Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - tudvari

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16
91
Szkript kérések / Antihack
« Dátum: 2013. Június 22. - 11:49:16 »
Sziasztok,tudnátok adni linket egy friss,jól mûködõ antihack filterscripthez?

92
Segítségkérés / Marker mutatása bizonyos játékosoknak
« Dátum: 2013. Június 20. - 15:07:55 »
Sziasztok!
Hogy tudnám megoldani úgy,hogy minél kevésbé terhelje a szervergépet:
Rendõrök látják a bûnözõk markereit,és minél nagyobb a JatekosInfo[playerid][Korozottseg] annál vörösebb a marker.Azt meg tudom oldani,hogy minden online rendõrnek mutassa a markert,de azt hogy csináljam meg,hogyha fellép egy rendõr a szerverre,akkor õ is lássa?
Ha egy playernek a színét átállítom SetPlayerColorral akkor a késõbb belépõ játékosok is azzal a színnel/színû markerrel fogják látni?

93
Segítségkérés / Melyik laggoltatná jobban a szervert?
« Dátum: 2013. Június 03. - 19:02:22 »
Sziasztok!
Az laggoltatná jobban a szervert,hogyha 1 timerrel idõnként minden ember adatát lementi,vagy az,ha minden embernek van egy külön timere,ami szintén lementi idõnként,de mivel nem egyszerre léptek be,így nem egy idõben.(A belepés után indul el a timer)

94
Sziasztok,a fent említett problémám van.
Elõre is köszönöm a segítséget.
 
CMD:bejelentkezes(playerid,params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new query[300]; //Creates our variables.
    GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); //Gets the players name
    format(query, sizeof(query), \"SELECT IP FROM `felhasznalok` WHERE nev = \'%s\' LIMIT 1\", nev); //Formats the query, view above the code for a explanation
    mysql_query(query); //This is our query function to query the string
    mysql_store_result(); //We store the result.
    new rows = mysql_num_rows(); //We get how many rows the query returned.
    if(rows == 1)
    {
    new jelszo[128];
        if(sscanf(params,\"s[128]\",jelszo)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /bejelentkezes [Jelszó]\");
            new escapepass[100]; //
            mysql_real_escape_string(jelszo, escapepass); //We escape the inputtext to avoid SQL injections.
            format(query, sizeof(query), \"SELECT `nev` FROM felhasznalok WHERE nev = \'%s\' AND jelszo = SHA1(\'%s\')\", nev, escapepass);
            mysql_query(query);
            mysql_store_result();
            new numrows = mysql_num_rows();
            if(!numrows)
            {
                //This means that the password that the player
                //typed was incorrect and we will resend the dialog.
                new string[64];
                if(JelszoLehetosegek[playerid] > 1)
                {
                    JelszoLehetosegek[playerid] --;
                format(string,sizeof(string),\"Rossz jelszó,még ennyi lehetõséged van: %d\",JelszoLehetosegek[playerid]);
         SendClientMessage(playerid,-1,string);
         printf(\"%s elrontotta a jelszavát.\",nev);
         return 1;
      }
      else if(JelszoLehetosegek[playerid] == 1)
      {
          SendClientMessage(playerid,-1,\"Minden lehetõségedet elrontottad,ezért ki lettél rúgva!\");
          printf(\"%s ki lett rúgva mert háromszor rossz jelszót írt be.\",nev);
          Kick(playerid);
          return 1;
      }
            }
            else
            {
               new savingstring[20];
       GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
       format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM felhasznalok WHERE nev = \'%s\'\", nev);
       //We only select the variables that we want to use.
       //We don\'t need things like the password string or the user string.
       mysql_query(query); //Queries the result
       mysql_store_result(); //Store a result because it\'s a SELECT statement.
       while(mysql_fetch_row_format(query,\"|\"))
       {
           //We use while so that it does a single query, not multiple
           //Especially when we have more variables. If there is more
           //Variables, you should just split the line with sscanf. To
           //Make it easier.
           mysql_fetch_field_row(savingstring, \"szint\"); Szint[playerid] = strval(savingstring);
           mysql_fetch_field_row(savingstring, \"xp\"); XP[playerid] = strval(savingstring);
           mysql_fetch_field_row(savingstring, \"perc\"); Perc[playerid] = strval(savingstring);
           mysql_fetch_field_row(savingstring, \"ora\"); Ora[playerid] = strval(savingstring);
           mysql_fetch_field_row(savingstring, \"penz\"); Penz[playerid] = strval(savingstring);
           //If you are wondering why I\'m using savingstring instead
           //Of a variable like using MoneyGiven right away, it\'s because
           //mysql_fetch_field_row requires a string.
       }
       mysql_free_result(); //We must always free a stored result
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeresen bejelentkeztél!\"); //Sends the client a message.
       Belepve[playerid] = 1; //Sets our logged in variable to one
       printf(\"%s bejelentkezett.\",nev);
       return 1;
            }
            //This means that there is a user in the database with the same
            //password that we typed, we now proceed by using the login function.
           
            mysql_free_result();
}
else SendClientMessage(playerid,-1,\"Még nem regisztráltál a szerverre!\");
}
return 1;
}

95
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Scripter
« Dátum: 2013. Május 30. - 19:31:54 »
Rossz hely.

96
Segítségkérés / MySQL bejelentkezési hiba
« Dátum: 2013. Május 28. - 18:04:36 »
Sziasztok,ismét problémám van a MySQL-el.
A bejelentkezési parancsom lefut az sscanf-es részig,de onnan tovább már nem megy.
 
new jelszo[16];
        if(sscanf(params,\"s[16]\",jelszo)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /bejelentkezes [Jelszó]\");
            new escapepass[100]; //
            mysql_real_escape_string(jelszo, escapepass); //We escape the inputtext to avoid SQL injections.
            format(query, sizeof(query), \"SELECT `nev` FROM felhasznalok WHERE nev = \'%s\' AND jelszo = SHA1(\'%s\')\", pname, escapepass);
            mysql_query(query);
            mysql_store_result();
            new numrows = mysql_num_rows();
            if(numrows == 1)
            {
               new savingstring[20];
       GetPlayerName(playerid, pname, 24);
       format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM felhasznalok WHERE nev = \'%s\'\", pname);
       //We only select the variables that we want to use.
       //We don\'t need things like the password string or the user string.
       mysql_query(query); //Queries the result
       mysql_store_result(); //Store a result because it\'s a SELECT statement.
       while(mysql_fetch_row_format(query,\"|\"))
       {
           //We use while so that it does a single query, not multiple
           //Especially when we have more variables. If there is more
           //Variables, you should just split the line with sscanf. To
           //Make it easier.
           mysql_fetch_field_row(savingstring, \"szint\"); Szint[playerid] = strval(savingstring);
           mysql_fetch_field_row(savingstring, \"xp\"); XP[playerid] = strval(savingstring);
           mysql_fetch_field_row(savingstring, \"perc\"); Perc[playerid] = strval(savingstring);
           mysql_fetch_field_row(savingstring, \"ora\"); Ora[playerid] = strval(savingstring);
           mysql_fetch_field_row(savingstring, \"penz\"); Penz[playerid] = strval(savingstring);
           //If you are wondering why I\'m using savingstring instead
           //Of a variable like using MoneyGiven right away, it\'s because
           //mysql_fetch_field_row requires a string.
       }
       mysql_free_result(); //We must always free a stored result
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeresen bejelentkeztél!\"); //Sends the client a message.
       Belepve[playerid] = 1; //Sets our logged in variable to one
       printf(\"%s bejelentkezett.\",pname);
            }
            //This means that there is a user in the database with the same
            //password that we typed, we now proceed by using the login function.
            if(!numrows)
            {
                //This means that the password that the player
                //typed was incorrect and we will resend the dialog.
                new string[64];
                if(JelszoLehetosegek[playerid] > 1)
                {
                    JelszoLehetosegek[playerid] --;
                format(string,sizeof(string),\"Rossz jelszó,még ennyi lehetõséged van: %d\",JelszoLehetosegek[playerid]);
         SendClientMessage(playerid,-1,string);
         printf(\"% elrontotta a jelszavát.\",pname);
                                        return 1;
      }
      else if(JelszoLehetosegek[playerid] ==1 )
      {
          SendClientMessage(playerid,-1,\"Minden lehetõségedet elrontottad,ezért ki lettél rúgva!\");
          Kick(playerid);
          printf(\"%s ki lett rúgva mert háromszor rossz jelszót írt be.\",pname);
      }
            }
            mysql_free_result();

 
Na már csak az a hiba,hogy a jót is rossznak érzékeli.Elõre is köszi a segítséget.
Másik:
Valamiért 16 karakternél hosszabb jelszót is elfogad regisztrációnál.
 
CMD:regisztracio(playerid,params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new query[200]; //Creates our variables.
    GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); //Gets the players name
    format(query, sizeof(query), \"SELECT IP FROM `felhasznalok` WHERE nev = \'%s\' LIMIT 1\", nev); //Formats the query, view above the code for a explanation
    mysql_query(query); //This is our query function to query the string
    mysql_store_result(); //We store the result.
    new rows = mysql_num_rows(); //We get how many rows the query returned.
    if(rows == 0)
    {
    new jelszo[16];
        if(sscanf(params,\"s[16]\",jelszo)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /regisztracio [Jelszó]\");
        if(strlen(jelszo) >=4 && strlen(jelszo) <= 16)
        {
           new IP[16];
          GetPlayerIp(playerid, IP, 16);
          format(query, sizeof(query), \"INSERT INTO felhasznalok(id, nev, jelszo, szint, penz, IP, xp, perc, ora, ban ) VALUES( 0,\'%s\', SHA1(\'%s\'), 1, 0, \'%s\', 0, 0, 0, 0)\", nev, jelszo, IP);
          mysql_query(query);
          SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikeresen regisztráltál a szerverre!Használd a /bejelentkezes [jelszo] parancsot!\");
          printf(\"%s regisztrált a szerverre.\",nev);
        }
        else SendClientMessage(playerid,-1,\"A jelszó hosszúsága minium 4 karakter,maximum 16 karakter.\");
}
else SendClientMessage(playerid,-1,\"Már regisztráltál a szerverre!\");
}
return 1;
}

97
Segítségkérés / Bejelentkezés MySQL probléma
« Dátum: 2013. Május 26. - 20:35:28 »
Sziasztok,ismét problémám van a MySQL-el.
A bejelentkezési parancsom lefut az sscanf-es részig,de onnan tovább már nem megy.
 
new jelszo[16];
        if(sscanf(params,\"s\",jelszo)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /bejelentkezes [Jelszó]\");
            new escapepass[100]; //
            mysql_real_escape_string(jelszo, escapepass); //We escape the inputtext to avoid SQL injections.
            format(query, sizeof(query), \"SELECT `nev` FROM felhasznalok WHERE nev = \'%s\' AND jelszo = SHA1(\'%s\')\", pname, escapepass);
            mysql_query(query);
            mysql_store_result();
            new numrows = mysql_num_rows();
            if(numrows == 1)
            {
               new savingstring[20];
       GetPlayerName(playerid, pname, 24);
       format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM felhasznalok WHERE nev = \'%s\'\", pname);
       //We only select the variables that we want to use.
       //We don\'t need things like the password string or the user string.
       mysql_query(query); //Queries the result
       mysql_store_result(); //Store a result because it\'s a SELECT statement.
       while(mysql_fetch_row_format(query,\"|\"))
       {
           //We use while so that it does a single query, not multiple
           //Especially when we have more variables. If there is more
           //Variables, you should just split the line with sscanf. To
           //Make it easier.
           mysql_fetch_field_row(savingstring, \"szint\"); Szint[playerid] = strval(savingstring);
           mysql_fetch_field_row(savingstring, \"xp\"); XP[playerid] = strval(savingstring);
           mysql_fetch_field_row(savingstring, \"perc\"); Perc[playerid] = strval(savingstring);
           mysql_fetch_field_row(savingstring, \"ora\"); Ora[playerid] = strval(savingstring);
           mysql_fetch_field_row(savingstring, \"penz\"); Penz[playerid] = strval(savingstring);
           //If you are wondering why I\'m using savingstring instead
           //Of a variable like using MoneyGiven right away, it\'s because
           //mysql_fetch_field_row requires a string.
       }
       mysql_free_result(); //We must always free a stored result
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeresen bejelentkeztél!\"); //Sends the client a message.
       Belepve[playerid] = 1; //Sets our logged in variable to one
       printf(\"%s bejelentkezett.\",pname);
            }
            //This means that there is a user in the database with the same
            //password that we typed, we now proceed by using the login function.
            if(!numrows)
            {
                //This means that the password that the player
                //typed was incorrect and we will resend the dialog.
                new string[64];
                if(JelszoLehetosegek[playerid] > 1)
                {
                    JelszoLehetosegek[playerid] --;
                format(string,sizeof(string),\"Rossz jelszó,még ennyi lehetõséged van: %d\",JelszoLehetosegek[playerid]);
         SendClientMessage(playerid,-1,string);
         printf(\"% elrontotta a jelszavát.\",pname);
                                        return 1;
      }
      else if(JelszoLehetosegek[playerid] ==1 )
      {
          SendClientMessage(playerid,-1,\"Minden lehetõségedet elrontottad,ezért ki lettél rúgva!\");
          Kick(playerid);
          printf(\"%s ki lett rúgva mert háromszor rossz jelszót írt be.\",pname);
      }
            }
            mysql_free_result();

 
Na már csak az a hiba,hogy a jót is rossznak érzékeli.Elõre is köszi a segítséget.
Másik:
Valamiért 16 karakternél hosszabb jelszót is elfogad regisztrációnál.
 
CMD:regisztracio(playerid,params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new query[200]; //Creates our variables.
    GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); //Gets the players name
    format(query, sizeof(query), \"SELECT IP FROM `felhasznalok` WHERE nev = \'%s\' LIMIT 1\", nev); //Formats the query, view above the code for a explanation
    mysql_query(query); //This is our query function to query the string
    mysql_store_result(); //We store the result.
    new rows = mysql_num_rows(); //We get how many rows the query returned.
    if(rows == 0)
    {
    new jelszo[16];
        if(sscanf(params,\"s[16]\",jelszo)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /regisztracio [Jelszó]\");
        if(strlen(jelszo) >=4 && strlen(jelszo) <= 16)
        {
           new IP[16];
          GetPlayerIp(playerid, IP, 16);
          format(query, sizeof(query), \"INSERT INTO felhasznalok(id, nev, jelszo, szint, penz, IP, xp, perc, ora, ban ) VALUES( 0,\'%s\', SHA1(\'%s\'), 1, 0, \'%s\', 0, 0, 0, 0)\", nev, jelszo, IP);
          mysql_query(query);
          SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikeresen regisztráltál a szerverre!Használd a /bejelentkezes [jelszo] parancsot!\");
          printf(\"%s regisztrált a szerverre.\",nev);
        }
        else SendClientMessage(playerid,-1,\"A jelszó hosszúsága minium 4 karakter,maximum 16 karakter.\");
}
else SendClientMessage(playerid,-1,\"Már regisztráltál a szerverre!\");
}
return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Május 28. - 05:44:14 )

valaki?

98
Sziasztok,azt szeretném megkérdezni,hogy hogyan kell azt megcsinálni,hogy:
 
mysql_query(\"CREATE TABLE IF NOT EXISTS felhasznalok(id INT(6),nev VARCHAR(24), jelszo VARCHAR(16), szint INT(20), penz INT(32), IP VARCHAR(16), xp INT(20), perc INT(20), ora INT(20), ban INT(1) )\");
return 1;

 
Hogy itt az id-nél be legyen kapcsolva az Auto Increment?
És ha ezután be akarok szúrni egy sort,akkor mit írjak az id értékéhez?
Másik kérdés: hogy rövidítik a booleant az oszlop típusnál? pl.: ban BOOL ?

99
Segítségkérés / Melyik fájlkezelõ rendszer a legjobb?
« Dátum: 2013. Május 26. - 12:44:58 »
A dini eléggé lassú,fõleg ha sokat kell írnia.
Y_INI-t vagy az alap fwrite-ot használjam?

100
Archívum / Tudvari Roleplay Projekt
« Dátum: 2013. Március 22. - 20:45:59 »
Üdv!
Elõre le szeretném szögezni,hogy a szerver jelenleg alfa verzióban fut(rengeteg hibával rendelkezik és csak a készítõ(én) és az ismerõseim  vannak a szerveren tesztelés és szórakozás céljából.


A szabályzatot elolvastam,de a téma címét nem tudtam pontosan meghatározni,hiszen még nincs neve,mert még csak egy projekt.
A szerverrõl eddig csak az ismerõseim tudtak,de most közzé tettem a YouTube csatornámon is,és létrehoztam egy blogot,ahol a frissítéseket/híreket teszem közzé.Jelen témában csak az alap információkat teszem közzé,a további újításokat a blogon érhetitek el.


Nem készítettem csicsás képeket a leíráshoz,mint mások,mert nem található benne a szabályzatban.Majd ha a szerver publikus lesz,ott figyelni fogok a külalakra.


Ez az elsõ közzétett verzió a 0.0.1-es verziószámot kapta.Valahol az 1.0.0-nál jelenik meg majd a béta verziója,ami ahogy a béta szóból is ered,már publikus.


Név: Még nincs tisztázva,addig is Tudvari Roleplay Projekt
Típus: \"Szigorú\" Roleplay (Nem GF,nem C&R)
Weblap: http://tudvari.tk (Itt lesznek elérhetõek a frissítések)
Nyelv: magyar


Ez az elsõ verzióleírás amit közzéteszek,még közel sem végleges a szerver,sok minden instabil és még javításra van szüksége.Ötleteket,javaslatokat várok hozzászólásban.Kb. 1,5 éve dolgozok rajta,ha nem vesszük figyelembe a szüneteket,akkor kb. 6 hónap napi átlag 4-5 óra munkával.Elég hosszú,de ha érdekel akkor olvasd végig  Ha tetszik oszd meg velem,ha nem,akkor írd le,hogy miben kéne változtatni.


Munkák
 
  • Úttisztító

  • Pizzafutár(felveszel 5 pizzát és azt kikell hordanod)

  • Fuvarozó(felveszel 3 adag szállítmányt és kiszállítod)

  • Kamionos(jelenleg csak benzinszállítás)

  • Nincs szintrendszer.Van egy alapmunka amit tudsz végezni,majd különbözõ követelmények teljesítésével több munka lesz elérhetõ,amivel több pénzt kereshetsz.




Frakciók
 
  • Rendõrség

  • Kórház

  • Rádió

  • Illegális Banda(Script nélküli)




Egyebek
Benzinszállítás
 
  • Kút termel folyamatosan olajat.

  • Olajszállítás a kúttól a finomítóig.

  • Finomító folyamatosan finomítja az olajat.

  • Benzinszállítás a finomítótól a benzinkútig.


Kosárrendszer
 
  • Bevásárláskor kosarat kell felvenned.

  • Kosárba pakolni a vásárolni kívánt termékekbõl a megfelelõ összeget.

  • Fizetéskor választhatsz,hogy bankkártyával vagy készpénzzel fizetsz.


Olvasás
 
  • Bizonyos tevékenységekhez(kender ültetés,vezetés,repülés,autólopás) ki kell olvasnod könyveket

  • Minden könyv különbözõ számú fejezetbõl áll.Óránként 1 fejezetet olvashatsz.


Autórendszer
 
  • Kocsit vehetsz a szalonból,amit egybõl megkapsz.

  • A kocsi ott fog lenni carresinél/restartkor,ahol hagytad.

  • Ha összetöröd a kocsit,akkor a roncstelepre kerül,és egy összegért feljavíthatod.

  • Vezetéshez ki kell olvasnod a KRESZ címû könyvet,ami nem sok idõ.

  • Lehet kocsit bérelni.

  • Olcsón hozzá lehet jutni a valóságban is olcsóbb jármûvekhez.

  • Bukósisak,öv.

  • Frakciójármûvek tankolása a frakciószéfbõl történik,munkajármûvek tankolása ingyenes.

  • Ha elveszett a kocsid,a rendõrségen megtekintheted,hogy hova jelzi a beépített nyomkövetõ.


Bizniszrendszer
 
  • Jelenleg csak 2 benzinkút és egy pizzéria van.

  • Minden ott vásárolt termék ára a bizniszszéfbe kerül,amit a tulaj üríthet ki.

  • Termékek melyet fel kell tölteni(Benzinkútnál benzinszállítás,pizzériánál még sehogy)


Marihuánarendszer
 
  • A leszedett kendert (késõbb ültetni is kell majd),meg kell szárítanod,le kell õrölnöd.

  • Majd cigipapírba(amit boltban veszel) tekered és elszívod.

  • 10 slukk van egy jointban,ami akkor is csökken ha nem szívod.

  • A joint növeli az éhséget és a függõséget.

  • A joint páncélt ad.


Házrendszer
 
  • Házszéfben elhelyezhetsz pénzt kannabisz,marihuánát,jointot és cigipapírt.

  • Motelszobát bérelhetsz.

  • Alhatsz házban,vagy motelban.


Teherrendszer
 
  • Nincs meghatározva,hogy mibõl mennyi fér el nálad.

  • Egyszerre 10 kg tömegû tárgyak férnek el nálad(táskával 15 kg)

  • Te döntöd el,hogy hogy osztod el a tárhelyedet.

  • A házakban is teherrendszer mûködik.

  • Jármûveknél is lesz,de még nincs jelenleg csomagtartó.


Csekkrendszer(Epsilon engedélyével)
 
  • Adósságot,számlát csekkekben kapod,amit a postán tudsz befizetni.

  • Fizetést is csekkekben kapsz,amit a bankban tudsz beváltani.

  • A csekkeket a postaládában tudod megnézni.


Ruharendszer(Skin)
 
  • Minden ruhaboltban más skinek találhatóak.

  • A skin ára attól függ,hogy milyen márkás,és mennyi elembõl épül fel.

  • Felpróbálhatod a ruhát,mielõtt megveszed.

  • Késõbb biznisz lesz.


C4 Rendszer
 
  • Robbanóanyag,ragasztószalag és rádióvevõ kell hozzá.

  • Rádióvevõt az elektronikai boltban vehetsz

  • Ragasztószalagot a közértben.

  • Robbanóanyagot az illegális hajón,ami óránként érkezik Los Santos kikötõjébe.

  • Minél több robbanóanyagot ragasztasz össze,annál erõsebb lesz.

  • Kocsiba is elhelyezhetõ.


Éhség,Szomjúság,Álmosság
 
  • Folyamatosan növekednek.(Szomjúság a leggyorsabban,majd éhség,és legvégül álmosság.)

  • Éhséget kajákkal tudod csökkenteni.(Szendvics is lehet nálad)

  • Szomjúságot különbözõ italokkal(Ásványvíz is lehet nálad)

  • Álmosságot alvással,kávéval vagy energiaitallal. (Energiaital is lehet nálad,aludni otthon vagy motelban lehet)


Repülõgépek a városok között
 
  • Jegy vásárlása után elrepülhetsz az egyik városból a másikba.

Jogosítványrendszer
 
  • Nem kell jogosítvány a vezetéshez,csak el kell olvasnod a hozzá tartozó könyvet.(Jogsihoz is kell olvasnod)

  • Az oktató rendszer jelenleg még nem teljes.


Fegyverrendszer
 
  • 10 fegyver lehet nálad.(Megegyezhet a típusok)

  • Ha nincs benne lõszer,akkor is elõveheted.(/me-vel)

  • Jelenleg még nem végleges és van pár benne hiba.

  • Rendõröknek fegyverszállítás.


Lottórendszer
 
  • Óránként sorsolás.

  • 5 szám 1-tõl 25-ig.

  • A lottószelvény árának egy része a nyereményhez adódik.


Rendõrség
 
  • Bilincs,vonszolás,jármûbehelyezés,börtönbe zárás,rádió,széf,fegyverszállítás stb.

  • Szondáztatás,bírságolás,szabálysértés miatt körözés kiadása egy kóddal.

  • Körözött személyek listájának megekintése.

  • Személyek lenyomozása a rendõrségen.


Kórház
 
  • Gyógyítás

  • Mentõt hívott emberek listájának megtekintése.


Rádióállomás
 
  • Élõadás,SMS a riportereknek,élõadás.

Bankrablás
 
  • Óránként,a tranzakcióösszegek vannak a széfben.Rabláskor jelez rendszer a rendõröknek.

Telefonszolgáltatók
 
  • 2 szolgálató van.

  • Egyiknél olcsóbb a hívás,másiknál az SMS.

  • Késõbb biznisz lesz.

  • Hirdetés feladása helyben,vagy okostelefonnal bárhol.


Várható Újítások
 
  • Oktatórendszer

  • Taxis munka,amit bárki végezhet,ha van rá engedélye.

  • Mûködõ fegyverrendszer

  • Ruhakellékek

  • Edzésrendszer.(Minél többet edzel annál többet tudsz futni,de ha nem edzel egy ideig,akkor visszafejlõdsz.)

  • Favágó munka(Erõnlét szükséges ahhoz,hogy dolgozz)

  • Horgász munka

  • Kamionos szállítás

  • Bizniszekhez termék szerzés(Pl.: pizzasütés a pizzériában,ruhaszállítás,varrás a ruhaboltnak)

  • Szakszervezetek(Az elnökük segítségével igényelhetnek több fizetést stb.)

  • Kender ültetés.(Magot a z illegális hajóról szerzel,vagy másik kenderrõl.El kell rejteni,nehogy más,vagy épp a rendõrök találják meg.)

  • Postás munka biciklivel.(Nem kell hozzá követelmény)

  • Csomagtartó.

  • És még sok minden….


Ha érdekel akkor nézd a http://tudvari.tk oldalt a frissítésekért!

101
Segítségkérés / Motor beindítás probléma.
« Dátum: 2013. Március 20. - 18:42:21 »
Üdv
 
       if ((newkeys & KEY_SPRINT) && !(oldkeys & KEY_SPRINT))
       {
           new kocsi;
           kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
           if(Beindit[playerid] == 0)
           {
            if(!BicikliE(kocsi))
            {
                  if(JarmuInfo[kocsi][Megsemmisult] == 0)
                  {
                    if(JarmuInfo[kocsi][Motor] == 0)
                    {
                        if(JarmuInfo[kocsi][uzemanyag] != 0)
                        {
                            if(JarmuInfo[kocsi][berelheto] == 0)
                            {
                                 if(JarmuInfo[kocsi][Eladva] != 0)
                           {
                               if(JatekosInfo[playerid][Jarmu] != JarmuInfo[kocsi][iD])
                               {
                                   SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nincs kulcsod a jármûhöz! (/ellop)\");
                                   return 1;
                              }
                              else
                              {
                                  if(!RepuloE(kocsi))
                                  {
                                    SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elkezdted beindítani a motort!...\");
                                     SetTimerEx(\"JarmuInditas\", 4000, false,\"dd\",playerid,kocsi);
                                     TogglePlayerControllable(playerid,0);
                                     Beindit[playerid] = 1;
                                     return 1;
                                 }
                                 if(RepuloE(kocsi))
                                 {
                                     if(JatekosInfo[playerid][Repules] < 10)
                                     {
                                         SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nem tudod hogy kell vezetni!\");
                                         return 1;
                                     }
                                     if(JatekosInfo[playerid][Repules] >= 10)
                                     {
                                        SetTimerEx(\"JarmuInditas\", 4000, false,\"dd\",playerid,kocsi);
                                        SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elkezdted beindítani a motort...\");
                                        TogglePlayerControllable(playerid,0);
                                        Beindit[playerid] = 1;
                                        return 1;
                                     }
                                 }
                              }
                           }
                           else
                           {
                               if(!RepuloE(kocsi))
                               {
                                  SetTimerEx(\"JarmuInditas\", 4000, false,\"dd\",playerid,kocsi);
                                  SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elkezdted beindítani a motort...\");
                                  TogglePlayerControllable(playerid,0);
                                  Beindit[playerid] = 1;
                                  return 1;
                              }
                              if(RepuloE(kocsi))
                              {
                                  if(JatekosInfo[playerid][Repules] < 10)
                                  {
                                      SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nem tudod hogy kell vezetni!\");
                                      return 1;
                                  }
                                  if(JatekosInfo[playerid][Repules] >= 10)
                                  {
                                     SetTimerEx(\"JarmuInditas\", 4000, false,\"dd\",playerid,kocsi);
                                     SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elkezdted beindítani a motort...\");
                                     TogglePlayerControllable(playerid,0);
                                     Beindit[playerid] = 1;
                                     return 1;
                                  }
                              }
                           }
                        }
                        if(JarmuInfo[kocsi][berelheto] == 2)
                        {
                            if(JatekosInfo[playerid][bereltJarmu] == kocsi)
                            {
                               SetTimerEx(\"JarmuInditas\", 4000, false,\"dd\",playerid,kocsi);
                               SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elkezdted beindítani a motort...\");
                               TogglePlayerControllable(playerid,0);
                               Beindit[playerid] = 1;
                               return 1;
                            }
                            else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nincs kulcsod a jármûhöz! (/ellop)\");
                        }
                        if(JarmuInfo[kocsi][berelheto] == 1)
                        {
                            SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nincs kulcsod a jármûhöz!\");
                            return 1;
                        }
                     }
                          else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nincs elég üzemanyag a jármûben!\");
                  }
               }
               else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"A jármû nem tud elindulni!\");
            }
            else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Biciklit?\");
         }
         else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Már elkezdted beindítani!\");
       }

 
Megírtam ezt a kódot régebben,de nem tudok kijavítani egy hibát.Ha kiszállok egy kocsiból és közben már nyomom a W betût(motor beindítása is egyben),akkor amint kiszállok elkezdi beindítani a motrot.És ez elég zavaró,mert akkor lefreezel.Elõre is köszi a segítséget.

102
OFF: Bocsi,csak egy észrevétel: A Colorful (színes) 1 db L betûvel van.

103
Segítségkérés / Skin selection nyilak eltûntetése
« Dátum: 2012. Október 07. - 13:44:45 »
Sziasztok.Ez lehetséges valahogy?:D Mert a Disable Spawn az csak a Spawn gombra érvényes.

104
Segítségkérés / Dialog keveredés
« Dátum: 2012. Október 06. - 12:51:05 »
Sziasztok!Nagy problémám van és nem tudom miért.
Itt állok: 1995.4464,-2351.5549,13.5469
Beírom /vasarlas KP
 
CMD:vasarlas(playerid,params[])
{
    if(Belepve[playerid] != 0)
    {
        new hogyan[64];
        if(sscanf(params,\"s\",hogyan)) return SendClientMessage(playerid,SZURKE,\"Használat: /vasarlas [KP/BSZ]\");
        {
            if(strcmp(hogyan,\"KP\",true) == 0)
            {
           if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.5, -2237.3774,130.1777,1035.4141)) //montgomery telefon
           {
               ShowPlayerDialog(playerid, telefonbolt1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Elektronikai Üzlet\", \"Telefon Vásárlása (35000 Ft)\\nOkostelefon Vásárlása (75000 Ft)\", \"Vásárlás\", \"Mégse\");
                        return 1;
           }
           if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.5, 1319.1758,1249.3892,10.8203)) //lvreptér
           {
               ShowPlayerDialog(playerid,lvjegykp, DIALOG_STYLE_LIST, \"Las Venturas Reptér\", \"Los Santos (75000 Ft)\\nSan Fierro (75000 Ft)\", \"Vásárlás\", \"Mégse\");
                        return 1;
           }
           if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.5, -1265.1365,39.6466,14.1357)) //sfreptér
           {
               ShowPlayerDialog(playerid,sfjegykp, DIALOG_STYLE_LIST, \"San Fierro Reptér\", \"Las Venturas (75000 Ft)\\nLos Santos (75000 Ft)\", \"Vásárlás\", \"Mégse\");
                        return 1;
           }
           if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.5, 1995.5977,-2351.9919,13.5469)) //lsreptér
           {
               ShowPlayerDialog(playerid,lsjegykp, DIALOG_STYLE_LIST, \"Los Santos Reptér\", \"Las Venturas (75000 Ft)\\nSan Fierro (75000 Ft)\", \"Vásárlás\", \"Mégse\");
               return 1;
           }

 
Elõjön a dialog,hogy Los Santos Reptér stb,de ha rákattintok,akkor nem a megfelelõ dialogot érzékeli hanem a telefonbolt1bsz-t.
 
if(dialogid == telefonbolt1bsz)
{
    if(response)
    {
        switch(listitem)
        {
            case 0:// telefon
               {
                      if (JatekosInfo[playerid][bank] >= 35000)
                      {
            new file[256],telefonszam;
            JatekosInfo[playerid][bank] -= 35000;
            GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-35k Ft\", 5000, 1);
            GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
            new string[256];
            format(string,sizeof(string),\"%s vett egy telefont.(35000 Ft)(BSZ)\",nev);
            printf(string);
            do
            {
               telefonszam = random(8999) + 1000;
               format(file, sizeof(file), \"/Adatbazis/Karakterek/Telefonszamok/%d.ini\", telefonszam);
            }
            while(fexist(file));
            JatekosInfo[playerid][Telefon] = telefonszam;
            dini_Create(file);
                      }
                      else
                      {
                          SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nincs elég pénz a számládon! (35000 Ft)\");
                      }
                    return 1;
               }
               case 1: //okostelefon
               {
                      if(JatekosInfo[playerid][bank] >= 75000)
         {
            JatekosInfo[playerid][Okostelefon] = 1;
            new file[256],telefonszam;
            JatekosInfo[playerid][bank] -= 75000;
            GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-75k Ft\", 5000, 1);
            GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
            new string[256];
            format(string,sizeof(string),\"%s vett egy okostelefont.(75000 Ft)(BSZ)\",nev);
            printf(string);
            do
            {
               telefonszam = random(8999) + 1000;
               format(file, sizeof(file), \"/Adatbazis/Karakterek/Telefonszamok/%d.ini\", telefonszam);
            }
            while(fexist(file));
            JatekosInfo[playerid][Telefon] = telefonszam;
            dini_Create(file);
         }
                      else
                      {
                          SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nincs elég pénz a számládon! (75000 Ft)\");
                      }
                    return 1;
               }
        }
    }
}

 

if(dialogid == lsjegykp)
{
   if(response)
    {
        switch(listitem)
        {
            case 0:
               {
                   if (JatekosInfo[playerid][Penz] >= 75000)
                   {
                       if(JatekosInfo[playerid][LVJegy] == 0)
                       {
                           JatekosInfo[playerid][LVJegy] = 1;
                           JatekosInfo[playerid][Penz]-= 75000;
                           new string[256];
                           GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
                           format(string,sizeof(string),\"%s vett egy jegyet Las Venturasba.(LS-KP)\",nev);
               printf(string);
               SendClientMessage(playerid,SIKERES,\"Vettél egy jegyet Las Venturasba.\");
               GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-75k Ft\", 5000, 1);
 
                       }
                       else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Már vettél jegyet Las Venturasba!\");
                   }
                   else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nincs nálad elég pénz! (75000 Ft)\");
               }
               case 1:
               {
                   if (JatekosInfo[playerid][Penz] >= 75000)
                   {
                       if(JatekosInfo[playerid][sFJegy] == 0)
                       {
                           JatekosInfo[playerid][sFJegy] = 1;
                           JatekosInfo[playerid][Penz]-= 75000;
                           new string[256];
                           GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
                           format(string,sizeof(string),\"%s vett egy jegyet San Fierroba.(LS-KP)\",nev);
               printf(string);
               SendClientMessage(playerid,SIKERES,\"Vettél egy jegyet San Fierroba.\");
               GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-75k Ft\", 5000, 1);
            }
                       else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Már vettél jegyet San Fierroba!\");
                   }
                   else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nincs nálad elég pénz! (75000 Ft)\");
               }
   }
}
}

 
Van nálam 200k KP-ban,és ha rákattintok a Las Venturasra,akkor azt írja ki,hogy nincs 35k a számlámon,ha meg a San Fierrora,akkor meg azt,hogy nincs 75k.
LV = telefon
SF = okostelefon
Nem tudom miért van,pls segítsen valaki.Köszi :D

105
Segítségkérés / Véleményeket kérek
« Dátum: 2012. Október 06. - 11:19:11 »
Sziasztok!
Nem tudom,hogy írhatnám,ezért ide írom.
Lenne egy Tár Rendszer ötletem,amit már elkezdtem írni,de a bugjavítás közben arra jöttem rá,hogy felesleges,és csak az idõ megy vele.
Hát arról szólna ez az egész,hogy 10 fegyver slotod van amibõl egyszerre csak 1 fegyver lehet nálad.Kell tárat szerezned külön a fegyverekhez és a fegyverben egyszerre max 1 tárnyi lõszer lehet.Ha nincs lõszer a fegyverben,akkor is elõ veheted,de akkor csak egy /me-t ír ki.(Így lehet rp-zni.)
Összegzés:
Prok:
-Több egy típusú fegyver lehet nálad
-Megkönnyíti a fegyver átadást
-Ha nincs lõszered akkor is eljátszhatod,hogy van
Kontrák:
-Bonyolult,lassú kezelés
-Jelenleg bugos,így arra is idõt kell szánnom
-Sokaknak nem fog tetszeni az,hogy ha kifogy a lõszer a fegyverbõl,akkor parancsokkal kell tárazni,majd megint elõvenni.
Véleményeket várok. Köszi :)

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal