Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Benceee

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 29
316
Függvények / SetPlayerInterior(playerid,interiorid)
« Dátum: 2012. február 12. - 09:21:42 »
SetPlayerInterior funkció:
         Beállítjuk egy adott játékos interiorját. Az interior ID-ket itt tekintheted meg.
Paraméterek:
 
(playerid,interiorid)

 
playerid A játékos azonosítója.
interiorid Az interior azonosítója.
Visszatérés Ez a funkció nem ad visszatérési értéket.
Példa a helyes használatra:
 
//Beállítjuk a játékos interiorját alap módra. ( 0 )
SetPlayerInterior(playerid, 0);

317
Függvények / GetPlayerInterior(playerid)
« Dátum: 2012. február 12. - 09:17:15 »
GetPlayerInterior funkció:
           Lekérjük egy adott játékos interior ID-jét. Az interior ID-ket itt tekintheted meg.
Paraméterek:
 
(playerid)

 
playerid Az adott játékos azonosítója.
Visszatérés A játékos interior ID-je.
Példa a helyes használatra:
 
public OnPlayerCommandText(playerid,text[])
{
    if(strcmp(cmdtext,\"/int\",true) == 0)
    {
        new string[128];
        format(string, sizeof(string), \"Interior: %i\",GetPlayerInterior(playerid));
        SendClientMessage(playerid, 0xFF8000FF, string);
        return 1;
    }
    return 0;
}

318
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Keresek..
« Dátum: 2012. február 11. - 15:51:06 »
Rossz helyre nyitottad.

319
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:GarHouse és DT mod
« Dátum: 2012. február 11. - 15:42:11 »
// Már átírtam.. //

320
Függvények / TogglePlayerControllable(playerid,toggle)
« Dátum: 2012. február 11. - 15:36:38 »
TogglePlayerControllable funkció:
                 Lefagyasztjuk, vagy felolvasztjuk az adott játékost.
Paraméterek:
 
(playerid,toggle)

 
playerid A játékos azonosítója.
toggle \"Fagyasztási\" azonosító. ( 0 - Lefagyasztva. 1 - Felolvasztva. )
Visszatérés Ez a funkció nem ad visszatérési értéket.
Példa a helyes használatra:
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
     // Lefagyasztjuk a játékost, ha beírja: \"/fagyaszt\".
     if(strcmp(cmdtext, \"/fagyaszt\", true) == 0)
     {
          TogglePlayerControllable(playerid,0);
          return 1;
     }
     // Felolvasztjuk a játékost, ha beírja: \"/felolvaszt\".
     if(strcmp(cmdtext, \"/felolvaszt\", true) == 0)
     {
          TogglePlayerControllable(playerid,1);
          return 1;
     }
     return 0;
}

321
Függvények / GetPlayerPing(playerid)
« Dátum: 2012. február 11. - 15:27:47 »
GetPlayerPing funkció:
          Lekérjük egy adott játékos pingjét.
Paraméterek:
 
(playerid)

 
playerid A játékos azonosítója.
Visszatérés A jelenlegi pingje a játékosnak.
Példa a helyes használatra:
 
public pingchecktimer(playerid)
{
    // Kirúgjuk a játékost, ha 1000felett van a ping.
    if(GetPlayerPing(playerid) > 1000) Kick(playerid);
    return 1;
}

 

FIGYELMEZTETÉS: Amikor a játékos csatlakozik, 65535 a ping.

322
Függvények / ResetPlayerWeapons(playerid)
« Dátum: 2012. február 11. - 15:17:59 »
ResetPlayerWeapons funkció:
       Elvesszük egy játékostól az ÖSSZES fegyverét.
Paraméterek:
 
(playerid)

 
playerid A játékos azonosítója.
Visszatérés Ez a funkció nem ad visszatérési értéket.
Példa a helyes használatra:
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    // Halálnál elvesszük az összes fegyvert.
    ResetPlayerWeapons(killerid);
    return 1;
}

323
Függvények / GetPlayerWeaponData(playerid, slot, &weapons, &ammo)
« Dátum: 2012. február 11. - 15:15:37 »
GetPlayerWeaponData funkció:
             Lekérjük egy játékos fegyverének töltényszámát, egy adott slotból.
Paraméterek:
 
(playerid, slot, &weapons, &ammo)

 
playerid A játékos azonosítója.
slot A fegyver slotja. (0-12)
&weapons A fegyver ID-je.
&ammo A fegyver töltényszáma.
Visszatérés: Ez a funkció nem ad visszatérési értéket.
Példa a helyes használatra:
 
//Minden információt lekérünk.
//Elsõ érték: Fegyver ID. Második érték: Töltényszám.
new weapons[13][2];
for (new i = 0; i < 13; i++)
{
    GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]);
}

324
Függvények / GetPlayerWeapon(playerid)
« Dátum: 2012. február 11. - 15:10:35 »
GetPlayerWeapon funkció:
                   Lekérjük az adott játékos fegyverét.
Paraméterek:
 
(playerid)

 
playerid Az adott játékos azonosítója.
Visszatérés A jelenlegi fegyver ID-je.
Példa a helyes használatra:
 

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 38) Ban(killerid); //Banoljuk, ha minigunnal ölt meg valakit.
    return 1;
}

 

FIGYELMEZTETÉS: Ha a játékos utasként ül egy jármûben, akkor az utolsó fegyverét kéri le.

325
Függvények / GivePlayerWeapon(playerid,weaponid,ammo)
« Dátum: 2012. február 11. - 15:07:17 »
GivePlayerWeapon funkció:
             Fegyvert adunk az adott játékosnak..
Paraméterek:
 
(playerid,weaponid,ammo)

 
playerid Az adott játékos azonosítója.
weponid A fegyver azonosítója. Az azonosítókat itt találod: Kattints ide!
ammo A lõszer mennyisége.
Visszatérés Ez a funkció nem ad visszatérési értéket.
Példa a helyes használatra:
 
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500); //Sawnoff Shotgunt adunk a játékosnak 500 lõszerrel.

326
Függvények / GetPlayerScore(playerid)
« Dátum: 2012. február 11. - 14:56:24 »
GetPlayerScore funkció:
         Lekérjük egy adot játékos pontszámát.
Paraméterek:
 
(playerid)

 
playerid Az adott játékos azonosítója.
Visszatérés: A játékos pontszáma.
Példa a helyes használatra:
 
public OnPlayerCommandText(playerid,text[])
{
    if(!strcmp(cmdtext,\"/pontok\",true))
    {
        new string[128];
        format(string, sizeof(string), \"Pontok: %i\",GetPlayerScore(playerid));
        SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, string);
        return 1;
    }
    return 0;
}

327
Függvények / SetPlayerScore(playerid,score)
« Dátum: 2012. február 11. - 14:54:27 »
SetPlayerScore funkció:
           Beállítjuk egy adott játékos pontszámát.
Paraméterek:
 
(playerid,score)

 
playerid Az adott játékos azonosítója.
score A beállítani kívánt pontszám.
Visszatérés: Ez a funkció nem ad visszatérési értéket.
Példa a helyes használatra:
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    // A gyilkos pontszámát megnöveljük 1-el.
    if(killerid != INVALID_PLAYER_ID) SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid) + 1);
    return 1;
}

328
Függvények / GetPlayerSkin(playerid)
« Dátum: 2012. február 11. - 14:51:28 »
GetPlayerSkin funkció:
             Lekérjük az adott játékos skin id-jét.
Paraméterek:
 
(playerid)

 
playerid Az adott játékos azonosítója.
Visszatérés A játékos skin ID-je.
Példa a helyes használatra:
 
playerskin = GetPlayerSkin(playerid);

329
Függvények / SetPlayerSkin(playerid,skinid)
« Dátum: 2012. február 11. - 14:49:02 »
SetPlayerSkin funkció:
                   Egy adott játékos skin ID-jét állíthatjuk vele.
Paraméterek:
 
(playerid,skinid)

 
playerid Az adott játékos azonosítója.
skinid Az adott skin ID. A skin Id-ket itt találod: Kattints ide!
Visszatérés  Ez a funkció nem ad visszatérési értéket.
Példa a helyes használatra:
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/tûzoltó\", true) == 0)
    {
        // beállítjuk a játékos skinjét 277-esre. ( Tûzoltó. )
        SetPlayerSkin(playerid, 277);
        return 1;
    }
    return 0;
}

330
Függvények / GetPlayerColor(playerid)
« Dátum: 2012. február 11. - 14:43:26 »
GetPlayerColor funkció:
                  Lekérjük egy adott játékos színét.
 
FIGYELMEZTETÉS: A funkció csak akkor adja vissza a színt, ha használtuk a SetPlayerColor(playerid) funkciót!

 
Paraméterek:
 
(playerid)

 
playerid Az adott játékos azonosítója.
Visszatérés Az adott játékos színével tér vissza.
Példa a helyes használatra:
 
SendClientMessage(playerid, GetPlayerColor(playerid), \"Ez a te színed! :)\");

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal