Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - John_Gates

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / SScanf loding failed
« Dátum: 2016. augusztus 16. - 11:34:38 »
Először találkozok ilyen problémával, segítségeteket kérném.
Szerver log:
SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3.7-R2, ©2005-2015 SA-MP Team
[11:16:40] filterscripts = \"\"  (string)
[11:16:40]
[11:16:40] Server Plugins
[11:16:40] --------------
[11:16:40]  Loading plugin: amxsscanf.dll
[11:16:40]   Plugin does not conform to architecture.
[11:16:40]   Failed.
[11:16:40]  Loading plugin: nativechecker.dll
[11:16:40]   Loaded.
[11:16:40]  Loaded 1 plugins.
[11:16:40]
[11:16:40] Filterscripts
[11:16:40] ---------------
[11:16:40]   Loaded 0 filterscripts.
[11:16:40]    Error: Function not registered: \'SSCANF_Init\'
[11:16:40]    Error: Function not registered: \'SSCANF_Join\'
[11:16:40]    Error: Function not registered: \'SSCANF_Leave\'
[11:16:40]    Error: Function not registered: \'sscanf\'
[11:16:40] Script[gamemodes/sajatproject.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\"
[11:16:40] Number of vehicle models: 0

2
Segítségkérés / .amx probléma
« Dátum: 2015. június 05. - 15:12:32 »
Sziasztok!
Arról lenne szó, hogy volt nekem egy modom amit most kapartam elő.
Csak a .amx fájlja van meg, ugye azt használja csa a szerver, de kell hozzá a .pwn is, de nincs meg.
Easy DeAMXel próbáltam konvertálni, de nem nagyon szeretné, szerintem azért mert van rajta AntiDeAMX.
Ha nem bírnám megoldani, hogy legyen .pwn fájl, hogyan lehetne futtatni szervert, scriptelni?
Vagy hogy bírnám megoldani a lekonvertálást?

3
Munkaerő keresése / SegédScripter TGF ÚJRA
« Dátum: 2014. szeptember 18. - 21:00:17 »
Sziasztok!
Újra kellene segédscripter egy RPG szerverhez.
A szerver \"nagyvárosi\", teljesen átlesz editelve.
Amiket tudni kell neki: -Legalább 16 éves legyen
                                    -Szeresse amit csinál, tehát ne kelljen neki könyörögni, hogy csináld már meg
                                    -Amire megkérem azt teljesítse
                                    -Tudjon pl. fegyver háton/lábon-t scriptelni
És még további infók skypeon: laci.b_5
Értelmes, hozzá értõ emberek jelentkezését várom
Skyppeon bejelöltök és rámírtok.

4
Munkaerő keresése / SegédScriptert keresek!
« Dátum: 2014. szeptember 14. - 15:37:47 »
Sziasztok!
Nem rég nyitottam egy RPG szervert, neve CoolRPG
Én lennék a scripter és a tulajdonos is, mivel scriptelni még annyira nem tudok, kellene mellém egy scripter.
A mod \"nagyvárosi\", van pár bug amit nem tudtam kijavítani.
Jelentkezéseket várom skypeon: laci.b_5
A szerver most indult, nincs sok player.
Bug javítzás, fejlesztésekben kellene segíteni
Várom a jelentkezõket

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. szeptember 14. 16:48:43[/time] )

Már megvan a segédscripter! Zárható!

5
Szkript kérések / [FilterScript]Fegyver háton, lábon
« Dátum: 2014. szeptember 13. - 20:44:00 »
Sziasztok!
Szerettem volna csinálni egy fegyver háton, lábon scriptet.
Nem jött össze, így hát segítséget kérnék.
RP szerverre tervezem tehát úgy kellena, hogyha SNIPERed van akkor úgy rakja hátra ahogy a videóban, ha RIFLE van nálad de SNIPER nincs akkor a sniper helyére ugyanúgy rakja, ha van nálad M4 akkor a SNIPER mellé a hátadon úgyanúgy, ha AK47 van nálad SNIPER/RIFLE mellé ugyanúgy mint M4et. Ha MP5 van nálad akkor a bal lábadra(oldalára), ha COMBAT van nálad akkor a jobb lábadra(oldaladra)
Videó: 

Még egy:

Nagyon szeretnék erre megoldást találni :)

6
SA-MP: Szerverfejlesztés / Godmode (kezdõ)
« Dátum: 2014. június 18. - 08:29:33 »
Sziasztok! Eljöttem újra egy godmode-al! Kezdõknek jól jöhet, akik még nem tudják, ezt hogy is kell.
Én is kezdõ vagyok, csinálgatok dolgokat. Véleményeiteket várom. Ez jó lehet kezdetnek egy saját admin rendszerbe is.
Szükséges includeok: ZCMD és a_samp. Ha valami nem mûködne írjatok ide.
 
#include <a_samp>
#include <ZCMD>

 
Itt a parancs:
 
CMD:god(playerid)
{
    if(IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy Admin/RCON!\");
    SetPlayerHealth(playerid,10000);
    return 1;
}

7
Segítségkérés / Scriptel Szolgálat! HIBA! HELP!
« Dátum: 2014. június 16. - 15:59:47 »
Sziasztok! Írtam a fejembõl egy kisebb Scripter Szolgálatot.
És error-t ír, nem tudom mi a baja.
De ha viszont még valaki azt is tudja, hogy 3D Text-et, hogy kell úgy csinálni, hogy ha beállok scripterszoliba rajtam legyen, ha kiállok eltûnjön, akkor leírhatná, köszönöm!
Rendszerem és az error-ok:
 
C:\\Users\\Barczi\\Desktop\\Szerverem [RPG]\\gamemodes\\sajatfun.pwn(530) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
C:\\Users\\Barczi\\Desktop\\Szerverem [RPG]\\gamemodes\\sajatfun.pwn(530) : error 017: undefined symbol \"Szolg\"
C:\\Users\\Barczi\\Desktop\\Szerverem [RPG]\\gamemodes\\sajatfun.pwn(530) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Barczi\\Desktop\\Szerverem [RPG]\\gamemodes\\sajatfun.pwn(530) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

 

//---------Scripter szoli--------//
CMD:sonduty(playerid)
{
   new scripterduty[128];
   GetPlayerName(playerid,nev, sizeof(nev));
   if(IsPlayerAdmin(playerid))
   format(scripterduty,128,\"%s Scripter Szolgálatba lépett! | Megölni tilos!\");
   SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTBLUE,\"|===============Scripter Szolgálat===============|
   SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,scripterduty);
   SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTBLUE,\"|===============Scripter Szolgálat===============|
   return 1;
}
//---------Scripter szoli--------//

8
SA-MP: Szerverfejlesztés / Elkezdett Stunt/Fun mod (kezdõ)
« Dátum: 2014. június 08. - 14:51:26 »
Sziasztok!
Aki már látta az Üdvözlõ és elköszönõ üzenetes filterscriptem az már tudja ki vagyok!
Remélem mindenkinek tetszett az, mivel még kezdõ scripter vagyok.
Hát, elõdrukkoltam egy játékmóddal, ami elég alap, de kicsit összetettebb mint az elõzõ filterscriptem!
Véleményeket várom! Sokat segítenétek! (Újra elmondom, kezdõ vagyok :D )
PWN: http://www.mediafire.com/download/0w7sp2cg58has7b/GamerStuntMod.pwn
AMX: http://www.mediafire.com/download/vg8zvd33a4av8dz/GamerStuntMod.amx

9
SA-MP: Szerverfejlesztés / Üdvözlõ, elköszönõ üzenet (kezdõ)
« Dátum: 2014. június 08. - 09:20:42 »
Sziasztok!
Most kezdtem nem rég a scriptelést és gondoltam megosztok veletek egy kis elköszönõ és üdvözlõ filterscriptet.
Az egész annyiból áll, hogy van benne változó és amikor fellép valaki a szerverre kiírja ezt: \"John_Salivan csatlakozott a szerverre!\"
Vagy éppen más nevet, attól függ, mi a játékos neve aki feljön. Még nagyon kezdõ scripter vagyok, de gondoltam megosztom!
Remélem tetszeni fog! Várom a véleményeket! :)
PWN: http://www.mediafire.com/download/uv46d6z746ve4hn/udvozlo.pwn
AMX: http://www.mediafire.com/download/789clnc9jbl1hfw/udvozlo.amx

10
Segítségkérés / Pawno gond, segítség!
« Dátum: 2014. május 12. - 16:02:48 »
Sziasztok!
Segítségeteket kérném, mivel nem nagyon értek a scripteléshez.
Összedobtam egy szervert a haverokkal hülyéskedni.
Van benne pár hiba. Megkéne csinálni és egy fejes lábas rendszert belerakni, mindent code ban írok:
Alap mod(kijívítani a hibákat):
 
//----------------------------------------------------------
//
//  GRAND LARCENY  1.0
//  A freeroam gamemode for SA-MP 0.3
//
//----------------------------------------------------------
#include <a_samp>
#include <core>
#include <float>
#include \"../include/gl_common.inc\"
#include \"../include/gl_spawns.inc\"
#pragma tabsize 0
//----------------------------------------------------------
#define COLOR_WHITE       0xFFFFFFFF
#define COLOR_NORMAL_PLAYER 0xFFBB7777
#define CITY_LOS_SANTOS    0
#define CITY_SAN_FIERRO    1
#define CITY_LAS_VENTURAS    2
new total_vehicles_from_files=0;
// Class selection globals
new gPlayerCitySelection[MAX_PLAYERS];
new gPlayerHasCitySelected[MAX_PLAYERS];
new gPlayerLastCitySelectionTick[MAX_PLAYERS];
new Text:txtClassSelHelper;
new Text:txtLosSantos;
new Text:txtSanFierro;
new Text:txtLasVenturas;
new thisanimid=0;
new lastanimid=0;
//----------------------------------------------------------
main()
{
print(\"\\n---------------------------------------\");
print(\"[HUN]War by HunGamer1000\\n\");
print(\"---------------------------------------\\n\");
}
//----------------------------------------------------------
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~w~[HUN]War\",3000,4);
     SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Üdvözöllek a {88AA88}[HUN]{FFFFFF}War {88AA88}S{FFFFFF}zerveren!\");
    SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"A szerver tulajdonos: John_Gates (HunGamer1000)\");
    SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Várható sok mappolás! Érezd jól magad!\");
     // class selection init vars
     gPlayerCitySelection[playerid] = -1;
gPlayerHasCitySelected[playerid] = 0;
gPlayerLastCitySelectionTick[playerid] = GetTickCount();
//SetPlayerColor(playerid,COLOR_NORMAL_PLAYER);
//Kick(playerid);
/*
Removes vending machines
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1302, 0.0, 0.0, 0.0, 6000.0);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1209, 0.0, 0.0, 0.0, 6000.0);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 955, 0.0, 0.0, 0.0, 6000.0);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1775, 0.0, 0.0, 0.0, 6000.0);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1776, 0.0, 0.0, 0.0, 6000.0);
*/
/*
new ClientVersion[32];
GetPlayerVersion(playerid, ClientVersion, 32);
printf(\"Player %d reports client version: %s\", playerid, ClientVersion);*/
return 1;
}
//----------------------------------------------------------
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
new randSpawn = 0;
SetPlayerInterior(playerid,0);
TogglePlayerClock(playerid,0);
ResetPlayerMoney(playerid);
GivePlayerMoney(playerid, 30000);
if(CITY_LOS_SANTOS == gPlayerCitySelection[playerid]) {
    randSpawn = random(sizeof(gRandomSpawns_LosSantos));
    SetPlayerPos(playerid,
 gRandomSpawns_LosSantos[randSpawn][0],
 gRandomSpawns_LosSantos[randSpawn][1],
 gRandomSpawns_LosSantos[randSpawn][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid,gRandomSpawns_LosSantos[randSpawn][3]);
}
else if(CITY_SAN_FIERRO == gPlayerCitySelection[playerid]) {
    randSpawn = random(sizeof(gRandomSpawns_SanFierro));
    SetPlayerPos(playerid,
 gRandomSpawns_SanFierro[randSpawn][0],
 gRandomSpawns_SanFierro[randSpawn][1],
 gRandomSpawns_SanFierro[randSpawn][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid,gRandomSpawns_SanFierro[randSpawn][3]);
}
else if(CITY_LAS_VENTURAS == gPlayerCitySelection[playerid]) {
    randSpawn = random(sizeof(gRandomSpawns_LasVenturas));
    SetPlayerPos(playerid,
 gRandomSpawns_LasVenturas[randSpawn][0],
 gRandomSpawns_LasVenturas[randSpawn][1],
 gRandomSpawns_LasVenturas[randSpawn][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid,gRandomSpawns_LasVenturas[randSpawn][3]);
}
//SetPlayerColor(playerid,COLOR_NORMAL_PLAYER);
SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_PISTOL,1200);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_PISTOL_SILENCED,1200);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_DESERT_EAGLE,1200);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_SHOTGUN,1200);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_SAWNOFF_SHOTGUN,1200);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_SPAS12_SHOTGUN,1200);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_MICRO_UZI,1200);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_MP5,1200);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_AK47,1200);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_M4,1200);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_SNIPERRIFLE,1200);
   
    GivePlayerWeapon(playerid,WEAPON_COLT45,1000);
    GivePlayerWeapon(playerid,WEAPON_MP5,1000);
    GivePlayerWeapon(playerid,WEAPON_M4,1000);
//GivePlayerWeapon(playerid,WEAPON_MP5,100);
TogglePlayerClock(playerid, 0);
return 1;
}
//----------------------------------------------------------
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    new playercash;
   
    // if they ever return to class selection make them city
// select again first
gPlayerHasCitySelected[playerid] = 0;
   
if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) {
        ResetPlayerMoney(playerid);
} else {
playercash = GetPlayerMoney(playerid);
if(playercash > 0)  {
   GivePlayerMoney(killerid, playercash);
   ResetPlayerMoney(playerid);
}
}
      return 1;
}
//----------------------------------------------------------
ClassSel_SetupCharSelection(playerid)
{
      if(gPlayerCitySelection[playerid] == CITY_LOS_SANTOS) {
SetPlayerInterior(playerid,11);
SetPlayerPos(playerid,508.7362,-87.4335,998.9609);
SetPlayerFacingAngle(playerid,0.0);
       SetPlayerCameraPos(playerid,508.7362,-83.4335,998.9609);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,508.7362,-87.4335,998.9609);
}
else if(gPlayerCitySelection[playerid] == CITY_SAN_FIERRO) {
SetPlayerInterior(playerid,3);
SetPlayerPos(playerid,-2673.8381,1399.7424,918.3516);
SetPlayerFacingAngle(playerid,181.0);
       SetPlayerCameraPos(playerid,-2673.2776,1394.3859,918.3516);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,-2673.8381,1399.7424,918.3516);
}
else if(gPlayerCitySelection[playerid] == CITY_LAS_VENTURAS) {
SetPlayerInterior(playerid,3);
SetPlayerPos(playerid,349.0453,193.2271,1014.1797);
SetPlayerFacingAngle(playerid,286.25);
       SetPlayerCameraPos(playerid,352.9164,194.5702,1014.1875);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,349.0453,193.2271,1014.1797);
}
}
//----------------------------------------------------------
// Used to init textdraws of city names
ClassSel_InitCityNameText(Text:txtInit)
{
     TextDrawUseBox(txtInit, 0);
TextDrawLetterSize(txtInit,1.25,3.0);
TextDrawFont(txtInit, 0);
TextDrawSetShadow(txtInit,0);
    TextDrawSetOutline(txtInit,1);
    TextDrawColor(txtInit,0xEEEEEEFF);
    TextDrawBackgroundColor(txtClassSelHelper,0x000000FF);
}
//----------------------------------------------------------
ClassSel_InitTextDraws()
{
    // Init our observer helper text display
txtLosSantos = TextDrawCreate(10.0, 380.0, \"Los Santos\");
ClassSel_InitCityNameText(txtLosSantos);
txtSanFierro = TextDrawCreate(10.0, 380.0, \"San Fierro\");
ClassSel_InitCityNameText(txtSanFierro);
txtLasVenturas = TextDrawCreate(10.0, 380.0, \"Las Venturas\");
ClassSel_InitCityNameText(txtLasVenturas);
    // Init our observer helper text display
txtClassSelHelper = TextDrawCreate(10.0, 415.0,
   \" Press ~b~~k~~GO_LEFT~ ~w~or ~b~~k~~GO_RIGHT~ ~w~to switch cities.~n~ Press ~r~~k~~PED_FIREWEAPON~ ~w~to select.\");
TextDrawUseBox(txtClassSelHelper, 1);
TextDrawBoxColor(txtClassSelHelper,0x222222BB);
TextDrawLetterSize(txtClassSelHelper,0.3,1.0);
TextDrawTextSize(txtClassSelHelper,400.0,40.0);
TextDrawFont(txtClassSelHelper, 2);
TextDrawSetShadow(txtClassSelHelper,0);
    TextDrawSetOutline(txtClassSelHelper,1);
    TextDrawBackgroundColor(txtClassSelHelper,0x000000FF);
    TextDrawColor(txtClassSelHelper,0xFFFFFFFF);
}
//----------------------------------------------------------
ClassSel_SetupSelectedCity(playerid)
{
if(gPlayerCitySelection[playerid] == -1) {
gPlayerCitySelection[playerid] = CITY_LOS_SANTOS;
}
if(gPlayerCitySelection[playerid] == CITY_LOS_SANTOS) {
SetPlayerInterior(playerid,0);
         SetPlayerCameraPos(playerid,1630.6136,-2286.0298,110.0);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,1887.6034,-1682.1442,47.6167);
TextDrawShowForPlayer(playerid,txtLosSantos);
TextDrawHideForPlayer(playerid,txtSanFierro);
TextDrawHideForPlayer(playerid,txtLasVenturas);
}
else if(gPlayerCitySelection[playerid] == CITY_SAN_FIERRO) {
SetPlayerInterior(playerid,0);
         SetPlayerCameraPos(playerid,-1300.8754,68.0546,129.4823);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,-1817.9412,769.3878,132.6589);
TextDrawHideForPlayer(playerid,txtLosSantos);
TextDrawShowForPlayer(playerid,txtSanFierro);
TextDrawHideForPlayer(playerid,txtLasVenturas);
}
else if(gPlayerCitySelection[playerid] == CITY_LAS_VENTURAS) {
SetPlayerInterior(playerid,0);
         SetPlayerCameraPos(playerid,1310.6155,1675.9182,110.7390);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,2285.2944,1919.3756,68.2275);
TextDrawHideForPlayer(playerid,txtLosSantos);
TextDrawHideForPlayer(playerid,txtSanFierro);
TextDrawShowForPlayer(playerid,txtLasVenturas);
}
}
//----------------------------------------------------------
ClassSel_SwitchToNextCity(playerid)
{
    gPlayerCitySelection[playerid]++;
if(gPlayerCitySelection[playerid] > CITY_LAS_VENTURAS) {
    gPlayerCitySelection[playerid] = CITY_LOS_SANTOS;
}
PlayerPlaySound(playerid,1052,0.0,0.0,0.0);
gPlayerLastCitySelectionTick[playerid] = GetTickCount();
ClassSel_SetupSelectedCity(playerid);
}
//----------------------------------------------------------
ClassSel_SwitchToPreviousCity(playerid)
{
    gPlayerCitySelection[playerid]--;
if(gPlayerCitySelection[playerid] < CITY_LOS_SANTOS) {
    gPlayerCitySelection[playerid] = CITY_LAS_VENTURAS;
}
PlayerPlaySound(playerid,1053,0.0,0.0,0.0);
gPlayerLastCitySelectionTick[playerid] = GetTickCount();
ClassSel_SetupSelectedCity(playerid);
}
//----------------------------------------------------------
ClassSel_HandleCitySelection(playerid)
{
new Keys,ud,lr;
    GetPlayerKeys(playerid,Keys,ud,lr);
   
    if(gPlayerCitySelection[playerid] == -1) {
ClassSel_SwitchToNextCity(playerid);
return;
}
// only allow new selection every ~500 ms
if( (GetTickCount() - gPlayerLastCitySelectionTick[playerid]) < 500 ) return;
if(Keys & KEY_FIRE) {
    gPlayerHasCitySelected[playerid] = 1;
    TextDrawHideForPlayer(playerid,txtClassSelHelper);
TextDrawHideForPlayer(playerid,txtLosSantos);
TextDrawHideForPlayer(playerid,txtSanFierro);
TextDrawHideForPlayer(playerid,txtLasVenturas);
    TogglePlayerSpectating(playerid,0);
    return;
}
if(lr > 0) {
   ClassSel_SwitchToNextCity(playerid);
}
else if(lr < 0) {
   ClassSel_SwitchToPreviousCity(playerid);
}
}
//----------------------------------------------------------
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
if(gPlayerHasCitySelected[playerid]) {
ClassSel_SetupCharSelection(playerid);
return 1;
} else {
if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_SPECTATING) {
   TogglePlayerSpectating(playerid,1);
          TextDrawShowForPlayer(playerid, txtClassSelHelper);
          gPlayerCitySelection[playerid] = -1;
}
     }
   
return 0;
}
//----------------------------------------------------------
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"Grand Larceny\");
ShowPlayerMarkers(PLAYER_MARKERS_MODE_GLOBAL);
ShowNameTags(1);
SetNameTagDrawDistance(40.0);
EnableStuntBonusForAll(0);
DisableInteriorEnterExits();
SetWeather(2);
SetWorldTime(11);
UsePlayerPedAnims();
//ManualVehicleEngineAndLights();
//LimitGlobalChatRadius(300.0);
ClassSel_InitTextDraws();
// Player Class
AddPlayerClass(281,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(282,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(283,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(284,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(285,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(286,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(287,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(288,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(289,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(265,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(266,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(267,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(268,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(269,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(270,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(1,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(2,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(3,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(4,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(5,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(6,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(8,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(42,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(65,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
//AddPlayerClass(74,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(86,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(119,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(149,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(208,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(273,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(289,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(47,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(48,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(49,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(50,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(51,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(52,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(53,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(54,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(55,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(56,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(57,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(58,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
      AddPlayerClass(68,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(69,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(70,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(71,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(72,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(73,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(75,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(76,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(78,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(79,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(80,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(81,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(82,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(83,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(84,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(85,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(87,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(88,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(89,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(91,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(92,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(93,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(95,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(96,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(97,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(98,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(99,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
// SPECIAL
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/trains.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/pilots.txt\");
      // LAS VENTURAS
     total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_law.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_airport.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_gen.txt\");
   
    // SAN FIERRO
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_law.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_airport.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_gen.txt\");
   
    // LOS SANTOS
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_law.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_airport.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_gen_inner.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_gen_outer.txt\");
   
    // OTHER AREAS
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/whetstone.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/bone.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/flint.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/tierra.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/red_county.txt\");
    printf(\"Total vehicles from files: %d\",total_vehicles_from_files);
   
    CreateObject(983, 1539.6, -1614.6, 16.6, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1539.6, -1608.2, 16.6, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1539.6, -1605.6, 16.6, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1542.8, -1602.4, 16.6, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1549.1, -1602.4, 16.6, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1555.4, -1602.4, 16.6, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1561.7, -1602.4, 16.6, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1568.1, -1602.4, 16.6, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1574.5, -1602.4, 16.6, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1580.9, -1602.4, 16.6, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1587.3, -1602.4, 16.6, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1593.7, -1602.4, 16.6, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1600.1, -1602.4, 16.6, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1604.9, -1602.4, 16.6, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1542.8, -1617.8, 16.6, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1546.4, -1617.8, 16.6, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1608.1, -1605.6, 16.6, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1608.1, -1612, 16.6, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1608.1, -1618.4, 16.6, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1608.1, -1624.8, 16.6, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1608.1, -1631.2, 16.6, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1608.1, -1634.9, 16.6, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1604.9, -1638.1, 16.6, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1545.7, -1637.1, 28.1, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1552.1, -1637.1, 28.1, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1558.5, -1637.1, 28.1, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1564.9, -1637.1, 28.1, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1571.3, -1637.1, 28.1, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1574.7, -1637.1, 28.1, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1545.7, -1650.8, 28, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1550.4, -1650.8, 28, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1550.3, -1700.4, 28.1, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1545.7, -1700.4, 28, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1545.7, -1714.6, 28.1, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1552.1, -1714.6, 28.1, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1558.5, -1714.6, 28.1, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1564.9, -1714.6, 28.1, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1571.3, -1714.6, 28.1, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1574.7, -1714.6, 28.1, 0, 0, 270);
    CreateObject(3029, 1565.7, -1667.3, 27.4, 0, 0, 90.25);
    CreateObject(983, 1577.9, -1640.3, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1577.9, -1646.7, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1577.9, -1653.1, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1577.9, -1659.5, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1577.9, -1665.9, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1577.9, -1672.3, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1577.9, -1678.7, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1577.9, -1685.1, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1577.9, -1691.5, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1577.9, -1697.9, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1577.9, -1704.3, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1577.9, -1710.7, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1577.9, -1711.4, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1542.6, -1711.4, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1542.6, -1705, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1542.6, -1703.6, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1553.5, -1697.2, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1553.5, -1690.8, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1553.5, -1684.4, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1553.5, -1681.6, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.2, -1678.4, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1553.9, -1678.4, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1553.6, -1678.4, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1553.5, -1669.6, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1678.4, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1678.1, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1677.8, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1677.5, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1677.2, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1676.9, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1676.6, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1676.3, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1676, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1675.7, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1675.4, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1675.1, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1674.8, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1674.5, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1674.2, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1673.9, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1673.6, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1673.3, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1673, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1672.7, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.2, -1672.7, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1553.9, -1672.7, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1553.6, -1672.7, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1553.5, -1692.4, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1545.7, -1700.4, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1542.7, -1711.3, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1560.1, -1714.5, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1577.8, -1704.4, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1577.9, -1680.4, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1577.9, -1664.3, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1577.9, -1649.9, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1577.8, -1637.3, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1561.7, -1637.2, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1542.6, -1637.3, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1553.5, -1663.2, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1553.5, -1658.1, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1553.5, -1654, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1542.5, -1640.3, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1542.5, -1646.7, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1542.5, -1647.6, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1542.5, -1650.7, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1553.5, -1658.2, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1553.5, -1667.4, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1545.6, -1672.8, 13.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1545.6, -1678.6, 13.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(3934, 1564, -1703.3, 27.4, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1568, -1707, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1559.9, -1707, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1559.9, -1699.8, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1568.1, -1699.7, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3934, 1554.5, -1643.5, 27.4, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1558.6, -1639.9, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1558.7, -1647.3, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1550.6, -1647.3, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1550.3, -1639.9, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3934, 1571.4, -1655.3, 27.4, 0, 0, 270.5);
    CreateObject(3666, 1574.9, -1651.2, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1567.6, -1651.1, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1567.7, -1659.1, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1575, -1659.1, 27.9, 0, 0, 0);
return 1;
}
//----------------------------------------------------------
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(!IsPlayerConnected(playerid)) return 0;
if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
// changing cities by inputs
if( !gPlayerHasCitySelected[playerid] &&
    GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_SPECTATING ) {
    ClassSel_HandleCitySelection(playerid);
    return 1;
}
 
/* No jetpacks allowed
if(GetPlayerSpecialAction(playerid) == SPECIAL_ACTION_USEJETPACK) {
    Kick(playerid);
    return 0;
}*/
/* For testing animations
    new msg[128+1];
new animlib[32+1];
new animname[32+1];
thisanimid = GetPlayerAnimationIndex(playerid);
if(lastanimid != thisanimid)
{
GetAnimationName(thisanimid,animlib,32,animname,32);
format(msg, 128, \"anim(%d,%d): %s %s\", lastanimid, thisanimid, animlib, animname);
lastanimid = thisanimid;
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, msg);
}*/
return 1;
}
//----------------------------------------------------------

 
Fejes, lábas rendszer(belerakni):
 
#define BODY_PART_LEFT_LEG 7
#define BODY_PART_RIGHT_LEG 8
#define BODY_PART_HEAD 9

 

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
if(bodypart ==  BODY_PART_LEFT_LEG)
{
  if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
  {
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Bal Lábon lõtted, ezért nem tud mozogni!\");
   TogglePlayerControllable(damagedid, false);
   SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 50000);
   ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
   SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);
   SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Bal Lábon lõttek, ezért nem bírsz mozogni!\");
  }
}
else if(bodypart == BODY_PART_RIGHT_LEG)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
  SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Jobb lábon lõtted, ezért nem tud mozogni!\");
  TogglePlayerControllable(damagedid, false);
  SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 50000);
  ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
  SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);
  SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Jobb Lábon lõttek, ezért nem bírsz mozogni!\");
}
}
else if(bodypart == BODY_PART_HEAD)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
  SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Fejenlõtted, ezért súlyosan megsérült és kórházba került!\");
  SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Fejenlõttek, ezért súlyosan megsérültél!\");
  SetPlayerHealth(damagedid,0);
}
}
return 1;
}

 
Magadon segítés(berakni):
 
if (strcmp(\"/segit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
  TogglePlayerControllable(playerid, true);
                SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
                ClearAnimations(playerid);
  SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Segítettél magadon!\");
  return 1;
}

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal