Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Lee_Shen

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Egy kis börtön parancs probléma!
« Dátum: 2015. február 02. - 18:30:53 »
Szép napot!
Van egy kis problémám a börtön parancs problémával jelenleg és nem tudom hogy, oldjam meg ebben kéne a segítség.... A probléma az a parancsal igazából hogy... bescripteltem egy másik börtönt és mindig a második koordinátára rakja be a játékost az elsőre soha és nem tudom miért. Előre is köszönök minden segítséget!
Hibák:
error 029: invalid expression, assumed zero
warning 215: expression has no effect
error 001: expected token: \";\", but found \"if\"
Hibás Sor:
            
      else if(PlayerToPoint(6.0, playerid, 201.5237,158.0919,1003.0234)) SetPlayerVirtualWorld(suspect,0);

 
A Parancs:
 
   if(strcmp(cmd, \"/börtön\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/borton\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
            if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 6)
   {
      if(PlayerInfo[playerid][pRank] < 2)
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendőr!\");
          return 1;
      }
      tmp = strtok(cmdtext, idx);
      if(!strlen(tmp))
      {
         SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"SuperLife RPG: /börtön [időtartam] [indok]\");
         return 1;
      }
      new time = strval(tmp);
      if(time < 30 || time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Az időtartam 30 másodperc és 3000 másodperc között legyen\"); return 1; }
      new suspect = GetClosestPlayer(playerid);
      new giveplayername[MAX_PLAYER_NAME];
      GetPlayerName(giveplayerid, giveplayername, sizeof(giveplayername));
      new length = strlen(cmdtext);
      while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
      {
      idx++;
      }
      new offset = idx;
      new result[64];
      while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
      {
      result[idx - offset] = cmdtext[idx];
      idx++;
      }
      result[idx - offset] = EOS;
      if(!strlen(result))
      {
      SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"SuperLife RPG: /börtön [időtartam] [indok]\");
      return 1;
      }
      if(IsPlayerConnected(suspect))
      {
          if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141) || PlayerToPoint(6.0, playerid, 201.5237,158.0919,1003.0234))
          {
                if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,suspect) < 5)
                {
                    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 6)
               {
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) if(time > 500) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Őrmester rangal maximálisan 500 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) if(time > 600) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Tőrzsőrmester rangal maximálisan 600 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) if(time > 700) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Főtőrzsőrmester rangal maximálisan 700 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) if(time > 800) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Zászlós rangal maximálisan 800 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) if(time > 900) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Tőrzszászlós rangal maximálisan 900 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) if(time > 1000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Főtőrzszászlós rangal maximálisan 1000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) if(time > 1200) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Hadnagy rangal maximálisan 1200 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 8) if(time > 1400) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Főhadnagy rangal maximálisan 1400 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 9) if(time > 1800) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Százados rangal maximálisan 1800 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 10) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Őrnagy rangal maximálisan 2000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 11) if(time > 2300) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Alezredes rangal maximálisan 2300 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 12) if(time > 2600) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes rangal maximálisan 2600 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 13) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 14) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 15) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Mivel T.E.K tag vagy ezért 3000 másodpercig tudsz lecsukni!\"); return 1; }
                  SafeResetPlayerWeapons(suspect);
                  new nev[32];
                  GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s lecsukott téged %d másodpercre | Oka: %s\", nev, time,result);
                  SendClientMessage(suspect, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                  PlayerInfo[playerid][XP] += 100;
                  PlayerInfo[playerid][Penz] += 5000;
                  SafeGivePlayerMoney(playerid, 5000);
                  varoskassza -= 5000;
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"Lecsuktad %s %d másodpercre! Kaptál 100 XP-t és 5000Ft prémiúmot!\", rag(giveplayername,3), time);
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                  format(stringx, sizeof(stringx),\"<< %s lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s >>\", nev, rag(giveplayername,3), time,result);
                  ABroadCast(COLOR_ADMIN,stringx,2);
                  new h,mi,s,y,m,d;
                  getdate(y,m,d);
                  gettime(h,mi,s);
                  format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][Rendőr] %s rendőr lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s\",y,m,d,h,mi,s, nev, rag(giveplayername,3), time,result);
                  LoOoG(stringx);
                  if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141)) SetPlayerVirtualWorld(suspect,0);
                  {
                     new randomj;
                     randomj = random(sizeof(RandomJailSpawn));
                     SetPlayerPos(suspect, RandomJailSpawn[randomj][0], RandomJailSpawn[randomj][1], RandomJailSpawn[randomj][2]);
                     SetPlayerInterior(suspect, 10);
                     PlayerInfo[suspect][pJailTime] = time;
                     PlayerInfo[suspect][pJailed] = 3;
                     PlayerCuffed[suspect] = 0;
                     PlayerCuffedTime[suspect] = 0;
                     TogglePlayerControllable(suspect,1);
                     ClearAnimations(giveplayerid);
                  }
                  else if(PlayerToPoint(6.0, playerid, 201.5237,158.0919,1003.0234)) SetPlayerVirtualWorld(suspect,0);
                             {
                     SetPlayerPos(suspect, 198.2742,161.8889,1003.0300);
                     SetPlayerInterior(suspect, 3);
                     PlayerInfo[suspect][pJailTime] = time;
                     PlayerInfo[suspect][pJailed] = 4;
                     PlayerCuffed[suspect] = 0;
                     PlayerCuffedTime[suspect] = 0;
                     TogglePlayerControllable(suspect,1);
                     ClearAnimations(giveplayerid);
                  }
               }
               else
               {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendőr.\");
               }
            }
         }
         else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a rendőrség bőrtőn oldali bejáratánál!\");
      }
      else
      {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs senki a közelben.\");
         return 1;
      }
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Nem vagy rendőr illetve a NAV tagja!\");
   }
}
return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. február 03. - 12:16:42 )

Megoldottam köszönöm szépen!

2
Segítségkérés / Sűrgősségi Rádió parancs probléma!
« Dátum: 2015. január 22. - 12:41:21 »
Szép Napot! Van egy ilyen parancsom és hát az a problémám vele, hogy csak a frakcióknak működik a parancs de, a szervezeti tagoknak már azt írja hogy, \"Nem vagy Frakciós illetve Szervezeti munka tagja!\" illetve ezt a sort nem írja ki format(string, sizeof(string), \"{FF9900}%s {DABB3E}%s: {33CCFF}%s {41c93c}[vétel!] [vége!]\", seged2, sendername, result);
Ez egy Sűrgősségi rádió volna és nem tudom hogy, miért nem működik a Szervezetiseknek és nem értem miért nem írja ki a stringes sort sem. Aki tudna segíteni annak nagyon szépen köszönöm előre!
 
   if(strcmp(cmd, \"/sr\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 4 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 6 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17)
        {
            if(PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 5 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 5 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4)
            {
         GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         new length = strlen(cmdtext);
         while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
         {
            idx++;
         }
         new offset = idx;
         new result[80];
         new nev[32];
         new seged2[50];
         GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
         new h,mi,s,y,m,d;
         getdate(y,m,d);
         gettime(h,mi,s);
         while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
         {
            result[idx - offset] = cmdtext[idx];
            idx++;
         }
         result[idx - offset] = EOS;
         if(!strlen(result))
         {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"SuperLife RPG: /sr [szöveg]\");
            return 1;
         }
         if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
         {
            if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 0) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Nincs\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Recepciós/Diszpécser\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Őrmester\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Törzsőrmester\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Főtörzsőrmester\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Zászlós\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Törzszászlós\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Főtörzszászlós\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 8) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Hadnagy\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 9) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Főhadnagy\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 10) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Százados\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 11) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Őrnagy\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 12) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Alezredes\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 13) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Ezredes\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 14) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Dandártábornok\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 15) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Vezérőrnagy\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 16) format(seged2, sizeof(seged2), \"*MRFK Főkapitány\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 17) format(seged2, sizeof(seged2), \"*ORFK Tag\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 18) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Nyomozó\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 19) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Főnyomozó\");
         }
         else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2)
         {
            if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 0) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Nincs\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Őrmester\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Törzsőrmester\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Főtörzsőrmester\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Zászlós\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Törzszászlós\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Főtörzszászlós\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Hadnagy\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 8) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Főhadnagy\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 9) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Százados\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 10) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Őrnagy\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 11) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Alezredes\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 12) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Ezredes\");
         }
         else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 4)
         {
            if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 0) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Nincs\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Próbaidős\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Aszisztens\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Rezidens\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Szakápoló\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Ápoló\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Szakorvos\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Orvos\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 8) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Főorvos\");
         }
         else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 6)
         {
            if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 0) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Nincs\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Őrmester\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Törzsőrmester\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Főtörzsőrmester\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Zászlós\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Törzszászlós\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Főtörzszászlós\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Hadnagy\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 8) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Főhadnagy\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 9) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Százados\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 10) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Őrnagy\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 11) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Alezredes\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 12) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Ezredes\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 13) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Vezérőrnagy\");
         }
         else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17)
         {
            if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 0) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Nincs\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Gyakornok\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Kezdő szerelő\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Szerelő\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Gyakorlott szerelő\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Profi szerelő\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Tuningmester\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Műhelyvezető-helyettes\");
            else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 8) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Műhelyvezető\");
         }
                else if(PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 5 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 5) // F.B.I
         {
            if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 1) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Kadét\");
            else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 2) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Őrmester\");
            else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 3) format(seged2, sizeof(seged2), \"*F.B.I\");
            else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 4) format(seged2, sizeof(seged2), \"*F.B.I Főnök\");
         }
         else if(PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2) // Katonaság
         {
                 if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 1) format(seged2, sizeof(seged2), \"Honvéd\");
            else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 2) format(seged2, sizeof(seged2), \"Őrvezető\");
            else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 3) format(seged2, sizeof(seged2), \"Tizedes\");
            else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 4) format(seged2, sizeof(seged2), \"Szakaszvezető\");
            else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 5) format(seged2, sizeof(seged2), \"Őrmester\");
                 else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 6) format(seged2, sizeof(seged2), \"Törzsőrmester\");
                 else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 7) format(seged2, sizeof(seged2), \"Főtörzsőrmester\");
                 else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 8) format(seged2, sizeof(seged2), \"Zászlós\");
                 else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 9) format(seged2, sizeof(seged2), \"Törzszászlós\");
                 else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 10) format(seged2, sizeof(seged2), \"Főtörzszászlós\");
                 else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 11) format(seged2, sizeof(seged2), \"Hadnagy\");
                 else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 12) format(seged2, sizeof(seged2), \"Főhadnagy\");
            else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 13) format(seged2, sizeof(seged2), \"Százados\");
                 else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 14) format(seged2, sizeof(seged2), \"Őrnagy\");
                 else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 15) format(seged2, sizeof(seged2), \"Alezredes\");
                 else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 16) format(seged2, sizeof(seged2), \"Ezredes\");
                 else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 17) format(seged2, sizeof(seged2), \"Dandártábornok\");
                 else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 18) format(seged2, sizeof(seged2), \"Vezérőrnagy\");
                 else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 19) format(seged2, sizeof(seged2), \"Altábornagy\");
                 else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 20) format(seged2, sizeof(seged2), \"Vezérezredes\");
         }
         else if(PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4) // TEK
         {
            if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 1) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Újonc\");
            else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 2) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Közlegény\");
            else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 3) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Tiszt\");
            else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 4) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Kommandós\");
            else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 5) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Hadnagy\");
            else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 6) format(seged2, sizeof(seged2), \"*FőHadnagy\");
            else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 7) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Százados\");
            else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 10) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Kapitány\");
            else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 11) format(seged2, sizeof(seged2), \"*MásodParancsnok\");
            else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 12) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Parancsnok\");
         }
         format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s %s chatbe: %s\",y,m,d,h,mi,s,seged2,nev,result);
         LoOoG(stringx);
         format(string, sizeof(string), \"{FF9900}%s {DABB3E}%s: {33CCFF}%s {41c93c}[vétel!] [vége!]\", seged2, sendername, result);
         for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
         {
            if(IsPlayerConnected(i))
            {
                if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 4 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 6 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17)
               {
                            if(PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 5 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 5 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4)
                    {
                      if(PlayerInfo[pLeader] != 1 || PlayerInfo[pMember] != 1 || PlayerInfo[pLeader] != 2 || PlayerInfo[pMember] != 2 || PlayerInfo[pLeader] != 4 || PlayerInfo[pMember] != 4 || PlayerInfo[pLeader] != 6 || PlayerInfo[pMember] != 6 || PlayerInfo[pLeader] != 17 || PlayerInfo[pMember] != 17)
                      {
                           if(PlayerInfo[szervLeader] != 5 || PlayerInfo[szervTag] != 5 || PlayerInfo[szervLeader] != 2 || PlayerInfo[szervTag] != 2 || PlayerInfo[szervLeader] != 4 || PlayerInfo[szervTag] != 4)
                           {
                              SendClientMessage(i, COLOR_SCRIPTERCHAT, string);
                        }
                     }
                  }
               }
            }
         }
         format(stringx, sizeof(stringx), \"Ismeretlen mondja(SürgösségiRádió): %s\", result);
         ProxDetector(15.0, playerid, stringx,COLOR_FADE1,COLOR_FADE2,COLOR_FADE3,COLOR_FADE4,COLOR_FADE5);
      }
      else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Nem vagy egy Frakciós illetve Szervezeti munka tagja sem!\");
   }
   else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Nem vagy egy Frakciós illetve Szervezeti munka tagja sem!\");
   return 1;
}
}

3
Segítségkérés / Börtönbe kerülés és /börtön probléma
« Dátum: 2015. január 01. - 16:53:43 »
Üdvözlök mindenkit!
Nem szokásom fórumra írogatni mert, általába meg tudom oldani a gondjaimat viszont ez most kifogott rajtam elég régen űztem már az ipart. Nos ebbe a módba szerettem volna létrehozni az első rendőrség börtöne után mégegyett csak ezzel problémáim akadtak. Inkább Bemásoltam azt is ami van előtte. Előre is köszönök minden segítséget. A Pawn nem jelez hibát viszont 30 másodperces lecsukásnál 1 másodperc alatt szabadul a játékos és nem tud külömbséget tenni a két börtön között még /ajail parancsnál sem és van mikor beragadok szabadulás után a kispawnoláson.
 

new Float:RandomJailSpawnSF[1][3] = {
{198.3159,162.0286,1003.0300}
};
if(PlayerInfo[playerid][pJailed] == 3)
{
    SetPlayerSkin(playerid, PlayerInfo[playerid][Civilruha1]);
    Nevekki(playerid);
    SetPlayerInterior(playerid, 10);
   PlayerInfo[playerid][pInt] = 0;
            new randomj;
   randomj = random(sizeof(RandomJailSpawn));
   SetPlayerPos(playerid, RandomJailSpawn[randomj][0], RandomJailSpawn[randomj][1], RandomJailSpawn[randomj][2]);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Még nem ülted le a büntetésed!\");
   return 1;
}
if(PlayerInfo[playerid][pJailed] == 4)
{
    SetPlayerSkin(playerid, PlayerInfo[playerid][Civilruha1]);
    Nevekki(playerid);
    SetPlayerInterior(playerid, 3);
   PlayerInfo[playerid][pInt] = 0;
                        new randomjsf;
   randomjsf = random(sizeof(RandomJailSpawnSF));
   SetPlayerPos(playerid, RandomJailSpawnSF[randomjsf][0], RandomJailSpawnSF[randomjsf][1], RandomJailSpawnSF[randomjsf][2]);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Még nem ülted le a büntetésed!\");
   return 1;
}
            else if(PlayerInfo[pJailed] == 3)
            {
            SetPlayerInterior(i, 10);
            PlayerInfo[pInt] = 0;
            PlayerInfo[bilincs] = 0;
            SetPlayerPos(i,201.2062,158.7791,1003.0234);
            }
            PlayerInfo[pJailed] = 0;
            SendClientMessage(i, COLOR_GRAD1,\"Leülted a büntetésedet, ezért kiszabadultál a börtönből.\");
            SendClientMessage(i, COLOR_GRAD1,\"Legközelebb ne kövess el egy bűncselekményt sem!\");
            format(string, sizeof(string), \"~w~Kiszabadultál\");
            GameTextForPlayer(i, string, 5000, 1);
            SetPlayerPos(i,217.6835,119.8495,999.0156);
            PlayerInfo[Ajail] = 0;
            if(gTeam == 4) { gTeam = 3; }
            ClearCrime(i);
            SetPlayerToTeamColor(i);
                        }
            else if(PlayerInfo[pJailed] == 4)
            {
            SetPlayerInterior(i, 3);
            PlayerInfo[pInt] = 0;
            PlayerInfo[bilincs] = 0;
            SetPlayerPos(i,201.5700,158.1573,1003.0234);
            {
            PlayerInfo[pJailed] = 0;
            SendClientMessage(i, COLOR_GRAD1,\"Leülted a büntetésedet, ezért kiszabadultál a börtönből.\");
            SendClientMessage(i, COLOR_GRAD1,\"Legközelebb ne kövess el egy bűncselekményt sem!\");
            format(stringx, sizeof(stringx), \"~w~Kiszabadultál\");
            GameTextForPlayer(i, string, 5000, 1);
            SetPlayerPos(i,201.2500,160.1188,1003.0234);
            PlayerInfo[Ajail] = 0;
            if(gTeam == 4) { gTeam = 3; }
            ClearCrime(i);
            SetPlayerToTeamColor(i);
if(strcmp(cmd, \"/börtön\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/borton\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"SuperLife RPG: /börtön [időtartam] [indok]\");
      return 1;
   }
   new time = strval(tmp);
   if(time < 30 || time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Az időtartam 30 másodperc és 3000 másodperc között legyen\"); return 1; }
   new suspect = GetClosestPlayer(playerid);
   new giveplayername[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(giveplayerid, giveplayername, sizeof(giveplayername));
   new length = strlen(cmdtext);
   while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
   {
   idx++;
   }
   new offset = idx;
   new result[64];
   while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
   {
   result[idx - offset] = cmdtext[idx];
   idx++;
   }
   result[idx - offset] = EOS;
   if(!strlen(result))
   {
   SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"SuperLife RPG: /börtön [időtartam] [indok]\");
   return 1;
   }
   if(IsPlayerConnected(suspect))
   {
       if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141) || PlayerToPoint(6.0, playerid, 201.5700,158.1573,1003.0234))
       {
                if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,suspect) < 5)
                {
                    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 6)
            {
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) if(time > 500) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Őrmester rangal maximálisan 500 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) if(time > 600) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Tőrzsőrmester rangal maximálisan 600 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) if(time > 700) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Főtőrzsőrmester rangal maximálisan 700 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) if(time > 800) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Zászlós rangal maximálisan 800 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) if(time > 900) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Tőrzszászlós rangal maximálisan 900 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) if(time > 1000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Főtőrzszászlós rangal maximálisan 1000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) if(time > 1200) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Hadnagy rangal maximálisan 1200 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 8) if(time > 1400) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Főhadnagy rangal maximálisan 1400 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 9) if(time > 1800) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Százados rangal maximálisan 1800 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 10) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Őrnagy rangal maximálisan 2000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 11) if(time > 2300) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Alezredes rangal maximálisan 2300 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 12) if(time > 2600) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes rangal maximálisan 2600 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 13) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 14) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 15) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Mivel T.E.K tag vagy ezért 3000 másodpercig tudsz lecsukni!\"); return 1; }
               SafeResetPlayerWeapons(suspect);
               new nev[32];
               GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
               format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s lecsukott téged %d másodpercre | Oka: %s\", nev, time,result);
               SendClientMessage(suspect, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
               PlayerInfo[playerid][XP] += 100;
               PlayerInfo[playerid][Penz] += 5000;
               SafeGivePlayerMoney(playerid, 5000);
               varoskassza -= 5000;
               format(stringx, sizeof(stringx), \"Lecsuktad %s %d másodpercre! Kaptál 100 XP-t és 5000Ft prémiúmot!\", rag(giveplayername,3), time);
               SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
               format(stringx, sizeof(stringx),\"<< %s lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s >>\", nev, rag(giveplayername,3), time,result);
               ABroadCast(COLOR_ADMIN,stringx,2);
               new h,mi,s,y,m,d;
               getdate(y,m,d);
               gettime(h,mi,s);
               format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][Rendőr] %s rendőr lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s\",y,m,d,h,mi,s, nev, rag(giveplayername,3), time,result);
               LoOoG(stringx);
               if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141)) SetPlayerVirtualWorld(suspect,0);
               new randomj;
               randomj = random(sizeof(RandomJailSpawn));
               SetPlayerPos(suspect, RandomJailSpawn[randomj][0], RandomJailSpawn[randomj][1], RandomJailSpawn[randomj][2]);
               SetPlayerInterior(suspect, 10);
               PlayerInfo[suspect][pJailTime] = time;
               PlayerInfo[suspect][pJailed] = 3;
               PlayerCuffed[suspect] = 0;
               PlayerCuffedTime[suspect] = 0;
               TogglePlayerControllable(suspect,1);
               ClearAnimations(giveplayerid);
               if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141)) SetPlayerVirtualWorld(suspect,0);
               new randomjsf;
               randomj = random(sizeof(RandomJailSpawn));
               SetPlayerPos(suspect, RandomJailSpawnSF[randomjsf][0], RandomJailSpawnSF[randomjsf][1], RandomJailSpawnSF[randomjsf][2]);
               SetPlayerInterior(suspect, 3);
               PlayerInfo[suspect][pJailTime] = time;
               PlayerInfo[suspect][pJailed] = 4;
               PlayerCuffed[suspect] = 0;
               PlayerCuffedTime[suspect] = 0;
               TogglePlayerControllable(suspect,1);
               ClearAnimations(giveplayerid);
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendőr.\");
            }
         }
      }
      else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a rendőrség bőrtőn oldali bejáratánál!\");
   }
   else
   {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs senki a közelben.\");
      return 1;
   }
}
return 1;
}

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal