Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Heromen
Oldalak: [1]
1
« Dátum: 2014. április 06. - 11:04:20 »
Helló. Meg csináltam hogy mentse dinivel de csak egy .ini fájt csinál és a másodpercet percet órát nem menti le , csak 0kat ír oda. Valaki nem tudja miért? script: #include <a_samp> #include <dini> #include <zcmd> #define COLOR_RED 0xFF0000FF new fido_timer[MAX_PLAYERS]; enum JatekosInfo { FOra, FPerc, FMPerc, } new PlayerTime[MAX_PLAYERS][JatekosInfo]; new FIdo[MAX_PLAYERS][JatekosInfo]; forward PlayedTime(playerid); forward Uzenet(playerid); public OnPlayerConnect(playerid) { new file[128]; fido_timer[playerid] = SetTimerEx(\"tfido\", 1000, true, \"i\", playerid); if(!fexist(file)) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file,sizeof(file),\"/Szerver/%s.ini\",name); if(!fexist(file)) { dini_Create(file); dini_IntSet(file, \"FMPerc\", 0); dini_IntSet(file, \"FPerc\", 0); dini_IntSet(file, \"FOra\", 0); } } if(fexist(file)) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file,sizeof(file),\"/Szerver/%s.ini\",name); if(fexist(file)) { PlayerTime[playerid][FMPerc] = dini_Int(file, \"FMPerc\"); PlayerTime[playerid][FPerc] = dini_Int(file, \"FPerc\"); PlayerTime[playerid][FOra] = dini_Int(file, \"FOra\"); } } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new file[128]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; format(file,sizeof(file),\"%s.ini\",name); if(fexist(file)) { dini_IntSet(file, \"FMPerc\", PlayerTime[playerid][FMPerc]); dini_IntSet(file, \"FPerc\", PlayerTime[playerid][FPerc]); dini_IntSet(file, \"POra\", PlayerTime[playerid][FOra]); KillTimer(fido_timer[playerid]); } return 1; } forward tfido(playerid); public tfido(playerid) { FIdo[playerid][FMPerc] ++; if(FIdo[playerid][FMPerc] == 60) { FIdo[playerid][FMPerc] = 0; FIdo[playerid][FPerc] ++; SendClientMessage(playerid, -1, \"Percet ugrottál!\"); } if(FIdo[playerid][FPerc] == 60) { FIdo[playerid][FMPerc] = 0; FIdo[playerid][FPerc] = 0; FIdo[playerid][FOra] ++; SendClientMessage(playerid, -1, \"Órát ugrottál!\"); } } CMD:stat(playerid, params[]) { new fido[256]; format(fido, sizeof(fido), \"|| Fent lévõ Óra: %02d | Perc: %02d | MásodPerc: %02d ||\", FIdo[playerid][FOra], FIdo[playerid][FPerc], FIdo[playerid][FMPerc]); SendClientMessage(playerid, -1, fido); return 1; }
2
« Dátum: 2014. április 05. - 13:08:25 »
Helló! Segítséget szeretnék kérni ,hogy lehetne azt meg oldani hogy ne Gametexttel írja ki a vissza számolást hanem textdrawal? script #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> /* Szín definició */ #define COLOR_ORANGE 0xFFA500FF /* Beállítások */ #define K_TIME 2 #define Z_TIME 3 /* Timerek */ new vehicletimer, vehtimer; /* Forward */ forward VehicleRespawn(); forward CheckTimer(); /* */ public OnFilterScriptInit() { print(\"**************************\"); print(\"Jármû respawnoló betöltve!\"); print(\"Készítõ: Sheet\"); SetTimer(\"CheckTimer\", 3600000, true); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"A szerver \'Sheet\' Jármû respawnoló scriptjét használja!\"); return 1; } public CheckTimer() { new time[4]; gettime(time[0], time[1], time[2]); if(time[0] >= K_TIME && time[0] <= Z_TIME) { vehicletimer = 60; vehtimer = SetTimer(\"VehicleRespawn\", 1000, true); SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, \"Minden használaton kívüli jármû repsawnolva lesz 60 másodperc mulva a rendszer által.\"); } } COMMAND:respawnallcars(playerid, params[]) { return cmd_rac(playerid, params); } COMMAND:rac(playerid, params[]) { new vehicletime; if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nem vagy RCON admin!\"); if(sscanf(params, \"d\", vehicletime)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat: /r(espawn)a(ll)c(ars) [idõ]\"); vehicletimer = vehicletime; vehtimer = SetTimer(\"VehicleRespawn\", 1000, true); new string[128], sendername[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"* Minden használaton kívüli jármû repsawnolva lesz %d másodperc mulva %s által.\", vehicletime, sendername); SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, string); return 1; } public VehicleRespawn() { --vehicletimer; if( !vehicletimer ) { new vehid; while(vehid < MAX_VEHICLES) { if(!IsVehicleOccupied(vehid)) { SetVehicleToRespawn(vehid); } vehid++; } KillTimer(vehtimer); return; } static string[ 3 ]; format( string, 3, \"%d\", vehicletimer ); GameTextForAll(string, 1000, 6 ); } stock IsVehicleOccupied ( vehicleid ) { new i; while(i < MAX_PLAYERS) { if ( IsPlayerInVehicle ( i, vehicleid ) ) return 1; i++; } return 0; }
3
« Dátum: 2014. április 04. - 17:09:56 »
Helló! Valaki tudna segíteni hogy tudnám meg oldani hogy a trailereket ne respawnolja ? script #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> /* Szín definició */ #define COLOR_ORANGE 0xFFA500FF /* Beállítások */ #define K_TIME 2 #define Z_TIME 3 /* Timerek */ new vehicletimer, vehtimer; /* Forward */ forward VehicleRespawn(); forward CheckTimer(); /* */ public OnFilterScriptInit() { print(\"**************************\"); print(\"Jármû respawnoló betöltve!\"); print(\"Készítõ: Sheet\"); SetTimer(\"CheckTimer\", 3600000, true); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"A szerver \'Sheet\' Jármû respawnoló scriptjét használja!\"); return 1; } public CheckTimer() { new time[4]; gettime(time[0], time[1], time[2]); if(time[0] >= K_TIME && time[0] <= Z_TIME) { vehicletimer = 60; vehtimer = SetTimer(\"VehicleRespawn\", 1000, true); SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, \"Minden használaton kívüli jármû repsawnolva lesz 60 másodperc mulva a rendszer által.\"); } } COMMAND:respawnallcars(playerid, params[]) { return cmd_rac(playerid, params); } COMMAND:rac(playerid, params[]) { new vehicletime; if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nem vagy RCON admin!\"); if(sscanf(params, \"d\", vehicletime)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat: /r(espawn)a(ll)c(ars) [idõ]\"); vehicletimer = vehicletime; vehtimer = SetTimer(\"VehicleRespawn\", 1000, true); new string[128], sendername[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"* Minden használaton kívüli jármû repsawnolva lesz %d másodperc mulva %s által.\", vehicletime, sendername); SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, string); return 1; } public VehicleRespawn() { --vehicletimer; if( !vehicletimer ) { new vehid; while(vehid < MAX_VEHICLES) { if(!IsVehicleOccupied(vehid)) { SetVehicleToRespawn(vehid); } vehid++; } KillTimer(vehtimer); return; } static string[ 3 ]; format( string, 3, \"%d\", vehicletimer ); GameTextForAll(string, 1000, 6 ); } stock IsVehicleOccupied ( vehicleid ) { new i; while(i < MAX_PLAYERS) { if ( IsPlayerInVehicle ( i, vehicleid ) ) return 1; i++; } return 0; }
4
« Dátum: 2014. március 28. - 20:04:44 »
Hello! Valaki tudna segíteni abba hogy ezt nekem le mentse és be is töltse dinivel? #include <a_samp> #include <zcmd> new fido_timer[MAX_PLAYERS]; enum JatekosInfo { FOra, FPerc, FMPerc, } new FIdo[MAX_PLAYERS][JatekosInfo]; public OnPlayerConnect(playerid) { fido_timer[playerid] = SetTimerEx(\"tfido\", 1000, true, \"i\", playerid); return 1; } forward tfido(playerid); public tfido(playerid) { FIdo[playerid][FMPerc] ++; if(FIdo[playerid][FMPerc] == 60) { FIdo[playerid][FMPerc] = 0; FIdo[playerid][FPerc] ++; SendClientMessage(playerid, -1, \"Percet ugrottál!\"); } if(FIdo[playerid][FPerc] == 60) { FIdo[playerid][FMPerc] = 0; FIdo[playerid][FPerc] = 0; FIdo[playerid][FOra] ++; SendClientMessage(playerid, -1, \"Órát ugrottál!\"); } } CMD:stats(playerid, params[]) { new fido[256]; format(fido, sizeof(fido), \"|| Fent lévõ Óra: %02d | Perc: %02d | MásodPerc: %02d ||\", FIdo[playerid][FOra], FIdo[playerid][FPerc], FIdo[playerid][FMPerc]); SendClientMessage(playerid, -1, fido); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid) { KillTimer(fido_timer[playerid]); return 1; }
5
« Dátum: 2014. március 22. - 09:49:35 »
Sziasztok! Valaki tudna nekem olyan scriptet küldeni amibe ha a player ír a chatbe akkor azt a feje felett is meg jeleníti ?
6
« Dátum: 2014. március 21. - 14:13:37 »
Sziasztok! Valaki tudna nekem segíteni abba hogy ha bannolok valakit akkor ki írja neki az indokot és ugyan ezt a kicknél? ban: COMMAND:ban(playerid, params[]) { // Setup local variables new PlayerToBan, Days, Hours, Reason[128], TotalBanTime, Msg[128], Name[24], AdminName[24]; // Send the command to all admins so they can see it SendAdminText(playerid, \"/ban\", params); // Check if the player has logged in if (APlayerData[playerid][LoggedIn] == true) { // Check if the player\'s admin-level is at least 3 if (APlayerData[playerid][PlayerLevel] >= 3) { if (sscanf(params, \"uiis[128]\", PlayerToBan, Days, Hours, Reason)) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: \\\"/ban <név/ID> <Nap> <Óra> <Oka>\\\"\"); else { if (IsPlayerConnected(PlayerToBan)) { // Get the names of the player and the admin who executed the ban GetPlayerName(playerid, AdminName, sizeof(AdminName)); GetPlayerName(PlayerToBan, Name, sizeof(Name)); // Increase the number of bans APlayerData[PlayerToBan][bans]++; // Calculate the total bantime (when the player can login again) TotalBanTime = (Days * 86400) + (Hours * 3600) + gettime(); // Check if this is the player\'s 5th ban if (APlayerData[PlayerToBan][bans] == 5) APlayerData[PlayerToBan][banTime] = 2147483640; // Make the ban permanent (as high as it can go) else APlayerData[PlayerToBan][banTime] = TotalBanTime; // Store this value for the player // Inform the player about his ban // Check if this is the player\'s 5th ban if (APlayerData[PlayerToBan][bans] == 5) { format(Msg, 128, \"Véglegesen bannolt %s, ez volt az 5. ban.\", AdminName); SendClientMessage(PlayerToBan, 0x808080FF, Msg); } else { format(Msg, 128, \"Bannolva lettél %s által %i napra és %i órára.\", AdminName, Days, Hours); SendClientMessage(PlayerToBan, 0x808080FF, Msg); format(Msg, 128, \"Oka: %s\", Reason); SendClientMessage(PlayerToBan, 0x808080FF, Msg); format(Msg, 128, \"Ez volt az %i ban, 5.-re örökre repülsz.\", APlayerData[PlayerToBan][bans]); SendClientMessage(PlayerToBan, 0x808080FF, Msg); } // Kick the player (his data will be saved) Kick(PlayerToBan); // Inform everybody else which player was banned and for how long format(Msg, 128, \"[%s] %s bannolta %s játékost %i napra és %i órára.\", AdminLevelName[APlayerData[playerid][PlayerLevel]], AdminName, Name, Days, Hours); SendClientMessageToAll(0x808080FF, Msg); } } } else return 0; } else return 0; return 1; } kick: COMMAND:kick(playerid, params[]) { new PlayerToKick, Reason[128], ReasonMsg[128], Name[24]; // Send the command to all admins so they can see it SendAdminText(playerid, \"/kick\", params); // Check if the player has logged in if (APlayerData[playerid][LoggedIn] == true) { // Check if the player\'s admin-level is at least 1 if (APlayerData[playerid][PlayerLevel] >= 1) { if (sscanf(params, \"us[128]\", PlayerToKick, Reason)) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: \\\"/kick <név/ID> <Oka>\\\"\"); else if (IsPlayerConnected(PlayerToKick)) // If the player is a valid playerid (he\'s connected) { // Get the name of the player who warned the player GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name)); // Send the warned player a message who kicked him and why he\'s been kicked format(ReasonMsg, 128, \"Kickelve lettél [%s] %s által.\", AdminLevelName[APlayerData[playerid][PlayerLevel]], Name); SendClientMessage(PlayerToKick, 0xFF0000FF, ReasonMsg); format(ReasonMsg, 128, \"Oka: %s\", Reason); SendClientMessage(PlayerToKick, 0xFF0000FF, ReasonMsg); // Kick the player Kick(PlayerToKick); } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nincs ilyen játékos online.\"); } else return 0; } else return 0; // Let the server know that this was a valid command return 1; }
Oldalak: [1]
|