Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - BBandy

Oldalak: [1] 2
1
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Szerver eladó
« Dátum: 2015. július 02. - 14:16:20 »
Szevasztok
MTA szerver eladó! (Jelenleg 2 alfiók van az accounton, mind a kettőn MTA)
  Az accounton 30.517 Ft található, az egyik szerver 100slotos, havi 1500ft a másik pedig 30slotos, havi 500ft.
Ezt az accounton lévő pénzből lehet fizetni, az alfiókot meglehet szüntetni, de akár új szervert is lehet vele fizetni:
   Call of Duty 2
   Call of Duty 4
   Counter-Strike 1.6
   Multi Theft Auto
   GTA: SA Multiplayer
   Teamspeak 3
-A szerverhez lehet igényelni TS3 szerverükön szobát.
-FTP-vel működik
-DDOS védelem(100%-san, sosem volt ezzel probléma)
-A szerver 2014-07-17 óta fut
-Segítőkész, gyors support.
Maga a szerver a sunwelltől származik.
Fizetés: Steam/CS:GO itemek(kulcs, skin, kés)
Nem feltétlen 30 000FT-ot kérek vissza, a tárgytól függ
Bocsi ha rossz helyre nyitottam.

2
Archívum / /me
« Dátum: 2015. május 20. - 16:22:33 »
Hogyan lehetne kikapcsolni/ deaktiválni az alap MTA-s /me parancsot?

3
Archívum / Gomb letiltása
« Dátum: 2015. május 18. - 18:12:34 »
Van arra lehetőség hogy letiltsam az F4 gombot? Azaz akármi is van rá bindelve/scriptelve(bindkey) ne hajtsa végre?

4
Archívum / Szinkod
« Dátum: 2015. május 16. - 09:22:02 »
Hogyan lehetne azt megoldani hogy egy outputChatBox szöveg elején megszinezem, majd az utánna lévő részt lekérem és az MTA által megadott szint és azzal irja ki--> szintén általam megadott szín és a végére is MTA által megadott szinnel irja ki?

Egy példa: #Megadva *** #MTA szinkod\" .. nev .. \" #Megadva segítséget kér #MTA szinkod \" ... tőle ... \"
Bocsi a fogalmazásért, probáltam bőven kifejteni magam.

5
Archívum / Kép mérete GUI-ban
« Dátum: 2015. április 09. - 18:52:30 »
guiCreateStaticImage(0.4,0.4,0.1,0.1,\"photo.PNG\",true, bsWindow1)

 
Az a baj vele hogy akármekkora a kép(ez pl 600 × 363) akkor is egy blip méretű lesz a GUI-ban.
Hogy lehetne tetszőlegesen megadni a méretet?

6
Archívum / Team helyett ACL-es jogosultság
« Dátum: 2015. április 03. - 11:18:41 »
    local players = getPlayersInTeam(getTeamFromName(\"Admins\"))

 
helyett kellene, de nem jó
 
if isObjectInACLGroup(\"user.\" .. getAccountName(getPlayerAccount(thePlayer)), aclGetGroup(\"Admin\")) then

 
Ötlet?

7
Archívum / Cj skin
« Dátum: 2015. február 06. - 11:07:54 »
Szevasztok

Van egy Clothes save scriptem, azaz elmenti CJ-nek a ruházatát. Nos ha beloginolok akkor alap ráadja azt a fekete bőrszerkót(Van elmentve ruha). MIért?

8
Archívum / Tuning,szín mentése
« Dátum: 2015. január 31. - 21:30:10 »
Szevasztok

Nos van egy autós rendszerem: Venni kell autót, majd egy gombbal előlehet/ellehet tüntetni(Hasonló mint SAS-Networkon) és egyebek. Viszont az a baj hogy az autó tuningjait és a megváltoztatott szinét nem menti le, hanem van egy megadott és az alapján szinezi minden lehívásnál.


Vételnél:

 

addEvent(\"buycar1\",true)
addEventHandler(\"buycar1\",getRootElement(),
function(id,cost,name)
if (getPlayerMoney(client)>= tonumber(cost)) then
local account = getPlayerAccount(client)
local name = getAccountName(account)
local playercar = executeSQLQuery(\"SELECT Model,Paintjob,Color,Upgrade0,Upgrade1,Upgrade2,Upgrade3,Upgrade4,Upgrade5,Upgrade6,Upgrade7,Upgrade8,Upgrade9,Upgrade10,Upgrade11,Upgrade12,Upgrade13,Upgrade14,Upgrade15,Upgrade16 FROM carslot1 WHERE PlayerName = ?\",name)
if #playercar > 0 then
   outputChatBox(\"You cant buy this car since you already have one in this slot\",client)
else
   --[[local c1xml = xmlLoadFile(\"buyingc1.dat\")
   if not c1xml then
      c1xml = xmlCreateFile(\"buyingc1.dat\",\"wang\")
   end
   local node = xmlCreateChild(c1xml,\"buyc1\")
   local msg = name..\" tried to buy vehicle \"..getVehicleNameFromModel(id)
   local success1 = xmlNodeSetValue(node,msg)]]
   local paintjob = 3
   local color = \"88,88,83,70,89,122\"
   takePlayerMoney(client,tonumber(cost))
   local addVehicle = executeSQLQuery(\"INSERT INTO carslot1 (PlayerName,Model,Cost,Paintjob,Color,Upgrade0,Upgrade1,Upgrade2,Upgrade3,Upgrade4,Upgrade5,Upgrade6,Upgrade7,Upgrade8,Upgrade9,Upgrade10,Upgrade11,Upgrade12,Upgrade13,Upgrade14,Upgrade15,Upgrade16) VALUES(?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?)\", tostring(name), tonumber(id), tonumber(cost), tonumber(paintjob), tostring(color), \" \", \" \", \" \", \" \", \" \", \" \", \" \", \" \", \" \", \" \", \" \", \" \", \" \", \" \", \" \", \" \", \" \")
   if addVehicle then
   --   local msg2 = name..\" succeeded in sale $\"..cost
      --local node2 = xmlCreateChild(c1xml,\"buyc1\")
      --local success2 = xmlNodeSetValue(node2,msg2)
       outputChatBox(\"Vehicle bought successfully\",client)
   else
      --local msg2 = name..\" failed in sale $\"..cost
      --local node2 = xmlCreateChild(c1xml,\"buyc1\")
      --local success2 = xmlNodeSetValue(node2,msg2)
      outputChatBox(\"Vehicle has not been bought\",client)
   end
   --xmlSaveFile(c1xml)
   --xmlUnloadFile(c1xml)
end
else
outputChatBox(\"You dont have enough money to buy this car\",client)
end
end)

 
Lehívásnál:
 

addEvent(\"spawncar1\",true)
addEventHandler(\"spawncar1\",getRootElement(),
function()
if not (isGuestAccount(getPlayerAccount(client))) then
if not (isPedInVehicle(client)) then
   local x,y,z = getElementPosition(client)
   if (getElementData(client,\"mycar1\")) and (getElementData(client,\"mycar1\")~= nil) --[[and (getElementType(getElementData(client,\"mycar1\")) ==\"vehicle\")]] then
      local vehicle = getElementData(client,\"mycar1\")
      destroyElement(vehicle)
      removeElementData(client,\"mycar1\")
      local x,y,z = getElementPosition(vehicle)
      setElementPosition(vehicle,x,y,z)
      outputChatBox(\"Vehicle destroyed\",client)
      --[[          local vehicle = getElementData(client,\"mybik1\")
                  destroyElement(vehicle)
                  removeElementData(client,\"mybik1\")
   outputChatBox(\"Vehicle destroyed\",client)]]
           elseif not (getElementData(client,\"mycar1\")) then
      local account = getPlayerAccount(client)
      local name = getAccountName(account)
                local playercar = executeSQLQuery(\"SELECT Model,Paintjob,Color,Upgrade0,Upgrade1,Upgrade2,Upgrade3,Upgrade4,Upgrade5,Upgrade6,Upgrade7,Upgrade8,Upgrade9,Upgrade10,Upgrade11,Upgrade12,Upgrade13,Upgrade14,Upgrade15,Upgrade16 FROM carslot1 WHERE PlayerName = ?\",name)
                if (playercar) then
               
                   if #playercar > 0 then
                      local x,y,z = getElementPosition(client)
                      local vehicle = createVehicle(playercar[1].Model,x + 5,y +2,z)
                      setVehiclePaintjob(vehicle,playercar[1].Paintjob)
            setElementData(vehicle,\"vehicleOwner\",\"mycar1\")
                      setElementData (vehicle,\"mycar1\",getPlayerName(source))
                      setElementData (client, \"mycar1\", vehicle)
      setElementData(vehicle,\"VOwner\",getPlayerName(client))
                   outputChatBox (\"Car spawned.\", source, 255, 0, 0)
                      addVehicleUpgrade(vehicle, playercar[1].Upgrade0)
                      addVehicleUpgrade(vehicle, playercar[1].Upgrade1)
                      addVehicleUpgrade(vehicle, playercar[1].Upgrade2)
                      addVehicleUpgrade(vehicle, playercar[1].Upgrade3)
                      addVehicleUpgrade(vehicle, playercar[1].Upgrade4)
                      addVehicleUpgrade(vehicle, playercar[1].Upgrade5)
                      addVehicleUpgrade(vehicle, playercar[1].Upgrade6)
                      addVehicleUpgrade(vehicle, playercar[1].Upgrade7)
                      addVehicleUpgrade(vehicle, playercar[1].Upgrade8)
                      addVehicleUpgrade(vehicle, playercar[1].Upgrade9)
                      addVehicleUpgrade(vehicle, playercar[1].Upgrade10)
                      addVehicleUpgrade(vehicle, playercar[1].Upgrade11)
                      addVehicleUpgrade(vehicle, playercar[1].Upgrade12)
                      addVehicleUpgrade(vehicle, playercar[1].Upgrade13)
                      addVehicleUpgrade(vehicle, playercar[1].Upgrade14)
                      addVehicleUpgrade(vehicle, playercar[1].Upgrade15)
                      addVehicleUpgrade(vehicle, playercar[1].Upgrade16)
                      local col1 = gettok (playercar[1].Color, 1, string.byte(\',\') )
                      local col2 = gettok (playercar[1].Color, 2, string.byte(\',\') )
                      local col3 = gettok (playercar[1].Color, 3, string.byte(\',\') )
                      local col4 = gettok (playercar[1].Color, 4, string.byte(\',\') )
                      local col5 = gettok (playercar[1].Color, 5, string.byte(\',\') )
                      local col6 = gettok (playercar[1].Color, 6, string.byte(\',\') )
            if col1 then
                      setVehicleColor(vehicle, tonumber(col1), tonumber(col2), tonumber(col3), tonumber(col4), tonumber(col5), tonumber(col6))
                      end
                   else
            outputChatBox(\"You have not buy a car for this slot yet\",client)
         end
      end
   end
else
   outputChatBox(\"You need to get out of your vehicle first\",client)
end
else
outputChatBox(\"You need to log in first\",client)
end
end)

9
Archívum / Szinkod
« Dátum: 2014. november 14. - 15:44:11 »
Hello

Egy play szerverre csináltam egy admin duty scriptet..és hát az van hogy ha az adminnak van szinkodja, akkor azt is beleírja notification-ba(Pl #5f0fa2B#9sa5g6Bandy szolgálatba lépett)


Hogyan lehetne megoldani azt hogy ne irja a szinkodot, csak a nevet(Pl. #5f0fa2B#9sa5g6Bandy helyett csak BBandy)

 
exports.he_InfoBox:showBox(getRootElement(), \"info\", \"\" .. getPlayerName(player) .. \" szolgálatba lépett! /pm\")

10
Archívum / Kezdőpénz - Zero MOD
« Dátum: 2014. október 24. - 19:45:38 »
Hello
Valaki tudna segíteni abban, hogy hol találom a kezdőpénz-t(Mappa - fájl neve.lua)

11
Archívum / Log - Zero MOD
« Dátum: 2014. október 24. - 13:31:14 »
Hello


Valaki megtudná nekem mondani, hogy melyik mappában-fájlban található az, amikor kiirja a chatba(csak DUTY-ban) hogy ki ölt meg kit, s mivel?
(PL.  [KILL] Dagi megölte Toka_Coka-t ezzel Deagle )

12
Archívum / Rendőrség parancsai- Zero MOD
« Dátum: 2014. október 21. - 16:48:18 »
Hello
Miért nem jó a rendőrségnek a

- /ticket Nagynehezen...de megoldottam

- /bk  Nagynehezen...de megoldottam

- /cbk  Nagynehezen...de megoldottam

- /arrest Nagynehezen...de megoldottam

- /cuff  Nagynehezen...de megoldottam

- Trafipax!?


- /nearbyrb(Útzár) és egyéb...  parancsai?  Nagynehezen...de megoldottam

+Hol lehet megváltoztatni hogy meddig legyen lesokkolva(földön) az illető?  Nagynehezen...de megoldottam


13
Archívum / Autó eladás - Zero MOD
« Dátum: 2014. október 19. - 13:16:10 »
Hello
Az alap Zero MOD-ban van autó/ház és egyebek eladása?

Ha igen, mi a parancsa?

14
Archívum / Gamemode/Map - Zero MOD
« Dátum: 2014. október 19. - 07:56:02 »
Hello
Egy gyors,rövid kérdéssel fordulnák hozzátok:

Hol található az, hogyha elindul a szerver akkor egy adott szöveg legyen a


Gamemode
(Esc-Server browser-nél mutatja)/mapp?

15
Archívum / Admin Duty - Zero MOD
« Dátum: 2014. október 18. - 16:04:49 »
Hello
Valaki tudna nekem küldeni egy adminduty scriptet, ami notifactionsassal, adminnick rendszerrel összevan kötve?

(Egy adminick script is kellene)


Dupla üzenet összevonva ekkor: 2014. október 18. - 21:45:28

Kaptam segítséget.
ZÁROM

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal