Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Hasirama

Oldalak: [1] 2 3
1
Segítségkérés / Hangulatjelek cserélése
« Dátum: 2017. július 16. - 12:43:25 »
Hali!
 
 
 
Igazából már nem tudok mit kitalálni, mi baja lehet. Remélem valaki tudja rá a választ, és hajlandó ezt velem közölni:D
 

local hangulatjelek = {
{\":D\", \"#dec277*nevet*#FFFFFF\"},
{\":)\", \"#dec277*mosolyog*#FFFFFF\"},
{\":(\", \"#dec277*szomorú*#FFFFFF\"},
{\";)\", \"#dec277*kacsint*#FFFFFF\"},
{\"xD\", \"#dec277*röhög*#FFFFFF\"},
{\"XD\", \"#dec277*röhög*#FFFFFF\"},
{\":O\", \"#dec277*csodálkozik*#FFFFFF\"},
{\":/\", \"#dec277*fintorog*#FFFFFF\"},
}
for k, v in ipairs(hangulatjelek) do
return msg:gsub(v[1], v[2])
end

 
Visszajelzést nem ad, csak annyit tudod, hogy valamiért csak az első tagig megy el, bármilyen esetben. Viszont azt rendesen ki is cseréli. Próbáltam már több módon is, mindig ez a probléma jelentkezett.
 
 
 
Válaszokat előre is köszönöm!

2
Segítségkérés / Client oldal localPlayer meghatározása
« Dátum: 2017. július 07. - 20:48:40 »
Hali!
 
 
 
Igazából nem tudom, mi pontosan a gond.
 
Több helyen is előfordul ez, de most kiemelek egyet, mert mindnél ugyan az a probléma. Pl fut egy render, ami megjelenít egy panelt. Ha ebbe a panelbe tevékenykedünk, néha triggerelődik server oldalra, ekkor megszűnik a render. Mikor visszaérkezik Client oldalra, a render újra előjön, viszont ekkor már bugosan, mindenkinek megjeleníti. Ez egyéb értékekkel is igaz, de van olyan, amikor nem is kell trigger, simán Client oldalon is bebugol, és nem csak az adott játékosnak történnek a dolgok. Ez hogy működik? Mi különbség van a root, localPlayer, stb között? Hogy tudom ezt rendesen meghatározni, hogy csak az adott játékosnak történjenek a dolgok?
 
 
 
Válaszokat előre is köszönöm!

3
Segítségkérés / Tábla törlése hiba
« Dátum: 2017. március 16. - 18:55:51 »
Hali!
 
 
 

igenyTablak[#igenyTablak + 1] = {tonumber(dolog), tostring(igeny), tonumber(ido), #igenyTablak + 1}
function igenyLejaras()
for k, v in ipairs(igenyTablak) do
   if tonumber(v[3]) <= 0 then
      table.remove(igenyTablak, v[4])
   else
      igenyTablak[v[4]][3] = igenyTablak[v[4]][3] - 1
   end
end
end
setTimer ( igenyLejaras, 1000, 0, \"\" )

 
 
 
Itt lenne egy kis gond. Ugye azt szeretném, hogyha lejár a megadott ideje az adott igénynek, akkor törölje azt az igényt. Ezt az első törléséig szépen el is végzi, viszont utána gondolom a sorszámoknál hülyülhet be, ugyanis nem törli már a másodikat, és elkezd errorozni:
 
 
 
\"attempt to index field \'?\' (a nil value)\"
 
 
 
Esetleg valami más közelítést tudnátok javasolni, amivel nem kavarodna így be?
 
Válaszokat előre is köszönöm!

4
Segítségkérés / Videó a háttérben, dxdraw/gui mögött
« Dátum: 2017. február 19. - 12:36:33 »
Hali!
 
 
 
Már egy ideje próbálkozom annak megvalósításával, hogy a dxdraw, vagy gui elemek mögött játszódjon egy videó. 
 
 
 
Ha egy létrehozott browser-ben próbáltam, akkor nem sikerült sehogy se a videó elé hoznom se a dxdrawot, se a gui-t. HTML-ben is próbálkoztam(bár ehhez nem értek), csak a .webm kiterjesztésű videót sikerült működésre bírnom, de az is csak fps droppot idézett elő, így az se volt túl sikeres.

5
Segítségkérés / Tankolás timerrel
« Dátum: 2016. december 21. - 15:51:24 »
Hali!
 
Nem tudom miért, de olyan, mintha azt a timert befloodolná, és kb 50-esével számolja felfele az üzemanyagot. Ezt hogy lehetne orvosolni?
 
 
 

-- Ez ugye render alatt van:
if (distance <= 1) then
bindKey (\"U\", \"down\", TankolasKezd)
bindKey (\"U\", \"up\", TankolasVege)
dxDrawImage(screenOffset, 64, 44, \"icon.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 220), false)
else
unbindKey (\"U\", \"down\", TankolasKezd)
unbindKey (\"U\", \"up\", TankolasVege)
end
 
function TankolasKezd()

jarmu = getNearestVehicle(localPlayer)

if getElementData(jarmu, \"jarmu.Motor\") == 1 then
   outputChatBox(\"Előbb állítsd le a jármű motorját!\", 255, 255 ,255)
else
   tankolTimer = setTimer(UzemanyagAdd, 2000, 0, \"\")
end
end
function TankolasVege()
if isTimer ( tankolTimer ) then killTimer ( tankolTimer ) end
unbindKey (\"U\", \"down\", TankolasKezd)
unbindKey (\"U\", \"up\", TankolasVege)
end
function UzemanyagAdd()
setElementData(jarmu, \"jarmu.Uzemanyag\", tonumber(getElementData(jarmu, \"jarmu.Uzemanyag\")) + 1)
end

 
 

6
Segítségkérés / Egyedi jármű component létrehozása
« Dátum: 2016. december 17. - 13:10:47 »
Hali!
 
 
 
Azt hogy lehet megoldani, hogy egy egyedi componentet rakni a járművekre? Nem egy létezőre gondolok, hanem tényleg egy teljesen egyedit, egyedi névvel ellátva. Talán modellezésnél kell valami olyat csinálni, vagy hogyan?
 
 
 
Válaszokat előre is köszönöm!

7
Segítségkérés / setElementData, Anticheat
« Dátum: 2016. november 20. - 09:23:47 »
Hali!
Sajnos ezt nem nagyon értem, szeretném, ha valaki elmagyarázná.
Sokan azt a szokásos anticheat-systemet használják. És ezzel állítanak elementData-t. Valaki elmondaná, hogy pontosan mi ellen véd, valamint hogy a harmadik értéke a setElementData-nak mi is pontosan?(setElementData(thePlayer, \"dbid\", true)) - Tehát a true/false. Nem vagyok túl jó angolos
Valamint hogy még ezen kívül milyen csalások ellen kellene a szervert megvédeni?
Előre is köszönöm!

8
Segítségkérés / Jármű labelből
« Dátum: 2016. november 15. - 17:04:34 »
Hali!
Van egy guilabelből készített gridlistem, ami tartalmazza az összes járművet a nevét kiírva. Azt szeretném megoldani, hogy ha rákattintok az egyikre, akkor kiadja mondjuk a rendszámát, idjét. Viszont nem tudom, hogyan tudnám megadni, hogy az az a jámrű. Nem tudom jól emagyarázni, de mondok rá egy példát.
Van egy játékosokból álló labeles gridlistem is, és azt úgy oldottam meg, hogy mikor rákattint az egyik névre(labelre), lekéri a kattintott label szövegét, és utána már csak egyszerűen egy getPlayerFromName, és tudok lekérni a játékosról mindent(elementdata, stb).
Ugyan ezt járműveknél hogyan tudnám megcsinálni?

9
Segítségkérés / Rossz képminőség, hibás kép
« Dátum: 2016. november 12. - 10:24:21 »
Hali!
Az lenne a gondom, hogy van egy hud, ami PS-ben tökéletes, viszont amikor berakom szerverre(dxdrawimage), akkor a kép szélén megjelennek fehér csíkok. Ez mitől van?
\"N_vtelen-2_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

10
Segítségkérés / clickedElement másik functionben
« Dátum: 2016. november 03. - 11:03:29 »
Hali!
Bocs a címért, nem találtam jobbat!
Az lenne a gondom, hogy van egy objectem, amire ha rákattintunk, előjön egy panel, pár adatával együtt a klikkelt objektnek. Ez működik is. Ez úgy van megoldva, hogy onClientClick-nél ha ilyen objectre kattintunk, előhív egy function-t, és \"átviszi\" a clickedElementet(nem tudom máshogy írni:D), és a meghívott function-ben lekéri az adatokat, és előhívja a gui-t. Itt van a gond. Mivel ezeknek a guiknak szeretnék adni egy eventhandlert, hogy ha rákattintunk az egyik gombra a gui-n, történjen valami az objektel, de ugye az addEventHandler(ami a onClientGUIClick)-nél nem adhatom hozzá a clickedElementet, így annak nincs is értéke. Eddig úgy oldottam meg, hogy a legközelebbi fát csináltam meg clickedElementnél, de ennek ugye sok baja lehet.
Valaki meg tudja mondani, hogyan lehetne ezt a problémát megoldani?
Előre is köszönöm!

11
Segítségkérés / Több modellből készített egyedi object probléma
« Dátum: 2016. november 02. - 11:01:36 »
Hali!
Amikor elkészítek egy modellt 3Ds Max-ben, akkor azt hibátlanul be tudom rakni MTA szerverre, van colja, megakadok benne, tudom mozgatni, méretezni.
Viszont ha egy több modellből álló objectet csinálok, amit a textúrázás után Attacholok, úgy konvertálom dff-be, col-ba, annak elveszik a colja, nem tudom megfogni, mozgatni, méretezni.
Ezt hogyan tudom orvosolni?

12
Segítségkérés / Három, egymástól független kérdés
« Dátum: 2016. szeptember 25. - 09:25:38 »
Hali!
Bocsi a címért, nem tudtam megfogalmazni röviden, így ezt találtam ki!
Bele is kezdenék:
1. Kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet lekérdezni a közelben lévő, lerakott fa objecteket? Ez arra kellene, hogy ha a közelben van egy(mondjuk 10 egységen belül legalább egy), akkor letiltson valami funkciót a játékosnak.
2. Kérdésem, hogy az objectre kattintva megnyit egy panelt, ezt be is tudom \"zárni\", viszont valójában csak eltünteti, mikor újra megnyitom a panelt, az előző is ott van, és ez így halmozódik. Itt van a rossz megoldásom:
 

-- Itt van az a rész, mikor ráklikkelünk:
local panelState = false
if not panelState then
panelState = true
end
PanelRender(clickedElement)
function PanelRender(clickedElement)
if panelState then
addEventHandler(\"onClientRender\",getRootElement(),
function()
   ........

 
Ha jól tudom, ez most így nem is működik, csak ha a render function-t előrébb rakom, mint a lekérdezést. Csak így tudtam megoldani, hogy átvigyem a \"clickedElement\"-et, hogy le tudjam kérni az elementData-ját. \"addEventHandler\"-nél nem tudtam ezt megcsinálni.
3. Kérdés, és egyben utolsó, hogy azt hogy az itemrendszerben van egy tárgy, amit ha ráhúzok egy másik játékosra, akkor annak, akire ráhúztam a tárgyat, megjelenítsen egy képet, és csak neki, senki másnak. Ez jó lehetne?(még tudtam kipróbálni):
 
if(hoverElement == localPlayer) then
guiCreateStaticImage(50, 50, 295, 388, \"kepek/jelveny.png\", false)
end

 
Elnézést a sok kérdésért, és köszönöm előre is a válaszokat!

13
Segítségkérés / Mappoláskor terület kitöltése
« Dátum: 2016. augusztus 27. - 12:29:53 »
Hali!
Elsősorban elnézést, ha rossz helyre nyitom, nem találtam neki más helyet, ahol segítségkérés formájában kérdeznek a mappolásról.
Na szóval az lenne a kérdésem, hogy mikor kiszedünk egy épületet, alatta ott a nagy \"űr\". Ezt én a 6959-es ID-jű objecttel fedem el, viszont ebből van, hogy többet kell leraknom, több nagyobbat, több kissebbet, hogy az ne lógjon ki, ne látszódjon ott, ahol nem kellene.
Viszont ilyenkor elkerülhetetlen nekem, hogy összeérjen a kettő object, ilyenkor viszont vibrálni kezd azon a helyen. Ezt hogy lehet orvosolni? Vagy más megoldást szoktak használni erre? Esetleg más objectet, amit erre a feladatra szoktak használni, tudnátok küldeni?
Előre is köszönöm a válaszokat!

14
Segítségkérés / addEventHandler egy játékosnak
« Dátum: 2016. augusztus 26. - 11:03:04 »
Hali!
Az miért van, hogy ha így csinálom:
 
addEventHandler(\"onClientRender\",getRootElement(), PanelRender)

 
Akkor rendesen megjeleníti, viszont mindenkinek, aki a szerveren van, nem csak annak akinek kellene. Ezt tudom jól, hogy ez a getRootElement() miatt van, viszont mit lehetne helyette írni, hogy csak az adott játékosnak jelenítse meg? Mert ezzel nem sikerül:
 
addEventHandler(\"onClientRender\",localPlayer, PanelRender)

 
Válaszokat előre is köszönöm!

15
Segítségkérés / Frakció panel: kattintható guiLabel a tagoknál
« Dátum: 2016. május 22. - 13:16:52 »
Hali!
Egy egyedi kivitelezésű frakció panelt szeretnék megalkotni, viszont egy ponton megakadtam.
Az megvan, hogy kilistázza egymás alá a tagok neveit egy guiLabel-el. Viszont azt nem tudom megoldani, hogy minden egyes név labeljének egy egyedi ID-t adni, amivel meg lehessen különböztetni a többitől, hogy ha majd rákattintsunk, akkor azt érzékelje. Mivel eddig csak úgy működik, hogy a legutolsó név labeljét érzékeli, a többi mintha ott se lenne.
Jelenleg ebben a formájában semmit sem érzékel, ha rákattintok, itt ronthatok el valamit:
Valamint tudom, hogy nem a tagokat írja ki, hanem az online playereket, ez csak átmeneti dolog!
 
        
local player_cache = {}
local taglista = {}
local elem = 0
 
player_cache = getElementsByType(\"player\")
for k,v in ipairs(player_cache) do
   elem = elem + 1
   local nev = getPlayerName(v)
 
   taglista[elem] = guiCreateLabel(400,60 + elem * (30) ,700,50,nev,false,bg)
         guiSetFont(taglista[elem], myFont)
 

end

 
Valamint itt van, mikor rákattintok az adott labelre:
Itt meg csak egy kettő dolog van beleírva, hogy tesztelhessem, azokat se nagyon kell nézni:D
 
elseif (source == taglista[elem]) then
   outputChatBox(tostring(elem))
   guiLabelSetColor ( taglista[elem], 255, 0, 0 )
   local neve = guiGetText ( taglista[elem] )
   local jatekos = getPlayerFromName (neve)
   outputChatBox(tostring(getElementData(jatekos, \"CharSzomj\"))..\" -os az éhsége \"..getPlayerName(jatekos)..\" -nak/-nek\")
else
   return false --its not one of our gomb...
end

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal