Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Zsolt01
1
« Dátum: 2011. február 12. - 20:02:22 »
Valaki tudna nekem írni egy scriptet amiben van 2 csapat? A csapatok nevét majd módosítom benne meg ha kell akkor a kezdõhelyét, skinét stb. Az is jó ha olyat kapok amit a modba beillesztek. Lényeg, hogy 2csapat mindegyikhez lenne 1skin de ha nem nehéz akkor 2. Mind két csapatnak külön-külön teamchat. Csapat pl. 1.Katonák, 2.Civilek. Elméletileg fegyverszerzést megtudom oldani. Beírna egy parancsot pl /csapat kiadna egy dialogot amiben benne van a 2csapat(katon, civil) kiválaszt egyet és az leteleportálja arra a helyre amit ahhoz a csapathoz beírok majd. Fegyvert majd egy bizonyos helyrõl tudnak szerezni azt megoldom.
2
« Dátum: 2011. február 12. - 18:15:29 »
Hello Olyan kérdésem lenne, hogy az megoldható, hogy egy bizonyos helyre csak 20player mehessen be? Pl. beír egy parancsot ami elteleportálná egy helyre de kiírja neki, hogy \" Sajnálom, már nincs helyed. Várj türelemmel vagy menj másik zónába. \"... Ha pedig még nem érte el a 20fõt a helyiség akkor pedig beteleportálná oda.. Ha megoldható akkor kérem valaki írja le, hogy hogyan kell. Elõre is köszönöm!
3
« Dátum: 2011. február 08. - 15:22:17 »
Tegnap be szerettem volna rakni a modomba még sok korlátot, virágot és fát de konvertáltam beraktam és nem jeleníti meg az objecteket.. Arra gondolnék, hogy van egy bizonyos limit aminél több objectet nem lehet betenni..?. Szerintetek mi lehet a baj? Már script ként is megcsináltam de úgy de látszik valamiért. :/ Elõre is köszi!
4
« Dátum: 2011. február 07. - 19:13:08 »
Hello elkezdtem egy NPC-t, hátha sikerül betenni és felvettem a szerón, hogy merre menjen azt írják, hogy records mappába vagy hol megtalálom, minden féle felvétel van ott csak az enyém nincs meg.... :S Nem tudjátok, hogy mi lehet a baj? Amúgy meg is állítottam a felvételt és az npc_record-ot is elindítottam felvétel elött.. Jah és Win 7-em van amivel már tele van a tököm mert még egy kib****tt mapot se tudok ezzel csinálni mert valamiért a .map fájlt nem teszi le MTA-nál ... De ha megnyitom az MTA-t és belemegyek a mentésekbe akkor ott meg simán meglehet nyitni és látok is mindent.. -.-\" :S
5
« Dátum: 2011. február 03. - 20:47:41 »
Sziasztok! Egy olyan kérésem lenne, hogy valaki tud adni egy megbízható és jó admin scriptet? Jelenleg LAdmin4v2-t használok, de szerintem van pár parancs és kód ami nekem fölösleges és arra gondoltam, hogy hátha valakinek van egy saját admin scriptje amit használ is , és magyar parancsok stb.. Szóval ha van saját scripted és át is adod akkor kérlek adj egy linket, vagy küld el PM-ben, vagy akár msn-t is adok. Elõre is köszi!
6
« Dátum: 2011. február 02. - 12:45:38 »
Szeretnék csinálni egy parancsot amivel le tudok hívni adminnal egy autót úgy, hogy egybõl tuningal dobja le. Annak mi a kódja ami ledob egy autót mellém tuningal együt? Meg ha nem admin száll be akkor dobja ki a játékost a kocsiból. Most itt tartok, de be kell írni poziciót is de nekem olyan kéne, hogy ahol vagyok oda tegye, ne legyen fix hely.. Az \"angel\" helyére mi kell? new admincar; if(strcmp(\"/adminkocsi\", cmdtext, true) == 0) { if(!IsPlayerLAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy adminisztrátor!\"); admincar=CreateVehicle(560, X, Y, Z, angle, 1, 1); AddVehicleComponent(admincar, 1026); // küszöb AddVehicleComponent(admincar, 1027); // küszöb AddVehicleComponent(admincar, 1141); // lök hátsó AddVehicleComponent(admincar, 1169); // lök elsõ AddVehicleComponent(admincar, 1032); // roof AddVehicleComponent(admincar, 1028); // kipufogó AddVehicleComponent(admincar, 1138); // spoiler SendClientMessage(playerid, 0xFF0606FF, \"Magadhoz hívtad az admin kocsit!\"); return 1; } Elõre is köszi!
7
« Dátum: 2011. február 01. - 20:20:51 »
Megoldottam egyedül... Zárom.Hello, találtam itt egy 0.3c-hez lévõ neon scriptet, ami teljesen jól mûködik de nekem csak 1 neon kellene belõle méghozzá a Tetõ neon ami egy sziréna. Szóval azt ki szeretném venni belõle és külön parancsa lenne pl. /sziréna és akkor feltenné a kocsira. Most dialogos beírom, hogy /neon és akkor lehet kiválasztani melyik legyen fent, de nekem ennyi nem kell ezért szeretném kivenni csak a Tetõ neont(sziréna). Kéne egy második parancs amivel le tudom venni onna pl /szirénaki. Itt a script, ha valaki meg tudja nekem csinálni annak nagyon örülnék de ha csak elmagyarázza, hogy mit, hogyan töröljek belõle, hogy ne legyen error +, hogyan lehetne ezt mind utána a TextCommand alá tenni saját parancsal az is jó és akkor megpróbálom én. /******************************************************************************/ //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// /////***********************SCRIPT NEVE:NEON SCRIPT************************///// /////**************************HASZNÁLAT: /NEON****************************///// /////************************KÉSZÍTETTE: QUATTRO***************************///// /////***********************JAVÍTOTTA: [sDM]SANYI**************************///// //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// /******************************************************************************/ #include <a_samp> public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n************************************\"); print(\"Neon System By [EDT]Quattro Betöltve\"); print(\" Fordította InAceX \"); print(\" Javította [sDM]Sanyi \"); print(\"************************************\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { print(\"\\n***************************************\"); print(\"Neon System By [EDT]Quattro Kikapcsolva\"); print(\"***************************************\\n\"); return 1; } public OnGameModeInit() { CreateObject(8954, -1984.5048828125, 426.61761474609, 28.943223953247, 0, 0, 184); CreateObject(11326, -1994.1408691406, 437.97189331055, 28.679206848145, 0, 0, 0.25); CreateObject(7191, -1956.515625, 448.09234619141, 28.587062835693, 0, 0, 95.25); CreateObject(1173, -1980.5299072266, 435.47134399414, 30.378553390503, 0, 0, 0); CreateObject(1172, -1980.4494628906, 435.71505737305, 29.489776611328, 0, 0, 0); CreateObject(1171, -1981.2755126953, 435.64346313477, 29.886144638062, 0, 178, 354.75); CreateObject(1169, -1981.0889892578, 435.56182861328, 29.487819671631, 0, 0, 0); CreateObject(1168, -1975.2124023438, 435.77593994141, 30.412317276001, 0, 0, 178); CreateObject(1167, -1975.1953125, 435.8342590332, 29.416021347046, 0, 0, 178); CreateObject(1163, -1984.1585693359, 439.34622192383, 30.586503982544, 274, 0, 269.75); CreateObject(1162, -1984.1672363281, 441.52844238281, 30.722972869873, 270, 179.40661621094, 87.406616210938); CreateObject(1139, -1984.2535400391, 443.72668457031, 30.460748672485, 280.19604492188, 191.37036132813, 98.445404052734); CreateObject(1112, -1973.9462890625, 437.38125610352, 29.646976470947, 3.9391174316406, 349.97607421875, 0.6956787109375); CreateObject(1098, -1974.1801757813, 440.46667480469, 29.947492599487, 0, 0, 6); CreateObject(1098, -1974.1300048828, 440.42913818359, 28.843486785889, 0, 0, 4); CreateObject(1097, -1974.123046875, 438.56341552734, 29.941816329956, 0, 0, 180.5); CreateObject(1097, -1974.0185546875, 438.56216430664, 28.837507247925, 0, 0, 2); CreateObject(1096, -1974.1331787109, 442.32843017578, 29.935081481934, 0, 0, 181.25); CreateObject(1096, -1974.1580810547, 442.26931762695, 28.77064704895, 0, 0, 0); CreateObject(1089, -1977.2879638672, 447.44540405273, 30.869338989258, 0, 0, 0); CreateObject(1085, -1974.0982666016, 444.29943847656, 29.984083175659, 0, 0, 179.25); CreateObject(1085, -1974.0404052734, 444.24810791016, 28.742120742798, 0, 0, 0); CreateObject(1080, -1973.9967041016, 436.78811645508, 28.870197296143, 0, 0, 0.75); CreateObject(1080, -1974.0190429688, 436.87274169922, 30.091676712036, 0, 0, 181); CreateObject(1065, -1975.4147949219, 447.41397094727, 30.93871307373, 0, 0, 0); CreateObject(1047, -1984.2227783203, 440.37838745117, 29.250276565552, 0, 0, 181.5); CreateObject(1039, -1984.2292480469, 443.45150756836, 29.330806732178, 0, 0, 184); CreateObject(1036, -1984.1687011719, 437.39694213867, 29.339908599854, 0, 0, 178); CreateObject(1010, -1984.2023925781, 437.30276489258, 30.272491455078, 0, 90, 0); CreateObject(1009, -1984.2290039063, 437.81698608398, 30.226253509521, 0, 90.500061035156, 0); CreateObject(1008, -1984.1997070313, 436.64154052734, 30.228116989136, 0, 88.5, 0); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { new cartype = GetPlayerVehicleID(playerid); new State = GetPlayerState(playerid); if(strcmp(cmdtext, \"/neon\", true)==0) { ShowPlayerDialog(playerid, 8899, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz neon színt\", \"Kék\\nPiros\\nZöld\\nFehér\\nRózsaszín\\nSárga\\nRendõr fény\\nInterior Fény\\nHátsó Neon\\nElsõ Neon\\nTetõ Neon\\nMinden Neon törlése\", \"Kiválaszt\", \"Kilépés\"); return 1; } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 8899) { if(response) { if(listitem == 0) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"Neon\", CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"Neon1\", CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"Neon\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"Neon1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); } if(listitem == 1) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"neon2\", CreateObject(18647,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"neon3\", CreateObject(18647,0,0,0,0,0,0)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon2\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon3\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Neon telepítve\"); } if(listitem == 2) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"neon4\", CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"neon5\", CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon4\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon5\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Neon telepítve\"); } if(listitem == 3) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"neon6\", CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"neon7\", CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon6\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon7\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Neon telepítve\"); } if(listitem == 4) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"neon8\", CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"neon9\", CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon8\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon9\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Neon telepítve\"); } if(listitem == 5) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"neon10\", CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"neon11\", CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon10\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon11\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Neon telepítve\"); } if(listitem == 6) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"neon12\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"neon13\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon12\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon13\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Neon telepítve\"); } if(listitem == 7) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"interior\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"interior1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"interior\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0, -0.0, 0, 2.0, 2.0, 3.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"interior1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0, -0.0, 0, 2.0, 2.0, 3.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Interior fény telepítve\"); } if(listitem == { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"back\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"back1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"back\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, -1.5, -1, 2.0, 2.0, 3.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"back1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, -1.5, -1, 2.0, 2.0, 3.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Hátsó neon telepítve\"); } if(listitem == 9) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"front\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"front1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"front\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, 1.5, -0.6, 2.0, 2.0, 3.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"front1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, 1.5, -0.6, 2.0, 2.0, 3.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Elsõ neon telepítve\"); } if(listitem == 10) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"undercover\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"undercover1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"undercover\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"undercover1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Tetõ fény telepítve\"); } if(listitem == 11) { DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon1\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon2\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon3\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon4\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon5\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon6\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon7\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon8\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon9\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon10\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon11\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon12\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon13\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"interior\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"interior1\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"back\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"back1\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"front\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"front1\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"undercover\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"undercover1\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); } } } return 0; } public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Neon System betöltve.Írd be /neon használatához!!!\"); return 1; } Elõre is köszönöm!
8
« Dátum: 2011. január 29. - 10:22:50 »
Hello Lenne egy komoly problámám a civil rendõr kocsikkal sok hibát ír ki meg minden :S Beillesztem az egész scriptet és az lenne a nagy kérésem, hogy ha lenne valaki aki megcsinálná nekem, hogy a hibákat kivenné és ha azt meglehet oldani, hogy csak Sultanon és Washington legyen tehát elvileg a többit ki kéne törölni a scriptbõl. Természetesen nem most azonnal kell de ha Vasárnap estére, vagy Hétfõre kész lenne annak nagyon örülnék mert ki szeretném próbálni, hogy milyen de sajnos nekem hibát ír... Elõre is nagyon köszönöm a segítséget! Itt egy link.: http://data.hu/get/3451820/SPU-cicilian_police.pwn
9
« Dátum: 2011. január 28. - 09:05:07 »
Hello Egy olyan kérésem lenne, hogy a napokban letöltöttem egy olyan scriptet a külföldi fórumról, hogy egy parancs beírásával lehívhatunk szirénával rendelkezõ civil autókat pl. sultan, buffalo.. A kérés az lenne, hogy valaki nem tudna linket adni hozzá? Mert valamiért nem találom és az elõzményeket is bogarásztam de még nem találtam:/ Elõre is köszi.
10
« Dátum: 2011. január 26. - 21:08:48 »
Szeretnék összerakni 4db leaderes munkát és 2db bandát, annyi lenne a kérésem, hogy ha valaki tud akkor adjon linket tutorialhoz vagy valamihez ahol megtudhatnám, hogy hogyan is lehetne nekiállni. Gondolom nem egyszerû dolog, de idõm az van bõven szóval megírogatom. Amúgy ha valaki le tudja írni úgy, hogy a parancsokat, banda neveket, koordinátákat és skin illete vehicle ID-kat kelljen beírnom magamnak az iszonyatosan jó lenne de ilyenrõl csak álmodni lehet.. Találtam itt egy ilyen topicot de azt gf-nél kell átírogatni vagy mi és én meg egy teljesen nyers modot kezdtem. Úgy, hogy nem tudom abból mit szedjek ki ahoz, hogy mûködjön. :/
11
« Dátum: 2011. január 25. - 17:15:24 »
Hello, csináltam egy mélygarázst a warehaus 1-bõl és az érdekelne, hogy hogyan oldhatnám meg azt, hogy az autót leteleportálja a játékossal együtt? és még annyi, hogy bele tudok nyúlni az interior kinézetébe? mondjuk van egy nyitott ajtó az interiorban és ott ha átmegy valaki akkor zuhanni kezd, oda tudok rakni ajtót? Elõre is köszi.
12
« Dátum: 2011. január 25. - 13:26:46 »
Hello Olyan gondom lenne, hogy be szerettem volna rakni egy Club interiort Fort Caronba egy épülethez mindent meg is írtam. Csináltam egy 3D textet és külön egy beteleportáló kordinátát, a kijáratokhoz csak beraktam valami mást mert bent lementeném a kordinátát és úgy rendesen beírnám.. Ez rendõrségnél sikerült is, de itt ha belépek akkor nagy kékség lesz és messzebb látok 1-2 interiort de nem tudok odamenni és egyszer csak belemehettem egy kilépõbe mert kirakott a kékségbõl és egy teljesen más helyre mentem ki, egy nagy városba.. és mögöttem egy villogó sárga CP ha belemegyek akkor bedob egy club-ba, gondolom ez zavar be, hogy már van olyan inti alapból a játékban vagy nem tudom... Az lenne a nagy kérdés, hogy hogyan vehetném ki az összes olyan villogó sárga CP-t ami alapból benne van? ezek láthatóak Club-nál, fegyverboltoknál és még pár helyen.. Ha ki lehet venni akkor kivenném és talán nem zavarna be, ha nem akkor segítsetek abban, hogy hogyan lehet azt megcsinálni, hogy egyszerre több ugyan olyan interiort be lehessen rakni, úgy, hogy ne legyen nagy kékség, sárgaság... hanem csak az interior. Elõre is köszönöm a segítségeteket! Amúgy most így néz ki.: OnGameModeInit alatt Create3DTextLabel(\"Club\",0x008080FF,-180.0546,1088.0120,19.7422,2.0,0); Create3DTextLabel(\"Rendõrség\",0x008080FF,-217.8439,979.1686,19.5041,2.0,0); public OnPlayerUpdate(playerid) { /// Rendõrség { if ( IsPlayerInRangeOfPoint ( playerid , 2.0, -217.8439,979.1686,19.5041 ) ) /// Berakó kordináta SetPlayerPos ( playerid, 322.9493,306.9644,999.1484 ), /// Interior SetPlayerInterior ( playerid, 5 ); else if ( IsPlayerInRangeOfPoint ( playerid, 2.0, 322.2707,302.3593,999.1484 ) ) /// Kilépõ kordináta SetPlayerPos ( playerid, -211.6532,979.1840,19.3232 ), /// Ide rak ki ha kilépsz SetPlayerInterior ( playerid, 0 ); } /// Club { if ( IsPlayerInRangeOfPoint ( playerid , 2.0, -179.6198,1087.5902,19.7422 ) ) /// Berakó kordináta SetPlayerPos ( playerid, 493.390991,-22.722799,1000.679687 ), /// Interior SetPlayerInterior ( playerid, 6 ); else if ( IsPlayerInRangeOfPoint ( playerid, 2.0, -211.6532,979.1840,19.3232 ) ) /// Kilépõ kordináta SetPlayerPos ( playerid, 322.2707,302.3593,999.1484 ), /// Ide rak ki ha kilépsz SetPlayerInterior ( playerid, 0 ); } return 1; }
13
« Dátum: 2011. január 21. - 23:11:09 »
Olyat szeretnék kérni, hogy Ladmin4v2-ben nekem alapból úgy van, hogy autómatikusan bejelentkezik mindig, de én olyat szeretnék, hogy mindig be keljen írni a jelszavat ahoz, hogy bejelentkezzen, és dialogosan legyen, hogy beírom a jelszavam és két gomb alul, hogy Ok - Mégse, ha elrontja akkor kérje még 1x, hogy írja be mert rossz jelszót írt. A regisztráció szintén Dialogos legyen ha megoldható. Elõre is köszi!
14
« Dátum: 2011. január 21. - 22:26:51 »
Elkezdtem a 3D-s szövegeket és úgy szeretném ha belemegy a szövegbe akkor bedobja az interiorba de elakadtam valószínüleg mert kezdõ vagyok.. :/ ( Tudom kell a kód beszúrás de így el tudom magyarázni mit hogyan csináltam. ) Create3DTextLabel(\"Rendõrség\",0x008080FF,-217.8439,979.1686,19.5041,7.0,0); / Ez a rendõrség ajtója a szöveg megjelenik nem nagy betûvel de látható.. Create3DTextLabel(\"Kijárat\",0x008080FF,-208.3732,978.6711,19.1489,7.0,1); / ez elvileg belülrõl lenne látható de nem tudom, hogyan tudhatnám meg a benti ajtó kordinátáját szóval arra gondoltam, hogy helyettesítem valamivel, majd bemegyek és /save aztán berakom a modba. public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 8.0, -217.8439,979.1686,19.5041)) // ez szintén a rendõr ajtó { SetPlayerPos(playerid, 322.197998,302.497985,999.148437); ez az interior ID } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 8.0, -208.3732,978.6711,19.1489)) // ez lenne a kijövetel de ezt is csak helyettesítettem mert nem fogadta el a pawno és csak így sikerült elfogadtatni. { SetPlayerPos(playerid, -208.3732,978.6711,19.1489); ez szintén helyettesített } return 1; } Szóval a szöveget látom és meg örültem, hogy elsõre sikerült de nem teleportál be mikor a szöveghez megyek :/ ha tudtok segíteni annak nagyon örülnék, a többi menni fog mert figyelek, hogy úgy csináljam ahogy elmondtátok. Elõre is köszönöm a segítségeteket!
15
« Dátum: 2011. január 21. - 14:31:11 »
A szerveremben van néhány kapu eddig tökéletesen mûködtek, és most beírom a parancsot és se kép se hang semmit nem ír ki és semmi se történik.. mi lehet a baj? azóta megírtam új pawnóba a kapukat de ugyan úgy semmit se csinálnak... az baj ha nem 0.3c-s a szerver? Még azt is megcsináltam, hogy pár kocsit meg épületet Filterscriptként tettem be de semmi még így is rossz pedig azt hittem, hogy sokat pakoltam a modba. :/ Mi lehet a baj? Ha tudtok megoldást kérlek segítsetek.. :/
|