Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1
Játékok / Steam Sh!t... ummm... Kind of.« Dátum: 2014. augusztus 27. - 10:30:49 »
Tiszteletem!
Van pár felhalmozódott humbli bundli maradványom. Elvileg mûködõ kulcsok... Egyiket sem aktiváltam be, ha emlékezetem nem csal. PM-ben kérjétek. Ezek maradtak meg: Thief Gold (Lopkodós, sunnyogós, itt sem vagyokolós) - Enter[R] vitte. Mini Ninjas (A cím ne tévesszen meg. Elég hardcore és ritka beteg) - RusH. vitte. Diakatana (Itt se alapozz a címe. Nem egy gyémántból készült keleti kenyérszeletelõre kell gondolni.) - Steamgiftsre dobtam. Anachronox (I don\'t know anything about this stuff.) - Steamgiftsre dobtam ki. Battlestations: Midway (Torpedózzá\' Hádében!) - Peter vitte. Last Remnant (Egész kellemes kis tömeggyártott RPG) - citromhun vitte. Legends of Grimrock (Klasszikus Dungeon Crawler.) - Máté vitte. 2
Archívum / Malibu RPG v3.0« Dátum: 2014. július 12. - 00:31:38 »Elérhetõségek _____________________________________________________________________________________ [mod]ELTÁVOLÍTVA[/mod] Bevezetés _____________________________________________________________________________________ Miután EscC és Rupert megegyezett, hogy továbbviszik Malibut, azonnal nekiálltak fejleszteni a modot, és kijavítani az esetleges hibákat, amik nagyrészt meg is történtek. Tisztában vagyunk vele, hogy a szervernek ez már nem az elsõ nyitása, de mivel annyira nagy lendülettel ugrottunk neki az egésznek ( ez köszönhetõ a legutóbbi fejlesztésnek is, ami mérföldkõ szintû a magyar SA:MP RPG világában, de késõbb fejtjük ki ), hogy szétvetnek minket az ötletek. A scriptelésért nagyrészt Rupert felel, míg a fõadmini pozíciót pedig James RAJnor (alias én) és EnterR látja el. Jelenleg a játéktér Blueberry-re és Dillimore-ra van kihegyezve. Nyitási idõ: 2014. 07. 13. (vasárnap) 18:00 Frakciók és sima munkák _____________________________________________________________________________________ A szerveren jelenleg megtalálható a jól ismert SD (Sheriff\'s Department), mint rendvédelem, az EMD, tehát segélyszolgálat (magába foglalja a tûzoltókat és a mentõsöket), a szerelõk, és a rádiósok. A frakcióknak jelentõsen több dolguk lesz, mint régebben, ez fõként a mentõsöknél fog látszódni, ugyanis a játékosok élete ezúttal már mentésre kerül kilépéskor, így a HP növelését csak az EMD végezheti el, még az ételek/italok fogyasztása sem fogja ezt megoldani. A rádiósoknak már mûködik egy egyszerûbb lehallgatóhálózat, amelyet a stúdió jármûveibõl üzemeltethetnek, és maximum 50 méteres körzetbõl történhet a folyamat. (Tehát nem egy NSA-re kell gondolni...) A jármûvek gyakrabban fognak lefulladni, meghibásodni, természetesen a javítást a szerelõk végezhetik majd el. Az SD-nek inkább IG változásai lesznek, és nem script-i, de természetesen az MDC-nk megmaradt. A sima munkákat nem lehet nagyon taglalni; illetve mégis. A szerver egyik alapköve a kereskedelemrendszer. Ha nincs sajt, hús, vagy kenyér a megye élelmiszerraktárában, akkor sajnos nem lehet ételt fogyasztani vagy (v)enni semmilyen kiszolgálóhelyen. A kereskedelemrendszert az összetett mezõgazdasági munkák éltetik. A játékosoknak le kell aratnia a búzát, azt leõrölni, majd kisütni, és a kész kenyeret leszállítani. Ugyanígy, le kell vágni a marhákat, és a húst elvinni. A sajt készítésérõl remélem nem kell semmit mondanom, ugye a játékosok megfejik a teheneket, majd tejterméket készítenek és elfuvarozzák. Ide kapcsolható még az üzemanyagszállítás kamionokkal. Ha nincs üzemanyag a megyei tartályban, akkor nincs tankolás sem. A mezõgazdaság mellett természetesen vannak olyanok is, mint a pizzafutár, a postás, az úttisztító, vagy mint a kukás, de ezek nem többek holmi CP-n szaladgálástól. Az árufuvarozón kívül (ami Dillimore-ban kapott helyet) minden munka Blueberry-ben található meg. Bõvebben a gazdaságról _____________________________________________________________________________________ A kereskedelemrendszer mellett természetesen a pénznek is forognia kell a városokban. A polgármester állíthatja a különféle adókat, pl. ingatlanadó, jármûadó, vagy kereskedelmi adó. Utóbbi alatt nem reklámadót kell érteni, hanem a bizniszekre (ezekrõl késõbb...) kivetett adókat. Szintén lehet állítani a frakciók és sima munkák fizetéseit is. Minden pénzt, amit a játékos elkölt, a városkasszába kerül, és minden pénzt, amit a játékos a szervertõl kap, a városkasszából kerül levonásra. Természetesen folyamatosan számon kell tartani a gazdaság alakulását, mert egy csõd miatt nagy bajba kerülhet az élet a szerveren. Jármû, ház, biznisz, és interior rendszer _____________________________________________________________________________________ Minden, a címben felsorolt rendszer dinamikus. Oda teszünk le jármûvet, házat, bizniszt, vagy interiort, ahova akarunk, és ilyen könnyedén törlünk is. Jármûvet a helyi jármûkereskedésbõl lehet venni, amit folyamatosan mi alakítunk. Lehet hogy egyik nap van Huntley a kereskedésben, lehet hogy a másik nap nincs; az ár is ugyanígy változhat. A kocsik bármikor lefulladhatnak vagy meghibásodhatnak. Vezetéskor a képernyõ alján látható a mûszerfal, amely az alábbiakat jeleníti meg: indexek, felkapcsolt lámpa állapota, futott km-ek száma, aktuális sebesség, és a tank szintje. A javítás az autó részeiként külön-külön végezhetõ. A játékosok autóvételkor kapnak kettõ kulcsot a jármûvükhöz. A házrendszerrõl annyit, hogy 3 megvehetõ háztípus van: olcsó (50.000$), közepes áru (100.000$), és legdrágább.(150.000$). A játékosok szintén 2 kulcsot kapnak az adott házhoz. Ha a házhoz látható módon van garázs, természetesen scriptileg is rakunk le garázsokat. Egy kocsi bevitelekor meghatározott módon spawnol le a garázsban, nem fog összebugolni a másikkal (két slotos garázs esetében). A házak nyithatóak és zárhatóak. Kívülrõl lehet kopogni, amit a bent lévõk egy /do kíséretében \"hallanak\". A házrendszerhez tartoznak még a hotelszobák, amiket 150$/nap értékben lehet bérelni. A jármû- és házkulcsokat a játékosok másoltathatják a városházán. Az interior rendszerrõl annyit, hogy bármilyen interiort bármilyen helyre tehetnek le a szerveren, így színesítve a játékteret. A bizniszeket ugyanígy szerkeszhetjük, de ezeknek persze már van ára. Aki megvesz egy bizniszt, az állíthatja esetlegesen a belépõ árát, a biznisz nevét, a bizniszen belül pedig adhatunk hozzá és törölhetünk árukat. Meghatározhatjuk, hogy ételt vagy italt adunk hozzá, utóbbi esetében pedig hogy alkoholos-e. A vevõk kérhetik elvitelre vagy ott fogyasztásra az árukat. Inventory _____________________________________________________________________________________ Az inventory rendszert az alábbiakra tudom szétosztani: játékos, jármû, ház, világ, és kuka. Lehet bármennyi tárgy egy játékosnál, de egy idõ után annyira elviselhetetlenül lassú lesz a karakter, hogy inkább érdemes kukákba dobni vagy jármûbe rakni az itemeket. A tárgyakat eldobhatjuk (ez maga a világi része a dolognak), a szerver pedig menti azokat. Ezeket a tárgyakat mozgathatjuk a /move paranccsal, vagy felvehetjük /item-mel. (Így teljesen reális, hogy lehet bútorokat rendezni, stb...) A felvett ruhadarabokat, pl. sapkákat a játékosnak be kell állítani felvételkor, viszont a pozíciók szintén mentõdnek, ezért nem kell ezt késõbb újból megcsinálni. A tárgyakat szintén kivehetjük vagy berakhatjuk a jármûvekbõl/be, amennyiben az ajtói nyitva vannak! A ház inventory, mint széf, csak annak mûködik akinek kulcsa van a házhoz. Kukákat szintén dinamikusan rakhatunk le. Nem kell taglalnom, hogy nyugodtan guberálhatunk belõle, vagy begórhatjuk használat holmijainkat. Interaktív NPC-k és questek _____________________________________________________________________________________ Ez a legutolsó fejlesztésünk, és úgy véljük, hogy rendkívül egyedi. Az NPC-k MMORPG szintûen társalognak a játékosokkal, ami az összehangolt és dinamikus SQL-lel összekapcsolt rendszerünknek köszönhetõ. Az NPC-k questeket adhatnak, vagy egyszerûen szóba sem állnak velünk ha épp dolguk van. A questek teljesítése után karizmánk növelõdik, amik késõbb rendkívül hasznosak lesznek esetleges fegyverdealer NPC esetében. A regisztráló játékos egy NPC buszba kerül, amirõl csak Blueberry-ben szállhat le, és nem kötelezõen el is végezheti elsõ, úgymond küldetését. Azt hiszem, ez így leírva nem tûnik valami nagy számnak, pedig a megtervezésével eltöltött idõ igenis meghozta a gyümölcsét, de errõl majd a képek bõvebb információt is nyújtanak. Tervek a jövõre _____________________________________________________________________________________ Sorry, spoilers! Képek
Végszó _____________________________________________________________________________________ Nem nevezzük magunkat GF-nek, de RPG-nek sem, bár utóbbihoz közelebb állunk. A játékhoz nincs szükség karakterlapra, de szépen megírt elõtörténeteket jutalmazni fogunk. Az újonnan elkészített interaktív quest és NPC rendszerünk annyi, de annyi lehetõséget rejt magában, hogy észre fogjátok venni: nem azért játszotok, hogy sok pénzetek legyen, hanem azért játszotok, hogy a karakteretek fejlesszétek, jó- vagy rossz irányba tereljétek, illetve, hogy a megkeresett pénzetek kötelezõen elköltsétek (ezt késõbb megértitek) Hétfõn nyitunk, azt hogy pontosan, holnap mondjuk meg. Köszönjük, hogy elolvastad a témát: EnterR, James Raynor és Rupert. (Van még egy fõ, õ megkért hogy jelenleg ne írjam be; pedig scriptel is és sün!) 3
Játékok / Steam Summer Sale« Dátum: 2014. június 20. - 06:04:55 »
Tiszteletem népek!
TEgnap este 7-kor indult a sale. Csak a szokásos kérdések: - Mit vettetek? - Minek az akcióját várjátok? Ma bedobtam a kosárba az Orange boxot potom 700 petákért. 85%-os akció. Nem haragudnék meg egy -95%-os Skyrimért vagy Borderlands 2 GOTY-ért. xD Lehetõség szerint használjatok Amerikai Proxyt, mert $=€-val számol a steam ami extra -30%-ot jelent kb. 4
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Command & Conquer: Renegade - Reload« Dátum: 2014. június 06. - 11:51:28 »
Az van a Tiberium Warsba is. Küldesz mellé mérnököket és gyakorlatilag halhatatlan sereged van. De ne térjünk el a témáról. Ez a CnC család egyetlen FPS-érõl szól, mi meg az RTS-krõl beszélünk.
5
Játékok / Ajándék steam kulcsok« Dátum: 2014. június 06. - 09:42:26 »
Hy!
Van pár steamen beaktiválható kulcs amit nem fogok használni (aktuális Humbe Bundle kulcsok), így kiosztom annak aki kéri. Mivel az elõzõ próbálkozásomnál egy ember happolta el az összeset, így módosítok kivitelezésen: Kommentben lehet kérni (PM-ben küldöm a linket) a Gift key-eket. Egy ember csak egy gamet kérhet. Amit már elvittek kihúzom. +1-et hagyhattok, ha gondoljátok. A lista: Beatbuddy: Tale of the Guardians - αятүøм Spirits - Cimbora Facebookon The Great Jitters: Pudding Panic - EnterR Tiny & Big in Grandpa\'s Leftovers - Metaxa Crazy Machines 2 - Sentor The Guild II Collection - Patrik The Book of Unwritten Tales Digital Deluxe Edition - Pedró Szóval még egyszer: - Egy ember, egy játék. - Kommentben kérd. Ha többen kérik akkor az elsõ kapja. - Amit elvittek kihúzom. 6
Játékok / Command & Conquer: Renegade - Reload« Dátum: 2014. június 05. - 16:31:55 »
Tiszteletem. Réges-régen, elsõ postom gyanánt már bemutattam ezt a játékot. de mára (érdemtelenül) a ködbe veszett. Nos. A formázás, képekkel való feltöltés még várat magára. Aki ismeri a C&C sorozatot annak elég annyit mondanom, hogy ez az egyetlen FPS/TPS a családban és remek. Aki nem, annak tõmondatban az univerzumról: A 90\'-es évek környékén, Olaszországban felütötte a fejét egy növényszerû életforma ami erõszakos módon terraformálta a környezetét, miközben maga is mutálódott. 2025-re a bolygó 70%-t borítja a kristályszerû anyag. Ezeket a régiókat \"Vörös zónának\" vagyis emberi életre alkalmatlannak jelölték. Ezeket a területeket szegélyezi a \"Sárga zóna\". Itt vannak a törvényen kívüliek, a szegények és mindenki más aki nem tetszik a bolygószintû államnak, a GDI (Global Defense Initative)-nak. Ez a játék alap aspektusa. Természetesen minden ember másképp viszonyul az új energiaforráshoz. Adott az elõbb említett GDI aki hatalmas fegyvereivel és orrba-szájba tömegképzett kommandósaival prezentálja a \"Demokráciát\". A Tiberiumra az emberi létet fenyegetõ veszélyforrásként tekintenek. Ennek ellenpárja a NOD Testvériség, akik a mûholdak milliói ellen álcázókat fejlesztettek és titkos tevékenységükkel terjesztik a Tiberium igéjét, ami az evolúció következõ lépcsõfokát hozza el az emberiségnek. Ennyit a világról. Most a tényszerû alapok: Mivel ez egy RTS-szagú TDM játék a multiját tekintve, kénytelen vagyok az épületekrõl is beszélni: Erõmûvek: Spoiler for Kép: 7
Minecraft / Xerox Tech szerver« Dátum: 2014. április 16. - 12:15:43 »
Tiszteletem!
Egy egész kellemes kis Tekkit edit szerverrel készültem nektek, amit per pillanat a Xerox Servers csoport hostol. Fícsörök - Bármibõl, részegységeiben csinálhatsz javítható eszközöket. - Modern gépesítés, napelemek, darálók, villanysütõk, multiblokk kemencék és kohók. - Hold és Mars utazás, valamint lehet saját ûrbázisod! - Teleportkapuk és csapdamechanizmusok. - Nyers survivor. A céltalan rongálásnak célzott ban lesz a következménye (vagy rosszabb. Sokkal.) Fõbb modok: - IC2E - Tinker\'s Construct - GalactiCraft (+Planets) - Buildcraft Pár kép a fícsörökrõl: Csatlakozás: klanok.hu TS3 Kossuth ~ \"Satan\'s Pit\" nevû szobájába fel vannak töltve az extra mod fájlok és a launcher. Engem is ott találtok többnyire. IP: xerox-servers.no-ip.org:27774 8
Minecraft / Van igény egyedi módra?« Dátum: 2014. április 12. - 08:56:01 »
Hy
Cimbivel tervbe vettük az egyedi modpakk összerakását, ami a Tinker\'s Construct (Eszközt minden szemétbõl), Thaum (Fejlett Mágia), IC2E szentháromságon alapul. A kérdésem annyi, hogy lenne-e rá érdeklõdés. 9
Játékok / Viddafrancbaneislássam Steam kulcsok« Dátum: 2014. április 08. - 21:10:12 »
Hali
Van pár Steam kulcsom fölösbe és inkább ide osztom meg \"ismerõsöknek\", mint vad idegen majmoknak steamgiftsen. Mindegyik aktuális Humble Bundle kulcs, de nekem nincs rájuk szükségem. Aki elvitte az kommentben jelezze, hogy a többiek ne próbálkozzanak feleslegesen. Ha lehet, akkor mindenki csak egy kulcsot vigyen, hogy jusson másnak is. Shivah avagy egy Zsidó élete: https://www.humblebundle.com/gift?key=CCD6TMkBb4sDwEst Zack vitte! Savant (Fantasy reflex lövöldözõs game): https://www.humblebundle.com/gift?key=dwkXv6MPtcbwvZdE Krook vitte! Syder Arcade (Retro ûrszim): https://www.humblebundle.com/gift?key=svcd4DfTVrWHNByd Krook vitte! Mindegyik mûködik állítólag Androidon is. (Viszontzásképp egy + jöhet. Nektek ingyen van. ) E1: Mindent vittek. Egészségetekre. Talán még lesz kulcs, de nem ígérek semmit. Ha van alkalmatok akkor osszatok meg ti is számotokra felesleges játék kulcsokat/gifteket, hátha másnak kell. 10
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Játékhiányban szenvedek.« Dátum: 2014. március 27. - 11:29:55 »
Feltételezem, hogy nem AAA-s címre vágyott a srác. Mainstream gameket hagyjuk.
11
Játékok / Újabb ingyen játék a GMG-tõl!« Dátum: 2014. március 20. - 06:07:08 »
Tiszteletem!
Most a Sanctum TD van terítéken. Minõsége nem sok van szegénynek, de legalább ad kártyákat, amit be tudsz cserélni neked kellõkre. https://freegame.greenmangaming.com/ 12
Játékok / Team Fortress 2« Dátum: 2014. március 10. - 00:31:02 »
Újranyitom, mert lockos lett. (Ha egy modi ráér össze is vonhatja.)
Stray-ékkal nekiálltunk ma az Impossibru legnehezebb rémálom madafaka atyaúristen szintnek. Defeated. Vérrel s verejtékkel, izzadva, adrenalintól agyérgörcsösen megcsináltuk! Lehet próbálkozni, várom a sikereket. xD 13
Kérdések, Segítség / Win 7 Vs. Mikrofon 1:0« Dátum: 2014. február 26. - 15:04:52 »
Hali
Hogy tudom kikapcsolni az automata leszabályzást? Az ideg vág tõle. Win 7 Ultimate x64-rõl van szó. 14
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:XtraLife RPG« Dátum: 2014. január 15. - 15:38:51 »
Hali
Õszinte leszek: Felejtsd el. Komolyan. Sok csalódástól óvod meg magad. 15
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / "Ingyen" egy halom Origin és Steam játék« Dátum: 2013. október 17. - 22:07:31 »
Hali
Borderlands 2-tõl kezdve Hitman-en át egy halom játékot vagy TF2/DOTA inGame itemet tudtok itt kihúzni: [gmod]Link eltávolítva.[/gmod] Flash szemetekben összeszedett achievement pontokkal lehet regisztrálni egy-egy sorsolásra. Nem fake, ugyanis én megkaptam a Buff Bannert. |