Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - HaGaD

Oldalak: [1]
1
RP/RPG kérések / RP játékmódom miért nem tölti be a mappokat?
« Dátum: 2014. szeptember 20. - 15:06:41 »
Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy a Go****e RPG modom nem tölti be a mappokat. Amikor belépek, akkor csak a lerakott jármûvek vannak például a Rendõrség elõtt? Tudnátok nekem segíteni?

2
Kérdések, Segítség / SMS domain regisztráció/SMS tárhely regisztráció.
« Dátum: 2014. szeptember 15. - 16:28:26 »
Sziasztok! Arra lennék kíváncsi, hogy van-e olyan regisztrátor, ami vagy SMS domain rendelést nyújt, vagy olyan fizetõs, de lehetõleg olcsó tárhelyet, amihez ingyenes domain nevet lehet hozzárendelni (nem muszály .hu-nak lennie). Elõre is köszönöm a válaszokat! :)

3
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Rang Rendszer
« Dátum: 2014. július 22. - 17:48:48 »
Sziasztok! Ez egy rang rendszer, ami az eredeti PPC_Truckinghoz jár. Lemagyarosítottam, és elhoztam ide, nektek! Beleírtam a fixchars.h includeot is, mivel ez az include kezeli az ékezeteket. Enélkül az inc. nélkül amit ékezetesen írsz, eltûnne a játékban. Elég nehéz beszerezni egy olyan PPC_Trucking módot, amiben minden tartozék benne van. Azthiszem csak egy fajtában van ez a rang rendszer benne. Aki lusta lefordítani, vagy nem tud angolul, annak ez jól jöhet. Esetleg annak is, aki sehol sem találja azt a verzióját a PPC_Truckingnak, amiben minden benne van. Egyébként még több eredeti tartozékot is publikálni fogok a tervek szerint. Eredeti készítõ: wUmPyc.
 
/*\\----------------------------------------------------------------
-------------------------RANK-SYSTEM-------------------------------
--------------------------by-wUmPyc--------------------------------
----------------------------------------------------------------\\*/
//                           |
//                           |
//                           |
//                           |
//                           |
//                           V
#include <a_samp>
#include <fixchars.h>
new Text:playerscoretext;
new Text:playerscoretext2;
new Text:playerscoretext3;
new Text:playerscoretext4;
#define RANK1NAME \"Te ~y~Újonc vagy\"//change name the way you wont(RANK1)
#define RANK2NAME \"Te ~y~Tapasztalt vagy\"//change name the way you wont(RANK2)
#define RANK3NAME \"Te ~y~Veterán Játékos vagy\"//change name the way you wont(RANK3)
#define RANK4NAME \"Te vagy ~y~Az Év Játékosa\"//change name the way you wont(RANK4)
#define RANK1SCOREa 0 // you are rank1 from 0 score
#define RANK1SCOREb 99 // to 99 score
#define RANK2SCOREa 100// you are rank2 from 100 score
#define RANK2SCOREb 249// to 249 score
#define RANK3SCOREa 250// you are rank3 from 250 score
#define RANK3SCOREb 999// to 999 score
#define RANK4SCORE 1000// you are rank4 from 1000+ score
public OnFilterScriptInit()
{
playerscoretext3 = TextDrawCreate(413.0,103.0,RANK3NAME);
    playerscoretext4 = TextDrawCreate(413.0,103.0,RANK4NAME);
playerscoretext = TextDrawCreate(413.0,103.0,RANK1NAME);
    playerscoretext2 = TextDrawCreate(413.0,103.0,RANK2NAME);
SendClientMessageToAll(0xFFFF00FF,\"Rank system by wumpyc betoltodott!\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
TextDrawDestroy(playerscoretext);
TextDrawDestroy(playerscoretext2);
TextDrawDestroy(playerscoretext3);
TextDrawDestroy(playerscoretext4);
SendClientMessageToAll(0xFFFF00FF,\"Rank system by wumpyc kikapcsolodott!\");
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if GetPlayerScore(playerid) >= RANK1SCOREa && GetPlayerScore(playerid) <=RANK2SCOREb*then
{
    TextDrawUseBox(playerscoretext, 1);
TextDrawBoxColor(playerscoretext, 0x000000FF);
TextDrawSetShadow(playerscoretext,0);
TextDrawShowForPlayer(playerid, playerscoretext);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext2);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext3);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext4);
}
if GetPlayerScore(playerid) >= RANK2SCOREa && GetPlayerScore(playerid) <=RANK2SCOREb*then
{
TextDrawUseBox(playerscoretext2, 1);
TextDrawBoxColor(playerscoretext2, 0x000000FF);
TextDrawSetShadow(playerscoretext2,0);
TextDrawShowForPlayer(playerid, playerscoretext2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext);
TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext4);
TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext3);
}
if GetPlayerScore(playerid) >= RANK3SCOREa && GetPlayerScore(playerid) <=RANK3SCOREb*then
{
TextDrawUseBox(playerscoretext3, 1);
TextDrawBoxColor(playerscoretext3, 0x000000FF);
TextDrawSetShadow(playerscoretext3,0);
TextDrawShowForPlayer(playerid, playerscoretext3);
TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext);
TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext4);
}
if GetPlayerScore(playerid) >= RANK4SCORE*then
{
TextDrawUseBox(playerscoretext4, 1);
TextDrawBoxColor(playerscoretext4, 0x000000FF);
TextDrawSetShadow(playerscoretext4,0);
TextDrawShowForPlayer(playerid, playerscoretext4);
TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext);
TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext3);
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext);
TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext3);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext4);
return 1;
}
//                           A
//                           |
//                           |
//                           |
//                           |
//                           |
/*\\----------------------------------------------------------------
-------------------------RANK-SYSTEM-------------------------------
--------------------------by-wUmPyc--------------------------------
----------------------------------------------------------------\\*/
 

4
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Alap Spawn System
« Dátum: 2014. július 21. - 19:47:31 »
Sziasztok! Itt egy kis egyszerû code, ami annyit tud, hogy spawnkor kapsz 25000 dollárt, egy 28-as ID-jû fegyvert végtelen lõszerrel, meg kiírja spawnkor, hogy \"Sikeres Spawn! Jó játékot!\". Tudom, hogy nagyon alap code, viszont egy kezdõ funba is simán jól jöhet!
 
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
    SendClientMessage ( playerid, 0x0000FF, \"Sikeres Spawn! Jó játékot!\");
    GivePlayerWeapon ( playerid, 28, 1000000000 );
    GivePlayerMoney ( playerid, 25000 );
    return 1;
}

5
Archívum / West Life Roleplay
« Dátum: 2014. július 16. - 19:05:14 »
                                                                                                     West Life Roleplay v1.0
Sziasztok! Megnyílt szerverünk. Jelenleg egy ideiglenes mód van benne, mivel az újat éppen editeljük, írogatjuk, mappolgatjuk, stb. Az ideigleneshez is saját map lesz, ami éppen készülõben van. A módról azt kell tudni, hogy egy Goudlyne Edit, amibõl kivettük a mapokat, fejlesztgetjük, illetve konfiguráljuk az alap bugokat, amik megtalálhatók az alap Goudlyne módban, mert ugye  mint tudjuk, van egy két bug, viszont nem annyira vészesek. A szerver abban fog különbözni a többi most nyíló szervertõl (tisztelet a kivételnek), hogy a \"Non RP-sek tengerét\" lefékezzük, megállítjuk különbözõ módszerekkel, amíg meg nem találjuk, hogy mi a leghatásosabb, illetve, hogy mi felel meg legjobban az emberi normáknak. Admin felvétel egyelõre van, 1-2 személyig. Errõl majd még beszélünk. Hozzászólásban is jelentkezhettek, aztán majd PÜ-ben (privát üzenetben) fogom megadni az elérhetõségeket, illetve, hogy mit kell a jelentkezési lapba írni. A szerver két feje, azaz a tulajok James Northstar (én), illetve Vincenzo Morello ( A Sunwell egyik konfigosa ). Már az elõzõ három szóból és az \"a\" kötõszóból is látszik (A Sunwell egyik konfigosa mondatból ), hogy teljes mértékben komolyan fogjuk gondolni ezt a projectet. Szerintem aki bekerül oda konfigosnak, az nem csak beszél, hanem dolgozik is. Vincenzo lesz a Scripter, én a Mapper. Természetesen besegítünk egymásnak, ha kell, viszont ezek lesznek az alap posztok. Jöjjön az IG információ.\"
                                                                                                                              IG Információ
A szerver El Quabrados, illetve Las Payasadas városkájában játszódik. Sok alap munka van, ebbõl felsorolok egy párat, bár aki ismeri a Goudlyne-t, az tudni fogja. Alap munkák: Villanyszerelõ, úttisztító, postás, stb. Legális frakciók: Rendõr, NAV ( Nemzeti Adó- és Vámhivatal. Tudom, hogy egy U.S.A-ban játszódó szerverre minek, de szerintem majd ki is vesszük, ha gondoljátok), Tûzoltó, Mentõ, Katona, T.E.K ( Terror Elhárítási Központ ). Ezekbõl mind szabad, kivéve a rendõr leader. Esetleg alleadert keresünk. Illegális frakciók: VLA ( Varrios Los Aztecas ), GSF ( Grove Street Families ), és még tervezünk belerakni néhányat. Terveink között van a Ballas banda is, illetve a Vagos Family is. Ha bugot, vagy bármi hibát találnátok a szerveren, nyugodtan szóljatok. Ha panaszotok van egy adminra, akkor egy bizonyítékkal ( például egy képpel ), és egy névvel ( ami az adminé ) forduljatok hozzánk! Szerver IP címe: Ha esetleg még nem szabad kitenni a szerver elérhetõségét, akkor egy moderátor írjon, és leveszem! Üdvözlettel: HaGaD, IG: James_Northstar.

6
RP/RPG kérések / Goudlyne Map Kérés
« Dátum: 2014. július 15. - 20:17:59 »
Sziasztok! Még mielõtt zárnátok a témát elmondom, hogy tisztában vagyok vele, hogy a Goudlyne nem publikus. Viszont nekem meg van és egy olyan problémám lenne vele, hogy nem tölti be a mapokat. Kevesebb soros is mint 68 ezer, tehát valami baj van. Azt szeretném kérni, hogyha meg van nektek a mapja, akkor legyetek szívesek kirakni hozzászólásban code tagokban! Köszönöm a közremûködést elõre is!

7
SA-MP: Szerverfejlesztés / Forint "Script"
« Dátum: 2014. június 19. - 19:50:48 »
Sziasztok! Itt egy viszonylag egyszerû kód, amely arra szolgál, hogy a jobb felsõ sarokban a dollár helyett forint lesz kiírva.Készítõ: HaGaD. Azért tettem idézõjelbe a scriptet a címben, mert ez félig textdraw, hiszen ez egy kiírás a jobb felsõ sarokba.  RP szerókra tökéletesen megy, bár az elkészült RP módokba szoktak ilyet alapból tenni. Ha valaki RPG projectbe kezd, annak szerintem ez tökéletesen mefelel.
 

#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
new Text:Box[MAX_PLAYERS];
new Text:Ft[MAX_PLAYERS];
new check;
public OnFilterScriptInit()
{
    print(\"\\n|==========================================================|\");
    print(\"\\n|                        Forint script                     |\");
    print(\"\\n|                           Betöltve                       |\");
    print(\"\\n|==========================================================|\");
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    print(\"\\n|==========================================================|\");
    print(\"\\n|                        Forint script                     |\");
    print(\"\\n|                         Kikapcsolva                      |\");
    print(\"\\n|==========================================================|\");
    KillTimer(check);
    return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Box[playerid] = TextDrawCreate(622.000000, 79.000000, \"   \");
    TextDrawBackgroundColor(Box[playerid], 255);
    TextDrawFont(Box[playerid], 1);
    TextDrawLetterSize(Box[playerid], 0.500000, 1.000000);
    TextDrawColor(Box[playerid], -1);
    TextDrawSetOutline(Box[playerid], 0);
    TextDrawSetProportional(Box[playerid], 1);
    TextDrawSetShadow(Box[playerid], 1);
    TextDrawUseBox(Box[playerid], 1);
    TextDrawBoxColor(Box[playerid], 0x000035FF);
    TextDrawTextSize(Box[playerid], 483.000000, 49.000000);
    Ft[playerid] = TextDrawCreate(490.000000, 77.000000, \"00000000FT\"); //a forint mindenhol legelõl volt
    TextDrawBackgroundColor(Ft[playerid], 0xff0000AA);//Kûlsõ
    TextDrawFont(Ft[playerid], 1);
    TextDrawLetterSize(Ft[playerid], 0.539999, 2.299999);
    TextDrawColor(Ft[playerid], 0x585859AA);//belsõ
    TextDrawSetOutline(Ft[playerid], 1);
    TextDrawSetProportional(Ft[playerid], 1);
    SetTimerEx(\"CheckMoney\", 2000, true, \"i\", playerid);
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Box[playerid]);
    return 1;
}
forward CheckMoney(playerid);
public CheckMoney(playerid)
{
    new string[128];
    if(GetPlayerMoney(playerid) < 10)
    {
        format(string, sizeof(string), \"0000000%iFT\", GetPlayerMoney(playerid));
        TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
    }
    if(10 <= GetPlayerMoney(playerid) < 100)
    {
        format(string, sizeof(string), \"000000%iFT\", GetPlayerMoney(playerid));
        TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
    }
    if(100 <= GetPlayerMoney(playerid) < 1000)
    {
        format(string, sizeof(string), \"00000%iFT\", GetPlayerMoney(playerid));
        TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
    }
    if(1000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 10000)
    {
        format(string, sizeof(string), \"0000%iFT\", GetPlayerMoney(playerid));
        TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
    }
    if(10000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 100000)
    {
        format(string, sizeof(string), \"000%iFT\", GetPlayerMoney(playerid));
        TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
    }
    if(100000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 1000000)
    {
        format(string, sizeof(string), \"00%iFT\", GetPlayerMoney(playerid));
        TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
    }
    if(1000000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 10000000)
    {
        format(string, sizeof(string), \"0%iFT\", GetPlayerMoney(playerid));
        TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
    }
    if(10000000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 999999999)
    {
        format(string, sizeof(string), \"%iFT\", GetPlayerMoney(playerid));
        TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
    }
    return 1;
}

8
Bemutatkozás / HaGaD
« Dátum: 2014. június 19. - 19:21:37 »
Sziasztok! A teljes nevemet nem szeretném elárulni, szerintem nem egyedül vagyok ezzel. A keresztnevem Ádám, játékos nevem James_Northstar. Nem olyan nagyon régóta foglalkozok a samp játékkal, viszont nagyon szeretem. Kezdõ scripter/mapper vagyok. Észak-Magyarországon élek, nem meglepõ módon :) Nagyon jó közösség van itt, a fórumon, tetszik, hogy nem 13 évesek az adminisztrátorok/globális moderátorok, és aki esetleg fiatalabb életkorú, az is normális tud lenni, természetesen mint mindenhol, itt is akadnak, lehetnek kivételek. Szeretem a CoD2-t, a CoD5 Zombie_Realism nazi zombis módot, a GTA San Andreast, a GTA Vice City-t, sõt, néha még a GTA 3-mat is elindítom néha napján :) Játszok a Battlefield 1942-vel, szeretek bicózni, régebben a karate fogott meg, jártam is két évet. Nem rajongok a fociért és az egyéb sportokért, amit labdával játszanak. Várható lesz pár munkám a fórumon, van is már egy-kettõ. Remélem jól ki fogok majd jönni a többi taggal, szerintem menni fog. Egyébként a fórumon régóta vagyok, viszont nem rég regisztráltam. Igaz, már nem sokan játszanak a samppal, de aki játszik, legalább jelen van a fórumon. Videózok is YouTube-ra, van pár videóm fent. Aki szeret videózni, és tud is (gondolok arra, hogy tud azért pár mondatos szerepet tanulni, nem értetlenkedik, mert az idegesítõ tud lenni, persze ha kell valami, segítek, csak a legalapvetõbb dolgok menjenek).Windows 8 rendszerem van. Esetleg egy komolyabb scripter tanár jól jönne, de pénzzel nem fogok fizetni, esetleg kap admint, vagy mappot, vagy valamiben majd megegyezünk. Nem szeretem a nagyképû embereket, mert nincs joga senkinek lenézni a másikat, mert mindenki ugyanolyan ember, mint a másik. Persze ezzel senkit nem akarok megbántani. Aki magára veszi, az magára is vessen :) Remélem nem fogok figyelmeztetést kapni. Tisztában vagyok a szabályokkal, ha esetleg valamit nem tartok be, szóljatok, figyelek rá! Ez lettem volna én, HaGaD! Örülök, hogy e közösség tagjává váltam! Üdv, HaGaD

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal