Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - tokyoo
Oldalak: [1]
1
« Dátum: 2015. január 28. - 17:08:19 »
Sziasztok. Elhoztam nektek egy saját készítésű munka rendszert, amit RP szervereken, szerintem nagyon jól lehet alkalmazni. Ezt én csináltam. Parancsok: -/rendor -/mentos -/testor -/kilepmunka -/szerelo -/parancsok A /parancsok, azokat a parancsokat mutatja meg, ami a munkádhoz kötődik. pl.: Rendőrnek /borton /sokkol /unborton. Ez egy kód lenne: #include <a_samp> #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_RED 0xAA3333AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define FILTERSCRIPT #if defined FILTERSCRIPT #define TEAM_CIVILIAN 1 #define TEAM_TAXI 2 #define TEAM_POLICE 3 #define TEAM_SERVISE 4 #define TEAM_AMBULANCE 5 #define TEAM_GUARD 6 forward Money(); new gTeam[MAX_PLAYERS]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; new money; public OnFilterScriptInit() { print(\" Job system by Tokyoo betoltve!\"); money = SetTimer(\"Money\", 300000, true); return 1; } public OnFilterScriptExit() { KillTimer(money); return 1; } #endif public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Job System betöltve by Tokyoo\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Írd be /munka a munkákért!\"); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { new tmp[256]; new cmd[256]; new string[256]; new giveplayerid, idx; cmd = strtok(cmdtext, idx); tmp = strtok(cmdtext, idx); giveplayerid = strval(tmp); //Munkák-------------------------------------------------------------------- if(strcmp(cmd, \"/taxi\", true) == 0) { if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVILIAN) { GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name)); format(string, sizeof(string), \"Taxis, %s szolgálatban!\", name); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string); gTeam[playerid] = TEAM_TAXI; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Először lépj ki a mostani munkádból! (/kilepmunka)\"); } return 1; } if(strcmp(cmd, \"/rendor\", true) == 0) { if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVILIAN) { GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name)); format(string, sizeof(string), \"Rendőr, %s szolgálatban!\", name); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string); SetPlayerArmour(playerid, 100); gTeam[playerid] = TEAM_POLICE; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Először lépj ki a mostani munkádból! (/kilepmunka)\"); } return 1; } if(strcmp(cmd, \"/szerelo\", true) == 0) { if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVILIAN) { GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name)); format(string, sizeof(string), \"Autószerelő, %s szolgálatban!\", name); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string); gTeam[playerid] = TEAM_SERVISE; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Először lépj ki a mostani munkádból! (/kilepmunka)\"); } return 1; } if(strcmp(cmd, \"/mentos\", true) == 0) { if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVILIAN) { GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name)); format(string, sizeof(string), \"Mentős, %s szolgálatban!\", name); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string); SetPlayerHealth(playerid, 100); gTeam[playerid] = TEAM_AMBULANCE; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Először lépj ki a mostani munkádból! (/kilepmunka)\"); } return 1; } if(strcmp(cmd, \"/testor\", true) == 0) { if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVILIAN) { GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name)); format(string, sizeof(string), \"Testőr, %s szolgálatban!\", name); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string); SetPlayerHealth(playerid, 100); SetPlayerArmour(playerid, 100); gTeam[playerid] = TEAM_GUARD; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Először lépj ki a mostani munkádból! (/kilepmunka)\"); } return 1; } //Egyéb parancsok if(strcmp(cmd, \"/kilepmunka\", true) == 0) { if(gTeam[playerid] == TEAM_TAXI || gTeam[playerid] == TEAM_POLICE || gTeam[playerid] == TEAM_SERVISE || gTeam[playerid] == TEAM_AMBULANCE || gTeam[playerid] == TEAM_GUARD) { gTeam[playerid] = TEAM_CIVILIAN; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Most sincs munkád!\"); } return 1; } if(strcmp(cmd, \"/munka\", true) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"MUNKÁK:\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"/taxi - Taxis\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"/rendor - Rendőr\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"/szerelo - Autószerelő\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"/mentos - Mentős\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"/testor - Testőr\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"/kilepmunka - kilép a munkából\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"/parancsok - munka parancsok\"); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/parancsok\", true) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"PARANCSOK:\"); if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICE) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Rendőr parancsok:\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"/sokkol <ID>, /borton <ID>, /unborton <ID>\"); } else if(gTeam[playerid] == TEAM_SERVISE) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Autószerelő parancsok:\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"/javitas <ID>\"); } else if(gTeam[playerid] == TEAM_AMBULANCE) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Mentős parancsok:\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"/elet <ID>\"); } else if(gTeam[playerid] == TEAM_AMBULANCE) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Testőr parancsok:\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"/testor <ID>\"); } else if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVILIAN) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Nincs munkád!\"); } return 1; } //Rendőrségi parancsok------------------------------------------------------ new jailed[MAX_PLAYERS]; if(strcmp(cmd, \"/sokkol\", true) == 0) { if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICE) { if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"[HASZNÁLAT]: /sokkol <ID>\"); return 1; } if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem sokkolhatod meg magad, vagy hibás az ID!\"); } else { if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name)); format(string, sizeof(string), \"%s megsokkolt a sokkolójával!\", name); SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_RED, string); new Float:Health; SetPlayerHealth(playerid, GetPlayerHealth(playerid, Health) -50); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeres sokkolás!\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs ilyen játékos!\"); } } } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy rendőr!\"); } return 1; } if(strcmp(cmd, \"/borton\", true) == 0) { if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICE) { if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"[HASZNÁLAT]: /borton <ID>\"); return 1; } if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem zárhatod be magad, vagy hibás az ID!\"); } else { if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { if (jailed[giveplayerid] == 0) { GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name)); format(string, sizeof(string), \"%s lecsukott!\", name); SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_RED, string); new string2[256]; new name2[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(giveplayerid, name2, sizeof (name2)); format(string2, sizeof(string2), \"%s lecsukta %s-t!\", name, name2); SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string2); SetPlayerInterior(giveplayerid, 6); SetPlayerPos(giveplayerid, 264.3591,77.5832,1001.0391); SetCameraBehindPlayer(giveplayerid); ResetPlayerWeapons(giveplayerid); ResetPlayerMoney(giveplayerid); jailed[giveplayerid] = 1; SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeres lecsukás!\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ez a játékos már le van csukva!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs ilyen játékos!\"); } } } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy rendőr!\"); } return 1; } if(strcmp(cmd, \"/unbonron\", true) == 0) { if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICE) { if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"[HASZNÁLAT]: /unborton <ID>\"); return 1; } if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem engedheted ki magad, vagy hibás az ID!\"); } else { if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { if (jailed[giveplayerid] == 1) { GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name)); format(string, sizeof(string), \"%s kiengedett!\", name); SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_RED, string); new string2[256]; new name2[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(giveplayerid, name2, sizeof (name2)); format(string2, sizeof(string2), \"%s kiengedte %s-t!\", name, name2); SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string2); SetPlayerInterior(giveplayerid, 0); SetPlayerPos(giveplayerid,1546.1195,-1675.4786,13.5617); SetCameraBehindPlayer(giveplayerid); ResetPlayerWeapons(giveplayerid); jailed[giveplayerid] = 0; SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeres kiengedés!\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ez a játékos már ki van engedve!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs ilyen játékos!\"); } } } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy rendőr!\"); } return 1; } //Autószerelő parancsok new vehicleid = GetPlayerVehicleID(giveplayerid); if(strcmp(cmd, \"/javitas\", true) == 0) { if(gTeam[playerid] == TEAM_SERVISE) { if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"[HASZNÁLAT]: /javitas <ID>\"); return 1; } if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem javíthatod meg a saját kocsidat, vagy hibás az ID!\"); } else { if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name)); format(string, sizeof(string), \"%s megjavította a kocsidat!\", name); SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_RED, string); SetVehicleHealth(vehicleid, 1000); GivePlayerMoney(giveplayerid, -50); GivePlayerMoney(playerid, 50); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeres javítás!\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs ilyen játékos!\"); } } } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy autószerelő!\"); } return 1; } //Mentős parancsok if(strcmp(cmd, \"/elet\", true) == 0) { if(gTeam[playerid] == TEAM_AMBULANCE) { if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"[HASZNÁLAT]: /elet <ID>\"); return 1; } if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem gyógyíthatod meg magad, vagy hibás az ID!\"); } else { if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name)); format(string, sizeof(string), \"%s megmentette az életedet!\", name); SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_RED, string); SetPlayerHealth(giveplayerid, 100); GivePlayerMoney(giveplayerid, -100); GivePlayerMoney(playerid, 100); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeres mentés!\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs ilyen játékos!\"); } } } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy mentős!\"); } return 1; } //Testőr parancsok if(strcmp(cmd, \"/testor\", true) == 0) { if(gTeam[playerid] == TEAM_AMBULANCE) { if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"[HASZNÁLAT]: /testor <ID>\"); return 1; } if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem védheted meg magad, vagy hibás az ID!\"); } else { if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name)); format(string, sizeof(string), \"%s az életedre fog vigyázni!\", name); SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_RED, string); GivePlayerMoney(giveplayerid, -1000); GivePlayerMoney(playerid, 1000); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); GivePlayerWeapon(playerid, 23, 1000); GivePlayerWeapon(playerid, 31, 10000); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Elvállaltad a melót!\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs ilyen játékos!\"); } } } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy testőr!\"); } return 1; } return 0; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { if(classid == 0 || classid == 1) { gTeam[playerid] = TEAM_CIVILIAN; } } public Money() { for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(gTeam == TEAM_TAXI || gTeam == TEAM_POLICE || gTeam == TEAM_SERVISE || TEAM_AMBULANCE || TEAM_GUARD) { GivePlayerMoney(i, 150); SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, \"[FIZETÉS]: Kaptál 3400$-t!\"); } } } public OnPlayerStateChange(playerid,newstate,oldstate) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { //Police cars new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(GetVehicleModel(vehicleid) == 599 || GetVehicleModel(vehicleid) == 598 || GetVehicleModel(vehicleid) == 597 || GetVehicleModel(vehicleid) == 596) { if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICE) { RemovePlayerFromVehicle(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ez a jármű a rendőröké!. Írd be a rendőrös munkához, hogy /police vagy nem vezetheted a járművet!\"); } } //Taxi if(GetVehicleModel(vehicleid) == 420) { if(gTeam[playerid] == TEAM_TAXI) { RemovePlayerFromVehicle(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ez a jármű a taxisoké!. Írd be a taxis munkához, hogy /taxi vagy nem vezetheted a járművet!\"); } } //Mentős if(GetVehicleModel(vehicleid) == 416) { if(gTeam[playerid] == TEAM_AMBULANCE) { RemovePlayerFromVehicle(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ez a jármű a mentősöké!. Írd be a mentős munkához, hogy /mentos vagy nem vezetheted a járművet!\"); } } } return 1; } public OnPlayerDeath(playerid) { gTeam[playerid] = TEAM_CIVILIAN; SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Meghaltál azaz kiléptél a munkádból! \"); return 1; } strtok(const string[], &index) { new length = strlen(string); while ((index < length) && (string[index] <= \' \')) { index++; } new offset = index; new result[20]; while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1))) { result[index - offset] = string[index]; index++; } result[index - offset] = EOS; return result; } :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
2
« Dátum: 2015. január 26. - 15:34:08 »
Sziasztok! Hoztam egy GameModot, de igazából ez egy olyan gamemode, amiben map is van. 1.GameModom! Ezt én készítettem. A Map-ot, és az egészet is. Bár a spawnoláskor valami hiba van, mert oldal nézetből lehet skint választani sajnos. De remélhetőleg ezt is meg tudom majd oldani. De a szerveren, ettől függetlenűl elég sokan vannak fent. A GameModba van: -V.I.P. rendszer! -Admin parancsok! (/specplayer, /specoff, /kocsiresi, /adminszoli, /adminki, /god, /godki, /ahq, de ha beírod hogy /ah, akkor kimutatja!) -Alapból vannak lerakva kocsik! -Bandások, és zsaruk harca a dm pályán! (/banda /zsaru /bandahq /zsaruhq) A HQ-k a területek (banda, és zsaru terület!) -V.I.P. parancsok! (/vipmoney, /vipjetpack, /vipskin) -Teleportok! (/ls, vagy /lsair) Ugye alap a /help parancs, adminoknak a /ah, V.I.P.-eknek a /vhelp. V.I.P.-t a /advip-el tudsz adni, elvenni pedig a /elvippel! Letöltési link a következő: https://www.mediafire.com/?j9fuxhg0u9vu4v6Haszálata: -Nyisd meg a mappát. -A gamemodban lévő dolgokat tedd a szervered gamemod mappájába! -A filterscripteket a filterscript mappába! -A server.cfg-be írd be a gamemod részébe hogy: warriors 1 -A filterscript részébe hogy: vip adminspec Jó játékot! :laugh: :thumbsup: :wave: Ha elírtam volna valamit, akkor bocsánatot kérek!
3
« Dátum: 2014. december 23. - 17:59:20 »
Sziasztok! Ez egy admin puska, és admin élet lenne! Csak RCon adminok tudják használni! Parancsok: /minigun-->Minigunt ad neked, amivel ha olyan van, megtudod ölni az embereket! /hp-->Életet ad neked, ezzel szinte olyan FélIsten módba vagy! A scriptet én magam készítettem! Nem mások haszonából élek! #include <a_samp> #if defined FILTERSCRIPT #define 0x33AA33AA public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript SetGameModeText(\"SZERVER NÉV!\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA, \"Üdvözlünk a szerveren! Jó játékot kívánunk!\"); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/hp\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid)){ SetPlayerHealth(playerid,1000); } else { SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF, \"Nem vagy admin!\"); } return 1; } if (strcmp(\"/minigun\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid)){ GivePlayerWeapon(playerid,38,99999); } else { SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF, \"Nem vagy admin!\"); } return 1; } return 0; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; }
Oldalak: [1]
|