Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Dante Sanders

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 8
31
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Hay Minigame HIBA
« Dátum: 2013. Október 12. - 12:46:07 »
Pls valaki segitsen!  :cry3:

32
Segítségkérés / Hay Minigame HIBA
« Dátum: 2013. Október 09. - 14:00:39 »
Sziasztok!
           Egy pár hibát észleltem ZyZu Hay Minigame rendszerében, amikrõl fogalmam nincs hogy miért csinálják azt amit nem kéne:
 
1.          -Aki ki esik az kapja a jutalom pénzt!
2.          -A nyertes a mappon marad nem dobja ki a hay-bõl és e miatt a többiek nem tudnak uj játékot kezdeni.
Nagyon meg köszöném ha valak segitene! :(

33
Munkaerő keresése / Megbizható mapperokat keresünk!
« Dátum: 2013. Október 05. - 12:44:57 »
Sziasztok!
A WSD™ megbizható mapperokat keress!
Aki úgy érzi hogy szeretne csatlakozni ebbe a szerepbe az irjon nekem PÜ -t vagy akár itt is meg irhatja a jelentkezését az alábbi stilusban:
Mióta mapolsz?:
Hány éves vagy?:
Rendelkezel mikrofonal?:
Rendelkezel Skypeval?:
Eddigi jelentkezõk:
-
-
-
-
A feladatok:
-Stunt pályák
-Drift pályák
-DM pályák
-Parkour pályák
-Monster Truck pályák
-Basejump pályák
Ezekért cserében kapsz a forumon szerver mapper rangot + a szerveren 3 as admint!

34
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:map berakas map constructional
« Dátum: 2013. Szeptember 02. - 13:16:11 »
Ezt nem ide kellet volna nyisd!  :nono:

35
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Láthatatlan irás
« Dátum: 2013. Szeptember 01. - 16:53:11 »
Szúrd be ide a
public OnPlayerText(playerid, text[])

 -et és ha meg látom ott a hibát talán tudok segiteni néked :D

36
Készülõ munkák / BJ\'s Admin System
« Dátum: 2013. Augusztus 25. - 15:38:35 »
Sziasztok, már el kezdtem csinálni a saját admin rendszeremet ami Dini és sscanf segitségével lesz irva, csak is csak a hasznos parancsok lesznek benne, a parancsokat zcmd -vel vezetem majd le.  ^-^ Remélem tetszeni fog majd!

37
Segítségkérés / Minigame hiba
« Dátum: 2013. Augusztus 20. - 23:01:45 »
Sziasztok nekem evel a minigameval van gondom:
 
  • Nem birom belõle kivenni a DontFall minigamet

  • Nem tudom miert errorozik mikor compilezem a scriptet


 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <streamer>
#include <fixchars.h>
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYERS 20
#define DontFall         0
#define Derby               1
#define Format(%0,%1,%2) format(%0,sizeof(%0),%1,%2)
#define PRESSED(%0) (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
new bool:InMini,
bool:InCount,
bool:InVote,
bool:MinigameStarted,
bool:PlayerInMini[MAX_PLAYERS],
bool:PlayerInMap[MAX_PLAYERS],
bool:SpecSpawn[MAX_PLAYERS],
bool:MiniSpec[MAX_PLAYERS],
bool:MiniSpawn[MAX_PLAYERS],
CS[MAX_PLAYERS],
DerbyCars[8],
DontFallObjects[113],
DontFallObjects2[24],
DerbyObjects[28],
CurrentMini,
PlayersInMini,
MiniCountdown,
globalstr[300],
VotesDF,
VotesDerby,
PlayersInMap,
CountTimer;
 
new Float: DontFallCoords[][] =
{
    {1741.80004883,-1179.90002441,684.70001221},
{1741.80004883,-1131.51013184,684.70001221},
{1745.80004883,-1163.69372559,684.70001221},
{1749.79980469,-1131.51013184,684.70001221},
{1725.79980469,-1136.91015625,684.70001221},
{1717.79980469,-1163.69372559,684.70001221},
{1713.79980469,-1179.89941406,684.70001221},
{1713.79980469,-1131.51013184,684.70001221}
};
new Float: DerbyCoords[][] =
{
    {3303.39990234,-225.69999695,5.79999995,269.99963379},//1
{3377.39941406,-225.00000000,5.79999995,0.00000000},//2
{3376.59960938,-150.59960938,5.79999995,90.00000000},//3
{3302.00000000,-151.50000000,5.79999995,179.99450684},//4
{3322.69995117,-202.80000305,16.30000019,269.99450684},//5
{3356.10009766,-173.89999390,16.30000019,89.99414062},//6
{3325.19921875,-171.69921875,16.30000019,179.99450684},//7
{3354.10009766,-204.69999695,16.30000019,359.99414062}//8
};
forward CountDowning();
public CountDowning()
{
if(InCount == true)
{
    for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(InMini == true && InCount == true && PlayerInMini == true)
    {
        if(MiniCountdown >= 1)
        {
           new str[100];
           Format(str,\"Kezdés: %d\",MiniCountdown);
           GameTextForPlayer(i,str,1000,3);
      }
        else if(MiniCountdown == 0)
        {
           new str[100];
           Format(str,\"GO!\",MiniCountdown);
           GameTextForPlayer(i,str,3000,3);
           TogglePlayerControllable(i,1);
           if(CurrentMini == Derby)
         {
               for(new z; z < 9; z++)
            {
                SetVehiclePos(DerbyCars[z],DerbyCoords[z][0],DerbyCoords[z][1],DerbyCoords[z][2]); //Slamvan
                SetVehicleZAngle(DerbyCars[z],DerbyCoords[z][3]);
            }
         }
      }
   }
}
    if(MiniCountdown >= 1)
    {
        MiniCountdown--;
}
else if(MiniCountdown == 0)
{
    KillTimer(CountTimer);
    InCount = false;
    MinigameStarted = true;
   MiniStream();
}
}
return 1;
}
 
CMD:mini(playerid, params[])
{
if(PlayerInMini[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Minigame: Te már bent vagy a minijátékban!\");
if(InMini == true && MinigameStarted == true) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Minigame: A minijáték már elkezdõdött!\");
if(PlayersInMini == 8)return SendClientMessage(playerid,-1,\"Minigame: A minijátékban nincs több hely!\");
AddPlayerToMinigame(playerid);
return 1;
}
forward CoordCheck();
public CoordCheck()
{
if(MinigameStarted == true && CurrentMini == DontFall)
{
Kezdes:
new rand = random(113);
new Float:xyzf[3];
GetDynamicObjectPos(DontFallObjects[rand],xyzf[0],xyzf[1],xyzf[2]);
if(xyzf[2] == 683.70001221)
{
    new Float:pos[3];
    GetDynamicObjectRot(DontFallObjects[rand],pos[0],pos[1],pos[2]);
   SetDynamicObjectRot(DontFallObjects[rand],pos[0]+2,pos[1],pos[2]);
   SetDynamicObjectRot(DontFallObjects[rand],pos[0]-2,pos[1]+2,pos[2]);
   SetDynamicObjectRot(DontFallObjects[rand],pos[0],pos[1]-2,pos[2]);
   SetTimerEx(\"CoordCheckEx\",2000,0,\"d\",rand);
}
    else goto Kezdes;
}
}
forward CoordCheckEx(objindex);
public CoordCheckEx(objindex)
{
if(MinigameStarted == true && CurrentMini == DontFall)
{
new Float:xyzf[3];
GetDynamicObjectPos(DontFallObjects[objindex],xyzf[0],xyzf[1],xyzf[2]);
    MoveDynamicObject(DontFallObjects[objindex],xyzf[0],xyzf[1],xyzf[2]-30,7.0);
}
}
stock SetPlayerMiniSpec(playerid)
{
PlayerInMap[playerid] = false;
SpecSpawn[playerid] = false;
TogglePlayerControllable(playerid,0);
SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,0.0);
MiniSpec[playerid] = true;
TogglePlayerSpectating(playerid,1);
switch(CurrentMini)
{
    case DontFall:
    {
   for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
   if(IsPlayerConnected(i) && PlayerInMini == true && PlayerInMap == true)
   {
      PlayerSpectatePlayer(playerid,i);
      CS[playerid] = i;
      break;
   }
    }
    case Derby:
    {
   for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
   if(IsPlayerConnected(i) && PlayerInMini == true && PlayerInMap == true && IsPlayerInAnyVehicle(i) == 1)
   {
      PlayerSpectateVehicle(playerid,GetPlayerVehicleID(i));
      CS[playerid] = i;
      break;
   }
    }
}
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_FIRE))
{
if(PlayerInMini[playerid] == true && MiniSpec[playerid] == true)
{
    switch(CurrentMini)
    {
       case DontFall:
       {
         CS[playerid]--;
           for(new i=CS[playerid]; i>-1; i--)
           {
                   if(!IsPlayerConnected(i) || PlayerInMap == false) continue;
                            PlayerSpectatePlayer(playerid, i);
                   CS[playerid] = i;
                   break;
           }
      }
       case Derby:
       {
         CS[playerid]--;
           for(new i=CS[playerid]; i>-1; i--)
           {
                   if(!IsPlayerConnected(i) || PlayerInMap == false || !IsPlayerInAnyVehicle(i)) continue;
                            PlayerSpectateVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(i));
                   CS[playerid] = i;
                   break;
           }
       }
   }
}
}
if(PRESSED(KEY_HANDBRAKE))
{
if(PlayerInMini[playerid] == true && MiniSpec[playerid] == true)
{
    switch(CurrentMini)
    {
       case DontFall:
       {
         CS[playerid]++;
           for(new i=CS[playerid]; i<MAX_PLAYERS; i++)
           {
                   if(!IsPlayerConnected(i) || PlayerInMap == false) continue;
               PlayerSpectatePlayer(playerid, i);
                   CS[playerid] = i;
                   break;
           }
       }
       case Derby:
       {
         CS[playerid]++;
           for(new i=CS[playerid]; i<MAX_PLAYERS; i++)
           {
                   if(!IsPlayerConnected(i) || PlayerInMap == false || !IsPlayerInAnyVehicle(i)) continue;
               PlayerSpectateVehicle(playerid, i);
                   CS[playerid] = i;
                   break;
           }
       }
   }
}
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid)
{
if(PlayerInMini[playerid] == true)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
    Format(globalstr,\"%s kiesett a játékból!\",pName(playerid));
for(new z; z < MAX_PLAYERS; z++)
{
   if(PlayerInMini[z] == true)
   {
       SendClientMessage(z,-1,globalstr);
   }
}
SpecSpawn[playerid] = true;
PlayersInMap--;
}
}
public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
if(PlayerInMini[playerid] == true)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
    Format(globalstr,\"%s kiesett a játékból!\",pName(playerid));
for(new z; z < MAX_PLAYERS; z++)
{
   if(PlayerInMini[z] == true)
   {
       SendClientMessage(z,-1,globalstr);
   }
}
SpecSpawn[playerid] = true;
PlayersInMap--;
PlayersInMini--;
}
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(PlayerInMini[playerid] == true && SpecSpawn[playerid] == true)
{
    SetPlayerMiniSpec(playerid);
}
if(MiniSpawn[playerid] == true)
{
MiniSpawn[playerid] = false;
AddPlayerToMinigame(playerid);
}
}
forward ReSpawnPlayers();
public ReSpawnPlayers()
{
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(PlayerInMini == true)
    {
   TogglePlayerSpectating(i,0);
   MiniSpawn = true;
    SetCameraBehindPlayer(i);
        MiniSpec = false;
        SpecSpawn = false;
        SpawnPlayer(i);
    }
}
}
forward StartVoting();
public StartVoting()
{
InMini = true;
InCount = true;
InVote = false;
MinigameStarted = false;
PlayersInMap = 0;
new str[200];
new mininame[100];
new rand = random(2);
CurrentMini = rand;
    StartMinigame(rand);
    ReSpawnPlayers();
   
switch(rand)
{
case 0:strcat(mininame,\"Dont Fall\");
case 1:strcat(mininame,\"Derby\");
}
    Format(str,\"A következõ játékot választotta ki a szerver következõnek: %s\");
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)SendClientMessage(i,-1,str);
return 1;
}
forward MiniStream();
public MiniStream()
{
if(InMini == true && InCount == false && InVote == false && MinigameStarted == true)
{
    switch(CurrentMini)
    {
        case DontFall:
        {
            CoordCheck();
      if(PlayersInMap == 1 && PlayersInMini != 1)
            {
                InMini = true;
                InCount = false;
                InVote = false;
                MinigameStarted = false;
         for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
         {
            if(PlayerInMap == true)
            {
                Format(globalstr,\"%s megnyerte a minijátékot ezért kapott 1 score-t!\",pName(i));
               for(new z; z < MAX_PLAYERS; z++)
               {
                  if(PlayerInMini[z] == true)
                  {
                      SendClientMessage(z,-1,globalstr);
                  }
               }
               SetPlayerMiniSpec(i);
               SetPlayerScore(i,GetPlayerScore(i)+1);
            }
         }
                    StartVoting();
      }
               else if(PlayersInMap != 1 && PlayersInMini != 1)
      {
          new Float:positions[3];
          for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
          {
              if(PlayerInMini == true && PlayerInMap == true)
              {
                 GetPlayerPos(i,positions[0],positions[1],positions[2]);
               if(positions[2] < 680)
               {
                   Format(globalstr,\"%s kiesett a játékból!\",pName(i));
                  for(new z; z < MAX_PLAYERS; z++)
                  {
                     if(PlayerInMini[z] == true)
                     {
                         SendClientMessage(z,-1,globalstr);
                     }
                  }
                  SetPlayerMiniSpec(i);
                  PlayersInMap--;
                  PlayerInMap = false;
               }
            }
          }
      }
      else if(PlayersInMap <= 1 && PlayersInMini <= 1)
      {
                InMini = false;
                InCount = false;
                InVote = false;
                MinigameStarted = false;
         DeleteDontFallObjects();
         for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
         {
            if(PlayerInMini == true)
            {
                TogglePlayerControllable(i,1);
                SetPlayerVirtualWorld(i,0);
                PlayerInMini = false;
                PlayersInMini--;
                PlayersInMap--;
               SpawnPlayer(i);
            }
         }
         SendClientMessageToAll(-1,\"A minijáték nem kezdõdhetett el túl kevés játékos miatt\");
      }
        }
        case Derby:
        {
            if(PlayersInMap == 1 && PlayersInMini != 1)
            {
                InMini = true;
                InCount = false;
                InVote = false;
                MinigameStarted = false;
         for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
         {
            if(PlayerInMap == true)
            {
                Format(globalstr,\"%s megnyerte a minijátékot ezért kapott 1 score-t!\",pName(i));
               for(new z; z < MAX_PLAYERS; z++)
               {
                  if(PlayerInMini[z] == true)
                  {
                      SendClientMessage(z,-1,globalstr);
                  }
               }
               SetPlayerMiniSpec(i);
               SetPlayerScore(i,GetPlayerScore(i)+1);
            }
         }
         StartVoting();
      }
      if(PlayersInMap != 1 && PlayersInMini != 1)
      {
          new Float:positions[3];
          for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
          {
              if(PlayerInMini == true && PlayerInMap == true)
              {
                 GetPlayerPos(i,positions[0],positions[1],positions[2]);
               if(positions[2] < 1.2 || !IsPlayerInAnyVehicle(i))
               {
                   Format(globalstr,\"%s kiesett a játékból!\",pName(i));
                  for(new z; z < MAX_PLAYERS; z++)
                  {
                     if(PlayerInMini[z] == true)
                     {
                         SendClientMessage(z,-1,globalstr);
                     }
                  }
                  DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(i));
                  SetPlayerMiniSpec(i);
                  PlayersInMap--;
                  PlayerInMap = false;
               }
            }
          }
       }
      else if(PlayersInMap <= 1 && PlayersInMini <= 1)
      {
                InMini = false;
                InCount = false;
                InVote = false;
                MinigameStarted = false;
         DeleteDerbyObjects();
         for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
         {
            if(PlayerInMini == true)
            {
                TogglePlayerControllable(i,1);
                SetPlayerVirtualWorld(i,0);
                PlayerInMini = false;
                PlayersInMini--;
                PlayersInMap--;
               SpawnPlayer(i);
            }
         }
         SendClientMessageToAll(-1,\"Minigame: A minijáték nem kezdõdhetett el túl kevés játékos miatt\");
      }
        }
    }
    SetTimer(\"MiniStream\",900,false);
}
return 1;
}
forward StartMinigame(minigame);
public StartMinigame(minigame)
{
switch(minigame)
{
    case DontFall:
    {
        SendClientMessageToAll(-1,\"Elindult a DontFall minijáték, csatlakozni a /mini paranccsal lehet!\");
        InMini = true;
        InCount = true;
        MiniCountdown = 15;
        PlayersInMini = 0;
        PlayersInMap = 0;
        CurrentMini = DontFall;
   CountTimer = SetTimer(\"CountDowning\", 1000, 1);
   LoadDontFallObjects();
    }
    case Derby:
    {
       SendClientMessageToAll(-1,\"Elindult a Derby minijáték, csatlakozni a /mini paranccsal lehet!\");
        InMini = true;
        InCount = true;
        MiniCountdown = 15;
        PlayersInMini = 0;
        PlayersInMap = 0;
        CurrentMini = Derby;
   CountTimer = SetTimer(\"CountDowning\", 1000, 1);
   LoadDerbyObjects();
    }
}
return 1;
}
forward AddPlayerToMinigame(playerid);
public AddPlayerToMinigame(playerid)
{
if(InMini == true && InCount == true && InVote == false && MinigameStarted == false)
{
    CS[playerid] = 0;
    TogglePlayerControllable(playerid,0);
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,999);
    PlayerInMini[playerid] = true;
    PlayerInMap[playerid] = true;
    PlayersInMini++;
    printf(\"%s %d\",pName(playerid), playerid);
    PlayersInMap++;
switch(CurrentMini)
{
    case DontFall:
    {
        SetPlayerPos(playerid,DontFallCoords[PlayersInMini-1][0],DontFallCoords[PlayersInMini-1][1],DontFallCoords[PlayersInMini-1][2]);
        SetPlayerTime(playerid,0,0);
    }
        case Derby:
        {
      DerbyCars[PlayersInMini-1] = CreateVehicle(535,DerbyCoords[PlayersInMini-1][0],DerbyCoords[PlayersInMini-1][1],DerbyCoords[PlayersInMini-1][2],DerbyCoords[PlayersInMini-1][3],-1,-1,15); //Slamvan
      PutPlayerInVehicle(playerid,DerbyCars[PlayersInMini-1],0);
   }
}
}
else if(InMini == false && InCount == false && InVote == false && MinigameStarted == false)
{
    new allgames[]=\"Dont Fall Down\\nDerby\";
ShowPlayerDialog(playerid, 999, DIALOG_STYLE_LIST, \"Játék indítása\", allgames, \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 999)
{
if(response)
{
    if(InMini == true)return SendClientMessage(playerid,-1,\"Most nem indíthatsz játékot!\");
   switch(listitem)
   {
       case 0:
       {
         StartMinigame(DontFall);
       }
       case 1:
       {
         StartMinigame(Derby);
       }
   }
   cmd_mini(playerid,\"\");
}
}
return 1;
}
CMD:exitmini(playerid)
{
if(PlayerInMini[playerid] == true)
{
PlayerInMini[playerid] = false;
PlayerInMap[playerid] = false;
SpecSpawn[playerid] = false;
MiniSpec[playerid] = false;
MiniSpawn[playerid] = false;
PlayersInMini--;
PlayersInMap--;
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
TogglePlayerSpectating(playerid,0);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
SpawnPlayer(playerid);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
return SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiléptél a minijátékból!\");
}
else return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy minijátékban!\");
}
CMD:varlist(playerid)
{
new str[200];
Format(str,\"InMini: %d\\nInCount: %d\\nInVote: %d\\nMinigameStarted: %d\\nPlayerInMini: %d\\nPlayersInMini: %d\\nCurrentMini:%d\",InMini,InCount,InVote,MinigameStarted,PlayerInMini[playerid],PlayersInMini,CurrentMini);
SendClientMessage(playerid,-1,str);
return 1;
}

 
Hiba:
 
C:\\DOCUME~1\\XPPRESP3\\LOCALS~1\\Temp\\Rar$DI00.375\\minigame3.pwn(4) : fatal error 100: cannot read from file: \"fixchars.h\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

38
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Mi a gond ezzel a rádió scriptel ?
« Dátum: 2013. Augusztus 20. - 22:15:12 »
Lol  :D, nálam megy tökéletesen! :D

39
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [Leírás]SetPlayerWeather
« Dátum: 2013. Augusztus 08. - 23:54:52 »
SetPlayerWeather
Ismertetõ
Ez a fügvény arra szolgál, hogy átálitsa a játékos idõjárását az adott \"weatherid\" az az idõjárás ID -jére.
Nos a függvényünk
 
SetPlayerWeather(playerid, weatherid);

 
Paraméterek:
(playerid, weatherid)
playerid - A játékos ID -je
weatherid - Az idõjárásnak az ID-je (Amit itt meg csekolhattok: http://wiki.sa-mp.com/wiki/WeatherID)
Visszatéréséi érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatéréséi értéke
Példascript
 
SetPlayerWeather(playerid, 8);

 
Eredeti Link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerWeather

40
Segítségkérés / MTA map editort 0.3c obejctekkel sûrgõs!
« Dátum: 2013. Július 14. - 22:29:32 »
Hellósztok kéne egy MTA Map Editor az összes 0.3c objectel el látva köszönöm!Ha lehet 1.3 as verzió legyen.  ::|

41
Segítségkérés / SetPlayerCameraPos kordinatak...
« Dátum: 2013. Július 01. - 11:08:59 »
Sziasztok!Lenne egy kerdesem meg peddig az hogy a SetPlayerCameraPos kordinatajait honnet kell ki masolni mikor akarok skin valasztot csinalni?  :unsure: Koszonom!

42
Média / SA-MP Need For Speed Módra!
« Dátum: 2013. Június 24. - 15:16:50 »

43
Segítségkérés / Streamer plugin-tol errorozik
« Dátum: 2013. Június 16. - 21:32:32 »
Sziasztok!Be raktam a streamer plugint a szerverembe es mikor el inditom a consolet ezt irja:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130616/307398908untitled_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Mi lehet a gond, pls segitsetek nagyon kene a streamer hogy menyen...Koszonom!

44
Kérdések, Segítség / Ennek a zenenek ki tudja a cimet?
« Dátum: 2013. Június 08. - 11:33:03 »
Hellosztok,mar egy ideje keresem ennek a zenenek a cimet pls aki tudja irja le ide hszben,ty!  :confused:
http://modernlife.sunwell.hu/music/connectnew.mp3

45
SA-MP: Szerverfejlesztés / Drift2 Spawn Map
« Dátum: 2013. Március 29. - 10:30:33 »
                                                                             Üdv olvasók!
          Mivel ma reggel nem volt internetem neki áltam mappolni egy spawn álomást(Helységet).
          Elkészitési idõ:30 perc.
          Készitõ:[sDW]BlackJack(Én)!
          Objectek száma:53.
          A map Drift2-nél található!(Las Venturas-ban)
          Videó:
                                              http://www.youtube.com/watch?v=ibvIc1V8DFs&feature=youtu.be
          Képek:
          \"width=500http://kepfeltoltes.hu/130329/sa-mp-012_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
         
          \"width=500http://kepfeltoltes.hu/130329/sa-mp-013_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
          \"width=500http://kepfeltoltes.hu/130329/sa-mp-014_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
          \"width=500http://kepfeltoltes.hu/130329/sa-mp-015_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
          Letöltés:
                                              Solidfiles:http://www.solidfiles.com/d/757321650d/
                                              PasteBin:http://pastebin.com/Wfu3rxdR
           Kód:
           
CreateObject(3458, 2327.360840, 1395.515869, 43.341843, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3458, 2327.346436, 1400.648438, 43.341843, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
CreateObject(3458, 2327.332031, 1405.748535, 43.341843, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3458, 2327.334229, 1410.863403, 43.341843, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
CreateObject(3458, 2327.554443, 1411.887573, 42.291779, 270.6186, 359.1406, 359.1406);
CreateObject(3458, 2308.927490, 1393.141113, 42.266777, 90.2409, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(3458, 2327.375488, 1390.411011, 43.341843, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
CreateObject(3458, 2327.413330, 1385.299316, 43.341843, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3458, 2327.416992, 1380.241211, 43.323925, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
CreateObject(3458, 2327.458984, 1375.133301, 43.298450, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3458, 2345.999268, 1392.978638, 42.291779, 269.7592, 359.1406, 269.1406);
CreateObject(3458, 2327.330566, 1374.357178, 42.166771, 90.2408, 273.1970, 86.5622);
CreateObject(3851, 2307.129639, 1407.570679, 46.870312, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3851, 2307.120605, 1396.288574, 46.870312, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3851, 2307.139893, 1384.991699, 46.869194, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3851, 2307.135254, 1378.349609, 46.852394, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3851, 2312.807861, 1372.712769, 46.826920, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(3851, 2324.134766, 1372.696045, 46.826920, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(3851, 2335.396729, 1372.720825, 46.826920, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(3851, 2341.905518, 1372.750610, 46.826920, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(3851, 2347.499268, 1378.425293, 46.852394, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3851, 2347.490723, 1389.702026, 46.845310, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3851, 2347.468018, 1401.019897, 46.845310, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3851, 2347.484863, 1407.760132, 46.845310, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3851, 2341.852051, 1413.442383, 46.845310, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(3851, 2312.818359, 1413.410522, 46.870312, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(3851, 2307.154541, 1407.734131, 46.867119, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3851, 2341.838867, 1413.442383, 50.810791, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(3851, 2347.534668, 1407.789673, 50.809933, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3851, 2347.492920, 1396.441895, 50.804237, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3851, 2347.485840, 1385.096680, 50.825787, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3851, 2347.474365, 1378.372559, 50.815926, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3851, 2341.855957, 1372.750610, 50.812275, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(3851, 2330.580322, 1372.720825, 50.779587, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(3851, 2319.255127, 1372.696045, 50.762325, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(3851, 2312.777344, 1372.712769, 50.770836, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(3851, 2307.135254, 1378.330933, 50.758522, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3851, 2307.139893, 1389.625122, 50.759129, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3851, 2307.145508, 1400.931030, 50.795158, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3851, 2307.129639, 1407.735718, 50.720097, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3851, 2312.808838, 1413.410522, 50.749413, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(3399, 2335.423340, 1418.227295, 42.614250, 0.0000, 0.0000, 268.2811);
CreateObject(3461, 2334.132568, 1413.393921, 46.445324, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3458, 2320.862305, 1431.589478, 36.866814, 0.0000, 341.0924, 270.0000);
CreateObject(3458, 2327.281494, 1410.950073, 54.116962, 179.5181, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3458, 2327.324219, 1405.899658, 54.216862, 178.6589, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3458, 2327.373291, 1401.167603, 54.291821, 179.5182, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3458, 2327.384033, 1396.502563, 54.266788, 181.2371, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3458, 2327.377197, 1391.598999, 54.191830, 180.3777, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3458, 2327.385742, 1386.773071, 54.141827, 180.3775, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3458, 2327.379639, 1381.881104, 54.091824, 180.4818, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3458, 2327.548340, 1376.875244, 54.023918, 181.2371, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(3458, 2327.504395, 1372.720825, 54.156487, 181.2371, 0.0000, 0.0000);

 
           Köszönöm.
         

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal