Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - bbTamas

Oldalak: 1 [2] 3
16
Segítségkérés / Elõfordító hibát jelez
« Dátum: 2013. Augusztus 30. - 17:36:53 »
Átláthatóbbá szeretném tenni a módomat, ezért úgy csináltam, hogy részekre feldaraboltam és fájlokba helyeztem.
Viszont a fordító állandóan hibát jelez, hogy pl:. dialog.pwn-ban nincs definiálva xy nevû változó.
Pedig definiálva van, csak biztos, hogy nem jó helyen.!
Csináltam egy fájlt, ott vannak az k includék, és a definicíók,Enum változók.
Többi meg így van:
 
#include \"dialog.pwn\"
#include \"admin.pwn\"
#include \"functions.pwn\"

 
stb.. még van egy pár.
Hogy kell úgy sorrendbe rakni, hogy a fordító ne jelezzen hibát?
Vagyis a kérdés az, hogyan kell használni a fájlos elõfordítót.

17
Segítségkérés / Hatékonyabb módszer AFK mód lekérésére?
« Dátum: 2013. Augusztus 30. - 04:55:56 »
Valahol azt olvastam, hogy a játékos AFK módba lép akkor nála \"nem fut le 1-2 utasítás\".
Szerintem erre gondolt:
Visszatérés Ha 0, akkor ha pl. mozogsz, akkor csak neked mutatja, ha 1, akkor mindenkinek.
Most hogy kérjem le, hogy mozog vagy sem?
Mert nem találom valami, hatékony megoldásnak egy külön timert futtatni, ráadásul lehet hogy nem túl pontos és elég gyakran fut le.

18
Segítségkérés / sscanf figyelmesztetések a konzolból
« Dátum: 2013. Augusztus 26. - 23:34:57 »
Saját adminrendszert írok, és készítettem egy warn parancsot, de ennek használata közben hibát jelez az sscanf plugin a konzolba:
 
sscanf warning: String buffer overflow.
sscanf warning: Format specifier does not match parameter count.

 
Nem értem mi lehet a hiba, pedig simán csak így használom:
 
if(sscanf(params, \"us[64]\", id, reason))

 
Asszem a \"sscanf warning: String buffer overflow\" hibát akkor írja amikor 64 karakternél hosszabb indokot írtam be.
Ezt a hibát még kitudom javítani, de a másik hibaüzenetet nem értem. Elvben valami olyasmit ír, hogy céltárolókat nem jól adtam meg.

19
Szeretnék olyan változó hosszúságú listaelem-es dialogust készíteni, amelyet ha kiválasztok, akkor végre tudjak hajtani valamilyen utasítást.
Nem tudjuk milyen hosszú lesz a listitem, csak annyit tudunk, hogy string lesz benne.
pl:.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
És ha mondjuk kiválasztom a listában a 4-es számot akkor valamelyen utasítást szeretnék végrehajtani. PL.. kiírná, hogy a 4-es számot választottad ki.
Példára volna szükségem.

20
Segítségkérés / Ékezetes szöveg kisbetûssé alakítása
« Dátum: 2013. Augusztus 21. - 02:35:54 »
Van a luxadminba ez az egysoros kód code ami egy adott string karakterét kisbetûsre cseréli.
 
#define UpperToLower(%1) for(new ToLowerChar; ToLowerChar < strlen( %1 ); ToLowerChar ++ ) if ( %1[ ToLowerChar ]> 64 && %1[ ToLowerChar ] < 91 ) %1[ ToLowerChar ] += 32

 
Csak van egy kis baj vele, hogy ékezeteknél nem mûködik.
Most én szeretném átalakítani, úgy, hogy ékezettel mûködjön de sehogy se jön össze.
Kezdésnek kihoztam egy ilyen formát.
Addig értettem meg, hogy a karaktereket tartalmazó tömb minden elemét végignézi, és hozzáad +32-t.
Gondolom ez a rész tolja el kisbetûsre.
 
for(new ToLowerChar; ToLowerChar < strlen(text); ToLowerChar ++ )
{
if ( text[ToLowerChar]> 64 && text[ ToLowerChar ] < 91 )
{
text[ToLowerChar] += 32;
}
}

21
Segítségkérés / foreach és az iterátor használata, pontosan mi a légyege?
« Dátum: 2013. Augusztus 20. - 01:58:06 »
foreach legyét probálom megérteni, de valahogy nem tudom felfogni az igazi légyegét.
Már az eleje sem tiszta:
Magyar leírásban így van leírva az elsõ példa:
 
foreach(Player, i) 
{
    printf( \"Játékos[%d] csatlakozva van\", i );   
}

 
Viszont angol forumon így van írva, és szinte minden publikált szkripten így látom foreach (new i : Player):
 
foreach (new i : Player)
{
    printf(\"Player %d is connected\", i);
}

 
Van külömbség a kettõ között? Szerintem nincs. Eddig még nagyjából értem, hogy csak az éppen online lévõ játékosokat veszi figyelembe.
Viszont ezt a \"iterátorok\" mûködésérõl semmi fogalmam nincs.Végigolvastam vagy 100×szor de fejben nem tudom összerakni.
Annyit értettem meg, hogy játékosra nem kell létrehozni, viszont másra igen, és azért kell létrehozni mert ez mutat az \'adatthalmazra\'.

22
UPDATE sql utasításnál beszúrok egy új sort, és mûveletben érintett sorok számát szeretném lekérdezni MySQL-el r31-es pluginban.
Elöszõr csak nullát adott vissza mindig, azért mert rossz helyre raktam a függvényt. Ekkora mysql_log-ban írt figyelmesztetõ üzeneteket.
 
[15:27:35] [WARNING] cache_affected_rows - no active cache
[15:27:35] [DEBUG] cache_insert_id - connection handle: 1
[15:27:35] [WARNING] cache_insert_id - no active cache

 
A mysql_tquery-ben aztán meghívok egy callback-et utána már visszaadott a cache_affected_rows egy \'1\'-es egész szám értéket.
A cache_insert_id függvény helyes értéket adott vissza.
cache_affected_rows(connectionHandle = 1);
 
[15:37:33] [DEBUG] cache_get_data - connection handle: 1
[15:37:33] [DEBUG] cache_affected_rows - connection handle: 1
[15:37:33] [DEBUG] cache_insert_id - connection handle: 1

 
cache_insert_id - connection handle: 1 hibátlanul adja vissza, viszont cache_affected_rows függvény mindig csak \'1\'-es egész szám értéket kapom vissza és érdekes nem ír hibát a mysql_logban.

23
Írna valaki egy példát dialog inputtext -ben bekérem az egyedi hexadecimális színkódot.
Eddig ok, hogy bekérem az egyedi hexadecimális színkódot egy string-be, de most jönnek a problémák.
Milyen adattípusba mentsem, string, hex? Mentésre MySql-t használok.
Mysql-ben mezõnél lehetne adattípusnak hex-t megadni, viszont r31-es plugin nem enged még bool-t se tárolni, nem hogy hex-et.
Hogyan töltsem be, nyílván stringbe betöltöm, azt kéne valahogy átalakítani és változóba helyezni.
És hogyan \"használjam\"?
CreateDynamic3DTextLabel-nél használnám, és SetPlayerColor-nál.
 
  Text3D:CreateDynamic3DTextLabel(const text[], color, Float:x, Float:y, Float:z, Float:drawdistance, attachedplayer = INVALID_PLAYER_ID, attachedvehicle = INVALID_VEHICLE_ID, testlos = 0, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 100.0);

24
Segítségkérés / Hogyan tároljak 100 darab logikai értékû változót?
« Dátum: 2013. Augusztus 15. - 23:19:00 »
Szeretnénk csinálni egy olyan szkriptett ami játékosként eltárolja, hogy felszedte-e az adott ajándékdobozt.
Tegyék fel, hogy mondjuk száz darab ajándékdoboz van, és mysql használok.
Akkor most hozzak létre adattáblában plussz 100 darab igen/nem mezõt?
Játékosonként az a +100 mezõ az azért elég meredek ilyen kis szkriptnek, plussz még a több adat is ott van.
Vagy ez még belefér mysql-be?
Nincs valami hatásosabb mód, amivel jobban meglehet ezt oldani mysql-ben?

25
Segítségkérés / Sztringet hex értékké való alakítás
« Dátum: 2013. Augusztus 13. - 02:37:33 »
Az megvan egy kedves forumtárnak hála, hogy lekérem, hexadecimális színkód-e, viszont most felhasználnám a kódot, csak azt nem tudom, hogyan alakítok át egy Stringet hexadecimális színkódá?

26
Hogyan kérjem le, hogy az adott érték Float-t azaz tizedestört-e?
Dialog inputtext miatt lenne rá szükségem.

27
Segítségkérés / Hogyan lehet lekérni, hogy az adott játékos AFK-zik?
« Dátum: 2013. Augusztus 11. - 16:49:22 »
Hogyan lehet lekérni, hogy az adott játékos AFK-zik?
Nincs valami \"eljárás\" callback ami meghívódik amikor a játékost ESC-t nyom?
Azt akarom, hogy amikor megnyomja az esc-t AFK módba lép akkor \"történjen\" valami.

28
Az alábbi hibát írja ki hosszú dialog listánál:
 
error 027: invalid character constant

 
És hiába probálom beleformázni úgyse megy:
http://sampforum.hu/index.php?topic=8458.msg97622#msg97622
 
new str1[128], str2[128], string[256];
format(str1, sizeof(str1), \"asd\\nasd\\nstbstb..\");
format(str2, sizeof(str2), \"asd\\nasd\\nstbstb..\");
format(string, sizeof(string), \"%s%s\", str1, str2);
ShowPlayerDialog(playerid, 1234, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"asd\", string, \"Elfogadom\", \"Kabbe\");

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Augusztus 11. - 14:56:54 )

Probléma megoldva azért errorozott mert egyiknél n betût lehagytam. :laugh:

29
Hogyan kérhetem le, hogy az adott string hexadecimális színkód-e?

30
Segítségkérés / TextDraw string színezése, minden betû legyen más színû
« Dátum: 2013. Augusztus 10. - 13:59:30 »
Az hogyan lehet megcsinálni, hogy létrehozok egy textdrawot és TextDrawSetString függvénnyel állítom a szöveget, minden betûje más színû legyen?
 
Pl:. {ZÖLD}A{PIROS}L{SÁRGA}M{KÉK}A

Oldalak: 1 [2] 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal