Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - BoSS

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14
166
Segítségkérés / Regisztráció
« Dátum: 2012. Április 01. - 09:05:48 »
Csáó.
Az a gondom,hogy leszedtem több regirendszert is.De vagy kikickel vagy nem müködik.
Szerom rCon adminrendszerre épül és nincs külön regirendszer de viszont a skinválasztót dobja be a regi ablak helyett.És úgy kéne hogy elõtte regi ablak legyen és utána jönne a skin választó.
Nem tudtok egy olyan regirendszert ami parancsra müködik /register és dialogos persze.
És \"zcmd\"-s legyen.
Elõre is köszi a helpet.

167
Segítségkérés / Rcon admin kimutatása
« Dátum: 2012. Március 31. - 21:08:16 »
Hy.
Azt szeretném,hogy ha beírják hogy /adminok akkor kiírja az rcon adminokat.
[pawn]
CMD:admins(playerid,params[])[/pawn]
Elõre is köszi.

168
Segítségkérés / Include Give
« Dátum: 2012. Március 31. - 12:37:45 »
Sziasztok,nekem ez az INCLUDE kéne valakinek nincs meg én nem találtam :S
Elõre is köszi.

169
Segítségkérés / Server closed the connection
« Dátum: 2012. Március 31. - 09:28:27 »
Hy.
Ahogy beregisztrálok a szerverre és lespawnolnék egybõl kiírja hogy \"Server closed the connection\"
Nem tudjátok miért lehet?

170
SA-MP: Szerverfejlesztés / VIP System
« Dátum: 2012. Március 30. - 23:06:33 »
Sziasztok.
Elsõ \"komolyabb\" scriptem 75%-ban egyedül csináltam,Segítséget MonsterGame-tõl kaptam(õ tanítgat engem scriptelni)
Tehát ez egy VIP System:
Admin Parancsok:
/advip - ezt csak 4-es admin tudja adni(vagy amilyenre te állítod)
/vipel - ezt szintén 4-es admin tudja használni
Vip parancsok
/vcar
/vfegyver
/vgoto
/vjail
/vunjail
/vfix
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf>
#define FILTERSCRIPTS
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFFF
#define COLOR_RED 0xFF0606FF
new vip[MAX_PLAYERS] = 0;
new AdminLevel[MAX_PLAYERS] = 0;
/**************V.I.P.*****************/
CMD:vcar(playerid, params[])
{
if(vip[playerid] == 1)
{
new carid;
if(sscanf(params,\"i\", carid)) { SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Használat: /vcar [jármú id]\"); return 1; }
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Sikeresen lekértél egy jármût!\");
if(carid > 611 || carid < 400) { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Nincs ilyen jármû id!\"); return 1; }
else {
new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
new car = CreateVehicle(carid,x,y,z,95.0,0,0,1000);
PutPlayerInVehicle(playerid, car, 0);
}
}
else if(vip[playerid] == 0)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Nem vagy V.I.P!\");
}
return 1;
}
CMD:vfegyver(playerid, params[])
{
if(vip[playerid] == 1)
{
new id;
new ammo;
new weapon;
if(sscanf(params,\"uii\",id,weapon,ammo)) SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Használat: /giveweapon [id] [fegyver id] [lõszer]\");
else if (id == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Rossz játékos id!\");
else {
new string[128];
if(weapon > 46 || weapon < 0) { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Nincs ilyen fegyver id!\"); return 1; }
GetPlayerName(playerid,string,sizeof(string));
format(string,sizeof(string),\"[VIP]%s {FF6600} adott neked fegyvert! {00FF33} (Fegyver id:%d | {FF9966} Lõszer: %d)\",string,weapon,ammo);
SendClientMessage(id,COLOR_RED,string);
GetPlayerName(id,string,sizeof(string));
format(string,sizeof(string),\"{{FF9966}} Adtál %s-nak/nek fegyvert! {00FF33} (Fegyver id:%d | {FF6600} Lõszer: %d)\",string,weapon,ammo);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,string);
GivePlayerWeapon(id,weapon,ammo);
}
}
else if(vip[playerid] == 0)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Nem vagy V.I.P!\");
}
return 1;
}
CMD:vgoto(playerid, params[])
{
if(vip[playerid] == 1)
{
new id;
if(sscanf(params , \"u\" ,id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Használat : /vgoto [id].\");
else if (id == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Rossz játékos id!\");
else {
new Float:x;
new Float:y;
new Float:z;
GetPlayerPos(id,x,y,z);
SetPlayerPos(playerid,x+1,y+1,z);
new string[128];
GetPlayerName(id,string,sizeof(string));
format(string,sizeof(string),\"{FF0000} Oda teleportáltál {EECCCC} %s-hoz/hez!\",string);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,string);
}
}
else if(vip[playerid] == 0)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Nem vagy V.I.P\");
}
}
CMD:vjail(playerid, params[])
{
if(vip[playerid] == 1)
{
new id;
if(sscanf(params , \"u\" ,id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Használat : /vjail [id].\");
else if (id == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Rossz játékos id!\");
else {
new string[200];
GetPlayerName(playerid,string,sizeof(string));
format(string,sizeof(string),\"{00FFFF} [VIP]%s {FF6600} börtönbe zárt!\",string);
SendClientMessage(id,COLOR_RED,string);
SetPlayerPos(id,223.3760,109.9426,999.0156);
SetPlayerInterior(id,10);
TogglePlayerControllable(id, 0);
GetPlayerName(id,string,sizeof(string));
format(string,sizeof(string),\"{FF6600} Börtönbe zártad {00FFFF} %s-t!\",string);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,string);
}
}
else if(vip[playerid] == 0)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Nem vagy V.I.P\");
}
return 1;
}
CMD:vunjail(playerid, params[])
{
if(vip[playerid] == 1)
{
new id;
if(sscanf(params , \"u\" ,id)) SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Használat : /vunjail [id].\");
else if (id == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Rossz játékos id!\");
else {
SpawnPlayer(id);
new string[200];
GetPlayerName(playerid,string,sizeof(string));
format(string,sizeof(string),\"{00FFFF}[VIP]%s {FF6600}kiengedett a börtönbõl!\",string);
SendClientMessage(id,COLOR_RED,string);
TogglePlayerControllable(id, 1);
GetPlayerName(id,string,sizeof(string));
format(string,sizeof(string),\"{FF6600}Kiengedted a {00FFFF}börtönbõl %s-t!\",string);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,string);
}
}
else if(vip[playerid] == 0)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Nem vagy V.I.P\");
}
return 1;
}
CMD:vfix(playerid, params[])
{
if(vip[playerid] == 1)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid);
RepairVehicle(vehicle);
SetVehicleHealth(vehicle,1000);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Jármûved javítva!\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Nem vagy jármûben!\");
}
}
else if(vip[playerid] == 0)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Nem vagy V.I.P!\");
}
return 1;
}
CMD:advip(playerid, params[])
{
if(AdminLevel[playerid] >= 4) {
new id;
if(sscanf(params,\"u\", id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Használat: /advip [id]\");
if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Rossz játékos id!\");
else {
new string[128];
GetPlayerName(id,string,sizeof(string));
format(string,sizeof(string),\"Kinevezted %s-t V.I.P-nak!\",string);
SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,string);
vip[id] = 1;
GetPlayerName(playerid,string,sizeof(string));
format(string,sizeof(string), \"[Adminisztrátor]:%s V.I.P jogott adott neked, Gratulálunk!\", string);
SendClientMessage(id,COLOR_WHITE,string);
}
}
else if(AdminLevel[playerid] < 4) {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Túl kicsi az admin szinted ehhez a parancshoz!\");
}
return 1;
}
CMD:vipel(playerid, params[])
{
if(AdminLevel[playerid] >= 4) {
new id;
if(sscanf(params,\"u\", id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Használat: /vipel [id]\");
if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Rossz játékos id!\");
else {
new string[126];
GetPlayerName(id,string,sizeof(string));
format(string,sizeof(string),\"Törölted %s V.I.P jogát!\",string);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,string);
vip[id] = 0;
GetPlayerName(playerid,string,sizeof(string));
format(string,sizeof(string), \"[Adminisztrátor]:%s elvette a V.I.P jogod, sajnáljuk!\", string);
SendClientMessage(id,COLOR_RED,string);
}
}
else if(AdminLevel[playerid] < 4) {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Túl kicsi az admin szinted ehhez a parancshoz!\");
}
return 1;
}

 
 
Letöltõlink : http://data.hu/get/4921551/VIP_.pwn
Használjátok egészséggel :)
A nevemet kérlek tüntesd fel,ha ezt használod!

171
Segítségkérés / Alap Objectek törlése.
« Dátum: 2012. Március 28. - 20:15:37 »
Sziasztok.
Tudom,rá lehet keresni rá is kerestem Wiki ki is dobta de abból nem értettem meg,hogy,hogy tudom kiszedni az alap objectet :/
Légyszíves írjátok le,hogy meg utdjam érteni :)
Köszi elõre is.

172
Segítségkérés / Rendõr kocsit csak rendõrök vezethessenek.
« Dátum: 2012. Március 26. - 19:55:18 »
Sziasztok.
A nevében benne van,azt szeretném kérdezni,hogy tudom meg csinálni,hogy csak rendõrök vezethessék a kocsikat.Ha nincsenek kinevezve rendõrnek akkor ne tudják vezetni õket.
Elõre is köszi a helpet.

173
Üdv.
Hogy tudom meg oldani,hogy csak adminok tudják kiválasztani a rendõröket kezdésnél??
[pawn]case 10:
{
gTeam[playerid] = TEAM_POLICE;
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~~h~Police\",2500,6);
}[/pawn]

174
SA-MP: Szerverfejlesztés / AutóControl
« Dátum: 2012. Március 21. - 18:24:30 »
Sziasztok.
Ezt a Scriptet tegnap elõtt küldte nekem egy srác,hogy rakjam be neki a modjába.
Beraktam neki,de gondoltam ez sok más embernek is jól jönne így felrakom ide
Amit én csináltam benne: Magyarosítottam és ZCMD-sitettem
Eredeti készítõ:Shadow
Eredeti téma: Sajnos nem tudok olyat adni,viszont feltöltöm azt a verziót amit Shadow készített.
Shadow Munkája:
Letöltõlink : http://data.hu/get/4882325/car-control.pwn
Shadow Kód:
[pawn]#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"Advanced Vehicle Control System - Created by Shadow\");
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext,\"/vcontrol\",true)==0)
{
   if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
      SendClientMessage(playerid, 0xCC0000FF, \"ERROR : You must be inside a vehicle to use this command.\");
   }
   else
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Control\", \"Lighting ( On/Off )\\nBonnect ( Open/Close )\\nBoot/Trunk ( Open/Close )\\nDoors ( Open/Close )\\nEngine ( On/Off )\\nAlarm ( On/Off )\\nSet Licence Plate\", \"Select\", \"Cancel\");
   }
   return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/spawncar\", true) == 0)
{
    new Float:x, Float:y, Float:z;
    GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
   AddStaticVehicle(420, x, y, z, 0, 1, 1);
   return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
new veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
if(dialogid == 1)
{
   if(!response) return SendClientMessage(playerid, 0xCC0000FF, \"INFORMATION : You pressed Cancel\");
   switch(listitem)
    {
        case 0:
        {
               if(GetPVarInt(playerid, \"Lights\") == 0)
         {
            GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(veh,engine,VEHICLE_PARAMS_ON,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetPVarInt(playerid, \"Lights\", 1);
         }
         else if(GetPVarInt(playerid, \"Lights\") == 1)
         {
            GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(veh,engine,VEHICLE_PARAMS_OFF,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetPVarInt(playerid, \"Lights\", 0);
         }
      }
      case 1:
      {
         if(GetPVarInt(playerid, \"Bonnet\") == 0)
         {
            GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,VEHICLE_PARAMS_ON,boot,objective);
            SetPVarInt(playerid, \"Bonnet\", 1);
         }
         else if(GetPVarInt(playerid, \"Bonnet\") == 1)
         {
            GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,VEHICLE_PARAMS_OFF,boot,objective);
            SetPVarInt(playerid, \"Bonnet\", 0);
         }
      }
      case 2:
      {
         if(GetPVarInt(playerid, \"Boot\") == 0)
          {
            GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,VEHICLE_PARAMS_ON,objective);
            SetPVarInt(playerid, \"Boot\", 1);
         }
         else if(GetPVarInt(playerid, \"Boot\") == 1)
         {
            GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,VEHICLE_PARAMS_OFF,objective);
            SetPVarInt(playerid, \"Boot\", 0);
         }
      }
      case 3:
      {
         if(GetPVarInt(playerid, \"Doors\") == 0)
          {
            GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,VEHICLE_PARAMS_ON,bonnet,boot,objective);
            SetPVarInt(playerid, \"Doors\", 1);
         }
         else if(GetPVarInt(playerid, \"Doors\") == 1)
         {
            GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,VEHICLE_PARAMS_OFF,bonnet,boot,objective);
            SetPVarInt(playerid, \"Doors\", 0);
         }
      }
      case 4:
      {
         if(GetPVarInt(playerid, \"Engine\") == 0)
          {
            GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(veh,VEHICLE_PARAMS_ON,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetPVarInt(playerid, \"Engine\", 1);
         }
         else if(GetPVarInt(playerid, \"Engine\") == 1)
         {
            GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(veh,VEHICLE_PARAMS_OFF,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetPVarInt(playerid, \"Engine\", 0);
         }
      }
      case 5:
      {
         if(GetPVarInt(playerid, \"Alarm\") == 0)
         {
            GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,VEHICLE_PARAMS_ON,doors,bonnet,boot,objective);
            SetPVarInt(playerid, \"Alarm\", 1);
         }
         else if(GetPVarInt(playerid, \"Alarm\") == 1)
         {
            GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,VEHICLE_PARAMS_OFF,doors,bonnet,boot,objective);
            SetPVarInt(playerid, \"Alarm\", 0);
         }
      }
      case 6:
      {
         ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"License Plate\", \"Please type your chosen number plate [A-Z, 0-9] (32 Characters Only)\", \"Set\", \"\");
      }
   }
   return 1;
}
if(dialogid == 2)
{
    if(response)
    {
      new Float:vX, Float:vY, Float:vZ, Float:vA;
      SetVehicleNumberPlate(veh, inputtext);
      GetVehiclePos(veh,vX,vY,vZ);
            GetVehicleZAngle(veh,vA);
           SetVehicleToRespawn(veh);
            SetVehiclePos(veh,vX,vY,vZ);
             PutPlayerInVehicle(playerid,veh,0);
            SetVehicleZAngle(veh,vA);
   }
   return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
 
BosS Munkája:
Letöltõlink : http://data.hu/get/4882334/vcontrol.pwn
BosS Kód
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define FILTERSCRIPT
 
CMD:vcontrol(playerid, params[])
{
   if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
   SendClientMessage(playerid, 0xCC0000FF, \"Hiba: Nem ülsz autóban!\");
   }
    else
    {
   ShowPlayerDialog(playerid, 6111, DIALOG_STYLE_LIST, \"Autó control\", \"Világítás [be/Ki]\\nMotorháztetõ [Nyit/Zár]\\nCsomagtartó [Nyit/Zár]\\nAjtók [Nyit/Zár]\\nMotor [indít/Leállit]\\nRiasztó [be/Ki]\\nRendszám\", \"Ok\", \"Mégse\");
   }
return 1;
}
CMD:spawncar(playerid, params[])
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
AddStaticVehicle(420, x, y, z, 0, 1, 1);
return 1;
}
 
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
new veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
if(dialogid == 6111)
{
if(!response) return SendClientMessage(playerid, 0xCC0000FF, \"INFORMÁCIÓK : You pressed Cancel\");
switch(listitem)
    {
        case 0:
        {
               if(GetPVarInt(playerid, \"Fény\") == 0)
      {
         GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetVehicleParamsEx(veh,engine,VEHICLE_PARAMS_ON,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetPVarInt(playerid, \"Fény\", 1);
      }
      else if(GetPVarInt(playerid, \"Fény\") == 1)
      {
         GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetVehicleParamsEx(veh,engine,VEHICLE_PARAMS_OFF,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetPVarInt(playerid, \"Fény\", 0);
      }
   }
   case 1:
   {
      if(GetPVarInt(playerid, \"Motorháztetõ\") == 0)
      {
         GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,VEHICLE_PARAMS_ON,boot,objective);
         SetPVarInt(playerid, \"Motorháztetõ\", 1);
      }
      else if(GetPVarInt(playerid, \"Motorháztetõ\") == 1)
      {
         GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,VEHICLE_PARAMS_OFF,boot,objective);
         SetPVarInt(playerid, \"Motorháztetõ\", 0);
      }
   }
   case 2:
   {
      if(GetPVarInt(playerid, \"Csomagtartó\") == 0)
          {
         GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,VEHICLE_PARAMS_ON,objective);
         SetPVarInt(playerid, \"Csomagtartó\", 1);
      }
      else if(GetPVarInt(playerid, \"Csomagtartó\") == 1)
      {
         GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,VEHICLE_PARAMS_OFF,objective);
         SetPVarInt(playerid, \"Csomagtartó\", 0);
      }
   }
   case 3:
   {
      if(GetPVarInt(playerid, \"Ajtók\") == 0)
          {
         GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,VEHICLE_PARAMS_ON,bonnet,boot,objective);
         SetPVarInt(playerid, \"Ajtók\", 1);
      }
      else if(GetPVarInt(playerid, \"Ajtók\") == 1)
      {
         GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,VEHICLE_PARAMS_OFF,bonnet,boot,objective);
         SetPVarInt(playerid, \"Ajtók\", 0);
      }
   }
   case 4:
   {
      if(GetPVarInt(playerid, \"Motor\") == 0)
          {
         GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetVehicleParamsEx(veh,VEHICLE_PARAMS_ON,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetPVarInt(playerid, \"Motor\", 1);
      }
      else if(GetPVarInt(playerid, \"Motor\") == 1)
      {
         GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetVehicleParamsEx(veh,VEHICLE_PARAMS_OFF,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetPVarInt(playerid, \"Motor\", 0);
      }
   }
   case 5:
   {
      if(GetPVarInt(playerid, \"Riasztó\") == 0)
      {
         GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,VEHICLE_PARAMS_ON,doors,bonnet,boot,objective);
         SetPVarInt(playerid, \"Riasztó\", 1);
      }
      else if(GetPVarInt(playerid, \"Riasztó\") == 1)
      {
         GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,VEHICLE_PARAMS_OFF,doors,bonnet,boot,objective);
         SetPVarInt(playerid, \"Riasztó\", 0);
      }
   }
   case 6:
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, 6112, DIALOG_STYLE_INPUT, \"RendszámTábla\", \"Add meg a jármûved,rendszámát\", \"Ok\", \"\");
   }
}
return 1;
}
if(dialogid == 6112)
{
    if(response)
    {
   new Float:vX, Float:vY, Float:vZ, Float:vA;
   SetVehicleNumberPlate(veh, inputtext);
   GetVehiclePos(veh,vX,vY,vZ);
            GetVehicleZAngle(veh,vA);
           SetVehicleToRespawn(veh);
            SetVehiclePos(veh,vX,vY,vZ);
             PutPlayerInVehicle(playerid,veh,0);
            SetVehicleZAngle(veh,vA);
}
return 1;
}
return 0;
}

 
Remélem jól jön valakinek :)
Na Pá.

175
SA-MP: Szerverfejlesztés / Grove DM övezet
« Dátum: 2012. Március 20. - 20:16:42 »
Sziasztok Unatkoztam így csináltam Grove Street-re egy Kis DM mappot nem egy \"Pro\" Mapp de hát ha valakinek tetszik és hasznát fogja venni
Objectek száma:Kb 50-60
Elkészítési idõ:Kb 30 perc
Készítõ: BosS
Teleport: 2472.1521,-1651.8955,13.4688
Képek:
1: http://www.kepfeltoltes.hu/view/120320/573361345sa-mp-000_www.kepfeltoltes.hu_.png
2: http://www.kepfeltoltes.hu/view/120320/1091967762sa-mp-001_www.kepfeltoltes.hu_.png
3: http://www.kepfeltoltes.hu/view/120320/1124208731sa-mp-002_www.kepfeltoltes.hu_.png
4: http://www.kepfeltoltes.hu/view/120320/305925058sa-mp-003_www.kepfeltoltes.hu_.png
5: http://www.kepfeltoltes.hu/view/120320/240709764sa-mp-004_www.kepfeltoltes.hu_.png
Letöltõlink : http://data.hu/get/4878873/Grove.map
Na Pá :)

176
Segítségkérés / AddStaticVehicle error
« Dátum: 2012. Március 19. - 17:18:22 »
Sziasztok.
Beraktam a jármûveket a modba és ezt az errort dobja ki rá ez miért van?
[pawn]
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Modtesztelés\\Fejlesztés\\Drift.pwn(1699) : error 021: symbol already defined: \"AddStaticVehicle\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.[/pawn]

177
SA-MP: Szerverfejlesztés / ReklámScript
« Dátum: 2012. Március 18. - 12:24:35 »
Sziasztok mai napon a 2. scriptemet publikálom.
Nem nagy szám ez egy reklám script de sok kezdõnek jól jöhet,nekem is jól jött régen egy ilyen script.
Elkészítési idõ: Kb 6-7 perc volt
Készítõ: BosS[Én]
Én teszteltem nálam müködött,ha még is találtok benne hibát írjátok le.
Használjátok egészséggel.
Letöltõlink :  http://data.hu/get/4868435/reklpwn

178
Szkript kérések / Biznisz rendszer
« Dátum: 2012. Március 18. - 10:02:33 »
Hy All.
Egy bizniszrendszerre lenne szükségem,ami csak arra szolgál ahova én leteszem azt elmenti oda és meg lehet venni,és 5 percenként ad a playernak pénzt.A pénz,hogy mennyit ad azt is belehetne állítani.
De ha mondjuk Peti meg veszi és nem adja el úgy lép ki akkor meg lehessen venni tehát playernál nem kell,hogy elmentse csak a szerveren mentse a biznisz beállításokat,Resi után ne tünjün el egyik biznisz se.Az se baj ha van ilyen script publikálva csak magyar legyen és szeron lehessen mindent beállítani pénzt bizniszt stb...
zcmd-be kell.
Aki tud segíteni annak + tudok adni. :)
Elõre is köszönöm.

179
Szkript kérések / Tuningolás Dialogban.
« Dátum: 2012. Március 16. - 09:15:09 »
Sziasztok.
Szeretnék egy olyan scriptet kérni amiben elõjön egy dialog a /tuning parancsra.
És ezt természetesen csak két adott helyen lehetne használni és pénzbe kerülnének az autóra való cuccok. [ZCMD-be szeretném]
Segítségeteket elõre is köszönöm szépen.
 
UI:Jutalom...+ adok aki segít vagy ha szerveremre fog járni akár 1-es admint is adok érte.

180
Segítségkérés / Autó lehívásnál szín megadása
« Dátum: 2012. Március 14. - 11:08:49 »
Sziasztok van egy autó lehívó scriptem de abban csak /car id -et lehet használni és szeretném úgy,hogy
szint is lehessen mellé választani.
[pawn]CMD:car(playerid, params[])
{
new carid;
if(sscanf(params,\"i\", carid)) { SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"Használat: /car [jármú id]\"); return 1; }
SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"Sikeresen lekértél egy jármût!\");
if(carid > 611 || carid < 400) { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Nincs ilyen jármû id!\"); return 1; }
else {
new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
new car = CreateVehicle(carid,x,y,z,95.0,0,0,1000);
PutPlayerInVehicle(playerid, car, 0);
}
return 1;
}[/pawn]
Elõre is köszi  a segítséget.

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal