Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - id100

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 8
31
Archívum / Switch MTA | www.switchmta.com | Cops N Robbers
« Dátum: 2016. Április 07. - 16:21:39 »
-- átalakítás alatt --
HAMAROSAN!
-

32
Kérdések, Segítség / Perrel kapcsolatos kérdés
« Dátum: 2016. Április 03. - 19:24:34 »
- zárom -

33
Archívum / Jármű alkatrészei
« Dátum: 2016. Március 31. - 20:37:47 »
Sziasztok!
Hogyan lehetne a jármű egyik alkatrészét clientEvent-tel hozzácsatolni bone_attach-al a carry animhoz?? (szerver oldali parancs)
Most pont a jobb-első ajtóra gondolok, mivel ugye az a door_rf_dummy onnan kiindulva bármelyik alkatrészt rácsatolhatom a játékosra.
Valaki segítene?
(Legalább egy kiindulási pont, egy funkció kéne a jobb ajtó játékosra csatolásához :) )
E:
Találtam egy getVehicleComponents(...) funkciót, de nem nagyon tudok benne eligazodni, jó lenne ha valaki segítene a jobb első ajtót felcsatolni vagy valahogy azt mint egy element használni :)

34
Archívum / Carry bug
« Dátum: 2016. Március 16. - 17:57:47 »
Sziasztok!
Olyan problémába ütköztem, hogy próbáltam egy szerelő-rendszert írni.
Van a carry része. Próbáltam azt hogy amikor attacholom, hogy ne kelljen külön sok-sok carry funckió így hívom meg:
carryStart(player, objectid)
Az objectid, hogy mit tegyen a kezébe.
Megoldottam, minden tökéletes de ha ketten egyszerre levesszük például két külön autóról a kereket akkor két carryObject element kéne a szerveroldalon, de ehelyett kapom azt az eredményt hogy ha egyikünk leteszi vissza a kocsira a kereket akkor én már csak letenni fogom tudni, de nem destroyElement-ezik, azaz ottmarad a kezemben a leszerelt kerék.
Ez minden alkatrésznél így van, ajtó, ablak , lökösök.. stb..
mindennél.. :(

35
Kérdések, Segítség / Át-Modellezés egyszerűen (és lementhetően)?
« Dátum: 2016. Február 22. - 16:51:33 »
Sziasztok! Megoldást keresek a problémámra :)
A probléma az, hogy amikor Blender-ben megnyitom a DFF-et, minden tökéletes (Renderware .dff), és hozzáadok egy kockát amit a megfelelő helyre viszek , megoldom a nagyságot stb, és lementem a fájlt, 1kb-val nagyobb lesz (MINDIG) és az egész (ingame nézve) egy apró objectté változik [egy kockává, aminek oldala itt hiányos ott nem.. de shol sincs egy egész oldal ], ami összevisszaság. (tehát nem az amit vártam .D )
Hogy lehetne ezt orvosolni?

36
Off Telep / Programozót keresek
« Dátum: 2016. Február 05. - 17:20:10 »
- törölve -

37
Kérdések, Segítség / Ford Puma -> BMW 730 ?
« Dátum: 2016. Január 25. - 17:17:56 »
Üdv!
Szóval ugye az lenne a kérdésem hogy megérné-e átváltani Ford Puma autóról BMW 730-ra. Otthon vagyok benne de gondoltam kikérem a közösség véleményét is, hátha valakinek van tapasztalata a BMW-vel :D
Szóval, vélemény?

38
Cappsy valami amit észrevettem, jó lenne ha megválaszolnád ,mert engem pl érdekel :D :
exon profilján írva van, hogy 2013-ban járt az oldalon utoljára. Ennek a hsz-nek a dátuma 2015-ös.
Illuminati Confirmed.
Szóval hogy van ez? Az összevonás miatt lett?

39
Adás-Vétel / CS:GO Account
« Dátum: 2016. Január 11. - 16:46:05 »
A haveromnak kéne és még nem biztos hogy egyáltalán megveszi, de hálás lennék legalább Legendás Sas ranggal rendelkező karakter árajánlatért. (Nem, nem smurfölök még miatta sem :D )
PM-ben kérnék ajánlatokat ha neked már nem kell :)

40
Kérdések, Segítség / Steam Greenlight
« Dátum: 2015. December 22. - 09:29:05 »
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem felétek.
Szóval megvettem a GreenLight \"engedélyt\" (a 100euro-s cuccot) és ugye mostmár tölthetek fel greenlightra, hátha beszavazzák.
Eddig rendben van a dolog, csak hogy ha be akarok építeni valamit ami steames dolog, ahhoz kell a Steamworks ha jól vágom. Oda a regisztrációshoz aztírja hogy kell a GreenLight. Most akkor hogy is van ez?
Előbb be kell kerülni vagy csak feltölteni? Mert elkészítettem az inventory-t nagynehezen, de ugye a steamról kell lekérdezni a tárgyakat, meg a meghívás rendszer is steames szóval nem nagyon értem ezeket Steamworks nélkül hogy készítsem el.
Nos bármi ötlet?

41
Játékok / Megéri még?
« Dátum: 2015. December 12. - 21:07:24 »
Sziasztok!
Már körülbelül 2013 -ban kezdtem a CS:GO-t.
Volt egy kis szakasz amikor nem játszottam (kb 3 hónap), de utána megint elkezdtem. Van benne 1.500 órám, Supreme Master First Class vagyok. A kérdésem az, hogy megérné-e Casual ozni, nem lehet-e gond az Overwatch?
(Nem, nem csalok semmilyen formában :D )
Hallottam olyanról akit a közösség \"szavazott\" ki mert túl jó volt (overwatch). Igaz lehet ez?
(Nem mondom, hogy TÚL JÓ lennék, de a norank meg recruit 1-s ekhez képest skilled.)

42
Munkaerő keresés / Modellező és texturázót (egyszerre) keresek.
« Dátum: 2015. November 15. - 16:48:14 »
Üdv! A modellezőnek összesen 2 megbizatása lenne, egy pláza és egy mozi mapolása és texturázása. Nem kell hatalmas profi építménynek lennie, de meg kell hogy fleljen 30 player számára amilyen nagyságú legyen.
Admin természetesen jár érte a High Life MTA szerverén (NEM HIRDETÉS) .
Üdv, id100
-- PM-ben kapcsolattartás vagy skypen: zola9987

43
Kérdések, Segítség / Inventory készítés
« Dátum: 2015. Október 23. - 13:11:02 »
Sziasztok!
Szeretnék \"kérni\" tőletek egy CS:GO szerű programkódot. Az egész egy \"Láda\" és egy \"Inventory\" fülből áll ..
Android neve: Case Opener 2 ha jól emlékszem.
Nos ennek a forráskódja kellene nekem ha valaki lenne oly kedves elküldeni kérem tegye meg :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. Október 25. - 07:40:22 )

Valaki?

44
Archívum / Koordináta help
« Dátum: 2015. Szeptember 08. - 06:59:12 »
Sziasztok!
Hová attacholjam (MTA-ban) pl a Kő vagy a farakás vagy bármelyik objectet hogy:
- Playernél hová kell tennem ahhoz hogy a carry anim közben fogja? (1. koordináta)
- Bobcat platójára hová kell tettem? (2. koordináta)
Én itt a koordinátákra gondolok, ezeket kérném ha tudna segíteni megköszönném!

45
Archívum / Carry anim
« Dátum: 2015. Szeptember 07. - 17:40:32 »
Üdv! Hogyan lehet megoldani hogy a carry anim közben tudjon mozogni szabadon az ember?
Előre kösz id100

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal