Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Th0mas

Oldalak: [1] 2 3 ... 5
1
Segítségkérés / SAMP invalid datatype
« Dátum: 2017. október 13. - 19:34:46 »
sziasztok
 
ezt hogy lehetne kijavítani és hol?
 
[ERROR] cache_get_field_content_int - invalid datatype

2
Általános / Nincs kedve valakinek elkezdenie velem?
« Dátum: 2017. május 07. - 22:28:59 »
Sziasztok!
 
Ma eszembe jutott, hogy milyen jó volt régen RP-zni, na oké minden, mondom vissza nézek csak hát sehol sincs 1 normális rp szerver, olyan ami magyar. Felnéztem pár angol \"RP\" szerverre, de hát azok 75%-ban funból állnak. Egyedül csak az LS:RP-ről hallottam azt, hogy ott tényleg lehet RP-zni, csak hát az én angol tudásom nem a legjobb ( nem rossz de nem is a legjobb) ,meg hát egy társsal sokkal jobb játszani.
 
Szóval ha valakinek van kedve, az legyen szíves írjon nekem.

3
Kérdések, Segítség / i5 4460 vagy i5 6500?
« Dátum: 2016. december 06. - 18:10:42 »
Sziasztok!
Melyik a jobb és miért?

4
Kérdések, Segítség / Ez a gép működni ezekkel a cucokkal?
« Dátum: 2016. november 29. - 21:41:46 »
Sziasztok!
Nyáron szeretnék gépet fejleszteni de nem nagyon értek ezekhez, ezekkel a cuccokkal minden összepasszolna?
Processzor: Intel Core i5-4460
RAM: Kingston 2x4GB DDR4 2400MHz
Videókártya: Asus GTX950 2GB DDR5
Alaplap: Asrock B85M Pro3
Gépház: Cooler Master

5
Segítségkérés / MTA CEFlaucher crash hiba.
« Dátum: 2016. július 31. - 02:13:44 »
Sziasztok!
Megjött az új gépem, nem a legjobb de gondoltam kipróbálok egy MTA RP szervert, nem akarom hírdetni a nevét ezért nem mondom ki meg nem is vagyok benne biztos,hogy szabad, na az a lényeg, hogy szép gyorsan betölti a letöltést meg ezeket, már betöltötte a megákat de még tovább pörög a login panelt se adja be meg semmi csak pörög aztán kidob egy CEFLaucher crash miatt...
Mért van ez? Mit tegyek?  :\'(
Válaszotokat előre is köszönöm!

6
Segítségkérés / Textdrawwal kör.
« Dátum: 2016. április 08. - 19:10:53 »
Sziasztok!
Textdrawwal lehet létrehozni egy kört? Ha igen hogy, milyen editorral?  :)

7
Segítségkérés / Friss, linuxos mysql csomag
« Dátum: 2016. március 16. - 06:34:42 »
Sziasztok!
Valaki tudna küldeni nekem egy friss linuxos mysql csomagot?
Githubról letöltöttem a legfrissebb mysql-t de abba csak a .so van és a libmysql.so hiányzik és így nem indul.. Próbáltam már régit betenni de akkor valami unknownozott mert 16-os kér de nekem 15-ös libmysql van.
Szóval aki tudna küldeni annak nagyon megköszönném.

8
Általános / Megéri 0-ról írt RP módot készíteni?
« Dátum: 2016. március 14. - 13:12:05 »
Sziasztok!
Sokan mondják már ne csináld nincs értelme senki se menne fel, szerintetek lenne értelme?

9
Kérdések, Segítség / GTA VC letöltés (no torrent)
« Dátum: 2016. március 13. - 14:36:17 »
Sziasztok!
Valaki tudna küldeni egy olyan Vice City-os linket ami nem torrentes? Nem használom a torrentet ezért amikor újra lett téve a gép nem töltöttem le, most se akarom mert nem igazán kell, most így elkezdenék újra Vice Cityezni de csak torrentes linket találtam (google.com-os csávók ne is írjanak). Szóval aki tudna küldeni egy rar-os vagy telepítős VC linket annak nagyon szépen megköszönném.

10
Segítségkérés / iPleomax TD editorral modellek
« Dátum: 2016. március 12. - 06:47:07 »
Sziasztok!
Hogyan tudnék iPleomax TD editorral modelleket létrehozni? Láttam már videókban hogy font 5 stb.. de nekem nincs font 5, 1,2,3,4 van de 5 nincs, mit tegyek?

11
Segítségkérés / Nem tölti be a mappokat
« Dátum: 2016. március 09. - 15:08:19 »
Sziasztok!
Beleteszek pár mappot a szerverembe (RARZ mappjai) Az Angel Pinet betölti meg minden de a pl a Dillimoret már nem tölti be, próbáltam már mindenhogy külön FS-be de akkor külön külön betölti egybe nem, csak ha az egyiket kiveszem, a legfrissebb streamert használom pedig, mért nem tölti be? A mappot törli de a házat nem teszi be.

12
Beszélgetés / RP szerver: Hol játszódjon?
« Dátum: 2016. március 06. - 11:27:14 »
Sziasztok!
Szeretnék írni egy RP módot csak az a kérdés hol játszódjon?

13
Segítségkérés / Szerver indítás (kernell32.dll)
« Dátum: 2016. február 28. - 17:30:06 »
Sziasztok!
Elkezdtem tanulgatni a mysql-es szervert, Brian Harris már rengeteg dologban segített amit köszönök neki, de amikor elindítom a módot a mysql.dll-t nem tölti be mert hiányzik valami kernel32.dll, ilyenkor mit tegyek?

14
Segítségkérés / Login panel (textdraw)
« Dátum: 2016. február 28. - 15:55:28 »
Sziasztok!
 Másfél órát kínlódtam mire összeraktam a textdrawokat és azt szeretném hogy ha rákattintok pl a Felhasználónévre akkor be kelljen írni oda egy nevet jelszóhoz jelszót, nekem csak annyi elég lenne ha rákattintok történjen valami, hogy oldhatnám meg?
 
//Global Textdraws:
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
new Text:Textdraw2;
new Text:Textdraw3;
new Text:Textdraw4;
new Text:Textdraw5;
new Text:Textdraw6;
new Text:Textdraw7;
new Text:Textdraw8;
new Text:Textdraw9;
new Text:Textdraw10;
new Text:Textdraw11;
 
Textdraw0 = TextDrawCreate(100.000000, 95.416671, \"usebox\");
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.000000, 31.183334);
TextDrawTextSize(Textdraw0, 515.500000, 0.000000);
TextDrawAlignment(Textdraw0, 1);
TextDrawColor(Textdraw0, 0);
TextDrawUseBox(Textdraw0, true);
TextDrawBoxColor(Textdraw0, 102);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawFont(Textdraw0, 0);
Textdraw1 = TextDrawCreate(519.000000, 117.583335, \"usebox\");
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.000000, 0.007406);
TextDrawTextSize(Textdraw1, 96.000000, 0.000000);
TextDrawAlignment(Textdraw1, 1);
TextDrawColor(Textdraw1, 0);
TextDrawUseBox(Textdraw1, true);
TextDrawBoxColor(Textdraw1, 102);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawFont(Textdraw1, 0);
Textdraw2 = TextDrawCreate(252.000000, 96.833312, \"MySQL RPG v1.0\");
TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.449999, 1.600000);
TextDrawAlignment(Textdraw2, 1);
TextDrawColor(Textdraw2, -16776961);
TextDrawSetShadow(Textdraw2, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw2, 1);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, 51);
TextDrawFont(Textdraw2, 3);
TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1);
Textdraw3 = TextDrawCreate(517.500000, 95.416671, \"usebox\");
TextDrawLetterSize(Textdraw3, 0.000000, -0.187038);
TextDrawTextSize(Textdraw3, 96.000000, 0.000000);
TextDrawAlignment(Textdraw3, 1);
TextDrawColor(Textdraw3, 0);
TextDrawUseBox(Textdraw3, true);
TextDrawBoxColor(Textdraw3, 102);
TextDrawSetShadow(Textdraw3, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw3, 0);
TextDrawFont(Textdraw3, 0);
Textdraw4 = TextDrawCreate(314.500000, 120.500000, \"usebox\");
TextDrawLetterSize(Textdraw4, 0.000000, 28.396299);
TextDrawTextSize(Textdraw4, 305.000000, 0.000000);
TextDrawAlignment(Textdraw4, 1);
TextDrawColor(Textdraw4, 0);
TextDrawUseBox(Textdraw4, true);
TextDrawBoxColor(Textdraw4, 102);
TextDrawSetShadow(Textdraw4, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw4, 0);
TextDrawFont(Textdraw4, 0);
Textdraw5 = TextDrawCreate(259.500000, 146.750000, \"usebox\");
TextDrawLetterSize(Textdraw5, 0.000000, 2.461111);
TextDrawTextSize(Textdraw5, 139.500000, 0.000000);
TextDrawAlignment(Textdraw5, 1);
TextDrawColor(Textdraw5, 0);
TextDrawUseBox(Textdraw5, true);
TextDrawBoxColor(Textdraw5, 102);
TextDrawSetShadow(Textdraw5, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw5, 0);
TextDrawFont(Textdraw5, 0);
Textdraw6 = TextDrawCreate(260.500000, 197.333374, \"usebox\");
TextDrawLetterSize(Textdraw6, 0.000000, 2.461111);
TextDrawTextSize(Textdraw6, 139.500000, 0.000000);
TextDrawAlignment(Textdraw6, 1);
TextDrawColor(Textdraw6, 0);
TextDrawUseBox(Textdraw6, true);
TextDrawBoxColor(Textdraw6, 102);
TextDrawSetShadow(Textdraw6, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw6, 0);
TextDrawFont(Textdraw6, 0);
Textdraw7 = TextDrawCreate(311.000000, 240.083328, \"usebox\");
TextDrawLetterSize(Textdraw7, 0.000000, 0.331481);
TextDrawTextSize(Textdraw7, 96.000000, 0.000000);
TextDrawAlignment(Textdraw7, 1);
TextDrawColor(Textdraw7, 0);
TextDrawUseBox(Textdraw7, true);
TextDrawBoxColor(Textdraw7, 102);
TextDrawSetShadow(Textdraw7, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw7, 0);
TextDrawFont(Textdraw7, 0);
Textdraw8 = TextDrawCreate(264.000000, 277.083374, \"usebox\");
TextDrawLetterSize(Textdraw8, 0.000000, 2.461111);
TextDrawTextSize(Textdraw8, 142.000000, 0.000000);
TextDrawAlignment(Textdraw8, 1);
TextDrawColor(Textdraw8, 0);
TextDrawUseBox(Textdraw8, true);
TextDrawBoxColor(Textdraw8, 102);
TextDrawSetShadow(Textdraw8, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw8, 0);
TextDrawFont(Textdraw8, 0);
Textdraw9 = TextDrawCreate(265.000000, 313.083343, \"usebox\");
TextDrawLetterSize(Textdraw9, 0.000000, 2.461111);
TextDrawTextSize(Textdraw9, 142.000000, 0.000000);
TextDrawAlignment(Textdraw9, 1);
TextDrawColor(Textdraw9, 0);
TextDrawUseBox(Textdraw9, true);
TextDrawBoxColor(Textdraw9, 102);
TextDrawSetShadow(Textdraw9, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw9, 0);
TextDrawFont(Textdraw9, 0);
Textdraw10 = TextDrawCreate(348.000000, 126.583274, \"A szerverrol:\");
TextDrawLetterSize(Textdraw10, 0.449999, 1.600000);
TextDrawAlignment(Textdraw10, 1);
TextDrawColor(Textdraw10, 16777215);
TextDrawSetShadow(Textdraw10, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw10, 1);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw10, 51);
TextDrawFont(Textdraw10, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw10, 1);
Textdraw11 = TextDrawCreate(519.500000, 145.583343, \"usebox\");
TextDrawLetterSize(Textdraw11, 0.000000, -0.057408);
TextDrawTextSize(Textdraw11, 310.000000, 0.000000);
TextDrawAlignment(Textdraw11, 1);
TextDrawColor(Textdraw11, 0);
TextDrawUseBox(Textdraw11, true);
TextDrawBoxColor(Textdraw11, 102);
TextDrawSetShadow(Textdraw11, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw11, 0);
TextDrawFont(Textdraw11, 0);
 
//Player Textdraws:
new PlayerText:Textdraw0[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:Textdraw1[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:Textdraw2[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:Textdraw3[MAX_PLAYERS];
 
Textdraw0[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 142.500000, 148.166656, \"Felhasznalo nev\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw0[playerid], 0.282999, 1.786666);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw0[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw0[playerid], 51);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw0[playerid], 2);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw0[playerid], 1);
Textdraw1[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 143.500000, 198.750030, \"Jelszo\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw1[playerid], 0.300000, 1.716665);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw1[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw1[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw1[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw1[playerid], -1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw1[playerid], 51);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw1[playerid], 2);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw1[playerid], 1);
Textdraw2[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 146.000000, 277.499877, \"Belepes\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw2[playerid], 0.282999, 1.786666);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw2[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw2[playerid], 8388863);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw2[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw2[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw2[playerid], 51);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw2[playerid], 2);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw2[playerid], 1);
Textdraw3[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 147.000000, 313.499877, \"Regisztracio\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw3[playerid], 0.282999, 1.786666);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw3[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw3[playerid], 8388863);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw3[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw3[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw3[playerid], 51);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw3[playerid], 2);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw3[playerid], 1);

15
Segítségkérés / Hogyan épül fel egy járműrendszer? (SQL)
« Dátum: 2016. február 23. - 07:12:49 »
Sziasztok!
Már elég régóta próbálok írni egy járműrendszert SQL mentéssel de nem nagyon sikerül...
Hogyan épül fel ez az egész dolog? Ha megkérhetném scripttel magyarázzon mert már írtak de scriptbe sose sikerült megoldanom
Segítségeket előre is köszönöm.

Oldalak: [1] 2 3 ... 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal