és az időtartam is lecsökken 7 percre (persze ezzel együtt a rendszer többet is fizet).
 
 
 
Verseny
 
 
 
A párbaj mellett lehetőség adódik egy másik játékos versenyre való kihívására is.
Ez a funkció a /race [JátékosID / Név] [Tét]
paranccsal elérhető. A tét minimum összege 250 dollár.
A kihívás elfogadása után a rendszer a résztvevő játékosoknak generál egy pályát és egy járműtípust.
A két játékost a rendszer ezután behelyezi a generált járművekbe.
A rajtig 5 másodperc telik el
(Számláló jelzi a képernyőn). A pályán több checkpoint - on is át kell haladni a célig.
A versenyt az a játékos nyeri amelyik hamarabb halad át a célvonalon.
 
A verseny törlődik és az adott játékos ellenfele nyeri meg azt a következő esetekben:
 
 
 
- A játékos kiszáll az járművéből.
- A játékos kilép a versenyből ( /quitrace)
- A játékos admjail - be kerül
- A játékos kilép, kirúgják vagy kitiltják a szerverről
 
 
 
A játékosok körözési szintje a verseny alatt nem fog csökkenni.
 
 
 
Pénzszállító
 
 
 
A szerveren random időközönként spawn - olódik egy pénzszállító. A jármű Los Santos valamelyik pontján hívódik le. Ugyanebben az időpontban a rendszer létrehoz egy checkpoint - ot (MC jelzésű ikon a térképen). A pénzszállítót a térkép egy teherautó ikonnal jelzi. Amennyiben egy játékos vezetni kezdi a jármüvet, a rendszer a játékost zöld marker - el jelzi tovább a térképen (ha az adott játékosra vérdíj lett kitűzve, továbbra is fekete marker - el jelzi a rendszer, nem változtatja zöldre). Amennyiben a pénzszállító sofőrje kiszáll a járműből (vagy lecsatlakozik stb...), a rendszer leveszi róla a zöld marker - t (amennyiben vérdíj van a játékoson, a rendszer ezt követően is fekete marker - el fogja jelezni) és a pénzszállítót ismét teherautó ikonnal jelöli meg a térképen. A játékosok feladata a pénzszállítót eljuttatni a checkpoint - ba.
Amennyiben az autót sikerül a checkpoint - ba juttatni, az azt vezető játékos megkapja a rendszer által véletlenszerüen generált pénzösszeget (5000 - 9000 dollár között).
 
Fontos:
 
 
 
- Csak criminal csapattagok vezethetik az autót (A többi játékost a rendszer autómatikusan kiszállítja a járműből).
- A pénzszállítónak fegyverrel nem lehet sérülést okozni.
- Ha pénzszállító sérülése eléri a limitet, a járművet autómatikusan törli a rendszer.
 
 
 
Tipp: A pénzszállítót érdemes csapatban \"elkötni\". Több járművel (konvojban) védve a pénszállítót, nagyobb az esély a pénz megszerzésére.
 
Bónusz
 
 
 
A szerver minden órában dob egy bónuszcsomagot a map valamely véletlenszerű pontján.
A csomagot a térkép BS jelzésű ikonnal jelzi (Bonus Spawn).
Ha valamelyik játékos felveszi a csomagot (csomag pickup) a rendszer generál annak valamilyen bónuszt (item, pénz, élet, páncél stb...).
Ha az adott játékos szerencsés valamilyen értékesebb dolgot is szerezhet a csomag által.
 
 
 
Vérdíj
 
 
 
A szerver bizonyos időnként sorsol egy játékost akire vérdíjat tűz kii (Criminal vagy Rendőrség csapattag). A vérdíjat véletlenszerüen generálja a szerver aminek összege $750 - $2000. Ha egy játékosra vérdíjat tűznek ki, annak 10 percig kell védenie magát a többi játékossal szemben. Ha ez sikerül, a játékos megkapja a vérdíj ősszegét és a vérdíj levételre kerül. Ha egy játékos megőli azt akire vérdíj lett kitűzve, az adott játékos kapja meg a pénzt.  A vérdíjat hordozó játékost a térkép fekete marker - el jelzi.
 
 
 
 
 
- Ha a játékos akire vérdíj lett kitűzve belép egy interior - ba, az adott interior bejáratánál a rendszer halálfej ikonnal jelzi őt a térképen a többi játékos számára.
- Ha a játékos átkerül a civil csapatba (belekezd valamilyen munkába), vagy AdminJail - be kerül, Versenybe, párbajba kezd stb...(vagyis olyan tevékenységbe kezd amely során a tőbbi játékossal szemben sérthetetlen lesz, esetleg más dimenzióba kerül) a rendszer leveszi a vérdíjat a játékosról.
 
 
 
Egyéb
 
 
 
Privát üzenetek: A szerveren lehetőség van privát üzenetek küldésére és fogadására ( /pm [JátékosID] [Szöveg] ). Ez a funkció a dashboard - ban kikapcsolható. A szerver adminisztrátorai minden esetben tudnak privát üzenetet küldeni. A PM - eket a rendszer külön hanggal is jelzi (Ez a hang jelzés szintén ki és bekapcsolható).
 
 
 
Hirdetések: Hirdetés feladása (Jármű, fegyver stb) a /ad [Szöveg] paranccsal lehetséges. A hirdetés ára függ a szöveg hosszától ($3 karakterenként).
Ez a funkció szintén a dashboard - on belül kikapcsolható (így a játékos nem fogja látni a hirdetéseket).
 
 
 
Segítségkérések: Ha egy játékos nem tud és/vagy ért valamit a szerverrel kapcsolatban, lehetőség van számáa egy külön erre létrehozott chat - en kereszteül segítséget kérni a többi játékostól ( /help [Szöveg] ). Ez a funkció szintén kikapcsolható a dashboard - ban.
 
 
 
Statisztika: Minden játékos megtekintheti egy másik játékostársa statisztikáját
 
(Amennyiben a funkció engedélyezve van a kiválasztott játékosnál, tehát ez szintén kikapcsolható).
A funkció a /stat [JátékosID / Név] paranccsal érhető el.
 
 
 
Admin rendszer Standard szintek: 1 - 5, FőAdmin és SzuperAdmin
Az adminisztrátoroknak sok lehetőség, parancs áll rendelkezésre (ezek külön feltüntetve nem lesznek, a \"betanulásokon\" minden részletesen lesz ismertetve).
Az adminisztrátorokat a fejük feletti SA - Team felirat különbözteti meg.
 
Büntetések
 
 
 
- Mute: Játékos elnémítása. Amennyiben egy játékos le van némítva az semmilyen formában nem használhatja a chat - et. A képernyő jobb alsó sarkában lévő számláló jelzi, hogy hány perc múlva jár le a játékos büntetése.  A büntetés adatait (Adminisztrátor, Indok) a játékosok a /muteinfo parancs használatával tekinthetik meg
 
- Kick: Játékos kirúgása a szerverről.
 
- AdminJail: Játékos börtönbe zárása. Börtönben szintén nem lehet használni semmiféle chet - et. A képernyő jobb alsó sarkában lévő számláló jelzi, hogy hány perc múlva jár le a játékos büntetése. A büntetés adatait (Adminisztrátor, Indok) a játékosok a /ajailinfo parancs használatával tekinthetik meg.
 

   - Ban: Ez a funkció csak súlyos esetekben használható. Az adminisztrátoroknak egyaránt lehetőségük van offline és online is (ez unban esetében is igaz) kitiltani valakit. A ban karakterre vonatkozik. Ha egy karakter kitiltásra kerül (felfüggesztésre), annak tiltása csak egy adminisztrátor által vonható vissza.


    


   Npc rendszer: Npc - t csak SzuperAdmin tud lerakni a szerverre (Típus, SkinID megadásával).
   Az npc - k funkciói a közelükben való Y - gombnyomással elérhetők.


    


   Interior rendszer: Interior -t csak Főadmin vagy annál magasabb szintű adminisztrátor rakhat le a szerveren. Belépés és kilépés egyaránt a /e paranccsal.
   Az interior - okat stílusuktól (Interior típusa) függően ikonok jelzik a térképen.


    


   Prémium rendszer: Prémium pont vásárlására is van lehetőség. Prémium pontból a Prémium Shop - ban lehet vásárolni. A shop - ban minden jármű, fegyver, lőszer és néhány plusz prémium item is megtalálható. A Prémium Shop a hud - on található \'PS\' gombra kattintva elérhető.
   Prémium szolgáltatások: Élet és Páncél [100%], Jármű javítása, Jármű feltankolása, Sokkoló blokk [30 és 60 perc],
   Klán létrehozása, Unjail (Csak PD jail esetében), Körözés nullázása, Fegyver Skill - ek stb...


    


   Score Shop: Szintén a hud - on az \'SS\' gombra kattintva elérhető. Score - t (pontokat)
   quest - ek és letartóztatások után kapnak a játékosok. A shop - ban néhány plusz score szolgáltatást lehet vásárolni.
   Score szolgáltatások: Teleport egy másik játékosra (Amennyiben ezt engedélyezi), Éhség és szomjúság nullázása,
   Körözés csökkentése 3 - al,
   PDJail idő csökkentése 5 perccel stb...

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal