Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Andriis

Oldalak: [1] 2
1
Bemutatkozás / Andriis
« Dátum: 2015. július 22. - 14:42:09 »
Már tagja vagyok egy ideje, de ez elmaradt. :D
Magánélet
17. életévemet töltöm októberben. Hobbym a webfejlesztés és a karate. Hévíz mellett lakom, közgazdasági szakközépiskolába járok. Tovább tanulni mindenképpen informatika terén szeretnék, de ez majd eldől. 4-es az iskolai átlagom, majd meglátom :) Jelenleg Keszthelyen a városi strandon dolgozom nyári diákmunkásként. Nyár végén el akarom kezdeni az autó jogsit, ha pedig megvan veszek egy motort. (kocsi szerintem még felesleges, motor kevesebbet fogyaszt)
Kedvelt zenék: Eddig minden ami rap, de egyre jobban térek át az EDM és Trap felé, mert a magyar rap a föld alá süllyedt.
Kedvenc ételem a sültkrumpli rántotthússal. Végtelen adag jöhet :DD
Filmek közül bármi jöhet szinte, de aki a szürke 50 árnyalatával jön, azt fejbe kell lőni.
Úgy körülbelül ennyit magamról.
Online pályafutásom
LSL-en kezdtem el játszani. Már nem is tudom pontosan mikor, de Martin akkor még admin volt. Ott tanítottak RP-zni, és eszméletlenül bejött a szerver. Sajnos konfliktus alakult ki köztem és az adminok között, de sosem fogom elfelejteni az ottani feelinges játékélményt. Sampfórumra LSL leírása nyomán találtam rá. Sokáig nézegettem regisztráció nélkül, majd regisztráltam. Elkezdtem scriptelgetni, próbálkoztam szerverrel(na erre ne térjünk ki (DROP TABLE `players`)). Aztán végül is csak telt az idő, elkezdtem weboldalakkal foglalkozni. Közben Segítőkész rangot kaptam itt az oldalon. Sok embert ismertem meg, és sok mindent köszönhetek is nekik. Jelenleg RCRP-nél próbálunk egy weboldalat összehozni, valamint ide sampfórumra írtam egy szerintem elég jól sikerült css-t.
Akiket tisztelek, vagy \"spanok\" lettek:
EnterR
Archer
Flash
Martin
Legend
Razr.
Nyusziii
Dfoglalo
Phami
Cannonn
Maciiii
TwoClose
Shark
Dávid
Joker
Napstar
Blaise
Clayton
JustaCube
Biztosan sokmindenkit kihagytam ám :)

2
Beszélgetés / KLÁNHÁBORÚ
« Dátum: 2015. május 23. - 12:05:57 »
Na, hogy ne chaten csapassuk.
Ma reggel regisztráltam, ASG2-es vagyok, kemény 100 ponttal. Régen toltam egyébként :D

3
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Blue World RPG
« Dátum: 2015. május 09. - 15:43:42 »
Idézetet írta: willianhunt date=1431178434\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54228\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
olyan mod kéne amilyen a las payadas rpg modja valamilyen hasonlós mod kéne ?
 
jó a magyarod

4
Kellően nedves lettél most, hogy sikerült kiraknod?

5
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:OnPlayerDeath
« Dátum: 2015. április 28. - 21:50:57 »
Ha helyesen megírt lenne, még akkor sem érne lófaszt sem...
De így. Hát megeszem egy tányér betűlevest, utána szebbet hányok.

6
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Loren megemlékezés
« Dátum: 2015. április 28. - 21:32:58 »
Köszöntöm az olvasókat...

Kevesen tudják, de Loren(a.k.a ncox, Banjuan, Turbo) ki lett tiltva az oldalról. Ezt a kis topikot az ő megemlékezésére hozom létre. Tudtommal nem szabályellenes.  :thumbsup:


Nézzük legutóbbi kirívó tudatosságát, melyet a közösség felé mutatott:



 
Apám az internetes rendészettel is foglalkozik\' date=\' és mondta az ilyen VPN - vagyis IP mamisítás - nem legális tevékenység. Én az Egyesült Államok szervereire szoktam csatlakozni, és mivel más IP-jén, más adataival játszom, hát történhet-e az, hogy egy nap a CSI helyszinelők bekopognak az ajtómon.[/quote\']
Nagyon szerettünk, sajnáljuk, hogy távozol  :wavecry: :crybaby:

A témába ha lehet szedjük össze kiemelkedő hozzászólásait. Úgy érzem, a történelem részét képezik.

[/quote]

7
A hozzászólást jelentette: : Andriis
A hozzászólást írta:  : [GA]MER - Ma - 14:05:47
Link a hozzászóláshoz
A jelentő a következő megjegyzést fűzte hozzá :
elfogadatlan témában HSZ

8
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Mappert keresek RP szerverhez
« Dátum: 2015. április 03. - 20:58:26 »
Megfogott a részletes leírás.

9
Kérdések, Segítség / CSS legördülő menü
« Dátum: 2015. március 04. - 19:07:32 »
nav#menu 
{
background-color: rgba(55,100,255, 1);
border-top: 1px solid rgba(7, 0, 0, 0);
font: 700 17px \"Arial\";
height: 33px;
padding: 5px;
width: 2000px;
z-index: 9999;
position: fixed;
top: 0px;
}
nav#menu ul {
    margin: 0 5px;
    list-style:none;
}
nav#menu ul li {
    float: top;
    margin-top: 2px;
    text-align:left;
    margin-right: 20%;
}
nav#menu ul li a {
    float: left;
    color: #ccc;
    text-shadow: 0 1px 0 #2B5356;
    padding: 5px 10px;
    text-decoration:none;
    text-align:left;
}
nav#menu ul li a ul li a{
    float: top;
    color: #ccc;
    text-shadow: 0 1px 0 #2B5356;
    padding: 5px 10px;
    text-decoration:none;
}
nav#menu ul li a:hover {
color: black;
background: #00FF7F;
}

 

<nav id=\"menu\">
<ul>
<li><a href=\"index.php\">Főoldal</a></li>
<li><a href=\"tortenet.php\">Történet</a></li>
<ul>
   <li><a href=\"#\">Text</a></li>
</ul>
<li><a href=\"asd.php\">asd</a></li>
        </ul>
</nav>

 
Azt szeretném megoldani, hogy a text a történet menüpont alatt jelenjen meg, ha a történet-re húzzuk az egeret. Tehát egy legördülő menüre lenne szükségem, aminek ugyan olyan a design-je, mint a menü-nek.
A css-be látszik, hogy próbálkoztam vele, de nem annyira sikerül. Aki tud segíteni, nagyon megköszönném :)

10
Kérdések, Segítség / Excel lapfül
« Dátum: 2015. február 15. - 09:08:35 »
Sziasztok!
Nos olyan kérdésem van, hogy excelbe hogyan oldható az meg, hogy egy cella tartalma legyen a lapfül neve?
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150215/excel_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Tehát egy cellába beírom, hogy XYZ, és a bekarikázott rész is átíródik XYZ-re. Gondolom makróval kell, de fogalmam sincsen, hogy hogyan oldható ez meg.
Előre is köszönöm a segítséget!

11
SA-MP: Szerverfejlesztés / Las Payadas (félig kész RP map)
« Dátum: 2015. január 16. - 10:25:14 »

Las Payadas MAP
Félig kész
 

Hali! Elkezdtem mappolni LP-t, mert unatkoztam, de nem igazán volt ötletem. Illesztési hibák előfordulhatnak, de nem javítom, mert úgysem használja fel senki.
Igazából csak azért rakom fel, hogy véleményt mondjon róla a közösség, és esetleg ötleteket adjatok, hogy mit lehetne még javítani. Az olyan HSZ-eket, hogy \"sz*r\", csak akkor fogadok el, ha indoklod. Illetve minden véleményt próbáljatok alátámasztani. Köszi :)
Hibák: Háznál a homok a föld fölött van, így kicsit csúnya, és a szerelőtelep is kicsit üres.
Objectek száma: 161
Törölt objectek: 87
Készítő: Andriis(ÉN)
Spoiler for Képek:

\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/150116/editor_2015-01-16_10-02-50-24_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150116/editor_2015-01-16_10-03-20-35_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150116/editor_2015-01-16_10-03-36-36_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150116/editor_2015-01-16_10-03-45-97_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150116/editor_2015-01-16_10-03-49-21_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150116/editor_2015-01-16_10-03-58-11_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150116/editor_2015-01-16_10-04-14-87_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150116/editor_2015-01-16_10-04-33-06_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
 

Spoiler for CODE:
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3301, -216.8750, 2770.1484, 63.5703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3301, -282.2266, 2719.2578, 63.5703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3300, -264.0234, 2766.4063, 62.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3300, -166.1328, 2731.0859, 63.0703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3299, -195.6016, 2768.7578, 61.4844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3299, -314.1875, 2720.6406, 62.2109, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3298, -258.8438, 2786.1484, 62.2266, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3298, -165.3906, 2708.1016, 62.2266, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3297, -229.2500, 2809.9453, 62.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3297, -147.7891, 2684.8125, 63.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3345, -167.6797, 2767.1328, 61.5781, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3343, -154.5547, 2761.0078, 61.5781, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3342, -275.1797, 2738.4844, 61.3047, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3341, -289.7422, 2758.2344, 61.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16761, -312.2422, 2646.3750, 62.4063, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16762, -327.6094, 2678.5469, 61.6328, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16763, -279.7188, 2650.2109, 61.6875, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16764, -288.8359, 2682.4297, 61.6563, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16765, -227.4531, 2716.3516, 62.1719, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16012, -264.6719, 2596.5703, 61.8203, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 955, -253.7422, 2597.9531, 62.2422, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 956, -253.7422, 2599.7578, 62.2422, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16399, -312.2422, 2646.3750, 62.4063, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16398, -279.7188, 2650.2109, 61.6875, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16402, -318.2891, 2650.2422, 69.0156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16401, -271.9688, 2662.1953, 61.5859, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16776, -237.0234, 2662.8359, 62.6094, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1340, -197.4922, 2659.9141, 62.8203, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16062, -222.6641, 2663.3047, 66.2344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16063, -222.3438, 2663.4531, 71.0156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, -206.6328, 2672.2422, 61.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, -278.9688, 2679.0234, 61.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16400, -327.6094, 2678.5469, 61.6328, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16396, -288.8359, 2682.4297, 61.6563, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1223, -192.7422, 2648.8047, 61.6094, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, -156.0234, 2675.2031, 61.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -283.9453, 2695.3203, 61.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 672, -243.0313, 2688.3047, 62.4844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -307.9922, 2707.6563, 61.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -263.1563, 2711.1250, 61.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16013, -286.2266, 2709.7266, 73.4375, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3284, -282.2266, 2719.2578, 63.5703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3283, -314.1875, 2720.6406, 62.2109, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 672, -240.8359, 2737.1484, 62.4844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -267.9453, 2732.0469, 61.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3173, -275.1797, 2738.4844, 61.3047, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -249.9141, 2744.0859, 61.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, -269.6953, 2750.4609, 61.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -291.6094, 2752.6563, 59.1875, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3170, -289.7422, 2758.2344, 61.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, -297.8047, 2755.1875, 61.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -267.1719, 2758.3594, 61.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3285, -264.0234, 2766.4063, 62.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3241, -258.8438, 2786.1484, 62.2266, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 672, -245.3125, 2781.4922, 62.3672, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -242.0313, 2789.3438, 61.2422, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, -232.1641, 2685.2734, 61.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -238.6016, 2695.5469, 61.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, -202.5703, 2687.9688, 61.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -215.6328, 2695.3125, 61.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1223, -192.7422, 2688.7969, 61.6094, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -193.6406, 2708.7188, 61.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16622, -190.8359, 2707.5859, 73.3516, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16011, -227.4531, 2716.3516, 62.1719, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -209.7734, 2745.3906, 61.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -231.2813, 2757.4297, 61.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16014, -228.8359, 2751.6094, 72.9453, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3284, -216.8750, 2770.1484, 63.5703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3283, -195.6016, 2768.7578, 61.4844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -230.4531, 2775.3359, 61.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 672, -213.2891, 2787.9297, 61.9219, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16015, -235.7891, 2782.9375, 73.1563, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3242, -229.2500, 2809.9453, 62.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, -211.9609, 2805.6641, 61.8750, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3241, -165.3906, 2708.1016, 62.2266, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, -155.0938, 2711.2344, 61.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -177.5078, 2687.7188, 61.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3285, -166.1328, 2731.0859, 63.0703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -181.1953, 2728.2109, 61.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, -164.1641, 2754.7656, 61.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, -168.4844, 2740.5547, 61.3672, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -186.6563, 2753.1406, 61.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3172, -167.6797, 2767.1328, 61.5781, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, -174.5547, 2769.4609, 61.1094, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3168, -154.5547, 2761.0078, 61.5781, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3242, -147.7891, 2684.8125, 63.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -150.2734, 2700.0781, 61.1484, 0.25);
CreateObject(3314, -220.57092, 2778.86157, 62.63330,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(12814, -189.63788, 2784.18652, 61.67900,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(16118, -168.04266, 2785.53784, 61.65710,   0.00000, 0.00000, 34.00000);
CreateObject(3314, -245.54979, 2778.86133, 62.63330,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3168, -198.09309, 2780.66382, 61.57810,   3.00000, 0.00000, 94.00000);
CreateObject(3168, -188.99408, 2772.62280, 61.57810,   3.00000, 0.00000, 42.00000);
CreateObject(3168, -200.14349, 2768.64624, 61.57810,   3.00000, 0.00000, 176.00000);
CreateObject(6137, -237.65710, 2734.66772, 66.19580,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(6137, -236.17261, 2717.77490, 66.19580,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(6137, -206.54248, 2717.65112, 66.19580,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(6137, -207.87920, 2734.82886, 66.19580,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(3168, -184.21179, 2759.96899, 61.57810,   3.00000, 0.00000, 94.00000);
CreateObject(8661, -227.12753, 2721.12549, 61.73035,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(8661, -217.07330, 2721.14526, 61.71040,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(8661, -217.01912, 2731.21851, 61.69040,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(8661, -227.15660, 2731.22656, 61.71040,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(8661, -237.20372, 2671.30005, 61.71120,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(8661, -217.36325, 2671.31519, 61.71120,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(8661, -206.78616, 2671.28564, 61.73120,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(12863, -221.72664, 2657.43726, 61.66080,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(12853, -221.80090, 2671.93994, 63.71810,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1686, -215.34438, 2682.98755, 61.84774,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1686, -217.07278, 2683.02075, 61.84774,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1686, -226.09294, 2683.02661, 61.84774,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1686, -227.98625, 2683.02246, 61.84774,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(3684, -281.56119, 2682.27271, 64.45290,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(3684, -282.74301, 2655.20386, 64.71084,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(3684, -313.33331, 2682.15771, 64.62870,   0.00000, 0.00000, 91.00000);
CreateObject(5787, -284.44775, 2731.11841, 65.86076,   0.00000, 0.00000, -180.00000);
CreateObject(5782, -167.72501, 2733.04053, 63.30540,   0.00000, 0.00000, -89.00000);
CreateObject(3168, -174.49307, 2753.40649, 61.57810,   3.00000, 0.00000, 32.00000);
CreateObject(16118, -137.73515, 2747.33276, 59.28132,   0.00000, 0.00000, 62.00000);
CreateObject(8661, -264.96500, 2601.79517, 61.85490,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(16409, -278.08939, 2601.38550, 61.80800,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(1653, -251.48053, 2611.70532, 62.51900,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1653, -264.33038, 2611.69580, 62.51900,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1653, -277.16330, 2611.71558, 62.51900,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1653, -283.63751, 2605.34399, 62.51900,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1653, -283.63013, 2598.24976, 62.51900,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1653, -251.56755, 2591.83545, 62.51900,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1653, -264.40665, 2591.81445, 62.51900,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1653, -277.23679, 2591.82031, 62.51900,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(18452, -265.03241, 2595.36157, 64.64860,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(18452, -249.96194, 2595.88599, 64.64860,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1078, -283.26059, 2600.75269, 65.08918,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1078, -283.39099, 2604.23853, 65.08918,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1078, -283.16708, 2602.45117, 63.46999,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1963, -276.26971, 2598.85107, 62.17903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1963, -278.84998, 2598.83594, 62.17903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1010, -275.65234, 2598.51563, 62.58258,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1010, -276.53589, 2598.51050, 62.58258,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1000, -277.77847, 2598.46997, 62.57078,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1037, -277.26776, 2598.88550, 63.07141,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(14774, -283.46417, 2601.68335, 65.83160,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(14774, -283.44955, 2603.26636, 65.83160,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(14679, -281.44073, 2598.86377, 62.25080,   0.00000, 0.00000, 149.00000);
CreateObject(14532, -282.51706, 2599.24829, 62.82600,   0.00000, 0.00000, -36.00000);
CreateObject(14826, -265.52658, 2608.52051, 62.50227,   0.00000, 0.00000, 184.00000);
CreateObject(1653, -247.14671, 2673.89307, 62.30043,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(620, -236.52847, 2620.41113, 60.88668,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(620, -278.58691, 2619.98804, 60.88668,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(620, -259.74979, 2620.62183, 60.88668,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(620, -267.47226, 2646.64038, 60.88668,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(620, -300.22629, 2649.06421, 60.88668,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(620, -325.82452, 2652.27759, 60.88668,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(620, -356.29517, 2679.37915, 60.88668,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(620, -203.18912, 2618.53931, 60.88668,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(620, -206.41818, 2645.16943, 60.88668,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(620, -229.79207, 2645.26392, 60.88668,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(620, -173.23578, 2647.28198, 60.88668,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(620, -154.17926, 2647.55859, 60.88668,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(620, -154.56883, 2716.17285, 60.50116,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(620, -152.43883, 2737.18164, 60.84976,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(620, -266.21008, 2752.04590, 60.88668,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(669, -329.84409, 2732.37109, 61.54380,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateObject(669, -317.90216, 2742.13281, 61.51071,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateObject(669, -314.44208, 2762.51050, 62.80469,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateObject(669, -302.52759, 2769.12427, 62.42139,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateObject(669, -305.36682, 2755.80884, 60.70907,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateObject(669, -324.31799, 2721.95117, 61.53099,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateObject(669, -327.77878, 2752.20386, 61.51071,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateObject(669, -335.94308, 2740.04663, 61.51071,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateObject(669, -347.60675, 2724.33984, 61.51071,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateObject(669, -345.09763, 2712.32642, 61.53099,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateObject(8661, -298.95166, 2740.10400, 61.67840,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(8661, -304.73743, 2720.11011, 61.67840,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1221, -315.44086, 2750.41553, 62.62835,   0.00000, 0.00000, -1.50000);
CreateObject(1221, -315.42200, 2750.42505, 63.53060,   0.08000, 0.00000, -1.50000);
CreateObject(1224, -314.39621, 2750.31445, 62.75546,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1224, -314.23199, 2750.50000, 63.94008,   0.00000, 0.00000, -10.00000);
CreateObject(1653, -309.63736, 2743.90454, 62.23570,   0.00000, 0.00000, -92.00000);
CreateObject(1653, -310.08313, 2731.10669, 62.23570,   0.00000, 0.00000, -92.00000);
CreateObject(1653, -310.52597, 2718.25537, 62.23570,   0.00000, 0.00000, -92.00000);
CreateObject(8652, -294.76276, 2750.29077, 61.82008,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19362, -303.80322, 2712.80640, 61.60840,   0.00000, -90.00000, 0.00000);
CreateObject(19362, -307.29367, 2712.80688, 61.60840,   0.00000, -90.00000, 0.00000);
CreateObject(19362, -308.97559, 2712.78760, 61.62840,   0.00000, -90.00000, 0.00000);
CreateObject(19362, -308.88510, 2715.92822, 61.62840,   0.00000, -90.00000, -2.00000);
CreateObject(19362, -305.39569, 2715.94263, 61.62840,   0.00000, -90.00000, -2.00000);
CreateObject(19362, -301.96851, 2715.92432, 61.62840,   0.00000, -90.00000, -2.00000);
CreateObject(19362, -308.77194, 2719.12256, 61.62840,   0.00000, -90.00000, -2.00000);
CreateObject(19362, -308.66101, 2722.29321, 61.62840,   0.00000, -90.00000, -2.00000);
CreateObject(19362, -308.53958, 2725.49854, 61.62840,   0.00000, -90.00000, -2.00000);
CreateObject(19362, -308.41730, 2728.68994, 61.62840,   0.00000, -90.00000, -2.00000);
CreateObject(19362, -305.27280, 2719.14893, 61.62840,   0.00000, -90.00000, -2.00000);
CreateObject(19362, -301.78259, 2719.11548, 61.62840,   0.00000, -90.00000, -2.00000);
CreateObject(19362, -305.16254, 2722.35596, 61.62840,   0.00000, -90.00000, -2.00000);
CreateObject(19362, -301.74533, 2722.20044, 61.62840,   0.00000, -90.00000, -2.00000);
CreateObject(19362, -305.09622, 2725.51978, 61.62840,   0.00000, -90.00000, -2.00000);
CreateObject(19362, -301.66818, 2725.40186, 61.62840,   0.00000, -90.00000, -2.00000);
CreateObject(19362, -304.90988, 2728.56494, 61.62840,   0.00000, -90.00000, -2.00000);
CreateObject(19362, -301.40393, 2728.44189, 61.62840,   0.00000, -90.00000, -2.00000);
CreateObject(620, -313.10663, 2712.57104, 60.88668,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(620, -329.27170, 2688.77637, 60.88668,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(620, -254.58409, 2760.24121, 60.88668,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(620, -201.73898, 2768.81519, 60.88668,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(620, -182.24690, 2779.73853, 60.88668,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(620, -171.93898, 2759.00366, 60.88668,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(620, -267.63409, 2671.66919, 60.88668,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1280, -294.67703, 2707.26514, 62.00830,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1280, -294.69254, 2708.01855, 62.00830,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1280, -274.40015, 2707.15625, 62.00830,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1280, -274.38681, 2707.85693, 62.00830,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1216, -285.02072, 2707.56445, 62.13450,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1216, -285.64529, 2707.61377, 62.13450,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(625, -200.49216, 2777.12085, 62.48930,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(625, -182.47218, 2767.33984, 62.48930,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(625, -177.01137, 2757.78784, 62.48930,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1220, -225.11287, 2719.75049, 62.05356,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1221, -226.02388, 2718.77563, 62.01459,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1224, -226.11772, 2719.85254, 62.27572,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1440, -225.85901, 2721.93140, 62.23890,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1337, -215.80252, 2710.59473, 62.31694,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1337, -245.22786, 2710.78174, 62.31694,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1337, -228.46266, 2741.83301, 62.31690,   0.00000, 0.00000, -180.00000);
CreateObject(1337, -198.69576, 2741.78223, 62.31690,   0.00000, 0.00000, -180.00000);
CreateObject(1337, -228.21538, 2759.93384, 62.31694,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1337, -230.05318, 2760.03174, 62.31694,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(910, -203.32530, 2761.09912, 62.91420,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1267, -221.09190, 2673.27319, 80.81980,   0.00000, 0.00000, -105.00000);
CreateObject(4239, -221.13347, 2673.90503, 85.60361,   0.00000, 0.00000, -105.00000);
CreateObject(1364, -265.76682, 2736.80835, 62.28710,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1364, -265.74219, 2724.37573, 62.28710,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(638, -225.77802, 2646.04224, 62.72996,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(638, -217.94188, 2645.80273, 62.89910,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(638, -212.78313, 2645.78638, 62.89910,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(638, -236.63344, 2645.95532, 62.70489,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(638, -242.70145, 2645.98608, 62.57856,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(8650, -253.59840, 2775.56445, 60.55760,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1653, -238.44760, 2591.39404, 62.51900,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1653, -225.63722, 2591.40210, 62.51900,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1653, -212.82013, 2591.41162, 62.51900,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1653, -203.21524, 2591.39673, 62.51900,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1653, -196.79753, 2597.82251, 62.51900,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1653, -196.80754, 2606.27686, 62.51900,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1653, -203.20444, 2612.66113, 62.51900,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1653, -238.45168, 2612.57227, 62.51900,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(638, -227.97427, 2612.79736, 62.53150,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(638, -214.18604, 2612.97656, 62.53150,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(3315, -160.06738, 2694.79663, 62.57830,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(3315, -160.06004, 2670.06470, 62.71750,   0.00000, 0.00000, -90.00000);

 
A sok fánál gondoltam favágó munkára, az üres helyeken pedig munkák lehetnének.
PASTEBIN
SOLIDFILES

12
Segítségkérés / Nem ismeri fel a modot a szerver
« Dátum: 2014. október 16. - 19:04:30 »
Hali.
Az a gondom, hogy malibu moddal szeretnénk szervert nyitni a jövõben, de a szerver nem ismeri fel a modot.
A mod benntvan, az sql telepítve van. Pluginok fs-ek betöltenek.
Server cgf-be minden be van írva helyesen. Az sql kapcsolódasig el sem jut.
Kérlek titeket írjatok még hibalehetõségeket.
Köszi

13
Hostingok / SLHosting.eu
« Dátum: 2014. október 07. - 17:14:51 »
\"sitelogo.png\"
 

SLHosting
 
Sziasztok!
RENDELD MEG MOST SAJÁT SZERVERED!
Szerver már 17 Ft / Slot-tól
30 Slots 500 Ft/Hó
50 Slots 800 Ft/Hó
100 Slots 1 250 Ft/Hó
200 Slots 2 100 Ft/Hó
500 Slots 4 300 Ft/Hó
800 Slots 6 800 Ft/Hó
Webadmin Control Panel
 Fejlett webadmin, amivel könnyen kezelheti szerverét egy webes felületrõl. (Indítás, Leállítás, Újraindítás, Gyorsletöltés, Eredeti/ Tört, Frissítés, Biztonsági mentés, Idõzítõ, Újratelepítés, Módok, Kiegészítõk, Beállítások, stb.) FTP illetve webadmin jelszó könnyedén módosítható.
FTP Elérés / Ajándék
 FTP elérés a mapoknak és a kiegészítoknek (3 GB tárhely, kérésre bovítheto). TS3 vagy Ventrilo szoba. Szerver konfiguráció illetve szóbeli segítségnyújtás. Sub Domain, mysql adatbázissal.
24/7 Support
 Ügyfélszolgálatunk naprakész! Készséggel segítünk mindennemû probléma megoldásában és választ adunk minden Önáltal feltett kérdésre.
Internetelérés
 Laggmentes környezet! (100/100mbit internetkapcsolat minden szervergépen!)
Professzionális VPS-ek DDoS mentes hálózattal!
Weboldal: http://slhosting.eu/index.php
Facebook: https://www.facebook.com/slhosting.eu?fref=ts

14
SA-MP: Szerverfejlesztés / Frakcio System
« Dátum: 2014. október 04. - 10:57:22 »
Frakcio System
 
Sziasztok!
Ezt a Filterscriptet Defensive modhoz készítettem. Vagyis ahoz akartam, de Team szerint inkább egy Freeroam, vagy stunt szerverre, tehát nem RP-re jobban kell, így átírtam.
Az FS-ben 2 banda van. Grove és Ballas.
Amit tudni kell róla:
Nem teszteltem a /r parancsot, a többi nálam jó volt.
Lehetnek benne hibák
Egyéb scriptekbõl is vettem ötleteket(Anthony RP modja adta az ötletet)
Elkészítési idõ: 2-3 óra
Mivel Defensivehez készült, így megtalálhatóak azok a kiegészítõk, ami oda kellett volna.(Pl. ProxDetector)
Parancsok:
/leaderad

/eloleptet


/lefokoz


/fegyverek


/skin


/r

Letöltés : http://www.solidfiles.com/d/98fa7c1d24/fksystem.rar
A kód itt lenne:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <dini>
#define BALLAS 1
#define GROVE 2
new id;
main();
new rangok[3][5][32] = {
{\"Beavatott\", \"Tag\", \"Bérgyilkos\", \"Alvezér\", \"Bandavezér\"},
{\"Beavatott\", \"Tag\", \"Bérgyilkos\", \"Alvezér\", \"Bandavezér\"},
{\"Beavatott\", \"Tag\", \"Bérgyilkos\", \"Alvezér\", \"Bandavezér\"}
};
enum pInfo
{
pFrakcio,
pLeader,
pRang
};
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
public OnFilterScriptInit()
{
    Create3DTextLabel(\"/skin /fegyverek\",0xFB0000FF,2522.7605,-1681.8456,15.4970,10.0,0);
    CreatePickup(1318, 0, 2522.7605,-1681.8456,15.4970, 0);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
return 1;
}
CMD:skin(playerid, params[])
{
if(PlayerInfo[playerid][pFrakcio] == BALLAS)
{
new skin;
       if(sscanf(params, \"u\", skin)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"/skin [1] [2] [3]\");
       if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"A játékos nem elérhetõ!\");
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 0.0, 0.0, 0.0))
{
      if(skin == 1)
             {
                SetPlayerSkin(playerid, 102);
      }
      else if(skin == 2)
             {
                SetPlayerSkin(playerid, 103);
      }
      else if(skin == 3)
             {
                   SetPlayerSkin(playerid, 104);
      }
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy a Pickup-nál!\");
}
}
else
{
}
if(PlayerInfo[playerid][pFrakcio] == GROVE)
{
new skin;
       if(sscanf(params, \"u\", skin)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"/skin [1] [2] [3]\");
       if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"A játékos nem elérhetõ!\");
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 2522.7605,-1681.8456,15.4970))
{
      if(skin == 1)
             {
                SetPlayerSkin(playerid, 105);
      }
      else if(skin == 2)
             {
                SetPlayerSkin(playerid, 106);
      }
      else if(skin == 3)
             {
                   SetPlayerSkin(playerid, 107);
      }
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy a Pickup-nál!\");
}
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy Bandatag!\");
}
return 1;
}
CMD:leaderad(playerid, params[])
{
if (IsPlayerAdmin(playerid))
{
    new leader;
    if(sscanf(params, \"ud\", id, leader)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /leaderad [iD] <[FK ID]\"), SendClientMessage(playerid, -1, \"| Ballas - 1 | Grove - 2 |\");
    if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"A játékos nincs online!\");
    if(leader >= 1 && leader <= 2)
    {
       if(leader == 1)
       {
        SendClientMessage(id, -1, \"Kineveztek a Ballas bandavezérének.\");
                PlayerInfo[id][pLeader] = 1;
                PlayerInfo[id][pRang] = 5;
        PlayerInfo[id][pFrakcio] = BALLAS;
        Ment(id);
   }
   else if(leader == 2)
    {
        SendClientMessage(id, -1, \"Kineveztek a Grove bandavezérének.\");
                PlayerInfo[id][pLeader] = 1;
                PlayerInfo[id][pRang] = 5;
        PlayerInfo[id][pFrakcio] = GROVE;
        Ment(id);
   }
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Azonosítók: 1 - 2\");
}
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy Rcon Admin!\");
}
return 1;
}
CMD:fegyverek(playerid, params[])
{
if(PlayerInfo[playerid][pFrakcio] == BALLAS)
{
new fegyverek;
new string2[130];
       if(sscanf(params, \"u\", fegyverek)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"/fegyverek [1] [2] [3]\");
       if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"A játékos nem elérhetõ!\");
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 0.0,0.0,0.0))
{
      if(fegyverek == 1)
             {
                GivePlayerWeapon(playerid, 22, 100);
                SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál Desert Eagle.t 100 tölténnyel!\");
                format(string2, sizeof(string2), \"Info: %s, %s lekérte a 1-es fegyvercsomagot.\", Rang(playerid), Name(playerid));
             SendBallasMessage(-1, string2);
      }
      else if(fegyverek == 2)
             {
                GivePlayerWeapon(playerid, 28, 400);
                SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál UZI-t 400 tölténnyel!\");
                format(string2, sizeof(string2), \"Info: %s, %s lekérte a 2-es fegyvercsomagot.\", Rang(playerid), Name(playerid));
             SendBallasMessage(-1, string2);
      }
      else if(fegyverek == 3)
             {
                   GivePlayerWeapon(playerid, 29, 200);
                   SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál MP5-öt 200 tölténnyel!\");
                   format(string2, sizeof(string2), \"Info: %s, %s lekérte a 3-as fegyvercsomagot.\", Rang(playerid), Name(playerid));
             SendBallasMessage(-1, string2);
      }
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy a Pickup-nál!\");
}
}
else
{
}
if(PlayerInfo[playerid][pFrakcio] == GROVE)
{
new fegyverek;
new string2[130];
       if(sscanf(params, \"u\", fegyverek)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"/fegyverek [1] [2] [3]\");
       if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"A játékos nem elérhetõ!\");
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 2522.7605,-1681.8456,15.4970))
{
      if(fegyverek == 1)
             {
                GivePlayerWeapon(playerid, 22, 100);
                SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál Desert Eagle.t 100 tölténnyel!\");
                format(string2, sizeof(string2), \"Info: %s, %s lekérte a 1-es fegyvercsomagot.\", Rang(playerid), Name(playerid));
             SendGroveMessage(-1, string2);
      }
      else if(fegyverek == 2)
             {
                GivePlayerWeapon(playerid, 28, 400);
                SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál UZI-t 400 tölténnyel!\");
                format(string2, sizeof(string2), \"Info: %s, %s lekérte a 2-es fegyvercsomagot.\", Rang(playerid), Name(playerid));
             SendGroveMessage(-1, string2);
      }
      else if(fegyverek == 3)
             {
                
                   GivePlayerWeapon(playerid, 29, 200);
                   SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál MP5-öt 200 tölténnyel!\");
                   format(string2, sizeof(string2), \"Info: %s, %s lekérte a 3-as fegyvercsomagot.\", Rang(playerid), Name(playerid));
             SendGroveMessage(-1, string2);
      }
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy a Pickup-nál!\");
}
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy Bandatag!\");
}
return 1;
}
CMD:eloleptet(playerid, params[])
{
new string[128];
if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /elõléptet < Név / Id >\");
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] >= 1 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
PlayerInfo[id][pRang] ++;
format(string,sizeof(string), \"Elõléptetted %s-t. Rangja: %s\", Name(id), Rang(id));
SendClientMessage(playerid, -1, string);
format(string,sizeof(string), \"Elõléptettek! Az új Rangod: %s\", Rang(id));
SendClientMessage(id, -1, string);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy leader.\");
}
return 1;
}
CMD:lefokoz(playerid, params[])
{
new string[128];
if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /lefokoz < Név / Id >\");
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] >= 1 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
PlayerInfo[id][pRang] --;
format(string,sizeof(string), \"Lefokoztad %s-t. Rangja: %s\", Name(id), Rang(id));
SendClientMessage(playerid, -1, string);
format(string,sizeof(string), \"Lefokoztak! Az új Rangod: %s\", Rang(id));
SendClientMessage(id, -1, string);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem használhatod.\");
}
return 1;
}
CMD:r(playerid, params[])
{
if(PlayerInfo[playerid][pFrakcio] == BALLAS)
{
    new S[100], S2[128], S3[128];
    if(sscanf(params, \"s[100]\", S)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /fr < Frakció Rádió >\");
    format(S2, sizeof(S2), \"[Rádió] %s %s mondja: %s\", Rang(playerid), Name(playerid), S);
format(S3, sizeof(S3), \"[Rádió] Valaki mondja: %s\", S);
    SendBallasMessage(-1, S2);
    ProxDetector(10.0, playerid, S3, -1, -1, -1, -1, -1);
}
else if(PlayerInfo[playerid][pFrakcio] == GROVE)
{
    new S[100], S2[128], S3[128];
    if(sscanf(params, \"s[100]\", S)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /fr < Frakció Rádió >\");
    format(S2, sizeof(S2), \"[Rádió] %s %s mondja: %s\", Rang(playerid), Name(playerid), S);
format(S3, sizeof(S3), \"[Rádió] Valaki mondja: %s\", S);
    SendGroveMessage(-1, S2);
    ProxDetector(10.0, playerid, S3, -1, -1, -1, -1, -1);
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy semilyen frakció tagja!\");
}
return 1;
}
 
stock SendBallasMessage(szin, szoveg[])
{
    for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
   if(PlayerInfo[pFrakcio] == BALLAS)
    {
      SendClientMessage(i, szin, szoveg);
   }
}
}
}
stock SendGroveMessage(szin, szoveg[])
{
    for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
   if(PlayerInfo[pFrakcio] == GROVE)
    {
      SendClientMessage(i, szin, szoveg);
   }
}
}
}
stock Rang(playerid)
{
    new fk,rank, rank2[32];
rank = PlayerInfo[playerid][pRang];
fk = PlayerInfo[playerid][pFrakcio];
rank2 = rangok[fk][rank];
return rank2;
}
stock Name(playerid)
{
    new string[24];
    GetPlayerName(playerid,string,24);
    new str[60];
    strmid(str,string,0,strlen(string),24);
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYER_NAME; i++)
    {
        if (str == \' \') str = \' \';
    }
    return str;
}
stock Ment(playerid)
{
new File[180];
new Fajl[50];
format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Name(playerid));
if(dini_Exists(File))
{
    dini_IntSet(Fajl,\"Leader\",PlayerInfo[playerid][pLeader]);
    dini_IntSet(Fajl,\"Rang\",PlayerInfo[playerid][pRang]);
}
return 1;
}
 
stock ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerConnected(i))
   {
       if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) == GetPlayerVirtualWorld(i))
       {
         GetPlayerPos(i, posx, posy, posz);
         tempposx = (oldposx -posx);
         tempposy = (oldposy -posy);
         tempposz = (oldposz -posz);
         if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16)))
         {
            SendClientMessage(i, col1, string);
         }
         else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8)))
         {
            SendClientMessage(i, col2, string);
         }
         else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4)))
         {
            SendClientMessage(i, col3, string);
         }
         else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2)))
         {
            SendClientMessage(i, col4, string);
         }
         else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
         {
            SendClientMessage(i, col5, string);
         }
      }
   }
}
}
return 1;
}

 
Észrevételeket szívesen hallgatom, illetve kérem is, hisz elég kezdõ vagyok még.

15
Kérdések, Segítség / MW2 CD nélkül
« Dátum: 2014. augusztus 02. - 10:52:39 »
Sziasztok.
Megvan az MW2 a gépen, és nem indulel. CD-t kér, de régebben játszottam rajta CD nélkül is, ugyanis nincs meg.
Fogalmam sincs hogy lehetne megoldani, hogy ismét játszhassak rajta.
Elõre is köszi a segítséget.

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal