Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 316
Függvények / SetPlayerInterior(playerid,interiorid)« Dátum: 2012. február 12. - 09:21:42 »
SetPlayerInterior funkció:
Beállítjuk egy adott játékos interiorját. Az interior ID-ket itt tekintheted meg. Paraméterek: (playerid,interiorid) playerid A játékos azonosítója. interiorid Az interior azonosítója. Visszatérés Ez a funkció nem ad visszatérési értéket. Példa a helyes használatra: //Beállítjuk a játékos interiorját alap módra. ( 0 ) 317
Függvények / GetPlayerInterior(playerid)« Dátum: 2012. február 12. - 09:17:15 »
GetPlayerInterior funkció:
Lekérjük egy adott játékos interior ID-jét. Az interior ID-ket itt tekintheted meg. Paraméterek: (playerid) playerid Az adott játékos azonosítója. Visszatérés A játékos interior ID-je. Példa a helyes használatra: public OnPlayerCommandText(playerid,text[]) 318
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Keresek..« Dátum: 2012. február 11. - 15:51:06 »
Rossz helyre nyitottad.
319
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:GarHouse és DT mod« Dátum: 2012. február 11. - 15:42:11 »
// Már átírtam.. //
320
Függvények / TogglePlayerControllable(playerid,toggle)« Dátum: 2012. február 11. - 15:36:38 »
TogglePlayerControllable funkció:
Lefagyasztjuk, vagy felolvasztjuk az adott játékost. Paraméterek: (playerid,toggle) playerid A játékos azonosítója. toggle \"Fagyasztási\" azonosító. ( 0 - Lefagyasztva. 1 - Felolvasztva. ) Visszatérés Ez a funkció nem ad visszatérési értéket. Példa a helyes használatra: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) 321
Függvények / GetPlayerPing(playerid)« Dátum: 2012. február 11. - 15:27:47 »
GetPlayerPing funkció:
Lekérjük egy adott játékos pingjét. Paraméterek: (playerid) playerid A játékos azonosítója. Visszatérés A jelenlegi pingje a játékosnak. Példa a helyes használatra: public pingchecktimer(playerid) FIGYELMEZTETÉS: Amikor a játékos csatlakozik, 65535 a ping. 322
Függvények / ResetPlayerWeapons(playerid)« Dátum: 2012. február 11. - 15:17:59 »
ResetPlayerWeapons funkció:
Elvesszük egy játékostól az ÖSSZES fegyverét. Paraméterek: (playerid) playerid A játékos azonosítója. Visszatérés Ez a funkció nem ad visszatérési értéket. Példa a helyes használatra: public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) 323
Függvények / GetPlayerWeaponData(playerid, slot, &weapons, &ammo)« Dátum: 2012. február 11. - 15:15:37 »
GetPlayerWeaponData funkció:
Lekérjük egy játékos fegyverének töltényszámát, egy adott slotból. Paraméterek: (playerid, slot, &weapons, &ammo) playerid A játékos azonosítója. slot A fegyver slotja. (0-12) &weapons A fegyver ID-je. &ammo A fegyver töltényszáma. Visszatérés: Ez a funkció nem ad visszatérési értéket. Példa a helyes használatra: //Minden információt lekérünk. 324
Függvények / GetPlayerWeapon(playerid)« Dátum: 2012. február 11. - 15:10:35 »
GetPlayerWeapon funkció:
Lekérjük az adott játékos fegyverét. Paraméterek: (playerid) playerid Az adott játékos azonosítója. Visszatérés A jelenlegi fegyver ID-je. Példa a helyes használatra:
FIGYELMEZTETÉS: Ha a játékos utasként ül egy jármûben, akkor az utolsó fegyverét kéri le. 325
Függvények / GivePlayerWeapon(playerid,weaponid,ammo)« Dátum: 2012. február 11. - 15:07:17 »
GivePlayerWeapon funkció:
Fegyvert adunk az adott játékosnak.. Paraméterek: (playerid,weaponid,ammo) playerid Az adott játékos azonosítója. weponid A fegyver azonosítója. Az azonosítókat itt találod: Kattints ide! ammo A lõszer mennyisége. Visszatérés Ez a funkció nem ad visszatérési értéket. Példa a helyes használatra: GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500); //Sawnoff Shotgunt adunk a játékosnak 500 lõszerrel. 326
Függvények / GetPlayerScore(playerid)« Dátum: 2012. február 11. - 14:56:24 »
GetPlayerScore funkció:
Lekérjük egy adot játékos pontszámát. Paraméterek: (playerid) playerid Az adott játékos azonosítója. Visszatérés: A játékos pontszáma. Példa a helyes használatra: public OnPlayerCommandText(playerid,text[]) 327
Függvények / SetPlayerScore(playerid,score)« Dátum: 2012. február 11. - 14:54:27 »
SetPlayerScore funkció:
Beállítjuk egy adott játékos pontszámát. Paraméterek: (playerid,score) playerid Az adott játékos azonosítója. score A beállítani kívánt pontszám. Visszatérés: Ez a funkció nem ad visszatérési értéket. Példa a helyes használatra: public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) 328
Függvények / GetPlayerSkin(playerid)« Dátum: 2012. február 11. - 14:51:28 »
GetPlayerSkin funkció:
Lekérjük az adott játékos skin id-jét. Paraméterek: (playerid) playerid Az adott játékos azonosítója. Visszatérés A játékos skin ID-je. Példa a helyes használatra: playerskin = GetPlayerSkin(playerid); 329
Függvények / SetPlayerSkin(playerid,skinid)« Dátum: 2012. február 11. - 14:49:02 »
SetPlayerSkin funkció:
Egy adott játékos skin ID-jét állíthatjuk vele. Paraméterek: (playerid,skinid) playerid Az adott játékos azonosítója. skinid Az adott skin ID. A skin Id-ket itt találod: Kattints ide! Visszatérés Ez a funkció nem ad visszatérési értéket. Példa a helyes használatra: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) 330
Függvények / GetPlayerColor(playerid)« Dátum: 2012. február 11. - 14:43:26 »
GetPlayerColor funkció:
Lekérjük egy adott játékos színét. FIGYELMEZTETÉS: A funkció csak akkor adja vissza a színt, ha használtuk a SetPlayerColor(playerid) funkciót! Paraméterek: (playerid) playerid Az adott játékos azonosítója. Visszatérés Az adott játékos színével tér vissza. Példa a helyes használatra: SendClientMessage(playerid, GetPlayerColor(playerid), \"Ez a te színed! \"); |