Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Erik3333

Oldalak: [1] 2 3 ... 10
1
Kérdések, Segítség / Szerencsekerék
« Dátum: 2015. szeptember 30. - 21:46:01 »
Sziasztok!
Készítettem egy szerencsekereket, megírtam hozzá a PHP-t, de meg szeretném oldani egyszerűbben a fok-kiválasztást.
Jelenleg így néz ki:
 
$nemnyer = array(
array(
\"min\" => 0,
\"max\" => 61
),
array(
\"min\" => 96,
\"max\" => 140
),
array(
\"min\" => 159,
\"max\" => 218
),
array(
\"min\" => 253,
\"max\" => 312
),
array(
\"min\" => 347,
\"max\" => 360
)
);
$nyeremeny = array(
200 => array(
\"min\" => 63,
\"max\" => 94
),
100 => array(
\"min\" => 142,
\"max\" => 157
),
300 => array(
\"min\" => 220,
\"max\" => 251
),
1000 => array(
\"min\" => 314,
\"max\" => 345
)
);

 
A nemnyer tömbben azok a fokok vannak, amelyeknél nem nyer a játékos. A nyeremeny tömbben pedig az, amelyeknél nyer a játékos.
Meg lehetne ezt egyszerűbben oldani?

2
Kérdések, Segítség / Galaxy S4 Lollipop zenék
« Dátum: 2015. augusztus 13. - 12:21:56 »
Sziasztok!
Nem tudjátok miért van az, hogy amióta frissítettem a telefonomat az 5-ös androidra, azóta a zenecímek, albumcímek bugolnak?
Itt egy példa: \"565498_20150811_153403.thumb.jpg\"

3
Kérdések, Segítség / jQuery nem tölt be PHP require-n keresztül
« Dátum: 2014. november 08. - 20:07:29 »
Helló!
Van egy oldalam, aminél külön PHP fájlban van a fejléc és a lábléc. A fejléc.php-ban be van include-olva a legfrissebb jQuery. Az index.php-ban (és a többiben is) meg van hívva require_once-szal a fejléc és a lábléc fájl, de nem működik a jQuery-s document ready funkció, viszont azon kívül minden jó, slide, stb... Mi lehet a probléma? Régebbi (1.8.1) verzióval működik, viszont 2.1.1-essel nem akar.

4
Segítségkérés / MySQL lekérés és while loop
« Dátum: 2014. október 11. - 18:17:14 »
Sziasztok!
BlueG MySQL R39-es pluginjával hogy lehet megoldani, hogy csinálok egy lekérdezést, majd a sorokat ugyanabban a funkcióban íratom ki while ciklussal?
Itt egy példa a régebbi megoldásra:
 
new sorocska[128+1], dialog[1024];
mysql_query(\"SELECT `neve` FROM `allomasok`\");
mysql_store_result();
while(mysql_fetch_row_format(sorocska, \"|\"))
{
new allomas[128];
sscanf(sorocska, \"s[128]\", allomas);
format(dialog, sizeof(dialog), \"%s%s\\n\", dialog, allomas);
}
mysql_free_result();
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_RADIO, DIALOG_STYLE_LIST, \"Rádió választása\", dialog, \"Hallgatás\", \"Kikapcsolás\");

5
Kérdések, Segítség / CWM telepítése Samsung I9070-re
« Dátum: 2014. szeptember 15. - 18:11:51 »
Helló!
Próbálom telepíteni a rootolt telefonomra a CWM recovery-t, de amikor rámegyek a telepítésre, akkor vagy kiírja, hogy \"Signature verificate failed\" vagy elkezd tölteni és kb. a felénél leáll a telefon. Itt viszont azt írja, hogy \"Replacing stock recovery...\" vagy valami hasonló.
Már rengeteg CWM-ot letöltöttem, és egyikkel sem sikerült.

6
Kérdések, Segítség / PHP & MySQL - Nagy mennyiségû adat kiírása
« Dátum: 2014. augusztus 30. - 11:03:04 »
Helló!
Csinálom a weboldalamra a felhasználólistát, de amikor kiíratom, akkor 1-2 percre befagy a böngészõ, majd jó lesz.
A táblázathoz a jQuery-s dataTables plugint használom. A felhasználók száma ~ 20.000. (:D)
Van valami, amivel optimalizálni tudnám az egészet?

7
Segítségkérés / Tároló rendszer tömeggel
« Dátum: 2014. augusztus 26. - 09:49:20 »
Sziasztok!
Láttam néhány szervernél, hogy tömeg alapján van a tároló(, azaz teherrendszer van).
Ezzel kapcsolatosan az lenne a kérdésem, hogy ezt hogyan csinálták meg? Én eddig csak úgy tudtam megoldani, hogy beállítottam a max tárgyak számát...
Nem tudtam rájönni, mivel és hogy oldották meg.
Tudnátok ezzel kapcsolatosan segíteni?

8
Segítségkérés / Globális- vs playertextdraw
« Dátum: 2014. augusztus 20. - 09:43:23 »
Sziasztok!
Tegnap írtam egy kérdést, hogyan lehet egyszerûbben megoldani az infó TD-t.
Most az lenne a kérdésem, hogy érdemes-e berakni az OnPlayerUpdate alá, vagy csináljak neki egy hamar lefutó végtelen ciklusú idõzítõt?

9
Segítségkérés / Textdraw cím kérdés
« Dátum: 2014. augusztus 19. - 17:46:59 »
Helló!
Szeretnék újítani a textdrawjaimon, és azon gondolkodtam, hogy lehetne megcsinálni azt, hogy van a blokk, és felette másik színnel egy cím.
Itt lenne egy minta, hogyan képzeltem el az egészet:
\"minta_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Kettõ külön TD-be kellene megcsinálni a címet és a tartalmat?
Van esetleg egyszerûbb megoldás?

10
SA-MP: Szerverfejlesztés / Graffiti rendszer
« Dátum: 2014. augusztus 17. - 11:52:03 »
Sziasztok!
Ezt a szkriptet egy RP szerverre editeltem/módosítottam, de mivel eljöttem onnan, így kiadom.
Parancsok:
- /spray - ezzel bekapcsolod a graffiti módot, ezután tudsz csak létrehozni.
Sorok száma: 278
Eredeti szkript: http://pawno-info.ru/showthread.php?t=217470
Eredeti készítõ: Compiler
Letöltés:
http://pastebin.com/rwJmzmR2
 
   
#include <a_samp>
#include <streamer>
enum graff {
pgText[30],
pgColor,
pgBold,
pgSize,
pgSpraying,
bool:pgCommand
}
new pGraff[MAX_PLAYERS][graff];
#define MAX_GRAFFS 100
#define DIALOG_SPRAY 8000
enum GraffSystem
{
Van,
gSQLID,
Object,
gText[30],
Float:X,
Float:Y,
Float:Z,
Float:RotX,
Float:RotY,
Float:RotZ,
gFont[30],
gColor,
gSize,
gOwner
};
new Graff[MAX_GRAFFS][GraffSystem];
public OnFilterScriptExit()
{
for(new i = 0; i < MAX_GRAFFS; i++)
{
if(Graff[Van] == 0) continue;
DestroyDynamicObject(Graff[Object]);
printf(\"[GRAFFITI]ID#%d törölve\", i);
for(new a; GraffSystem:a < GraffSystem; a++) Graff[GraffSystem:a] = -1;
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/asda4w66rtfgh\", true))
{
SelectObject(playerid);
return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/spray\", true))
{
       if(!IsPlayerConnected(playerid)) return 1;
if(!pGraff[playerid][pgCommand])
{
   pGraff[playerid][pgCommand] = true;
   SendClientMessage(playerid, -1, \"Graffiti mód bekapcsolva! 5 másodpercig fújnod kell a falat graffiti lerakásához.\");
}
else
{
   pGraff[playerid][pgCommand] = false;
   SendClientMessage(playerid, -1, \"Graffiti mód kikapcsolva!\");
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys & KEY_FIRE && GetPlayerWeapon(playerid) == 41)
{
if(pGraff[playerid][pgCommand])
{
   SetTimerEx(\"SpreFujas\", 5000, false, \"i\", playerid);
}
}
return 1;
}
forward SpreFujas(playerid);
public SpreFujas(playerid)
{
new keys, ud, lr;
    GetPlayerKeys(playerid, keys, ud, lr);
if(keys == KEY_FIRE && GetPlayerWeapon(playerid) == 41)
{
SendClientMessage(playerid, 0xFF6347AA, \"Lehetõleg olyan helyre rakd, ahol nem gátol senkit a mozgásban, mivel ez szinte láthatatlan objekt!\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SPRAY, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FFFFFF}Graffiti rendszer|{9ACD32}Szöveg\", \"Írd be a felírni kívánt üzenetet:\", \"Rendben\", \"Bezár\");
pGraff[playerid][pgCommand] = false;
}
return 1;
}
public OnPlayerEditDynamicObject(playerid, objectid, response, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz)
{
if(response == EDIT_RESPONSE_UPDATE)
{
if(pGraff[playerid][pgSpraying] > 0)
    {
   MoveDynamicObject(objectid, x, y, z, 10.0, rx, ry, rz);
}
}
if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL || response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
{
if(pGraff[playerid][pgSpraying] > 0)
    {
   SetDynamicObjectPos(objectid, x, y, z);
   SetDynamicObjectRot(objectid, rx, ry, rz);
       new g = pGraff[playerid][pgSpraying];
        Graff[g][X] = x;
        Graff[g][Y] = y;
        Graff[g][Z] = z;
        Graff[g][RotX] = rx;
        Graff[g][RotY] = ry;
        Graff[g][RotZ] = rz;
        pGraff[playerid][pgSpraying] = 0;
    }
}
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch(dialogid)
{
    case DIALOG_SPRAY:
    {
        if(response)
       {
           if(strlen(inputtext) > 30)
           {
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SPRAY, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FFFFFF}Graffiti rendszer|{9ACD32}Szöveg\", \"A szöveg túl hosszú\\nÍrd be a felírni kívánt üzenetet:\", \"Rendben\", \"Bezár\");
               return 1;
           }
           strmid(pGraff[playerid][pgText], inputtext, 0, strlen(inputtext), 255);
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SPRAY+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFFFF}Graffiti rendszer|{9ACD32}Betûszín\", \"Piros\\nKék\\nFehér\\nZöld\\nRózsaszín\\nSárga\\nFekete\", \"Rendben\", \"Bezár\");
       }
    }
    case DIALOG_SPRAY+1:
    {
        if(response)
       {
           pGraff[playerid][pgColor] = listitem;
           ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SPRAY+2, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFFFF}Graffiti rendszer|{9ACD32}Betûstílus\", \"Alap\\nFélkövér\", \"Rendben\", \"Bezár\");
       }
    }
    case DIALOG_SPRAY+2:
    {
        if(response)
       {
      pGraff[playerid][pgBold] = listitem;
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SPRAY+3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{FFFFFF}Graffiti rendszer|{9ACD32}Betûméret\", \"Írd be a betûméretet:\", \"Rendben\", \"Bezár\");
       }
    }
    case DIALOG_SPRAY+3:
    {
        if(response)
       {
           pGraff[playerid][pgSize] = strval(inputtext);
           ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SPRAY+4, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFFFF}Graffiti rendszer|{9ACD32}Betûtípus\", \"Arial\\nComic Sans MS\\nItalic\\nCourier\", \"Rendben\", \"Bezár\");
       }
    }
    case DIALOG_SPRAY+4:
    {
        if(response)
       {
      new Float:gpx,Float:gpy,Float:gpz, szin[16], betu[16];
      GetPlayerPos(playerid, gpx, gpy, gpz);
      SetPlayerPos(playerid, gpx, gpy, gpz+1.0);
           switch(pGraff[playerid][pgColor])
      {
          case 0:
          {
            format(szin, sizeof(szin), \"0xFFFF0000\");
          }
          case 1:
          {
            format(szin, sizeof(szin), \"0xFF0088FF\");
          }
          case 2:
          {
            format(szin, sizeof(szin), \"0xFFFFFFFF\");
          }
          case 3:
          {
            format(szin, sizeof(szin), \"0xFF09AD00\");
          }
          case 4:
          {
            format(szin, sizeof(szin), \"0xFFC200DB\");
          }
          case 5:
          {
            format(szin, sizeof(szin), \"0xFFFFFB00\");
          }
          case 6:
          {
            format(szin, sizeof(szin), \"0xFF000000\");
          }
          default:
          {
            format(szin, sizeof(szin), \"0xFF000000\");
          }
          }
           switch(listitem)
      {
          case 0:
          {
            betu = \"Arial\";
          }
          case 1:
          {
            betu = \"Comic Sans MS\";
          }
          case 2:
          {
            betu = \"Italic\";
          }
          case 3:
          {
            betu = \"Courier\";
          }
          default:
          {
            betu = \"Arial\";
          }
          }
      for(new i = 1; i < MAX_GRAFFS; i++)
      {
         if(Graff[Van] == 0)
         {
            Graff[gOwner] = playerid;
            new Float:angle;
            Graff[Van] = 1;
            GetPlayerPos(playerid, Graff[X], Graff[Y], Graff[Z]);
            GetPlayerFacingAngle(playerid, angle);
            Graff[Object] = CreateDynamicObject(19353, Graff[X], Graff[Y], Graff[Z], 0.0, 0.0, angle-90.0);
            SetDynamicObjectMaterial(Graff[Object], 0, 0, \"none\", \"none\", 0);
            SetDynamicObjectMaterialText(Graff[Object], 0, pGraff[playerid][pgText], OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128, betu, pGraff[playerid][pgSize], pGraff[playerid][pgBold], HexToInt(szin), 0x00000000, OBJECT_MATERIAL_TEXT_ALIGN_CENTER);
            strmid(Graff[gText], pGraff[playerid][pgText], 0, strlen(pGraff[playerid][pgText]), 255);
            strmid(Graff[gFont], betu, 0, strlen(betu), 255);
            Graff[gSize] = pGraff[playerid][pgSize];
            Graff[gColor] = pGraff[playerid][pgColor];
            pGraff[playerid][pgSpraying] = i;
            Streamer_UpdateEx(playerid, Graff[X], Graff[Y], Graff[Z], GetPlayerVirtualWorld(playerid),GetPlayerInterior(playerid));
            EditDynamicObject(playerid, Graff[Object]);
            SetPlayerPos(playerid, Graff[X]+2 , Graff[Y], Graff[Z]);
            return 1;
         }
      }
       }
}
}
return 1;
}
HexToInt(string[])
{
if (string[0]==0) return 0;
new i;
new cur=1;
new res=0;
for (i=strlen(string);i>0;i--) {
if (string[i-1]<58) res=res+cur*(string[i-1]-48); else res=res+cur*(string[i-1]-65+10);
cur=cur*16;
}
return res;
}

11
Segítségkérés / Grafiiti renszer - objekt nem frissül másnak
« Dátum: 2014. augusztus 13. - 20:34:00 »
Helló!
Lenne egy graffiti rendszerem, streamerrel megoldva, viszont amikor lementem mozgatás(EditDynamicObject) után, másik játékosoknak nem frissit, és ott marad, ahol létrehoztam.
Mi lehet a hibája?
Itt a mentés és bezárás:
 
if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL || response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
{
if(pGraff[playerid][pgSpraying] > 0)
    {
       new g = pGraff[playerid][pgSpraying];
        MoveDynamicObject(objectid, x, y, z, 10.0, rx, ry, rz);
        Graff[g][X] = x;
        Graff[g][Y] = y;
        Graff[g][Z] = z;
        Graff[g][RotX] = rx;
        Graff[g][RotY] = ry;
        Graff[g][RotZ] = rz;
        pGraff[playerid][pgSpraying] = 0;
    }
}

12
Grafikai Munkák/Logók / Betûtípus kér(d)és
« Dátum: 2014. augusztus 05. - 16:07:21 »
Helló!
Valaki meg tudná mondani, hogy ennek a képnek milyen betûtípusa van? Vagyis mi a neve:
\"psycho-UNIVERSITY-tee-in-black2-350x350.jpg\"

13
Segítségkérés / SQL hibaüzenet jármûbetöltéskor
« Dátum: 2014. július 19. - 12:48:42 »
Sziasztok!
Mikor el-, újraindítom a módomat/szerveremet, akkor jármûbetöltéskor ezeket a hibákat naplózza:
 
1.: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near \'118.513\', Szin1 = \'3\', Szin2 = \'4\', Belso = \'0\', Vilag = \'0\', Zarva = \'0\', Munka\' at line 1
2.: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near \'134.18\', Szin1 = \'5\', Szin2 = \'6\', Belso = \'0\', Vilag = \'0\', Zarva = \'0\', Munka \' at line 1
3.: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near \'299.865\', Szin1 = \'93\', Szin2 = \'5\', Belso = \'0\', Vilag = \'0\', Zarva = \'0\', Munk\' at line 1

 
A módban elméletileg nincs baj, mivel a szerveren szépen létrehozza a jármûvet.
Itt a betöltésbõl egy részlet is:
 
      Jarmu[id][DBID] = cache_get_field_content_int(0, \"ID\");
Jarmu[id][Eladva] = cache_get_field_content_int(0, \"Eladva\");
Jarmu[id][Tulaj] = cache_get_field_content_int(0, \"Tulaj\");
Jarmu[id][Modell] = cache_get_field_content_int(0, \"Modell\");
Jarmu[id][Ar] = cache_get_field_content_int(0, \"Ar\");
cache_get_field_content(0, \"Rendszam\", rendszam);
format(Jarmu[id][Rendszam], 32, \"%s\", rendszam);
Jarmu[id][X] = cache_get_field_content_float(0, \"X\");
Jarmu[id][Y] = cache_get_field_content_float(0, \"Y\");
Jarmu[id][Z] = cache_get_field_content_float(0, \"Z\");
Jarmu[id][R] = cache_get_field_content_float(0, \"R\");
Jarmu[id][szin][0] = cache_get_field_content_int(0, \"Szin1\");
Jarmu[id][szin][1] = cache_get_field_content_int(0, \"Szin2\");
Jarmu[id][Dimenzio][0] = cache_get_field_content_int(0, \"Belso\");
Jarmu[id][Dimenzio][1] = cache_get_field_content_int(0, \"Vilag\");
Jarmu[id][Zarva] = cache_get_field_content_int(0, \"Zarva\");
Jarmu[id][Munka] = cache_get_field_content_int(0, \"Munka\");
Jarmu[id][Frakcio] = cache_get_field_content_int(0, \"Frakcio\");
Jarmu[id][berelheto] = cache_get_field_content_int(0, \"Berelheto\");

14
Segítségkérés / Inventory rendszer
« Dátum: 2014. július 16. - 19:03:29 »
Helló!
Nem szoktam nagyon segítséget kérni, de most fogok.. :D
Van/létezik olyan inventory(tároló) rendszer, ami MySQL mentést használ?
Esetleg, ha nincs, hogyan kellene lementenem a tárgyakat? Mindet külön sorban és meghatározom a játékost oszlopban, vagy az összeset egy oszlopba?
Plusz, ha megnyitom a tárolót, akkor elõre betöltött legyen vagy akkor kérje le?

15
Kérdések, Segítség / GTA/SAMP textúra hibák..
« Dátum: 2014. július 15. - 15:11:33 »
Helló!
Úgy körülbelül 1 hete kezdett el így bugolni a GTA-m, már újratelepítettem a GTA-t, illetve az SAMP-t is, a GTA User Files-t is töröltem, de az sem segített..
Így néz ki:



\"0994a3.png\"
\"46d8db.png\"
\"637659.png\"
\"bf16e8.png\"
 
Nem tudjátok mi lehet a hiba?

Oldalak: [1] 2 3 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal