Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - tokyoo

Oldalak: [1]
1
SA-MP: Szerverfejlesztés / Munka rendszer
« Dátum: 2015. január 28. - 17:08:19 »
Sziasztok. Elhoztam nektek egy saját készítésű munka rendszert, amit RP szervereken, szerintem nagyon jól lehet alkalmazni. Ezt én csináltam.
Parancsok:
-/rendor
-/mentos
-/testor
-/kilepmunka
-/szerelo
-/parancsok
A /parancsok, azokat a parancsokat mutatja meg, ami a munkádhoz kötődik. pl.: Rendőrnek /borton /sokkol /unborton. Ez egy kód lenne:
 
#include <a_samp>
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
#define TEAM_CIVILIAN 1
#define TEAM_TAXI 2
#define TEAM_POLICE 3
#define TEAM_SERVISE 4
#define TEAM_AMBULANCE 5
#define TEAM_GUARD 6
forward Money();
new gTeam[MAX_PLAYERS];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
new money;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"   Job system by Tokyoo betoltve!\");
money = SetTimer(\"Money\", 300000, true);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    KillTimer(money);
return 1;
}
#endif
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Job System betöltve by Tokyoo\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Írd be /munka a munkákért!\");
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    new tmp[256];
    new cmd[256];
    new string[256];
    new giveplayerid, idx;
    cmd = strtok(cmdtext, idx);
    tmp = strtok(cmdtext, idx);
    giveplayerid = strval(tmp);
//Munkák--------------------------------------------------------------------
if(strcmp(cmd, \"/taxi\", true) == 0)
{
   if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVILIAN)
   {
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name));
      format(string, sizeof(string), \"Taxis, %s szolgálatban!\", name);
          SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string);
          gTeam[playerid] = TEAM_TAXI;
          } else {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Először lépj ki a mostani munkádból! (/kilepmunka)\");
          }
          return 1;
}
    if(strcmp(cmd, \"/rendor\", true) == 0)
{
   if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVILIAN)
   {
          GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name));
    format(string, sizeof(string), \"Rendőr, %s szolgálatban!\", name);
    SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string);
    SetPlayerArmour(playerid, 100);
    gTeam[playerid] = TEAM_POLICE;
    } else {
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Először lépj ki a mostani munkádból! (/kilepmunka)\");
    }
          return 1;
    }
    if(strcmp(cmd, \"/szerelo\", true) == 0)
{
   if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVILIAN)
   {
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name));
    format(string, sizeof(string), \"Autószerelő, %s szolgálatban!\", name);
    SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string);
    gTeam[playerid] = TEAM_SERVISE;
    } else {
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Először lépj ki a mostani munkádból! (/kilepmunka)\");
    }
          return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/mentos\", true) == 0)
{
   if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVILIAN)
   {
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name));
    format(string, sizeof(string), \"Mentős, %s szolgálatban!\", name);
    SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string);
    SetPlayerHealth(playerid, 100);
    gTeam[playerid] = TEAM_AMBULANCE;
    } else {
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Először lépj ki a mostani munkádból! (/kilepmunka)\");
    }
          return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/testor\", true) == 0)
{
   if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVILIAN)
   {
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name));
    format(string, sizeof(string), \"Testőr, %s szolgálatban!\", name);
    SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string);
    SetPlayerHealth(playerid, 100);
    SetPlayerArmour(playerid, 100);
    gTeam[playerid] = TEAM_GUARD;
    } else {
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Először lépj ki a mostani munkádból! (/kilepmunka)\");
    }
          return 1;
}
//Egyéb parancsok
if(strcmp(cmd, \"/kilepmunka\", true) == 0)
{
           if(gTeam[playerid] == TEAM_TAXI || gTeam[playerid] == TEAM_POLICE || gTeam[playerid] == TEAM_SERVISE || gTeam[playerid] == TEAM_AMBULANCE || gTeam[playerid] == TEAM_GUARD)
            {
               gTeam[playerid] = TEAM_CIVILIAN;
       } else {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Most sincs munkád!\");
    }
          return 1;
}
    if(strcmp(cmd, \"/munka\", true) == 0)
    {
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"MUNKÁK:\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"/taxi - Taxis\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"/rendor - Rendőr\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"/szerelo - Autószerelő\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"/mentos - Mentős\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"/testor - Testőr\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"/kilepmunka - kilép a munkából\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"/parancsok - munka parancsok\");
    return 1;
    }
    if(strcmp(cmd, \"/parancsok\", true) == 0)
    {
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"PARANCSOK:\");
    if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICE)
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Rendőr parancsok:\");
           SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"/sokkol <ID>, /borton <ID>, /unborton <ID>\");
    }
else if(gTeam[playerid] == TEAM_SERVISE)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Autószerelő parancsok:\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"/javitas <ID>\");
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_AMBULANCE)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Mentős parancsok:\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"/elet <ID>\");
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_AMBULANCE)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Testőr parancsok:\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"/testor <ID>\");
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVILIAN)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Nincs munkád!\");
}
    return 1;
    }
    //Rendőrségi parancsok------------------------------------------------------
    new jailed[MAX_PLAYERS];
    if(strcmp(cmd, \"/sokkol\", true) == 0)
{
    if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICE)
       {
           if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"[HASZNÁLAT]: /sokkol <ID>\");
      return 1;
   }
   if(giveplayerid == playerid)
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem sokkolhatod meg magad, vagy hibás az ID!\");
      } else {
      if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
      {
          GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name));
          format(string, sizeof(string), \"%s megsokkolt a sokkolójával!\", name);
          SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_RED, string);
          new Float:Health;
          SetPlayerHealth(playerid, GetPlayerHealth(playerid, Health) -50);
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeres sokkolás!\");
          } else {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs ilyen játékos!\");
      }
   }
} else {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy rendőr!\");
}
return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/borton\", true) == 0)
{
    if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICE)
       {
           if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"[HASZNÁLAT]: /borton <ID>\");
      return 1;
   }
   if(giveplayerid == playerid)
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem zárhatod be magad, vagy hibás az ID!\");
      } else {
      if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
      {
          if (jailed[giveplayerid] == 0)
          {
             GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name));
             format(string, sizeof(string), \"%s lecsukott!\", name);
             SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_RED, string);
             new string2[256];
             new name2[MAX_PLAYER_NAME];
             GetPlayerName(giveplayerid, name2, sizeof (name2));
             format(string2, sizeof(string2), \"%s lecsukta %s-t!\", name, name2);
             SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string2);
             SetPlayerInterior(giveplayerid, 6);
             SetPlayerPos(giveplayerid, 264.3591,77.5832,1001.0391);
             SetCameraBehindPlayer(giveplayerid);
             ResetPlayerWeapons(giveplayerid);
             ResetPlayerMoney(giveplayerid);
             jailed[giveplayerid] = 1;
             SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeres lecsukás!\");
             } else {
             SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ez a játékos már le van csukva!\");
         }
                  } else {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs ilyen játékos!\");
      }
   }
} else {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy rendőr!\");
}
return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/unbonron\", true) == 0)
{
    if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICE)
       {
           if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"[HASZNÁLAT]: /unborton <ID>\");
      return 1;
   }
   if(giveplayerid == playerid)
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem engedheted ki magad, vagy hibás az ID!\");
      } else {
      if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
      {
          if (jailed[giveplayerid] == 1)
          {
             GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name));
             format(string, sizeof(string), \"%s kiengedett!\", name);
             SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_RED, string);
             new string2[256];
             new name2[MAX_PLAYER_NAME];
             GetPlayerName(giveplayerid, name2, sizeof (name2));
             format(string2, sizeof(string2), \"%s kiengedte %s-t!\", name, name2);
             SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string2);
             SetPlayerInterior(giveplayerid, 0);
             SetPlayerPos(giveplayerid,1546.1195,-1675.4786,13.5617);
             SetCameraBehindPlayer(giveplayerid);
             ResetPlayerWeapons(giveplayerid);
             jailed[giveplayerid] = 0;
             SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeres kiengedés!\");
             } else {
             SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ez a játékos már ki van engedve!\");
         }
          } else {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs ilyen játékos!\");
      }
   }
} else {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy rendőr!\");
}
return 1;
}
//Autószerelő parancsok
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(giveplayerid);
if(strcmp(cmd, \"/javitas\", true) == 0)
{
    if(gTeam[playerid] == TEAM_SERVISE)
       {
           if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"[HASZNÁLAT]: /javitas <ID>\");
      return 1;
   }
   if(giveplayerid == playerid)
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem javíthatod meg a saját kocsidat, vagy hibás az ID!\");
      } else {
      if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
      {
          GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name));
          format(string, sizeof(string), \"%s megjavította a kocsidat!\", name);
          SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_RED, string);
          SetVehicleHealth(vehicleid, 1000);
          GivePlayerMoney(giveplayerid, -50);
          GivePlayerMoney(playerid, 50);
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeres javítás!\");
          } else {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs ilyen játékos!\");
      }
   }
} else {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy autószerelő!\");
}
return 1;
}
//Mentős parancsok
if(strcmp(cmd, \"/elet\", true) == 0)
{
    if(gTeam[playerid] == TEAM_AMBULANCE)
       {
           if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"[HASZNÁLAT]: /elet <ID>\");
      return 1;
   }
   if(giveplayerid == playerid)
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem gyógyíthatod meg magad, vagy hibás az ID!\");
      } else {
      if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
      {
          GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name));
          format(string, sizeof(string), \"%s megmentette az életedet!\", name);
          SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_RED, string);
          SetPlayerHealth(giveplayerid, 100);
          GivePlayerMoney(giveplayerid, -100);
          GivePlayerMoney(playerid, 100);
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeres mentés!\");
          } else {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs ilyen játékos!\");
      }
   }
} else {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy mentős!\");
}
return 1;
}
//Testőr parancsok
if(strcmp(cmd, \"/testor\", true) == 0)
{
    if(gTeam[playerid] == TEAM_AMBULANCE)
       {
           if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"[HASZNÁLAT]: /testor <ID>\");
      return 1;
   }
   if(giveplayerid == playerid)
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem védheted meg magad, vagy hibás az ID!\");
      } else {
      if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
      {
          GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name));
          format(string, sizeof(string), \"%s az életedre fog vigyázni!\", name);
          SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_RED, string);
          GivePlayerMoney(giveplayerid, -1000);
          GivePlayerMoney(playerid, 1000);
         GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1);
         GivePlayerWeapon(playerid, 23, 1000);
         GivePlayerWeapon(playerid, 31, 10000);
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Elvállaltad a melót!\");
          } else {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs ilyen játékos!\");
      }
   }
} else {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy testőr!\");
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    if(classid == 0 || classid == 1)
    {
        gTeam[playerid] = TEAM_CIVILIAN;
    }
}
public Money()
{
    for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
    {
         if(gTeam == TEAM_TAXI || gTeam == TEAM_POLICE || gTeam == TEAM_SERVISE || TEAM_AMBULANCE || TEAM_GUARD)
         {
             GivePlayerMoney(i, 150);
             SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, \"[FIZETÉS]: Kaptál 3400$-t!\");
         }
    }
}
public OnPlayerStateChange(playerid,newstate,oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
//Police cars
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(GetVehicleModel(vehicleid) == 599 || GetVehicleModel(vehicleid) == 598 || GetVehicleModel(vehicleid) == 597 || GetVehicleModel(vehicleid) == 596)
       {
           if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICE)
           {
               RemovePlayerFromVehicle(playerid);
               SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ez a jármű a rendőröké!. Írd be a rendőrös munkához, hogy /police vagy nem vezetheted a járművet!\");
           }
       }
       //Taxi
       if(GetVehicleModel(vehicleid) == 420)
       {
           if(gTeam[playerid] == TEAM_TAXI)
           {
               RemovePlayerFromVehicle(playerid);
               SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ez a jármű a taxisoké!. Írd be a taxis munkához, hogy /taxi vagy nem vezetheted a járművet!\");
           }
       }
       //Mentős
       if(GetVehicleModel(vehicleid) == 416)
       {
           if(gTeam[playerid] == TEAM_AMBULANCE)
           {
               RemovePlayerFromVehicle(playerid);
               SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ez a jármű a mentősöké!. Írd be a mentős munkához, hogy /mentos vagy nem vezetheted a járművet!\");
           }
       }
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid)
{
gTeam[playerid] = TEAM_CIVILIAN;
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Meghaltál azaz kiléptél a munkádból! \");
return 1;
}
strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
{
index++;
}
new offset = index;
new result[20];
while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[index - offset] = string[index];
index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}

 
Jó játékot hozzá! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

2
SA-MP: Szerverfejlesztés / Warriors Party!
« Dátum: 2015. január 26. - 15:34:08 »
Sziasztok! Hoztam egy GameModot, de igazából ez egy olyan gamemode, amiben map is van.
1.GameModom!
Ezt én készítettem. A Map-ot, és az egészet is. Bár a spawnoláskor valami hiba van, mert oldal nézetből lehet skint választani sajnos. De remélhetőleg ezt is meg tudom majd oldani. De a szerveren, ettől függetlenűl elég sokan vannak fent. A GameModba van:
-V.I.P. rendszer!
-Admin parancsok! (/specplayer, /specoff, /kocsiresi, /adminszoli, /adminki, /god, /godki, /ahq, de ha beírod hogy /ah, akkor kimutatja!)
-Alapból vannak lerakva kocsik!
-Bandások, és zsaruk harca a dm pályán! (/banda /zsaru /bandahq /zsaruhq) A HQ-k a területek (banda, és zsaru terület!)
-V.I.P. parancsok! (/vipmoney, /vipjetpack, /vipskin)
-Teleportok! (/ls, vagy /lsair)
Ugye alap a /help parancs, adminoknak a /ah, V.I.P.-eknek a /vhelp. V.I.P.-t a /advip-el tudsz adni, elvenni pedig a /elvippel!
FIGYELEM!! Az admin parancsokat csak rCone adminok tudják! Letöltési link a következő:https://www.mediafire.com/?j9fuxhg0u9vu4v6
Haszálata:
-Nyisd meg a mappát.
-A gamemodban lévő dolgokat tedd a szervered gamemod mappájába!
-A filterscripteket a filterscript mappába!
-A server.cfg-be írd be a gamemod részébe hogy: warriors 1
-A filterscript részébe hogy: vip adminspec
Jó játékot!  :D  8)  ^-^  :laugh:  :thumbsup:  :wave:
Ha elírtam volna valamit, akkor bocsánatot kérek!

3
SA-MP: Szerverfejlesztés / Minigun, HP [Kezdőknek]
« Dátum: 2014. december 23. - 17:59:20 »
Sziasztok! Ez egy admin puska, és admin élet lenne! Csak RCon adminok tudják használni!
Parancsok:
/minigun-->Minigunt ad neked, amivel ha olyan van, megtudod ölni az embereket!
/hp-->Életet ad neked, ezzel szinte olyan FélIsten módba vagy!
A scriptet én magam készítettem! Nem mások haszonából élek!  :D  ;D
 
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
#define 0x33AA33AA
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"SZERVER NÉV!\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA, \"Üdvözlünk a szerveren! Jó játékot kívánunk!\");
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/hp\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(IsPlayerAdmin(playerid)){
SetPlayerHealth(playerid,1000);
}
else {
SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF, \"Nem vagy admin!\");
}
return 1;
}
if (strcmp(\"/minigun\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(IsPlayerAdmin(playerid)){
GivePlayerWeapon(playerid,38,99999);
}
else {
SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF, \"Nem vagy admin!\");
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal