Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - danieldeak70
1
« Dátum: 2017. július 14. - 14:55:27 »
Helló. Egy kis segítség kéne, AntiAirbrake szkripben. Végig nézetm az összes AntiAirbrake scriptet amiket kiadott forum.sa-mp.com on... DE eggyiknél sem működik az autós része. Tehát ha lábon vagyok érzékeli, ha autóban EGYIK SEM csinál semmit. Mindegyikkel ez a gond. Előre is köszönöm.
2
« Dátum: 2016. október 26. - 08:15:45 »
http://imgur.com/a/2UwuwNem tudom, hogy szabad -e versenyt hirdetni, de aki ki szeretné kipróbálni hogy mennyire tud \"sudokuhoz\" hasnó játékot megcsinálni az most megteheti. Leírás: - A feladat egy QR kód kiegészítése A megoldáshoz leírás: - A négyzet tetején és oldalán lévő számok a fekete sávok hosszúságát jelentik. Minimum egy helynek kell a fekete sorork közööt - pl.: 7231 XXXXXXX_XX_XXX_X Eredeti leírás: Az alábbi feladvány egy QR kódot rejt magában. A képen látható feladványt a táblázat mellett (bal oldalt, fent) lévő számok segítségével lehet megoldani. A számok az adott sorban, oszlopban található fekete sávok négyzetrácsban mért hosszát jelentik. Nincs megszabva, hogy az első cellától indulna az első sáv, ez bárhol kezdődhet, illetve a fekete sávok közötti szünetekről is annyit lehet tudni, hogy legalább egy hosszúságúak, hiszen ha nem lenne „szünet” akkor egybefüggő sáv lenne. A feladat megoldásához szükség van a logikai érzéketekre, hiszen a Sudoku-hoz hasonlóan lehet ezt a feladatot is megoldani. A kapott QR kód egy URL-t tartalmaz, amelyre rákattintva megkapjátok a feladat pontos megfejtését, ami egy kifejezés lesz. Ezt a szót kell megadni, mint a feladat megoldását a weboldalon. A nyertes egy Admin,VIP rangot nyerhet egy szerverre. A \"határidő\" ma este 18:30 ig van. Legkésőbb 20:00 Ha valaki végzett erre az email címre küldje el a QR kódot: [email protected]Jó \"szórakozást\" :thumbsup:
3
« Dátum: 2016. augusztus 27. - 20:51:37 »
Hello. Megpróbéltam Hamachi nélkül szervert csinálni. Láttam pár oldalt ahol írták hogy sikerült. 1. Porforward megvan 2. Kinyitottam a portot is 3. Kikapcsoltam a tűzfalat is A whatismyip -s oldalon megnéztem az ip-m. Beírom SA-MP ba porttal együtt de \"Retreiving info\"-t ír. Mi lehet a gond? Mindent ugy csináltam ahogy kell de nem működik
4
« Dátum: 2016. augusztus 25. - 21:02:17 »
Hello. Éppen a szerveremet készítem és gondoltam készítek a szerverhez anticheat-et is. A v1 -es verzió ezek ellen véd: - Anti GOD mód(ha 100 nál naggyob akkor jelez) - Anti Pajzs mód(ha 100 nál naggyob akkor jelez) - Anti Pénz mód (Arra állítod amire szeretnéd) -Anti Pont mód(Anti score hack) (Arra állítod amire szeretnéd) - Anti Autó GOD mód (75% védelem) v2 es ben javítva lesz -Anti repülés mód(Ha a játékos eléri a 235km/h-t a levegőben akkor bejelez) v2 es verzóban kocsinál is bejelz majd -Anti Airbrake (80% védelem) A v2 es verzióban már kocsival is érzékeli -Anti Jetpack mód -Anti sebesség mód (235km/h nál bejelez) -Anti s0beit mód Azt gondoltam publikálom hátha nektek is megtetszik. LINK: https://www.dropbox.com/s/zretvyvqx2m10fy/AntiCheat%20v1.rar?dl=0Készítő: ÉN Videó holnap fog felkerülni. Ha találnál valami bugot azt ide kommentbe írd le. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. augusztus 25. 21:13:42[/time] )
SZKRIPT javítva (Töltsd le újra ha letöltötted)
5
« Dátum: 2016. augusztus 16. - 11:34:55 »
Hello. Tudnátok nekem segíteni? Éppen csinálom a DayZ es szerverem FCNPC zombikkal. A lényeg , valami történt és a FCNPC zombik nem sebződnek, tehát olyan mintha GOD modjuk lenne, pedig nincs. Az életük 200 ra beaáálítva. Ha kéne az egész szerver: https://www.dropbox.com/s/dsde4zqs94pkj36/samp.rar?dl=0 // This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> //#include <geolocation> #include <zcmd> #include <sscanf2> #include <a_npc> #include <foreach> #include <a_players> #include <FCNPC> #include <fixchars> #include <a_players> #include <toribio> #include <MapAndreas> //#include <YSI\\y_ini> //#include <YSI\\y_timers> //new zname[24]; //new zombie_count; //new zombie[MAX_PLAYERS]; new MAX_ZOMBIES = 50; //new playerVehicle[MAX_PLAYERS]; //static Float:pPos[3]; //new pID2; //new Bar:hungerbar; //new hunger1 = 100; //new Bar:waterbar; //new water1 = 100; #define pLoop() for(new i = 0, j = GetMaxPlayers(); i < j; i++) if(IsPlayerConnected(i)) forward Float:frandom(Float:max, Float:min = 0.0, dp = 4); forward FCNPC_DoRespawn(npcid); new Text:Textdraw0; new Text:Textdraw1; //--------------------------------------------------------------------------------------------------// #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { ZombieInit(); //SetTimer(\"anticheat\", 1000, 1); //hungerbar = CreateProgressBar(548.00, 38.00, 57.50, 3.20, -1466871297, 100.0); //waterbar = CreateProgressBar(548.00, 48.00, 57.50, 3.20, 1518916095, 100.0); //new Float:x, Float:y, Float:z; //new Random = random(sizeof(ZSpawns)); //new randzspawn = random(30); //new Rnd2 = random(sizeof(Spawns)); // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript SetGameModeText(\"MultiGames v1\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); //SetTimer(\"ellenor\", 4000, true); //---------------------------------------------------------------------------------------------// /*Textdraw0 = TextDrawCreate(491.999938, 332.266632, \"ÉHSÉG 100/100\"); TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.449999, 1.600000); TextDrawAlignment(Textdraw0, 1); TextDrawColor(Textdraw0, -1523963137); TextDrawSetShadow(Textdraw0, 0); TextDrawSetOutline(Textdraw0, 1); TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 51); TextDrawFont(Textdraw0, 1); TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);*/ //---------------------------------------------------------------------------------------------// /*Textdraw1 = TextDrawCreate(498.400085, 350.186645, \"VÍZ 100/100\"); TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.449999, 1.600000); TextDrawAlignment(Textdraw1, 1); TextDrawColor(Textdraw1, 65535); TextDrawSetShadow(Textdraw1, 0); TextDrawSetOutline(Textdraw1, 1); TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 51); TextDrawFont(Textdraw1, 1); TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);*/ //---------------------------------------------------------------------------------------------// //SetTimer(\"AntiCheat_Init\", 1000, true); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } stock rand(min, max) //By Alex \"Y_Less\" Cole { return random(max - min) + min; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { new connect[128]; new name2[MAX_PLAYER_NAME+28]; GetPlayerName(playerid, name2, sizeof(name2)); format(connect, sizeof(connect), \"%s(%d) csatlakozott a szerverhez.\", name2, playerid); SendClientMessageToAll(0x00CC00FF, connect); new name3[MAX_PLAYER_NAME+12]; new str[128]; GetPlayerName(playerid, name3, sizeof(name3)); format(str, sizeof(str), \"%s (%d)\", name3, playerid); SetPlayerName(playerid, str); //ShowPlayerMarkers(true); //SetTimerEx(\"AntiCheat_Init\", 1000, true, \"i\", playerid); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new string[128]; new pName[MAX_PLAYER_NAME+12]; switch(reason) { case 0: format(string,sizeof(string), \"%s lecsatlakozott a szerverről (Kilépés)\", pName); case 1: format(string,sizeof(string), \"%s lecsatlakozott a szerverről (Időtullépés)\", pName); case 2: format(string,sizeof(string), \"%s lecsatlakozott a szerverről (Kick/Ban)\", pName); //case 3: format(string,sizeof(string), \"%s lecsatlakozott a szerverről (Ban)\", pName); } SendClientMessageToAll(0xFF0000FF, string); return 1; } CMD:tp(playerid, params[]) { new Float:x, Float:y, Float:z; new ID; if(sscanf(params, \"u\", ID)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFA510EE, \"Használat: /tp [iD]\"); GetPlayerPos(ID, x, y, z); SetPlayerPos(playerid, x+2, y+1, z); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { //ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Válazd ki a játékot:\",\"RPG\\nZombie Apocalypse\",\"Választ\",\"Mégse\"); //ShowProgressBarForPlayer(playerid, hungerbar); //ShowProgressBarForPlayer(playerid, waterbar); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1); //SetPlayerPos(playerid, -1935.0742,678.1586,46.5625); SetPlayerColor(playerid, 0x00FF00FF); //SetTimer(\"hunger\", 240000, true); //SetTimer(\"water\", 120000, true);; /*if(GetPlayerID(\"sixtiiintwo16\") == 0) { SendRconCommand(\"rcon login DPDikrek99\"); }*/ for(new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++) { ShowPlayerNameTagForPlayer(playerid, i, true); } return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } /*public FCNPC_OnDeath(npcid, killerid, weaponid) { if(FCNPC_IsDead(200)) { FCNPC_Respawn(200); } SendDeathMessage(killerid, npcid, weaponid); return 1; }*/ public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/\", cmdtext, true, 10) == 0) { // Do something here return 1; } return 0; } CMD:gun(playerid, params[]) { GivePlayerWeapon(playerid, 23, 250); return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { /*new Float:x, Float:y, Float:z; //foreach(Player,i) for(new i=0; i!=MAX_PLAYERS; i++) { for(new j=0; j!=MAX_ZOMBIES; j++) { if(IsPlayerNPC(j)) { GetPlayerPos(i, x, y, z); //MAX_ZOMBIES = GetNearest_Player(i, 3.0); //FCNPC_GetPosition(zombie, x, y, z); FCNPC_GoTo(j, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); } if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 1.0, x, y, z)) { new Float:health; GetPlayerHealth(playerid, health); SetPlayerHealth(playerid, health-1); } } } foreach(Player,i) { for(new j=0; j!=MAX_ZOMBIES; j++) { GetPlayerPos(i, x, y, z); if(GetNearest_Player(i, 10.0)) { ZOMBIES_2(); } //if(GetNearest_Player(playerid, 4)) //if(GetDistanceFromMeToPoint(x, y, z, 4)) //if(GetClosestPlayerToPlayer(playerid, zname)) if(IsPlayerInRangeOfPoint(j, 6.0, x, y, z)) { FCNPC_GoTo(250, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(249, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(248, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(247, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(246, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(245, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(244, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(243, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(242, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(241, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(240, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(239, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(238, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(237, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(236, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(235, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(234, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(233, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(232, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(231, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(230, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(229, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(228, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(227, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(226, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(225, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(224, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(223, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(222, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(221, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(220, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(219, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(218, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(217, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(216, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(215, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(214, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(213, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(212, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(211, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(210, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(209, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(208, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(207, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(206, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(205, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(204, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(203, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(202, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(201, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); FCNPC_GoTo(200, x, y, z, MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); } } } if(IsPlayerInRangeOfPoint(250, 1.0, x, y, z)) { new Float:health; GetPlayerHealth(playerid, health); SetPlayerHealth(playerid, health-1); }*/ return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; } //------------------------------------------PRANCSOK----------------------------------------------------// CMD:kovet(playerid, params[]) { new targetid; new Float:x1, Float:y1, Float:z1; if(sscanf(params, \"u\", targetid)) return SendClientMessage(playerid, 0xCCBB00FF, \"Használat: /kovet [iD]\"); if(IsPlayerConnected(targetid)) { for(new z=0; z!=MAX_ZOMBIES; z++) { GetPlayerPos(targetid, x1, y1, z1); //ZOMBIES_2(); } } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000BB, \"Ez a játékos nincs fenn a szerveren!\"); } return 1; } CMD:id(playerid, params[]) { new wid[32]; //GetPlayerID(\"ZOMBIE_0\"); format(wid, sizeof(wid), \"Az ID száma: %d\", GetPlayerID(\"ZOMBIE_1\")); SendClientMessage(playerid, 0x00BB5025, wid); return 1; } CMD:sos(playerid, params[]) { SetPlayerPos(playerid, 1988.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } /*CMD:teszt(playerid, params[]) { //new string[128]; hunger1 -= 40; //format(string, sizeof(string), \"HUNGER %i/100\", hunger1); //TextDrawSetString(Textdraw0, string); SetProgressBarValue(hungerbar, hunger1); UpdateProgressBar(hungerbar, playerid); return 1; } CMD:teszt2(playerid, params[]) { //new string[128]; water1 -= 40; //format(string, sizeof(string), \"HUNGER %i/100\", hunger1); //TextDrawSetString(Textdraw0, string); SetProgressBarValue(waterbar, water1); UpdateProgressBar(waterbar, playerid); return 1; }*/ CMD:fegyverek(playerid,params[]) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { new pID, weaposL[640]; if(sscanf(params, \"u\",pID))return SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Usage: /fegyverek [iD]\"); if(!IsPlayerConnected(pID))return SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Ez a játékos nincs fenn a szerveren!\"); if(pID == INVALID_PLAYER_ID)return SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Ez az ID hibás!\"); new weapons[13][2],weaponsName[13][32]; for (new i = 0; i < 13; i++) { GetPlayerWeaponData(pID, i, weapons[0], weapons[1]); switch(weapons[0]) { case 0:weaponsName=\"Unarmed\"; case 1:weaponsName=\"Brass Knuckles\"; case 2:weaponsName=\"Golf Club\"; case 3:weaponsName=\"Nightstick\"; case 4:weaponsName=\"Knife\"; case 5:weaponsName=\"Baseball Bat\"; case 6:weaponsName=\"Shovel\"; case 7:weaponsName=\"Pool Cue\"; case 8:weaponsName=\"Katana\"; case 9:weaponsName=\"Chainsaw\"; case 10:weaponsName=\"Dildo 1\"; case 11:weaponsName=\"Dildo 2\"; case 12:weaponsName=\"Vibrator 1\"; case 13:weaponsName=\"Vibrator 2\"; case 14:weaponsName=\"Flowers\"; case 15:weaponsName=\"Cane\"; case 16:weaponsName=\"Grenade\"; case 17:weaponsName=\"Tear Gas\"; case 18:weaponsName=\"Molotov Cocktail\"; case 22:weaponsName=\"9mm Pistol\"; case 23:weaponsName=\"9mm Pistol silenced\"; case 24:weaponsName=\"Desert Eagle\"; case 25:weaponsName=\"Shotgun\"; case 26:weaponsName=\"SawnOff Shotgun\"; case 27:weaponsName=\"Combat Shotgun\"; case 28:weaponsName=\"Micro SMG\"; case 29:weaponsName=\"MP5\"; case 30:weaponsName=\"Ak47\"; case 31:weaponsName=\"M4\"; case 32:weaponsName=\"Tec9\"; case 33:weaponsName=\"Country Rifle\"; case 34:weaponsName=\"Sniper Rifle\"; case 35:weaponsName=\"RPG\"; case 36:weaponsName=\"Heat Seeker Rocket\"; case 37:weaponsName=\"Flamethrower\"; case 38:weaponsName=\"Minigun\"; case 39:weaponsName=\"Satchel Charge\"; case 40:weaponsName=\"Detonator\"; case 41:weaponsName=\"Sprycan\"; case 42:weaponsName=\"Fire Extinguisher\"; case 43:weaponsName=\"Camera\"; case 44:weaponsName=\"Night Vision Goggles\"; case 45:weaponsName=\"Thermal Goggles\"; case 46:weaponsName=\"Parachute\"; default:weaponsName=\"NONE\"; } format(weaposL, sizeof weaposL, \"%s Weapon: %s | Ammo: %d\\r\\n\", weaposL, weaponsName, weapons[1]); } ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{EE0000}Fegyverek\", weaposL, \"Ok\", \"\"); new name[24],string[128]; GetPlayerName(pID,name,24); format(string,sizeof(string),\"{00FF7F}%s aktuális fegyveradatai megjelíntve.\",name); SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,string); }else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Te nem vagy Admin!\"); return 1; } //--------------------------------------------------------------------------------------------------// CMD:bug(playerid, params[]) { new File:ftw=fopen(\"/BUGS/Bugs.txt\", io_write); new pName[MAX_PLAYER_NAME+12]; new str[564]; new sti2[564]; if(sscanf(params, \"s[564]\", sti2)) return SendClientMessage(playerid, 0x00CA55FF, \"Használat: /bug [leírás]\"); if(ftw) { GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); //fwrite(ftw, pName); //fwrite(ftw, \" \"); //fwrite(ftw, \"egy bugot talált: \"); //fwrite(ftw, str); //fclose(ftw); format(str, 564, \"%s egy bugot talált: %s\\r\\n\", pName, sti2); fwrite(ftw, str); fclose(ftw); SendClientMessage(playerid, 0x00CC00FF, \"A bug leírás elküldve.\"); } /*GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); if(IsPlayerConnected(0)) { SendClientMessage(0, 0x00CC00FF, str); }*/ return 1; } CMD:adatok(playerid, params[]) { new info[100],money,score,ip[128],pID; new Float:health, Float:armour; if(IsPlayerAdmin(playerid)) { if(sscanf(params, \"u\",pID))return SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Usage:/adatok [iD]\"); if(!IsPlayerConnected(pID))return SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Ez a játékos nincs fenn a szerveren!\"); if(pID == INVALID_PLAYER_ID)return SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Ez az ID hibás!\"); GetPlayerHealth(pID, health); GetPlayerArmour(pID, armour); GetPlayerIp(pID, ip, sizeof(ip)); money = GetPlayerMoney(pID); score = GetPlayerScore(pID); format(info, sizeof(info), \"Élet: %.0f || Pajzs: %.0f || IP: %s || Pénz: %d || Pontok: %d\", health, armour, ip, money, score); ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{EE0000}Adatok\", info, \"Ok\", \"\"); } else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Te nem vagy Admin!\"); return 1; } CMD:help(playerid, params[]) { new help[64]; format(help, sizeof(help), \" A barna színű bár: ÉHSÉG || A kék színű bár: VÍZ || A tárgyak felszedéséhez \'N\' billentyűt nyomj\"); ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{EE0000}Segítség\", help, \"Ok\", \"\"); } CMD:teszt5(playerid, params[]) { SetPlayerHealth(playerid, 101); return 1; } //--------------------------------------------DEFINIÁLÁSOK--------------------------------------------// /*forward hunger(playerid); public hunger(playerid) { //new string[128]; //hunger1 -= 2; //format(string, sizeof(string), \"HUNGER %i/100\", hunger1); //TextDrawSetString(Textdraw0, string); switch(random(4)) { case 0: hunger1 -= 1; case 1: hunger1 -= 2; case 2: hunger1 -= 3; case 3: hunger1 -= 4; } SetProgressBarValue(hungerbar, hunger1); UpdateProgressBar(hungerbar, playerid); return 1; } forward water(playerid); public water(playerid) { //new string2[128]; switch(random(4)) { case 0: water1 -= 1; case 1: water1 -= 2; case 2: water1 -= 3; case 3: water1 -= 4; } //format(string2, sizeof(string2), \"WATER %i/100\", water1); //TextDrawSetString(Textdraw1, string2); SetProgressBarValue(waterbar, water1); UpdateProgressBar(waterbar, playerid); return 1; }*/ public FCNPC_OnDeath(npcid, killerid, weaponid) { if(random(100) < 35) { new Float:pos[3]; FCNPC_GetPosition(npcid, pos[0],pos[1],pos[2]); } SetTimerEx(\"FCNPC_DoRespawn\",6000,false,\"i\",npcid); SendDeathMessage(killerid, npcid, weaponid); return 1; } public FCNPC_DoRespawn(npcid) { FCNPC_Respawn(npcid); } public FCNPC_OnRespawn(npcid) { new Float:pos[3]; //GetRandomPosInArea(-2743.408447, -2880.190673, -263.408447, -728.190673, pos[0], pos[1], pos[2]); GetRandomPosInArea(-396.963124, 761.388286, 2778.741866, 2674.62039, pos[0], pos[1], pos[2]); FCNPC_SetSkin(npcid,162); FCNPC_SetPosition(npcid,pos[0], pos[1], pos[2]); return 1; } stock Float:frandom(Float:max, Float:min = 0.0, dp = 4) { new Float:mul = floatpower(10.0, dp), imin = floatround(min * mul), imax = floatround(max * mul); return float(random(imax - imin) + imin) / mul; } stock GetRandomPosInArea(Float: minX, Float: minY, Float: maxX, Float: maxY, &Float: newX, &Float: newY, &Float: newZ) { newX = frandom(maxX,minX); newY = frandom(maxY,minY); MapAndreas_FindZ_For2DCoord(newX, newY, newZ); } stock ZombieInit() { FCNPC_SetUpdateRate(100); for(new i = 0; i < MAX_ZOMBIES; i++) { new zname[MAX_PLAYER_NAME], Float:pos[3]; format(zname, MAX_PLAYER_NAME, \"ZOMBIE_%d\", i + 1); new npcid = FCNPC_Create(zname); GetRandomPosInArea(-2720.4807, -2286.4343, 2807.9282, 2075.7512, pos[0], pos[1], pos[2]); FCNPC_Spawn(npcid,162, pos[0], pos[1], pos[2]); FCNPC_SetHealth(npcid, 200); printf(\"NPC %i spawned at %0.2f %0.2f %0.2f\", npcid, pos[0], pos[1], pos[2]); SetTimerEx(\"FCNPC_Moving\",500,true,\"i\",npcid); SetPlayerColor(npcid,0xFF0000FF); /*SetPlayerAttachedObject(npcid, 1, 2908, 2, 0.064999,0.045000,0.000999, 176.500000, 5.699998, 95.000007, 0.941999, 1.082999, 1.075000); SetPlayerAttachedObject(npcid, 2, 2907, 1, 0.038000,0.051000,0.027000,-94.999984, -0.299995, 89.399932, 1.0, 0.739000, 1.211000); SetPlayerAttachedObject(npcid, 3, 2906, 5, -0.146000,0.000000,-0.007000,10.299988,1.500002, -89.800010, 1.0, 1.0, 1.0); SetPlayerAttachedObject(npcid, 4, 2905, 10, -0.176999,0.082000,0.005000, 0.000000, 0.000000, -92.700004,1.067999, 0.662999, 0.998000); SetPlayerAttachedObject(npcid, 5, 2804, 8, 0.240999,0.034000,0.000000, 0.000000, 0.000000,91.499977, 0.757999, 1.000000, 1.214999); SetPlayerAttachedObject(npcid, 5, 2803, 1,0.132999,-0.161000,0.000000, 0.000000,91.599998,102.699989, 0.259000,0.369999, 0.719000);*/ } return 1; } forward FCNPC_Moving(npcid, playerid); public FCNPC_Moving(npcid, playerid) { new Float:p[3]; new pname[MAX_PLAYER_NAME+12]; pLoop() { if(IsPlayerNPC(i)) continue; GetPlayerPos(i,p[0],p[1],p[2]); GetPlayerName(i, pname, sizeof(pname)); if(IsPlayerInRangeOfPoint(npcid,50,p[0],p[1],p[2])) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(npcid,1,p[0],p[1],p[2])) { new Float:health; GetPlayerHealth(playerid, health); SetPlayerHealth(playerid, health-1); //FCNPC_Punch(npcid,p[0],p[1],p[2],50); } //else FCNPC_GoTo(npcid,p[0],p[1],p[2],MOVE_TYPE_RUN,10,1); else FCNPC_GoTo(npcid, p[0], p[1], p[2], MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); /*else if(GetClosestPlayerToPlayer(npcid, pname)) { FCNPC_GoTo(npcid, p[0], p[1], p[2], MOVE_TYPE_WALK, 0.5, false, 0.0, true); }*/ } } } forward GetClosestPlayerToPlayer(playerid, const Name[]); public GetClosestPlayerToPlayer(playerid, const Name[]) { new Float:dist = 50.0; //new targetid = INVALID_PLAYER_ID; new Float:x1,Float:y1,Float:z1; new Float:x2,Float:y2,Float:z2; new Float:tmpdis; GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z1); for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { if(i == playerid) continue; GetPlayerPos(i,x2,y2,z2); tmpdis = floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x2,x1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(y2,y1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(z2,z1)),2)); if(tmpdis < dist) { dist = tmpdis; //targetid = i; } new pName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(i, pName, sizeof(pName)); if(strcmp(Name, pName, true)==0) { return i; } } return 1; } stock GetNearest_Player(playerid, Float:distance) { new Float:xX, Float:yY, Float:zZ, retElement = -1; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if((i == playerid) || (i == INVALID_PLAYER_ID)) continue; GetPlayerPos(i, xX, yY, zZ); new Float:odist = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, xX, yY, zZ); if (retElement == -1) { retElement = i; distance = odist; } else if (odist < distance) { retElement = i; distance = odist; } } return retElement; } stock GetPlayerID(const Name[]) { for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { new pName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(i, pName, sizeof(pName)); if(strcmp(Name, pName, true)==0) { return i; } } } return -1; } /*forward Float:GetDistanceFromMeToPoint(Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:tX,Float:tY,Float:tZ, Float:distance); public Float:GetDistanceFromMeToPoint(Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:tX,Float:tY,Float:tZ){ return Float:floatsqroot((tX-X)*(tX-X)+(tY-Y)*(tY-Y)+(tZ-Z)*(tZ-Z)); }*/ /*forward AntiCheat_Init(playerid); public AntiCheat_Init(playerid) { foreach(Player, i) { new Float:health; GetPlayerHealth(i, health); if(health > 100.0) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Teszt üzenet.!\"); } } return 1; }*/
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. augusztus 16. - 18:20:51 )
Megoldottam. Zárok
6
« Dátum: 2016. augusztus 11. - 19:17:03 »
Hello. Keresgettem anti s0beit szkripteket de egyik sem volt jó.(ki javították a kamera bugot a s0beit-ben) Találtam egy egyszerű anticheate-t NGuard a neve és ebben volt anti s0beit rész. Kipróbáltam és működik rendesen. A lényeg.... ki szedtem az anti s0beit es részt és egy külön szkriptet csináltam belőle.(magyar) Gondoltam nektek is jól jön ha már a kamera bugos dolog nem működik. Ja és átalakítottam, hogy az RCON Admin játékon belül is tudjon ellenőrizni: /s0b [iD] (Nem tudtam tesztelni, de működnie kell) Eredeti weboldal: http://samp-balkan.blogspot.hu/2015/08/fs-nguard-server-anticheat.html?m=1Készítő neve: Ermin Nuhanovic // This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #include <YSI\\y_ini> #include <YSI\\y_commands> #include <YSI\\y_timers> new createCar[MAX_PLAYERS]; static Float:pPos[3]; #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Anti s0beit v9 edited by sixtiiintwo16\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript SetGameModeText(\"MultiGames v1.0\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { TogglePlayerControllable(playerid,0); //zaledi igraca Sobeit_Check_Target(playerid); SendClientMessage(playerid,-1, \"{ffee00}Anti s0beit v9.0: {ffffff}ellenőrzés folyamatban....\"); return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } //---------------------------------------------------------------------------------------------------// stock Sobeit_Check(playerid) { GetPlayerPos(playerid,pPos[0],pPos[1],pPos[2]); createCar[playerid] = AddStaticVehicleEx (457, pPos[0],pPos[1],pPos[2],180.0, random(200), random(200), 15); PutPlayerInVehicle(playerid, createCar[playerid], 0); RemovePlayerFromVehicle(playerid); DestroyVehicle(createCar[playerid]); defer Sobeit_Check_2(playerid); return 1; } forward KickTimer(playerid); public KickTimer(playerid) { Kick(playerid); return 1; } stock k(playerid, message[]) { SetTimerEx(\"KickTimer\", 300, false, \"d\", playerid); SendClientMessageToAll(-1, message); return 1; } timer AntiSobeit1[5000](playerid) { new Float:x2, Float:y2, Float:z2; GetPlayerCameraFrontVector(playerid, x2, y2, z2); #pragma unused x2 #pragma unused y2 if(z2 < -0. { k(playerid, \"{ffee00}Anti s0beit v9.0: {ffffff}Ki lettél kickelve a szerverről ! | Indok: s0beit\"); } if(z2 > -0. { TogglePlayerControllable(playerid,1); SendClientMessage(playerid,-1, \"{ffee00}Anti s0beit v9.0: {ffffff}Nem találtam hacket. Nyugodtan játszhatsz a szerveren. :-)\"); } return 1; } timer Sobeit_Check_2[3000](playerid) { new string[128], pName[MAX_PLAYER_NAME+20]; if(gGuns(playerid)) { GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); format(string, sizeof(string), \"{ffee00}Anti s0beit v9.0: {ffffff}%s ki lett kickelve a szerverről ! | Indok: s0beit\", pName); k(playerid, string); } else { TogglePlayerControllable(playerid,0); defer AntiSobeit1(playerid); } return 1; } stock gGuns(playerid) { new weapon, ammo; new allw; for (new i = 0; i <= 12; i++) { GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapon, ammo); if(weapon != 0) allw++; } if(allw != 0) return 1; return 0; }
Elkezdtem még egyéb szkripteket is nézegetni hátha van jobb de nem találtam. Viszont egy plugin+include ot találtam: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=268671Ezzel le lehet kérdezni, hogy melyik gombot nyomta le a játékos. Azt is meg lehet csinálni, ha lenyomta akkor mi történjen. Ezzel biztosan működik.
7
« Dátum: 2016. augusztus 09. - 09:46:25 »
Tudna valaki segíteni? Éppen a samp szerverem csinálom. Most reggel teszem be a pendrivom hogy folytassam de ezt a hobauzenetet kaptam: \"A meghajtóban (D:) található lemezt használat előtt formázni kell. Formázza: Igen|Mégse\" rámegyek a mégse gombra: \"D:\\ nem érhető el\" \"A kötet nem tartalmaz felismert fájlrendszert\" \"Győződjön meg róla, hogy az összes szükséges fájlrendzser-illesztőprogram be van-e töltve, és a kötet nem sérült-e.\" Mit tudok tenni?Letudom menteni a fájlokat valahogy? Ezen van a samp szerver+személyes cuccok. Előre is köszönöm a segítséget.
8
« Dátum: 2016. május 31. - 18:02:46 »
Hello. Tudna valaki segíteni. Éppen Zombie-Apocalypse Szervert készítek de van egy kis gondom. Az FCNPC ben van a gond. Le SPAWN olja az 50 ZOMBIE FCNPC-t . Azután felmegyek a szerverre , elindulok de nem követnek. Akárhogy próbálom átírni mindig csak 1db FCNPC követ vagy eggysem. Szeretnék kérni még egy dolgot. Azt hogy lehetne megoldani, hogy lövésre jöjjön felém a ZOMBIE FCNPC vagy ha elfutok mellete akkor is jöjjön utánam.(Tehát ha elfutok mellette akkor követ, de ha gugolok mellete és úgy megyek el akkor ne halljon meg.) és meg lehet -e azt oldani, hogy oldara egy fül ikont lehet, -e tenni és az azt mutatja hogy mennyire vagyok hangos ha futok és ha gugolok. Előre is köszönöm a segítséget.
9
« Dátum: 2015. március 22. - 15:31:15 »
Helló. Ugye Biohazardnak van samp szervere és Counter Strike szervere is. De ma észrevettem hogy Counter Strike 1.6 ban folyamatosan az én nevemben irogatja a Zombi szerverének az ip cimét(counter strike) De ha felmegyekva szerverére akkir abba hagyja. Ez talán vírus??? És mit tunék vele csinálni???
10
« Dátum: 2015. március 09. - 11:11:49 »
:no: Hello. Lenne egy kérdésem. Hogyan lehetne azt megcsinálni, hogy pl.: Egy modnál vannak mapok: Az OnPlayerSpawn(playerid) nál bevannak téve a mapok és, hogy lehetne azt megcsinálni hogy ha letelik a tíz perc akkor menjen a következő mapra. Pirossal kiemltem azokat a részeket ahogy én gondoltam. A mod elejére new ZMap; Az OnGameModeInit-hez ZMap =0; Az OnPlayerSpawn -nál a switch-es dolog. És végül a CheckWinningTeam(playerid) ami pedig az oldal közepe után van picivel. Megoldódott zárok.
11
« Dátum: 2015. március 07. - 15:29:49 »
Én írtam csak ultra-h.com on volt hostolva. Egyébként valaki nem tud egy jó hosingot ahol futtathatnám a szerverem???
12
« Dátum: 2015. február 25. - 17:46:23 »
Hello. Készítettem egy ZombieMod - ot és azt szeretném kérdezni, hogy hogyan lehetne azt megoldani, hogy: - Mindig random mapot vállaszt(10 perc elteltével) Tehát mindig arra a mapra spawnoljon amin éppen megy a harc. pl.: Ha csatlakozik egy játékos akkor arra a mapra tegye amin játszanak töbiek. Remélem érthetően írtam le. :-) off: Egyébként ha kell az egész gamemode akkor azt is felteszem.
13
« Dátum: 2015. január 15. - 17:05:54 »
Hello. Készítek éppen egy Zombie modot és azt megcsináltam hogy kíirja hogy pl.: Automatic zombie select: 20 second. new counter = 20; forward rtime(playerid); public rtime(playerid) { new timer = SetTimerEx(\"test\", 1000, true, \"d\", playerid);// ez az a timer SetTimer(\"RandomZombi\", 20000, false); GameTextForAll(\"~h~9 ~y~perc múlva vége a vadászatnak\",5000,1); } forward test(playerid); public test(playerid) { if(counter == 0) { KillTimer(timer); } counter--; new string[24]; format(string, sizeof(string), \"Automatic zombie select: %d\", counter); return GameTextForPlayer(playerid, string, 1000, 4); }
De amikor létrehozok egy Timert és elmentem akkor ezt írja: C:\\Users\\Admin\\Desktop\\samp\\gamemodes\\zombie.pwn(239) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"timer\"és ezt: C:\\Users\\Admin\\Desktop\\samp\\gamemodes\\zombie.pwn(497) : error 017: undefined symbol \"timer\"Miért van ez???
14
« Dátum: 2015. január 13. - 20:06:01 »
Hello. Megcsináltam azt a szerveremen ha valakit fejbe lőnek mondja egy hang, hogy HEADSHOT. De ha fejbe lövöm akkor bummm, lefagy a SAMP is és az ellenfél is. Ez mitől lehet? Itt a kód: public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid ,Float: amount, weaponid, bodypart) { if( issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 34 && bodypart == 9) { GameTextForPlayer(playerid, \"~r~HEADSHOT!\", 4000, 6); GameTextForPlayer(issuerid, \"~r~HEADSHOT!\", 4000, 6); for(new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++) { new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Distance = 5.0; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"file:///C:/Users/Admin/Desktop/samp/filterscripts/headshot.mp3\", X, Y, Z, Distance, 1); PlayAudioStreamForPlayer(issuerid, \"file:///C:/Users/Admin/Desktop/samp/filterscripts/headshot.mp3\", X, Y, Z, Distance, 1); } } }
15
« Dátum: 2015. január 10. - 17:54:54 »
#include <a_samp> //public OnGameModeInit() public OnPlayerUpdate(playerid) { //SetTimer(\"SearchUpdate\", 3000, false); SetTimer(\"CheaterDetected\", 5000, false); } /*forward SearchUpdate(playerid); public SearchUpdate(playerid) { GameTextForAll(\"~g~Searching cheater...\", 4500, 1); }*/ forward KickSucces(playerid); public KickSucces(playerid) { if(Kick(playerid)) { new name[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string, sizeof(string), \"~r~Cheater [%s] kicked the server. Reason: Weaponcheat\", name); GameTextForAll(string, 5000, 1); } } forward CheaterDetected(playerid); public CheaterDetected(playerid) { new weapons = GetPlayerWeapon(playerid); switch(weapons) { case 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,26,27,28,29,30,31,32,33,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45/* ide azoknak a fegyvereknek az id számát írod amit nem akarsz hogy használjanak.*/:GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Cheat detected! Kicking...\", 6000, 1), SetTimer(\"KickSucces\", 10, false); } } Készítő:Én(Péter) Készítési idő: 5-6perc És előre elnézést kérek ha rossze helyre tettem.Tesztelve.
|