Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Sz_Dávid

Oldalak: [1]
1
Archívum / MTA Server Debian 6-ra
« Dátum: 2012. május 11. - 21:43:50 »
Sziasztok!
Van egy mta (1.3) szerverünk, amit szeretnénk futtatni debian 6 alapú szervergépen. Mik a szükséges teendõk?
Próbálkoztunk átvinni linuxra, de Segmentation fault hibaüzenetet kapunk :(
EDIT:
egy teljesen alap szerver hibaüzenete:
 

 
libreadline.so.5: cannot open shared object file: No such file or directory
ERROR: Loading mod (/home/mta/alapserver/multitheftauto_linux-1.3.0/mods/deathmatch/deathmatch.so) failed!
Press Q to shut down the server!

2
A Multi Theft Auto nem engedélyezi további módok használatát, ami befolyásolhatja a játékot (pl: CLEO, Módosított sebességek, Egyéb cheat programok, stb...). Például a SA-MP mód nem bántja, ezért használhatod. A Multi Theft Auto használatához fel kell telepíteni a GTA San Andreas-t. A Multi Theft Auto telepítéséhez rendszergazdai jogok szügségesek.
Telepítés:
A multitheftauto.com weboldalon rákattintasz a DOWNLOAD gombra. Elmented valahova. Aztán megnyitod(ha van futtatás gomb, rákattintasz).
A következõ gombokra kell kattintani:
 
  • Next (Ezután a Win 7 és a Vista alapesetben elõhoz egy ablakot, amiben rendszergazdai jogosultságokat engedélyezteti, kattints az Igen-re, és egyéb programok is kérdezhetnek, engedélyezd)

  • I Agree

  • Next T1

  • Next T2

  • Next T3

  • Install

Aztán megvárjuk amíg a csík teljesen betölti a mezõt.
Utána, ha máris akarunk játszani a játékkal, már csak a Finish gombra kell kattintani, máris indul a játék, de ha most nem szeretnénk elindítani, vegyük ki a pipát a négyzetbõl.
[T1]: Itt alapesetben minden rendben van, ne babráld, csak akkor ha értesz hozzá. Esetleg a Dedicated Server Pipáját kiveheted, ha nem kell a Térképszerkesztõ, és a szerver.
[T2]Ezt hagyd így, különben gondok lehetnek. (C:\\Program Files (x86)\\MTA San Andreas 1.1)
[T3]Ez 100% hogy a GTA San Andreas telepítési könyvtára, de ha mégsem, akkor javítsd ki.
Elsõ idítás:(csak 1.1-nél, vagy újabbnál)
Feldob egy ablakot, amibe az Multi Theft Auto-ban használd nevedet kell megadni. Ez látszik majd pl: a játékoslistában.
Kapcsolódás egy szerverre:
IP cím alapján:
Ha meg van egy szerver címe (pl: valami.szerver.vmi:12345 vagy 98.124.123.38:21432), azt kimásolod (Kijelölöd, CTRL+C), utána rákattintasz a Quick Connect gombra, utána megynyomod a CTRL+V gombokat.
Szerverlista:
Ha a szerverek listáját szeretnéd megtekinteni, akkor kattints a Browse Servers gombra.
A kapcsolódáshoz kattints 2× a szerver nevére, vagy 1× a Szerver nevére, aztán 1× a Connect gombra.
Az Include Empty, Full Locked pipálósok:
Empty: Üres szerverek megtekintése
Full: Teljesen teli szerverek megjelenítése
Locked: Jelszóval védett szerverek megjelenítése
És a fenti fülek:
Internet: Összes Internetes szerver
LAN: A helyi hálózaton mûködõ szerverek
Favourites: Kedvencnek megjelölt szerver
Recently Played: Azok a szerverek, amelyeken a legtöbbet játszottál.
Kedvenc szerver:
Az Internet vagy LAN fülön kattints a szerver nevére, aztán az Add to favourites gombra. Ezek a Favourites fülön tekinthetõek meg, ott lehet rájuk kapcsolódni.
Keresés:
A nagyító ikont tartalmazó mezõben tudsz keresni.
Név beállítása:
Kattints a fõképernyõn a Settings szövegre, majd a Nick-hez írd be a nevet.
Internetkapcsolat beállítása:
A Nick alatti legördülõ menüben tudod kiválasztani, ha nem értesz hozzá, ne piszkáld.
Szerver jelszavak mentése:
Pipáld ki a Save server passwords négyzetét a Settings-ben.
Frissítés:
Ha indítás (vagy nickname megadása) után rögtön egy kérdést tesz eléd, az azt kérdezi, hogy szeretnéd-e frissíteni, a megjelent legújabb verzióra.
Igen=Frissítés
Nem=Nem frissítés
Ha igenre kattintasz, akkor utána talán csak az OK-ra kell majd kattintani (vagy semmit sem kell csinálni), azután kilép az MTA, két sáv egymás után betölt, és újra betölt az MTA, és használható.


Röviden ennyi, ha kihagytam valamit szóljatok, ez az elsõ TUT-om.
Kellemes játékot!
Frissítve lett a leírás 1.1.1 használatára, a frissítés rész lett hozzáadva 2011. 12. 11.-én
Frissítve lett a leírás 1.3 használatára, a frissítés rész lett hozzáadva 2012. 03. 28-án
Ha megjelenik egy új verzió, legyedek szívesek megdobni egy privát üzenettel, és frissítem :)

3
SA-MP: Szerverfejlesztés / C-speedometer
« Dátum: 2011. február 20. - 21:15:30 »
Képet még nem tudtam róla csinálni, a gtaforum.hu-n találtam, lemagyarítottam, és ide áttmásoltam, ott is megtalálható. A magyarítatlannak a képét bemásoltam:
\"speedometer.png\"
Eredeti készítõ: Carlton
És a lényeg:
 
/*
        @title C-Speedo
        @author Carlton
        @copyright 2010(c)
        @description
                A custom and interesting speedometer that shows alot of your
                vehicle statistics. This was originally going to be used for
                Epic Missions but I decided to release it. (www.epic-missions.com)
        - www.volt-host.com
        Magyarítás: SDZ/Sz_Dávid/Szabo_David at 2011
*/
#include <a_samp>
#include <fixchars>
//=======================================
#define SERVER_WEBSITE \"www.sampforum.hu\"
#define ENABLEBOX // If this is enabled it will bring a box for the speedometer!
#define STR_SIZE 256
forward UpdateSpeedoMeter();
//=======================================
new
        Text:SpeedBar[MAX_PLAYERS],
        Text:HealthBar[MAX_PLAYERS],
        Text:BoxTextdraw[MAX_PLAYERS],
        Text:SpeedAndHealthText[MAX_PLAYERS],
        Text:TireDamage[MAX_PLAYERS],
        Text:VehicleInformation[MAX_PLAYERS],
        Text:TireDamageText[MAX_PLAYERS],
        Text:ServerWebsite[MAX_PLAYERS],
        Speedostring[sTR_SIZE],
        SpeedoTimer;
new VehicleNames[][] = {
        \"Landstalker\",\"Bravura\",\"Buffalo\",\"Linerunner\",\"Pereniel\",\"Sentinel\",\"Dumper\",\"Firetruck\",\"Trashmaster\",\"Stretch\",\"Manana\",\"Infernus\",\"Voodoo\",\"Pony\",\"Mule\",\"Cheetah\",\"Ambulance\",\"Leviathan\",\"Moonbeam\",\"Esperanto\",
        \"Taxi\",\"Washington\",\"Bobcat\",\"Mr Whoopee\",\"BF Injection\",\"Hunter\",\"Premier\",\"Enforcer\",\"Securicar\",\"Banshee\",\"Predator\",\"Bus\",\"Rhino\",\"Barracks\",\"Hotknife\",\"Trailer\",\"Previon\",\"Coach\",\"Cabbie\",\"Stallion\",
        \"Rumpo\",\"RC Bandit\",\"Romero\",\"Packer\",\"Monster\",\"Admiral\",\"Squalo\",\"Seasparrow\",\"Pizzaboy\",\"Tram\",\"Trailer\",\"Turismo\",\"Speeder\",\"Reefer\",\"Tropic\",\"Flatbed\",\"Yankee\",\"Caddy\",\"Solair\",\"Berkley\'s RC Van\",
        \"Skimmer\",\"PCJ-600\",\"Faggio\",\"Freeway\",\"RC Baron\",\"RC Raider\",\"Glendale\",\"Oceanic\",\"Sanchez\",\"Sparrow\",\"Patriot\",\"Quad\",\"Coastguard\",\"Dinghy\",\"Hermes\",\"Sabre\",\"Rustler\",\"ZR3 50\",\"Walton\",\"Regina\",
        \"Comet\",\"BMX\",\"Burrito\",\"Camper\",\"Marquis\",\"Baggage\",\"Dozer\",\"Maverick\",\"News Chopper\",\"Rancher\",\"FBI Rancher\",\"Virgo\",\"Greenwood\",\"Jetmax\",\"Hotring\",\"Sandking\",\"Blista Compact\",\"Police Maverick\",\"Boxville\",\"Benson\",
        \"Mesa\",\"RC Goblin\",\"Hotring Racer\",\"Hotring Racer\",\"Bloodring Banger\",\"Rancher\",\"Super GT\",\"Elegant\",\"Journey\",\"Bike\",\"Mountain Bike\",\"Beagle\",\"Cropdust\",\"Stunt\",\"Tanker\",\"RoadTrain\",\"Nebula\",\"Majestic\",\"Buccaneer\",\"Shamal\",
        \"Hydra\",\"FCR-900\",\"NRG-500\",\"HPV1000\",\"Cement Truck\",\"Tow Truck\",\"Fortune\",\"Cadrona\",\"FBI Truck\",\"Willard\",\"Forklift\",\"Tractor\",\"Combine\",\"Feltzer\",\"Remington\",\"Slamvan\",\"Blade\",\"Freight\",\"Streak\",\"Vortex\",
        \"Vincent\",\"Bullet\",\"Clover\",\"Sadler\",\"Firetruck\",\"Hustler\",\"Intruder\",\"Primo\",\"Cargobob\",\"Tampa\",\"Sunrise\",\"Merit\",\"Utility\",\"Nevada\",\"Yosemite\",\"Windsor\",\"Monster\",\"Monster\",\"Uranus\",\"Jester\",
        \"Sultan\",\"Stratum\",\"Elegy\",\"Raindance\",\"RC Tiger\",\"Flash\",\"Tahoma\",\"Savanna\",\"Bandito\",\"Freight\",\"Trailer\",\"Kart\",\"Mower\",\"Duneride\",\"Sweeper\",\"Broadway\",\"Tornado\",\"AT-400\",\"DFT-30\",\"Huntley\",
        \"Stafford\",\"BF-400\",\"Newsvan\",\"Tug\",\"Trailer\",\"Emperor\",\"Wayfarer\",\"Euros\",\"Hotdog\",\"Club\",\"Trailer\",\"Trailer\",\"Andromada\",\"Dodo\",\"RC Cam\",\"Launch\",\"Police Car (LSPD)\",\"Police Car (SFPD)\",\"Police Car (LVPD)\",\"Police Ranger\",
        \"Picador\",\"S.W.A.T. Van\",\"Alpha\",\"Phoenix\",\"Glendale\",\"Sadler\",\"Luggage Trailer\",\"Luggage Trailer\",\"Stair Trailer\",\"Boxville\",\"Farm Plow\",\"Utility Trailer\"
};
//=======================================
public OnFilterScriptInit() {
        for(new i; i < GetMaxPlayers(); i ++ ) {
            SpeedBar = TextDrawCreate(484.000000,305.000000,\"~g~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~\");
                HealthBar = TextDrawCreate(584.000000,305.000000,\"~r~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~\");
                BoxTextdraw = TextDrawCreate(602.000000,308.000000,\"_\");
                SpeedAndHealthText = TextDrawCreate(476.000000,408.000000,\"Sebesség                         Élet\");
                TireDamage = TextDrawCreate(517.000000,402.000000,\"~n~~g~| | | |\");
                VehicleInformation = TextDrawCreate(494.000000,316.000000,\"~y~Jármû típusa~n~Sebesség~n~Élet\");
                TireDamageText = TextDrawCreate(513.000000,402.000000,\"Abroncs élete\");
                ServerWebsite = TextDrawCreate(495.000000,361.000000, SERVER_WEBSITE);
                #if defined ENABLEBOX
                    TextDrawUseBox(BoxTextdraw, 1);
                #endif
                TextDrawAlignment(SpeedBar,0);
                TextDrawAlignment(HealthBar,0);
                TextDrawAlignment(BoxTextdraw,0);
                TextDrawAlignment(SpeedAndHealthText,0);
                TextDrawAlignment(TireDamage,0);
                TextDrawAlignment(VehicleInformation,0);
                TextDrawAlignment(TireDamageText,0);
                TextDrawAlignment(ServerWebsite,0);
                TextDrawBackgroundColor(SpeedBar,0x000000ff);
                TextDrawBackgroundColor(HealthBar,0x000000ff);
                TextDrawBackgroundColor(BoxTextdraw,0x000000ff);
                TextDrawBackgroundColor(SpeedAndHealthText,0x000000ff);
                TextDrawBackgroundColor(TireDamage,0x000000ff);
                TextDrawBackgroundColor(VehicleInformation,0x000000ff);
                TextDrawBackgroundColor(TireDamageText,0x000000ff);
                TextDrawBackgroundColor(ServerWebsite,0x000000ff);
                TextDrawFont(SpeedBar,1);
                TextDrawLetterSize(SpeedBar,0.300000,0.899999);
                TextDrawFont(HealthBar,1);
                TextDrawLetterSize(HealthBar,0.299999,0.899999);
                TextDrawFont(BoxTextdraw,3);
                TextDrawLetterSize(BoxTextdraw,1.000000,11.999995);
                TextDrawFont(SpeedAndHealthText,1);
                TextDrawLetterSize(SpeedAndHealthText,0.199999,1.000000);
                TextDrawFont(TireDamage,1);
                TextDrawLetterSize(TireDamage,0.299999,1.000000);
                TextDrawFont(VehicleInformation,1);
                TextDrawLetterSize(VehicleInformation,0.199999,1.000000);
                TextDrawFont(TireDamageText,1);
                TextDrawLetterSize(TireDamageText,0.199999,1.000000);
                TextDrawFont(ServerWebsite,0);
                TextDrawLetterSize(ServerWebsite,0.299999,1.200000);
                TextDrawColor(SpeedBar,0xffffffff);
                TextDrawColor(HealthBar,0xffffffff);
                TextDrawColor(BoxTextdraw,0xffffffff);
                TextDrawColor(SpeedAndHealthText,0xffffffff);
                TextDrawColor(VehicleInformation,0xffffffff);
                TextDrawColor(TireDamageText,0xffffffff);
                TextDrawColor(ServerWebsite,0xffffffff);
                TextDrawSetOutline(SpeedBar,1);
                TextDrawSetOutline(HealthBar,1);
                TextDrawSetOutline(BoxTextdraw,1);
                TextDrawSetOutline(SpeedAndHealthText,1);
                TextDrawSetOutline(TireDamage,1);
                TextDrawSetOutline(VehicleInformation,1);
                TextDrawSetOutline(TireDamageText,1);
                TextDrawSetOutline(ServerWebsite,1);
                TextDrawSetProportional(SpeedBar,1);
                TextDrawSetProportional(HealthBar,1);
                TextDrawSetProportional(BoxTextdraw,1);
                TextDrawSetProportional(SpeedAndHealthText,1);
                TextDrawSetProportional(TireDamage,1);
                TextDrawSetProportional(VehicleInformation,1);
                TextDrawSetProportional(TireDamageText,1);
                TextDrawSetProportional(ServerWebsite,1);
                TextDrawSetShadow(SpeedBar,1);
                TextDrawSetShadow(HealthBar,1);
                TextDrawSetShadow(BoxTextdraw,1);
                TextDrawSetShadow(SpeedAndHealthText,1);
                TextDrawSetShadow(TireDamage,1);
                TextDrawSetShadow(VehicleInformation,1);
                TextDrawSetShadow(TireDamageText,1);
                TextDrawSetShadow(ServerWebsite,1);
        }
        SpeedoTimer = SetTimer(\"UpdateSpeedoMeter\", 500, 1); //frissítési idõköz: mennyi idõ múlva frissüljön
        return 1;
}
public OnFilterScriptExit() {
        KillTimer(SpeedoTimer);
        return 1;
}
public UpdateSpeedoMeter() {
        for(new playerid; playerid < GetMaxPlayers(); playerid++ ){
                if(!IsPlayerConnected(playerid)) continue;
                if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
                        new
                                Float:vHealth,
                                Float:vVelocity[3],
                                vname[30];
                        TextDrawHideForPlayer(playerid, SpeedBar[playerid]);
                    TextDrawHideForPlayer(playerid, HealthBar[playerid]);
                    TextDrawHideForPlayer(playerid, BoxTextdraw[playerid]);
                    TextDrawHideForPlayer(playerid, SpeedAndHealthText[playerid]);
                    TextDrawHideForPlayer(playerid, TireDamage[playerid]);
                    TextDrawHideForPlayer(playerid, VehicleInformation[playerid]);
                    TextDrawHideForPlayer(playerid, TireDamageText[playerid]);
                    TextDrawHideForPlayer(playerid, ServerWebsite[playerid]);
                    GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), vHealth);
                        GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vVelocity[0], vVelocity[1], vVelocity[2]);
                        new Float: vSpeed = floatsqroot(floatpower(vVelocity[0], 2) + floatpower(vVelocity[1], 2) + floatpower(vVelocity[2], 2)) * 99;
                        GetVehicleName(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)), vname, sizeof(vname));
                    format(Speedostring, STR_SIZE, \"~y~%s~n~%0.0f MPH~n~%0.0f\", vname, vSpeed, vHealth);
                        TextDrawSetString(VehicleInformation[playerid], Speedostring);
                        if(vSpeed <= 5) TextDrawSetString(SpeedBar[playerid], \"~g~.\");
                        if(vSpeed >= 6 && vSpeed <= 10) TextDrawSetString(SpeedBar[playerid], \"~g~.~n~.\");
                        if(vSpeed >= 11 && vSpeed <= 15) TextDrawSetString(SpeedBar[playerid], \"~g~.~n~.~n~.\");
                        if(vSpeed >= 16 && vSpeed <= 20) TextDrawSetString(SpeedBar[playerid], \"~g~.~n~.~n~.~n~.\");
                        if(vSpeed >= 21 && vSpeed <= 25) TextDrawSetString(SpeedBar[playerid], \"~g~.~n~.~n~.~n~.~n~.\");
                        if(vSpeed >= 26 && vSpeed <= 30) TextDrawSetString(SpeedBar[playerid], \"~g~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.\");
                        if(vSpeed >= 31 && vSpeed <= 40) TextDrawSetString(SpeedBar[playerid], \"~g~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.\");
                        if(vSpeed >= 41 && vSpeed <= 50) TextDrawSetString(SpeedBar[playerid], \"~g~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.\");
                        if(vSpeed >= 51 && vSpeed <= 60) TextDrawSetString(SpeedBar[playerid], \"~g~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.\");
                        if(vSpeed >= 61 && vSpeed <= 70) TextDrawSetString(SpeedBar[playerid], \"~g~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.\");
                        if(vSpeed >= 71 && vSpeed <= 80) TextDrawSetString(SpeedBar[playerid], \"~g~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.\");
                        if(vSpeed >= 81 && vSpeed <= 85) TextDrawSetString(SpeedBar[playerid], \"~g~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.\");
                        if(vSpeed >= 86 && vSpeed <= 90) TextDrawSetString(SpeedBar[playerid], \"~g~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.\");
                        if(vSpeed >= 91 && vSpeed <= 100) TextDrawSetString(SpeedBar[playerid], \"~g~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.\");
                        if(vHealth <= 50) TextDrawSetString(SpeedBar[playerid], \"~r~.\"); // 13
                        if(vHealth >= 60 && vHealth <= 100) TextDrawSetString(HealthBar[playerid], \"~g~.~n~.\");
                        if(vHealth >= 110 && vHealth <= 150) TextDrawSetString(HealthBar[playerid], \"~r~.~n~.~n~.\");
                        if(vHealth >= 160 && vHealth <= 200) TextDrawSetString(HealthBar[playerid], \"~r~.~n~.~n~.~n~.\");
                        if(vHealth >= 210 && vHealth <= 250) TextDrawSetString(HealthBar[playerid], \"~r~.~n~.~n~.~n~.~n~.\");
                        if(vHealth >= 260 && vHealth <= 300) TextDrawSetString(HealthBar[playerid], \"~r~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.\");
                        if(vHealth >= 310 && vHealth <= 400) TextDrawSetString(HealthBar[playerid], \"~r~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.\");
                        if(vHealth >= 410 && vHealth <= 500) TextDrawSetString(HealthBar[playerid], \"~r~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.\");
                        if(vHealth >= 510 && vHealth <= 600) TextDrawSetString(HealthBar[playerid], \"~r~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.\");
                        if(vHealth >= 610 && vHealth <= 700) TextDrawSetString(HealthBar[playerid], \"~r~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.\");
                        if(vHealth >= 710 && vHealth <= 800) TextDrawSetString(HealthBar[playerid], \"~r~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.\");
                        if(vHealth >= 810 && vHealth <= 850) TextDrawSetString(HealthBar[playerid], \"~r~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.\");
                        if(vHealth >= 860 && vHealth <= 900) TextDrawSetString(HealthBar[playerid], \"~r~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.\");
                        if(vHealth >= 910 && vHealth <= 1000) TextDrawSetString(HealthBar[playerid], \"~r~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.~n~.\");
                new panels,doors,lights,tires;
                        GetVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid),panels,doors,lights,tires);
                        switch(tires) {
                            case 0: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| | | |\");
                            case 1: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| | | ~r~|\");
                            case 2: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| | ~r~| ~g~|\");
                            case 3: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| | ~r~| |\");
                            case 4: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~~r~| ~g~| | |\");
                            case 5: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~r~| | ~g~| |\");
                            case 6: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~~r~| ~g~| ~r~| ~g~|\");
                            case 7: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| ~r~| | |\");
                            case 8: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| ~r~| ~g~| |\");
                            case 9: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~~g~| ~r~| ~g~| ~r~|\");
                            case 10: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| | ~r~| |\");
                            case 11: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| ~r~| | |\");
                            case 12: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~r~| | ~g~| |\");
                            case 13: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| ~r~| | |\");
                            case 14: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~r~| ~g~| ~r~| |\");
                            case 15: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~r~| | | |\");
                        }
                        TextDrawShowForPlayer(playerid, SpeedBar[playerid]);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, HealthBar[playerid]);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, BoxTextdraw[playerid]);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, SpeedAndHealthText[playerid]);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, TireDamage[playerid]);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, VehicleInformation[playerid]);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, TireDamageText[playerid]);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, ServerWebsite[playerid]);
                }
                else {
                    TextDrawHideForPlayer(playerid, SpeedBar[playerid]);
                    TextDrawHideForPlayer(playerid, HealthBar[playerid]);
                    TextDrawHideForPlayer(playerid, BoxTextdraw[playerid]);
                    TextDrawHideForPlayer(playerid, SpeedAndHealthText[playerid]);
                    TextDrawHideForPlayer(playerid, TireDamage[playerid]);
                    TextDrawHideForPlayer(playerid, VehicleInformation[playerid]);
                    TextDrawHideForPlayer(playerid, TireDamageText[playerid]);
                    TextDrawHideForPlayer(playerid, ServerWebsite[playerid]);
                }
        }
}
//=======================================
stock GetVehicleName(modelid,name[],namesize)
{
        if(modelid < 400 || modelid > 611) return 0;
        modelid -= 400;
        for(new i, len = strlen(VehicleNames[modelid]); i < len && i < namesize; i++)
            name = VehicleNames[modelid];
        return 1;
}

 
Magyarításhoz használt include:
http://www.solidfiles.com/d/2702/
A weboldal átírása itt lehetséges:
 
#define SERVER_WEBSITE \"www.sampforum.hu\"

4
RP/RPG kérések / 1 csatornás TV
« Dátum: 2011. február 06. - 19:14:45 »
Most azzal a kérdéssel fordulok a szkripterekhez, és a keresõkhöz, hogy egy olyan Ravens Roleplay 5.2 RC-vel kompatabilis szkript kéne, ami az alábbiakat tudja:
Normál parancsok:
*Venni HordozhatóTV-t 24/7 ben
*TV-t bekapcsolni
*TV-t kikapcsolni
TV-sek parancsai:
*Ha nincs adás, akkor be lehessen állítani az üres képernyõt, szügség esetén lehessen ráírni
*Studióban pár kamera: közeli távoli, Mozgatható (ha az embernek nincs bekapcsolva a mikije), stb...
*A tv-s kocsiból lehet kitenni kamerát, ami mozgatható a kamerakezelõnek
*Riporter vagy magasabb tudja állítani a kamerát (pl /tvk [kamera] kamera= stk(közeli) stt(távoli) stm(mozgatható) k1(1-es hordozható kamera) k2(2-es hordozható kamera))
*Kamera kivétele a kocsiból: /kamerakivesz [kameraszám]
*2 hordozható kamera
*Mikrofon ki/be (hogy a nézõk hallják-e, de úgy is jó ha másik virtuális világba teszi addig a tvzõkkel együtt)
*kamera csak tv-s kocsiból vehetõ ki/helikorper
Map:
Valami olyan szék, amire le lehet ülni, esetleg valami jobbféle stúdió.
----
Nem kötelezõ pont ilyen, de ilyesmi kéne, bõvebb lehet, szûkebbe
És ha lehet akkor valami animációt elõad, vagy a feje fölé írja a playernek hogy tv-t néz, és a helyén marad, csak a kamera mozdul.
A parancsok csak példának szolgálnak.
Alapabb változat:
TV vesz
TV be ki
1 fix tudiós kamera
(esetleg egy helikopteres, autós kamera)
Miki ki, be

5
Szkript kérések / Jármû(tulajdonság)változtató.
« Dátum: 2011. január 02. - 17:27:25 »
Olyan script kéne, ami tudja:
változtatni a kocsi rendszámát,
fel/le kapcsolni a lámpát
motort vezérelni,
stb... amit a 0.3c ad
ez olyan formában kéne, ami /automenu vel megnyit egy dialogot, amiben benne van az összes dolog,
ha pl kiválasztom a rendszámmódosítót, akkor bejön egy inputos dialog, amibe bele lehet írni az új rendszámot, ha a többire megyek rá, akkor megvizsgálja a kocsi állapotát, és az ellenkezõjére állítja (ha be van indítva a motor, akkor leállítja), és a menüben is így írja ki (leállított motornál motor beindítása, beindítottnál motor leállítása), de ezek elérhetõek parancssal is, pl: /automenu motor és ez azt csinálja, amit a dialogban is csinálná, rendszámnál /automenu rendszám újrenszám, és a legalsó menü a fõ dialogban ezeket kiírná indós dialogba is, meg chatbe is, és ezeket RCON admin letilthaná a sima playereknek, és csak RCON adminok használhatnák azután, de engedélyezhetnék is pl: /automenu tilt vagy /automenu enged, és megint csak az RCON ok tudjanak lekérdezni rendszám alapján playerek nevét, idjét, és id alapján nevet és rendszámot, úgy hogy a legutolsó tulajdonost/autóját megjegyezze, amíg újba be nem száll, és ha ezután  /automenu keres 1(rendszám alapján)/2(id alapján) semmi(üres, nincs vagy 0)/1(kijelöli az autót a térképen valamilyen jellel)
és ha nem nagy kérés legyen módosítható, valami //módosítható szerûséggel legyen megjelölve, hogy ez módosítható
forráskódot is szeretnék    :angel:
neten még ilyet nem találtam ami mûköd nálam is.
Bocsi a rossz fogalmazásért!  ;D
Elõre is köszönöm  :)

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal