Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1]
1
Általános / Akad itt egy jó TDM szerver?« Dátum: 2012. február 11. - 16:35:07 »
Üdv!
Szeretnék érdeklõdni, hogy van-e valami jó magyar TDM szerver. Eddig csak a [HUN/ENG] Battlefield SA-MP szervert próbáltam ki, nem volt rossz, valami hasonló tetszene. Elõre is köszönöm! Kowalski 2
Szkript kérések / 2D-s zónák metszete« Dátum: 2011. január 08. - 15:32:08 »
2D-s zónák metszete
A legegyszerûbb területmegadási módszer (a kör meghatározása után) a koordinátatengelyekkel párhuzamos téglalap megadása az minx, miny, maxx, maxy koordinátákkal. Ezek akár egymásba is érhetnek, tehát metszhetik egymást. Az remélem mindenkinek egyértelmû, hogy két téglalap metszete mindig téglalap. Szóval egy olyan kódra lenne szükségem, amely két ilyen minx, miny, maxx, maxy koordinátákkal adott zóna metszetét adja vissza (tehát 4 darab koordinátát). Ha valami nem világos, jelezzétek! KowaZ 3
Szkript kérések / Egyik játékos a másikra néz-e« Dátum: 2010. december 14. - 22:13:05 »
Hello mindenki!
Újabb érdekes kérésem lenne. Most jutott eszembe kb 2 perce. Tegyük fel, hogy van 2 játékos: A és B. Egy olyan függvényre lenne szükségem, amely megmondja, hogy A játékos B játékosra néz-e (tehát B felé fordul és nagyjából egy szinten is helyezkednek el, nem messze egymástól). Még nincs ötletem, hogyan kellene megcsinálni, de holnap töröm rajta a fejem! Ha valakinek van megoldása akkor légyszíves segítsen! Köszönöm! Kowalski E: Valakinek ötlet? \ Kowalski ChuckNorris: Összefûztem. 4
Szkript kérések / Autobalance és egy háromszöges kérdés« Dátum: 2010. december 13. - 20:30:32 »
Hello mindenki!
Két dologra lennék kíváncsi: egy automatikus létszámkiegyenlítõ (\"autobalance\") eljárásra és egy olyan függvényre, amely képes leellenõrizni, hogy egy adott pont egy három ponttal adott háromszögön belül helyezkedik-e el. Auto Balance: egy olyan eljárásra lenne szükségem, ami X darab csapat esetén Y játékost úgy oszt be csapatokba, hogy egyenlõ arányban helyezkedjenek el (például ha van 2 csapat és 10 játékos, akkor úgy kell elossza õket, hogy 5-5; ha van 3 csapat és 10 játékos, akkor az eloszlás 4-3-3). Háromszöges: szóval ha van 3 darab 2D-s pontom (azaz 6 koordinátám), akkor melyik az a legegyszerûbb függvény, amivel megkapom, hogy a kérdéses (szintén 2D-s) pont a megadott pontok által alkotott háromszög belsejében van-e? Elõre is Köszönöm! Kowalski Idõközben sikerült megoldanom mindkét dolgot, de azért jó lenne ha össze tudnám hasonlítani máséval, hogy elég hatékonyak-e az én megoldásaim. 5
Segítségkérés / Különbségek a 0.2.2 és 0.3 között« Dátum: 2010. november 03. - 09:57:29 »
Hello mindenkinek!
Egy olyan problémám lenne, hogy 0.2.2 óta nem írtam szkripteket és nem tudom, hogy mik azok a legfontosabb újítások/lehetõségek, amelyekkel kijött a 0.3as verzió. Szval miket kell pluszban megtanulnom? Elõre is köszönöm a válaszokat!
Oldalak: [1]
|