Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Stallion

Oldalak: [1]
1
Bemutatkozás / Gyozo Gaspar Magyargec
« Dátum: 2019. november 25. - 10:52:56 »
Gyozo Gaspar Magyargec


   A Salgotarjan Jets egy veterán széles vevő-kick-visszatérő Gyozo Gaspar-ot írt alá egy éves szerződésre.


   
   Gyozonek csak egy elkapása volt Magyargec az elmúlt évadban a Batonyterenye Jersey-nél, de azonnal felerősíti a Jets visszatérő játékát, amely az utóbbi években nagy erőfeszítéssel küzdött.


   A 30 éves Gyozo átlagban 22,6 yard volt 38 kickoff visszatér, és 7,7 yard 27 pont visszatér a Batonyterenye. Gyozo 2016-ban visszatért két pontot a Karancskeszi-hez, míg az átlag 22,6 yardos volt 33-as kickoff-on. Gyozo harmadik helyezettje volt Matraverebely-nek a The Citadel-ből, 2010-ben, és a Jets edzője, Lajos Galambos aka.Lajcsi  Lagzi, a 2013-as bíborosokkal közösen ismerte. Gyozo 2014 és 15 között Washingtonban is játszott.


   Átlagosan 23,4 yardot töltött karrierjében egy kickoff-hoz, egy TD-vel, és 8,1 yarddal a punt-hoz, két ponttal. Gyozonek 244 fogása van 2,911 yardért és 14 TD-nek.


   Salgotarjan Jets tulajdonosának, Béla Kalanyos lelõtt a spekuláció, hogy Győző Gaspar munkája veszélyben van, mondván, hogy edzõje sehova nem megy, miután megváltoztatta a Titanok kultúráját és megkapta az elsõ playoff gyõzelmét 14 év alatt.


   
   A nemzeti jelentések először Gyozo potenciálisan lőttek, ha a Titan elvesztette a rendes szezon végső döntőjét, és újra, ha Tarjan elveszítette az AFC vadkártyáját Salgo megyeben. Ehelyett a Titanok visszahúzódtak a 21-3-at követő félidőben.


   Strunk megpróbálta abbahagyni a beszélgetést Mularkey munkabiztonsági nyilatkozatával kapcsolatban.


   \"Sajnálom, hogy a pletykákon kívül a saját életük is\" - mondta Strunk. \"Senki sem támogatta Mike Mularkey-t, mint az elmúlt két plusz szezonban. ... Csak azért, hogy megszüntesse a zavarokat, Mike Mularkey a főedzőnk lesz, és a főedzőnk lesz az előrébb. \"


   A Mularkey közbenső vezetőedzője 2015 novemberében, Ken Whisenhunt lövöldözését követően, aki rövid időn belül 3-20-at ment. Mularkey 2-7 lett, mielőtt Strunk három évre szóló szerződést adhatott volna edzője számára 2016 januárjában, két nappal azután, hogy Jon Robinson-t irányította.


   Mularkey a nemzeti beszámolóknak szólt arról, hogy munkája a vonalon volt, miután a Titánok szombaton 22-21-es vereséget szedtek a Kansas Cityben.


   \"Nemhttp://www.greenbaypackersteamonline.com/davante-adams-jersey\", mondta Mularkey. \"Nem voltam semmilyen támogatása annak, hogy azt mondtam, hogy én vagyok (biztonságos). Nem. Csak a legrosszabbat feltételeztem.


   Órák után a tulajdonos támogatási nyilatkozatát, Mularkey azt mondta, hogy a Titánok \"abszolút\" vannak ugyanazon az oldalon együtt. Szintén szólította Strunk nyilatkozatát, és csak a Titanokról akart beszélni, miután a játék után egy jó csapatot dobott a saját kertjében.


   Arra a kérdésre, hogy a nyilatkozat megkönnyebbült-e, Mularkey azt mondta, hogy a személyzetével foglalkozik a helyzetgel, és nem fog többet beszélni róla.


   - Már a New Englandre vagyok - mondta Mularkey. \"Megtették, és teljes sebességgel haladok előre, hogy felkészüljetek a New Englandre a személyzetünkre.\"


   Strunk jóváírta Mularkey-t és Robinson-t a szervezet kultúrájának megváltoztatásával és azt mondta, hogy annyira boldog, hogy 19 sportot nyert az elmúlt két évadban, köztük az első playoff győzelmet 2004. január 3. óta. Azt mondta a Titánoknak, hogy rengeteg az AFC divisional round-tól kezdődően, szombat este látogatva az 1. számú New England (13-3) magot.


   \"Várom az utazást\" - mondta Strunk.


   A főnökök győzelmével Mularkey most már győzelmet aratott az első posztszezon játékában. Ő is 21-21-től, miután átvette a Titanokat. A legutóbbi győzelmüknek szüksége volt egy csodálatos visszatérésre egy 21-3 félidős deficit Jeff Carter Jersey-ről, amely a rájátszásban a road-csapat második legnagyobb rallyjához kötődik. 1972-ben kötötték meg a Dallas-i visszatérést egy 18 pontos hibából az osztrák fordulóban, hogy megverjék San Francisco-t.


   Csak a detroiti 1957-es 20 pontból álló rallye, hogy megverte a 49-et az osztási körben, nagyobb volt, mint a Tennessee visszatérése.


   Tennessee összeszedte magát a futtatással. A Titánok a posztszekvencia franchise rekordot állítottak fel, amikor 202 főig a Chiefs ellen játszottak. Derrick Henry karrierje magas, 156 yardot vert, míg Marcus Mariota 46-at vett fel.


   Cornerback Logan Ryan, egy szabad ügynök jelzi ezt a múltbeli offseason, azt mondja, a Titans sokat tett az első playoff megjelenés 2008 óta és az első playoff nyer 14 év alatt.


   - Nagyon jó edző vagyok - mondta Ryan.


   MEGJEGYZÉSEK: Mularkey szerint RB DeMarco Murray, aki az elmúlt két mérkőzésen sérült jobb térdre süllyedt, napja lesz ezen a héten és korlátozott szerepet játszhat. Mularkey azt mondja, hogy egy extra nap segített volna. Az edzőnek látnia kell Murray futását is.

2
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:feljött játékosok száma?
« Dátum: 2016. május 09. - 21:12:06 »
feljött játékosok száma? tabon megnezed. Hulye kerdesre hulye valasz.

3
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:NPC Lerakása
« Dátum: 2015. október 30. - 19:18:10 »
Miert vagy ennyire retard?
NPC keszites: https://sampforum.hu/index.php?topic=9872.0

4
Archívum / CampariRPG | Stories from Red County
« Dátum: 2015. szeptember 19. - 14:44:13 »

\"facebook.png\"     \"youtube.png\"

 


| SZERVER ADATOK |

Játéktér: Red County

törölve

Verzió: 0.3.7 R2

TS3: törölve

Web: törölve

Szerver státusz: Nyitva

Hosting: Emerald-Network
 






| A SZERVERRŐL |

A szerver alapja a MalibuRPG.

A szerver $ alapú, azaz amerikai rendszerben működik. A Campari RPG a realizált árakat tartja előnyben, mindent a valósághoz szabunk. Ebből következik, hogy a boltokban minden olcsóbb, ám a munkák is realizált fizetést adnak! Az első belépésednél egy vasútállomáson kezdesz ahol is találsz pár kezdő küldetést, melyeket az NPC-k szolgálnak. Ezekkel tudsz értékes tárgyakra szert tenni. A szerver a Red County területén, pontosabban négy kisvárosban, Blueberryben, Dillimoreban, Montgomeryben, Palomino Creekben és az ezekhez fűződő területeken játszódik. Szerverünkön az amerikai törvények uralkodnak, az igazság szolgáltatás, politizálás, és gazdasági szempontok szerint.



| IGAZSÁG SZOLGÁLTATÁS |

A szerveren 2 rendőrség működik. Ez a Red County területét 2 körzetre osztja fel.

1. körzet: Blueberry és Dillimore térsége.


2. körzet: Montgomery és Palomino Creek térsége.


A rendőrségek tagjai kitüntetéseket szerezhetnek, melyekkel nagyobb ranghoz juthatnak.


(a kitüntetéseket a leader a fórumon rögzíti)


A rendőrség tagjai a fórumon előírtak alapján jogosan járnak el, nincs korrupt rendőr. Hetente minden rendőr köteles 1 jelentést előállítani, mely a fórumon kerül közzé. Ha valakit letartóztatnak, őrizetbe veszik jogában áll ügyvédet fogadnia, ha nem sajátod a rendőrség rendel ki hozzá.




| POLITIZÁLÁS, POLITIKA|

Szerverünk kis falvait 1 polgármester irányítja. Ő választ maga mellé képviselőket, testőröket, sofőrt..

A „kormány”-nak köszönhetően különféle rendezvények, felvonulások, adománygyűjtések, illetve támogatások vannak.


Rendezvénynél, a „falunap(ok)” valamint fesztiválok vehetőek számba. Felvonulási ünnepségeket megelőzi az adománygyűjtés mely a felvonulási költségeket (illetve + jövedelmet) szolgáltat. A felvonulásokon különféle, főként „különleges” járművek szoktak felvonulni. Ilyenkor a rendőrség és a fesztivál szervezői közösen tervezik az útvonalat, és kisebb, nagyobb útlezárások lépnek fel.


Támogatást például a frakciók, illetve legális szervezetek tudnak kérni, vagyis kérelmezni. Ezek általában pár 1000$ összeg nagyságúak, melyekből a szervezet tudja finanszírozni például a járműveit, épületét..


A képviselők választása általában szavazás alapján dől el.


Minden polgárnak jogában áll részt venni a szavazáson, így alapíthatnak külön pártokat is.




| GAZDASÁG |

A városkassza mindig nyereségesen bővül hála az adományozóknak (illetve a rendőrségi bírságoknak :D).

A városkassza kifosztása lehetetlen a sok őr miatt, ám a Blueberry banknál az óvatlan biztonsági őrök miatt nem is egyszer történt már (bank)rablás. Ha a rendőröknek nem sikerül időben kiérni, elfogni a gyanúsítottat akkor a rabló igen hamar meggazdagszik. Ám ha elkapják búcsút inthet életének, hisz jön a börtön büntetés.


Minden polgár rendelkezik bankszámlával és vélhetően a már hamarabb megszerzett kis „zsebpénzével.”


(Kezdőpénz: bankszámla automatikusan minden playernek van, 0$ al. A pénztárcájában pár 100$ al indul neki a játéknak.)


Számos egyediséggel büszkélkedhetünk mind a mappolás és scriptelés szempontjából. Szerverünkön található bowling club, sok-sok üzlet, ruhabolt, piac stb.




| INVENTORY HASZNÁLATA |

Fontos! Az inventory-t a következőképpen tudod megnyitni:

TABULÁTOR (TAB) billentyű lenyomása.


A saját nevedre DUPLA KATTINTÁS.


Dupla kattintás a TÁRGYAK gombra.


Majd DUPLA KATTINTÁS a kívánt tárgy elővételéhez (van olyan tárgy mely nem vehető elő például telefonkönyv, mivel ennek más az elővételi módja)


Az inventory-ban mindennek megvan a súlya! Ha több súlyú tárgy van nálad a karaktered nem lesz képes sprintelni illetve a sétától is lassabban fog mozogni.


Létezik a szerveren az úgynevezett ház inventory és kocsi inventory.


Ezeknek megvan a maguk parancsa:


ház inventory: /houseinv


Ez csak akkor működik, ha bent vagy a kívánt házban és van a házhoz kulcsod!


kocsi inventory, vagyis csomagtartó: /carinv


Ez csak akkor működik, ha az autó NYITVA van!


[hs width=300 height=300]http://178.32.237.194/kepek/inv.png[/hs] [hs width=300 height=300]http://178.32.237.194/kepek/inv2.png[/hs]




| TELEFON HASZNÁLATA |

A következőképpen nyithatod meg a telefon menüjét:

TABULÁTOR (TAB) gomb lenyomása


A saját nevedre DUPLA KATTINTÁS


Kiválasztod a TELEFON gombot.


Majd az opciók közül választasz


Itt megtekinthető a SAJÁT számod, valamint itt tudsz SMS –t küldeni.


2 féleképpen hívhatsz:


Vagy leírod az illető számát, vagyis tárcsázol.


Vagy telefonkönyv segítségével kikeresed az illetőt.


Telefont és telefonkönyvet a műszaki bolt(ok)ban tudsz venni.




| BANK RENDSZER |

Mint korábban leírtam minden játékos saját bankszámlával rendelkezik automatikusan, nem kell megnyitnia..

A szerveren szétszórva minden városban vannak ATM-ek melyekből a /atm parancsal lehet kivenni, utalni pénzt, illetve meglehet nézni mennyiben áll a számlád.


A számlára feltenni pénzt csak a bankban tudsz!


Pénzt csak online játékosnak tudsz utalni, félre utalt összegeket nem térítünk meg!


Mint ahogy korábban említettem szerverünkön lehet bankot rabolni. Ám ez nem olyan egyszerű. A rabláshoz minimum 5 db rendőrnek kell online lennie! A rablóknak szembe kell nézniük azzal a ténnyel hogy az NPC-k jelentik a rendőrségeknek ha fegyverest látnak, tehát ha valaki fegyverrel bemegy a bankba azt tudni fogja a rendőrség.


A bank nagy pénzösszegét egy széfben tartja, melyet vagy KULCSKÁRTYÁval vagy FÚRÓGÉPpel lehet kinyitni. Egyértelmű hogy a fúrógépet a rablók használják. A széf kifúrása 1-2 percet vesz igénybe. Ha elkezdik fúrni a bank kamerái miatt a rendőrségek bejelentést kapnak arról hogy bankrablás van folyamatban. A rendőrség amilyen gyorsan tud kiér a helyszínre. (nem véletlen 1-2 perc a fúrási idő)


A rendőrség ilyenkor a különleges egységét, a SWATosokat küldi be. (a szerveren nincs SWAT frakció, a rendőrségnek van hozzá skine)


Kik megkezdik a behatolást majd felszólítják a rablókat.


Ha közben kifúrta a széf ajtaját akkor bent találnak több kisebb széfet melyeket ha sikerül kifúrniuk különböző összegű pénzt tartalmaznak.




| HÁZ RENDSZER |

Szerverünkön több féle ház van.

  - „Lakókocsi” – 4.000$


  - „Nagyon kicsi ház” – 25.000$


  - „Kicsi ház” – 50.000$


  - „Közepes ház” – 75.000$


  - „Nagy ház” – 95.000$


  - „Nagyon nagy ház” – 115.000$


Ezekhez változóan lehet kapni 1 illetve 2 garázst.


Egyértelműen a lakókocsihoz nem jár. Valamint nem jár a 25.000$ os házakhoz sem.


A házakat fel lehet törni lock-pick készlettel. Ha ez bekövetkezik akkor a zárat a műszaki boltban vásárolható zárral ki kell cserélni (/zarcserel)


A házak berendezhetőek bútorokkal. A bútorokat a bútorboltokban lehet megvásárolni. Ezek mellé a műszaki boltokban megvásárolható elektronikai cikkekkel lehet díszíteni lakásunkat.


Mint ahogy korábban említettem a házaknak van inventoriuk. (/houseinv) Az inventoriba csak az tud belenézni akinek, van a házhoz kulcsa.


[hs width=300 height=300]http://178.32.237.194/kepek/haz.png[/hs] [hs width=300 height=300]http://178.32.237.194/kepek/haz44.png[/hs] [hs width=300 height=300]http://178.32.237.194/kepek/haz2.png[/hs]




| JÁRMŰ RENDSZER |

A szerveren létezik autókereskedés és használt autókereskedés. Az új kocsikkal foglalkozó kereskedés Blueberry városháza közelében található. Ez nem frakció, ez a modba van beépítve, vagyis bárki bármikor az ott lévő autókat az ott kiírt áron meg tudja venni.

A használt autókereskedés (Benetti & Cariddi Used cars) viszont ez már egy frakció. A leadere kereskedik míg az alkalmazottjai tuningolják, szerelik az autókat.


A járművekhez kulcsrendszer is tartozik. Tehát aki új kocsit vesz az automatikusan kap kulcsot valamint forgalmit. A barátainak kölcsönkulcsot is tud adni (/kolcsonkkulcs).


A jármű forgalmiját a következő képen tudod megmutatni valakinek:


  - TAB(ulátor) gomb leütése.


  - Kiválasztod annak a játékosnak a nevét akinek megszeretnéd mutatni.


  - Majd kiválasztod a forgalmit és beírod a kocsid idjét.


Az autók eladásánál ismét több lehetőség van:


1. Eladni, vagyis teljesen törölni a kocsit. /jarmuelad


  - A vételár felét kapod vissza akkor is ha az autó szinte totálkáros.


2. Playernek (vagy kereskedőnek) eladni /adasveteli


  - Rásózhatod valakire akár a vételár 90% -ára is, így szinte semmit sem költöttél az autóra.




| BIZNISZ RENDSZER |

A 4 faluban szétszórva találhatóak üzletek, bárok. Ezek U(ser)C(ontrol)P(anel)-nken rögzítve vannak. Megtekinthető tulajdonosa, illetve hogy eladó e.

A bizniszek árukészletét a tulajdonos kezeli. A tulajdonos „tervezi” meg az étlapot illetve az árlistát.


Az árukészlet nem végtelen. A tulajdonosnak fel kell töltenie az árukészleteit (/arufeltoltes).


A bizniszeknél külön beállítható hogy a belépő mennyibe kerüljön, egyáltalán legyen e belépő.


A bizniszek után adózni köteles az ember. Minden biznisznek külön „napi szöveget” lehet kiírni. Például: Ma akciós a sült hal.


A bizniszek nyitva tartását a tulaj dönti el, tehát a tulajdonosnak van kulcsa, így nyitni illetve zárni tudja üzletét.




| FRAKCIÓK |



[hs width=300 height=300]http://178.32.237.194/kepek/rendorseg.png[/hs]


San Andreas Sheriff Department

Elhelyezkedése: Dillimore

Feladata szolgálni és védeni a törvényt! Előírtak alapján eljárnia valamint a rádiózási kódok alapján való komunikáció.


Járőrözési körzete Dillimore és Blueberry, vészhelyzet esetén mehet Montgomerybe és Palomino Creekbe.


A 2 rendőrség együtműködése nagyon is „korszerű”.


Közös rádió, a bejelentések körzetekre szétbontva.


Ha az illető az SA-SD területén van a Sheriffséget hívja.


Vezetői pozíció foglalt!




[hs width=300 height=300]http://178.32.237.194/kepek/sheriff.png[/hs]


Palomino Creek Police Department

Elhelyezkedése: Palomino Creek

Feladata szolgálni és védeni a törvényt! Előírtak alapján eljárnia valamint a rádiózási kódok alapján való komunikáció.


Járőrözési körzete Palomino Creek és Montgomery, vészhelyzet esetén mehet Dillimoreba és Blueberrybe.


A 2 rendőrség együtműködése nagyon is „korszerű”.


Közös rádió, a bejelentések körzetekre szétbontva.


Ha az illető az PC-PD területén van a Rendőrséget hívja.


Vezetői pozíció foglalt!




[hs width=300 height=300]http://178.32.237.194/kepek/vh.png[/hs]


Blueberry Government

Vezetője a polgármester ki maga mellé kinevez minisztereket, képviselőket. A képviselők segítik a kis terület gazdasági és politikai életét. A képviselőket egy testőr csapat védi kiket személyesen a polgármester választ meg.

A polgármester és képviselői szavazás alapján kerülhetnek be. Alapíthatnak egyesek pártokat is. A pártok népszerűsége, nagyrészt el is dönti hogy melyik nyer.




[hs width=300 height=300]http://178.32.237.194/kepek/korhaz2.png[/hs]


Montgomery Medical Department

A kórház Montgomeryben található. Műszakilag jól felszerelt orvosok gyorsan kiérnek a hívásokra. A kórházban vásárolhatóak gyógyszerek melyek segítenek egészségesen tartani. (felviszik a hp-dat)

Az orvosok nagyon nagy feladatot látnak el hiszen sok a baleset melynél sokszor halál is bekövetkezik.




[hs width=300 height=300]http://178.32.237.194/kepek/tuzoltosag.png[/hs]


Montgomery Fire Department

Montgomery külvárosában található a tűzoltóság. A tűzoltók nap mint nap erdőtüzekkel, gyújtogatásokkal néznek szembe. A siker titka a csapatmunka! Mindig segítőkészen mennek akár rendezvényekre, akár tűzoltáshoz. Kötelességük megvédeni a várost az ott ólálkodó fiatal gyújtogatóktól.

Ha egy ház teljesen leég akkor a tulajdonos kérelmezhet kártérítést bár nem minden esetben kap. (A ház törlésre kerül majd pár nap múlva újra le lesz rakva. Tehát a tulaj elveszti a házát.)


A tűzoltóknak van random tűz generálás




[hs width=300 height=300]http://178.32.237.194/kepek/szerelo.png[/hs]


Blueberry Auto Service

A szerelők hétköznap reggeltől estig felváltásban dolgoznak. Bármit képesek megjavítani hisz csak profikat alkalmaznak.

Ők is felügyelik a tilosban parkoló autókat, ha kell el is vontatják a \"gyűjtőbe\". Aki kocsija odakerül könnyen kiválthatja, de inkább ne parkolj tilosba!


A szerelőtelep munkatársai modernizált rámpákkal, fúrógépekkel, alkatrészekkel vannak felszerelve. Az autók javítása ilyen technológia mellett semmiség.


Elhelyezkedése: Blueberry, külváros.


Az autó alkatrészek néha kifogynak így rendelni/szállítani kell a szerelőtelepre újabb szállítmányt!




[hs width=300 height=300]http://178.32.237.194/kepek/radio.png[/hs]


Red County News

Elhelyezkedése: Blueberry, központ.

Feladatuk hogy a polgároknak közvetítsék a híreket, mint például időjárásról, útlezárásról, esetlegesen ha valaki tudósítja őket akkor különféle balesetekről. Tartanak interjúkat kiemelkedőbb személyekkel. Naponta új zenék, új élmények. Műsorvezetőik, főszerkesztőik kiválóan rakják össze a műsorokat. A Red Countynak ilyen híradásra van szüksége!




[hs width=300 height=300]http://178.32.237.194/kepek/taxi.png[/hs]


Dillimorei taxitársaság

Értelem szerűen fuvarozni kell a taxikkal az utasokat.



[hs width=300 height=300]http://178.32.237.194/kepek/hasznalt2.png[/hs] [hs width=300 height=300]http://178.32.237.194/kepek/ben.png[/hs]


Benetti & Cariddi Used cars

A tuningolósoknál havonta több 100 autó fordul meg. Kiváló munkájuk eredményeként a kis Red County autóin csili-vili felnik, kipufogók, kis illetve nagy méretű spoilerek vannak felszerelve.

A dolgozók munkájukért tisztességes fizetést kapnak.


A főnökük a használt autó kereskedő kinek igen jövedelmező élete van.


A tuning alkatrészeket fel kell tölteni időnként, vagyis rendelni/szállítani kell a tuning műhelyhez újabb szállítmányt!




| ALAP MUNKÁK |

Mezőgazdaság

Ez a munka összetett. Ez az úgynevezett \"önellátó\" rendszer.

Munka folyamatok:


 - Learatjuk a megtermett növényeket.


 - Levágjuk vagy megfejjük a teheneket.


 - Felpakoljuk az árut egy platós autóra majd elvisszük a farmról egy kijelölt felvásárló üzembe.


 - Majd a bizniszek tulajdonosai az üzemből elszállíthatják a boltjaikba az élelem és ital készleteiket.


A fizetése átlagos farmerhez méltó. Ha elfogyott például a hús vagy a tej a farmról akkor szállítani sem lehet. Tehát ha nem termelnek, akkor nem tudják az üzemhez szállítani. Ez azt eredményezi hogy a bolt tulajdonosok nem tudják feltölteni készleteiket.


Vagyis ez a munka nagyon fontos!


A munkát a Blueberry melletti farmon lehet megtalálni.


[hs width=300 height=300]http://178.32.237.194/kepek/mezo.png[/hs]




Pizzás

Egy pizzázó hűséges futára is lehetsz szerverünkön. Felveszed a pizzát, majd különböző helyekre kiszállítod. A munka nem a legjobban keres de ha valaki odateszi magát akkor ebből is meglehet élni.

A munka Blueberry belvárosában lévő pizzázónál vehető fel.


[hs width=300 height=300]http://178.32.237.194/kepek/pizza.png[/hs]




Postás

Posta hivatal dolgozói, postás motorral járkálnak, osztják szét a leveleket.

Megélhető fizetést kap az ember. Az egyik a Dillimorei taxitársaság közelében található, a másik Palomino Creek-i templomptól nem messze helyezkedik el.


[hs width=300 height=300]http://178.32.237.194/kepek/posta.png[/hs]




Légipostás

A posta gyorsabbik formája mely a légtérben hamar eljuttatja a csomagokat egyik pontról a másikra. A Blueberry benzinkút mögött található egy kis felszállópálya ahol bepakolják a csomagokat majd azt kiszállíthatja. Ha kiszállította a következő helynél újra felpakolják a leveleket amit az azt követő pontnál lead. Minden leadott csomagért kapsz \"fizetést\".

[hs width=300 height=300]http://178.32.237.194/kepek/legi.png[/hs]




Kukás

A nevéből lehet páran a kukákban turkáló hajléktalanokra gondol, de nem arról van szó! A \"kukás\" munka, mely a teli kukákat nap mint nap elszállítja a házaktól, üzemektől. Kemény meló ez egy embernek, ám a fizetés jobb mint egy pizzafutáré. Ha gyorsan, jól dolgozol sokkal jobban teljesítesz, sok lesz a bevételed.

A szemétlerakó telep Montgomery és Palomino Creek közötti mellékútszakasz mentén található.


[hs width=300 height=300]http://178.32.237.194/kepek/kuka.png[/hs]




Halász

A halász mint ahogy a nevéből sokan gondolnak halakra vadászik. Akik ilyen gondolkodási menettel rendelkeznek azok jól gondolkodnak. :D

A munka menete a következő:


Elmész a Blueberry kikötőbe miután elvállaltad a városházán a munkát.


Beszállsz egy halászhajóba.


5
Képek / Videók / [MAP] disco, korhaz, kikoto stb
« Dátum: 2015. július 14. - 17:43:49 »

Sziasztok! Mutatok egy par mapot nektek mind sajat egy kivetelevel, amit masoltam mert megtetszett.

Megfogadtam egy par emberke tanacsat hogy mellozzem a rikito szineket.




Malibu Disco a Vice City-s

\"malibu.jpg\"\"malibu1.jpg\"

\"malibu2.jpg\"\"malibu3.jpg\"

\"malibu4.jpg\"\"malibu6.jpg\"

\"malibu7.jpg\"



Blueberry melletti kikoto.

\"kikoto2.jpg\"\"kikoto3.jpg\"

\"kikoto4.jpg\"\"kikoto6.jpg\"



Korhaz interior

\"korhaz2.jpg\"\"korhaz4.jpg\"

\"korhaz6.jpg\"\"korhaz7.jpg\"

\"korhaz9.jpg\"\"korhaz10.jpg\"

\"korhaz11.jpg\"\"korhaz12.jpg\"

\"korhaz.jpg\"



Ez pedig Razor munkaja kicsit atalakitva es athelyezve Blueberry-be. Varoshazakent uzemel vagy ki minek hivja.

\"bbvh.jpg\"\"bbvh2.jpg\"

\"bbvh3.jpg\"\"bbvh4.jpg\"



Alatta pedig egy terem.

\"bbvh6.jpg\"\"bbvh7.jpg\"



Tuzoltosag, taxi allomas, etterem.

\"fd.jpg\"\"fd1.jpg\"

\"taxi.jpg\"\"taxi1.jpg\"

\"park.jpg\"\"park1.jpg\"

\"camp.jpg\"\"camp2.jpg\"

\"bar.jpg\"\"bar1.jpg\"

6
Segítségkérés / Mysql plugin gond
« Dátum: 2015. július 13. - 22:12:39 »
Jo estet kivanok!

Akadt egy problemam. Vps-re valtottam (Lynx).


Azelott a mod mysql R6 pluginnal futott, most pedig a vps-en nem hajlando futni R6-al csak is R5-el.


Problema pedig az hogy emiatt a mod leall naponta 2x 3x.


Keresgeltem pluginokat de semmi csak is ezzel hajlando futni (R5).


Vps elott nem volt ilyen gond hogy leallt volna a mod.


Legyszives segitsetek ebben koszonom.


Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. július 14. - 15:26:28 )

Valakinek valami otlet?

7
Képek / Videók / Egy par mappolasom
« Dátum: 2015. április 21. - 18:50:17 »

\"15568_941760609178701_2116695119274497365_n_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"19182_929843347037094_2962247263931189358_n_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"10300513_929842540370508_149395671174342561_n_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"10325125_929840827037346_3936059556550078075_n_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"10394472_941760689178693_1353169710109402500_n_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"11072830_931565780198184_8825418638098440076_n_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"11081479_929840990370663_7125609179338569626_n_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"11082603_929840983703997_7369146597376474136_n_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"11084303_931565740198188_9086367773403167949_n_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"11107738_941760605845368_1173992273751689834_n_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"11148452_941768279177934_1777397790506893881_n_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Varom a velemenyeket.

8
Segítségkérés / NPC jatekos jarmube rakasa
« Dátum: 2015. január 14. - 08:54:33 »
Sziasztok abban kernem segitsegeteket hogy nem sikerul jarmuvet adni az npc jatekosnak.
Hol kell pontosan adni ha leirnatok megkosszonem. Public gamemodeint es public Playerspawn-nal mar probaltam.
De nem sikerult valoszinuleg ezeknel a fuggvenyeknel kell:
 
stock LoadNPCs()
{
//csatlakozás
ConnectNPC(\"Jonathan_Hatcher\", \"jonathan\");
ConnectNPC(\"Lucas_Weasley\", \"bus\");
ConnectNPC(\"Sarah_Moore\", \"moore\");
ConnectNPC(\"Peter_Valaki\", \"horgaszcsavo\");
ConnectNPC(\"Lupin_Styles\", \"dealercsavo\");
ConnectNPC(\"Laurel_Peyser\", \"venasszony\");
ConnectNPC(\"Gerardo_Chipman\", \"gorkorcsolyas\");
ConnectNPC(\"Gilbert_Hogarth\", \"uszoember\");
ConnectNPC(\"Jake_West\", \"jakewest\");
ConnectNPC(\"Jalen_Rigney\", \"venember\");
ConnectNPC(\"repcsis_1\", \"repcsi_1\");
ConnectNPC(\"repcsis_2\", \"repcsi_2\");
ConnectNPC(\"repcsis_3\", \"repcsi_3\");
ConnectNPC(\"Busz_Sofor\", \"load\");
}

 

stock SetUpNPC(playerid)
{
    if(Compare(pName(playerid), \"Lucas_Weasley\"))
    {
        SetPlayerSkin(playerid, 57);
for(new i;i<MAX_VEHICLES;i++)
{
   if(Compare(vInfo[utoljara], \"Lucas_Weasley\"))
   {
      PutPlayerInVehicle(playerid, i, 0);
      break;
   }
}
    }
    if(Compare(pName(playerid), \"repcsis_1\"))
    {
        SetPlayerSkin(playerid, 57);
for(new i;i<MAX_VEHICLES;i++)
{
   if(Compare(vInfo[utoljara], \"repcsis_1\"))
   {
      PutPlayerInVehicle(playerid, i, 0);
      break;
   }
}
    }
    if(Compare(pName(playerid), \"repcsis_2\"))
    {
        SetPlayerSkin(playerid, 57);
for(new i;i<MAX_VEHICLES;i++)
{
   if(Compare(vInfo[utoljara], \"repcsis_2\"))
   {
      PutPlayerInVehicle(playerid, i, 0);
      break;
   }
}
    }
   
    if(Compare(pName(playerid), \"repcsis_3\"))
    {
        SetPlayerSkin(playerid, 57);
        for(new i;i<MAX_VEHICLES;i++)
        {
   if(Compare(vInfo[owner], \"repcsis_3\"))
   {
       PutPlayerInVehicle(playerid, i, 0);
       break;
   }
        }
    }
   
    if(Compare(pName(playerid), \"Busz_Sofor\"))
    {
        SetPlayerSkin(playerid, 57);
        for(new i;i<MAX_VEHICLES;i++)
        {
   if(Compare(vInfo[owner], \"Busz_Sofor\"))
   {
       PutPlayerInVehicle(playerid, johnVehicle, 0);
       break;
   }
        }
    }
   
    PreloadAnimLib(playerid,\"BOMBER\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"RAPPING\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"SHOP\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"BEACH\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"SMOKING\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"FOOD\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"ON_LOOKERS\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"DEALER\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"CRACK\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"CARRY\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"COP_AMBIENT\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"PARK\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"INT_HOUSE\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"FOOD\" );
PreloadAnimLib(playerid,\"PED\" );
PreloadAnimLib(playerid,\"BOMBER\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"RAPPING\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"SHOP\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"BEACH\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"SMOKING\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"FOOD\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"ON_LOOKERS\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"DEALER\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"CRACK\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"CARRY\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"COP_AMBIENT\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"PARK\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"INT_HOUSE\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"FOOD\" );
PreloadAnimLib(playerid,\"PED\" );
PreloadAnimLib(playerid,\"BOMBER\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"RAPPING\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"SHOP\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"BEACH\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"SMOKING\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"FOOD\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"ON_LOOKERS\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"DEALER\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"CRACK\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"CARRY\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"COP_AMBIENT\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"PARK\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"INT_HOUSE\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"FOOD\" );
PreloadAnimLib(playerid,\"PED\" );
PreloadAnimLib(playerid,\"BOMBER\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"RAPPING\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"SHOP\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"BEACH\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"SMOKING\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"FOOD\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"ON_LOOKERS\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"DEALER\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"CRACK\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"CARRY\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"COP_AMBIENT\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"PARK\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"INT_HOUSE\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"FOOD\" );
PreloadAnimLib(playerid,\"PED\" );
PreloadAnimLib(playerid,\"BOMBER\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"RAPPING\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"SHOP\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"BEACH\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"SMOKING\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"FOOD\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"ON_LOOKERS\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"DEALER\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"CRACK\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"CARRY\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"COP_AMBIENT\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"PARK\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"INT_HOUSE\");
    PreloadAnimLib(playerid,\"FOOD\" );
PreloadAnimLib(playerid,\"PED\" );
   
    if(Compare(pName(playerid), \"Jonathan_Hatcher\")) SetPlayerSkin(playerid, 44);
    if(Compare(pName(playerid), \"Sarah_Moore\")) SetPlayerSkin(playerid, 54);
    if(Compare(pName(playerid), \"Peter_Valaki\")) SetPlayerSkin(playerid, 78);
if(Compare(pName(playerid), \"Lupin_Styles\"))
{
    SetPlayerSkin(playerid, 29);
    LoopingAnim(playerid,\"DEALER\",\"DEALER_IDLE\",4.0,1,0,0,0,0);
    LoopingAnim(playerid,\"DEALER\",\"DEALER_IDLE\",4.0,1,0,0,0,0);
    LoopingAnim(playerid,\"DEALER\",\"DEALER_IDLE\",4.0,1,0,0,0,0);
    LoopingAnim(playerid,\"DEALER\",\"DEALER_IDLE\",4.0,1,0,0,0,0);
    LoopingAnim(playerid,\"DEALER\",\"DEALER_IDLE\",4.0,1,0,0,0,0);
}
if(Compare(pName(playerid), \"Laurel_Peyser\"))
{
    SetPlayerSkin(playerid, 197);
    LoopingAnim(playerid,\"PED\",\"SEAT_idle\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
    SetTimerEx(\"OnNPCUpdate\", 1000*30, 1, \"i\", playerid);
}
if(Compare(pName(playerid), \"Gerardo_Chipman\"))
{
    SetPlayerSkin(playerid, 99);
    SetTimerEx(\"OnNPCUpdate\", 1000*30, 1, \"i\", playerid);
}
if(Compare(pName(playerid), \"Gilbert_Hogarth\"))
{
    SetPlayerSkin(playerid, 45);
}
if(Compare(pName(playerid), \"Jake_West\"))
{
    SetPlayerSkin(playerid, 117);
    SetTimerEx(\"OnNPCUpdate\", 1000*30, 1, \"i\", playerid);
}
if(Compare(pName(playerid), \"Jalen_Rigney\"))
{
    SetPlayerSkin(playerid, 161);
    SetTimerEx(\"OnNPCUpdate\", 1000*30, 1, \"i\", playerid);
}
}

9
Segítségkérés / Tul sok object miatt kikapcsol a szamitogep
« Dátum: 2014. december 19. - 14:18:29 »
KB 700 objectet tolt be Angel Pine-ba. Hogyan lehetne ezt a problemat megoldani hogy ne keljen kivenni objecteket a modbol?

10
Segítségkérés / IsPlayerInRangeOfPoint hiba
« Dátum: 2014. december 04. - 12:29:35 »
         if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -2161.9878,-2385.5020,29.6000))
   {//rendőrség be
       SetPlayerPos(playerid, 2980.4395,1562.1920,39.7359);
       SetPlayerInterior(playerid, 10);
       Object(playerid);
   }
   if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, 2980.4395,1562.1920,39.7359))
   {//rendőrségki
       SetPlayerPos(playerid, -2161.9878,-2385.5020,29.6000);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       Object(playerid);
   }

 
Nem tudok ezen a koordinatan belepni. De miert?

11
Segítségkérés / Egy helyre spawnol tobb NPC
« Dátum: 2014. november 26. - 19:14:09 »
Van tehat ket NPC ami egymasra spawnolnak Blueberry-be. Valaki keresse mar meg mi a baj legyen szives koszonom.
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenőrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
  {
    new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
    GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
    if ( !strcmp ( npcname, \"John_Smith\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
    {
      PutPlayerInVehicle ( playerid, johnVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos járművébe
      return 1; //visszateresi ertek
    }
   
   
    else if ( !strcmp ( npcname, \"Joska_Pista\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
    {
      PutPlayerInVehicle ( playerid, joskaVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos járművébe
      return 1;
    }
    return 1;
  }

12
Segítségkérés / Hiba uzenet tobb NPC-nel
« Dátum: 2014. november 25. - 23:41:26 »
Sziasztok! Tudnatok segiteni mi lehet a baj?
Ezt a hiba uzenetet kapom:
error 021: symbol already defined: \"npcname\"

 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
  {
    new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
    GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
    if ( !strcmp ( npcname, \"John_Smith\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
    {
      PutPlayerInVehicle ( playerid, johnVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
    }
    new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
    GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
    if ( !strcmp ( npcname, \"Joska_Pista\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
    {
      PutPlayerInVehicle ( playerid, joskaVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
    }
    return 1;
  }

 
[gmod]Javítottam a code taget![/gmod]

13
RP/RPG kérések / NPC csatlakozasi hiba RP modnal
« Dátum: 2014. november 24. - 18:19:58 »
Sziasztok!  Gondolom mar unalmas nektek az ilyes fajta temak, olvastam mar itt a forumon errol mindenhol de nem jottem ra a hibara.
Ez egy Defensive (RP) mod lenne amibe szerettem volna rakni jarmu NPC-t gondolom valamennyire sikerult is csak a szerver mindig ledobja az NPC-t jelszo miatt. Probaltam ezt is
 if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;

 de hiaba.
Arra szeretnelek titeket kerni segitsetek hogy mi a rossz vagy esetleg  hogy megtudnatok szerkezteni filterscriptet hogy mukodjon?
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
 
#include <a_samp>
new npcveh;
public OnFilterScriptInit ( )
{
  ConnectNPC(\"Busz\", \"load\");
  npcveh = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 );
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
  {
            new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Busz\", true ) )
            {
                        PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
            }
            return 1;
  }
  return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    if (IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
return 1;
}
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    if (IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
if (IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
// Do something here
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

 Tehat ez egy jarmu npc lenne. Valaszotokat segitsegeteket elore is koszonom

14
Segítségkérés / SAMP mod mappolasa MTA-val
« Dátum: 2014. november 18. - 21:38:01 »
Sziasztok! Abban kernek segitseget letoltottem egy modot szeretnek mappolni benne MTA-val.
Letezik e olyan hogy MTA ban nyitom megy a SAMP-os modot es igy latom hogy mik vannak mar benne
Egyedileg mappolva remelem ertitek hogy mit akartam mondani valaszotokat elore is koszonom.

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal