Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Fl0rian

Oldalak: 1 2 [3] 4
31
Általános / Lenne érdeklõdés?
« Dátum: 2012. December 07. - 21:10:29 »
Unalmamban elkezdtem egy módot ami ha kész lesz ezt fogja tartalmazni:
Csak sötétben játszódik.
Jármûbõl nem lehet kiszállni.
Jármûvet tuningolni lehet.
Különféle versenyek. (Sprint + Körverseny)
Egyfolytában dubstep illetve egyéb pörgõs zenék szólnak.
Object pakolás jármûvekre. (pl neon)
A kérdés: Lenne érdeklõdés egy ilyesmi szerverre? (savazz!)

32
Pluginok és Programok / [PASCAL] Rajzolóprogram
« Dátum: 2012. December 03. - 15:28:50 »
Sziasztok!
Gyakorlásként csináltam ez a rajzoló programot (ha lehet annak nevezni).
A WASD billentyûkkel irányítjuk az \'ecsetünket\'.
A - gomb lenyomásával tudjuk váltani az \'ecsetet\'. (Hogy milyen karakterrel \'rajzoljunk\')
A + gomb lenyomásával tudjuk váltani az \'ecset\' színét.. (a váltás elõtti karakterek színei megmaradnak, nem változnak át).
A backspace gomb lenyomásával tudunk átváltani törlés módba, ha ebben a módban áthaladunk egy már megrajzolt \'vonalon\' akkor eltûnik.
Ha nincs kedvünk törölgetni karakterenként a mûvünket akkor egyszerûen beírjuk menet közben hogy \"uj\".
Ilyenkor egy teljesen új lapot kapunk.
[hs width=300 height=300]http://www.kephost.com/images4/2012/12/3/a1_2012_12_3_oyp14ddq02.jpg[/hs]
Új verzió (végleges):
Letötlés
Hsz.-ban írhatnátok ötleteket.. mert fejlesztenem kell magam. :D

33
Készülõ munkák / [FS] Energiaellátás (Reaktor)
« Dátum: 2012. December 02. - 17:26:10 »
Sziasztok!
Unalmamban el kezdtem mapolgatni és eszembe jutott hogy csinálok egy kis erõmûvet.. úgy ahogy kész is lett a külseje.
A maphoz fog tartozni egy FS is amiben a reaktorral kapcsolatos dolgok fognak szerepelni:
Ellenõrzés (Hõmérséklet, Hatásfok)
Karbantartás
Leállítás
Indítás
RP szerver tulajoknak lesz majd igazán hasznos, így bevezethetõ új dolog az áram lenne.
A map körülbelül így fog kinézni:
[hs width=300 height=300]http://www.kephost.com/images4/2012/12/2/a1_2012_12_2_fvkcdtyfjv.jpg[/hs]

34
Pluginok és Programok / [PASCAL] Játék
« Dátum: 2012. November 27. - 22:11:57 »
Hy!
Pár napja tanuljuk a pascal-t és úgy-ahogy megismertem a kezdõ dolgokat. :D
A játék lényege: Ha nekimegyünk(elkapjuk) a piros kört kapunk egy pontot.
Irányítás: W, A, S, D
Kilépés: ESC
http://data.hu/get/5870805/FL0RiAN.zip
Fejlesztésként gondoltam hogyha az ember nekimegy a falnak akkor nullázza a pontokat, csak most nincs már kedvem ilyenkor.

35
SA-MP: Szerverfejlesztés / SAMPCommand v1.0
« Dátum: 2012. November 05. - 14:40:44 »
Elég sok parancsfeldolgozót csináltam már, de ez lett a leggyorsabb.
FCMD: 1718

ZCMD: 586


SAMPCommand:
534
teszt script
Használata:
 
#define     ERROR_COLOR     (-1) // A szín amivel majd ki írja azt az üzenetet amikor rossz parancsot gépelünk be.
#define     COMMAND_ERROR   \"Sajnálom, a szerveren nincs ilyen parancs.\" // A szöveg mikor rossz parancsot gépelünk be.
#include < sampcmd >
SAMPCommand:test( playerid, params[ ] ) {
return 1;
}

 


SAMPCommand:

 
#if !defined ERROR_COLOR
#error \"Elõször definiáld a hibás színt! (ERROR_COLOR)\"
#endif
#if !defined COMMAND_ERROR
#error \"Elõször definiáld a hiba üzenetet! (COMMAND_ERROR)\"
#endif
#define     SAMPCommand:%0(%1,%2) \\
   forward sampc_%0(%1,%2); \\
   public sampc_%0(%1,%2)
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] )
{
new params[ 128 + 1 ],
   Spaces,
   i_Space,
   g_szrCommand[ 128 + 1 ];
i_Space = strfind( cmdtext, \" \" );
if( i_Space == (-1) ) i_Space = strlen( cmdtext );
strmid( g_szrCommand, cmdtext, 0, i_Space );
new com_idx[ 128 + 1 ];
format( com_idx, (128), \"sampc_%s\", g_szrCommand[1] );
if( funcidx(com_idx) == (-1) ) return SendClientMessage( playerid, ERROR_COLOR, COMMAND_ERROR );
strmid( params, cmdtext, i_Space + 1, strlen(cmdtext) );
for( new x; x < strlen(params); x++ )
{
    if( params
  • == \' \' )

{
        Spaces ++;
}
}
if( i_Space == (strlen(cmdtext)) || Spaces == strlen(params) ) return CallLocalFunction( com_idx, \"is\", playerid, \"\\1\" );
CallLocalFunction( com_idx, \"is\", playerid, params );
return 1;
}
#if defined _ALS_OnPlayerCommandText
    #undef OnPlayerCommandText
#else
    #define _ALS_OnPlayerCommandText
#endif
#define OnPlayerCommandText sampcommand_OnPlayerCommandText
forward sampcommand_OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] );

 
Ékezeteket támogató verzió (LASSABB):
 
#if !defined ERROR_COLOR
#error \"Elõször definiáld a hibás színt! (ERROR_COLOR)\"
#endif
#if !defined COMMAND_ERROR
#error \"Elõször definiáld a hiba üzenetet! (COMMAND_ERROR)\"
#endif
#define     SAMPCommand:%0(%1,%2) \\
   forward sampc_%0(%1,%2); \\
   public sampc_%0(%1,%2)
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] )
{
new ekezetek[ ][ ] =
{
    { \'é\', \'e\' },
    { \'á\', \'a\' },
    { \'ö\', \'o\' },
    { \'õ\', \'o\' },
    { \'ü\', \'u\' },
    { \'û\', \'u\' },
    { \'ó\', \'o\' },
    { \'í\', \'i\' }
};
for( new i_Acc; i_Acc < strlen(cmdtext); i_Acc ++ )
{
    for( new i_Ekezet; i_Ekezet < 8; i_Ekezet ++ )
{
       if( cmdtext[i_Acc] == ekezetek[i_Ekezet][0] )
       {
           cmdtext[i_Acc] = ekezetek[i_Ekezet][1];
   }
}
}
// -----------------------------------------
new params[ 128 + 1 ],
   Spaces,
   i_Space,
   g_szrCommand[ 128 + 1 ];
i_Space = strfind( cmdtext, \" \" );
if( i_Space == (-1) ) i_Space = strlen( cmdtext );
strmid( g_szrCommand, cmdtext, 0, i_Space );
new com_idx[ 128 + 1 ];
format( com_idx, (128), \"sampc_%s\", g_szrCommand[1] );
if( funcidx(com_idx) == (-1) ) return SendClientMessage( playerid, ERROR_COLOR, COMMAND_ERROR );
strmid( params, cmdtext, i_Space + 1, strlen(cmdtext) );
for( new x; x < strlen(params); x++ )
{
    if( params
  • == \' \' )

{
        Spaces ++;
}
}
if( i_Space == (strlen(cmdtext)) || Spaces == strlen(params) ) return CallLocalFunction( com_idx, \"is\", playerid, \"\\1\" );
CallLocalFunction( com_idx, \"is\", playerid, params );
return 1;
}
#if defined _ALS_OnPlayerCommandText
    #undef OnPlayerCommandText
#else
    #define _ALS_OnPlayerCommandText
#endif
#define OnPlayerCommandText sampcommand_OnPlayerCommandText
forward sampcommand_OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] );

36
Munkaerő keresése / Future GF
« Dátum: 2012. Október 26. - 18:02:04 »
Sziasztok!
Szükségem lenne egy olyan emberre aki nagyon szeret parancsolgatni.. mivel én egy lusta ember vagyok, de be szeretném fejezni a szervert kéne egy olyan illetõ aki kiosztja nekem a feladatot. :D
Ez lehet hogy így elég hülyén hangzik, de sebaj.
Amit ajánlani tudok érte az egyszerû admin + csapat tag lesz.
Akit érdekel megtalál skype-n:
fl0rian97

37
Képek / Videók / MoH - Warfighter
« Dátum: 2012. Október 24. - 22:28:06 »
Nekem nagyon bejön a játék.. high-on elég szépen fut.. :D
[hs width=300 height=300]http://www.kephost.com/images4/2012/10/24/a1_2012_10_24_mlyhiyitt1.bmp[/hs]

38
Archívum / ~~ The Future.... [GF]
« Dátum: 2012. Október 01. - 18:29:05 »
~~ The Future.... [GF]
 


A módot körülbelül 2-3-4 hete kezdtem el írni, mára már egész jól halad és a legfõbb dolog hogy már minden el van tervezve teljesen egyedi dolgokkal..
Láthatjátok hogy korábban RP, majd LRP és végezetül GF kategóriába soroltam a szervert.. rájöttem hogy ami nekem(és a leendõ játékosoknak) kell az a frakció orientált izgalmas, akciódús
játék. Miközben prog. órán írogattam a módom és beszélgettem az osztálytársammal megkérdezte mit akarok.. mivel én ötlet hiányában voltam nem tudtam sok mindent kitalálni.
Tegnap és ma már részletesebben beszélgettem az osztálytársammal és annyi jó ötlete van hogy az hihetetlen... életében nem játszott még San Andreas-sal de mégis tudja a játékmechanika
határait. Most már ketten dolgozunk rajta gõzerõvel és egy állat kis szervert akarunk összehozni.   : )
 

A lelkesedés bennünk megvan.. már csak a kérdés az hogy lesz-e játékos, és az aki vevõ erre...

 
 

A szerver újításairól nem szeretnék sokat beszélni.. mivel minden ötlet 100%-ig egyedi, azért nem írom ki hogy 100%-ig el legyen kerülve az ötletlopás.

Pár dolog ami nem teljesen titkos...
A szerveren összesen 2 karaktered lehet.. Minden nicknévhez (amivel feljössz a szerverre)2 karakter van hozzárendelve, illetve készíthetõ.
A karakterünket bármikor törölhetjük, ha újat szeretnénk létrehozni. Játék közben jelenleg karakter nem váltható, és nem is tervezem beépíteni,
aki netán rossz karaktert választott és félrekattintott akkor használja nyugodtan a /reconnect parancsot.
A szerveren mindenkinek lehet - részben - akármennyi háza illetve jármûve. Minden kulcs - legyen az slusszkulcs vagy házkulcs - a kelléktáradban tárolódik. Kiveheted, eldobhatod, átadhatod tárgyaid egy másik karakternek.
A kelléktár felépítése a következõ:
• 5 férõhely iratoknak.

 • 3 férõhely fegyverek részére.


 • 5 férõhely tárgyak részére.

 Maximum 10kg súly lehet a táskádban az elsõ szinten. (belépéskor lvl1)
A kelléktár nem jár táskával / egyéb objecteléssel mert úgy gondolom abszolút fölösleges.
Egy új karakter kezdésekor elegendõ pénzt kapsz a jogosítvány letételéhez, egy motelszoba bérléséhez(~1 hét) és egy kisebb jármû vételéhez (BMX, Bike stb..).
A szerveren elérhetõ lesz a cent rendszer, tehát nem csak egész dollár lehet nálad. (Pl.: 11,59$)
 
Mint már említettem a szerver és a mód is frakció orientált lesz, tehát frakció középpontú.. lesznek bandák, rendõrség, swat, mentõk, szerelõk, rádiósok, hírközlés stb...
Ámbár aki nem szereti az efféle pezsgést azok számára is megtalálhatóak lesznek szórakoztató dolgok.. például:
Kosarazás

Horgászás


Földmûvelés


Lakberendezés


Fuvarozás


Drog dílerkedés

stb...
A szerver egyelõre Palomino Creek-ben fog játszódni, de több játékos esetén átterjedünk Montgomery felé illetve Las Venturasba.
A GF elõtagból ítélve, gondolom sejtitek hogy nem kell szigorú szabályokra várni, tehát nem kell eljátszanod egy állandó jellemet, nincs 1é1k szabály stb...
Itt a szórakozás és a napi 1-2 óra kikapcsolódás a lényeg.. mikor suli illetve meló után az ember leül egy kicsit gépezni.   : )
A szerveren általam írt Anti Cheat rendszer fut, ami a legtöbb csalást (99%) kivédi! Kéretik a késõbbiekben mûködését nem tesztelni.
A szerveren elõreláthatólag 6 admin szint lesz: Admin(1-4), Fõadmin és Tulajdonos.
Minden adminisztrátor dolgát meg fogja könnyíteni egy adminisztrációs panel, amelyben az alapvetõ beállítások lesznek jelen. ( például: Adminnév beállítás, Szolgálatba állás, Rejtõzködés stb.. )
Mint már említettem a szerver Palomino Creek-ben fog játszódni(még változhat), de az idõjárás mindenhol változó... míg Chilliad lábánál esik, lehet hogy Los Santos-ban derûs az idõ.
A szerveren eltelt \"24 óra\" nem a valós idõhöz lesz kötve.. egy nap ~48 perc alatt telik el.

Minden nap éjfélkor karakter-ellenõrzés van, amivel kiszûrjük az inaktív játékosokat.

A csapatunk:
M. K.: Ötletgazda             
Fl0rian: Fejlesztõ és Mapper 
KROOK: Segítõ
A szerveren lévõ elérhetõ parancsok listája (bõvül):
Spoiler for Adminisztrátor parancsok:
/admin(istrator) : Adminisztrációs panel
/goto : Egy adott játékoshoz való teleportálás
/get : Egy adott játékost magához teleportál
/house-create : Ház lerakása a játékos pozíciójába
/house-min : Telek \'min\' sarkának áthelyezése
/house-max : Telek \'max\' sarkának áthelyezése
/house-door : Ház ajtajának áthelyezése
/house-street : Ház utcanevének átírása
/ac(hat) : Adminisztrátor chat
/freeze :  Lefagyasztás
/unfreeze : Felolvasztás
/giveadmin : Adminisztrátor szint adása
/aah-add : Haladó adminisztrátori segéd rang adása(ideiglenes)
/ah-add : Adminisztrátori segéd rang adása(ideiglenes)
/ah-remove : Adminisztrátori segéd rang elvétele
/re(sponse) : Egy jelentésre való válaszolás
/asay : Adminisztrátori felhívás
/kick : Kirúgás
/ban : Kitiltás
+ ill. egy biztonsági kód a mód indításához.
Spoiler for Alap parancsok:
/help : Szerverrel kapcsolatos segítség - (karakterválasztóban)
/workhelp : Munkával kapcsolatos segítség
/reconnect : Újracsatlakozás kilépés nélkül
/admins : Elérhetõ adminisztrátorok / adminisztrátori segédek listája
/in : Házba való bemenetel
/out : Házból való kijövetel
/lock : Ház/jármû lezárása
/unlock : Ház/jármû kinyitása
/report : Jelentés küldése az adminisztrátorok részére
/try : Cselekvés megpróbálása (siker/sikertelen)
/ me: Cselekvés
/do : Esemény
/o(oc) : OOC chat
/fizetés-felvesz : Postán való fizetés felvétele
/kulcsmásolás : Kulcs másolása
Fontos tudni: Minden parancs elérhetõ a magyar megfelelõjében is. ( pl.: /segítség, /nyit, /zár, /be, /ki stb... )
Videók
Lakberendezés:
 

39
Média / Lakberendezés
« Dátum: 2012. Szeptember 27. - 15:53:22 »

A parancs használatához kapcsolodó SCM-et kicsit elírtam.. de azt ne tessék nézni. :D

40
Munkaerő keresése / LS [LRP] mappert keres
« Dátum: 2012. Szeptember 23. - 19:18:30 »
Sziasztok.. pár heti leállás után újra belekezdtem a \"Los Santos [LRP]\" nevezetû projektembe, ami egy GF/LRP szerver lesz.
Nem szeretnék sok mindent elárulni róla, de annyit igen hogy mappert keresek.
Feltételeim: Legyen aktív, pontosan dolgozzok, és nemutolsó sorban értsen az RP-hez.. (ne ugratókat rakosgasson le.)
Amit ajánlani tudok érte az az adminisztrátori jog. + csapat tagja lesz.
Ha valakit érdekel jelentkezhet hsz-ben, vagy facebook-on is.

41
Általános / GF vagy RP?
« Dátum: 2012. Szeptember 06. - 16:36:45 »
A kérdés adott, kérem indokoljátok meg a válaszaitok.
(Ennek függvényében lesz a módom :))

42
Kérdések, Segítség / Szponzoráció
« Dátum: 2012. Szeptember 06. - 15:40:40 »
Sziasztok!
Mivel dolgozok egy nagyobb dolgon, szükségem lenne tesztszerverre, igenám: de én sem, és a szüleim sem tojják a pénzt.. Kíváncsi lennék hogy melyik hosting foglalkozik szponzorációval.
A kérdés adott: Ki ismer ilyesmi hostingot? (SAMP)

43
Segítségkérés / GetPlayerHealth gond
« Dátum: 2012. Szeptember 01. - 21:26:10 »
Sziasztok!
Bárhogy próbálom az általa megkapott érték 0... próbáltam úgy is hogy elõtte közvetlen beállítottam az életét 100-ra.
 
   new Float: health;
GetPlayerHealth( playerid, health );
printf( \"%f\", health );

44
Hangszerek és előadók / Emez(ek) is tudnak valamit
« Dátum: 2012. Augusztus 28. - 20:20:38 »
Helló!
Minap néztem elõzményeim és láttam hogy bátyám halgatott egy Fun számot, rátaláltam egy másikra ami még jobb. :D
 

1:02-tõl érdemes hallgatni, irgalmatlan jó, kiráz a hideg tõle.  :)

45
Segítségkérés / OnPlayerConnect hiba
« Dátum: 2012. Augusztus 20. - 09:19:29 »
Sziasztok!
Egy újabb problémával jövök elétek, mert már a hajam tépem miatta...
A gond az hogy mindegy mi van az OnPlayerConnect alatt az nem fut le..
 
public OnPlayerConnect( playerid )
{
printf( \"%s - Connect\", playerNick(playerid) );
return 1;
}

 
Ez sem fut le, pedig le kellene... (OnPlayerSpawn is csak félig fut le.)
Mi lehet a gondja?

Oldalak: 1 2 [3] 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal