Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Erik3333
1
« Dátum: 2015. szeptember 30. - 21:46:01 »
Sziasztok! Készítettem egy szerencsekereket, megírtam hozzá a PHP-t, de meg szeretném oldani egyszerűbben a fok-kiválasztást. Jelenleg így néz ki: $nemnyer = array( array( \"min\" => 0, \"max\" => 61 ), array( \"min\" => 96, \"max\" => 140 ), array( \"min\" => 159, \"max\" => 218 ), array( \"min\" => 253, \"max\" => 312 ), array( \"min\" => 347, \"max\" => 360 ) ); $nyeremeny = array( 200 => array( \"min\" => 63, \"max\" => 94 ), 100 => array( \"min\" => 142, \"max\" => 157 ), 300 => array( \"min\" => 220, \"max\" => 251 ), 1000 => array( \"min\" => 314, \"max\" => 345 ) ); A nemnyer tömbben azok a fokok vannak, amelyeknél nem nyer a játékos. A nyeremeny tömbben pedig az, amelyeknél nyer a játékos. Meg lehetne ezt egyszerűbben oldani?
2
« Dátum: 2015. augusztus 13. - 12:21:56 »
Sziasztok! Nem tudjátok miért van az, hogy amióta frissítettem a telefonomat az 5-ös androidra, azóta a zenecímek, albumcímek bugolnak? Itt egy példa:
3
« Dátum: 2014. november 08. - 20:07:29 »
Helló! Van egy oldalam, aminél külön PHP fájlban van a fejléc és a lábléc. A fejléc.php-ban be van include-olva a legfrissebb jQuery. Az index.php-ban (és a többiben is) meg van hívva require_once-szal a fejléc és a lábléc fájl, de nem működik a jQuery-s document ready funkció, viszont azon kívül minden jó, slide, stb... Mi lehet a probléma? Régebbi (1.8.1) verzióval működik, viszont 2.1.1-essel nem akar.
4
« Dátum: 2014. október 11. - 18:17:14 »
Sziasztok! BlueG MySQL R39-es pluginjával hogy lehet megoldani, hogy csinálok egy lekérdezést, majd a sorokat ugyanabban a funkcióban íratom ki while ciklussal? Itt egy példa a régebbi megoldásra: new sorocska[128+1], dialog[1024]; mysql_query(\"SELECT `neve` FROM `allomasok`\"); mysql_store_result(); while(mysql_fetch_row_format(sorocska, \"|\")) { new allomas[128]; sscanf(sorocska, \"s[128]\", allomas); format(dialog, sizeof(dialog), \"%s%s\\n\", dialog, allomas); } mysql_free_result(); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_RADIO, DIALOG_STYLE_LIST, \"Rádió választása\", dialog, \"Hallgatás\", \"Kikapcsolás\");
5
« Dátum: 2014. szeptember 15. - 18:11:51 »
Helló! Próbálom telepíteni a rootolt telefonomra a CWM recovery-t, de amikor rámegyek a telepítésre, akkor vagy kiírja, hogy \"Signature verificate failed\" vagy elkezd tölteni és kb. a felénél leáll a telefon. Itt viszont azt írja, hogy \"Replacing stock recovery...\" vagy valami hasonló. Már rengeteg CWM-ot letöltöttem, és egyikkel sem sikerült.
6
« Dátum: 2014. augusztus 30. - 11:03:04 »
Helló! Csinálom a weboldalamra a felhasználólistát, de amikor kiíratom, akkor 1-2 percre befagy a böngészõ, majd jó lesz. A táblázathoz a jQuery-s dataTables plugint használom. A felhasználók száma ~ 20.000. ( ) Van valami, amivel optimalizálni tudnám az egészet?
7
« Dátum: 2014. augusztus 26. - 09:49:20 »
Sziasztok! Láttam néhány szervernél, hogy tömeg alapján van a tároló(, azaz teherrendszer van). Ezzel kapcsolatosan az lenne a kérdésem, hogy ezt hogyan csinálták meg? Én eddig csak úgy tudtam megoldani, hogy beállítottam a max tárgyak számát... Nem tudtam rájönni, mivel és hogy oldották meg. Tudnátok ezzel kapcsolatosan segíteni?
8
« Dátum: 2014. augusztus 20. - 09:43:23 »
Sziasztok! Tegnap írtam egy kérdést, hogyan lehet egyszerûbben megoldani az infó TD-t. Most az lenne a kérdésem, hogy érdemes-e berakni az OnPlayerUpdate alá, vagy csináljak neki egy hamar lefutó végtelen ciklusú idõzítõt?
9
« Dátum: 2014. augusztus 19. - 17:46:59 »
Helló! Szeretnék újítani a textdrawjaimon, és azon gondolkodtam, hogy lehetne megcsinálni azt, hogy van a blokk, és felette másik színnel egy cím. Itt lenne egy minta, hogyan képzeltem el az egészet: Kettõ külön TD-be kellene megcsinálni a címet és a tartalmat? Van esetleg egyszerûbb megoldás?
10
« Dátum: 2014. augusztus 17. - 11:52:03 »
Sziasztok! Ezt a szkriptet egy RP szerverre editeltem/módosítottam, de mivel eljöttem onnan, így kiadom. Parancsok: - /spray - ezzel bekapcsolod a graffiti módot, ezután tudsz csak létrehozni. Sorok száma: 278 Eredeti szkript: http://pawno-info.ru/showthread.php?t=217470Eredeti készítõ: Compiler Letöltés: http://pastebin.com/rwJmzmR2 #include <a_samp> #include <streamer> enum graff { pgText[30], pgColor, pgBold, pgSize, pgSpraying, bool:pgCommand } new pGraff[MAX_PLAYERS][graff]; #define MAX_GRAFFS 100 #define DIALOG_SPRAY 8000 enum GraffSystem { Van, gSQLID, Object, gText[30], Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:RotX, Float:RotY, Float:RotZ, gFont[30], gColor, gSize, gOwner }; new Graff[MAX_GRAFFS][GraffSystem]; public OnFilterScriptExit() { for(new i = 0; i < MAX_GRAFFS; i++) { if(Graff[Van] == 0) continue; DestroyDynamicObject(Graff[Object]); printf(\"[GRAFFITI]ID#%d törölve\", i); for(new a; GraffSystem:a < GraffSystem; a++) Graff[GraffSystem:a] = -1; } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(!strcmp(cmdtext, \"/asda4w66rtfgh\", true)) { SelectObject(playerid); return 1; } if(!strcmp(cmdtext, \"/spray\", true)) { if(!IsPlayerConnected(playerid)) return 1; if(!pGraff[playerid][pgCommand]) { pGraff[playerid][pgCommand] = true; SendClientMessage(playerid, -1, \"Graffiti mód bekapcsolva! 5 másodpercig fújnod kell a falat graffiti lerakásához.\"); } else { pGraff[playerid][pgCommand] = false; SendClientMessage(playerid, -1, \"Graffiti mód kikapcsolva!\"); } return 1; } return 0; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(newkeys & KEY_FIRE && GetPlayerWeapon(playerid) == 41) { if(pGraff[playerid][pgCommand]) { SetTimerEx(\"SpreFujas\", 5000, false, \"i\", playerid); } } return 1; } forward SpreFujas(playerid); public SpreFujas(playerid) { new keys, ud, lr; GetPlayerKeys(playerid, keys, ud, lr); if(keys == KEY_FIRE && GetPlayerWeapon(playerid) == 41) { SendClientMessage(playerid, 0xFF6347AA, \"Lehetõleg olyan helyre rakd, ahol nem gátol senkit a mozgásban, mivel ez szinte láthatatlan objekt!\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SPRAY, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FFFFFF}Graffiti rendszer|{9ACD32}Szöveg\", \"Írd be a felírni kívánt üzenetet:\", \"Rendben\", \"Bezár\"); pGraff[playerid][pgCommand] = false; } return 1; } public OnPlayerEditDynamicObject(playerid, objectid, response, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz) { if(response == EDIT_RESPONSE_UPDATE) { if(pGraff[playerid][pgSpraying] > 0) { MoveDynamicObject(objectid, x, y, z, 10.0, rx, ry, rz); } } if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL || response == EDIT_RESPONSE_CANCEL) { if(pGraff[playerid][pgSpraying] > 0) { SetDynamicObjectPos(objectid, x, y, z); SetDynamicObjectRot(objectid, rx, ry, rz); new g = pGraff[playerid][pgSpraying]; Graff[g][X] = x; Graff[g][Y] = y; Graff[g][Z] = z; Graff[g][RotX] = rx; Graff[g][RotY] = ry; Graff[g][RotZ] = rz; pGraff[playerid][pgSpraying] = 0; } } } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { switch(dialogid) { case DIALOG_SPRAY: { if(response) { if(strlen(inputtext) > 30) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SPRAY, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FFFFFF}Graffiti rendszer|{9ACD32}Szöveg\", \"A szöveg túl hosszú\\nÍrd be a felírni kívánt üzenetet:\", \"Rendben\", \"Bezár\"); return 1; } strmid(pGraff[playerid][pgText], inputtext, 0, strlen(inputtext), 255); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SPRAY+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFFFF}Graffiti rendszer|{9ACD32}Betûszín\", \"Piros\\nKék\\nFehér\\nZöld\\nRózsaszín\\nSárga\\nFekete\", \"Rendben\", \"Bezár\"); } } case DIALOG_SPRAY+1: { if(response) { pGraff[playerid][pgColor] = listitem; ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SPRAY+2, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFFFF}Graffiti rendszer|{9ACD32}Betûstílus\", \"Alap\\nFélkövér\", \"Rendben\", \"Bezár\"); } } case DIALOG_SPRAY+2: { if(response) { pGraff[playerid][pgBold] = listitem; ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SPRAY+3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FFFFFF}Graffiti rendszer|{9ACD32}Betûméret\", \"Írd be a betûméretet:\", \"Rendben\", \"Bezár\"); } } case DIALOG_SPRAY+3: { if(response) { pGraff[playerid][pgSize] = strval(inputtext); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SPRAY+4, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFFFF}Graffiti rendszer|{9ACD32}Betûtípus\", \"Arial\\nComic Sans MS\\nItalic\\nCourier\", \"Rendben\", \"Bezár\"); } } case DIALOG_SPRAY+4: { if(response) { new Float:gpx,Float:gpy,Float:gpz, szin[16], betu[16]; GetPlayerPos(playerid, gpx, gpy, gpz); SetPlayerPos(playerid, gpx, gpy, gpz+1.0); switch(pGraff[playerid][pgColor]) { case 0: { format(szin, sizeof(szin), \"0xFFFF0000\"); } case 1: { format(szin, sizeof(szin), \"0xFF0088FF\"); } case 2: { format(szin, sizeof(szin), \"0xFFFFFFFF\"); } case 3: { format(szin, sizeof(szin), \"0xFF09AD00\"); } case 4: { format(szin, sizeof(szin), \"0xFFC200DB\"); } case 5: { format(szin, sizeof(szin), \"0xFFFFFB00\"); } case 6: { format(szin, sizeof(szin), \"0xFF000000\"); } default: { format(szin, sizeof(szin), \"0xFF000000\"); } } switch(listitem) { case 0: { betu = \"Arial\"; } case 1: { betu = \"Comic Sans MS\"; } case 2: { betu = \"Italic\"; } case 3: { betu = \"Courier\"; } default: { betu = \"Arial\"; } } for(new i = 1; i < MAX_GRAFFS; i++) { if(Graff[Van] == 0) { Graff[gOwner] = playerid; new Float:angle; Graff[Van] = 1; GetPlayerPos(playerid, Graff[X], Graff[Y], Graff[Z]); GetPlayerFacingAngle(playerid, angle); Graff[Object] = CreateDynamicObject(19353, Graff[X], Graff[Y], Graff[Z], 0.0, 0.0, angle-90.0); SetDynamicObjectMaterial(Graff[Object], 0, 0, \"none\", \"none\", 0); SetDynamicObjectMaterialText(Graff[Object], 0, pGraff[playerid][pgText], OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128, betu, pGraff[playerid][pgSize], pGraff[playerid][pgBold], HexToInt(szin), 0x00000000, OBJECT_MATERIAL_TEXT_ALIGN_CENTER); strmid(Graff[gText], pGraff[playerid][pgText], 0, strlen(pGraff[playerid][pgText]), 255); strmid(Graff[gFont], betu, 0, strlen(betu), 255); Graff[gSize] = pGraff[playerid][pgSize]; Graff[gColor] = pGraff[playerid][pgColor]; pGraff[playerid][pgSpraying] = i; Streamer_UpdateEx(playerid, Graff[X], Graff[Y], Graff[Z], GetPlayerVirtualWorld(playerid),GetPlayerInterior(playerid)); EditDynamicObject(playerid, Graff[Object]); SetPlayerPos(playerid, Graff[X]+2 , Graff[Y], Graff[Z]); return 1; } } } } } return 1; } HexToInt(string[]) { if (string[0]==0) return 0; new i; new cur=1; new res=0; for (i=strlen(string);i>0;i--) { if (string[i-1]<58) res=res+cur*(string[i-1]-48); else res=res+cur*(string[i-1]-65+10); cur=cur*16; } return res; }
11
« Dátum: 2014. augusztus 13. - 20:34:00 »
Helló! Lenne egy graffiti rendszerem, streamerrel megoldva, viszont amikor lementem mozgatás(EditDynamicObject) után, másik játékosoknak nem frissit, és ott marad, ahol létrehoztam. Mi lehet a hibája? Itt a mentés és bezárás: if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL || response == EDIT_RESPONSE_CANCEL) { if(pGraff[playerid][pgSpraying] > 0) { new g = pGraff[playerid][pgSpraying]; MoveDynamicObject(objectid, x, y, z, 10.0, rx, ry, rz); Graff[g][X] = x; Graff[g][Y] = y; Graff[g][Z] = z; Graff[g][RotX] = rx; Graff[g][RotY] = ry; Graff[g][RotZ] = rz; pGraff[playerid][pgSpraying] = 0; } }
12
« Dátum: 2014. augusztus 05. - 16:07:21 »
Helló! Valaki meg tudná mondani, hogy ennek a képnek milyen betûtípusa van? Vagyis mi a neve:
13
« Dátum: 2014. július 19. - 12:48:42 »
Sziasztok! Mikor el-, újraindítom a módomat/szerveremet, akkor jármûbetöltéskor ezeket a hibákat naplózza: 1.: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near \'118.513\', Szin1 = \'3\', Szin2 = \'4\', Belso = \'0\', Vilag = \'0\', Zarva = \'0\', Munka\' at line 1 2.: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near \'134.18\', Szin1 = \'5\', Szin2 = \'6\', Belso = \'0\', Vilag = \'0\', Zarva = \'0\', Munka \' at line 1 3.: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near \'299.865\', Szin1 = \'93\', Szin2 = \'5\', Belso = \'0\', Vilag = \'0\', Zarva = \'0\', Munk\' at line 1 A módban elméletileg nincs baj, mivel a szerveren szépen létrehozza a jármûvet. Itt a betöltésbõl egy részlet is: Jarmu[id][DBID] = cache_get_field_content_int(0, \"ID\"); Jarmu[id][Eladva] = cache_get_field_content_int(0, \"Eladva\"); Jarmu[id][Tulaj] = cache_get_field_content_int(0, \"Tulaj\"); Jarmu[id][Modell] = cache_get_field_content_int(0, \"Modell\"); Jarmu[id][Ar] = cache_get_field_content_int(0, \"Ar\"); cache_get_field_content(0, \"Rendszam\", rendszam); format(Jarmu[id][Rendszam], 32, \"%s\", rendszam); Jarmu[id][X] = cache_get_field_content_float(0, \"X\"); Jarmu[id][Y] = cache_get_field_content_float(0, \"Y\"); Jarmu[id][Z] = cache_get_field_content_float(0, \"Z\"); Jarmu[id][R] = cache_get_field_content_float(0, \"R\"); Jarmu[id][szin][0] = cache_get_field_content_int(0, \"Szin1\"); Jarmu[id][szin][1] = cache_get_field_content_int(0, \"Szin2\"); Jarmu[id][Dimenzio][0] = cache_get_field_content_int(0, \"Belso\"); Jarmu[id][Dimenzio][1] = cache_get_field_content_int(0, \"Vilag\"); Jarmu[id][Zarva] = cache_get_field_content_int(0, \"Zarva\"); Jarmu[id][Munka] = cache_get_field_content_int(0, \"Munka\"); Jarmu[id][Frakcio] = cache_get_field_content_int(0, \"Frakcio\"); Jarmu[id][berelheto] = cache_get_field_content_int(0, \"Berelheto\");
14
« Dátum: 2014. július 16. - 19:03:29 »
Helló! Nem szoktam nagyon segítséget kérni, de most fogok.. Van/létezik olyan inventory(tároló) rendszer, ami MySQL mentést használ? Esetleg, ha nincs, hogyan kellene lementenem a tárgyakat? Mindet külön sorban és meghatározom a játékost oszlopban, vagy az összeset egy oszlopba? Plusz, ha megnyitom a tárolót, akkor elõre betöltött legyen vagy akkor kérje le?
15
« Dátum: 2014. július 15. - 15:11:33 »
Helló! Úgy körülbelül 1 hete kezdett el így bugolni a GTA-m, már újratelepítettem a GTA-t, illetve az SAMP-t is, a GTA User Files-t is töröltem, de az sem segített.. Így néz ki:
|