Sziasztok. Nagyon nagy unalmamban néztem egy baseball meccset és azon gondolkoztam hogy milyen durva lehet már ha valakit eltalál egy labda olyan nagy erővel és ezért csináltam ezt a scriptet hogy IG lehessen próbálgatni milyen érzés
Készítő:Én(MichaelTMorales)
Sorok:111
Készítési idő:15-20 perc
Tesztelve:Igen, működik! Legalábbis nálunk nem volt semmi baj vele
Használata:
- A las venturasi stadion egyik hátsó bejáratánál lehet 10 labdát felvenni 5 percenként 10.000$ -ért a /labdak paranccsal. Pozíció: 1476.9888,2193.7478,11.0234
- Meg tudod nézni hogy hány labdád van a /labdaim paranccsal.
- Görgővel való kattintással tudod (de)aktiválni de csak shotgunnal lehet használni.
- Ha aktiválva van csak lőjél meg vele valakit és összeesik.
Letöltés:
-
Pastebin-
AMX+PWN #include <a_samp>
#include <zcmd>
#define COLOR_GREEN 0x008000FF
#define COLOR_RED 0xFF0000FF
new ShotgunMode[MAX_PLAYERS];
new BaseballLabdak[MAX_PLAYERS];
new HasznaltFelvetelt[MAX_PLAYERS];
new Eltalalva[MAX_PLAYERS];
forward enablelabdak(playerid);
forward animstop(damagedid);
public OnFilterScriptInit() return print(\"Baseball lövő filterscript betöltve!\");
public OnFilterScriptExit() return print(\"Baseball lövő filterscriptet készítette MichaelTMorales\");
public OnPlayerConnect(playerid){
HasznaltFelvetelt[playerid] = 0;
BaseballLabdak[playerid] = 0;
ShotgunMode[playerid] = 0;
Eltalalva[playerid] = 0;
return 1;
}
CMD:labdak(playerid, params[])
{
if(HasznaltFelvetelt[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Már vettél fel baseball labdát az elmúlt 5 percben\");
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1476.9888,2193.7478,11.0234)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy a stadion ajtajánál\");
if(GetPlayerMoney(playerid) < 10000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs pénzed erre (10.000$)\");
GivePlayerMoney(playerid, -10000);
BaseballLabdak[playerid] += 10;
HasznaltFelvetelt[playerid] = 1;
SetTimerEx(\"enablelabdak\", 300000, false, \"i\", playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felvettél 10 darab baseball labdát 10.000$-ért.\");
return 1;
}
CMD:labdaim(playerid, params[])
{
new str[64];
if(BaseballLabdak[playerid] < 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincsenek labdáid!\");
format(str, sizeof(str), \"Összesen %i baseball labdád van\", BaseballLabdak[playerid]);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, str);
return 1;
}
public enablelabdak(playerid)
{
HasznaltFelvetelt[playerid] = 0;
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Újra vehetsz fel baseball labdákat\");
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys & KEY_LOOK_BEHIND && GetPlayerWeapon(playerid) == 25){
if(ShotgunMode[playerid] == 0){
if(BaseballLabdak[playerid] < 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincsenek labdáid!\");
ShotgunMode[playerid] = 1;
SendClientMessage(playerid, -1, \"Shotgun tüzelési mód átállítva baseballra!\");
return 1;}
if(ShotgunMode[playerid] == 1){
ShotgunMode[playerid] = 0;
SendClientMessage(playerid, -1, \"Shotgun tüzelési mód átállítva normálra!\");
return 1;}
}
return 1;
}
public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 25 && ShotgunMode[playerid] == 1){
if(ShotgunMode[playerid] == 1 && BaseballLabdak[playerid] < 1) {
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Elfogytak a baseball labdáid ezért vissza lett állítva a shotid normálra.\");
ShotgunMode[playerid] = 0;
return 1;
}
BaseballLabdak[playerid] -= 1;
}
return 1;
}
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
if(ShotgunMode[playerid] == 1 && GetPlayerWeapon(playerid) == 25){
if(Eltalalva[damagedid] == 1) return 0;
Eltalalva[damagedid] = 1;
SetTimerEx(\"animstop\", 10000, false, \"i\", damagedid);
SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 50000);
TogglePlayerControllable(damagedid, false);
ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Eltaláltad egy baseball labdával, ezért összeesett.\");
SendClientMessage(damagedid, COLOR_RED, \"Egy baseball labda eltalált és sérülést szenvedtél.\");
return 0;
}
return 1;
}
public animstop(damagedid)
{
SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 0);
TogglePlayerControllable(damagedid, true);
ClearAnimations(damagedid);
Eltalalva[damagedid] = 0;
SendClientMessage(damagedid, COLOR_RED, \"Helyrejöttél.\");
return 1;
}