Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - hpeter94

Oldalak: 1 ... 3 4 [5]
61
Szkript kérések / Autóshop
« Dátum: 2010. Március 13. - 11:45:11 »
Hello! Egy olyan scriptet kérnék amibe ha a csávóka elment boltosnak akkor eladhasson kocsikat! Pl. bezsáll egy kocsiba és /elad akkor azt a kocsit nem tudja használni senki (betud szálni de nem tud vele emmenni) amíg nem írta be a kocsiban hogy /megvesz és akkor az eladban beállított összeg átkerül a boltoshoz! Meg mondjuk amíg nincs eladva addig a kocsi fölött írja hogy mennyibe kerül!  Ez úgy egy jó munkás scriptnek nézz ki :D Remélem megcisnálja valaki

62
Segítségkérés / Kifagyás
« Dátum: 2010. Március 06. - 10:23:45 »
Hy! Egy elég hatalmas gondom lenne... van valami az sfair végén amitol mindig kifagyunk ha odamegyünk (akárki) má nagyon idegesíto és a poén az hogy nem raktunk oda semmitse (mármint most az stuntuniverse modból az ugrató de má elötte is folyamatos kifagyások voltam... Nem tudja valaki hogy oldajam meg?

63
Szkript kérések / Modváltás + csapattöblet
« Dátum: 2010. Február 27. - 11:43:46 »
Hello! Egy olyan scriptet kérnék ami: 
 
  • elohoz egy dialogot amiben randomra kiválaszt pl 12 modot (vagy mennyi fér ki tekerés nélkül a dialogba) és lehet szavazni melyik legyen...

  • ha 1-2 ember nem szavaz akkor is legyenmondváltás

  • a dialog a GameModeExit(); függvény után/alatt jöjjön elo

  • a scriptben vannak meghatározva a modok nevei (több mint 12)

  • a script is vezérli a modváltást

  • bizonyos ido után autómatikus modváltás van(ha 1-3 ember van fent)/ szavazás van (ha több ember van fent)

  • modonként meghatározható az ido hogy mikor van vége

  • a szavazás elindítható egy paranccsal is ha 4ember beírja a parancsot

  • úgy kéne megoldani hogyha új modom van akkor ne keljen mindegyik modot átírni


Meg külön még azt kérném hogyha egy csapatba több ember akar csatlakozni azt ne engedje! Tehát ne lehessen hogy a zöld csapatba 5 a kékben meg 1 ember van! Megvan!
Ha valaki ráér és megcsinálja nekem azt nagyon megköszönném :D Elore is köszi

64
Segítségkérés / Fórum ban
« Dátum: 2010. Január 30. - 16:08:35 »
Nem tok felmenni angol fórumra mert azt írja banoltak :\'(
 

An Error Has Occurred!
Sorry Guest, you are banned from using this forum!
For being offensive to members of the development team
 
[/quote]
Nem tudja valaki hogy tok újra felmenni?

65
Segítségkérés / Dialog hiba :S:S
« Dátum: 2010. Január 30. - 14:26:05 »
Hello! Átírtam az ladmin menüit dialogre de valamiért a függvény errorozik :s és nem tok vele semmit csinálni....
 
//==============================================================================
//                     Menus
//==============================================================================
    #if defined USE_MENUS
   
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
     new string[128];
if(dialogid == 3000) //LMainMenu
{
if(response)
{
            if(listitem == 0) // Aktivál
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 4) ShowPlayerDialog(playerid, 3001, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kunfigurációs menü --> Aktivál\", \"Anti káromkodás\\nRossz név kick\\nAnti SPAM\\nPing kick\\nLátszó parancsok\\nLátszó PMek\\nNagybetuk\\nKapcsolódási üzenetek\\nAdmin parancs üzenetek\\nAuto Login\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 4-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
   if(listitem == 1) // Deaktivál
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 4) ShowPlayerDialog(playerid, 3002, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kunfigurációs menü --> Deaktivál\", \"Anti káromkodás\\nRossz név kick\\nAnti SPAM\\nPing kick\\nLátszó parancsok\\nLátszó PMek\\nNagybetuk\\nKapcsolódási üzenetek\\nAdmin parancs üzenetek\\nAuto Login\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 4-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
   if(listitem == 2) // Idojárás
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) ShowPlayerDialog(playerid, 3003, DIALOG_STYLE_LIST, \"Idojárás menü\", \"Tiszta kék ég\\nHomokvihar\\nVihar\\nKödös\\nFelhos\\nEso\\nSzürke ég\\nFekete/fehér ég\\nZöld ég\\nForróság\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
   if(listitem == 3) // Szerver ido
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) ShowPlayerDialog(playerid, 3004, DIALOG_STYLE_LIST, \"Óra beállítása\", \"Reggel\\nDél ido\\nDélután\\nEste\\nÉjszaka\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
   if(listitem == 4) // Minden jármu
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) ShowPlayerDialog(playerid, 3008, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü\", \"2-ajtós kocsik\\n4-ajtós kocsik\\nGyors kocsik\\nEgyéb kocsik\\nMotorok\\nCsónakok\\nRepülok\\nHelikopterek\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
   if(listitem == 5) // Admin jármu
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) ShowPlayerDialog(playerid, 3005, DIALOG_STYLE_LIST, \"Admin autók\", \"Turismo\\nBandito\\nVortex\\nNRG-500\\nS.W.A.T.\\nHunter\\nJetmax\\nRhino\\nMonser Truck\\nSea Sparrow\\nDumper\\nRC Tank\\nRC Bandit\\nRC Baron\\nRC Goblin\\nRC Raider\\nRC cam\\nTram\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
   if(listitem == 6) // Tuning Menü
            {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2)
      {
                 if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
         {
            new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid), LModel = GetVehicleModel(LVehicleID);
             switch(LModel)
            {
               case 448,461,462,463,468,471,509,510,521,522,523,581,586,449:
               {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen jármuvet nem lehet tuningolni\");  TogglePlayerControllable(playerid,true);
                  return 1;
               }
            }
             TogglePlayerControllable(playerid,false);   ShowPlayerDialog(playerid, 3006, DIALOG_STYLE_LIST, \"Tuning menü\", \"Nitró\\nHidraulika\\nWire Kerék\\nTwist Kerék\\nAccess Kerék\\nMega Kerék\\nImport Kerék\\nAtomic Kerék\\nOffroad Kerék\\nClassic Kerék\\nFestomunkák\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
           }
         else { SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Te nem ülsz jármuben hogy tuningolj\"); TogglePlayerControllable(playerid,true); }
       } else { SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\"); TogglePlayerControllable(playerid,true);   }
   }
   if(listitem == 7) // Fegyverek
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) ShowPlayerDialog(playerid, 3017, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyver menü\", \"Desert Eagle\\nM4\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\\nUZI\\nRocket Launcher\\nMinigun\\nSniper Rifle\\nNagy fegyverek\\nKis Fegyverek\\nJetpack\\nKnife\\nFlowers\\nKamera\\nPool Cue\\nBaseball Bat\\nGolf Club\\nMAX Töltény\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
            if(listitem == 8) // Teleportok
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3000, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fomenü\", \"Aktivál\\nDiaktivál\\nIdojárás\\nÓra\\nMinden jármu\\nAdmin jármuvek\\nTuning menü\\nFegyverek\\nTeleportok\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3001) //AdminEnable
{
if(response)
{
      new adminname[MAX_PLAYER_NAME], file[256]; GetPlayerName(playerid, adminname, sizeof(adminname));
format(file,sizeof(file),\"ladmin/config/Config.ini\");
           switch(listitem)
           {
   case 0: { ServerInfo[AntiSwear] = 1; dini_IntSet(file,\"AntiSwear\",1); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s engedélyezte a tíltott kármomkodást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string);   }
   case 1: { ServerInfo[NameKick] = 1; dini_IntSet(file,\"NameKick\",1); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s engedélyezte a tíltott neveket\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string);   }
   case 2:   { ServerInfo[AntiSpam] = 1; dini_IntSet(file,\"AntiSpam\",1); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s engedélyezte a tíltott floodolást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string);   }
   case 3:   { ServerInfo[MaxPing] = 1000; dini_IntSet(file,\"MaxPing\",1000); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s engedélyezte a magas pinget\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string);   }
   case 4:   { ServerInfo[ReadCmds] = 1; dini_IntSet(file,\"ReadCmds\",1); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s engedélyezte a parancsok láthatóságát\",adminname); MessageToAdmins(green,string);   }
   case 5:   { ServerInfo[ReadPMs] = 1; dini_IntSet(file,\"ReadPMs\",1); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s engedélyezte a pm-ek láthatóságát\",adminname); MessageToAdmins(green,string); }
   case 6:   { ServerInfo[NoCaps] = 0; dini_IntSet(file,\"NoCaps\",0); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s bekapcsolta a caps-lock letíltását\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 7:   { ServerInfo[ConnectMessages] = 1; dini_IntSet(file,\"ConnectMessages\",1); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s engedélyezte a be/ki lépés üzenmeteket\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 8:   { ServerInfo[AdminCmdMsg] = 1; dini_IntSet(file,\"AdminCmdMessages\",1); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s bekapcsolta az admin parancs üzeneteket\",adminname); MessageToAdmins(green,string); }
   case 9:   { ServerInfo[AutoLogin] = 1; dini_IntSet(file,\"AutoLogin\",1); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s engedélyezte az autóbejelentkezést\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
            case 10:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3000, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fomenü\", \"Aktivál\\nDiaktivál\\nIdojárás\\nÓra\\nMinden jármu\\nAdmin jármuvek\\nTuning menü\\nFegyverek\\nTeleportok\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3001) //AdminDisable
{
if(response)
{
      new adminname[MAX_PLAYER_NAME], file[256]; GetPlayerName(playerid, adminname, sizeof(adminname));
format(file,sizeof(file),\"ladmin/config/Config.ini\");
           switch(listitem)
           {
   case 0: { ServerInfo[AntiSwear] = 0; dini_IntSet(file,\"AntiSwear\",0); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s kikapcsolta a tíltott káromkodást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string);   }
   case 1: { ServerInfo[NameKick] = 0; dini_IntSet(file,\"NameKick\",0); format(string,sizeof(string),\"Administrátor %s kikapcsolta a tíltott neveket\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string);   }
   case 2:   { ServerInfo[AntiSpam] = 0; dini_IntSet(file,\"AntiSpam\",0); format(string,sizeof(string),\"Administrátor %s kikapcsolta a tíltott floodolást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string);   }
   case 3:   { ServerInfo[MaxPing] = 0; dini_IntSet(file,\"MaxPing\",0); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s kikapcsolta a magas pinget\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string);   }
   case 4:   { ServerInfo[ReadCmds] = 0; dini_IntSet(file,\"ReadCmds\",0); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s kikapcsolta a parancsok láthatóságát\",adminname); MessageToAdmins(green,string);   }
   case 5:   { ServerInfo[ReadPMs] = 0; dini_IntSet(file,\"ReadPMs\",0); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s kikapcsolta a pm-ek láthatóságát\",adminname); MessageToAdmins(green,string); }
   case 6:   { ServerInfo[NoCaps] = 1; dini_IntSet(file,\"NoCaps\",1); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Kikapcsolta a caps-lock letiltását\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 7:   { ServerInfo[ConnectMessages] = 0; dini_IntSet(file,\"ConnectMessages\",0); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s kikapcsolta a be/ki lépés üzenetet\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 8:   { ServerInfo[AdminCmdMsg] = 0; dini_IntSet(file,\"AdminCmdMessages\",0); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s kikapcsolta az admin parancs üzeneteket\",adminname); MessageToAdmins(green,string); }
   case 9:   { ServerInfo[AutoLogin] = 0; dini_IntSet(file,\"AutoLogin\",0); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s kikapcsolta az autómatikus bejelentkezést\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
            case 10:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3000, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fomenü\", \"Aktivál\\nDiaktivál\\nIdojárás\\nÓra\\nMinden jármu\\nAdmin jármuvek\\nTuning menü\\nFegyverek\\nTeleportok\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3008) //LVehicles
{
if(response)
{
           switch(listitem)
           {
   case 0: ShowPlayerDialog(playerid, 3009, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü --> 2-ajtós kocsik\", \"Feltzer\\nStallion\\nWindsor\\nBobcat\\nYosemite\\nBroadway\\nBlade\\nSlamvan\\nTornado\\nBravura\\nFortune\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
   case 1: ShowPlayerDialog(playerid, 3010, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü --> 4-ajtós kocsik\", \"Perenniel\\nTahoma\\nVoodoo\\nAdmiral\\nElegant\\nGlendale\\nIntruder\\nMerit\\nOceanic\\nPremier\\nSentinel\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
   case 2: ShowPlayerDialog(playerid, 3011, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü --> Gyors kocsik\", \"Comet\\nBuffalo\\nCheetah\\nEuros\\nHotring Racer\\nInfernus\\nPhoenix\\nSuper GT\\nTurismo\\nZR-350\\nBullet\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
   case 3: ShowPlayerDialog(playerid, 3012, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü --> Egyéb kocsik\", \"Monster Truck\\nTrashmaster\\nBus\\nCoach\\nEnforcer\\nRhino\\nS.W.A.T. Truck\\nCement Truck\\nFlatbed\\nBF Injection\\nDune\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
   case 4: ShowPlayerDialog(playerid, 3013, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü --> Motorok\", \"BF-400\\nBMX\\nFaggio\\nFCR-900\\nFreeway\\nNRG-500\\nPCJ-600\\nPizzaboy\\nQuad\\nSanchez\\nWayfarer\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
   case 5: ShowPlayerDialog(playerid, 3014, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü --> Csónakok\", \"Coastguard\\nDingy\\nJetmax\\nLaunch\\nMarquis\\nPredator\\nReefer\\nSpeeder\\nSquallo\\nTropic\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
   case 6: ShowPlayerDialog(playerid, 3015, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü --> Repülok\", \"Andromada\\nAT-400\\nBeagle\\nCropduster\\nDodo\\nHydra\\nNevada\\nRustler\\nShamal\\nSkimmer\\nStuntplane\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
   case 7: ShowPlayerDialog(playerid, 3016, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü --> Helikopterek\", \"Cargobob\\nHunter\\nLeviathan\\nMaverick\\nNews Chopper\\nPolice Maverick\\nRaindance\\nSeasparrow\\nSparrow\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
            case 8:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3000, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fomenü\", \"Aktivál\\nDiaktivál\\nIdojárás\\nÓra\\nMinden jármu\\nAdmin jármuvek\\nTuning menü\\nFegyverek\\nTeleportok\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
   return SelectCar(playerid,vehid,Current);
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3009) //twodoor
{
if(response)
{
      new vehid;
           switch(listitem)
           {
   case 0: vehid = 533;
   case 1: vehid = 439;
   case 2: vehid = 555;
   case 3: vehid = 422;
   case 4: vehid = 554;
   case 5: vehid = 575;
   case 6: vehid = 536;
   case 7: vehid = 535;
   case 8: vehid = 576;
   case 9: vehid = 401;
   case 10: vehid = 526;
            case 11:
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, 3008, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü\", \"2-ajtós kocsik\\n4-ajtós kocsik\\nGyors kocsik\\nEgyéb kocsik\\nMotorok\\nCsónakok\\nRepülok\\nHelikopterek\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               }
   }
return SelectCar(playerid,vehid,Current);
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3010) //fourdoor
{
if(response)
{
      new vehid;
           switch(listitem)
           {
   case 0: vehid = 404;
   case 1: vehid = 566;
   case 2: vehid = 412;
   case 3: vehid = 445;
   case 4: vehid = 507;
   case 5: vehid = 466;
   case 6: vehid = 546;
   case 7: vehid = 511;
   case 8: vehid = 467;
   case 9: vehid = 426;
   case 10: vehid = 405;
            case 11:
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, 3008, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü\", \"2-ajtós kocsik\\n4-ajtós kocsik\\nGyors kocsik\\nEgyéb kocsik\\nMotorok\\nCsónakok\\nRepülok\\nHelikopterek\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               }
   }
   return SelectCar(playerid,vehid,Current);
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3011) //fastcar
{
if(response)
{
      new vehid;
           switch(listitem)
           {
   case 0: vehid = 480;
   case 1: vehid = 402;
   case 2: vehid = 415;
   case 3: vehid = 587;
   case 4: vehid = 494;
   case 5: vehid = 411;
   case 6: vehid = 603;
   case 7: vehid = 506;
   case 8: vehid = 451;
   case 9: vehid = 477;
   case 10: vehid = 541;
            case 11:
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, 3008, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü\", \"2-ajtós kocsik\\n4-ajtós kocsik\\nGyors kocsik\\nEgyéb kocsik\\nMotorok\\nCsónakok\\nRepülok\\nHelikopterek\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               }
   }
      return SelectCar(playerid,vehid,Current);
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3012) //Othercars
{
if(response)
{
      new vehid;
           switch(listitem)
           {
   case 0: vehid = 556;
   case 1: vehid = 408;
   case 2: vehid = 431;
   case 3: vehid = 437;
   case 4: vehid = 427;
   case 5: vehid = 432;
   case 6: vehid = 601;
   case 7: vehid = 524;
   case 8: vehid = 455;
   case 9: vehid = 424;
   case 10: vehid = 573;
            case 11:
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, 3008, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü\", \"2-ajtós kocsik\\n4-ajtós kocsik\\nGyors kocsik\\nEgyéb kocsik\\nMotorok\\nCsónakok\\nRepülok\\nHelikopterek\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               }
   }
           return SelectCar(playerid,vehid,Current);
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3013) //bikes
{
if(response)
{
      new vehid;
           switch(listitem)
           {
   case 0: vehid = 581;
   case 1: vehid = 481;
   case 2: vehid = 462;
   case 3: vehid = 521;
   case 4: vehid = 463;
   case 5: vehid = 522;
   case 6: vehid = 461;
   case 7: vehid = 448;
   case 8: vehid = 471;
   case 9: vehid = 468;
   case 10: vehid = 586;
            case 11:
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, 3008, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü\", \"2-ajtós kocsik\\n4-ajtós kocsik\\nGyors kocsik\\nEgyéb kocsik\\nMotorok\\nCsónakok\\nRepülok\\nHelikopterek\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               }
   }
      return SelectCar(playerid,vehid,Current);
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3014) //boats
{
if(response)
{
      new vehid;
           switch(listitem)
           {
   case 0: vehid = 472;
   case 1: vehid = 473;
   case 2: vehid = 493;
   case 3: vehid = 595;
   case 4: vehid = 484;
   case 5: vehid = 430;
   case 6: vehid = 453;
   case 7: vehid = 452;
   case 8: vehid = 446;
   case 9: vehid = 454;
            case 10:
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, 3008, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü\", \"2-ajtós kocsik\\n4-ajtós kocsik\\nGyors kocsik\\nEgyéb kocsik\\nMotorok\\nCsónakok\\nRepülok\\nHelikopterek\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               }
   }
return SelectCar(playerid,vehid,Current);
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3015) //planes
{
if(response)
{
      new vehid;
           switch(listitem)
           {
   case 0: vehid = 592;
   case 1: vehid = 577;
   case 2: vehid = 511;
   case 3: vehid = 512;
   case 4: vehid = 593;
   case 5: vehid = 520;
   case 6: vehid = 553;
   case 7: vehid = 476;
   case 8: vehid = 519;
   case 9: vehid = 460;
   case 10: vehid = 513;
            case 11:
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, 3008, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü\", \"2-ajtós kocsik\\n4-ajtós kocsik\\nGyors kocsik\\nEgyéb kocsik\\nMotorok\\nCsónakok\\nRepülok\\nHelikopterek\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               }
   }
      return SelectCar(playerid,vehid,Current);
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3016) //helicopters
{
if(response)
{
      new vehid;
           switch(listitem)
           {
   case 0: vehid = 548;
   case 1: vehid = 425;
   case 2: vehid = 417;
   case 3: vehid = 487;
   case 4: vehid = 488;
   case 5: vehid = 497;
   case 6: vehid = 563;
   case 7: vehid = 447;
   case 8: vehid = 469;
            case 9:
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, 3008, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármu menü\", \"2-ajtós kocsik\\n4-ajtós kocsik\\nGyors kocsik\\nEgyéb kocsik\\nMotorok\\nCsónakok\\nRepülok\\nHelikopterek\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               }
   }
      return SelectCar(playerid,vehid,Current);
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3017) //Xweapons
{
if(response)
{
           switch(listitem)
           {
   case 0: { GivePlayerWeapon(playerid,24,500); }
   case 1: { GivePlayerWeapon(playerid,31,500); }
   case 2: { GivePlayerWeapon(playerid,26,500); }
   case 3: { GivePlayerWeapon(playerid,27,500); }
   case 4: { GivePlayerWeapon(playerid,28,500); }
   case 5: { GivePlayerWeapon(playerid,35,500); }
   case 6: { GivePlayerWeapon(playerid,38,1000); }
   case 7: { GivePlayerWeapon(playerid,34,500); }
   case 8: ShowPlayerDialog(playerid, 3018, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyver menü --> Nagy fegyverek\", \"Shotgun\\nAK-47\\nCountry Rifle\\nHS Rocket Launcher\\nFlamethrower\\nSMG\\nTEC9\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
           case 9: ShowPlayerDialog(playerid, 3019, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyver menü --> Kis fegyverek\", \"9mm\\nSilenced 9mm\\nMolotov Cocktail\\nFire Extinguisher\\nSpraycan\\nFrag Grenades\\nKatana\\nChainsaw\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
   case 10: SetPlayerSpecialAction(playerid, 2);
   case 11: GivePlayerWeapon(playerid,4,500);
   case 12: GivePlayerWeapon(playerid,14,500);
   case 13: GivePlayerWeapon(playerid,43,500);
   case 14: GivePlayerWeapon(playerid,7,500);
   case 15: GivePlayerWeapon(playerid,5,500);
   case 16: GivePlayerWeapon(playerid,2,1000);
   case 17: MaxAmmo(playerid);
            case 18:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3000, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fomenü\", \"Aktivál\\nDiaktivál\\nIdojárás\\nÓra\\nMinden jármu\\nAdmin jármuvek\\nTuning menü\\nFegyverek\\nTeleportok\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3018) //XweaponsBig
{
if(response)
{
           switch(listitem)
           {
   case 0: { GivePlayerWeapon(playerid,25,500);  }
   case 1: { GivePlayerWeapon(playerid,30,500); }
   case 2: { GivePlayerWeapon(playerid,33,500); }
   case 3: { GivePlayerWeapon(playerid,36,500); }
   case 4: { GivePlayerWeapon(playerid,37,500); }
   case 5: { GivePlayerWeapon(playerid,29,500); }
   case 6: { GivePlayerWeapon(playerid,32,1000); }
            case 17:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3017, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyver menü\", \"Desert Eagle\\nM4\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\\nUZI\\nRocket Launcher\\nMinigun\\nSniper Rifle\\nNagy fegyverek\\nKis Fegyverek\\nJetpack\\nKnife\\nFlowers\\nKamera\\nPool Cue\\nBaseball Bat\\nGolf Club\\nMAX Töltény\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3019) //XweaponsSmall
{
if(response)
{
           switch(listitem)
           {
   case 0: { GivePlayerWeapon(playerid,22,500); }//9mm
   case 1: { GivePlayerWeapon(playerid,23,500); }//s9
   case 2: { GivePlayerWeapon(playerid,18,500); }// MC
   case 3: { GivePlayerWeapon(playerid,42,500); }//FE
   case 4: { GivePlayerWeapon(playerid,41,500); }//spraycan
   case 5: { GivePlayerWeapon(playerid,16,500); }//grenade
   case 6: { GivePlayerWeapon(playerid,8,500); }//Katana
   case 7: { GivePlayerWeapon(playerid,9,1000); }//chainsaw
            case 8:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3017, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyver menü\", \"Desert Eagle\\nM4\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\\nUZI\\nRocket Launcher\\nMinigun\\nSniper Rifle\\nNagy fegyverek\\nKis Fegyverek\\nJetpack\\nKnife\\nFlowers\\nKamera\\nPool Cue\\nBaseball Bat\\nGolf Club\\nMAX Töltény\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3020) //LTele
{
if(response)
{
           switch(listitem)
           {
   case 0: ShowPlayerDialog(playerid, 3021, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport menü --> Las Venturas\", \"The Strip\\nCome-A-Lot\\nLV Airport\\nKACC Military Fuels\\nYellow Bell Golf Club\\nBaseball Stadion\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
   case 1: ShowPlayerDialog(playerid, 3022, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport menü --> Los Santos\", \"Ganton\\nLS Airport\\nOcean Docks\\nPershing Square\\nVerdant Bluffs\\nSanta Maria Beach\\nMulholland\\nRichman\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
   case 2: ShowPlayerDialog(playerid, 3023, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport menü --> San Fierro\", \"SF Station\\nSF Airport\\nOcean Flats\\nAvispa Country Club\\nEaster Basin (dokkok)\\nEsplanade North\\nBattery Point\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
   case 3: ShowPlayerDialog(playerid, 3024, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport menü --> The Desert\", \"Aircraft Graveyard\\nArea 51\\nThe Big Ear\\nThe Sherman Dam\\nLas Barrancas\\nEl Quebrados\\nOctane Springs\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
   case 4: ShowPlayerDialog(playerid, 3025, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport menü --> Flint Country\", \"The Lake\\nLeafy Hollow\\nThe Farm\\nShady Cabin\\nFlint Range\\nBecon Hill\\nFallen Tree\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
   case 5: ShowPlayerDialog(playerid, 3026, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport menü --> Mount Chilliad\", \"Chilliad Jump\\nBottom of Chilliad\\nLegmagasabb pont\\nChilliad Path\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
   case 6: ShowPlayerDialog(playerid, 3027, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport menü --> Interiorok\", \"Planning Department\\nLV PD\\nPizza Stack\\nRC Battlefield\\nCaligula\'s Casino\\nBig Smoke\'s Crack Palace\\nMadd Dogg\'s Mansion\\nVice Stadium (duel)\\nAmmu-nation\\nAtrium\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
            case 7:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3000, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fomenü\", \"Aktivál\\nDiaktivál\\nIdojárás\\nÓra\\nMinden jármu\\nAdmin jármuvek\\nTuning menü\\nFegyverek\\nTeleportok\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3021) //LasVenturasMenu
{
if(response)
{
           switch(listitem)
           {
   case 0: { SetPlayerPos(playerid,2037.0,1343.0,12.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// strip
   case 1: { SetPlayerPos(playerid,2163.0,1121.0,23); SetPlayerInterior(playerid,0); }// come a lot
   case 2: { SetPlayerPos(playerid,1688.0,1615.0,12.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// lv airport
   case 3: { SetPlayerPos(playerid,2503.0,2764.0,10.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// military fuel
   case 4: { SetPlayerPos(playerid,1418.0,2733.0,10.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// golf lv
   case 5: { SetPlayerPos(playerid,1377.0,2196.0,9.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// pitch match
            case 6:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3020, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport menü\", \"Las Venturas\\nLos Santos\\nSan Fierro\\nThe Desert\\nFlint Country\\nMount Chilliad\\nInteriorok\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3022) //LosSantosMenu
{
if(response)
{
           switch(listitem)
           {
   case 0: { SetPlayerPos(playerid,2495.0,-1688.0,13.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// ganton
   case 1: { SetPlayerPos(playerid,1979.0,-2241.0,13.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// ls airport
   case 2: { SetPlayerPos(playerid,2744.0,-2435.0,15.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// docks
   case 3: { SetPlayerPos(playerid,1481.0,-1656.0,14.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// square
   case 4: { SetPlayerPos(playerid,1150.0,-2037.0,69.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// veradant bluffs
   case 5: { SetPlayerPos(playerid,425.0,-1815.0,6.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// santa beach
   case 6: { SetPlayerPos(playerid,1240.0,-744.0,95.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// mullholland
   case 7: { SetPlayerPos(playerid,679.0,-1070.0,49.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// richman
            case 8:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3020, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport menü\", \"Las Venturas\\nLos Santos\\nSan Fierro\\nThe Desert\\nFlint Country\\nMount Chilliad\\nInteriorok\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3023) //SanFierroMenu
{
if(response)
{
           switch(listitem)
           {
   case 0: { SetPlayerPos(playerid,-1990.0,137.0,27.0); SetPlayerInterior(playerid,0); } // sf station
   case 1: { SetPlayerPos(playerid,-1528.0,-206.0,14.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// sf airport
   case 2: { SetPlayerPos(playerid,-2709.0,198.0,4.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// ocean flats
   case 3: { SetPlayerPos(playerid,-2738.0,-295.0,6.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// avispa country club
   case 4: { SetPlayerPos(playerid,-1457.0,465.0,7.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// easter basic docks
   case 5: { SetPlayerPos(playerid,-1853.0,1404.0,7.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// esplanadae north
   case 6: { SetPlayerPos(playerid,-2620.0,1373.0,7.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// battery point
            case 7:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3020, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport menü\", \"Las Venturas\\nLos Santos\\nSan Fierro\\nThe Desert\\nFlint Country\\nMount Chilliad\\nInteriorok\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3024) //DesertMenu
{
if(response)
{
           switch(listitem)
           {
   case 0: { SetPlayerPos(playerid,416.0,2516.0,16.0); SetPlayerInterior(playerid,0); } // plane graveyard
   case 1: { SetPlayerPos(playerid,81.0,1920.0,17.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// area51
   case 2: { SetPlayerPos(playerid,-324.0,1516.0,75.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// big ear
   case 3: { SetPlayerPos(playerid,-640.0,2051.0,60.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// dam
   case 4: { SetPlayerPos(playerid,-766.0,1545.0,27.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// las barrancas
   case 5: { SetPlayerPos(playerid,-1514.0,2597.0,55.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// el qyebrados
   case 6: { SetPlayerPos(playerid,442.0,1427.0,9.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// actane springs
            case 7:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3020, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport menü\", \"Las Venturas\\nLos Santos\\nSan Fierro\\nThe Desert\\nFlint Country\\nMount Chilliad\\nInteriorok\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3025) //FlintCountry
{
if(response)
{
           switch(listitem)
           {
   case 0: { SetPlayerPos(playerid,-849.0,-1940.0,13.0);  SetPlayerInterior(playerid,0); }// lake
   case 1: { SetPlayerPos(playerid,-1107.0,-1619.0,76.0);  SetPlayerInterior(playerid,0); }// leafy hollow
   case 2: { SetPlayerPos(playerid,-1049.0,-1199.0,128.0);  SetPlayerInterior(playerid,0); }// the farm
   case 3: { SetPlayerPos(playerid,-1655.0,-2219.0,32.0);  SetPlayerInterior(playerid,0); }// shady cabin
   case 4: { SetPlayerPos(playerid,-375.0,-1441.0,25.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// flint range
   case 5: { SetPlayerPos(playerid,-367.0,-1049.0,59.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// beacon hill
   case 6: { SetPlayerPos(playerid,-494.0,-555.0,25.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// fallen tree
            case 7:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3020, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport menü\", \"Las Venturas\\nLos Santos\\nSan Fierro\\nThe Desert\\nFlint Country\\nMount Chilliad\\nInteriorok\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3026) //MountChiliadMenu
{
if(response)
{
           switch(listitem)
           {
   case 0: { SetPlayerPos(playerid,-2308.0,-1657.0,483.0);  SetPlayerInterior(playerid,0); }// chiliad jump
   case 1: { SetPlayerPos(playerid,-2331.0,-2180.0,35.0); SetPlayerInterior(playerid,0); }// bottom chiliad
   case 2: { SetPlayerPos(playerid,-2431.0,-1620.0,526.0);  SetPlayerInterior(playerid,0); }// highest point
   case 3: { SetPlayerPos(playerid,-2136.0,-1775.0,208.0);  SetPlayerInterior(playerid,0); }// chiliad path
            case 4:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3020, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport menü\", \"Las Venturas\\nLos Santos\\nSan Fierro\\nThe Desert\\nFlint Country\\nMount Chilliad\\nInteriorok\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3027) //InteriorsMenu
{
if(response)
{
           switch(listitem)
           {
   case 0: {   SetPlayerPos(playerid,386.5259, 173.6381, 1008.3828);   SetPlayerInterior(playerid,3); }
   case 1: {   SetPlayerPos(playerid,288.4723, 170.0647, 1007.1794);   SetPlayerInterior(playerid,3); }
   case 2: {   SetPlayerPos(playerid,372.5565, -131.3607, 1001.4922);   SetPlayerInterior(playerid,5); }
   case 3: {   SetPlayerPos(playerid,-1129.8909, 1057.5424, 1346.4141);   SetPlayerInterior(playerid,10); }
   case 4: {   SetPlayerPos(playerid,2233.9363, 1711.8038, 1011.6312);   SetPlayerInterior(playerid,1); }
   case 5: {   SetPlayerPos(playerid,2536.5322, -1294.8425, 1044.125);   SetPlayerInterior(playerid,2); }
   case 6: {   SetPlayerPos(playerid,1267.8407, -776.9587, 1091.9063);   SetPlayerInterior(playerid,5); }
           case 7: {   SetPlayerPos(playerid,-1421.5618, -663.8262, 1059.5569);   SetPlayerInterior(playerid,4); }
            case 8: {   SetPlayerPos(playerid,-1401.067, 1265.3706, 1039.8672);   SetPlayerInterior(playerid,16); }
            case 9: {   SetPlayerPos(playerid,285.8361, -39.0166, 1001.5156);   SetPlayerInterior(playerid,1); }
          case 10: {   SetPlayerPos(playerid,1727.2853, -1642.9451, 20.2254);   SetPlayerInterior(playerid,18); }
            case 11:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3020, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport menü\", \"Las Venturas\\nLos Santos\\nSan Fierro\\nThe Desert\\nFlint Country\\nMount Chilliad\\nInteriorok\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3003) //Lweather
{
if(response)
{
      new adminname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, adminname, sizeof(adminname));
           switch(listitem)
           {
   case 0:   {   SetWeather(5);   PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);   CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\"); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
            case 1:   {   SetWeather(19); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 2:   {   SetWeather(8);  PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 3:   {   SetWeather(20);   PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 4:   {   SetWeather(9);  PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 5:   {   SetWeather(16); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárástr\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 6:   {   SetWeather(45); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 7:   {   SetWeather(44); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 8:   {   SetWeather(22); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 9:   {   SetWeather(11); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
            case 10:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3000, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fomenü\", \"Aktivál\\nDiaktivál\\nIdojárás\\nÓra\\nMinden jármu\\nAdmin jármuvek\\nTuning menü\\nFegyverek\\nTeleportok\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3003) //Lweather
{
if(response)
{
      new adminname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, adminname, sizeof(adminname));
           switch(listitem)
           {
   case 0:   {   SetWeather(5);   PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);   CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\"); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
            case 1:   {   SetWeather(19); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 2:   {   SetWeather(8);  PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 3:   {   SetWeather(20);   PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 4:   {   SetWeather(9);  PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 5:   {   SetWeather(16); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárástr\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 6:   {   SetWeather(45); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 7:   {   SetWeather(44); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 8:   {   SetWeather(22); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 9:   {   SetWeather(11); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Átállította az idojárást\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
            case 10:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3000, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fomenü\", \"Aktivál\\nDiaktivál\\nIdojárás\\nÓra\\nMinden jármu\\nAdmin jármuvek\\nTuning menü\\nFegyverek\\nTeleportok\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3006) //LTuneMenu
{
if(response)
{
           switch(listitem)
           {
   case 0:   {   AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid),1010); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0);   SendClientMessage(playerid,blue,\"Jármu tulajdonság hozzáadva\");   }
            case 1:   {   AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid),1087); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0);   SendClientMessage(playerid,blue,\"Jármu tulajdonság hozzáadva\"); }
   case 2:   {   AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid),1081); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0);   SendClientMessage(playerid,blue,\"Jármu tulajdonság hozzáadva\");   }
   case 3: {   AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid),1078); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0);   SendClientMessage(playerid,blue,\"Jármu tulajdonság hozzáadva\");   }
   case 4:   {   AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid),1098); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0);   SendClientMessage(playerid,blue,\"Jármu tulajdonság hozzáadva\");   }
   case 5:   {   AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid),1074); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0);   SendClientMessage(playerid,blue,\"Jármu tulajdonság hozzáadva\");   }
   case 6:   {   AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid),1082); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0);   SendClientMessage(playerid,blue,\"Jármu tulajdonság hozzáadva\");   }
   case 7:   {   AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid),1085); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0);   SendClientMessage(playerid,blue,\"Jármu tulajdonság hozzáadva\");   }
   case 8:   {   AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid),1025); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0);   SendClientMessage(playerid,blue,\"Jármu tulajdonság hozzáadva\");   }
   case 9:   {   AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid),1077); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0);   SendClientMessage(playerid,blue,\"Jármu tulajdonság hozzáadva\");   }
   case 10: ShowPlayerDialog(playerid, 3007, DIALOG_STYLE_LIST, \"Tuning menü --> Festomunkák\", \"Festomunka 1\\nFestomunka 2\\nFestomunka 3\\nFestomunka 4\\nFestomunka 5\\nFekete\\nFehér\\nKék\\nPink\\nVissza\", \"Választ\", \"Kilép\");
            case 11:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3000, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fomenü\", \"Aktivál\\nDiaktivál\\nIdojárás\\nÓra\\nMinden jármu\\nAdmin jármuvek\\nTuning menü\\nFegyverek\\nTeleportok\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3007) //PaintMenu
{
if(response)
{
           switch(listitem)
           {
   case 0:   { ChangeVehiclePaintjob(GetPlayerVehicleID(playerid),0); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0); SendClientMessage(playerid,blue,\"A kocsidon festés cserélve stílus 1-re\"); }
   case 1:   { ChangeVehiclePaintjob(GetPlayerVehicleID(playerid),1); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0); SendClientMessage(playerid,blue,\"A kocsidon festés cserélve stílus 2-re\"); }
   case 2:   { ChangeVehiclePaintjob(GetPlayerVehicleID(playerid),2); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0); SendClientMessage(playerid,blue,\"A kocsidon festés cserélve stílus 3-ra\"); }
   case 3:   { ChangeVehiclePaintjob(GetPlayerVehicleID(playerid),3); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0); SendClientMessage(playerid,blue,\"A kocsidon festés cserélve stílus 4-re\"); }
   case 4:   { ChangeVehiclePaintjob(GetPlayerVehicleID(playerid),4); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0); SendClientMessage(playerid,blue,\"A kocsidon festés cserélve stílus 5-re\"); }
   case 5:   { ChangeVehicleColor(GetPlayerVehicleID(playerid),0,0); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0); SendClientMessage(playerid,blue,\"A kocsidon festés cserélve feketére\"); }
   case 6:   { ChangeVehicleColor(GetPlayerVehicleID(playerid),1,1); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0); SendClientMessage(playerid,blue,\"A kocsidon festés cserélve fehérre\"); }
   case 7:   { ChangeVehicleColor(GetPlayerVehicleID(playerid),79,158); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0); SendClientMessage(playerid,blue,\"A kocsidon festés cserélve feketére\"); }
   case 8:   { ChangeVehicleColor(GetPlayerVehicleID(playerid),146,183); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0); SendClientMessage(playerid,blue,\"A kocsidon festés cserélve feketére\"); }
            case 9:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3000, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fomenü\", \"Aktivál\\nDiaktivál\\nIdojárás\\nÓra\\nMinden jármu\\nAdmin jármuvek\\nTuning menü\\nFegyverek\\nTeleportok\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3004) //LTime
{
if(response)
{
   new adminname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, adminname, sizeof(adminname));
           switch(listitem)
           {
   case 0:   { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) SetPlayerTime(i,7,0);   PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);   CMDMessageToAdmins(playerid,\"LTIME MENU\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s átállította az idot\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
            case 1:   { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) SetPlayerTime(i,12,0); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"LTIME MENU\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s átállította az idot\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 2:   { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) SetPlayerTime(i,16,0);  PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"LTIME MENU\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s átállította az idot\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 3:   { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) SetPlayerTime(i,20,0);   PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"LTIME MENU\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s átállította az idot\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
   case 4:   { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) SetPlayerTime(i,0,0);  PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); CMDMessageToAdmins(playerid,\"LTIME MENU\");   format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s átállította az idot\",adminname); SendClientMessageToAll(blue,string); }
            case 5:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3000, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fomenü\", \"Aktivál\\nDiaktivál\\nIdojárás\\nÓra\\nMinden jármu\\nAdmin jármuvek\\nTuning menü\\nFegyverek\\nTeleportok\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
if(dialogid == 3005) //LCars
{
if(response)
{
      new vehid;
           switch(listitem)
           {
   case 0: vehid = 451;//Turismo
   case 1: vehid = 568;//Bandito
   case 2: vehid = 539;//Vortex
   case 3: vehid = 522;//nrg
   case 4: vehid = 601;//s.w.a.t
   case 5: vehid = 425; //hunter
   case 6: vehid = 493;//jetmax
   case 7: vehid = 432;//rhino
   case 8: vehid = 444; //mt
   case 9: vehid = 447; //sea sparrow
   case 10: vehid = 406;// dumper
   case 11: vehid = 564; //rc tank
   case 12: vehid = 441;//RC Bandit
   case 13: vehid = 464;// rc baron
   case 14: vehid = 501; //rc goblin
   case 15: vehid = 465; //rc raider
   case 16: vehid = 594; // rc cam
   case 17: vehid = 449; //tram
        case 18:
   {
      if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) ShowPlayerDialog(playerid, 3000, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fomenü\", \"Aktivál\\nDiaktivál\\nIdojárás\\nÓra\\nMinden jármu\\nAdmin jármuvek\\nTuning menü\\nFegyverek\\nTeleportok\", \"Választ\", \"Kilép\");
               else {
                  SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu adminnak kéne lenned!\");
               TogglePlayerControllable(playerid,true);
               }
   }
           return SelectCar(playerid,vehid,Current);
}
else//Kilépés
{
   TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
return 1;
}
return 0;
}
//==============================================================================
SelectCar(playerid,vehid,Menu:menu)
{
SetCameraBehindPlayer(playerid);
CarSpawner(playerid,vehid);
return 1;
}
#endif
//==============================================================================

 
Ha megtudná valaki mondani hogy mi a hiba azt nagyon megköszönném!

66
Szkript kérések / Területfüggo tele
« Dátum: 2010. Január 16. - 11:11:41 »
Halihó :D Kéne nekem egy olyan sript amiben van egy tele és ha azt beírja akkor attól függoen teleportálja el hogy melyik területen van (ls, sf, lv, vidék, sivatag) és ha nem lenne gond akkor olyan legyen amit mondjuk továbbtok fejleszteni még pár telével :D Elore is köszi!

67
Segítségkérés / 10es adminrendszer
« Dátum: 2010. Január 14. - 16:11:00 »
Hello All! Megen én vok!  ;D  Most lenne egy nagy kérésem... Felosztaná nekem valaki a parancsokat 10es szint szerint? Nem kell a sriptbe csak ide kilistázni! Elore is köszi!
Mellékelem a parancsokat! :)
 

Level 1
getinfo, weaps, vr, repair, ltune, lhy, lnos, lp, asay, ping, lslowmo, ltc, morning, adminarea, reports, richlist, miniguns, saveplacae, gotoplace, saveskin, useskin, dontuseskin.
Level 2
giveweapon, setcolour, lockcar, unlockcar, burn, spawn, disarm, lcar, lbike, lheli, lboat, lplane, hightlight, announce, announce2, screen, jetpack, flip, goto, vgoto, lgoto, fu, warn, slap, jailed, frozen, mute, unmute, muted, laston, lspec, lspecoff, lspecvehicle, clearchat, lmenu, ltele, cm, ltmenu, write.
Level 3
sethealth, setarmour, setcash, setscore, setskin, setwanted, setname, setweather, settime, setworld, setinterior, force, eject, bankrupt, sbankrupt, ubound, lweaps, lammo, countdown, duel, car, carhealth, carcolour, setping, setgravity, destroycar, teleplayer, vget, givecar, gethere, get, kick, explode, jail, unjail, freeze, unfreeze, akill,aka, disablechat, clearallchat, caps, move, moveplayer, healall, armourall, setallskin, setallwanted, setallweather, setalltime, setallworld, setallscore, setallcash, giveallcash, giveallweapon, lweather, ltime, lweapons.
Level 4
crash, enable, disable, god, godcar, die, ban, rban, settemplevel, uconfig, botcheck, lockserver, unlockserver, forbidname, forbidword, invis, uninvis, killinvis, fakedeath, spawnall, muteall, unmuteall, getall, killall, freezeall, unfreezeall, kickall, slapalll, explodeall, disarmall, ejectall.
Level 5
god, sgod, setlevel, pickup, object, fakechat, spam

68
Archívum / HUN_KILLER & SKULLRIDER SZERVERE (0.3beta)
« Dátum: 2009. Április 14. - 18:51:58 »
HostName: HUN_KILLER & SKULLRIDER SZERVERE @FPS-System.EU
Address:  80.249.173.160:8003
Players:  x / 50
Ping:     xx
Mode:     [HUN] Las Venturas DM
Map:      San Andreas
Várunk minden érdeklődőt! Egy élmény lesz garantálom XD!

Oldalak: 1 ... 3 4 [5]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal