Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - matthew14
31
« Dátum: 2013. Január 13. - 16:33:29 »
Sziasztok. Megtaláltam a neten a publikált SeeRPG MOD.-ot. Gondoltuk haverommal kipróbáljuk milyen lehet ez házilag... Megtaláltam Fellner videóját amiben megmutatja, hogy kell elindítani. No de a hiba a következõ -Ezt floodolja be mikor megnyitom a Server.exe [16:28:06] [MySQL] Error (0): Function: mysql_free_result called when not connected to any database. Access denied for user \'root\'@\'localhost\' (using password: YES). [16:28:06] MySQL Hiba történt. ErrorID: 4. Hiba: [16:28:06] Function: mysql_free_result called when not connected to any database. Access denied for us [16:28:06] [MySQL] Error (0): Function: mysql_query called when not connected to any database. Access denied for user \'root\'@\'localhost\' (using password: YES). [16:28:06] MySQL Hiba történt. ErrorID: 4. Hiba: [16:28:06] Function: mysql_query called when not connected to any database. Access denied for user \'ro Ezt a végtelenségig csinálja. Valami ötlet?
32
« Dátum: 2013. Január 13. - 16:13:23 »
Sziasztok. Problémám a következõ lenne: Találtam egy jó kis leaderes meló szkriptet. Eddig oké minden mûködik szép és jó CSAK... Amikor kilépek el veszlik a leader és mindig újra be kell magadat tenni. Ez ellen lehet tenni valami? Jó lenne ha elmentené és nem kéne minden belépésnél kinevezni Szkript PAWN kódja: #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> #include <fixchars> #include <dini> static gTeam[MAX_PLAYERS]; static gLTeam[MAX_PLAYERS]; new cuff[MAX_PLAYERS]; new rang[MAX_PLAYERS]; new file[128]; #pragma tabsize 0 #define TEAM_GROOVE 0 #define TEAM_RENDOR 1 #define TEAM_BALLAS 2 #define TEAM_AZTECAS 3 #define TEAM_CIVIL 4 #define TEAM_VAGOS 5 #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_RED 0xAA3333AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_FADE1 0xE6E6E6E6 #define COLOR_FADE2 0xC8C8C8C8 #define COLOR_FADE3 0xAAAAAAAA #define COLOR_FADE4 0x8C8C8C8C #define COLOR_FADE5 0x6E6E6E6E #define COLOR_PURPLE 0xC2A2DAAA #define COLOR_DBLUE 0x2641FEAA #define COLOR_ALLDEPT 0xFF8282AA #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA #pragma unused strtok public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Munka FS by Sramm\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } CMD:r(playerid, params[]) { if(gLTeam[playerid] == TEAM_CIVIL || gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Hiba: A csapatodnak nincs rádiója!\"); if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Használat: /r (üzenet)\"); else { if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOR && gLTeam[playerid] == TEAM_RENDOR) { for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { if(gTeam == TEAM_RENDOR || gLTeam == TEAM_RENDOR) { if(IsPlayerConnected(i)) { new str[128]; GetPlayerName(i,str,128); new uzenet[128]; if(rang == 1) { format(uzenet, 128,\"Kadét %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 2) { format(uzenet, 128,\"Õrmester %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 3) { format(uzenet, 128,\"Törzsõrmester %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 4) { format(uzenet, 128,\"Százados %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 5) { format(uzenet, 128,\"Ezredes %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 6) { format(uzenet, 128,\"Tábornok %s: %s,vége\",str,params); } SendClientMessage(i,COLOR_LIGHTBLUE,uzenet); } } } } if(gTeam[playerid] == TEAM_VAGOS && gLTeam[playerid] == TEAM_VAGOS) { for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { if(gTeam == TEAM_VAGOS || gLTeam == TEAM_VAGOS) { if(IsPlayerConnected(i)) { new str[128]; GetPlayerName(playerid,str,128); new uzenet[128]; if(rang == 1) { format(uzenet, 128,\"Újonc %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 2) { format(uzenet, 128,\"Tanuló %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 3) { format(uzenet, 128,\"Bérgyilkos %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 4) { format(uzenet, 128,\"Zebtolvaj %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 5) { format(uzenet, 128,\"Mester %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 6) { format(uzenet, 128,\"Boss %s: %s,vége\",str,params); } SendClientMessage(i,COLOR_LIGHTBLUE,uzenet); } } } } } if(gTeam[playerid] == TEAM_AZTECAS && gLTeam[playerid] == TEAM_AZTECAS) { for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { if(gTeam == TEAM_AZTECAS || gLTeam == TEAM_AZTECAS) { if(IsPlayerConnected(i)) { new str[128]; GetPlayerName(playerid,str,128); new uzenet[250]; if(rang == 1) { format(uzenet, 128,\"Újonc %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 2) { format(uzenet, 128,\"Tanuló %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 3) { format(uzenet, 128,\"Gyilkos %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 4) { format(uzenet, 128,\"Mesteri rabló %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 5) { format(uzenet, 128,\"Fõnök jobb keze %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 6) { format(uzenet, 128,\"Nagy fõnök %s: %s,vége\",str,params); } SendClientMessage(i,COLOR_LIGHTBLUE,uzenet); } } } } if(gTeam[playerid] == TEAM_GROOVE && gLTeam[playerid] == TEAM_GROOVE) { for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { if(gTeam == TEAM_GROOVE || gLTeam == TEAM_GROOVE) { if(IsPlayerConnected(i)) { new str[250]; GetPlayerName(playerid,str,128); new uzenet[250]; if(rang == 1) { format(uzenet, 128,\"Újonc %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 2) { format(uzenet, 128,\"Tanuló %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 3) { format(uzenet, 128,\"Betörõ %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 4) { format(uzenet, 128,\"Profi zsebtolvaj %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 5) { format(uzenet, 128,\"Boss %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 6) { format(uzenet, 128,\"Big Boss %s: %s,vége\",str,params); } SendClientMessage(i,COLOR_LIGHTBLUE,uzenet); } } } } if(gTeam[playerid] == TEAM_BALLAS && gLTeam[playerid] == TEAM_BALLAS) { for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { if(gTeam == TEAM_BALLAS || gLTeam == TEAM_BALLAS) { if(IsPlayerConnected(i)) { new str[250]; GetPlayerName(playerid,str,128); new uzenet[250]; if(rang == 1) { format(uzenet, 128,\"Újonc %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 2) { format(uzenet, 128,\"Tanuló %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 3) { format(uzenet, 128,\"Szerecsétlen Rabló %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 4) { format(uzenet, 128,\"Profi bûnözõ %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 5) { format(uzenet, 128,\"Boss %s: %s,vége\",str,params); } if(rang == 6) { format(uzenet, 128,\"Big Boss %s: %s,vége\",str,params); } SendClientMessage(i,COLOR_LIGHTBLUE,uzenet); } } } } return 1; } CMD:felmond(playerid, params[]) { if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs állásod.\"); gTeam[playerid] = TEAM_CIVIL; SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Felmondtál.\"); return 1; } CMD:giverank(playerid, params[]) { if(gLTeam[playerid] != TEAM_GROOVE && gLTeam[playerid] != TEAM_BALLAS && gLTeam[playerid] != TEAM_AZTECAS && gLTeam[playerid] != TEAM_VAGOS && gLTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Te nem vagy leader!\"); new id,rangs; if(sscanf(params , \"ui\" ,id,rangs)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat : /giverank [id] [rang].\"); else if (id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Rossz játékos id.\"); else if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Magad nem tudod felvenni.\"); else if(rangs < 1 || rangs > 6 ) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Minimum rang: 1 / Maximum: 6!\"); else { if(gLTeam[playerid] == TEAM_GROOVE) { if(gTeam[playerid] != TEAM_GROOVE) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem állíthatod a rangját!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s új rangot adott: %s. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); rang[id] = rangs; if(rang[id] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 86); if(rang[id] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 106); if(rang[id] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 106); if(rang[id] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 107); if(rang[id] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 107); if(rang[id] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 105); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rang megadva.\"); } if(gLTeam[playerid] == TEAM_BALLAS) { if(gTeam[playerid] != TEAM_BALLAS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem állíthatod a rangját!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s új rangot adott: %s. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); rang[id] = rangs; if(rang[id] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 103); if(rang[id] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 103); if(rang[id] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 104); if(rang[id] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 104); if(rang[id] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 102); if(rang[id] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 102); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rang megadva.\"); } if(gLTeam[playerid] == TEAM_AZTECAS) { if(gTeam[playerid] != TEAM_AZTECAS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem állíthatod a rangját!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s új rangot adott: %s. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); rang[id] = rangs; if(rang[id] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 114); if(rang[id] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 114); if(rang[id] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 115); if(rang[id] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 115); if(rang[id] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 116); if(rang[id] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 116); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rang megadva.\"); } if(gLTeam[playerid] == TEAM_VAGOS) { if(gTeam[playerid] != TEAM_VAGOS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem állíthatod a rangját!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s új rangot adott: %s. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); rang[id] = rangs; if(rang[id] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 110); if(rang[id] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 110); if(rang[id] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 109); if(rang[id] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 109); if(rang[id] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 108); if(rang[id] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 108); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rang megadva.\"); } if(gLTeam[playerid] == TEAM_RENDOR) { if(gTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem állíthatod a rangját!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s új rangot adott: %s. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); rang[id] = rangs; if(rang[id] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 71); if(rang[id] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 280); if(rang[id] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 281); if(rang[id] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 282); if(rang[id] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 283); if(rang[id] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 288); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rang megadva.\"); } } return 1; } CMD:fegyverbe(playerid, params[]) { if(gLTeam[playerid] == TEAM_GROOVE || gTeam[playerid] == TEAM_GROOVE) { GivePlayerWeapon(playerid, 10,200); GivePlayerWeapon(playerid, 28,200); GivePlayerWeapon(playerid, 34,200); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felfegyverezve.\"); } if(gLTeam[playerid] == TEAM_BALLAS || gTeam[playerid] == TEAM_BALLAS) { GivePlayerWeapon(playerid, 17,200); GivePlayerWeapon(playerid, 27,200); GivePlayerWeapon(playerid, 29,200); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felfegyverezve.\"); } if(gLTeam[playerid] == TEAM_AZTECAS || gTeam[playerid] == TEAM_AZTECAS) { GivePlayerWeapon(playerid, 34,200); GivePlayerWeapon(playerid, 5,200); GivePlayerWeapon(playerid, 30,200); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felfegyverezve.\"); } if(gLTeam[playerid] == TEAM_VAGOS || gTeam[playerid] == TEAM_VAGOS) { GivePlayerWeapon(playerid, 34,200); GivePlayerWeapon(playerid, 5,200); GivePlayerWeapon(playerid, 30,200); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felfegyverezve.\"); } if(gLTeam[playerid] == TEAM_RENDOR || gTeam[playerid] == TEAM_RENDOR) { GivePlayerWeapon(playerid, 3,200); GivePlayerWeapon(playerid, 24,200); GivePlayerWeapon(playerid, 31,200); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felfegyverezve.\"); } return 1; } CMD:makeleader(playerid, params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Te nem vagy RCON Admin!\"); new id,csapat; if(sscanf(params , \"ui\" ,id,csapat)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat : /makeleader [id] [frakcióid].\"); else if (id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Rossz játékos id.\"); else if(csapat < 0 || csapat > 5 ) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Rossz csapat id!\"); else { gLTeam[id] = csapat; rang[id] = 6; SpawnPlayer(id); SendClientMessage(id,COLOR_GREEN,\"Leader lettél!\"); } return 1; } CMD:leadertorol(playerid, params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Te nem vagy RCON Admin!\"); new id; if(sscanf(params , \"u\" ,id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat : /leadertorol [id].\"); else if (id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Rossz játékos id.\"); else { if(gLTeam[id] != TEAM_GROOVE && gLTeam[id] != TEAM_BALLAS && gLTeam[id] != TEAM_AZTECAS && gLTeam[id] != TEAM_VAGOS && gLTeam[id] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õ nem leader!\"); gLTeam[id] = TEAM_CIVIL; rang[id] = 0; SpawnPlayer(id); SendClientMessage(id,COLOR_GREEN,\"Ki lettél rúgva!\"); } return 1; } CMD:invite(playerid, params[]) { if(gLTeam[playerid] != TEAM_GROOVE && gLTeam[playerid] != TEAM_BALLAS && gLTeam[playerid] != TEAM_AZTECAS && gLTeam[playerid] != TEAM_VAGOS && gLTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Te nem vagy leader!\"); new id; if(sscanf(params , \"u\" ,id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat : /invite [id].\"); else if (id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Rossz játékos id.\"); else if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Magad nem tudod felvenni.\"); else { if(gLTeam[playerid] == TEAM_GROOVE) { if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem veheted fel!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s felvett téged a Groove bandába. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felvetted.\"); gTeam[id] = TEAM_GROOVE; rang[id] = 1; } if(gLTeam[playerid] == TEAM_BALLAS) { if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem veheted fel!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s felvett téged a Ballas bandába. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felvetted.\"); gTeam[id] = TEAM_BALLAS; rang[id] = 1; } if(gLTeam[playerid] == TEAM_AZTECAS) { if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem veheted fel!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s felvett téged az Aztecas bandába. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felvetted.\"); gTeam[id] = TEAM_AZTECAS; rang[id] = 1; } if(gLTeam[playerid] == TEAM_VAGOS) { if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem veheted fel!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s felvett téged a Vagos bandába. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felvetted.\"); gTeam[id] = TEAM_VAGOS; rang[id] = 1; } if(gLTeam[playerid] == TEAM_RENDOR) { if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem veheted fel!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s felvett téged a Rendõr csapatba. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felvetted.\"); gTeam[id] = TEAM_RENDOR; rang[id] = 1; } } return 1; } CMD:uninvite(playerid, params[]) { if(gLTeam[playerid] != TEAM_GROOVE && gLTeam[playerid] != TEAM_BALLAS && gLTeam[playerid] != TEAM_AZTECAS && gLTeam[playerid] != TEAM_VAGOS && gLTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Te nem vagy leader!\"); new id; if(sscanf(params , \"u\" ,id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat : /uninvite [id].\"); else if (id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Rossz játékos id.\"); else if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Magad nem tudod felvenni.\"); else { if(gLTeam[playerid] == TEAM_GROOVE) { if(gTeam[playerid] != TEAM_GROOVE) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\"); if(gLTeam[playerid] != TEAM_GROOVE) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s kirúgott téged a Groove bandából. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Kirúgtad.\"); gTeam[id] = TEAM_CIVIL; rang[id] = 0; } if(gLTeam[playerid] == TEAM_BALLAS) { if(gTeam[playerid] != TEAM_BALLAS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\"); if(gLTeam[playerid] != TEAM_BALLAS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s kirúgott téged a Ballas bandából. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Kirúgtad.\"); gTeam[id] = TEAM_CIVIL; rang[id] = 0; } if(gLTeam[playerid] == TEAM_AZTECAS) { if(gTeam[playerid] != TEAM_AZTECAS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\"); if(gLTeam[playerid] != TEAM_AZTECAS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s kirúgott téged az Aztecas bandából. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Kirúgtad.\"); gTeam[id] = TEAM_CIVIL; rang[id] = 0; } if(gLTeam[playerid] == TEAM_VAGOS) { if(gTeam[playerid] != TEAM_VAGOS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\"); if(gLTeam[playerid] != TEAM_VAGOS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s kirúgott téged a Vagos bandából. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Kirúgtad.\"); gTeam[id] = TEAM_CIVIL; rang[id] = 0; } if(gLTeam[playerid] == TEAM_RENDOR) { if(gTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\"); if(gLTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õt nem rúghatod ki!\"); new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s kirúgott téged a Rendõr csapatból. \",aname); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Kirúgtad.\"); gTeam[id] = TEAM_CIVIL; rang[id] = 0; } } return 1; } CMD:bilincs(playerid, params[]) { if(gTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Nem vagy rendõr/kommandós.\"); new id; if(sscanf(params , \"u\" ,id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat : /bilincs [id].\"); else if (id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Rossz játékos id.\"); else if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Magad nem tudod bilincselni.\"); else { if(cuff[id] == 0) { SendClientMessage(id, COLOR_RED, \"Meg lettél bilincselve.\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Megbilincselted.\"); TogglePlayerControllable(id, true); } if(cuff[id] == 1) { SendClientMessage(id, COLOR_RED, \"Elengedtek.\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Elengedted.\"); TogglePlayerControllable(id, false); } } return 1; } CMD:fscmds(playerid, params[]) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"FRAKCIÓ FS PARANCSAI:\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Bandák parancsai: /radio, /fegyverbe\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rendõrök parancsai: /rjail, /bilincs, /detain, /leall\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Leaderek parancsai: /invite, /uninvite, /giverank\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Adminok parancsai: /inviteleader, /uninviteleader\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"MINDENKI parancsai: /fscmds, /felmond\"); return 1; } CMD:detain(playerid, params[]) { if(gTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Nem vagy rendõr/kommandós.\"); new id; if(sscanf(params , \"u\" ,id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat : /detain [id].\"); else if (id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Rossz játékos id.\"); else if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Magad nem tudod berakni.\"); else { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy jármûben!\"); if(cuff[id] != 1) return SendClientMessage(id, COLOR_RED, \"A játékos nincs megbilincselve!\"); new tmpcar = GetPlayerVehicleID(playerid); new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(id,x,y,z); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x,y,z)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Játékos nincs 3 méteres körzetben!\"); if(IsPlayerInAnyVehicle(id)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Õ jármûben van!\"); PutPlayerInVehicle(id, tmpcar, 1); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, \"Beszállítottak a kocsiba!\"); } return 1; } CMD:rjail(playerid, params[]) { new id; if(gTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Nem vagy rendõr/kommandós.\"); else if(sscanf(params , \"u\" ,id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat : /jail [id].\"); else if (id == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"Rossz játékos id.\"); else if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Magad nem tudod bebörtönözni.\"); else { if(cuff[id] != 1) return SendClientMessage(id, COLOR_RED, \"A játékos nincs megbilincselve!\"); new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(id,x,y,z); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x,y,z)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Játékos nincs 3 méteres körzetben!\"); SetPlayerPos(id,223.3760,109.9426,999.0156); SetPlayerInterior(id,10); SendClientMessage(id,COLOR_RED,\"Egy rendõr börtönbe zárt!\"); } return 1; } CMD:leall(playerid, params[]) { new id; if(gTeam[playerid] != TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Nem vagy rendõr.\"); else if(sscanf(params , \"u\" ,id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat : /leall [id].\"); else if (id == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"Rossz játékos id.\"); else if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Magad nem tudod felszólítani.\"); else { new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(id,x,y,z); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, x,y,z)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Játékos nincs 10 méteres körzetben!\"); SendClientMessage(id,COLOR_RED,\"Uram! Itt a rendõrség! Kérjük húzódjon félre!\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Sikeresen felszólítottad!\"); } return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file,sizeof(file),\"/Sramm/%s.ini\",name); gLTeam[playerid] = dini_Int(file,\"Leader\"); gTeam[playerid] = dini_Int(file,\"Csapat\"); rang[playerid] = dini_Int(file,\"Rang\"); SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(file,\"Skin\")); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(gLTeam[playerid] == TEAM_GROOVE) { if(rang[playerid] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 86); if(rang[playerid] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 106); if(rang[playerid] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 106); if(rang[playerid] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 107); if(rang[playerid] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 107); if(rang[playerid] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 105); } if(gLTeam[playerid] == TEAM_BALLAS) { if(rang[playerid] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 103); if(rang[playerid] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 103); if(rang[playerid] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 104); if(rang[playerid] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 104); if(rang[playerid] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 102); if(rang[playerid] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 102); } if(gLTeam[playerid] == TEAM_AZTECAS) { if(rang[playerid] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 114); if(rang[playerid] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 114); if(rang[playerid] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 115); if(rang[playerid] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 115); if(rang[playerid] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 116); if(rang[playerid] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 116); } if(gLTeam[playerid] == TEAM_VAGOS) { if(rang[playerid] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 110); if(rang[playerid] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 110); if(rang[playerid] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 109); if(rang[playerid] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 109); if(rang[playerid] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 108); if(rang[playerid] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 108); } if(gLTeam[playerid] == TEAM_RENDOR) { if(rang[playerid] == 1) return SetPlayerSkin(playerid, 71); if(rang[playerid] == 2) return SetPlayerSkin(playerid, 280); if(rang[playerid] == 3) return SetPlayerSkin(playerid, 281); if(rang[playerid] == 4) return SetPlayerSkin(playerid, 282); if(rang[playerid] == 5) return SetPlayerSkin(playerid, 283); if(rang[playerid] == 6) return SetPlayerSkin(playerid, 288); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { dini_IntSet(file,\"Skin\",GetPlayerSkin(playerid)); dini_IntSet(file,\"Leader\",gLTeam[playerid]); dini_IntSet(file,\"Csapat\",gTeam[playerid]); dini_IntSet(file,\"Rang\",rang[playerid]); return 1; }
33
« Dátum: 2013. Január 12. - 16:43:38 »
ERROR: C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : error 014: invalid statement; not in switch C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : warning 215: expression has no effect C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : error 001: expected token: \";\", but found \":\" C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors. Itt mi a probléma? public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { switch(listitem) { case 10: //ez a skin dialog id-je, amit már definiáltunk { switch(listitem) { case 0: //az elsõ menü { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SKIN_GROOVE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Groove skinek\", \"Skin 1\\nSkin 2\\nSkin3\\nSatöbbi\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\"); } case 1: //a második menü { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SKIN_BALLAS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ballas skinek\", \"Skin 1\\nSkin 2\\nSkin3\\nSatöbbi\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\"); } //és így tovább a case-k } } case 11: //a groove skinek { switch(listitem) { case 0: //elsõ skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } case 1: //Második skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } case 2: //haradik skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } } case 12: //balals skinek { switch(listitem) { case 0: //elsõ skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } case 1: //Második skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } case 2: //haradik skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } } return 1; }
34
« Dátum: 2013. Január 12. - 16:20:18 »
Sziasztok. Összedobtam gyorsba most egy kisseb szkriptet. A neve elárul mindent. Nincs benne tömérdek anim de remélem azért tetszik. Használjátok egészséggel! Készítõ: Ma[T_T]hew (ÉN) Elkészítési idõ: 10 perc Letöltési link: Majd rakok fel most PAWN kóddal szolgálhatok KÓD: /*Kérlek ne töröld ki a nevemet feltüntetõ rendszert!!! Legyen annyi érzés benned, hogy nem sajátítod ki más munkáját!!!!! */ #include <a_samp> #define COLOR_DARKORANGE 0xFF7318FF #define COLOR_SYSTEM 0xEFEFF7AA #define COLOR_BLUE 0x0000FFAA #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_WITHE 0xFFFFFFAA #define COLOR_PURPLE 0x9900FFAA #define COLOR_BROWN 0x993300AA #define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA #define COLOR_CYAN 0x99FFFFAA #define COLOR_TAN 0xFFFFCCAA #define COLOR_PINK 0xFF66FFAA #define COLOR_KHAKI 0x999900AA #define COLOR_LIME 0x99FF00AA #define COLOR_BLACK 0x000000AA #define COLOR_TURQ 0x00A3C0AA #define COLOR_LIGHTBLUE 0x00BFFFAA #define COLOR_GREENISHGOLD 0xCCFFDD56 #define COLOR_LIGHTBLUEGREEN 0x0FFDD349 #define COLOR_NEUTRALBLUE 0xABCDEF01 #define COLOR_LIGHTCYAN 0xAAFFCC33 #define COLOR_LEMON 0xDDDD2357 #define COLOR_AQUA 0x7CFC00AA #define COLOR_WHITEYELLOW 0xFFE87DAA #define COLOR_BLUEAQUA 0x7E60FFAA #define COLOR_GREENYELLOWWHITE 0xCBFF45AA #define COLOR_DARKBLUE 0x15005EAA #define COLOR_RED 0xAA3333AA #define COLOR_ULTRARED 0xFF0606FF #define COLOR_WARNING 0xFB0000FF #define COLOR_VIOLET 0x8F698FFF #define SPECIAL_ACTION_PISSING 68 #define SPECIAL_ACTION_DRINK_BEER 20 #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\"Ma[T_T]hew System Anim\'S\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\"Ma[T_T]hew Anim\'S system betöltése\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"A szerveren megtalálható a Ma[T_T]hew átal készített ANIM\'s rendszer!\"); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/anim lista\", cmdtext, true, 10) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"A szerveren található animok:\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Tánc: /anim dance [1-4]\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Kezeket fel: /anim handsup\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Hugyozás: /anim hugyozás\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Cigizés: /anim cigi\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Sörivás: /anim sör\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Leülés: /anim leül\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Hátra tenni a kezeket: /anim cuff\"); return 1; } if (strcmp(\"/anim dance 1\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DANCE1); return 1; } if (strcmp(\"/anim dance 2\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DANCE2); return 1; } if (strcmp(\"/anim dance 3\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DANCE3); return 1; } if (strcmp(\"/anim dance 4\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DANCE4); return 1; } if (strcmp(\"/anim handsup\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_HANDSUP); return 1; } if (strcmp(\"/anim leül\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_SITTING); return 1; } if (strcmp(\"/anim cigi\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_SMOKE_CIGGY); return 1; } if (strcmp(\"/anim hugyozás\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_PISSING); return 1; } if (strcmp(\"/anim sör\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_BEER); return 1; } if (strcmp(\"/anim cuff\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_CUFFED); return 1; } return 0; } UI:Ha hibát ész lesz szólj és meglesem.
35
« Dátum: 2013. Január 12. - 15:32:36 »
Sziasztok újra én vagyok.. Szinte már egész rutinos kérdezõ vagyok Szóval a kérdésem az lenne: Hogy lehet azt megoldani, hogy egy DIALOG.-ba lehessen úgymond lapozni. Ezt arra értem, hogy kiadja pl. GrooveSkins VagosSkins és ha rá kattintol akkor ne egybõl rád tegye hanem feljöjjön egy másik DIALOG amibe már választhatod a skint. Szóval rányomok a GrooveSkin.-ra és utána jöjjön egy másik DIALOG fel: Skin 1 Skin2 Skin 3.. Na és ott már rád adja a skint... Ezt hogy lehet megcsinálni? Köszi elõre is a válaszokat..
36
« Dátum: 2013. Január 12. - 13:35:44 »
Igen én is szeretnék egy majdnem ugyan ilyen kérdést feltenni... Szóval azt, hogy lehet megoldani, hogy egy gamemode.-ba több dialog menü legyen. Pl beírom /fegyverek és kidobja ugye a cuccost... De beírom /munka vagy /tuning és az is mûködjön rendesen. Ez EGY gamemode.-ba legyen benne pl. 3 dialog menü... Ez lehetséges?
37
« Dátum: 2013. Január 12. - 13:31:34 »
Sziasztok. Csináltam gyorsba egy olyan parancsot, hogy /serverstop... lényege az, hogy kiírja SZERVER LEÁLLÁS. if (strcmp(\"/serverstop\", cmdtext, true) == 0) { GameTextForPlayer(playerid, \"Szerver Leallas!!\",5000,5); return 1; } return 0; } Abban kérnék segítséget, hogy ezt hogy lehet más színre átszínezni. Ne fehér legyen hanem mondjuk zöld. A másik, hogy ezt a parancsot csak RCON admin tudja használni. Ezeket hogy lehet megoldani? Elõre is köszi a segítéget
38
« Dátum: 2013. Január 11. - 20:39:19 »
Szkript ismertetése: Lényege az, hogy beírod /gangteam és kiválaszthatod melyik csapatba akarsz tartozni... Készítõ:Ma[T_T]hew. (legelsõ SAJÁT szkript) Készítési idõ:Kezdõ vagyok ezért 40 perc teszteléssel együtt. Képek: http://kepfeltoltes.hu/130111/743300608sa-mp-033_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] http://kepfeltoltes.hu/130111/sa-mp-036_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] http://kepfeltoltes.hu/130111/104945864sa-mp-035_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Fejlesztésbe be akarom tenni: -Csapat rádió -Banda zónák/HQ -Elfoglalható területek -Egy bandának több skin Remélem hasznát veszítek ennek is Letöltési link:Majd teszek fel... PAWN KÓD: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/gangteam\", cmdtext, true) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEAM, DIALOG_STYLE_LIST, \"<==Illegális bandák==>\", \"GrooveStreet\\nVagos\\nBallas\\nAztecas\", \"Csatlakozok\", \"Mégse!\"); return 1; } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(response) { switch(dialogid == DIALOG_TEAM) { case 0: //DIALOG_IMENU_LISTA { switch(listitem) { case 0: //Groove { SetPlayerSkin(playerid, 105); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen catlakoztál a Groove bandához!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Kaptál fegyverre és drogra 200 ezer forintot!\"); GivePlayerMoney(playerid, 200000); } case 1: //Vagos { SetPlayerSkin(playerid, 108); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen csatlakoztál a Vagos bandához!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Csatlakozásodért kaptál 150 ezer forintot drogra és fegyverekre.\"); GivePlayerMoney(playerid, 150000); } case 2: //Ballas { SetPlayerSkin(playerid, 102); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen csatlakoztál a Ballas bandájához!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Kaptál illegális dolgokra 350 ezer forintot.\"); GivePlayerMoney(playerid, 350000); } case 3: //Aztecas { SetPlayerSkin(playerid, 115); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen beléptél az Aztecas csapatába...\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Kaptál 280 ezer forintot illegális dolgokra.\"); GivePlayerMoney(playerid, 280000); } } } } } return 1; }
39
« Dátum: 2013. Január 10. - 12:47:04 »
Elõször is sziasztok! Készülõben van egy kis stunt/fun szerver. Mivel én elégé kezdõ és tanuló Scripter vagyok, ezért szükségem lenne egy olyan emberre aki ért a dolgokhoz. Nem kéne nagy dolgokra gondolni... Aki elvállalná és szívesen segíteni az írjon egy PM.-et!
40
« Dátum: 2013. Január 09. - 18:32:50 »
1. Sziasztok. Egy olyan szkriptre lenne szükségem amiben beírunk egy parancsot pl. /adminduty és kiírja, hogy X_Y Admin szolgálatba lépett. Segítségért /pm [id]... Megoldható lenne ez? Köszönöm válaszokat elõre is. 2. Egy olyan szkript amibe van pár meló. Nem kell sok csak mondjuk rendõr mentõ meg taxi. Meg ugye lenne leader /fizetés /invite /uninvite és ennyi. Ez a 3 meló. Ezt meg lehet e csinálni?
41
« Dátum: 2013. Január 09. - 15:07:18 »
Sziasztok! Jelenleg egy kis stunt és fun szerveren dolgozok. De mivel kezdõ szrikpter vagyok így én se tudok mindent megcsinálni. Egy házrendszer szkriptre lenne szükségem. Olyanra, hogy admin tudjon lehívni. Oda áll egy házhoz beír egy parancsot és lead egy pickup.-ot ami írja hogy mit tudom én mondjuk az én szerom neve ParasztFUN és akkor kiírná Paraszt Utca x_Y Tulaj Pistabáá... Amit ugye majd meglehet venni pénzért. És oda csak a tulaj tudna bemenni tudná zárni nyitni és végül is ennyi. Megoldható lenne ez vagy valami hasonló? Köszönöm válaszotok elõre is
|