Sziasztok!
Új vagyok még a scriptelésben de azért tudok egyet s mást, viszont a mai nap egy (számomra) megoldhatatlan problémába ütköztem ugyanis nem értem ezeket az errorokat amiket az általam írt hitrendszeres scriptbe vannak ha valaki tudja a megoldást nagyon megköszönném ugyanis eddig mûködött majd pedig egyik pillanatról a másikra (változtattam a scriptben) már nem.
(egyébként meg ez egy hitrendszer különbözõ armor értékekkel)
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
new Float:armour;
GetPlayerArmour(playerid, armour);
if (armour < 60.0)
{
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 9)
{
SetPlayerDrunkLevel (playerid, 10000);
SendClientMessage(playerid,0x67a300AA,\"Fejbelõttek.\");
}
else
SendClientMessage(playerid,0x67a300AA,\"Fejbelõttek, de sisak volt rajtad ezért nem esett bajod.\");
}
GetPlayerArmour(playerid, armour);
if (armour < 80.0)
{
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 7)
{
SendClientMessage(playerid,0x67a300AA,\"Lábba lõttek, 5 mp múlva felálhatsz.\");
ApplyAnimation(playerid,\"SWEET\",\"Sweet_injuredloop\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 5000, 1);
}
else
SendClientMessage(playerid,0x67a300AA,\"Lábba lõttek, de lábvédõ volt rajtad ezért nem esett bajod.\");
}
GetPlayerArmour(playerid, armour);
if (armour < 80.0)
{
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart ==
{
SendClientMessage(playerid,0x67a300AA,\"Lábba lõttek, 5 mp múlva felálhatsz.\");
ApplyAnimation(playerid,\"SWEET\",\"Sweet_injuredloop\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 5000, 1);
}
else
SendClientMessage(playerid,0x67a300AA,\"Lábba lõttek, de lábvédõ volt rajtad ezért nem esett bajod.\");
}
return 1;
}
Elõre is kösz!