Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - devil77
Oldalak: [1]
1
« Dátum: 2014. július 14. - 15:37:12 »
Sziasztok.Olyat meg lehetne oldani hogy ha rámegyek kombájnal egy objectre akkor azt az objectet törli?
2
« Dátum: 2014. július 14. - 15:36:12 »
Sziasztok.Van nekem 3 parancsom amit ha beírok lerak egy lámpa objectet.Csak azt hogy lehetne megcsinálni hogy mentse is a szerver ha leraktam? Parancsok: CMD:leraklampa(playerid) { if (APlayerData[playerid][PlayerLevel] >= 5) { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; new oModel; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 19122; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; CreateObject(oModel, OX+2, OY, OZ-1, ORX, ORY, ORZ); } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Ezt a parancsot csak NiKe használhatja!\"); return 1; } CMD:leraklampa2(playerid) { if (APlayerData[playerid][PlayerLevel] >= 5) { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; new oModel; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 19123; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; CreateObject(oModel, OX+2, OY, OZ-1, ORX, ORY, ORZ); } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Ezt a parancsot csak NiKe használhatja!\"); return 1; } CMD:leraklampa3(playerid) { if (APlayerData[playerid][PlayerLevel] >= 5) { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; new oModel; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 19124; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; CreateObject(oModel, OX+2, OY, OZ-1, ORX, ORY, ORZ); } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Ezt a parancsot csak NiKe használhatja!\"); return 1; }
3
« Dátum: 2014. július 11. - 14:14:44 »
Sziasztok.Egy olyan script kellene nekem hogy mikor beirja a farmer hogy /work (eddig megoldom ez után kéne) akkor mikor rámegy a búzára tüntesse el a búzát és 5perc múlva nõjjõn vissza.Próbáltam megcsinálni de vagy a Timer Vagy más errorozott Köszi elõre
4
« Dátum: 2014. július 09. - 11:55:29 »
Sziasztok.Azt hogy lehet megoldani hogy lehessen a térképen KÍVÛL rajzolni? Mert tudom hogy lehet láttam 1-2 szerón.Térképen belülre tudom hogy kell de azon kívûl?Valaki valami ötlet? Köszi elõre is
5
« Dátum: 2014. július 06. - 10:44:47 »
Sziasztok.Van egy traffipax scriptem.Annyi gomdom van vele hogy mindenki le tudja rakni a traffit.Azt szeretném hogy csak azok tudják lerakni akik rendõr skin-be vannak.Meg esetleg meg lehetne oldani hogy 1 rendõr 1 traffit tudjon csak lerakni?. Rendõr skinek:281, 282, 283.Ennyit elég ha beleírtok.Többit folytatom.Köszi. Kód: #include a_samp #include zcmd #include sscanf2 #define MAX_TRAFI 200 //----------------------------------------SZÍNEK----------------------------------------// #define ZOLD 0x03b01aAA #define SARGA 0xeefa00AA #define NARANCSS 0xf0a400AA #define PIROS 0xe60000AA enum tInfo { Van, Object, Birsag, Maxsebesseg, Gyorshajtasok, Float: PosX, Float: PosY, Float: PosZ, Float: Fordulas }; new TrafiInfo[MAX_TRAFI][tInfo]; forward TrafiEllenor(); public OnFilterScriptInit() { SetTimer(\"TrafiEllenor\", 2000, true); return 1; } CMD:tlerak(playerid, params[]) { new string[128]; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Kocsiból nem rakhatod le.\"); if(sscanf(params, \"dd\", TrafiInfo[tInfo][Maxsebesseg])) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /tlerak [max sebesség]\"); for(new trafi; trafi < MAX_TRAFI; trafi++) { if(TrafiInfo[trafi][Van] == 0) { GetPlayerPos(playerid, TrafiInfo[tInfo][PosX], TrafiInfo[tInfo][PosY], TrafiInfo[tInfo][PosZ]); GetPlayerFacingAngle(playerid, TrafiInfo[tInfo][Fordulas]); TrafiInfo[tInfo][Object] = CreateObject(2921, TrafiInfo[tInfo][PosX], TrafiInfo[tInfo][PosY], TrafiInfo[tInfo][PosZ]-1, 0.0, 0.0, TrafiInfo[trafi][Fordulas]); TrafiInfo[tInfo][Van] = 1; TrafiInfo[tInfo][Gyorshajtasok] = 0; format(string, sizeof(string), \"Max sebesség: %d\", TrafiInfo[tInfo][Maxsebesseg]); SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Leraktál egy trafipaxot.\"); SendClientMessage(playerid, ZOLD, string); break; } } return 1; } CMD:tfelszed(playerid) { new string[128], Float:x, Float:y, Float:z; for(new trafi; trafi < MAX_TRAFI; trafi++) { if(TrafiInfo[trafi][Van] == 1) { GetObjectPos(TrafiInfo[tInfo][Object], x, y, z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x, y, z)) { DestroyObject(TrafiInfo[trafi][Object]); format(string, sizeof(string), \"ID: %d | Gyorshajtások: %d | Bírságok összege: $%d\", trafi, TrafiInfo[trafi][Gyorshajtasok], TrafiInfo[trafi][Gyorshajtasok]*TrafiInfo[trafi][birsag]); TrafiInfo[trafi][Van] = 0; TrafiInfo[trafi][PosX] = 0; TrafiInfo[trafi][PosY] = 0; TrafiInfo[trafi][PosZ] = 0; TrafiInfo[trafi][Fordulas] = 0; SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedtél egy trafipaxot.\"); SendClientMessage(playerid, ZOLD, string); break; } } } return 1; } CMD:tfelszedall(playerid) { for(new trafi; trafi < MAX_TRAFI; trafi++) { DestroyObject(TrafiInfo[tInfo][Object]); TrafiInfo[tInfo][Van] = 0; TrafiInfo[tInfo][PosX] = 0; TrafiInfo[tInfo][PosY] = 0; TrafiInfo[tInfo][PosZ] = 0; TrafiInfo[tInfo][Fordulas] = 0; } SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedted az összes trafipaxot.\"); return 1; } stock GetVehicleSpeed(vehicleid) { new Float:vSpeed[3]; GetVehicleVelocity( vehicleid, vSpeed[0], vSpeed[1], vSpeed[2] ); new Float:vSpeed_Float; vSpeed_Float = floatsqroot( ((vSpeed[0] * vSpeed[0]) + (vSpeed[1] * vSpeed[1])) + (vSpeed[2] * vSpeed[2])) * 180.0; new vSpeed_Int; vSpeed_Int = floatround( vSpeed_Float, floatround_round ); return vSpeed_Int; } public TrafiEllenor() { new nev[MAX_PLAYER_NAME]; new Float:x, Float:y, Float:z, string[128]; for(new playerid; playerid < MAX_TRAFI; playerid++) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); for(new trafi; trafi < MAX_TRAFI; trafi++) { if(TrafiInfo[tInfo][Van] == 1) { GetObjectPos(TrafiInfo[tInfo][Object], x, y, z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 30.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(GetVehicleSpeed(vehicleid) > TrafiInfo[tInfo][Maxsebesseg]) { TrafiInfo[tInfo][Gyorshajtasok]++; SetPlayerWantedLevel(playerid, GetPlayerWantedLevel(playerid) + 1); format(string, sizeof(string), \"Bemért egy traffipax.Lassíts!!\"); SendClientMessage(playerid, SARGA, string); break; } } } } } } return 1; }
Oldalak: [1]
|