Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Fegyver és lőszer« Dátum: 2016. május 04. - 12:06:15 »
Sziasztok, azt szeretném kérdezni hogy hogy lehetne azt megoldani hogy a player külön tudjon venni fegyvert, és aztán ahoz külön a lőszert tehát nem úgy hogy adok neki deaglet és akkor lesz hozzá lőszer is hanem külön külön Inventory rendszer már van ami elmentse a fegyvert de ha kilövi az összes lőszert akkor odaveszik a fegyvert
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. május 04. - 12:07:26 ) Ha megkérek valakit áthelyezné elnéztem a topicot. 2
Segítségkérés / Rendszerüzenet felülirása« Dátum: 2015. március 02. - 20:10:45 »Helló!
-Nos van egy fontos scriptem amit a netten találtam és több cuccbol áll össze amit nem lehet DEAMX vagy levan védve és hát ez elküld egy rendszerüzentet SendClientMessaget nos hát és nincs erre valami mod hogy felülirja pl[/Green] SendClientMessage(playerid, Szöveg) SendClientMessage(playerid, Felülirtszöveg) 3
RP/RPG kérések / Defensive bugg :/« Dátum: 2014. március 12. - 13:38:29 »
Sziasztok miért van az hogy ha letöltök egy akármilyen defensive rpg belépek 2x 3x és utána elkezdi azt a buggot hogy beirok akármilyen jelszót és azt írja ki hogy hibás jelszó ha pedig üresen hagyom és rá megyek hogy rendben akkor beenged pls help :hmmm:
4
Segítségkérés / Respawn Weapon[HELP]« Dátum: 2014. március 10. - 16:08:51 »public ResetWeapon(playerid) Nem tudom hogy mi lehet evel a gond nem akkar lefutni vele a módom az egyik szerobol vettem ki az írja ki hogy \"Invalid Declaration\" 5
Segítségkérés / MySQL Adatbázis hiba« Dátum: 2014. március 05. - 14:23:57 »
Üdv, van egy szeróm ami mySQL es de az adatbázisal valami gond lehet a szeró minden elindul csak nem akkarja megcsinálni a regisztráciot ezt írja ki hogy \"Sikeresen létre lett hoza egy karakter\"02,01.\"Helyesen írtam be a phpmyadmin adatokat
6
Segítségkérés / Comp« Dátum: 2014. február 08. - 07:04:23 »
Üdv találtam a netten egy comp scriptet de nem akar csatolni rá object ha valaki tud pls segítsen :wall:
Itt a script: #include <a_samp>
x++; } DestroyObject(gShipRailsAttachment); DestroyObject(gShipLinesAttachment); return 1; } //------------------------------------------------- public OnObjectMoved(objectid) { if(objectid != gMainShipObjectId) return 0; if(gShipCurrentPoint > 0 && !(gShipCurrentPoint % 3)) { // play some seagulls audio every 3 points PlaySoundForPlayersInRange(6200, 100.0, gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][0], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][1], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][2]); } gShipCurrentPoint++; if(gShipCurrentPoint == NUM_SHIP_ROUTE_POINTS) { gShipCurrentPoint = 0; MoveObject(gMainShipObjectId,gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][0], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][1], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][2], SHIP_MOVE_SPEED / 4.0, // slower for the last route gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][3], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][4], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][5]); return 1; } if(gShipCurrentPoint == 1) { // Before heading to the first route we should wait a bit SetTimer(\"StartMovingTimer\",30*1000,0); // pause at route 0 for 30 seconds return 1; } new tempdebug[256+1]; format(tempdebug,256,\"The ship is at route: %d\", gShipCurrentPoint); SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF,tempdebug); MoveObject(gMainShipObjectId,gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][0], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][1], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][2], SHIP_MOVE_SPEED, gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][3], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][4], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][5]); return 1; } //-------------------------------------------------
Oldalak: [1]
|