Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Lee_Shen
Oldalak: [1]
1
« Dátum: 2015. február 02. - 18:30:53 »
Szép napot! Van egy kis problémám a börtön parancs problémával jelenleg és nem tudom hogy, oldjam meg ebben kéne a segítség.... A probléma az a parancsal igazából hogy... bescripteltem egy másik börtönt és mindig a második koordinátára rakja be a játékost az elsőre soha és nem tudom miért. Előre is köszönök minden segítséget! Hibák: error 029: invalid expression, assumed zero warning 215: expression has no effect error 001: expected token: \";\", but found \"if\" Hibás Sor: else if(PlayerToPoint(6.0, playerid, 201.5237,158.0919,1003.0234)) SetPlayerVirtualWorld(suspect,0); A Parancs: if(strcmp(cmd, \"/börtön\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/borton\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 6) { if(PlayerInfo[playerid][pRank] < 2) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendőr!\"); return 1; } tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"SuperLife RPG: /börtön [időtartam] [indok]\"); return 1; } new time = strval(tmp); if(time < 30 || time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Az időtartam 30 másodperc és 3000 másodperc között legyen\"); return 1; } new suspect = GetClosestPlayer(playerid); new giveplayername[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(giveplayerid, giveplayername, sizeof(giveplayername)); new length = strlen(cmdtext); while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \')) { idx++; } new offset = idx; new result[64]; while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1))) { result[idx - offset] = cmdtext[idx]; idx++; } result[idx - offset] = EOS; if(!strlen(result)) { SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"SuperLife RPG: /börtön [időtartam] [indok]\"); return 1; } if(IsPlayerConnected(suspect)) { if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141) || PlayerToPoint(6.0, playerid, 201.5237,158.0919,1003.0234)) { if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,suspect) < 5) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 6) { if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) if(time > 500) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Őrmester rangal maximálisan 500 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) if(time > 600) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Tőrzsőrmester rangal maximálisan 600 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) if(time > 700) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Főtőrzsőrmester rangal maximálisan 700 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) if(time > 800) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Zászlós rangal maximálisan 800 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) if(time > 900) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Tőrzszászlós rangal maximálisan 900 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) if(time > 1000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Főtőrzszászlós rangal maximálisan 1000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) if(time > 1200) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Hadnagy rangal maximálisan 1200 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == if(time > 1400) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Főhadnagy rangal maximálisan 1400 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 9) if(time > 1800) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Százados rangal maximálisan 1800 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 10) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Őrnagy rangal maximálisan 2000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 11) if(time > 2300) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Alezredes rangal maximálisan 2300 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 12) if(time > 2600) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes rangal maximálisan 2600 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 13) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 14) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 15) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Mivel T.E.K tag vagy ezért 3000 másodpercig tudsz lecsukni!\"); return 1; } SafeResetPlayerWeapons(suspect); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s lecsukott téged %d másodpercre | Oka: %s\", nev, time,result); SendClientMessage(suspect, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); PlayerInfo[playerid][XP] += 100; PlayerInfo[playerid][Penz] += 5000; SafeGivePlayerMoney(playerid, 5000); varoskassza -= 5000; format(stringx, sizeof(stringx), \"Lecsuktad %s %d másodpercre! Kaptál 100 XP-t és 5000Ft prémiúmot!\", rag(giveplayername,3), time); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); format(stringx, sizeof(stringx),\"<< %s lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s >>\", nev, rag(giveplayername,3), time,result); ABroadCast(COLOR_ADMIN,stringx,2); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][Rendőr] %s rendőr lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s\",y,m,d,h,mi,s, nev, rag(giveplayername,3), time,result); LoOoG(stringx); if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141)) SetPlayerVirtualWorld(suspect,0); { new randomj; randomj = random(sizeof(RandomJailSpawn)); SetPlayerPos(suspect, RandomJailSpawn[randomj][0], RandomJailSpawn[randomj][1], RandomJailSpawn[randomj][2]); SetPlayerInterior(suspect, 10); PlayerInfo[suspect][pJailTime] = time; PlayerInfo[suspect][pJailed] = 3; PlayerCuffed[suspect] = 0; PlayerCuffedTime[suspect] = 0; TogglePlayerControllable(suspect,1); ClearAnimations(giveplayerid); } else if(PlayerToPoint(6.0, playerid, 201.5237,158.0919,1003.0234)) SetPlayerVirtualWorld(suspect,0); { SetPlayerPos(suspect, 198.2742,161.8889,1003.0300); SetPlayerInterior(suspect, 3); PlayerInfo[suspect][pJailTime] = time; PlayerInfo[suspect][pJailed] = 4; PlayerCuffed[suspect] = 0; PlayerCuffedTime[suspect] = 0; TogglePlayerControllable(suspect,1); ClearAnimations(giveplayerid); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendőr.\"); } } } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a rendőrség bőrtőn oldali bejáratánál!\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs senki a közelben.\"); return 1; } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Nem vagy rendőr illetve a NAV tagja!\"); } } return 1; } Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. február 03. - 12:16:42 )
Megoldottam köszönöm szépen!
2
« Dátum: 2015. január 22. - 12:41:21 »
Szép Napot! Van egy ilyen parancsom és hát az a problémám vele, hogy csak a frakcióknak működik a parancs de, a szervezeti tagoknak már azt írja hogy, \"Nem vagy Frakciós illetve Szervezeti munka tagja!\" illetve ezt a sort nem írja ki format(string, sizeof(string), \"{FF9900}%s {DABB3E}%s: {33CCFF}%s {41c93c}[vétel!] [vége!]\", seged2, sendername, result); Ez egy Sűrgősségi rádió volna és nem tudom hogy, miért nem működik a Szervezetiseknek és nem értem miért nem írja ki a stringes sort sem. Aki tudna segíteni annak nagyon szépen köszönöm előre! if(strcmp(cmd, \"/sr\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 4 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 6 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17) { if(PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 5 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 5 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4) { GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); new length = strlen(cmdtext); while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \')) { idx++; } new offset = idx; new result[80]; new nev[32]; new seged2[50]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1))) { result[idx - offset] = cmdtext[idx]; idx++; } result[idx - offset] = EOS; if(!strlen(result)) { SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"SuperLife RPG: /sr [szöveg]\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1) { if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 0) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Nincs\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Recepciós/Diszpécser\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Őrmester\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Törzsőrmester\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Főtörzsőrmester\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Zászlós\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Törzszászlós\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Főtörzszászlós\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == format(seged2, sizeof(seged2), \"*Hadnagy\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 9) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Főhadnagy\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 10) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Százados\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 11) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Őrnagy\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 12) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Alezredes\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 13) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Ezredes\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 14) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Dandártábornok\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 15) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Vezérőrnagy\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 16) format(seged2, sizeof(seged2), \"*MRFK Főkapitány\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 17) format(seged2, sizeof(seged2), \"*ORFK Tag\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 18) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Nyomozó\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 19) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Főnyomozó\"); } else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2) { if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 0) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Nincs\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Őrmester\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Törzsőrmester\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Főtörzsőrmester\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Zászlós\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Törzszászlós\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Főtörzszászlós\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Hadnagy\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == format(seged2, sizeof(seged2), \"*Főhadnagy\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 9) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Százados\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 10) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Őrnagy\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 11) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Alezredes\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 12) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Ezredes\"); } else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 4) { if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 0) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Nincs\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Próbaidős\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Aszisztens\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Rezidens\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Szakápoló\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Ápoló\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Szakorvos\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Orvos\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == format(seged2, sizeof(seged2), \"*Főorvos\"); } else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 6) { if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 0) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Nincs\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Őrmester\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Törzsőrmester\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Főtörzsőrmester\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Zászlós\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Törzszászlós\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Főtörzszászlós\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Hadnagy\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == format(seged2, sizeof(seged2), \"*Főhadnagy\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 9) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Százados\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 10) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Őrnagy\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 11) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Alezredes\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 12) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Ezredes\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 13) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Vezérőrnagy\"); } else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17) { if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 0) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Nincs\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Gyakornok\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Kezdő szerelő\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Szerelő\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Gyakorlott szerelő\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Profi szerelő\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Tuningmester\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Műhelyvezető-helyettes\"); else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == format(seged2, sizeof(seged2), \"*Műhelyvezető\"); } else if(PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 5 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 5) // F.B.I { if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 1) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Kadét\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 2) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Őrmester\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 3) format(seged2, sizeof(seged2), \"*F.B.I\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 4) format(seged2, sizeof(seged2), \"*F.B.I Főnök\"); } else if(PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2) // Katonaság { if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 1) format(seged2, sizeof(seged2), \"Honvéd\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 2) format(seged2, sizeof(seged2), \"Őrvezető\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 3) format(seged2, sizeof(seged2), \"Tizedes\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 4) format(seged2, sizeof(seged2), \"Szakaszvezető\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 5) format(seged2, sizeof(seged2), \"Őrmester\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 6) format(seged2, sizeof(seged2), \"Törzsőrmester\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 7) format(seged2, sizeof(seged2), \"Főtörzsőrmester\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == format(seged2, sizeof(seged2), \"Zászlós\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 9) format(seged2, sizeof(seged2), \"Törzszászlós\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 10) format(seged2, sizeof(seged2), \"Főtörzszászlós\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 11) format(seged2, sizeof(seged2), \"Hadnagy\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 12) format(seged2, sizeof(seged2), \"Főhadnagy\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 13) format(seged2, sizeof(seged2), \"Százados\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 14) format(seged2, sizeof(seged2), \"Őrnagy\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 15) format(seged2, sizeof(seged2), \"Alezredes\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 16) format(seged2, sizeof(seged2), \"Ezredes\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 17) format(seged2, sizeof(seged2), \"Dandártábornok\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 18) format(seged2, sizeof(seged2), \"Vezérőrnagy\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 19) format(seged2, sizeof(seged2), \"Altábornagy\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 20) format(seged2, sizeof(seged2), \"Vezérezredes\"); } else if(PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4) // TEK { if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 1) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Újonc\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 2) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Közlegény\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 3) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Tiszt\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 4) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Kommandós\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 5) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Hadnagy\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 6) format(seged2, sizeof(seged2), \"*FőHadnagy\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 7) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Százados\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 10) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Kapitány\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 11) format(seged2, sizeof(seged2), \"*MásodParancsnok\"); else if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 12) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Parancsnok\"); } format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s %s chatbe: %s\",y,m,d,h,mi,s,seged2,nev,result); LoOoG(stringx); format(string, sizeof(string), \"{FF9900}%s {DABB3E}%s: {33CCFF}%s {41c93c}[vétel!] [vége!]\", seged2, sendername, result); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 4 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 6 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17) { if(PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 5 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 5 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4) { if(PlayerInfo[pLeader] != 1 || PlayerInfo[pMember] != 1 || PlayerInfo[pLeader] != 2 || PlayerInfo[pMember] != 2 || PlayerInfo[pLeader] != 4 || PlayerInfo[pMember] != 4 || PlayerInfo[pLeader] != 6 || PlayerInfo[pMember] != 6 || PlayerInfo[pLeader] != 17 || PlayerInfo[pMember] != 17) { if(PlayerInfo[szervLeader] != 5 || PlayerInfo[szervTag] != 5 || PlayerInfo[szervLeader] != 2 || PlayerInfo[szervTag] != 2 || PlayerInfo[szervLeader] != 4 || PlayerInfo[szervTag] != 4) { SendClientMessage(i, COLOR_SCRIPTERCHAT, string); } } } } } } format(stringx, sizeof(stringx), \"Ismeretlen mondja(SürgösségiRádió): %s\", result); ProxDetector(15.0, playerid, stringx,COLOR_FADE1,COLOR_FADE2,COLOR_FADE3,COLOR_FADE4,COLOR_FADE5); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Nem vagy egy Frakciós illetve Szervezeti munka tagja sem!\"); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Nem vagy egy Frakciós illetve Szervezeti munka tagja sem!\"); return 1; } }
3
« Dátum: 2015. január 01. - 16:53:43 »
Üdvözlök mindenkit! Nem szokásom fórumra írogatni mert, általába meg tudom oldani a gondjaimat viszont ez most kifogott rajtam elég régen űztem már az ipart. Nos ebbe a módba szerettem volna létrehozni az első rendőrség börtöne után mégegyett csak ezzel problémáim akadtak. Inkább Bemásoltam azt is ami van előtte. Előre is köszönök minden segítséget. A Pawn nem jelez hibát viszont 30 másodperces lecsukásnál 1 másodperc alatt szabadul a játékos és nem tud külömbséget tenni a két börtön között még /ajail parancsnál sem és van mikor beragadok szabadulás után a kispawnoláson. new Float:RandomJailSpawnSF[1][3] = { {198.3159,162.0286,1003.0300} }; if(PlayerInfo[playerid][pJailed] == 3) { SetPlayerSkin(playerid, PlayerInfo[playerid][Civilruha1]); Nevekki(playerid); SetPlayerInterior(playerid, 10); PlayerInfo[playerid][pInt] = 0; new randomj; randomj = random(sizeof(RandomJailSpawn)); SetPlayerPos(playerid, RandomJailSpawn[randomj][0], RandomJailSpawn[randomj][1], RandomJailSpawn[randomj][2]); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Még nem ülted le a büntetésed!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pJailed] == 4) { SetPlayerSkin(playerid, PlayerInfo[playerid][Civilruha1]); Nevekki(playerid); SetPlayerInterior(playerid, 3); PlayerInfo[playerid][pInt] = 0; new randomjsf; randomjsf = random(sizeof(RandomJailSpawnSF)); SetPlayerPos(playerid, RandomJailSpawnSF[randomjsf][0], RandomJailSpawnSF[randomjsf][1], RandomJailSpawnSF[randomjsf][2]); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Még nem ülted le a büntetésed!\"); return 1; } else if(PlayerInfo[pJailed] == 3) { SetPlayerInterior(i, 10); PlayerInfo[pInt] = 0; PlayerInfo[bilincs] = 0; SetPlayerPos(i,201.2062,158.7791,1003.0234); } PlayerInfo[pJailed] = 0; SendClientMessage(i, COLOR_GRAD1,\"Leülted a büntetésedet, ezért kiszabadultál a börtönből.\"); SendClientMessage(i, COLOR_GRAD1,\"Legközelebb ne kövess el egy bűncselekményt sem!\"); format(string, sizeof(string), \"~w~Kiszabadultál\"); GameTextForPlayer(i, string, 5000, 1); SetPlayerPos(i,217.6835,119.8495,999.0156); PlayerInfo[Ajail] = 0; if(gTeam == 4) { gTeam = 3; } ClearCrime(i); SetPlayerToTeamColor(i); } else if(PlayerInfo[pJailed] == 4) { SetPlayerInterior(i, 3); PlayerInfo[pInt] = 0; PlayerInfo[bilincs] = 0; SetPlayerPos(i,201.5700,158.1573,1003.0234); { PlayerInfo[pJailed] = 0; SendClientMessage(i, COLOR_GRAD1,\"Leülted a büntetésedet, ezért kiszabadultál a börtönből.\"); SendClientMessage(i, COLOR_GRAD1,\"Legközelebb ne kövess el egy bűncselekményt sem!\"); format(stringx, sizeof(stringx), \"~w~Kiszabadultál\"); GameTextForPlayer(i, string, 5000, 1); SetPlayerPos(i,201.2500,160.1188,1003.0234); PlayerInfo[Ajail] = 0; if(gTeam == 4) { gTeam = 3; } ClearCrime(i); SetPlayerToTeamColor(i); if(strcmp(cmd, \"/börtön\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/borton\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"SuperLife RPG: /börtön [időtartam] [indok]\"); return 1; } new time = strval(tmp); if(time < 30 || time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Az időtartam 30 másodperc és 3000 másodperc között legyen\"); return 1; } new suspect = GetClosestPlayer(playerid); new giveplayername[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(giveplayerid, giveplayername, sizeof(giveplayername)); new length = strlen(cmdtext); while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \')) { idx++; } new offset = idx; new result[64]; while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1))) { result[idx - offset] = cmdtext[idx]; idx++; } result[idx - offset] = EOS; if(!strlen(result)) { SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"SuperLife RPG: /börtön [időtartam] [indok]\"); return 1; } if(IsPlayerConnected(suspect)) { if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141) || PlayerToPoint(6.0, playerid, 201.5700,158.1573,1003.0234)) { if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,suspect) < 5) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 6) { if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) if(time > 500) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Őrmester rangal maximálisan 500 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) if(time > 600) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Tőrzsőrmester rangal maximálisan 600 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) if(time > 700) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Főtőrzsőrmester rangal maximálisan 700 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) if(time > 800) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Zászlós rangal maximálisan 800 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) if(time > 900) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Tőrzszászlós rangal maximálisan 900 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) if(time > 1000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Főtőrzszászlós rangal maximálisan 1000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) if(time > 1200) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Hadnagy rangal maximálisan 1200 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == if(time > 1400) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Főhadnagy rangal maximálisan 1400 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 9) if(time > 1800) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Százados rangal maximálisan 1800 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 10) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Őrnagy rangal maximálisan 2000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 11) if(time > 2300) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Alezredes rangal maximálisan 2300 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 12) if(time > 2600) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes rangal maximálisan 2600 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 13) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 14) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 15) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Mivel T.E.K tag vagy ezért 3000 másodpercig tudsz lecsukni!\"); return 1; } SafeResetPlayerWeapons(suspect); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s lecsukott téged %d másodpercre | Oka: %s\", nev, time,result); SendClientMessage(suspect, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); PlayerInfo[playerid][XP] += 100; PlayerInfo[playerid][Penz] += 5000; SafeGivePlayerMoney(playerid, 5000); varoskassza -= 5000; format(stringx, sizeof(stringx), \"Lecsuktad %s %d másodpercre! Kaptál 100 XP-t és 5000Ft prémiúmot!\", rag(giveplayername,3), time); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); format(stringx, sizeof(stringx),\"<< %s lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s >>\", nev, rag(giveplayername,3), time,result); ABroadCast(COLOR_ADMIN,stringx,2); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][Rendőr] %s rendőr lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s\",y,m,d,h,mi,s, nev, rag(giveplayername,3), time,result); LoOoG(stringx); if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141)) SetPlayerVirtualWorld(suspect,0); new randomj; randomj = random(sizeof(RandomJailSpawn)); SetPlayerPos(suspect, RandomJailSpawn[randomj][0], RandomJailSpawn[randomj][1], RandomJailSpawn[randomj][2]); SetPlayerInterior(suspect, 10); PlayerInfo[suspect][pJailTime] = time; PlayerInfo[suspect][pJailed] = 3; PlayerCuffed[suspect] = 0; PlayerCuffedTime[suspect] = 0; TogglePlayerControllable(suspect,1); ClearAnimations(giveplayerid); if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141)) SetPlayerVirtualWorld(suspect,0); new randomjsf; randomj = random(sizeof(RandomJailSpawn)); SetPlayerPos(suspect, RandomJailSpawnSF[randomjsf][0], RandomJailSpawnSF[randomjsf][1], RandomJailSpawnSF[randomjsf][2]); SetPlayerInterior(suspect, 3); PlayerInfo[suspect][pJailTime] = time; PlayerInfo[suspect][pJailed] = 4; PlayerCuffed[suspect] = 0; PlayerCuffedTime[suspect] = 0; TogglePlayerControllable(suspect,1); ClearAnimations(giveplayerid); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendőr.\"); } } } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a rendőrség bőrtőn oldali bejáratánál!\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs senki a közelben.\"); return 1; } } return 1; }
Oldalak: [1]
|