Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - szilikee1998
2
« Dátum: 2016. július 25. - 14:44:56 »
Sziasztok. Olyan kérdéssel fordulok ma hozzátok, hogy van egy X object idénk, legyen most a 2000 ami egy szekrény. Lehetséges e az, hogy lekérdezzük hogy játékosunk közelében van-e 2000 object idjű object. Tudom tudom elég kitekert kérdés, de szerintem Pedró. és a többi ilyen atomfej tudnak erre is megoldást adni Köszönöm előre is
3
« Dátum: 2016. július 11. - 14:49:12 »
Sziasztok. Be szeretnénk mutatni szerverünket, melyen néhány hónapon át dolgoztunk. Név: A név eredetéről csak annyit szeretnénk egyelőre elmondani, hogy az egész alap kitalálásában két személy vett részt, ők ketten álmodták meg a módot és mai napig ők ketten szépítik, ezért kapta szerverünk a Duo előtagot. Elhelyezkedés: Los Santos és a körülötte lévő faluk. Frakciók: - Országos Rendőr Főkapitányság: feladata a város rendvédelme. Apróbb megvalósítások a frakció számára a kamera rendszer, mely segítségével ha valaki életét veszti, az említett kamera rendszerünk pontos leírást ad az elkövetőről a rendőrségnek.
- Nemzeti Nyomozói Iroda: számtalan nyomozásos dolog vár rájuk, ujjlenyomat keresés mellett egyéb más feladatkörökkel is rendelkeznek
- Országos Tűzoltó Parancsnokság: kidőlő fák összeszedése valamint tűzoltás a megszokott feladatuk, emellett elvégzik a műszaki mentést és egyéb ceremóniákat baleseteknél
- LS Taxitársaság: A taxitársaság felépítése sokban különbözik az eddigi megszokott taxis frakcióktól. A taxisok saját civil járműveiket használják taxizásra, ezekre kerülnek fel a TAXI táblák
http://kepfeltoltes.hu/160711/sa-mp-522_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] - Egyéb más frakciók, melyekről majd weboldalunkon találtok infót
Weboldal: Hamarosan Rendszerek: -Házrendszer: Szerverünkön a házrendszernek afféle szerepe van, hogy járékosunk minden egyes belépés után a házában ébred. Ha netalántán játékosunknak nincs háza, akkor a város egyes pozicióin fog ébredni, ahol sikeresen tudott pihenni az offline idő alatt. -Biznisz rendszer: Számos biznisz került lehelyezésre, melyek karbantartás esetén oránként behozzák áruknak x százalékát. További információk: https://www.facebook.com/hunduorpg/
4
« Dátum: 2016. július 04. - 17:06:10 »
Sziasztok. Ház rendszert irogatok, és azt szeretném megoldani, ha egy játékos bemegy a ház pickupjába hozzon be egy dialogot. Megírtam, de semmi, semmit sem csinál. :facepalm: :confused: Itt amit remekeltem: Itt amit remekeltem: public OnPlayerPickUpDynamicPickup(playerid, pickupid) { new houseid = GetHouseID(playerid); if(pickupid == HousePickup[houseid]) { if(Ugyanaz(hInfo[houseid][hTulaj],GetName(playerid))) { new S[128]; format(S,sizeof(S),\"Házszám:%d | Tulajdonos :%s\",hInfo[houseid][hID],hInfo[houseid][hTulaj]); new S2[128]; format(S2,sizeof(S2),\"Belép\\nElad(%.2f)\",(hInfo[houseid][hAr] * 77) / 100); ShowPlayerDialog(playerid,550,DIALOG_STYLE_LIST,S,S2,\"Rendben\",\"Mégsem\"); } } return 1; } stock GetHouseID(playerid) { new result = -1; for(new i;i<MAX_HOUSES;i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, hInfo[hX], hInfo[hY], hInfo[hZ])) { result = i; break; } } return result; }
5
« Dátum: 2016. július 02. - 16:28:21 »
Sziasztok. Egy PickUp pozicióját le lehet valahogy kérni ? :hmmm: :hmmm:
6
« Dátum: 2016. június 23. - 16:10:43 »
Sziasztok. A napokban elkezdtem írogatni egy inventory rendszert. A rendszer tartalmazza a /taska parancsot, melyel megnézhetjük mi van nálunk, tartalmazza a /giveitem parancsot, melyen az adminok itemet tudnak adni a játékosnak. Készítési idő: pár óra Item típusok: 0 - Kaja 1 - Pia 2 - Cigaretta 3 - Drog 4 - Fegyver(nincs kész) 100 - Használhatatlan 0.1 verzió: *Admin tud adni neked cuccokat. *A táskában levő cuccokat tudod használni( megenni/meginni/elszívni) Fejlesztészre vár: *Fegyverek a táskában *Cuccok eldobása *Cuccok átadása #include a_samp #include a_mysql #include zcmd #include sscanf2 CMD:taska(playerid,params[]) { Inventory(playerid); return 1; } CMD:giveitem(playerid,params[]) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { new itemnev[128], jatekosnev[128], darab, fajta; if(sscanf(params, \"s[128]dds[128]\", itemnev, darab, fajta, jatekosnev)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /giveitem [itemnév] [darab] [type(/itemtypes)] [játékosnév]\"); format(SQL_Input,sizeof(SQL_Input),\"SELECT darab FROM `inventory` WHERE `kinek` = \'%s\' AND `itemname` = \'%s\'\",jatekosnev,itemnev ); mysql_query(SQLHandle, SQL_Input); if(!cache_num_rows()) { format(query, sizeof(query), \"INSERT INTO `inventory` (itemname,darab,kinek,type) VALUES ( \'%s\', \'%d\', \'%s\', \'%d\')\", itemnev, darab, jatekosnev, fajta); mysql_query(SQLHandle, query); } else { new hanyvanneki = cache_get_field_content_int(0, \"darab\"); format(SQL_Input, sizeof(SQL_Input), \"UPDATE `inventory` SET `darab`= \'%i\' WHERE `kinek` = \'%s\' AND `itemname` = \'%s\'\",hanyvanneki+darab, jatekosnev,itemnev); mysql_tquery(SQLHandle, SQL_Input, \"\", \"\"); } new string[256]; format(string, sizeof(string), \"(( Sikeresen adtál %s-nak/nek %s itemből %d darabot. ))\", jatekosnev,itemnev,darab); SendClientMessage(playerid, CITROM, string); new jatekosnak[128]; format(jatekosnak,sizeof(jatekosnak),\"Egy admin adott neked %s itemből %d darabot!\",itemnev,darab); SendClientMessage(GetPlayerIdFromName(jatekosnev), ZOLD, jatekosnak); } return 1; } forward OnPlayerInventory(playerid); public OnPlayerInventory(playerid) { new str1[2048], str2[32]; new tempAdmin[64], tempName[64][24]; format(str1, sizeof(str1), \"Item\\tDarab\"); if(!cache_num_rows()) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Táskád üres\"); for(new i; i < cache_get_row_count(); i++) { cache_get_field_content(i, \"itemname\", tempName, SQLHandle, 24); tempAdmin = cache_get_field_content_int(i, \"darab\"); format(str2, sizeof(str2), \"\\n%s\\t%i\", tempName, tempAdmin); strcat(str1, str2); } ShowPlayerDialog(playerid, 2000, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS, \"Táska\", str1 , \"Rendben\", \"Mégsem\"); return 1; } stock Inventory(playerid) { mysql_format(SQLHandle, SQL_Input, sizeof(SQL_Input), \"SELECT * FROM inventory WHERE kinek = \'%s\'\",GetName(playerid)); mysql_tquery(SQLHandle, SQL_Input, \"OnPlayerInventory\", \"i\", playerid); } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 2000) { if(response) { SetPVarString(playerid,\"Item\",inputtext); ShowPlayerDialog(playerid,2001,DIALOG_STYLE_LIST,\"Item\",\"Használ\\nÁtad\\nEldob\",\"Rendben\",\"Bezár\"); } } if(dialogid == 2001) { new itemnev[128]; GetPVarString(playerid,\"Item\",itemnev,sizeof(itemnev)); if(listitem == 0 && response) { new nev[24]; GetPVarString(playerid,\"Szemely\",nev,sizeof(nev)); format(SQL_Input,sizeof(SQL_Input),\"SELECT darab,type FROM `inventory` WHERE `itemname` = \'%s\'\", itemnev); mysql_query(SQLHandle, SQL_Input); new db,type; db = cache_get_field_content_int(0, \"darab\"); type = cache_get_field_content_int(0, \"type\"); new S[128]; if(type == 0) { format(S,sizeof(S),\"elkezd enni egy %s-t.\",itemnev); cmd_me(playerid,S); ApplyAnimation(playerid, \"FOOD\", \"EAT_Pizza\",4.1,0,1,1,0,0); if(db-1 >= 1) { format(SQL_Input,sizeof(SQL_Input),\"UPDATE inventory SET darab = %d WHERE kinek = \'%s\' AND itemname = \'%s\'\",db-1,GetName(playerid),itemnev); mysql_tquery(SQLHandle, SQL_Input); } if(db-1 == 0) { format(SQL_Input, sizeof(SQL_Input), \"DELETE FROM `inventory` WHERE `kinek` = \'%s\' AND `itemname` = \'%s\'\", GetName(playerid),itemnev); mysql_tquery(SQLHandle, SQL_Input); } } else if(type == 1) { format(S,sizeof(S),\"elkezd inni egy %s-t.\",itemnev); cmd_me(playerid,S); ApplyAnimation(playerid, \"VENDING\", \"VEND_Drink2_P\",4.1,0,1,1,0,0); if(db-1 >= 1) { format(SQL_Input,sizeof(SQL_Input),\"UPDATE inventory SET darab = %d WHERE kinek = \'%s\' AND itemname = \'%s\'\",db-1,GetName(playerid),itemnev); mysql_tquery(SQLHandle, SQL_Input); } if(db-1 == 0) { format(SQL_Input, sizeof(SQL_Input), \"DELETE FROM `inventory` WHERE `kinek` = \'%s\' AND `itemname` = \'%s\'\", GetName(playerid),itemnev); mysql_tquery(SQLHandle, SQL_Input); } } else if(type == 2) { format(S,sizeof(S),\"rágyujt egy %s cigarettára.\",itemnev); cmd_me(playerid,S); SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_SMOKE_CIGGY); if(db-1 >= 1) { format(SQL_Input,sizeof(SQL_Input),\"UPDATE inventory SET darab = %d WHERE kinek = \'%s\' AND itemname = \'%s\'\",db-1,GetName(playerid),itemnev); mysql_tquery(SQLHandle, SQL_Input); } if(db-1 == 0) { format(SQL_Input, sizeof(SQL_Input), \"DELETE FROM `inventory` WHERE `kinek` = \'%s\' AND `itemname` = \'%s\'\", GetName(playerid),itemnev); mysql_tquery(SQLHandle, SQL_Input); } } else if(type == 3) { format(S,sizeof(S),\"rágyujt egy tekert cigarettára.\",itemnev); cmd_me(playerid,S); SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_SMOKE_CIGGY); SetPlayerWeather(playerid,700); if(db-1 >= 1) { format(SQL_Input,sizeof(SQL_Input),\"UPDATE inventory SET darab = %d WHERE kinek = \'%s\' AND itemname = \'%s\'\",db-1,GetName(playerid),itemnev); mysql_tquery(SQLHandle, SQL_Input); } if(db-1 == 0) { format(SQL_Input, sizeof(SQL_Input), \"DELETE FROM `inventory` WHERE `kinek` = \'%s\' AND `itemname` = \'%s\'\", GetName(playerid),itemnev); mysql_tquery(SQLHandle, SQL_Input); } } else if(type == 4) { if(Ugyanaz(itemnev,\"Golfütő\")) { format(S,sizeof(S),\"előveszi a %s-t.\",itemnev); cmd_me(playerid,S); GivePlayerWeapon(playerid,2,1); format(SQL_Input, sizeof(SQL_Input), \"DELETE FROM `inventory` WHERE `kinek` = \'%s\' AND `itemname` = \'%s\'\", GetName(playerid),itemnev); mysql_tquery(SQLHandle, SQL_Input); } } } } return 1; }
Tábla: CREATE TABLE IF NOT EXISTS `inventory` ( `DBID` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT, `itemname` varchar(128) NOT NULL, `darab` int(11) NOT NULL, `kinek` varchar(32) NOT NULL, `type` int(11) NOT NULL, PRIMARY KEY (`DBID`) ) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=latin1 AUTO_INCREMENT=15 ;
Ha bármi gond van írjatok és segítek.
7
« Dátum: 2016. május 16. - 11:02:13 »
Sziasztok. Na szóval, felvázolom alapokban mit szeretnék. Akarok írni egy MYSQL alapú bemutatkozás scriptet. Miből is áll ? Ha felcsatlakozol a szerverre és nincs neked bemutatkozva senki, akkor nem látod senki nevét, de ha Kis_Pista bemutatkozik neked, bármikor felcsatlakozol, akkor látod Kis_Pista nevét a feje fölött. Az addig oké, hogy /bemutatkoz Kis_Pista és akkor elmenti egy táblába. PL : DBID KI KINEK 1 James_Watson Kis_Pista
Na, azt szeretném megkérdezni, hogyha én James_Watson(azaz én) felcsatlakozok a szerverre és nekem alapból 25 ember be van mutatkozva, de 60-an vannak a szerveren abból csak 10-et ismerek. Hogy tudom azt megoldani, hogy kiírja annak a 10 embernek a nevét a feje fölött aki nekem be van mutatkozva? Válaszokat előre is köszönöm. Remélem érthetően leírtam.
8
« Dátum: 2016. április 26. - 21:03:10 »
Tábla : Frakcióid Rangid Rangnév 1 1 Kadét 1 2 Őrmester 1 3 TörzsŐrm Sziasztok. Hogy tudom megoldani, hogy ezeket nekem SQL-ből betöltse, és ha PL(ez csak egy ranfom példa) egy parancsba beírja nekem, hogy ez a rangod. Előre is köszönöm CMD:rangom { new S[128]; format(S,sizeof(S),\"Rangod: %s\",változó helye); SendClientMessage(playerid,-1,S); } Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. április 28. - 15:14:13 )
Senki? :crybaby: :Cry2: :weep:
9
« Dátum: 2015. december 27. - 14:06:52 »
Sziasztok. Régen Pedró. segített megírni egy /adminok parancsot amit most át szerettem volna írni, de ahogy nézem ez nem megy nekem. Szerintetek mi a hiba ? Adminrangnál mért azt írja ki hogy NULL ? Itt az általam piszkált parancs: CMD:adminok(playerid, params[]) { new admin = 0; new string[1024]; new rangja[32]; new Query[256]; foreach(petla, i) { if(pInfo[pAdmin] > 0) { mysql_format(dbHandle, Query, sizeof(Query), \"SELECT t1.*, t2.Rang FROM playerdata AS t1 LEFT JOIN adminrangok AS t2 ON t1.pAdminLevel = t2.AID WHERE t1.Username = \'%s\' LIMIT 1\", Nev(i)); mysql_query(dbHandle, Query); new tempName[64][24]; cache_get_field_content(i, \"Rang\", tempName, dbHandle, 24); rangja = tempName; } if(admin == 0) { // Azaz még az első admintalálat van.. string = \"ID\\tNév\\tRang\\tSzolgálatban\\n\"; } format(string, sizeof(string), \"%s %i \\t %s \\t %s \\n\", string, i, Nev(i), rangja); admin++; } if(admin) ShowPlayerDialog(playerid, 19862, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS, \"Online Adminok:\", string, \"Okey\", \"\"); else GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Nincs online ~w~Admin\", 3000, 3); return 1; }
Ez meg amit Pedró. írt: CMD:adminok(playerid, params[]) { new admin = 0; new string[1024]; new rangja[32]; foreach(petla, i) { if(pInfo[pAdmin] > 0) { switch(pInfo[pAdmin]) { case 1: rangja = \"VIP\"; case 2: rangja = \"Moderátor\"; case 3: rangja = \"1.Admin\"; case 4: rangja = \"1.Admin\"; case 5: rangja = \"2.Admin\"; case 6: rangja = \"2.Admin\"; case 7: rangja = \"3.Admin\"; case 8: rangja = \"3.Admin\"; case 9: rangja = \"4.Admin\"; case 10: rangja = \"4.Admin\"; case 11: rangja = \"VIP\"; case 12: rangja = \"Adminfelügyelő\"; case 13: rangja = \"Adminfelügyelő\"; case 14: rangja = \"Játékfejlesztő\"; case 15: rangja = \"Játékfejlesztő\"; case 16: rangja = \"Játékfejlesztő\"; } if(admin == 0) { // Azaz még az első admintalálat van.. string = \"ID\\tNév\\tRang\\tSzolgálatban\\n\"; } format(string, sizeof(string), \"%s %i \\t %s \\t %s \\n\", string, i, Nev(i), rangja); admin++; } } if(admin) ShowPlayerDialog(playerid, 19862, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS, \"Online Adminok:\", string, \"Okey\", \"\"); else GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Nincs online ~w~Admin\", 3000, 3); return 1; }
Előre is köszönöm a válaszokat
10
« Dátum: 2015. december 23. - 19:57:06 »
Sziasztok :wave: Na gyerekek én most vagyok azon a ponton hogy a fejem elrobban de azonnal :wall: :wag: Ha saját regisztráció rendszert írok, ha letöltök, vannak alkalmak mikor felmegyek, nem dobja be a bejelentkező dialogot, hanem LV-t és Dillimore-t összekötő hidat látom. Mért van ez? Nagyon bosszant nem tudok mit kezdeni vele :grrrrr: :wag: Előre is köszönöm a válaszokat. Tisztelettel Szilikee
11
« Dátum: 2015. október 24. - 23:00:31 »
van egy /adminok parancsom, ami addig teljesen jól működik ameddig egy admin van a szervere, de mikor feljön kettő, csak azt jelzi ki aki ABC sorrendben előrébb van. Mi lehet a hiba ? Kösz a segítséget előre is CMD:adminok(playerid, params[]) { new admin = 0; new string1[256]; new string[1024]; foreach(petla, i) { if(pInfo[pAdmin] > 0) { new rangja[128]; new szolgalatban[128]; if(pInfo[pAdmin] == 1) { format(rangja, sizeof(rangja), \"Moderátor\"); } else if(pInfo[pAdmin] == 2) { format(rangja, sizeof(rangja), \"1.Admin\"); } else if(pInfo[pAdmin] == 3) { format(rangja, sizeof(rangja), \"2.Admin\"); } else if(pInfo[pAdmin] == 4) { format(rangja, sizeof(rangja), \"3.Admin\"); } else if(pInfo[pAdmin] == 5) { format(rangja, sizeof(rangja), \"4.Admin\"); } else if(pInfo[pAdmin] == 6) { format(rangja, sizeof(rangja), \"Játékfejlesztő\"); } else if(pInfo[pAdmin] == 7) { format(rangja, sizeof(rangja), \"Tulajdonos\"); } if(AdminSzoliban == 0) { format(szolgalatban, sizeof(szolgalatban), \"{FF0000}Nem\"); } else { format(szolgalatban, sizeof(szolgalatban), \"{00FF00}Igen\"); } format(string1,sizeof(string1),\"\\n %i \\t %s \\t %s \\t %s \",i,Nev(i),rangja,szolgalatban); format(string,sizeof(string),\"ID\\tNév\\tRang\\tSzolgálatban\\n%s\",string1); admin++; } } if(admin >= 1) ShowPlayerDialog(playerid, 19862, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS, \"Online Adminok:\", string, \"Okey\", \"\"); if(admin == 0) GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Nincs online ~w~Admin\", 3000, 3); return 1; }
12
« Dátum: 2015. október 02. - 14:21:48 »
Sziasztok :wave: Már néhányszor írtam, hogy elkezdtem írni egy szervert. A napokban a frakciórendszereket írogattam, miközben felmerült egy hiba. Sehogy se tudom megoldani, hogy SQL táblából tudjam kiolvasni a fizetéseket. Vagy más rang fizetését olvassa ki, vagy nem olvas ki semmit, vagy kiolvassa se nem ad összeget. Megkérem szépen a fórumot nézegetőket, hogy segítsenek nekem ebben, mert már a tököm kivan az egésszel. Előre is köszönöm. :angel: UI: a_mysql.inc -t használok
13
« Dátum: 2015. szeptember 23. - 18:56:03 »
Szép estét mindenkinek. Elkezdtem nulláról irogatni egy módot, szépen haladok, mikor van időm. Eddig mindent szépen mentett, tegnap volt időm és előszedtem, de már nem menti el az adatokat. SQL táblába kéne mentse, de semmi reakció. stock Adatmentes(playerid) { new m = pInfo[playerid][pMoney]; new Float:h; GetPlayerHealth(playerid, h); new frakc = pInfo[playerid][pFrakcio]; new leader = pInfo[playerid][pLeader]; new aloszt = pInfo[playerid][pAlosztaly]; new rang = pInfo[playerid][pRang]; new admin = pInfo[playerid][pAdmin]; new Float:pozx = pInfo[playerid][pPosX]; new Float:pozy = pInfo[playerid][pPosY]; new Float:pozz = pInfo[playerid][pPosZ]; format(SQL_Input, sizeof(SQL_Input), \"UPDATE jatekosok SET Money = %i, Health = %.3f, Frakció = %i, Leader = %i, Alosztály = %i, Rang = %i, Admin = %i, PosX = %.3f, PosY = %.3f, PosZ = %.3f, WHERE Name = \'%s\'\", m, h, frakc, leader, aloszt, rang, admin, pozx, pozy, pozz, GetName(playerid)); mysql_tquery(SQLHandle, SQL_Input, \"\", \"\"); }
Amennyiben tudnátok kérlek segítsetek fontos lenne. Tengermély tisztelettel Szilikee.
14
« Dátum: 2015. augusztus 30. - 20:01:23 »
Sziasztok. Előszőr is elnézést szeretnék kérni, hogy újra titeket zaklatlak, de nem haladok előre. Szóval, van egy SQL tábla a \'jatekosok\' nevű tábla melyen belül van egy \'Frakció\' oszlop. Hogyan tudom például kilistázni mindazon játékosokat, akiknek frakció idjük egy, (őket egy DIALOG_STYLE_LIST-be belepakolni), miután a neveket a dialogban kijelezte utána ezek adatait lehessen módosítani, értem ezt rangra, kirugás, vagy éppen más dolgok. Érthetőbben : /leader parancs után kilistázza a frakciótagok neveit, majd ha rákattintunk egyre azt lefokozhatjuk, előléptethetjük, vagy éppen kirughatjuk Előre is köszönöm azoknak, akik segítenek, és megköszönném, ha egy példával szemléltetnétek kérdésem. Tisztelettem Szilikee :wave:
15
« Dátum: 2015. augusztus 22. - 14:01:05 »
Igényelt játékszerver típusa: (SAMP / MTA) Igényelt játékszerver férőhelye: 10 Szerver neve:Fort Carson RPG Szerver leírása:A szerver egy újonnan 0-ról írt mód, mely részben kész van. A szerver egy része elkészült, de még tovább irogatjuk. Ruter hiba miatt egyszerre csak egy ember tud fent lenni a szerveren(localhost), ezért teszelés céljából igényelném a szervert. Miért van szükséged a szerverre?: Tesztelés céljából(fent említettem) Egyéb megjegyzés: Weboldalt nem igényelnék hozzá, mert még értelmetlen
|