Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - IceBlood

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Fegyver és lőszer
« Dátum: 2016. május 04. - 12:06:15 »
Sziasztok, azt szeretném kérdezni hogy hogy lehetne azt megoldani hogy a player külön tudjon venni fegyvert, és aztán ahoz külön a lőszert tehát nem úgy hogy adok neki deaglet és akkor lesz hozzá lőszer is hanem külön külön Inventory rendszer már van ami elmentse a fegyvert de ha kilövi az összes lőszert akkor odaveszik a fegyvert

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. május 04. - 12:07:26 )

Ha megkérek valakit áthelyezné elnéztem a topicot.  :(

2
Segítségkérés / Rendszerüzenet felülirása
« Dátum: 2015. március 02. - 20:10:45 »
Helló!
 
 
      -Nos van egy fontos scriptem amit a netten találtam és több cuccbol áll össze amit nem lehet DEAMX vagy levan védve és hát ez elküld egy rendszerüzentet SendClientMessaget nos hát és nincs erre valami mod hogy felülirja pl[/Green]
 
SendClientMessage(playerid, Szöveg)
SendClientMessage(playerid, Felülirtszöveg)

3
RP/RPG kérések / Defensive bugg :/
« Dátum: 2014. március 12. - 13:38:29 »
Sziasztok miért van az hogy ha letöltök egy akármilyen defensive rpg belépek 2x 3x és utána elkezdi azt a buggot hogy beirok akármilyen jelszót és azt írja ki hogy hibás jelszó ha pedig üresen hagyom és rá megyek hogy rendben akkor beenged pls help  :hmmm:

4
Segítségkérés / Respawn Weapon[HELP]
« Dátum: 2014. március 10. - 16:08:51 »
public ResetWeapon(playerid)
{
ResetPlayerWeapons(playerid);
for(new f = 0; f < 12; f++) {PlayerInfo[playerid][pTolteny][f] = 0; PlayerInfo[playerid][pFegyver][f] = 0;}};
for(new i=0;i<47;i++) PlayerWeapons[playerid]=false;
return 1;
}

 
Nem tudom hogy mi lehet evel a gond nem akkar lefutni vele a módom az egyik szerobol vettem ki az írja ki hogy \"Invalid Declaration\"

5
Segítségkérés / MySQL Adatbázis hiba
« Dátum: 2014. március 05. - 14:23:57 »
Üdv, van egy szeróm ami mySQL es de az adatbázisal valami gond lehet a szeró minden elindul csak nem akkarja megcsinálni a regisztráciot ezt írja ki hogy \"Sikeresen létre lett hoza egy karakter\"02,01.\"Helyesen írtam be a phpmyadmin adatokat

6
Segítségkérés / Comp
« Dátum: 2014. február 08. - 07:04:23 »
Üdv találtam a netten egy comp scriptet de nem akar csatolni rá object ha valaki tud pls segítsen  :wall:
Itt a script:
 
#include <a_samp>
#include \"../include/gl_common.inc\" // for PlaySoundForPlayersInRange()
#define NUM_SHIP_ROUTE_POINTS   25
#define SHIP_OBJECT_ID          10771 // pirate ship
#define SHIP_SKULL_ATTACH       10770
#define SHIP_SKULL_ATTACHH      11145 //ez az 1 object
#define SHIP_SKULL_ATTACHHH     11146//ez az 2 object
#define SHIP_SKULL_ATTACHHHH    11149//ez az 3 object
#define SHIP_RAILS_ATTACH       10772//ez az 4 object
#define SHIP_LINES_ATTACH       11148//ez az 5 object
#define SHIP_MOVE_SPEED         10.0
#define SHIP_DRAW_DISTANCE      800.0
// Pirate ship route points (position/rotation)
new Float:gShipRoutePoints[NUM_SHIP_ROUTE_POINTS][6] = {
{-2389.81, 1434.84, 13.51,   0.00, 0.0, -87.36},
{-2319.54, 1450.75, 13.91,   1.0, 0.0, -71.70},
{-2245.87, 1479.80, 14.21,   5.00, 0.0, -63.84},
{-2168.53, 1535.31, 15.73,   1.00, 0.0, -50.76},
{-2096.43, 1634.13, 15.73,   0.00, 0.0, -36.60},
{-2036.11, 1734.57, 15.27,   -1.00, 0.0, -20.22},
{-2018.20, 1841.61, 15.27,   -5.00, 0.00, -4.86},
{-2043.70, 1936.95, 15.27,   -1.00, 0.00, 25.32},
{-2104.07, 2023.54, 12.78,   0.00, 0.00, 49.14},
{-2206.40, 2065.64, 16.76,   1.00, 0.00, 73.32},
{-2298.24, 2070.62, 14.59,   5.00, 0.00, 91.62},
{-2412.24, 2067.55, 14.59,   1.00, 0.00, 91.62},
{-2528.28, 2057.22, 12.30,   0.00, 0.00, 99.78},
{-2626.64, 2032.14, 17.04,   -1.00, 0.00, 106.98},
{-2727.60, 1996.95, 15.36,   -5.00, 0.00, 106.98},
{-2808.88, 1953.08, 15.36,   -1.00, 0.00, 121.62},
{-2886.19, 1876.19, 16.68,   0.00, 0.00, 143.16},
{-2911.09, 1782.21, 16.68,   -1.00, 0.00, 173.34},
{-2898.36, 1678.83, 14.88,   0.00, 0.00, 194.58},
{-2851.29, 1601.46, 16.13,   1.00, 0.00, 228.42},
{-2760.72, 1557.18, 16.13,   0.00, 0.00, 257.52},
{-2665.41, 1535.22, 16.13,   -1.00, 0.00, 257.52},
{-2589.06, 1509.08, 16.13,   0.00, 0.00, 239.88},
{-2517.74, 1463.39, 14.59,   1.00, 0.00, 243.78},
{-2456.12, 1441.11, 14.59,   0.00, 0.00, 254.76}
};
 
new gShipCurrentPoint = 1; // current route point the ship is at
// SA-MP objects
new gMainShipObjectId;
new gShipSkullAttachment[4];
new gShipRailsAttachment;
new gShipLinesAttachment;
forward StartMovingTimer();
//-------------------------------------------------
public StartMovingTimer()
{
MoveObject(gMainShipObjectId,gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][0],
    gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][1],
    gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][2],
    SHIP_MOVE_SPEED / 4.0, // bit slower for the first point
    gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][3],
    gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][4],
    gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][5]);
}
//-------------------------------------------------
public OnFilterScriptInit()
{
gMainShipObjectId = CreateObject(SHIP_OBJECT_ID, gShipRoutePoints[0][0], gShipRoutePoints[0][1], gShipRoutePoints[0][2],
gShipRoutePoints[0][3], gShipRoutePoints[0][4], gShipRoutePoints[0][5], SHIP_DRAW_DISTANCE);
gShipSkullAttachment[0] = CreateObject(SHIP_SKULL_ATTACH, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, SHIP_DRAW_DISTANCE);
AttachObjectToObject(gShipSkullAttachment[0], gMainShipObjectId, -1354.4688, 493.7500, 38.6797, 356.8584, 0.0000, 3.1416);
gShipSkullAttachment[1] = CreateObject(SHIP_SKULL_ATTACHH, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, SHIP_DRAW_DISTANCE);
AttachObjectToObject(gShipSkullAttachment[1], gMainShipObjectId, -1420.5781, 501.2969, 4.2578, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
gShipSkullAttachment[2] = CreateObject(SHIP_SKULL_ATTACHHH, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, SHIP_DRAW_DISTANCE);
AttachObjectToObject(gShipSkullAttachment[2], gMainShipObjectId, -1366.6875, 501.8516, 12.2891, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
gShipSkullAttachment[3] = CreateObject(SHIP_SKULL_ATTACHHHH, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, SHIP_DRAW_DISTANCE);
AttachObjectToObject(gShipSkullAttachment[3], gMainShipObjectId, -1363.7734, 496.0938, 11.9844, 356.8584, 0.0000, 3.1416);
gShipRailsAttachment = CreateObject(SHIP_RAILS_ATTACH, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, SHIP_DRAW_DISTANCE);
AttachObjectToObject(gShipRailsAttachment, gMainShipObjectId, -1356.3516, 501.1172, 17.2734, 356.8584, 0.0000, 3.1416);
gShipLinesAttachment = CreateObject(SHIP_LINES_ATTACH, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, SHIP_DRAW_DISTANCE);
AttachObjectToObject(gShipLinesAttachment, gMainShipObjectId, -1366.6875, 501.2969, 12.8828, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
SetTimer(\"StartMovingTimer\",30*1000,0); // pause at route 0 for 30 seconds
return 1;
}
//-------------------------------------------------
public OnFilterScriptExit()
{
new x=0;
    DestroyObject(gMainShipObjectId);
x=0;
while(x != 4) {
    DestroyObject(gShipSkullAttachment
  • );

x++;
}
DestroyObject(gShipRailsAttachment);
DestroyObject(gShipLinesAttachment);
return 1;
}
//-------------------------------------------------
public OnObjectMoved(objectid)
{
    if(objectid != gMainShipObjectId) return 0;
   
if(gShipCurrentPoint > 0 && !(gShipCurrentPoint % 3)) {
    // play some seagulls audio every 3 points
PlaySoundForPlayersInRange(6200, 100.0, gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][0],
gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][1],
gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][2]);
}
    gShipCurrentPoint++;
   
    if(gShipCurrentPoint == NUM_SHIP_ROUTE_POINTS) {
gShipCurrentPoint = 0;
         MoveObject(gMainShipObjectId,gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][0],
        gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][1],
        gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][2],
        SHIP_MOVE_SPEED / 4.0, // slower for the last route
        gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][3],
        gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][4],
        gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][5]);
return 1;
}
if(gShipCurrentPoint == 1) {
    // Before heading to the first route we should wait a bit
    SetTimer(\"StartMovingTimer\",30*1000,0); // pause at route 0 for 30 seconds
return 1;
}
 
    new tempdebug[256+1];
    format(tempdebug,256,\"The ship is at route: %d\", gShipCurrentPoint);
    SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF,tempdebug);
   
    MoveObject(gMainShipObjectId,gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][0],
    gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][1],
    gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][2],
    SHIP_MOVE_SPEED,
    gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][3],
    gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][4],
gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][5]);
return 1;
}
//-------------------------------------------------

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal